Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ποιὸς εἶναι φτωχός; Αὐτός, ποὺ ἔχει πολὺ μεγάλες ἐπιθυμίες. Καὶ ποιὸς εἶναι πλούσιος; Αὐτός, ποὺ ἡ ψυχὴ του εἶναι εὐχαριστημένη μὲ τὰ λίγα, ποὺ ἔχει.



 Γέρων Γερμανὸς Σταυροβουνιώτης
 

Πηγές με δωρεάν ελληνικά ηλεκτρονικά βιβλία (free greek ebooks)


 
Λίστα ιστοσελίδων που διαθέτουν δωρεάν ελληνικά ηλεκτρονικά βιβλία (free greek ebooks) με δυνατότητα online ανάγνωσης ή και download. 

  • eBooks4Greeks http://www.ebooks4greeks.gr ~ Δωρεάν βιβλία online ~ Free ebooks download
    Διαβάστε online ή κατεβάστε δωρεάν βιβλία (free ebooks). Ψηφιακά βιβλία σε Pdf & epub | Greek e books in pdf & epub for free download
  • taexeiolahttp://taexeiola.blogspot.gr - ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – Σχολικά βιβλία – Βοηθήματα – Λυσάρια
    Ψηφιακό σχολείο - Δωρεάν ηλεκτρονικά βοηθήματα, λυσάρια, σχολικά βιβλίαδημοτικού, γυμνασίου, λυκείου, εκπαιδευτικό υλικό, βιντεομαθήματα.
  • OPENBOOK http://www.openbook.gr - δωρεάν βιβλία free greek ebooks pdf epub
    Ανοικτή Βιβλιοθήκη με ελληνικά ηλεκτρονικά δωρεάν βιβλία που διανέμονται ελεύθερα και νόμιμα (δωρεάν ebooks) | Ψηφιακή βιβλιοθήκη | Λογοτεχνικά περιοδικά και ιστολόγια | Ψηφιακά βιβλία.
  • free-ebooks.grhttp://www.free-ebooks.gr/gre/ebooks/index - Κατεβάστε δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία σε pdf, epub | Δωρεάν βιβλία Free Ebooks
    Η μεγαλύτερη δωρεάν ηλεκτρονική βιβλιοθήκη όλων των εποχών! Κατεβάστε με ένα κλικ χιλιάδες δωρεάν βιβλία free ebooks οργανωμένα σε κατηγορίες.
  • 24grammata.grhttp://www.24grammata.com/?page_id=6279 - Ηλεκτρονικά Βιβλία (free ebooks)
    2500 Ηλεκτρονικά Βιβλία (free ebooks) με την εγγύηση του 24grammata.com (αυστηρή επιλογή).
  • Gutenberghttp://www.gutenberg.org/browse/languages/el - Browse By Language: Greek
  • Μικρός Απόπλους http://www.mikrosapoplous.gr - Πλήρη αρχαία ελληνικά κείμενα για downloading ή/και browsing, Ποιήματα
  • Σαραντάκοςhttp://www.sarantakos.com - Greek Literarure and Language Pages - Νεοελληνικά λογοτεχνικά κείμενα στο Δίκτυο
  • Constantine P. Cavafyhttp://users.hol.gr/~barbanis/cavafy/ - Καβάφης
  • Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού http://www.snhell.gr - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία και Πολιτισμός
    H ηλεκτρονική έκδοση του Σπουδαστηρίου Νέου Ελληνισμού περιλαμβάνει ευρύ πολιτισμικό υλικό στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
  • occupygr.comhttp://occupygr.com/download-e-books - Λογοτεχνία-Πολιτικά κείμενα και διάφορα άλλα σε μορφή .Pdf
  • Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Λεβαδείαςhttp://ebooks.liblivadia.gr/liblivadia
  • Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίαςhttp://www.iaen.gr
    Το Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίας είναι ένα ερευνητικό και εκδοτικό πρόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, που λειτούργησε στο δικό της πλαίσιο κατά τα έτη 1983-1989 και, από το 1994, ως φιλοξενούμενο πρόγραμμα στο Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, με χρηματοδότηση της ΓΓΝΓ. Διευθύνεται από Επιτροπή.
  • Βορειοδυτικές Εκδόσειςhttp://voreiodytikes.blogspot.gr/p/e-books.html
    Τα e-books όλων των βιβλίων των βορειοδυτικών εκδόσεων θα διατίθενται δωρεάν σε μορφές pdf και epub, χωρίς κανένα απολύτως κλείδωμα, ώστε να μπορείτε να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή, στον ηλεκτρονικό αναγνώστη και το smartphone σας.
  • Εκδόσεις Σαΐταhttp://pinterest.com/saitapub/ebook-covers/
  • Εκδόσεις Αρχίγραμμα - http://arxigramma.wordpress.com/
  • H Εκπαιδευτική βιβλιοθήκη του Τάσου Ανθουλιά www.helidoni.info/ba1.html   
  • πηγή

ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ; ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΠΑΡΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ !

anel-2.jpg
Λοιπόν, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα –από τη φύση του- πολύ ενοχλητικό θέμα: Τις εισπρακτικές εταιρίες.
Ακόμα και στον συνεπέστερο των δανειοληπτών δεν είναι καθόλου ξένο το φαινόμενο να ενοχλήθηκε κάποια στιγμή από εισπρακτική εταιρία, έστω και για υπολειπόμενη απαίτηση της τράπεζας η οποία ήταν μικρότερη από το κόστος του τηλεφωνήματος…
Μάλιστα, οι περισσότεροι από τους δανειολήπτες (ίσως εξαιτίας του ενοχικού δεσμού και

συνάμα συνδρόμου του οφειλέτη έναντι του δανειστή) θεωρούν, ότι οφείλουν να υποστούν αυτή τη διαδικασία, κατά την οποία συνήθως καλούνται «εκ μέρους» κάποιας Τράπεζας, ακούν στα γρήγορα ένα όνομα και έναν αριθμό μητρώου, αμέσως μετά τους ζητείται να επιβεβαιωθεί η ταυτότητά τους με βάση τα προσωπικά τους δεδομένα και, αφού ολοκληρωθούν τα προκαταρκτικά, μπαίνουμε στο ψητό. Δηλαδή αρχίζει η δήθεν «ενημέρωση» περί της οφειλής, του ληξιπρόθεσμου ύψους της, οι διάφορες τακτικές με τις οποίες πιεστικά ζητείται από τον δανειολήπτη να απαντήσει αν και πότε θα κάνει κάποια κατάθεση ποσού, ύστερα ακολουθεί η απέλπιδα προσπάθεια της κατάθεσης «έστω 100 ευρώ, για να μείνει ο φάκελος ανοιχτός» και στο τέλος φτάνουμε στις «ενημερώσεις» ότι θα σας γίνει εξώδικο (λες και το εξώδικο παράγει κάποια οιονεί δικαστική απόφαση από την οποία κινδυνεύει ο δανειολήπτης) ή ακόμα και η προειδοποίηση ότι η Τράπεζα θα προβεί σε διαταγή πληρωμής.
%CE%A3%CE%A3%CE%A3%CE%A3.jpgΟι περισσότεροι από τους πολίτες νομίζουν ότι απευθύνονται σε υπάλληλο της ίδιας της τράπεζας με την οποία έχουν συμβληθεί, αφού ο τρόπος με τον οποίο συστήνονται οι καλούντες τείνει μάλλον προς την σκοπούμενη παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθινών παρά προς την πραγματική ενημέρωση του λήπτη της κλήσης, περί της ταυτότητας του συνομιλητή του…
Τι θα λέγατε αν σας έλεγα ότι, χωρίς τη δική σας ρητή συναίνεση τέτοια επικοινωνία δεν είναι επιτρεπτή κι αν ακόμα συμβαίνει, τότε η παράνομη παροχή και διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων συνιστά άδικη πράξη (αδικοπραξία);
Τι θα λέγατε αν σας έλεγα, ότι για κάθε τέτοια πράξη μπορείτε να λάβετε αποζημίωση δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000€) κατ’ ελάχιστο όριο αλλά και να υποβάλλεται μήνυση, ώστε να διωχθούν ποινικά και να επιβληθούν ποινές φυλάκισης και υψηλά πρόστιμα, σε όλους όσοι ευθύνονται για την παράνομη παροχή και διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων;
Ξέρω…αυτά που σας λέω ακούγονται εξωπραγματικά.
Κι όμως ισχύουν!
Συγκεκριμένα, από τον Ν.2472/1997, όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Ν.3471/2006 (ΦΕΚ Α 133/28.06.2006) και σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Ν.3917/2011 (ΦΕΚ Α, 22), κάθε παράνομη παροχή, διαχείριση και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, συνιστά παρανομία, η οποία αποκρούεται από την ελληνική έννομη τάξη.
Προς το σκοπό αυτό, αρχικώς με τον Ν.2472/1997, προβλεπόταν (στο άρθρο 23) αποζημίωση ελάχιστου ύψους 2.000.000 δραχμών, διάταξη, η οποία διατηρήθηκε σε ισχύ και επί της ουσίας επαναλήφθηκε στο άρθρο 14 του Ν. 3471/2006, όπου προβλέπεται η καταβολή αποζημιώσεως της ηθικής βλάβης του παθόντος ελάχιστου ύψους 10.000€, ενώ απέκτησε και υπερνομοθετική ισχύ μετά τη θέση σε ισχύ του άρθρου 13 του Ν. 3917/2011 με το οποίο ενσωματώθηκε στην Ελληνική έννομη τάξη το Άρθρο 13 της Οδηγίας 2006/24/ΕΚ, όπου θεσπίζεται εκ νέου ως ελάχιστη αποζημίωση το ποσό των 10.000€.
Βέβαια, θα με ρωτήσετε, «μα οι τράπεζες δεν τα γνωρίζουν αυτά»; Και βέβαια, τα γνωρίζουν! Και η αμέσως επόμενη ερώτησή σας υποθέτω ότι θα είναι «Και τότε γιατί επιμένουν να μας καλούν, αφού απαγορεύεται;;; Θέλουν να χάνουν λεφτά;;;».
Όχι, η αλήθεια είναι ότι οι τράπεζες, κατά την υπογραφή της δανειακής σας σύμβασης, εκεί που σας γύριζαν τις σελίδες και υπογράφατε, φρόντισαν να συμπεριλάβουν μεταξύ των άλλων κι έναν Ειδικό Όρο, σύμφωνα με τον οποίο εσείς φαίνεστε να συναινείτε στην παροχή, διαχείριση και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Ωστόσο, ο όρος αυτός, όπως και όλοι οι υπόλοιποι προδιατυπωμένοι Γενικοί Όροι των Συναλλαγών που εμπεριέχονται σε κάθε δανειακή σύμβαση δεν σημαίνει ότι ισχύουν επειδή εσείς δεν γνωρίζατε τι υπογράφατε. Απεναντίας, από την 1219/2001 απόφαση του Αρείου Πάγου, έχει κριθεί κατά τρόπο τελεσίδικο και αμετάκλητο ότι οι όροι αυτοί αποτελούν Γενικούς Όρους των Συναλλαγών, το κύρος των οποίων ελέγχεται κανονικά από τα δικαστήρια της ουσίας.
Τι σημαίνει αυτό; Αυτό, πολύ απλά, σημαίνει ότι εσείς, χωρίς να γνωρίζετε τι ακριβώς υπογράψατε, φέρεστε να δώσατε το δικαίωμα στην τράπεζα να διαχειριστεί κατά το δοκούν τα προσωπικά σας δεδομένα.
Ωστόσο, αυτός ο όρος, ως Γενικός Όρος των Συναλλαγών που είναι προδήλως άκυρος ως καταχρηστικός, αφού εκμεταλλεύεται την απειρία και την άγνοια του δανειολήπτη κατά τη συναλλαγή, άλλως επειδή εκμεταλλεύεται την δεσπόζουσα συμβατική θέση της τράπεζας κατά την προσφιλή αλλά επίσης απαγορευμένη επιθετική εμπορική τους πρακτική, όταν εξεταστεί από το δικαστήριο, θα κριθεί άκυρος ως καταχρηστικός και επομένως, δεν νομιμοποιεί την πράξη της τράπεζας.
Έτσι, τόσο η Τράπεζα όσο και η εισπρακτική εταιρία διαπράττουν αδίκημα κάθε φορά που σας καλούν για το οποίο έχουν αστικές και ενδέχεται να έχουν και ποινικές και διοικητικές ευθύνες.
Βέβαια, θα μου πείτε πάλι, «καλά τα λες εσύ αλλά όλα αυτά είναι στη θεωρία». Όχι ακριβώς…Υπάρχει ήδη δεδικασμένο του Εφετείου Αθηνών σχετικά με το θέμα το οποίο μάλιστα είναι προσβάσιμο μέσω ίντερνετ σε όλες και όλους σας. Μάλιστα, το δεδικασμένο αυτό παρήχθη από μια και μοναδική κλήση εισπρακτικής εταιρίας σε… δικηγόρο!
Επομένως, αυτό το οποίο έχετε να κάνετε εσείς είναι να πάρετε το εξώδικο που σας δίνει σήμερα έτοιμο το Χωνί και να το αποστείλετε με ένα φαξ ή μια συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής στην Τράπεζα που σας ενοχλεί μέσω της εισπρακτικής της εταιρίας. Αυτό ήταν.
Υπόδειγμα εξωδίκου προς τράπεζες για οχλήσεις
http://www.scribd.com/doc/96465042/%CE%A5%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
Για πιο εμπεριστατωμενη ενημερωση και αντισταση κατα των τραπεζων και των εισπρακτικων εταιρειων τους μπορειτε να επισκεφθειτε την ιστοσελιδα “Δανειοληπτες ενημερωμενοι και οχι απελπισμενοι” ……
http://daneiakartes.info
Οσον αφορα τους τηλεφωνικους αριθμους που εμφανιζονται στο βιντεο ουτε ενας απο αυτους δεν ειναι καταχωρημενος στην ιστοσελιδα του ΟΤΕ (www.whitepages.gr) καθως και στο 11888.
Οι τραπεζες πρεπει να δωσουν εξηγησεις γι’ αυτο το θεμα δεδομενου οτι αυτοι που χρησιμοποιουν αυτα τα νουμερα γνωριζουν απορρητα προσωπικα δεδομενα των πελατων τους.
Εκτεθειμενο επισης και το κρατος σ’ αυτη την περιπτωση που επιτρεπει σε ανωνυμους να μεταχειριζονται το δικτυο του ΟΤΕ οταν την ιδια στιγμη κοπτεται να φακελωσει ακομα και τα καρτοκινητα τηλεφωνα.
Εισπρακτικες Εταιρειες και Τηλεφωνικη Τρομοκρατια
https://www.youtube.com/watch?v=z3rnoW819pg
Συνεχιζουμε !!!
Αν καποιος ενδιαφερεται περι του νομικου πλαισιου επι των τηλεπικοινωνιων και θελει να κανει καποια καταγγελια μπορει να επισκεφθει την επισημη σελιδα της ΑΔΑΕ (Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών)
http://www.adae.gr/portal/
Διαβαστε επισης τι λεει και η Ελληνικη Αστυνομια επι του θεματος των ενοχλητικων τηλεφωνηματων ακομα και οταν αυτα προερχονται απο τραπεζικους υπαλληλους
http://www.astynomia.gr/index.php?opt…
Επιπλεον, μια ωραιοτατη απαντηση κατα των εισπρακτικων εταιρειων ειναι απλα να μην σηκωνουμε το τηλεφωνο οταν μας καλουν. Αν δεν διασταυρωθει η ημερομηνια καταθεσης που θα κανουμε μεσω τηλεφωνου μαζι τους δεν εισπρατουν τιποτα. Κατα συνεπεια θα χρεοκοπησουν.
Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του και ας αναλαβει τις ευθυνες του απο ‘δω και περα.
Θυμιζω τα λογια του Martin Niemöller κατα τη διαρκεια του ναζιστικου καθεστωτος στη Γερμανια
” First they came for the Jews and I was silent for I was not a Jew.
Then they came for the Communists.
Again i said nothing for I was not a Communist.
Then they came for the Roman Catholics, for the Trade Unionists and for the men of industry.
Once more i did not protest for i was not one of these.
At last … they came for me … and by then there was noone left to stand up on my behalf “.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ …
Συνομιλία με Εισπρακτική και ενδεχόμενα ατοπήματα τους
https://www.youtube.com/watch?v=oM759F_mwwQ
Δημοσιεύτηκε στις 12 Φεβ 2014
Εδω λοιπόν έχουμε μια συνομιλία με μια εισπρακτική εταιρία η οποία :
α) ξεκινάει την καταγραφή μια συνομιλίας χωρίς να γνωρίζει σε ποιον μιλάει.
β) εξακολουθεί να καταγράφει την συνομιλία με τον μέχρι τώρα άγνωστο προς αυτήν και δίνει κάποια στοιχεία τρίτων προσώπων χωρίς να έχει επιβεβαιώσει σε ποιον τα δίνει καθώς δεν ξέρει σε ποιον απευθύνεται.
γ) Χωρίς να έχει ζητήσει την καταγραφή και την αποδοχή το κάνει χωρίς να ξέρει εξ αρχής σε ποιον μιλάει καθώς ένα κινητό τηλ μπορεί να έχει κλαπεί η να έχει δοθεί σε άλλο πρόσωπο την δεδομένη στιγμή της επικοινωνίας
…ασφαλώς υπάρχουν και άλλα …για ακούστε το
Για προστασία και σεβόμενοι την ανωνυμία όλων τα ονόματα έχουν καλυφθεί.
- ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΤΥΓΝΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
- ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

πηγή 

Όταν δίνετε να μη λέτε έδωσα, έχασα, τάισα...(Οσία Σοφία Κλεισούρας)



Όταν δίνετε να μη λέτε έδωσα, έχασα, τάισα. Ο Θεός σας έδωσε τα υπάρχοντα, ο Θεός έδωσε ευλογία, για να δίνετε· όταν έρχονται από μακριά, να φιλοξενείτε και να τα δίνετε όλα.
(Οσία Σοφία η εν Κλεισούρα ασκήσασα)

πηγή 

Κωνσταντοπούλου: Υπονόμευση της Δημοκρατίας το κλείσιμο της Βουλής…ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ! ΕΝΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



Σοκαρίστηκε η Κωνσταντοπούλου. Λες και είναι η πρώτη φορά που οι κυβερνώντες ευτελίζουν τη μόνο κατ’  όνομα πλέον Δημοκρατία, λες και τόσα χρόνια πάνε με το γράμμα του νόμου και σύμφωνα με το δημόσιο συμφέρον.

Δυστυχώς, δεν είναι πρωτοφανές αυτό που συνέβη σήμερα. Τόσα χρόνια καταστρατηγούν το Σύνταγμα χωρίς καμία απολύτως συνέπεια.

Πόσες φορές δεν έχουν κλείσει άρον άρον τη Βουλή και -δεν αναφερόμαστε μόνο στους σημερινούς εθνοπατέρες- για να κουκουλώσουν σκάνδαλα και να σώσουν τα τομάρια τους;

Πόσες φορές δεν χρησιμοποίησαν αφάνταστα τερτίπια για να περάσει ο χρόνος και να παραγραφούν τα εγκλήματά τους;

Πόσες φορές δεν έχουν αποκρύψει στοιχεία ή δεν έχουν αθωώσει εν γνώσει τους εγκληματίες και προδότες;

H λίστα Λαγκάρντ, η βρωμερή υπόθεση ΕΛΣΤΑΤ, τα θαλασσοδάνεια, το Χρηματιστήριο…όλα αυτά δεν συνιστούν υπονόμευση της Δημοκρατίας; Τι είναι; Παραλείψεις;;;

Η αλήθεια είναι ότι η Δημοκρατία καταλύθηκε με το πρώτο Μνημόνιο. Σήμερα απλά προβλήθηκε ένα ακόμα επεισόδιο της τραγωδίας δίχως τέλος που παίζεται στην Ελλάδα.

 πηγή

Με το κλείσιμο της Βουλής παραγράφεται οτιδήποτε έκαναν οι κυβερνήσεις Παπανδρέου και Παπαδήμου.



Κλείνει, σύμφωνα με πληροφορίες η Βουλή και έτσι περατώνεται η φετινή τακτική σύνοδός της. Αυτή η τακτική σύνοδος ήταν η δεύτερη της τρέχουσας βουλευτικής περιόδου. Τούτο σημαίνει ότι, αυτόματα παραγράφονται και οποιεσδήποτε ενδεχομένως αξιόποινες πράξεις, έγιναν από μέλη των κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου, για το χρονικό διάστημα από Οκτώβριο 2009 μέχρι Ιούνιο 2012.
Παύει ταυτόχρονα να ισχύει και η γνωστή υπόσχεση Σαμαρά περί εξεταστικής επιτροπής, για το πώς μπήκαμε στο μνημόνιο. Όλα πλέον παραγράφονται και κανένας απολύτως δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα θέματα αυτά. Πόσοι όμως το έχουν συνειδητοποιήσει αυτό; 
Σύμφωνα με το περιβόητο άρθρο 86 του Συντάγματος για τις ευθύνες των υπουργών, παρ. 3 εδ. β΄ «Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος». Τώρα λοιπόν τελείωσε η δεύτερη τακτική σύνοδος (άρθρο 64 του Συντάγματος) της βουλευτικής περιόδου που ξεκίνησε από τον Ιούνιο του 2012, δηλαδή μετά τη διακυβέρνηση της χώρας από τις κυβερνήσεις Παπανδρέου και Παπαδήμου. Επομένως από εδώ και στο εξής υπάρχει πλήρης ατιμωρησία λόγω παραγραφής.
Αυτό, ας το έχουν υπόψη τους όλοι εκείνοι οι «Ελληναράδες» που κάθονται στον καναπέ τους ή στα πλήκτρα του PC τους και ονειρεύονται Ειδικά Δικαστήρια, δίκες και τιμωρίες, για το πώς μπήκε η Ελλάδα στο μνημόνιο. Το Σύνταγμα είναι σαφές.
Μόνο με έναν τρόπο μπορεί να ανατραπεί αυτή η κατάσταση. Μόνο αν, για κάποιο λόγο, άλλαζε το Σύνταγμα και θεσπιζόταν νέο Σύνταγμα. Όχι αναθεώρηση του υπάρχοντος, που προωθεί η κυβέρνηση, αλλά μόνο αλλαγή του και ρήτρα αναδρομικότητας στο νέο Σύνταγμα.
Πέτρος Χασάπης

πηγή 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Τα κορίτσια της φωτογραφίας πηγαίνουν ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΑ όχι για να φυλακιστούν αλλά για να…!!!

 

Θα υπέθετε κάποιος άσχετος, ότι τα κορίτσια οδηγούνται στη φυλακή. Μεταφορικά ίσως ισχύει, αλλά στην πραγματικότητα πηγαίνουν να συναντήσουν τους μελλοντικούς συζύγους τους! Την επιλογή την έχουν κάνει οι πατεράδες τους και τα κοριτσάκια, απλά υπακούν. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα pakistantoday.com.pk, το συμβούλιο ισλαμικής ιδεολογίας  συζήτησε το θέμα αν πρέπει να μπει ένα κατώτατο όριο στο γάμο των κοριτσιών. Η απόφαση των μουλάδων τον Μάρτιο του 2014 ήταν ότι οι γυναίκες από τη φύση τους είναι αντίθετες με το Ισλάμ και τη Σαρία. Σύμφωνα με το συμβούλιο οι γυναίκες χωρίζονται σε Χαράαμ και Μάκροου….

Κάθε γυναίκα που αποφασίζει με τη θέληση της είναι Χαράαμ και συνωμοτεί εναντίον του Ισλάμ. Όσες υποτάσσονται μπορούν να γίνουν Μάκροου, που είναι ένα επίπεδο ανεκτό από το συμβούλιο, αφού για λόγους αναπαραγωγής πρέπει να υπάρχουν και γυναίκες. Οι αξιωματούχοι είπαν ότι μελέτησαν τις πηγές και τις ιστορικές αναφορές και κατέληξαν ότι οι γυναίκες είναι πηγή κακού και εχθρός του Ισλάμ. Αν περιοριστούν και υποταχθούν, τότε το Ισλάμ μπορεί να συνεχίσει να είναι μια θρησκεία της ειρήνης και της ευημερίας….

Η απόφαση έχει και άλλες παραμέτρους για τη θέση της γυναίκας που κινούνται στην ίδια λογική. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι η φωτογραφία αντιπροσωπεύει το σύνολο του μουσουλμανικού κόσμου. Κάθε περιοχή πρέπει να εξετάζεται διαφορετικά. Ακόμη και στο Πακιστάν όπου ελήφθη η απόφαση, πολλές γυναίκες, κυρίως όμως εύπορες και μεγαλοαστές, έχουν ελευθερίες και σημαντικές θέσεις, όπως είχε η Μπεναζίρ Μπούτο. Η διαμάχη όμως είναι συνεχής και οι ακραιφνείς ιερείς του Ισλάμ, αγωνίζονται να επικρατήσουν και μέσω της ψηφοθηρίας να επιβάλλουν τη σαρία και στο κράτος. Φυσικά, η τελική απόφαση είναι ότι η ύπαρξη των γυναικών είναι αντι- ισλαμική και τα κορίτσια θα παντρεύονται όποτε θέλει ο πατέρας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας….

stroumfaki.com

Ο Διεθνούς Φήμης Καθηγητής Χειρουργικής κ Κων/νος Κωνσταντινίδης στην τηλεόραση του Αχελώου



Τον Παγκοσμίως γνωστό καθηγητή Χειρουργικής κ Κων/νο Κωνσταντινίδη έχει προσκεκλημμένο στην τηλεόραση του Αχελώου και στην εκπομπή Ανοιχτές Σελίδες την Παρασκευή 6 Ιουνίου στις 6 το Απόγευμα ο Αχιλλέας Παπαδιονυσίου.
Ο κ Κωνσταντινίδης μιλάει για τον τόπο καταγωγής του, τα παιδικά του χρόνια, τους γονείς του, τους δασκάλους του, για τις σπουδές του και την μετεκπαιδευσή του, πώς διάλεξε την χειρουργική, για τις γνώσεις και τις εμπειρίες που απόκτησε στην Αμερική, για την Ακαδημαική του καρριέρα, για την μάστιγα της Παχυσαρκίας και την θεραπεία της, για την ρομποτική σαν σύχρονη χειρουργική, για τα οφέλη των ασθενών από την ρομποτική χειρουργική, για το μέλλον της ρομποτικής χειρουργικής, πώς γίνεται η χειρουργική Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση, για τον Γαστρικό Δακτύλιο, για την Παπαροσκοπική αποκατάσταση της κήλης, τι είναι Βουβονοκήλη και πώς γίνεται η αποκατάσταση, για την Λαπαρασκοπική μέθοδο της χειρουργικής , τι νεώτερα υπ;aρχουν στην χειρουργική, την Ογκολογία, και στην Παχυσαρκία και άλλα πολλά.

πηγή 

ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΡΙΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ



Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος δια της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Πολιτιστικής Ταυτότητος και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών
διοργάνωσε Τριήμερες Εκδηλώσεις για την Προσωπικότητα του Ιωάννη Καποδίστρια στην Αθήνα και το Ναύπλιο από την Παρασκευή 30 Μαΐου έως και την Κυριακή 1 Ιουνίου 2014.

πηγή 

ΗΜΕΡΑ ΑΓΡΟΥ ΣΤΕΒΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ



Ημέρα αγρού στέβιας πραγματοποιείται την Παρασκευή 6 Ιουνίου απ΄οτις 9 το πρωί μέχρι τις 11.30 το μεσημέρι στα πλαίσια του προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013 γκρικ στέβια στην πλατεία της Μεγάλης Χώρας Αγρινίου
όπου θα υπάρχει υπάλληλος της Ανθήρ ΑΒΕΕ και θα μεταφέρει τους ενδιαφερόμενους στους αγρούς όπου καλλιεργείται η στέβια.

πηγή 

Βουτιά στη Μεσόγειο, μια διαδραστική εφαρμογή!

  Η εφαρμογή "Βουτιά στη Μεσόγειο" από το Δίκτυο Μεσόγειος SOS μας δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε το θαλάσσιο πλούτο της Μεσογείου, να εντοπίσουμε τους κινδύνους που την απειλούν και να γνωρίσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να την προστατεύσουμε!
http://medsos.gr/medsos/index.php?option=com_content&view=article&id=1595
Πηγή: Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση

Read more: Περί ανέμων, υδάτων και σχολείου...: Βουτιά στη Μεσόγειο, μια διαδραστική εφαρμογή!
Περί ανέμων υδάτων και σχολείου

«σκάσε ρε»



Πλημμύρισε το ιντερνέτ με τη φράση του Μιχαλολιάκου προς τον Πρόεδρο της Βουλής, Μαρκογιαννάκη: «σκάσε ρε»!!!
Προφανώς αυτήν την υστερικά περιφρονητική …αυθάδεια του Μιχαλολιάκου την προβάλουν οι πάντες για να κτυπήσουν τη Χρυσή Αυγή και να την εκθέσουν στα μάτια του ελληνικού λαού.


Τέτοιο πολιτικό μυαλό κοινοβουλευτικού κρετίνου και ειρηνόφιλου φιλισταίου έχουν…

Διότι η φράση αυτή, όπως όλη η εν γένει αυθάδεια των ηγετών της Χρυσής Αυγής, ΟΧΙ μόνο δεν αποτελούν «χαρακτηριστικά» που τους εκθέτουν στα μάτια των κατεστραμμένων και απελπισμένων λαϊκών μαζών, αλλά τους ηρωοποιούν.

Τους διαφημίζουν και τους ηρωοποιούν για τον πολύ απλό λόγο: Είναι λόγια και χειρονομίες, «χαρακτηριστικά», που ανταποκρίνονται ΠΛΗΡΩΣ στα αισθήματα και στο μίσος των κατεστραμμένων μικροαστών εναντίον της κυβερνητικής
«αλητείας».


Όταν μια κυβέρνηση έχει σπείρει τον ΟΛΕΘΡΟ και τη ΦΡΙΚΗ στον ελληνικό λαό, όταν έχει συσσωρεύσει γιγάντιους όγκους ΟΡΓΗΣ και ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ, χειρονομίες, βρισιές και υστερικές αυθάδειες, σαν κι αυτές των χρυσαυαγιτών, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ ένα μεγάλο μέρος των απελπισμένων και οργισμένων, τις υιοθετούν και τις χειροκροτούν…

Και όταν ένα κοινοβουλευτικό καθεστώς διεφθαρμένο και σάπιο μέχρι το μεδούλι,
που αποτελεί και τον ντεκόρ ΑΠΑΤΗΣ του 4ου ράιχ, ΔΙΩΚΕΙ τους χρυσαυγίτες και τους φυλακίζει, ΤΟΤΕ τους καθιστά πολλοί ελκυστικούς στους απελπισμένα οργισμένους: Αυτό είναι κοινωνικός και πολιτικός νόμος…

Αυτό το νόμο φαίνεται να τον αγνοούν οι πάσχοντες από εκλογικό κρετινισμό και όλα τα είδη και χρώματα των ειρηνόφιλων φιλισταίων.

Γι αυτό διαφημίζουν, προβάλλουν και γιγαντώνουν τη Χρυσή Αυγή…

Φυσικά τα επιτελεία του κεφαλαίου και του καθεστώτος γνωρίζουν τι πράττουν:
Η Χρυσή Αυγή είναι η μαγκούρα τους…


Για τους ειρηνόφιλους «αριστερούς» της κοινοβουλευτικής ρουτίνας και αλλοτρίωσης, που αγνοούν παντελώς τους «νόμους» …ΚΙΝΗΣΗΣ της ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ, θα ανατρέξουμε, πάλι στον Τρότσκι:

«…Αυτήν ακριβώς την απογοήτευση της μικροαστικής τάξης, την αδυναμία της και την απελπισία της εκμεταλλεύεται ο φασισμός. Οι προπαγανδιστές του στιγματίζουν και αναθεματίζουν την κοινοβουλευτική δημοκρατία που στηρίζει και σκεπάζει τους αρριβίστες και τους μεγαλοαπατεώνες, δεν δίνει όμως τίποτα στον κοσμάκη που δουλεύει. Και οι δημαγωγοί αυτοί κουνάνε απειλητικά τις γροθιές τους προς τη μεριά των τραπεζιτών, των μεγαλεμπόρων, των καπιταλιστών.
Αυτά τα λόγια κι αυτές οι χειρονομίες ανταποκρίνονται πλήρως στα αισθήματα των μικροϊδιοκτητών που έχουν πέσει σε αδιέξοδο.
Οι φασίστες δείχνουν τόλμη, κατεβαίνουν στο δρόμο, χτυπάνε την αστυνομία, προσπαθούν με τη βία να διαλύσουν τη Βουλή. Αυτά εντυπωσιάζουν το μικροαστό που έχει απελπιστεί…».


Η κοπριά της σαπίλας τους, του εκλογικού κρετινισμού και της ανυπαρξίας Αριστεράς, είναι η Χρυσή Αυγή. Και όσο οι παραγωγοί αυτοί της κοπριάς θα παραμένουν, τόσο και θα τη διογκώνουν…


πηγή 

12χρονες μαχαίρωσαν φίλη τους με εντολή του εικονικού "αρχηγού" τους στο Διαδίκτυο. Θα δικαστούν σαν ενήλικες



Αφήνουμε τα παιδιά στην τύχη τους -χωρίς Θεό, χωρίς αξίες, χωρίς την αγάπη μας, χωρίς επίβλεψη- να πέσουν στα νύχια κάθε διεστραμμένου, και μετά τα δικάζουμε και τα καταδικάζουμε...
Οι γονείς τους που ήσαν, τι έκαναν;;;

12-year-olds blame horror meme Slenderman for inspiring them to stab classmate

Δικαστήριο του Ουισκόνσιν των ΗΠΑ αποφάσισε να αντιμετωπίσει ως ενήλικες δύο κορίτσια ηλικίας 12 ετών, που κατηγορούνται για την απόπειρα δολοφονίας μιας συνομήλικης φίλης τους, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να καταδικαστούν σε 65 χρόνια κάθειρξη αν κριθούν ένοχες, όπως αναφέρει το τοπικός Τύπος.


Τα δύο κορίτσια επισκέπτονταν συχνά τον ιστότοπο Creepypasta στον οποίο οι θαμώνες διηγούνται ιστορίες τρόμου. Ένας από τους εικονικούς επικεφαλής του ιστότοπου, ο Slenderman, τους ζήτησε να δολοφονήσουν μία από τις φίλες τους, σύμφωνα με το τοπικό τηλεοπτικό δίκτυο Fox 6 Now.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το οποίο επικαλείται το τηλεοπτικό δίκτυο, ένα από τα δύο κορίτσια δήλωσε ότι έπρεπε να σκοτώσει κάποιον για να αποδείξει την αφοσίωσή της στον Slenderman.

Το νεαρό θύμα είχε λάβει πρόσκληση το Σάββατο να περάσει τη νύχτα στο σπίτι μίας εκ των δύο κατηγορούμενων. Στη συνέχεια την οδήγησαν σε ένα δάσος όπου την μαχαίρωσαν 19 φορές, εκ των οποίων μία φορά κοντά σε μια αρτηρία, και την άφησαν πιστεύοντας ότι έχει πεθάνει. Το θύμα εντόπισε ένας ποδηλάτης και μέχρι σήμερα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο σε σταθερή κατάσταση.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο διοικητής της αστυνομίας της πόλης Ουόκεσα, όπου σημειώθηκε το περιστατικό, ενημέρωσε τους γονείς για τους κινδύνους του Διαδικτύου.
«Αυτό πρέπει να αποτελέσει αιτία αφύπνισης για τους γονείς. Καλό θα ήταν οι γονείς να περιορίζουν και να εποπτεύουν τα παιδιά τους, όταν κάνουν χρήση του Διαδικτύου», δήλωσε ο Ράσελ Τζακ.
Οι δύο κατηγορούμενες κρατούνται και αναμένεται να παρουσιαστούν στο δικαστήριο στις 11 Ιουνίου.

Εκδήλωση για την Βασιλεύουσα Πόλη

«Η Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου εορτάζει και τιμά την Βασιλεύουσα Πόλη». Με τα λόγια αυτά ο  Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς εξέφρασε σε μία φράση το κλίμα συγκινήσεως μέσα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση τιμής και μνήμης για την πτώση της Κωνσταντινουπόλεως, που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 2 Ιουνίου 2014 στα προπύλαια του Ιερού Καθεδρικού Ναού Αγίου Σπυρίδωνος Μεσολογγίου, όπου, εκτός από τον Σεβ/το Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, παρέστησαν: οι Κληρικοί και ο Δήμαρχος της Ιεράς Πόλεως, εκπρόσωποι πολιτικών αρχών, του Στρατού, του Λιμενικού, των Εκπαιδευτικών, άλλων πολιτιστικών φορέων και πλήθος κόσμου.
Κύριος ομιλητής ήταν ο ομότιμος Καθηγητής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Διδάκτωρ Νομικής του Πανεπιστημίου Paris II ελλογιμώτατος κ. Παναγιώτης Πουλής, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Εάλω η Πόλις: η πτώσις της Βασιλεύουσας».
Ύμνους και τραγούδια της Αλώσεως παρουσίασε η χορωδία του Συλλόγου Ιεροψαλτών περιοχής Μεσολογγίου «Αρχιδιάκονος Άνθιμος», υπό την διεύθυνση του πρωτοψάλτου κ. Ιωάννη Δακαλάκη.
Ο Χορευτικός Όμιλος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου «Ο Άη Συμιός», υπό την διεύθυνση του κ. Δημητρίου Καραβασίλη, παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια της Κωνσταντινουπόλεως.
Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Κοσμάς, κατά τον χαιρετισμό του στο κλείσιμο της εκδηλώσεως, αναφέρθηκε στην ένδοξη παρουσία της Βασιλεύουσας Πόλης, στους λόγους που οδήγησαν στην πτώση, αλλά και στο καθήκον μας απέναντι στην ιστορία:
«Η Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου εορτάζει και τιμά την Βασιλεύουσα Πόλη. Μεταφερθήκαμε σήμερα» είπε ο Σεβασμιώτατος, «κάτω από τους θόλους των Ναών της Κωνσταντινουπόλεως και ζήσαμε στιγμές ιστορικής μνήμης. Ωφέλησε όλους μας η εκδήλωση αυτή γιατί μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε τι είχαμε και τι χάσαμε. Μια Πόλη που προσέφερε τόσα πολλά στον Ελληνισμό, αλλά και τόσους Αγίους στην Εκκλησία μας».  
«…Ενθυμούμενοι τα λόγια του Πατριάρχου Γεωργίου Σχολάριου, ο οποίος είπε πως «δια τας αμαρτίας ημών» έπεσε η Κωνσταντινούπολη, αναλογιζόμαστε τις ευθύνες μας. Αλήθεια, πόσες καταστροφές και λεηλασίες, φόνοι και θυσίες έγιναν στην Βασιλεύουσα – ακόμη και μέσα στο Ναό της Αγίας Σοφίας! Αλήθεια, πόσο πόνεσαν οι αδελφοί μας και πόσο λυπήθηκε ο Θεός!
Η ένδοξος Πόλις έφτασε τόσο χαμηλά γιατί η αποστασία, αυτού του είδους τα αποτελέσματα φέρνει. Μας φέρνει όμως και αντιμέτωπους με το καθήκον μας. Ας αναρωτηθούν οι υπεύθυνοι: Μήπως η Ελλάδα μας έχει φτάσει σε μεγαλυτέρα πτώση σήμερα; Αν θέλουμε μπορούμε κι εμείς να βαδίσουμε το δρόμο της θυσίας και να αποφύγουμε άλλες συμφορές».
Τέλος, ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, τόνισε: «Βρισκόμαστε στο Μεσολόγγι, στην Πόλη της Ελευθερίας και δεν πρέπει να το λησμονούμε αυτό. Εμείς σήμερα ενθυμούμαστε την πτώση της Βασιλεύουσας, αλλά δεν μοιρολογούμε, δεν θλιβόμαστε. Αναζωπυρώνουμε την πίστη μας και προσπαθούμε να γίνουμε αντάξιοι εκείνων των αγωνιστών. Ας λάβουμε το μήνυμα πως είναι πλέον καιρός να ξεκινήσουμε αγώνα για την Πατρίδα μας».








Πηγή 

Γέρο-Παναής Χατζηιωνάς, από τη Λύση της Κύπρου.


Άμα ακούω και βλέπω πώς δεν βγαίνει ωφέλεια, αλλά μάλλον ζημία, καλύτερα να μην πω το λόγο μου. Οι περισσότεροι Άγιοι ήταν διά Χριστόν Σαλοί. Εκαταλάμβαιναν ότι οι άνθρωποι τους επιβουλεύονταν, αλλά αυτοί προσποιούνταν ότι δεν αντιλαμβάνονταν τίποτα από την έχθρα. Όχι πως συμφωνούσαν με τα λεγόμενα και γινόμενα από τους κακούς επιβούλους τους, αλλά δεν έλεγαν τίποτε. Εσιωπούσαν. Τα έβλεπαν από ψηλά. Να ευχαριστάς τον παντογνώστη Θεό και να τον παρακαλείς να σου δώσει δύναμη να υπομένεις. Έτσι δεν θα γίνει αρχή για να δημιουργηθούν σκάνδαλα. Άμα μπει το πείσμα και οι παρεξηγήσεις, ειρήνη μη γυρεύεις. 

πηγή 

Ὅλα ὅπως τὸ «μαῦρο» ’41: Ἴδιοι κατακτητές, ἴδιοι δωσίλογοι!



Γράφει ὁ Δημ. Νατσιός
Δάσκαλος-Κιλκίς

             Ὡς δάσκαλος δημοτικοῦ, ἐδῶ καὶ 25 χρόνια, εἶμαι μάχιμος καὶ ὄχι κηφήνας συνδικαλιστής, (ἀναφέρομαι σ’ αὐτοὺς τοὺς χασομέρηδες ποὺ τὸ ἕνα τους μάτι εἶναι στραμμένο στὴν πολύφερνη ἐξουσία), θὰ παραπέμψω, κατ’ ἀρχάς, σ’ ἕνα μύθο τοῦ Αἰσώπου, τοὺς ὁποίους μύθους φρόντισε τὸ ὑπουργεῖο πρώην Ἐθνικῆς Παιδείας νὰ ἐξοβελίσει ἀπὸ τὰ «περιοδικὰ ποικίλης ὕλης», ὅπως ἀπροκάλυπτα ὀνομάζω τὰ εὐφημιστικῶς λεγόμενα βιβλία Γλώσσας, καὶ νὰ τοὺς ἀντικαταστήσει μὲ συνταγὲς μαγειρικῆς (κάπου 30). Οἱ μύθοι, τὰ παραμύθια ἀρέσουν πολὺ στὰ παιδιά. Διδάσκουν καθ’ ὅτι «μύθος ἐστὶ λόγος ψευδὴς εἰκονίζων τὴν ἀλήθειαν».
             Διαβάζω: «Θήρας ἐθήρευον λέων καὶὄναγρος, ὁ μὲν λέων διὰ τῆς δυνάμεως ὁ δὲ ὄναγρος διὰ τῆς ταχύτητος. Ἐπεὶ δὲ ζῶα τινὰ ἐθήρευσαν, ὁ λέων μερίζει καὶ τίθησι τρεῖς μοίρας (=μερίδια) καὶ τὴν μὲν μίαν, εἶπεν, λήψομαι ὡς πρῶτος· βασιλέα μὲ ὀνομάζουσι· τὴν δὲ δευτέραν ὡς ἐξ ἴσου κοινωνὸς (=ὡς συνέταιρος μὲ τὰ ἴδια δικαιώματα). Ἡ δὲ τρίτη μοίρα κακὸν μέγα σοι ποιήσει, ἂν μὴ φύγῃς». Ὁ Αἴσωπος, μετὰ τὸν μύθο, παρέθετε τὸἐπιμύθιον, τὴν κοινωνικὴ διάσταση τοῦ μύθου. Ἀποτολμῶ μία δική μου. Λέων εἶναι ἡ ἄπληστη Γερμανία. Ὄναγρος ἡ καθημαγμένη πατρίδα μας, ἡ ὁποία ξεθεώνεται στὸ κυνήγι τῶν στόχων τοῦ «Μνημονίου», τὸ ἐξαίσιο θήραμα θὰ λέγαμε, καὶ στὸ φινάλε ὅλα τὰ κερδίζει ὁ ἀδηφάγος λέων.
             Πανηγύριζαν πρὶν ἀπὸ λίγες ἡμέρες οἱ «μνημονιακοὶ» λακέδες καὶ οἱ σφουγγοκωλάριοι τῶν καναλιῶν, ποὺ τοὺς δορυφοροῦν γιὰ τὸ πρωτογενὲς πλεόνασμα. Ὀρθῶς ὀνομάστηκε αἱμοσταγές.
             Ἂν τὸ ὑποβάλουμε σὲ χημικὴ ἀνάλυση, γιὰ νὰ χρησιμοποιήσω μία μεταφορικὴ φράση, τὸ πλεόνασμα αὐτὸ ἀποτελεῖται:
             Κατὰ 30% ἀπὸ αἷμα Ἑλλήνων, ἀνθρώπων ποὺ δὲν ἄντεξαν τὴν ἀναξιοπρέπεια τῆς οἰκονομικῆς ἐξαθλίωσης.
             Ἄλλο ἕνα 30% εἶναι τὰ δάκρυα καὶ οἱ θρῆνοι τῶν ἀνέργων καὶ τῶν γερόντων γονέων μας, ποὺ βλέπουν τὰ παιδιά τους ἢ νὰ μεταναστεύουν ἢ νὰ λειώνουν ἀπὸ τὴν οἰκονομικὴ φρίκη. Τὸὑπόλοιπο ἀπὸ πείνα παιδιῶν. Καθημερινῶς στὰ σχολεῖα μας 30-40 παιδιὰ περιμένουν στὴν οὐρὰ γιὰ νὰ λάβουν τὸ σχολικὸ κολατσιὸ ποὺ προσφέρει ἡ φιλανθρωπία πολιτῶν. Ἀθῶες παιδικὲς ψυχές, ποὺ ἡ ἄνοιξη τῆς ζωῆς τους δὲν εἶναι χαρά, ἀνεμελιὰ καὶ παιχνίδι, ἀλλὰ βιώνουν τὸ αἴσθημα τῆς ζητιανιᾶς. Τσακίζουμε τὶς καρδιές τους, ὅπως τσάκιζαν σὲ προηγούμενη Κατοχή, οἱ ἴδιοι κατακτητές, χέρια παιδιῶν.
             Διαβάζω ἀπὸ ἕνα παλιὸ βιβλίο. «Στὶς ἀρχὲς τῆς Κατοχῆς, καὶ στὴν πλατεία τοῦ Κλαυθμῶνος, ποὺ τὴν εἴχανε μεταβάλει οἱ Γερμανοὶ σὲ χῶρο στάθμευσης, ἕνας Γερμανὸς σωφέρ, ἔτρωγε ἀπ’ τὴν καραβάνα του τὸ φαΐ του, καθισμένος στὸ σκαλοπάτι τοῦ αὐτοκινήτου του. Ἔτρωγε μ’ ἀχορταγιά, ἐνῶ γύρω του, οἱ ἄλλοι πείναγαν. Τότε ἕνα παιδάκι, ἴσια μὲ ἑφτὰ-ὀχτὼ χρονῶν, ἅπλωσε τὸ χεράκι του, μὲ τὴν ἰδέα ὅτι κάτι θὰ τοῦ ἔδινε γιὰ νὰ ρίξη στὸ πεινασμένο στομάχι του, ὁ Γερμανὸς στρατιώτης. Ἀντὶς ὅμως ὁ στρατιώτης νὰ κάνη τότε μία ἀνθρώπινη χειρονομία, ἔκανε αὐτὴ τὴν ἐλεεινὴ καὶ βάρβαρη πράξη. Ἄφησε στὸ σιδερένιο σκαλὶ τὴ γιομάτη καραβάνα του, σηκώθηκε ἀπάνου, ἅρπαξε τὸ μὲ πνεῦμα ἱκεσίας τεντωμένο χέρι τοῦ παιδιοῦ, τὸ στήριξε πάνω στὸ γόνατό του, καὶ μπροστὰ στὰ μάτια τοῦ κόσμου, τὸ ἔσπασε στὰ δύο σὰν ξερὸ κλαδί».
Κι ἐνῶ τὰ μάτια τοῦ Ἀρμένη δακρύζουν στὴ θύμηση τῆς σκληρῆς αὐτῆς εἰκόνας, μοῦ προσθέτει:
-Ἤμουνα αὐτόπτης μάρτυς. Κι ἔφυγα ἀπὸ κεῖ φτύνοντας αὐτὸν καὶ τὴ φυλή του ὁλόκληρη».
             Τὸ γεγονὸς περιέχεται στὸ βραβευμένο ἀπὸ τὴν Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, βιβλίο «Οἱ σφαγὲς τῶν Καλαβρύτων», τοῦ Κώστα Καλαντζῆ (Ἀθήνα 1962, σελ. 26).
             Ἴσως αὐτὴ εἶναι ἡ εἰκόνα καὶ τῆς τωρινῆς Ἑλλάδας. Καὶ πάλι στεκόμαστε ταπεινοὶ καὶ καταφρονεμένοι μὲ «ἐξαπλωμένη τὴν χείρα ψωμοζητοῦντες» (Κάλβος), ἱκετεύουμε τὸ ἄπληστο θηρίο τῆς Εὐρώπης γιὰ «χαλάρωση» τῶν λαοκτόνων μέτρων, ὅμως μᾶς «τσακίζουν» τὴν ψυχή μας, μᾶς τιμωροῦν, γιατί δὲν ξεχνοῦν τὸν Ἀπρίλιο τοῦ ’41…
             Καὶ ὅπως τότε, ἔτσι καὶ σήμερα, ἀνθεῖ τὸ σαπρόφυτο τοῦ δωσιλογισμοῦ. Τὸ μεγαλύτερο ἔγκλημα ποὺ διαπράττει σήμερα τὸ μνημονιακὸ κράτος εἶναι εἰς βάρος τῶν παιδιῶν. Εἶναι μία παράμετρος ποὺ δὲν τὴν ἔχουμε πολυσκεφτεῖ. Συζητῶ μὲ γονεῖς καὶ «ματώνει» ἡ καρδιά μου. Ἔχουν παιδιὰ-διαμάντια, ἄριστοι μαθητὲς μὲ ἄριστο ἦθος, καὶ τρέμουν στὴν σκέψη ὅτι θὰ ἐνηλικιωθοῦν, ὅτι θὰ πετύχουν στὴν σχολὴ ποὺ ἐπιθυμοῦν καὶ θὰ ξενιτευτοῦν. «Βαρύτερα εἶν’ τὰ ξένα», «ὁ ζωντανὸς ὁ χωρισμὸς παρηγοριὰ δὲν ἔχει». Ἐλάχιστα ἀπασχόλησε στὶς ἐκλογές τους τὸ τρομακτικὸ αὐτὸ πρόβλημα. (Οἱ δεξιοί, «οἱ νοικοκύρηδες», ὅπως βαυκαλίζονται νὰ αὐτοπροσδιορίζονται, «ἔτρεχαν» γιὰ νὰ βγάλουν εὐρωβουλευτὴ τὴν κ. Μαρία Σπυράκη τοῦ Megalou κοπροκάναλου, ποὺ ἐπὶ χρόνια βυσσοδομεῖ κατὰ τῆς Πατρίδας καὶ τῆς Πίστης. Καὶ τὰ κατάφεραν. Ἀπορῶ καὶ ἐξίσταμαι!).
             Μάθαμε ὅτι στὶς Πανελλήνιες Ἐξετάσεις στὸ θέμα τῆς ἔκθεσης «μπῆκε» ἡ ἀνθρωπιά. Ἔχουν χιοῦμορ οἱ ἄνθρωποι. Ἀνθρωπιά; Τί εἶναι αὐτό; Τρώγεται; Ἂς ρωτήσουν τὸ 1.500.000 ἀνέργους ποὺ βιώνουν τὴν ἀπανθρωπιά τους καὶ ἀναμένουν τὸ «τραῖνο» τῆς ἀνάπτυξης. Ἂς ρωτήσουν τοὺς κυβερνητικοὺς μπουμπούκους. («Ὅταν ὁ ἥλιος τοῦ πολιτισμοῦ εἶναι χαμηλὰ στὸν ὁρίζοντα ἀκόμα καὶ οἱ νάνοι ρίχνουν μεγάλες σκιὲς», ἔλεγε ὁ Κὰρλ Κράους).
             Τὸ κείμενο ποὺ συνόδευε τὴν ἔκθεση ἦταν τοῦ Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου. Ἂν ἤμουν ἀξιολογητὴς τοῦ ὑπουργείου γιὰ τὰ θέματα, θὰ ἔβαζα ἀπόσπασμα, ἀπὸ ἕνα βιβλίο του μὲ τίτλο «Ἡ Κύπρος, ἕνα ταξίδι». Καὶ Θὰ καλοῦσα τὸν «μνημονιακὸ» γραικυλισμὸ νὰ τὸ σχολιάσει. Νὰ καθρεφτιστεῖ σ’ αὐτό.
             «Ὁ δάσκαλος ἦρθε. Ἔφεραν τὸ παιδάριο στὸ “ἐντευκτήριο” τῆς φυλακῆς. Μὲ τὰ χέρια σιδερωμένα. Ἀνάμεσα σὲ δύο δεσμοφύλακες: τὸν ἕνα Τοῦρκο, τὸν ἄλλο Ἄγγλο. Τοῦ ἔλυσαν τὰ χέρια. Ὁ δάσκαλος ἅπλωσε μπρός του τὰ χαρτιά, τοῦ ἔδωσε μολύβι νὰ γράψει, περίμενε, μὲ τὴν καρδιὰ γεμάτη λυγμούς, νὰ ξεμουδιάσουν τὰ χέρια τοῦ παιδιοῦ. Τὸ παιδὶ πῆρε τὸ μολύβι, ἔγραψε. Ἔτσι, ὅπως τότε, ποὺ καθόταν ἥσυχα-ἥσυχα στὸ θρανίο του κι ὁ ἥλιος ἔμπαινε πρόσχαρος ἀπὸ τὰ μεγάλα παράθυρα κι ἦταν ἄνοιξη καὶ τὰ χελιδόνια τιτίβιζαν καὶ τὰ δέντρα θροοῦσαν ἀπόξω. Ἔγραψε, τελείωσε. Ὁ δάσκαλος προχώρησε στὴν προφορικὴ ἐξέταση:

Πρῶτα τὰ Νέα μας Ἑλληνικά, τοῦ εἶπε.
Τὸν ρώτησε:
Ποιός εἶναι ὁ ποιητής, ποὺ πιὸ πολὺ σοῦ ἀρέσει;
Ὁ νεανίσκος ἀποκρίθηκε:
Ὁ Διονύσιος Σολωμός.
Τί ἔγραψε ὁ Σολωμός;
Τὸν «Ὕμνο εἰς τὴν Ἐλευθερίαν».
Μήπως θυμᾶσαι καμμιὰ στροφή;
Μάλιστα!
Κι ὁ νεανίσκος ἄρχισε ν’ ἀπαγγέλνει μέσα στὴν φυλακή, ἀνάμεσα στοὺς δεσμοφύλακες, ποὺ ἐκπροσωποῦσαν τοὺς παλιοὺς καὶ τοὺς νέους τυράννους, μὲ καθάρια κι ἀποφασιστικὴ φωνή:
Ἀπ’ τὰ κόκκαλα βγαλμένη
τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη…».

Η δασκάλα των ελληνικών στο σχολείο της Ίμβρου!



Μετά από μισό αιώνα το κουδούνι άρχισε πάλι να χτυπά για τα Ιμβριωτάκια, που βρέθηκαν στη Ρόδο τις προηγούμενες μέρες

Να πληθαίνουν οι μαθητές του, αυτή είναι η ευχή! Μετά από μισό αιώνα το κουδούνι του μειονοτικού σχολείου στην Ίμβρο χτυπά και πάλι από τον Σεπτέμβρη, ένα όνειρο άπιαστο που έγινε πραγματικότητα με έξοδα του ελληνικού κράτους και την προσπάθεια του Πατριάρχη μας, στο χωριό του, τους Αγίους Θεοδώρους της Ίμβρου.

Υπό το βλέμμα του Κεμάλ Αττατούρκ τέσσερα Ιμβριωτάκια είναι οι πρώτοι μαθητές του δημοτικού σχολείου.
«Τι θα το κάνετε το σχολείο αφού δεν υπάρχουν παιδιά?», «Μα, θα ρθουν νέοι άνθρωποι να μείνουν» ήταν η απάντηση των Ίμβριων.

Ίμβρος, «Γκιοτσέαντα» το τουρκικό όνομά της! Ένα νησί τόσο κοντά στην Ελλάδα, αλλά τόσο δύσκολο να το προσεγγίσεις. Μεγάλο και κουραστικό το ταξίδι που έκαναν οι δάσκαλοι και οι μαθητές του μαζί με την ιδρύτρια του σχολείου κ. Άννα Κουτσομάλλη, για να ρθουν στη Ρόδο καλεσμένοι του δραστήριου διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Ιαλυσού κ. Σταύρου Παπαδόπουλου.

Έτσι τους συνάντησα κι εγώ και μίλησα με τη διευθύντρια, την κ. Παρασκευή Μπερμπέρη, μια πληθωρική κι από την άλλη συνεσταλμένη Κωνσταντινοπολίτισσα  και Ιμβριώτισσα, που ελπίζει και εύχεται και το δικό της μωράκι, αν όλα πάνε καλά, να γίνει μία ακόμα μαθήτρια αυτού του σχολείου.

Μετά τη Μικρασιατική καταστροφή η Ίμβρος και η Τένεδος παραχωρήθηκαν στο Τουρκικό κράτος. Η Συνθήκη της Λωζάννης που ακολούθησε περιείχε σαφή άρθρα για την προστασία του ελληνικού πληθυσμού. Όλα όμως άλλαξαν για το συγκεκριμένο σχολείο που λειτουργούσε τότε, αλλά και για την Ίμβρο, το 1964. Με την αυξανόμενη ένταση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, λόγω της Κύπρου, η Τουρκική κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει όλα τα ελληνικά σχολεία και να διώξει τους δασκάλους και τους διευθυντές.

Από το 1964 τα επτά σχολεία του νησιού και τα τρία νηπιαγωγεία ερημώνουν, ρημάζονται, καίγονται και ανάμεσά τους και το σχολείο στους Αγίους Θεοδώρους. Ανάλογα με τις διακυμάνσεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις άνοιγαν ή έκλειναν τα σχολεία, κι η τουρκική κυβέρνηση βάση ενός ευρύτερου σχεδίου εφάρμοσε ένα σχέδιο εκτουρκισμού του νησιού.

΄Ετσι ενώ στο νησί το 1964 ζούσαν 6.500 Έλληνες και 200 Τούρκοι σήμερα οι Έλληνες το χειμώνα δεν ξεπερνούν τους 300 ενώ οι Τούρκοι είναι 6.000.

Όλα άρχισαν ν΄ αλλάζουν το 2003 που η Τουρκία ήθελε να μπει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δέκα χρόνια μετά το ελληνικό μειονοτικό σχολείο είναι γεγονός.
«Θα ‘ρθουν κι άλλα παιδιά», λέει η δασκάλα και το βλέμμα της λάμπει…



Πόσοι βρίσκεστε στη Ρόδο και ποιοι είστε;
Έχουμε έρθει οκτώ άτομα από το Δημοτικό Σχολείο της Ίμβρου. Από τα τέσσερα παιδιά που φοιτούν σ΄ αυτό έχουν έρθει τα τρία. Τα δύο, που είναι μαζί μας εδώ στη Ρόδο, είναι αδέλφια και έχουν έρθει με τον πατέρα τους και ο άλλος μαθητής έχει έρθει με τη μητέρα του. Μαζί μας είναι βεβαίως η ιδρύτρια του σχολείου και ψυχή της όλης προσπάθειας που γίνεται στην Ίμβρο η κ. Άννα Κουτσομάλλη και ο δάσκαλος των ελληνικών κ. Φώτης Γραμμένος.

Τι τάξη είναι τα παιδιά;
Τα δύο αγόρια είναι στην Α’ Δημοτικού, το κορίτσι είναι στην Β’ Δημοτικού και το αγόρι που δεν ήρθε στη Ρόδο μαζί μας είναι στη Δ’ Δημοτικού. Είναι Ιμβριωτάκια που μιλούν ελληνικά, το ένα μιλάει τούρκικα, αλλά η μαμά του είναι Ίμβρια και τώρα που πηγαίνει σε ελληνικό σχολείο θα μάθει κι αυτό τα ελληνικά. Στην Ίμβρο έγινε ένα θαύμα σε σχέση με τα δεδομένα του νησιού, είναι ένα ιστορικό γεγονός το άνοιγμα του σχολείου μετά από 49 χρόνια.

Πώς λειτουργεί το σχολείο σας;
Το σχολείο μας υπάγεται στο Τουρκικό Υπουργείο Παιδείας και όπως σε όλα τα μειονοτικά σχολεία ακολουθείται πρόγραμμα μάθησης και στις δύο γλώσσες. Τα μισά μαθήματα γίνονται στα ελληνικά και τα άλλα μισά στα τουρκικά.

Εσείς τι διδάσκετε;
Διδάσκω ελληνικά, τα μαθήματα δηλαδή που γίνονται στα ελληνικά που πέραν του μαθήματος της γλώσσας είναι τα μαθηματικά, η φυσική, η μελέτη περιβάλλοντος και άλλα.

Πού βρίσκεται το σχολείο;
Στους Αγίους Θεοδώρους, το χωριό από το οποίο κατάγεται ο Πατριάρχης μας, πρωτεργάτης και σύμμαχος της προσπάθειας να λειτουργήσει και πάλι το σχολείο.

Πόσοι Έλληνες ζουν σήμερα στην Ίμβρο;
Γύρω στους 300 είναι οι μόνιμοι κάτοικοι το χειμώνα. Ο λόγος που δεν ξέρουμε ακριβή αριθμό είναι επειδή δεν είναι καταγεγραμμένοι. Υπάρχει ένας κόσμος που μετακινείται, έξι μήνες στο νησί και έξι μήνες εκτός νησιού. Είναι Ίμβριοι που ζουν και στην Ίμβρο και στην Ελλάδα. Γι αυτό η δημιουργία του σχολείου ήταν ένα τολμηρό βήμα, γιατί οι νέοι Έλληνες κάτοικοι ήταν λίγοι.

Εσείς από πότε ζείτε μόνιμα στο νησί;
Εμένα, από τον Σεπτέμβρη του 2013 το «ικιαμέτι» μου, δηλαδή η μόνιμη κατοικία μου που λέμε στην Τουρκία είναι στην Ίμβρο, μαζί με τον Ίμβριο σύζυγό μου και την 9,5 μηνών κορούλα μας.

Υπάρχουν άλλα μωράκια στο νησί, παιδιά Ιμβρίων;
Στην Ίμβρο υπάρχουν άλλα δύο μωρά. Ένα δεύτερο στους Αγίους Θεοδώρους που είναι και ξαδελφούλες με τη δική μου, κι ένα άλλο λίγο μικρότερο στο χωριό των Αγριδίων. Η  δικιά μου κορούλα γεννήθηκε στην Πόλη στις 31 Αυγούστου, τ΄ άλλα δύο στην Ίμβρο, κι όλα είναι κορίτσια. Αυτά τα παιδιά είναι η ελπίδα μας όπως και κάποια άλλα που ο Θεός θα ανοίξει δρόμο για να τα έχουμε στο σχολείο μας. Η μικρή μου Δέσποινα ήταν 16 ημερών στα αγιασμό του σχολείου. Μεγαλώνει μαζί με το σχολείο. Το σχολείο μας είναι μικρό, αλλά είναι ωραίο. Τα θρανία μας ήρθαν από την Πόλη, και από την Πρίγκηπο. Είναι παλιά θρανία που επισκευάστηκαν, νομίζω πως σε ένα τέτοιο καθόμουν κι εγώ.

Πόσα είναι τα ελληνικά χωριά;
Επτά είναι τα ελληνικά χωριά της Ίμβρου. Η Παναγιά και το Ευλάμπιο, το Κάστρο και το Γλυκύ, οι Άγιοι Θεόδωροι, το Σχοινούδι και τα Αγρίδια. Ξεκινώντας από το κέντρο του νησιού και πηγαίνοντας παραλιακά στο Κάστρο και το Γλυκύ, γυρνούμε προς τα πίσω στο δημοφιλές χωριό των Αγίων Θεοδώρων όπου βρίσκεται το δημοτικό μας σχολείο που άνοιξε ξανά μετά από 49 χρόνια.

Πότε σταμάτησαν να διδάσκονται τα ελληνικά στην Ίμβρο;
Από το 1964 απαγορεύτηκε η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Το δικό μας σχολείο από το 1964 έως το 1971 συνεχίζει να λειτουργεί ως σχολείο που διδάσκεται η τουρκική γλώσσα, μέχρι που το 1971 καίγεται το σχολείο από σόμπα που πήρε φωτιά. Κάηκε η ξύλινη οροφή, ήταν ξύλινο και το δάπεδο και κόρωσε. Ήταν ατύχημα.

Βλέπω φοράτε στο λαιμό σας ένα ξύλινο σταυρό!
Είναι από το μοναστήρι του Σωτήρος, στο χωριό Μαρίνα κοντά στη Νάουσα, μου τον έδωσε ο Πνευματικός μου ο Ιερομόναχος πατέρας Φιλόθεος στον οποίο οφείλω πολλά. Εμείς στην Ίμβρο ασπαζόμαστε ιδιαίτερα κάποιους Αγίους και Αγίες, όπως τον Άγιο Γεώργιο, τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο, την Αγία Θέκλα, την Αγία Μαρίνα, τον Άγιο Νικόλαο…

Πώς είναι οι εκκλησίες σας, σε τι κατάσταση βρίσκονται;
Οι εκκλησίες στα χωριά μας είναι παλιές, μαρτυρούν την ιστορία, αλλά είναι ανακαινισμένες με τη φροντίδα της Μητρόπολης Ίμβρου-Τενέδου που υπάγεται στο Πατριαρχείο. Στην Ίμβρο υπάρχουν πολλά παρεκκλήσια, σκόρπια στο νησί, σε απόμερα σημεία όπου λειτουργούσαν και λειτουργούν κατά καιρούς όταν γιορτάζει ο Άγιος, αλλά και στα πανηγύρια. Μέχρι πρότινος ο πληθυσμός ήταν ηλικιωμένοι άνθρωποι τους οποίους χάναμε έναν-έναν. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες άρχισε να ανανεώνεται ο πληθυσμός μ΄ αυτούς που έρχονται απ΄ την Ελλάδα που είναι 50άρηδες, 60άρηδες, είναι οι Ίμβριοι που μετακινούνται από την Ελλάδα στην Τουρκία.

Εσείς πού ζήσατε μέχρι τώρα;
Εγώ γεννήθηκα από Ίμβριους γονείς στην Κωνσταντινούπολη, πήγα στο Ζάππειο Γυμνάσιο της Πόλης και για το Λύκειο στην Αθήνα.

Δεν έχετε αποβάλει την προφορά σας, αυτά τα πολλά «λάμδα» της Πόλης!
Νιώθω Πολίτισσα και Ιμβριώτισσα, αλλά και πολίτης του κόσμου. Το νιώθω αυτό.
Μικρή ήθελα να γίνω συγγραφέας, αλλά και η διδασκαλία είναι κάτι ανάλογο, κι είναι η αγάπη μου γιατί είναι η επικοινωνία με τα παιδιά που με ανανεώνει, μαθαίνω πολλά πράγματα απ΄ αυτά. Θέλω να ζήσω στην Ίμβρο και να πεθάνω εκεί. Θέλω να δημιουργήσω πράγματα εκεί που κάποιοι θα τα συνεχίσουν.  Το νέο παράθυρο, το καινούργιο ξεκίνημα με το δημοτικό σχολείο είθε να είναι η αναγέννηση της κοινότητας της Ίμβρου που το έχει ανάγκη για να πιάσουμε το νήμα από εκεί που το αφήσαμε πριν από 49 χρόνια και να δημιουργηθεί σιγά-σιγά μια ζώσα κοινότητα που να έχει ελπίδα και μέλλον. Τα μικρά Ιμβριωτάκια του σήμερα είθε να γίνουν Ίμβριοι που θα αναπλάσουν τον τόπο. Με την πρόνοια του Θεού, την αγάπη και την φροντίδα κάποιων δραστήριων Ιμβρίων, ευελπιστώ και διαβλέπω την ανάπτυξη του σχολείου και την ευημερία της Ιμβριακής κοινότητας.

Μηλιά Χανίων: Ενα μαγικό χωριό... κρυμμένος θησαυρός -Τι συμβαίνει εκεί που δεν συμβαίνει πουθενά αλλού στην Ελλάδα!

Μερικά χιλιόμετρα έξω από τα Χανιά, σε μια πλαγιά του Κισσάμου, κρυμμένος ανάμεσα στα βουνά, βρίσκεται ένας οικισμός βγαλμένος από άλλη εποχή. Στη Μηλιά δεν υπάρχει ηλεκτρικό και δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα. Οχι γιατί δεν έχουν φθάσει εκεί, αλλά από επιλογή. Γιατί όσοι επιλέγουν να περάσουν λίγες ημέρες εκεί το κάνουν για να έρθουν σε επαφή με τη φύση, για να περνούν τα βράδια τους κάτω από το φως των αστεριών και να ακούνε μόνο τα πουλιά και τα νερά που τρέχουν από τα κοντινά ρυάκια. Μηλιά, ένας οικισμός χτισμένος στα πρότυπα του οικοτουρισμού.
Η Μηλιά είναι ένα πρόσφατα κτισμένο χωριό, αλλά με τρόπο τελείως παραδοσιακό και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και την αισθητική του τοπίου. Μια ομάδα ανθρώπων μετά από μακροχρόνιες προσπάθειες αναστήλωσε το μεσαιωνικό οικισμό, χτίζοντας στα ερείπια των παλιών αγροτόσπιτων 13 νέα σπίτια με ντόπια πέτρα και ξύλο, παλιά έπιπλα και ανέσεις βασικές, φύτεψαν χιλιάδες δέντρα, καλλιέργησαν συστηματικά τη γη.

Κάθε σπιτάκι μπορεί να φιλοξενήσει 2 -4 άτομα, η θέρμανση γίνεται με ξυλόσομπες ( ή τζάκια σε ορισμένα απ' αυτά), το ζεστό νερό στο μπάνιο προέρχεται από εξωτερικά καζάνια με ξύλακαι δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα, μονάχα κάποιες λάμπες για το βράδυ που λειτουργουν με μπαταρίες και φωτοβολταϊκά στοιχεία.

Το φαγητό γίνεται με βιολογικά προϊόντα που παράγουν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες της Μηλιάς, το νερό έρχεται κατευθείαν από την πηγή, το κρασί φτιάχνεται εκεί και όλοι, ανεξάρτητα με το αν γνωρίζονται ή όχι καταλήγουν να γίνονται... φίλοι. 
Το Lonely Planet το κατατάσσει στα 50 μυστικές, μαγικές τοποθεσίες της Ευρώπης που όλοι κάποια στιγμή αξίζει να ανακαλύψουν και να επισκεφθούν.