Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Χειροτονία διακόνου στην Κατούνα.



Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και την δέουσα ιεροπρέπεια ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, τέλεσε την εις πρεσβύτερον χειροτονία του π. Χρυσοστόμου Κελεπούρη, την Κυριακή 24 Ιανουαρίου, στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Κατούνας.

Στον χειροτονητήριο λόγο του, ο π.Χρυσόστομος αναφέρθηκε κυρίως στην ευθύνη και στο μεγαλείο της ιερωσύνης. Έκλεισε δε τον λόγο του αναφέροντας και ευχαριστώντας θερμά όλα τα πρόσωπα, κληρικούς και λαϊκούς που συνέβαλαν στην μέχρι τώρα πνευματική πορεία του.
Ιδιαιτέρως όμως ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.Κοσμά για την επί σειρά ετών πνευματική καθοδήγηση, για την πατρική αγάπη και την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό του αλλά και το αληθινό ενδιαφέρον για την πνευματική του πορεία.

Από την πλευρά του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.Κοσμάς μίλησε για το ασύγκριτο μεγαλείο της ιερωσύνης και για τις αρετές που θα πρέπει να διέπουν τον σωστό κληρικό επισημαίνοντας την εντονότερη πνευματική ζωή που θα πρέπει να ζει άμα τη χειροτονία του, για να διατηρεί πάντοτε άσπιλη και αμόλυντη την ιερωσύνη του.
Στο τέλος, ο νέος διάκονος δέχθηκε συγκινημένος εγκάρδιες ευχές από όλους τους φίλους και συγγενείς του που ήρθαν από όλες τις περιοχές της Ιεράς Μητροπόλεως και όχι μόνο και μοίρασε ως ενθύμιο μία αναμνηστική εικόνα.
Ο π.Χρυσόστομος θα είναι ο νέος διάκονος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.Κοσμά.
Επίσης, να σημειώσουμε ότι πλήθος πιστών προσέρχεται τις ημέρες αυτές στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Κατούνας, καθώς από την περασμένη Πέμπτη τίθεται προς προκύνησιν των πιστών η Ιερά Εικόνα της Παναγίας της Φοβεράς Προστασίας, η ο οποία θα παραμείνει στον Ιερό Ναό μέχρι αύριο Δευτέρα 24 Ιανουαρίου και θα αναχωρήσει για το Άγιον Όρος αύριο το απόγευμα μετά την ακολουθία του Εσπερινού και της Ιεράς Παρακλήσεως, που θα αρχίσουν στις 5.00 το απόγευμα.





















 
 ΑΞΙΟΣ !!!
 

Περί ανοησίας και συμφωνίας


Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δεν κάνει πολιτική, αλλά ψυχοθεραπεία μέσω της ελληνικής υπόθεσης. Για κάποιον λόγο, που εκείνος, ο στενότατος κύκλος του και κάποιοι άλλοι... ειδικοί γνωρίζουν, ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας εκτονώνει ένα τμήμα του ψυχολογικού φόρτου που φέρει η συνείδησή του μόνο όταν κάνει κακό στους Ελληνες και όποτε εκδηλώνει προκλητικά την περιφρόνησή του προς τον λαό και τις εκάστοτε ηγεσίες του.

Αν προηγείτο η πολιτική και όχι το συναίσθημα του ρεβανσισμού, ο κ. Σόιμπλε θα φρόντιζε να κάνει τη δουλειά του δίχως να επιδεικνύει τη διάθεση να διασύρει τον αντίπαλο - την Ελλάδα εν προκειμένω.
Πρώτα και κύρια, δεν θα αντιμετώπιζε την Ελλάδα ως αντίπαλο, αλλά ως μια πολύτιμη σύμμαχο. Αν κυριαρχούσε στη συνείδησή του η εξυπηρέτηση των γερμανικών συμφερόντων, δεν θα κατέστρεφε την εικόνα της Γερμανίας με την εκδικητική και προσβλητική στάση του.

Ομως, αυτό δεν τον απασχολεί. Δεν τον νοιάζει που επί των ημερών του ολόκληρος ο πλανήτης άρχισε ξανά να κάνει τον συνειρμό «Γερμανικό κράτος - Τρίτο Ράιχ», κάτι που οι συμπατριώτες του προσπάθησαν επί δεκαετίες να διορθώσουν.

Την
Πέμπτη, στις εργασίες του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, τόλμησε να πει, παρουσία του Ελληνα πρωθυπουργού, τη φράση «Είναι η εφαρμογή (σ.σ.: του Μνημονίου), ανόητε». Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ήθελε, για μια επιπλέον φορά, να προσβάλει τον ελληνικό λαό, ταπεινώνοντας τον πρωθυπουργό της χώρας μας.

Η Ιστορία,
όμως, που πάντοτε αποδίδει τα δέοντα σε όλους και μας αποδίδει το κόστος των πράξεών μας στο ακέραιο, θα επιστρέψει τον χαρακτηρισμό «ανόητος» στον κ. Σόιμπλε, διότι αυτός ο συμπλεγματικός άνθρωπος έχει λησμονήσει μια συμφωνία της χώρας του προς την Ελλάδα, η οποία δεν έχει τηρηθεί. Μια ημέρα, οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Γερμανίας θα υποχρεωθούν να την εφαρμόσουν στο ακέραιο.

Αυτή η συμφωνία, που ανοήτως δεν τηρήθηκε, είναι το κατοχικό δάνειο. Οι Γερμανοί, την περίοδο που δολοφονούσαν τους λαούς και λεηλατούσαν την Ευρώπη, έλαβαν από την Ελλάδα ένα δάνειο - καταβάλλοντας ως... εγγύηση την ισχύ των όπλων τους. Δεν το έχουν ξεχρεώσει, αν και το έχουν αναγνωρίσει. Τώρα πια, το κόστος της αποπληρωμής του ξεπερνά το μισό τρισεκατομμύριο ευρώ.

Αν ο λαός μας χαρακτηρίζεται «ανόητος» επειδή καθυστερεί να αποπληρώσει μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ που οφείλονται στην «ατμομηχανή» της Ευρώπης, τότε η Γερμανία, που μας οφείλει τα πενταπλάσια, τι είναι, χερ Σόιμπλε;

Θα τα πληρώσετε όλα. Και τις λέξεις που είπατε και το αναγκαστικό δάνειο και τις πολεμικές επανορθώσεις. Και τότε θα καταλάβετε ποιος είναι ανόητος και ποιος όχι.

κυριακάτικη δημοκρατία

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ


ΠΡΟΣΟΧΗ
Η απαξίωση και αποδόμηση στη συνείδηση των πολλών, των υφισταμένων πλύση εγκεφάλου απ τα εξαχρειωμένα και αργυρώνητα ΜΜΕ και το αλλοτριωμένο εκπαιδευτικό σύστημα, των παραδοσιακών αξιών και των εδραζόμενων σε αυτές κοινωνικών δομών αποτελεί εδώ και πολλές δεκαετίες τον κύριο στόχο των θεραπόντων του "πολιτιστικού μαρξισμού" και της "πολιτικής ορθότητας".
Ενώ ο Μαρξ εστίαζε τη συλλογιστική του στις οικονομικές σχέσεις, κάποιοι ιδεολογικοί του επίγονοι επικέντρωσαν τη φιλοσοφία τους στο λεγόμενο "πολιτισμό" και στις δομές που τον παράγουν,εκφράζουν και προάγουν.
Έτσι, η λεγόμενη "πολιτική ορθότητα" εδώ και δεκαετίες, από μεθόδου και εκ συστήματος, καλλιεργεί και προάγει την αμφισβήτηση και την απαξίωση των παραδοσιακών αξιών μέσα απ το σχολείο, το πανεπιστήμιο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, τη διαφήμιση, το θέατρο, τη μουσική, τα "έργα τέχνης" κ.τ.ό.
Ακόμη και μέσα στο θεολογικό και εκκλησιαστικό χώρο έχει εισχωρήσει το πνεύμα αυτό της "πολιτικής ορθότητας", νοθεύοντας και δηλητηριάζοντας το γνήσιο εκκλησιαστικό κα θεολογικό λόγο.
Στις αλλοπρόσαλλες και ιδεολογικά συγκεκχυμένες και διεστραμμένες ημέρες μας βιώνουμε έναν πληθωρισμό σχετικών λόγων απ την πλευρά επισήμων εκκλησιαστικών προσώπων και τινων "θεολογικών" παραγόντων που "αβαντάρουν" την παγκοσμιοποίηση, την "πολυπολιτισμική και ανοιχτή κοινωνία", την "ανοιχτότητα", τη "διαφορετικότητα" και άλλα τέτοια πομφολυγοειδή ιδεολογήματα που υπηρετούν άριστα τους νεοταξίτικους σχεδιασμούς!
Αγαπολογία, σχεσιολογία, ακατάσχετος λόγος περί διαλλακτικότητας και καταλλαγής, περί "προσλήψεως του κόσμου", και άλλα παρόμοια, "βαρύγδουπα" και "κνήθοντα την ακοήν" προιόντα του λόγου και της γραφίδας ενίων ποιμένων και θεολόγων, χαρακτηρίζουν, εν τινι μετρω, αφού πάντα υπάρχουν οι επαινετέες εξαιρέσεις , την επίσημη εκκλησιαστική και θεολογική ρητορική των ημερών μας. Μια ρητορική που, έστω και ανεπιγνώστως,  υπηρετεί  άριστα τη θρησκευτική, εθνική, κοινωνική και πολιτισμική μας ομογενοποίηση.
Εδώ το σύμπαν σειόταν με την αίσχιστη πολιτική επιλογή της παροχής νομικής και θεσμικής κάλυψης στην ομόφυλη διαστροφή και κάποιοι επίσκοποι "αλληθώριζαν" στην προβολή της καθολικά αποδεκτής αλήθειας με βάση την οποία οι ομοφυλόφιλοι είναι εικόνες του Θεού! Λες και αυτό είναι το ζήτημα και όχι η νομιμοποίηση και θεσμοθέτηση της ξετσιπωσιάς και του έσχατου αυτο-εξευτελισμού! (Πάντως η επιεικώς ατυχής επισκοπική αυτή τοποθέτηση εξωράισε το επικοινωνιακό προφίλ των πολιτικών εξουσιαστών μας! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!).
Τους ιεράρχες, ποιμένες και θεολόγους μας τους θέλουμε μπροστάρηδες σε αγώνες εναντίον της απο-ορθοδοξοποιήσεως και του αφελληνισμού μας και όχι ουραγούς και υπηρέτες της "πολιτικής ορθότητας"!

Λυκούργος Νάνης

Πως μπορείτε να διακρίνετε τα φυσικά από τα μεταλλαγμένα τρόφιμα - Ποιες οι διαφορές τους


 

Μέχρι πριν από 2-3 δεκαετίες και από αρχής του κόσμου ποιος θα το φανταζόταν, ότι θα φτάναμε στο σημείο να δημιουργούμε μεταλλαγμένα προϊόντα!
Είναι πραγματικά δυσάρεστο και επίσης πολύ επικίνδυνο για την υγεία μας, αυτό που θα διαβάσετε στη συνέχεια, άλλα ευτυχώς μπορούμε τουλάχιστον να σας ενημερώσουμε για τον μοναδικό τρόπο που είναι ανά πάσα στιγμή στο χέρι σας για να καταλάβετε αν έχετε να κάνετε με μεταλλαγμένο ή φυσικό τρόφιμο. Θα μιλήσουμε για τα κοινά συνηθισμένα οπωρολαχανικά που σχεδόν όλοι μας αγοράζουμε στις λαϊκές για το σπίτι μας.
Πριν από περίπου 30 χρόνια και πίσω, στην Ελλάδα τα οπωρολαχανικά όπως οι ντομάτες, τα αγγούρια, τα κρεμμύδια, είχαν προλάβει να αποτυπώσουν την πραγματική εντονότατη γεύση τους και την φυσική τους ζωντανή εμφάνιση στις μνήμες των ανθρώπων που έτυχε να ζήσουν εκείνες τις φυσικές εποχές…
Δυστυχώς όμως, τα παιδιά μας στις μέρες μας είναι σχεδόν αδύνατον να αποκτήσουν αυτές τις έντονες φυσικές γεύσεις και τα θρεπτικά συστατικά, γιατί κυριολεκτικά… είναι σχεδόν αδύνατον να βρεθούν στις αγορές, ούτε στην λαϊκή, και επίσης… ούτε στα καταστήματα με Οργανικά οπωρολαχανικά! Πολύ καλά ακούσατε. 
Εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα και επίσης σε όλες τις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες, στις αγορές κυκλοφορούν κυριολεκτικά μόνο μεταλλαγμένα οπωρολαχανικά. Το πρόβλημα όμως δεν είναι μόνο αυτό, αλλά το ότι οι αγροβιομηχανίες και όλοι οι αγρότες οι οποίοι πολλοί από αυτούς χωρίς να το γνωρίζουν οι ίδιοι, σπέρνουν σπόρους που είναι ήδη Μεταλλαγμένοι γενετικά!
Όλοι οι επίσημοι εισαγωγείς από τους οποίους οι αγρότες προμηθεύονται τους σπόρους, εισάγουν μεταλλαγμένους σπόρους. Τους ίδιους σπόρους χρησιμοποιούν και οι αγροβιομηχανίες οι οποίες ονομάζουν το τελικό προϊόν τους ως «Οργανικό» και πωλούνται σε διάφορες οργανικές… αγορές, κάνοντας τον κόσμο που δεν γνωρίζει, να νομίζει πως το οργανικό δεν είναι μεταλλαγμένο άρα είναι καλό. Ναι είναι καλό, αλλά μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν χρησιμοποιηθεί χημικά για την ανάπτυξή του. Δεν παύει όμως να είναι απλά ένα μεταλλαγμένο, που αναπτύχθηκε φυσικά. Φυσικό όμως, δεν είναι. 
Δυστυχώς έχουνε περάσει ήδη πολλά χρόνια, και μέσα στις πόλεις μας τα φυσικά οπωρολαχανικά έχουν κυριολεκτικά εξαφανιστεί. Υπάρχουν όμως, σε απομονωμένα κυρίως χωριά… κήποι οι οποίοι διατηρούνται από πολύ ηλικιωμένους ανθρώπους οι οποίοι έχουνε ζήσει την έννοια της «φυσικής έντονης γεύσης» και διατηρούνε τους κήπους τους με σπόρους τους οποίους μαζεύουν από κάθε σοδειά όπου το γενεαλογικό δέντρο του κάθε σπόρου γυρίζει πολλά χρόνια πίσω πριν την ύπαρξη των μεταλλαγμένων!
Εάν θέλετε να γευτείτε λοιπόν αυτό που εννοούμε φυσική έντονη «γεύση» με πραγματικά θρεπτική αξία, τότε πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους ανθρώπους που αναφέραμε, ανθρώπους που επέλεξαν να ζήσουν τη ζωή τους θρεπτικά σωστά, και πού ξέρετε… ίσως σας δώσουν λίγους σπόρους ώστε και εσείς και φυτέψετε κάτι όντως φυσικά οργανικό για να τρώτε! 
Οι διαφορές:
Τα φυσικά οπωρολαχανικά είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, μυρίζουν έντονα και έχουν έντονη γεύση, ενώ όλα τα μεταλλαγμένα οπωρολαχανικά διαθέτουν πολύ χαμηλότερη περιεκτικότητα, μυρίζουν ελάχιστα, και η γεύση τους είναι ψεύτικη σε σχέση με την φυσική μη-μεταλλαγμένη. Αυτό είναι κάτι που μπορείτε να το διαπιστώσετε από την οσμή και την γεύση.
Η οσμή είναι το κύριο πρώτο κλειδί για να καταλάβετε εάν έχετε να κάνετε με φυσικό η μεταλλαγμένο, η γεύση είναι το δεύτερο. Πχ ντομάτες, εάν μυρίζει ελάχιστα ή καθόλου από απόσταση λίγων εκατοστών είναι μεταλλαγμένο και η πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά είναι υπεύθυνη για την σχεδόν ανύπαρκτη οσμή. Η φυσική ντομάτα που τρώγαμε πριν 20 χρόνια μοσχοβολούσε σε όλη την κουζίνα και η μυρωδιά της σαλάτας έφτανε σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού, και δυστυχώς πολλοί από εσάς τώρα δεν το πιστεύετε γιατί συνηθίσατε στις νέες πλαστικές άοσμες άχρηστες κόκκινες μπάλες που νομίζουν πως είναι ντομάτες, και δεν ξέρουν να μιλούν την γλώσσα τους! Μιλούν όμως μια γλώσσα συμφερόντων! 
Την επόμενη φορά που θα πάτε στην λαϊκή η στο μανάβικο… χρησιμοποιήστε την μύτη σας, και επειδή ξέρουμε ότι δεν θα βρείτε φυσικά οπωρολαχανικά, τουλάχιστον από τα μεταλλαγμένα που θα βρείτε διαλέξτε αυτά που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, δηλαδή αυτά που μυρίζουν εντονότερα από τα άλλα.
Παρατήρησις «τροφής»: Πραγματικά, δεν μπορούν να βρουν τρόπο να κάνουν την ντομάτα να μυρίζει… Τι κάνουν γιαυτό; Αρωματίζουν το κοτσάνι… Γι αυτό και η «μόδα» τελευταία να πουλιέται η ντομάτα σε τσαμπί!!
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάθετε να καταναλώνετε το κάθε τρόφιμο όταν είναι η εποχή του και όχι ολόκληρο τον χρόνο, διότι έτσι γίνεσαι συνένοχος σε αυτήν την κατάσταση.
πηγή

Σερβία: Πάμφτωχη κληρονόμησε 600.000 ευρώ και τα χάρισε στους συγχωριανούς της!


Σερβία: Πάμφτωχη κληρονόμησε 600.000 ευρώ και τα χάρισε στους συγχωριανούς της!Η γυναίκα που ζούσε με μια σύνταξη των 65 ευρώ το μήνα, επέλεξε να συνεχίσει να ζει με τον ίδιο τρόπο, και έδωσε τα χρήματα που κληρονόμησε από το θάνατο του συζύγου της, στους ανθρώπους που της έφερναν τρόφιμα και ξύλα, όλο αυτόν τον καιρό

Μια απίστευτη ιστορία είδε το φως της δημοσιότητας, καθώς μια 86χρονη, πάμφτωχη γυναίκα που ζει κάτω από άθλιες συνθήκες σε μια ορεινή περιοχή κοντά στο Μπόλιεβατς της ανατολικής Σερβίας, ενημερώθηκε ότι κληρονόμησε 940.000 δολάρια Αυστραλίας (611.000 ευρώ) από τον σύζυγό της ο οποίος πέθανε το 2011 στη χώρα αυτή, γράφει η εφημερίδα Vecernje Novosti.

Η ηλικιωμένη ζούσε με μια πενιχρή σύνταξη, ύψους 65 ευρώ τον μήνα. Αντί όμως να κάνει όνειρα πώς να ξοδέψει τα χρήματα, προτίμησε να συνεχίσει την ταπεινή ζωή της, στο ίδιο ερειπωμένο σπίτι όπου έμενε, και να δώσει τα χρήματα στους ανθρώπους που την έχουν στηρίξει τόσα χρόνια.

Οι φίλοι της Μαρίγια ζουν σε ένα γειτονικό χωριό, σε απόσταση δύο ωρών με τα πόδια από το καλύβι της. Την επισκέπτονται όμως πολύ συχνά για να της δώσουν τρόφιμα και ξύλα για τη σόμπα της.

«Δεν χρειάζομαι χρήματα, για αυτό τα χάρισα. Αυτοί, τα έχουν ανάγκη. Η σύνταξή μου των 8.000 δηναρίων (65 ευρώ) μου αρκεί», είπε η Ζλάτιτς.

Η Μαρίγια και ο σύζυγός της ο Μομτσίλο, που ήταν μαραγκός, μετανάστευσαν το 1956 στην Αυστραλία. Εκείνη όμως επέστρεψε στη Σερβία δύο χρόνια αργότερα, για να φροντίσει την άρρωστη μητέρα της, και δεν ξαναέφυγε ποτέ από τη χώρα. Είχε μόνο σποραδική επαφή με τον Μομτσίλο ο οποίος, όπως πίστευαν οι συγχωριανοί της, είχε αποκτήσει πολλές φάρμες με βοοειδή στην Αυστραλία, αφηγήθηκε στην εφημερίδα ένας από τους φίλους της Ζλάτιτς

Προσφυγικό-μεταναστευτικό ή ισλαμική επέλαση στην Ευρώπη;


 
 
 
Τα ζητήματα που ταλανίζουν την πατρίδα μας εν μέσω μιας γενικευμένης παρακμής δεν αφήνουν χώρο και περιθώρια για σοβαρό προβληματισμό και ενεργό δράση στο λεγόμενο «προσφυγικό-μεταναστευτικό». Η τραγωδία εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων στο έλεος των αδίστακτων δουλεμπόρων, και με την υποκρισία και αναλγησία της «πολιτισμένης» κοινωνίας, δεν φαίνεται δυστυχώς να έχει τέλος. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες στυγερών εγκλημάτων στα παγωμένα νερά του Αιγαίου, με ποικιλώνυμους δράστες και θύματα απελπισμένους ανθρώπους.
Πολλά τα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
  • Γιατί δεν καταγγέλλεται διεθνώς το τουρκικό κράτος, το οποίο ανέχεται ή και υποθάλπει τους παρακρατικούς μηχανισμούς στο άνευ προηγουμένου δουλεμπόριο ανθρωπίνων υπάρξεων με τεράστια οικονομικά οφέλη;
  • Γιατί η ελληνική κυβέρνηση μένει εξοργιστικά απαθής –ως άλλος Πόντιος Πιλάτος– στην εκτυλισσόμενη τραγωδία, χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα ενός δήθεν και άνευ ουσίας ανθρωπισμού, και δεν αναλαμβάνει ενεργό δράση;
  • Γιατί η δραστηριότητα των ΜΚΟ και των κρατικών υπηρεσιών της Ελλάδας εξαντλείται στη διάσωση και περίθαλψη των ναυαγών, όταν μπορεί να αποτραπεί αυτή η κατάσταση εν τη γενέσει της;
  • Γιατί δεν δημιουργείται μια ουδέτερη ζώνη ασφαλείας στα τουρκικά παράλια με την επιστασία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και την εγγύηση των διεθνών οργανισμών, όπου θα αξιολογούνται όλες οι περιπτώσεις μεταναστών και προσφύγων ώστε να τύχουν της ανάλογης μεταχείρισης;
Και το κυριότερο:
  • Ποια είναι η πιστοποίηση, στελέχωση, χρηματοδότηση, ο ρόλος και ειδικότερα οι πραγματικές προθέσεις των ανεξέλεγκτων ανθρωπιστικών οργανώσεων (ΜΚΟ κτλ.) που δραστηριοποιούνται στη διάσωση και περίθαλψη αυτών των πληθυσμών στα νησιά του Αιγαίου;
Σε αυτή την περίεργη δραστηριότητα των ΜΚΟ αναφέρονται καθημερινά φοβερές καταγγελίες που προκαλούν έντονη ανησυχία και πολλά ερωτηματικά. Σχεδόν όλες οι ΜΚΟ στελεχώνονται από Ευρωπαίους φανατικούς μουσουλμάνους, οι οποίοι ενεργούν βάσει οργανωμένου σχεδίου διοχέτευσης ισλαμικών μαζών από τη Μέση Ανατολή, το Ιράκ, το Αφγανιστάν και τη Βόρεια Αφρική στην Ευρώπη με προφανή στόχο την άλωση της.
Η ανάμιξη πλούσιων Σαουδαράβων πριγκίπων, υπηρεσιών υπουργείων Εξωτερικών ευρωπαϊκών χωρών, ύποπτης προέλευσης διεθνών οργανώσεων, τουρκικών δουλεμπορικών κυκλωμάτων σε συνεργασία με τις τουρκικές Αρχές αλλά και με μέλη της Μουσουλμανικής Αδελφότητας αφήνει να εννοηθεί ότι το σχέδιο είναι επιμελώς οργανωμένο.
Χαρακτηριστική είναι η ενέργεια Άγγλου σκληροπυρηνικού μουσουλμάνου που εμφανίστηκε στη Λέσβο ως εθελοντής σε ΜΚΟ, έστησε «τζαμί», δηλώνοντας προκλητικά ότι «έφτιαξε το πρώτο τζαμί στο νησί ύστερα από 300 χρόνια από την Οθωμανική Αυτοκρατορία»(!).
Σε αυτή την ύπουλη μεθόδευση η Ελλάδα είναι το πρώτο εύκολο θύμα, στην οποία ήδη εγκλωβίζονται και θα διαβιούν ασύντακτα εκατομμύρια μουσουλμάνοι πάσης προέλευσης. Η σοβαρή πληθυσμιακή αλλοίωση της πατρίδας μας σε συνδυασμό με τη «βόμβα» του δημογραφικού και τον απειλούμενο τρομοκρατικό κίνδυνο από εξτρεμιστικά ισλαμικά στοιχεία θα καταστήσουν πολύ σύντομα την Ελλάδα περιθωριακό, ανασφαλή και ανυπόληπτο χώρο στη Βαλκανική και την Ανατολική Μεσόγειο – προϋποθέσεις για ένα «νέο Κόσοβο» ή «λιβανοποίηση».
Χρέος πρωτίστως της Ελλάδας, ως άμεσα θιγόμενης, είναι να αποκαλύψει και να καταγγείλει αυτές τις απαράδεκτες καταστάσεις πριν είναι πολύ αργά. Η ενασχόληση όλων των κομμάτων με τη μικροπολιτική και μόνον –απόρροια του «συνδρόμου της ψωροκώσταινας»– οδηγεί σε μια εσωστρέφεια που πολύ σύντομα θα αποβεί μοιραία για τον τόπο μας.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι σκοπίμως έχει δημιουργηθεί σύγχυση στο «προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα». Με φανερή πρόθεση των εμπλεκόμενων μερών να εμφανίσουν όλους ως πρόσφυγες, προσπαθούν να αγγίξουν τα ανθρωπιστικά αισθήματα της κοινωνίας. Όμως ο εμπαιγμός και η υποκρισία περισσεύουν.
Σε άρθρο μας με τον τίτλο «Η Ισλαμική εξέγερση» στις «Γνώμες», στις 5 Μαρτίου 2015, είχαμε επισημάνει ότι:
«Στην Κεντρική Ευρώπη τελευταία παρατηρείται μια “περίεργη” διείσδυση ισλαμιστών, κυρίως από τη Δυτική και την Κεντρική Αφρική, με τη μορφή ομάδων οικονομικών μεταναστών, οι οποίοι ενθαρρύνονται από τους δεύτερης και τρίτης γενιάς μετανάστες στο να επιβάλουν τα πρότυπα και τις απαιτήσεις τους στις κοινωνίες στις οποίες επιδιώκουν να ενσωματωθούν. Διαπιστώνοντας την αδιαφορία και ανεκτικότητα των Ευρωπαίων, εμφανίζονται επιθετικοί και προκλητικοί στις διεκδικήσεις τους. Η “ισλαμοφοβία”, ως το φοβικό σύνδρομο των Δυτικών κατά των μουσουλμάνων, αξιοποιείται κατά κόρον από τους ισλαμιστές για να επικυρώσουν το κατ’ αυτούς δίκαιο των επιδιώξεων τους.
»Αν το 1683 με την πολιορκία της Βιέννης απετράπη η κατάκτηση της χριστιανικής Ευρώπης, σήμερα φαντάζει πολύ πιθανή. Η ισλαμική άλωση της Ευρώπης είναι προ των πυλών.
»Βλέπουμε λοιπόν συγκλονισμένοι τον Δυτικό κόσμο να πληρώνει τα επίχειρα της τυχοδιωκτικής πολιτικής που ασκείται από τις κυβερνήσεις του».
Αυτές οι διαπιστώσεις μας σήμερα επιβεβαιώνονται με τα πρόσφατα γεγονότα βίας και εγκλήματος που διαδραματίστηκαν στο Παρίσι και σε γερμανικές όσο και βελγικές πόλεις.
Συμπερασματικά, το προσφυγικό-μεταναστευτικό είναι κατ’ επίφαση και μόνο ζήτημα. Η πραγματικότητα είναι ότι η Ευρώπη υφίσταται ισλαμική επέλαση επιστρέφοντας σε έναν άλλο Μεσαίωνα.
ΑΝΤΩΝΗΣ Χ. ΛΑΜΠΙΔΗΣ

ΜΑΓΕΙΑ -National Geographic: Η ζωή στην Ελλάδα μέσα από 10 φωτογραφίες -Τοπία, ήθη και έθιμα


Οι φωτογράφοι του National Geographic αποτυπώνουν ομορφιές σε ολόκληρο τον πλανήτη. 
Αυτή τη φορά αφιερώνουν χώρο για την Ελλάδα, όχι μόνο για τις τοποθεσίες της, αλλά και σε στιγμιότυπα της καθημερινότητας. 
Στιγμές από το Άγιο Όρος, ένα Κυριακάτικο τραπέζι, το μάζεμα της ελιάς, αλλά την αλλαγή των τσολιάδων στον Άγνωστο Στρατιώτη. 





Απο το αφιερωμα δεν απουσιάζει φυσικά η Σαντορίνη, το ναυάγιο της Ζακύνθου και η Ακρόπολη 



Η Κάλυμνος και τα Μετέωρα


Αυτό που ονομάζουν «μαγεία» είναι η Ελλάδα που αντιστέκεται και επιμένειη Ελλάδα που μυρίζει λιβάνι!  «ηλίθιοι» συριζαίοι...
Ἡ συνείδηση εἶναι τὸ βάθος τοῦ ἀνθρώπου. Ἡ ἀγάπη εἶναι τὸ πλάτος του. 
Ν. Βρεττάκος
Φωτο: Κώστας Μπαλάφας - "Στο δρόμο για τα χειμαδιά, Πίνδος (1959)"

Ποτέ δεν απόσωσες ακέριο
εν΄ άσπρο καρβέλι χαράς
στη ζωή σου
κι’ η ξερή μπομπότα της πίκρας σου
έδωσε το χρώμα της στα παιδιά σου.
Σε ποιο βράχο απίθωσες τα όνειρά σου
και ξέχασες το μονοπάτι που σ’ οδήγησε ;
Σε ποια κρυόβρυση του βουνού σου
πλένεις τις λαβωματιές σου με τις πετροπέρδικες
και δεν αφίνουν σημάδια
τα αίματά σου ;
Σε ποιο πηγάδι της καρδιάς σου
βυθίζεις τον πόνο σου
για να δείχνεις ήσυχος σαν το γιαλό
που καρτεράει Γενάρη ν’ αγριέψει ;
Βοήθεια ! Βοήθεια ! Βοήθεια !
Αυτό δεν είναι κραυγή που ζητάει
ένα χέρι σωτηρίας
είναι μια πανάρχαιη επίκληση
του τόπου σου
που κόλλησε στις στουρναρόπετρες
και μπαίνει στα θεμέλια των σπιτιών
στις φωνές των τσοπάνων
και στα τραγούδια των γεωργών
που σπρώχνουν το σιδερένιο υνί
του παρελθόντος
ίσια στην καρδιά του μέλλοντος…
Βοήθεια ! Φωνάζουν τα νεογέννητα
που στριφογυρίζουν αλευρωμένα
στην ανάποδη ενός σαμαριού.
Βοήθεια ! Τα μαθητούδια που γράφουν
με τον κοντυλοφόρο του μνημονικού τους.
Βοήθεια ! Τα παιδιά που κινάνε
να ξενοδουλέψουν στις πολιτείες
μ’ έναν τρουβά γιομάτον νοσταλγία
και ξερό ψωμί
Βοήθεια ! Αυτοί που μένουν. Αυτοί που φεύγουν
για την ξενητειά ή για τον κάτω κόσμο
Βοήθεια ! Βοήθεια ! Βοήθεια !
Μπήκε στο αίμα τους και κυλάει η επίκληση.
Μπήκε στην καρδιά τους και χτυπάει ρυθμικά
ταξιδεύει με το υπομονετικό γαϊδουράκι
γκρεμίζεται στις σάρες και τις γιδόστρατες
πέφτει απ’ τα δέντρα που κόβει κορφάδες
για τα ζωντανά
χάνεται στα ξένα αναζητώντας
ένα φτηνό μεροκάματο
Μπαίνει στα γράμματα και σφραγίζεται
με το βουλοκέρι της πίκρας :
«υγείαν έχω
μα δεν έχω να στείλω λίγη καφοζάχαρη
για τη βάβω...»
(Απόσπασμα από το ποιητικό έργο με τίτλο «ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ» - του μεγάλου διανοητή συμπατριώτη  μας Μιχάλη Σταφυλά)

Όπως ακριβώς ο θησαυρός όταν βγει στο φανερό, με τον καιρό λιγοστεύει και τελικά εξαφανίζεται, κατά τον ίδιο τρόπο και η αρετή, όταν γίνεται γνωστή και κοινοποιείται, χάνεται. Και όπως το κερί λυώνει, όταν πλησιάσει τη φωτιά, το ίδιο και η ψυχή διασκορπίζεται από τους επαίνους και χαλαρώνει...


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0TnvDrW4cH3itMbwpf1mwbm5i1SJ8xdjKd1WgEog587e1YtaWiz_rRE69xSeFtsnysC1OZamj9w_XGohnktf7u_u6UJ66ptft5S3ZrEo8E_C_aftKaxcGPo-Eb5bk_D5If4FeWx-3v7I4/s1600/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%85.jpg

Δοκιμάζοντας δρύλλα, σιτάκα και αλευρά με κεράτινο κουτάλι σε μητάτο στην Κάσο


Τα κερατσένια κουτάλια, όπως τα λένε στην Κάσο, δεν συμβολίζουν μόνο τις νοστιμιές που παράγουν οι βοσκοί στα μητάτα τους – ειδικά τη δρύλλα (την κορφή του γάλακτος πριν αφυδατωθεί και ψηθεί για να γίνει βούτυρο), τη σιτάκα (ένα μοναδικό μαλακό τυρί ενδημικό της Κάσου) και την αλευρά (γάλα, αλεύρι, τσικνωμένο με καυτό, αγνό, κασιώτικο βότυρο) που τα δοκιμάζουν at hoc με αυτά τα κουτάλια – αλλά και μιας αυτάρκους οικονομίας  που την διαπερνά η λογική του τίποτα δεν πάει χαμένο, όλα είναι χρήσιμα. Οι ίδιοι οι βοσκοί τσαγκάρευαν τα στιβάνια τους από δέρμα που έγναφαν οι ίδιοι από τα δικά τους σφαχτά, και τα αδιαβροχοποιούσαν με το «άλιμμα» τους (το λίπος τους). Από το μαλλί των προβάτων τους οι γυναίκες του σπιτιού τους τύλιγαν νήμα στον αντίλυτρο, με το οποίο έπλεκαν μετά κάλτσες, φανέλες και μίζαρους (ζωνάρια) για τους άντρες. Ο τουβράς που κρατούσαν στον ώμο για να βάζουν μέσα τα χρειαζούμενα, τον έφτιαχναν και αυτόν οι ίδιοι από δέρμα μικρού κατσικιού, περίπου όπως έφτιαχναν και τις τσαμπούνες που έδιναν ρυθμό στα γλέντια τους. Φυσικά δεν θα πετούσαν τα κέρατα των μεγάλων κριών. Με αυτά φτιάχνουν τα κουτάλια.


Ο Αντώνης Β. Παπαγεωργίου, από τους πιο τεχνίτες παραδοσιακούς τυροκόμους στην Κάσο, συνεχίζει να κάνει κερατσένια κουτάλια και να τα έχει στην κουταλοθούκη του μητάτου του στις Τρούλλες. Σε μια από τις επισκέψεις μου στο μητάτο, σε εποχή που οι προβατίνες και οι αίγες ήταν έγγαλες (είχαν γάλα), η γυναίκα του, η Ποθητή, μου έβαλε να φάω δρύλλα με ένα τέτοιο κουτάλι. Ήταν ευκαιρία να μου πει ο Αντώνης πως τα φτιάχνει. Όταν έχει, λοιπόν, μεγάλο κέρατο από κριό, το αφήνει σε κρύο νερό τρεις – τέσσερις ημέρες για να μαλακώσει. Μόλις γίνει αυτό, αρχίζει να το πελεκά με το σουγιά για να το φέρει στο μέγεθος που το θέλει. Μετά το χώνει στη στάχτη (ο Αντώνης τη λέει σταχτή) της παρανιστιάς που βράζει το γάλα και με ένα βόλο (βότσαλο) το πατάει στην άκρη για να κάνει το βαθούλωμα του κουταλιού. Όσο το πολεμά και κρυαίνει, βάζει ξανά την άκρη που δουλεύει στη στάχτη. Με τον ίδιο τρόπο κάνει άγκιστρο την άλλη άκρη. Το τελικό «φινίρισμα» το κάνει με το σουγιά του και εν τέλει γυαλίζει το κουτάλι με γυαλόχαρτο. Οπωσδήποτε είναι ακόμα πιο νόστιμες οι μαζυριές του όταν τις δοκιμάζει με ένα τέτοιο κουτάλι, επί τόπου, στο μητάτο του. Είναι κάτι που σε πείθει να το νοσταλγείς…
πηγή 

Τα θαυμαστά οφέλη του πράσινου σαπουνιού


prasino-sapouni2 
Το πράσινο σαπούνι, για όσους δε γνωρίζουν, είναι πράσινο, λόγω του χρώματος της ελιάς καθώς το ελαιόλαδο, του οποίου οι εξαιρετικά θεραπευτικές ιδιότητες είναι γνωστές και αξιοποιήσιμες από τα αρχαία χρόνια, είναι το βασικό και κύριο συστατικό του.

Ωστόσο, πράσινο σαπούνι παράγεται και από άλλα φυτά, πέρα της ελιάς, διατηρώντας έτσι το μεγαλύτερο ποσοστό των πλεονεκτημάτων ενός φυσικά παρασκευασμένου προϊόντος.

Η ποικιλία των χρήσεων του ελαιόλαδου και οι μαλακτικές και απολυμαντικές του ιδιότητες, το καθιστούν κάτι πολύ παραπάνω από συστατικό καλής διατροφής, καθώς η χρήση του στη μορφή του σαπουνιού, αν και μοιάζει παλιομοδίτικη, σε πολλούς, παραμένει υπολογίσιμη δύναμη.

Πέρα λοιπόν από μυστικό ομορφιάς πολλών γυναικών, που δεν θα σας το αποκαλύψουν ποτέ, έχει θεραπευτική δράση ενάντια σε δερματικές παθήσεις, όπως είναι η ψωρίαση και η δερματίτιδα, ενώ το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα παραμένει η προστασία του δέρματος από την αφυδάτωση και την ξηρότητα, χωρίς βέβαια να είναι το μοναδικό.

Ακολουθούν, λοιπόν, οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να γίνετε, τουλάχιστον όσον αφορά στην καθαριότητα…οικολόγοι.

Άκρως ενυδατικό


Το πράσινο σαπούνι καθαρίζει το δέρμα, χωρίς να το στερεί από τα φυσικά του λιπαρά στοιχεία, που -κατά γενική ομολογία- καταφέρνουν άλλα σαπούνια καταλήγοντας έτσι σε ξηρό και στεγνό δέρμα. Η φυσική του σύσταση αφήνει ελεύθερους τους πόρους του δέρματος επιτρέποντας την εφίδρωση, προστατεύοντας, όμως ταυτόχρονα και με φυσικό τρόπο τα κύτταρα της επιδερμίδας.
Στο πράσινο σαπούνι ακόμη, παρατηρείται η ουσία γλυκερίνη, η οποία συντηρεί την ενυδάτωση του δέρματος, αντλώντας νερό, ακόμα και από τον αέρα, ενώ σε άλλα σαπούνια του εμπορίου έχει αφαιρεθεί, για να χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς.

Λίγες παρενέργειες


Το πράσινο σαπούνι είναι υποαλλεργικό, δεδομένης προφανώς της φυσικής του προέλευσης, με αποτέλεσμα να είναι η ασφαλέστερη επιλογή για ευαίσθητες επιδερμίδες. Το ελαιόλαδο δε, σα συστατικό είναι ασφαλές ακόμα και για νεογέννητα βρέφη, λόγω της μαλακτικής του φύσης.
Τα περισσότερα είδη πράσινων σαπουνιών περιέχουν αποκλειστικά φυσικά συστατικά, φιλικά προς τον άνθρωπο, εν αντιθέσει με τα άλλα σαπούνια που περιέχουν ουσίες συχνά βαριές και ενδεχομένως τοξικές για την επιδερμίδα.

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία που καταπολεμούν τη δράση των ελεύθερων ριζών, με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά και διαρκώς ο ανθρώπινος οργανισμός. Οι βιταμίνες Ε και Α, που περιέχονται στο λάδι, και οι θεραπευτικές τους ιδιότητες με όποιο τρόπο και αν χρησιμοποιήσετε ή καταναλώσετε το λάδι, είτε μέσω του φαγητού, είτε μέσω του σαπουνιού γίνονται εκμεταλλεύσιμες από τον οργανισμό και άκρως ωφέλιμες.
Επιπλέον, το ελαιόλαδο έχει αντιφλεγμονώδη δράση που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύει το δέρμα από παθήσεις και τον οργανισμό από προβλήματα στην καρδιά και την πεπτική λειτουργία, και όχι μόνο.

Διαρκεί και έχει διακριτικό άρωμα


Το πράσινο σαπούνι έχει ένα απαλό και φρουτώδες άρωμα, εν αντιθέσει με τα έντονα αρώματα που έχουν άλλα σαπούνια και συχνά προκαλούν ενοχλήσεις σε ευαίσθητες, και μη, επιδερμίδες. Η μπάρα του πράσινου σαπουνιού είναι σκληρή και δεν κάνει πολύ σαπουνάδα, με συνέπεια να κρατάει πολύ περισσότερο από αντίστοιχα προϊόντα.
Τέλος, τα περισσότερα σαπούνια του εμπορίου είναι φτιαγμένα από ζωικό λίπος, γι’ αυτό και το πράσινο σαπούνι, που είναι φτιαγμένο, αν όχι από ελαιόλαδο, από άλλα φυτικά προϊόντα είναι καλή επιλογή για όσους έχουν περιβαλλοντική συνείδηση και δεν επιθυμούν να χρησιμοποιούν ζωικά προϊόντα.

Λοιπές χρήσεις


Η αξία του πράσινου σαπουνιού δεν τελειώνει στην προσωπική υγιεινή, αλλά συνεχίζει και αφορά και την καθαριότητα ακόμα και του σπιτιού. Το πράσινο σαπούνι, αρχικά, είναι ιδανικό για την καθαριότητα των βρεφικών και παιδικών ρούχων, λόγω της απόλυτα φυσικής του σύστασης, ενώ έχει αποτελεσματική δράση και στην απολύμανση του σπιτιού, καθώς αν το διαλύσετε σε νερό, είναι ιδανικό για σφουγγάρισμα. Έχει ακόμα λευκαντικές ιδιότητες και ο συνδυασμός του με λίγο λευκό ξύδι, το κάνει ιδανικό καθαριστικό για μπάνιο και κουζίνα.

Τέλος, χρησιμοποιείται ακόμα και σαν φυτοφάρμακο, με το διάλυμα του οποίου μπορείτε να ψεκάσετε τα φυτά για να τα προστατεύσετε ήπια από έντομα και ασθένειες, πριν έστω καταφύγετε σε πιο δραστικές λύσεις.
πηγή