Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Πώς είναι να έχεις αυτισμό;





Ένα συγκλονιστικό βίντεο που θα σας κάνει να αναθεωρήσετε.
Έχετε σκεφτεί πως είναι να είσαι ένα άτομο με αυτισμό; Το παρακάτω βίντεο το οποίο δημοσίευσε η Εθνική Κοινωνία Αυτιστικών της Βρετανίας με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Αυτισμού η οποία ήταν στις 2 Απριλίου, δείχνει ακριβώς αυτό. Το πως αντιλαμβάνεται δηλαδή τον κόσμο ένα πρόσωπο το οποίο έχει αυτισμό.

Όπως μεταδίδει το inquisitr.com, το βίντεο δείχνει ένα αγοράκι το οποίο η μαμά του παίρνει μαζί στο εμπορικό κέντρο έπειτα από μία κουραστική μέρα. Το αγοράκι αρχίζει να αντιλαμβάνεται τους ήχους και τα φώτα γύρω του όπως ακριβώς αντιλαμβάνονται τα άτομα που πάσχουν από αυτισμό. Οι άνθρωποι που περνούν κοιτάζουν το αγόρι και δεν καταλαβαίνουν γιατί είναι άτακτο και δεν ακούει τη μαμά του.

Τα κτήνη αφήνουν την αχαριστία στον άνθρωπο.


 Μπέρναρ Σώ


Όσιος Σάββας ο εν Καλύμνω (1862-1948)



Αγιορείτης Άγιος
Μνήμη 7 Απριλίου
Γεννήθηκε στην Ηρακλείτσα της Ανατολικής Θράκης το 1862 από γονείς φτωχούς. Δωδεκάχρονος έρχεται στό Άγιον Όρος, στη σκήτη της Άγιας Άννης, στην Καλύβη της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Δοκιμάζεται επί μία δωδεκαετία, μαθαίνει την αγιογραφία καί τή βυζαντινή μουσική καί μεταβαίνει στα Ιεροσόλυμα, στη μονή τού Χοζεβά, στον Άθωνα για τρία χρόνια (1894-97) καί ξαναγυρίζει στα Ιεροσόλυμα, όπου μένει μέχρι το 1916, ασκητεύοντας κυρίως στις όχθες τού Ιορδάνη καί, για ένα μικρό διάστημα, στη μονή τού Αγίου Σάββα τού Ηγιασμένου. Στη συνέχεια ζει δύο χρόνια στην Πάτμο, για λίγο πάλι στό Άγιον Όρος καί πηγαίνει στην Αίγινα, κοντά στον άγιο Νεκτάριο. Ασκείται μαζί του καί μετά την κοίμηση τού άγιου μένει σαράντα ήμερες κλεισμένος στό κελλί του. Με νηστεία καί προσευχή αγιογραφεί την πρώτη εικόνα τού θεοφόρου Νεκταρίου καί την παραδίδει στό ναό για προσκύνηση.
Το έτος 1926 ή 1928 μεταβαίνει στην Κάλυμνο καί ζει με αξιοθαύμαστη άσκηση καί νήψη στη μονή των Αγίων Πάντων μέχρι την οσιακή κοίμηση του το 1948. Γίνεται ο φιλόστοργος πατέρας τών εκεί μοναζουσών, αλλά καί όλων των κατοίκων του νησιού με τον ελεήμονα λόγο του, τον παραμυθητικό, τον ειλικρινή, τον βιωματικό, τον θεόσδοτο. Ό αυστηρός βίος του, η συνεχής προσευχή του, η διάκριση, η φιλανθρωπία του έλκουν τα πλήθη πλησίον του.
Άγιος Σάββας της Καλύμνου (1862-1948)
Στις 7 Απριλίου 1957 έγινε η ανακομιδή του αγίου λειψάνου του, από τον μητροπολίτη Καλύμνου Ισίδωρο, το όποιο βρέθηκε σώο, αδιάφθορο, να εκπέμπει άρρητη ευωδία καί να επιτελεί πολλά θαύματα. Ό όσιος Σάββας θεωρείται πολιούχος της Καλύμνου. Κατά τον μητροπολίτη Καλύμνου Νεκτάριο, είναι «το γέννημα της Γανοχώρας, το βλάστημα του Αγίου Όρους, το ανάστημα του Οσίου Πατρός Νεκταρίου, το καύχημα της ενδόξου Καλύμνου, ο έφορος της παλαιφάτου Μονής τών Αγίων Πάντων, της άκρας ταπεινώσεως ο εργάτης, της νοεράς προσευχής ο ανύστακτος υπηρέτης, ο άφθαστος νηστευτής, ο ανυπέρβλητος της μοναχικής πολιτείας αγωνιστής, ο ακαταμάχητος της Εκκλησίας υπερασπιστής, τών ασθενούντων ο ιατρός καί πάντων τών εν κινδύνοις απροσμάχητος βοηθός, κατετάγη εις στεφανηφόρον χορείαν τών εν ασκήσει λαμψάντων. Ό άσημος εδοξάσθη, ο δενδρολιβανοβίωτος κατέστη συνδαιτημών θεϊκής τραπέζης, ο έχων μόνην κτίσιν σκούφον καί κομβοσχοίνιον, ράβδον καί ταγάριον, κατά το αγιορειτικόν έθος, ανυψώθη εις την φωτιστικήν τάξιν τών φίλων τού πανοικτίρμονος Θεού».
Ακολουθίες πρός τιμή του έγραψαν ο μητροπολίτης Καλύμνου Ισίδωρος καί ο υμνογράφος μοναχός Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης. Αυτές, μαζί με βιογραφικά στοιχεία, προφορικές καί γραπτές μαρτυρίες για την πολιτεία τού αγίου, θαύματα, φωτογραφίες καί εικόνες του, εξέδωσε ο θεολόγος Βασίλειος Παπανικολάου το 1975. Χαιρετισμούς συνέθεσε ο Υμνογράφος, Καθηγητής Χαραλάμπης Μ. Μπούσιας. Η επίσημη αναγνώριση της αγιότητας του έγινε διά Πράξεως τού Οικουμενικού Πατριαρχείου της 19 Φεβρουαρίου 1992
Μοναχού Μωυσέως Αγιορείτου, ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

"Σ' αυτή τη ζωή ο κάθε άνθρωπος διαλέγει ένα σταυρό.. ανάλογα το φιλότιμό του....."




 
Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης

Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!


Ένα χρώμα είναι αυτό που συνήθως χαρακτηρίζει μια χώρα ή μια πόλη μέσα από τα περισσότερα τοπία της, και αυτό αποτυπώνεται στο μυαλό ενός ταξιδιώτη όταν την επισκεφθεί ή όταν δει επιμέρους φωτογραφίες από εκεί. Στην Ανταρκτική, για παράδειγμα, αμέσως φέρνουμε στο νου μας το μπλε, ενώ για την Αφρική σκεφτόμαστε το σκούρο καφέ. Με την ίδια ακριβώς λογική σκεφτόμαστε για το Παρίσι, την Αίγυπτο ή την Ινδία, κάνοντας ένα μαγικό και πολύχρωμο ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
1. Κόκκινο, Παρίσι
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
2. Μοβ, Τασμανία
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
3. Κίτρινο, Μοζαμβίκη
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
4. Μπλε, Ανταρκτική
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
5. Καφέ, Αφρική
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
6. Χρυσαφί, Αίγυπτος
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
7. Πράσινο, Ινδονησία
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
8. Μαύρο, Νέα Υόρκη
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
9. Γαλάζιο, Ελλάδα
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
10. Ροζ, Ολλανδία
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
11. Λευκό, Ισλανδία
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!
12. Γκρι, Βρετανία
perierga.gr - Ένα μαγικό ταξίδι στα χρώματα του κόσμου!

πηγή

Δενδρολίβανο το φαρμακευτικό (Rosmarinus officinalis)


Δενδρολίβανο: σπορά φύτεμα καλλιέργεια Στο φυτό αυτό αναφέρεται η τέταρτη Λιβανωτίς, του Διοσκορίδου, ο οποίος λέει ότι οι Ρωμαίοι την ονομάζουν Ροσμαρίνουμ. Στην Κύπρο είναι γνωστόν ως Λασμαρί, στην Κρήτη ως Αρισμαρές και σε άλλα μέρη ως Δυοσμαρίνι και ως Λιβανόδενδρο. Είναι της τάξεως των Χειλανθών. Ιθαγενές της μεσημβρινής Ευρώπης και αυτοφυές της Ελλάδας, όπου συναντάτε αραιά, στους ορεινούς πετρώδεις τόπους και εν γένει ξηρά μέρη.
Βοτανικοί χαρακτήρες
Θάμνος φρυγανώδες, αειθαλές, πολύκλαδο με οσμή αρωματώδη, κοσμητικό και αρτυματικό, υψούμενο από 1-3 μέτρων. Φύλλα πυκνά, ευρισκόμενα πλησίον αλλήλων, άμισχα, διαρκή, γραμμωτά και χνουδωτά. Άνθη κυανά, σπανίως λευκά.

Καλλιέργεια-Πολλαπλασιασμός

Το φυτό αυτό πολλαπλασιάζεται με διάφορους τρόπους: 1ον) με σπορά η οποία γίνεται την άνοιξη, σε σπορείο.
2ον) με μοσχεύματα και
3ον) δια διχοτομήσεως των τουφών.

Οι σπόροι σπέρνονται, σε πρασιές κατά Απρίλιο-Μάϊο ή και λίγο νωρίτερα. Τα από την σπορά, προερχόμενα φυτά, μεταφυτεύονται σε φυτώριο και φυτεύονται επί τόπου το φθινόπωρο.

Αν και η με μοσχεύματα μέθοδος, δεν παρουσιάζει δυσκολία, απαιτεί μερικές φροντίδες, για την ρίζωση των φυτών. Μπορούμε να κάνουμε μοσχεύματα τον χειμώνα, τα οποία μεταφυτεύουμε σε φυτώριο, πάντως όμως πρέπει να προτιμήσουμε τον μήνα Φεβρουάριο, προ της βλαστήσεως. Τα μοσχεύματα αυτά ριζώνουν το ίδιο εύκολα ώστε μπορούμε να έχουμε τόσα φυτά, όσα και μοσχεύματα.
Εκλογή του εδάφους
Για να ευδοκιμήσει το δενδρολίβανο, πρέπει να φυτευτεί σε έδαφος μαλακό, βαθύ, αδιαπέραστο από τα νερά και αρκούντως γόνιμο. Παρότι είναι ιθαγενές των θερμών κλιμάτων, δύναται να καλλιεργηθεί και σε βόρεια κλίματα. Αναπτύσσεται τόσο ταχέως, ώστε απαντώνται υποκείμενα ύψους πλέον των τριών μέτρων, με κορμό διαμέτρου 0.10 εκατοστών.
Προετοιμασία τον εδάφους
Όπως για όλα τα άλλα ξυλώδη φυτά, το δενδρύλλιο αυτό απαιτεί έδαφος με βαθιά άροση, για να αναπτυχθεί πρέποντος. Η καλλιέργεια πρέπει να γίνεται τον χειμώνα και αυτή ακολουθούν άλλα ελαφρά οργώματα, για να καταστεί το έδαφος εύθρυπτο και να παραχωθούν τα λιπάσματα. Η τελευταία άροσης λαμβάνει χώρα, όταν πρόκειται να φυτεύουν τα φυτά επί τόπου.
Δενδρολίβανο: σπορά φύτεμα καλλιέργεια
Φύτευση
Σε έτοιμο έδαφος, χαράσσονται γραμμές σε αποστάσεις 1 μ. και 0.20 εκατ. στις οποίες φυτεύουμε τα φυτά κάθε ένα μέτρο. Κατόπιν τα ποτίζουμε, για να πιεστεί το χώμα γύρω στις ρίζες.
Συμβουλεύουμε τους καλλιεργητές, αυτού του φυτού, όπως μεταξύ των εκ σποράς αποκτηθέντων φυτών, να κάνουν επιλογή προτιμώντας τα πλέον εύρωστα υποκείμενα, εκ των οποίων πάλι να εκλέγουν τα προς φύτευση κατάλληλα μοσχεύματα. Η σπορά έχει το ελάττωμα να δίνει φυτά διαφόρων σχημάτων, ένεκα λοιπόν του λόγου τούτου, προτιμάται για τον πολλαπλασιασμό, η μέθοδος της μοσχεύσεως.
Φροντίδες στην φυτεία
Αυτές συνίστανται σε σκαλίσματα και βοτανίσματα, κατά το καλοκαίρι και ένα όργωμα τον χειμώνα. Οι εργασίες αυτές θα γίνουν με το ιπποσκαλιστήρι, με το οποίο ανασκάπτεται το χώμα και καθίσταται ελαφρό ή με το χέρι.
Συγκομιδή
Κόβουμε κατά έτος μεγάλη ποσότητα κλαδιών, ίση προς εκείνη την οποία θα αφήσουμε. Όταν τα υποκείμενα είναι χονδρά, η συγκομιδή είναι ενδιαφέρουσα και δίδει μια μεγάλη ποσότητα φύλλων ωραίων. Οι συγκομισθέντες φυλλώδεις κλαδίσκοι, αποξηραίνονται και κατόπιν τινάζονται, για να συλλέγουν τα φύλλα με λίγα άνθη.
Δενδρολίβανο: σπορά φύτεμα καλλιέργεια
Μέρη χρησιμοποιούμενα

  • Στην φαρμακοποιία: τα φύλλα, (Λιβανωτίδος φύλλα—Folia Rosmarini).
  • Στην αρωματοποιία το από τις κορυφές αποσταζόμενο αιθέριο μυρεψικό έλαιο, χρήσιμο ιδίως, στην σύνθεση του ύδατος κολόνιας.
  • Στην μαγειρική: τα φύλλα, ως αρτυματικά εισάγονται στην παρασκευή διαφόρων φαγητών. Στην Ιταλία αρωματίζεται προ παντός το ρύζι. Στην Γαλλία το χοιρομέρι (ζαμπόν) και δε εμάς αυτά χρησιμοποιούνται, σε διάφορα εδέσματα, (ψάρι η συκώτι μαρινάτο).
Δενδρολίβανο: σπορά φύτεμα καλλιέργεια

Φαρμακευτικές ιδιότητες

Τα φύλλα είναι στομαχικά, διεγερτικά, εφιδρωτικά και εμμηναγωγά. Αφέψημα από 20-30 γραμμάρια κατά χιλιόγραμμο νερού, αποτελούμενο από φύλλων ή άκρων ανθισμένων, είναι χρήσιμο προς καταπολέμηση της δυσπεψίας, της αδυναμίας του στομάχου, της αναιμίας, της χλωρώσεως και των χοιράδων (χελωνίων).
Το αφέψημα αυτό, ένεκα των αντισπασμωδικών του ιδιοτήτων είναι επίσης λίαν αποτελεσματικό, επί των νευρικών παθήσεων ήτοι συχνών παλμών, υποχονδρίας, ζαλάδων, ημικρανιών, υστερισμών, νευρικών εμετών και ούτω καθεξής.
Μετά επιτυχίας επίσης χρησιμοποιείται, στις περιπτώσεις άσθματος, βρογχίτιδας και χρόνιου κατάρρου των πνευμόνων. Κατά μερικούς συγγραφείς, το νερό εντός του οποίου μούσκεψαν επί αρκετό χρόνο κλαδίσκοι δενδρολίβανου δυναμώνουν την μνήμη. Το βέβαιο είναι ότι το εκ φύλλων αφέψημα, είναι κατάλληλο για κλύσματα, σε περιπτώσεις ευκοιλιότητας προερχομένης εξ ατονίας, δια ενέσεις προκειμένου περί λευκόρροιας και για πλύση των πληγών γαγγραινώδους φύσεως ως και για λουτρά επί αρθριτικών ρευματισμών, του ραχιτισμού και των χοιράδων.
Το κρασί εντός του οποίου έβρασε δενδρολίβανο, χρησιμοποιείται για την τόνωση της οράσεως και είναι κατάλληλο διαλυτικό υγρό για πάσης φύσεως πληγές.
Γίνετε επίσης εξωτερική χρήση καταπλασμάτων, σε πληγές, θλάσεις, κτυπήματα και στραμπουλίσματα. Αυτά αποκτούμε αφού επί 15 μέρες παραμείνουν εντός ενός λίτρου νερού 10 γραμμάρια άκρων των βλαστών δενδρολίβανου, θυμαριού, ρίγανης, μέλισσας και φασκόμηλου, όλα τεμαχισμένων. Το παρασκεύασμα αυτό στην δόση 2-3 κουταλιών εντός μισού ποτηριού δροσερού νερού , συμβουλεύετε στις λιποθυμίες και τις συγκοπές.
Προφυλάξεις
Πάντα χρησιμοποιείτε τα βότανα υπό την επίβλεψη ενός ειδικού ιατρού και ποτέ μόνοι σας. Μην χρησιμοποιείτε βότανα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, σε συνδυασμό με άλλα φάρμακα ακόμα και συμπληρώματα χωρίς την γνώμη ιατρού. Οι φυσικές θεραπείες και τα βότανα δεν αποτελούν υποκατάστατο ιατρικής περίθαλψης.
Οι πληροφορίες που παρέχονται είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικό σκοπό.

Πηγή: Θεραπευτικά φυτά-Μιχ. Δ. Καλλιφρονά-Αθήναι 1936-Παράρτημα γεωργικού δελτίου Ιουλίου 1936

Μην παραχαϊδεύεις τις λύπες.


Πίνδαρος

Χάος στον Πειραιά: Μετανάστης απείλησε να πετάξει το μωρό του!



ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟ ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ Τ" ΑΛΛΑ "ΠΑΤΕΡΑΣ" ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΑΛΛΑΣΑ ΕΝΩ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΕΡΙΑ 

ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟ ΤΕΡΑΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ...
Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΕΔΩ

Έτος 2016- Σήμερα σταύρωσαν τον άνθρωπο αυτόν στη Ράκκα, εν ονόματι του... Αλλάχ και του Μωάμεθ...

Φορολογικό σοκ που θα μείνει στην ιστορία



Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η αύξηση της φορολογίας σε βενζίνη, πετρέλαιο κίνησης, υγραέριο και φυσικό αέριο, η οποία θα είναι καταστροφική όχι μόνο για τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς αλλά και για τη βαριά βιομηχανία της χώρας.
Η συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ προκειμένου να κλείσει την αξιολόγηση έχει ήδη αποφασίσει να δώσει γη και ύδωρ στους δανειστές αφού, όπως έχει ήδη αποκαλύψει το Liberal.gr,  θεωρεί την αξιολόγηση μοναδική «σανίδα σωτηρίας» που μπορεί, έστω και παροδικά, να αλλάξει λίγο το κλίμα που επιβαρύνεται πλέον καθημερινά από το χάος που βυθίζεται η χώρα.
Το τραγικό όμως είναι ότι για το λόγο αυτό όχι μόνο «κόκκινες» γραμμές δεν κρατά, με αποτέλεσμα το «τσουνάμι» των αυξήσεων στην άμεση φορολογία να σαρώσει όλα τα εισοδήματα και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά «θυσιάζει» ακόμη και τη βαριά βιομηχανία αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει στην αγορά, στις θέσεις εργασίας, στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και της οικονομίας.

Λειτουργώντας πάντα ως εχθρός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας η κυβέρνηση, για μια ακόμη φορά, σχεδιάζει να υψώσει ένα ακόμη εμπόδιο στη δραστηριότητα των όσων έχουν απομείνει υγιών μεγάλων βιομηχανικών επιχειρήσεων αγνοώντας τις αυξημένες φορολογικές τους υποχρεώσεις, αλλά κυρίως την απουσία τραπεζικής χρηματοδότησης που έχει βάλει «ταφόπλακα» στα όποια σχέδια τους και πρωτοβουλίες, αφού η έλλειψη ρευστότητας έχει «στραγγαλίσει» όλη την αγορά.

Για τη συνέχεια Liberal

Οι ισλαμοφασίστες τώρα στο Αζερμπαϊτζάν... για να πολεμήσουν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ!



Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας


Πολλοί μισθοφόροι του χαλιφάτου, που ως χθες πολεμούσαν στη Συρία, αλλά και στο Ιράκ, για να πέσει το "αιμοσταγές καθεστώς Άσαντ", για να "εκδημοκρατίσουν" τη Συρία, αυτές τις ημέρες πολεμούν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ!

Μετά τις συνεχείς ήττες του χαλιφάτου από τον Αραβικό στρατό της Συρίας, την πτώση της Παλμύρας και την αποκοπή τους από την περικύκλωση της Καλλινίκης (Ράκα), ένας μεγάλος αριθμός φονιάδων-μισθοφόρων που διαφεύγουν τη συνάντηση με το θάνατο, διαφεύγουν στο ασφαλές έδαφος της Τουρκίας, όπου εκπαιδεύτηκαν για να εισβάλουν στη Συρία. Από εκεί διοχετεύονται στη Λιβύη κι όσοι δεν διαθέτουν υψηλό αξίωμα και είναι απλοί μισθοφόροι, περνούν το Αιγαίο για τον "παράδεισο" Ευρώπη.

Τώρα βρήκαν νέα "εργασιακά" καθήκοντα: την Εθνοκάθαρση των Αρμενίων που ζουν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

Σύμφωνα και με...
δυτικό ειδησιογραφικό πρακτορείο Sponda Sud, ήδη πολεμούν μαζί με τους Αζέρους στρατιώτες.

Σήμερα στο Αζερμπαϊτζάν οι μονάδες των μισθοφόρων με την καθοδήγηση του "ισλαμικού χαλιφάτου" υπολογίζονται σε 2.500. Μάλιστα δημοσιογράφοι σε εφημερίδες της Άγκυρας και του Μπακού -μη ελεγχόμενες από το φασιστικό καθεστώς Ερντογάν και τη δύση-, έχουν αναφερθεί συχνά για την παρουσία ξένων μαχητών (foreign fighters), που ήρθαν από τη Συρία και το Ιράκ.

 
Δολοφονημένοι χωρικοί στο Talish, με κομμένα αυτιά... (Photos by Hakob Poghosyan)
Η πρόσφατη σφαγή χωρικών στο χωριό Talish του Ναγκόρνο-Καραμπάχ, έγινε με την ίδια μέθοδο (στυλ) που χρησιμοποιούν οι φονιάδες του χαλιφάτου στη Συρία (εκτός από τη θανάτωση, την κοπή της καρωτίδας, τον αποκεφαλισμό, έχουμε την "ιδιαιτερότητα" κοπής των αυτιών).


Ίδια μέθοδο (στυλ) βάρβαρου θανάτου, είχε και Αρμένιος στρατιώτης...


Μάλιστα, επισήμως οι "Ένοπλες Δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν", δημοσιοποίησαν οι ίδιοι τη χυδαία και βάρβαρη θανάτωση του Αρμένιου στρατιώτη, που μετά από παγκόσμια κατακραυγή  αφαίρεσαν από το διαδίκτυο... αλλά δυστυχώς γι' αυτούς δεν μπορούν ποτέ να εξαφανίσουν...

Talish memorial of victims, photos taken by Aram (1/8/ 2010)
Το Talish στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις σφαγές της Γενοκτονίας των Αρμενίων... τόπος που το Μνημείο Μνήμης των θυμάτων της Γενοκτονίας είναι γνωστό σ' ολόκληρο τον κόσμο...

100 χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων... ο μαρτυρικός λαός συνεχίζει να πληρώνει τις ιμπεριαλιστές πολιτικές, τους σημερινούς νεοαποικιοκράτες, τη "νέα τάξη"...
πηγή

Πώς από μετανάστης, λαθραία εισερχόμενος στη χώρα, γίνεσαι Έλληνας πολίτης σε 6 χρόνια. Ένας οδηγός ελληνοποίησης με τέσσερα απλά βήματα




Σκοπός του άρθρου αυτού δεν είναι η υποστήριξη της αθρόας απονομής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς που διαμένουν παράνομα στη χώρα. Το αντίθετο μάλιστα, ελπίζω να αφυπνιστεί η κοινή γνώμη και όσοι ασκούν θεσμικό έλεγχο στην κυβέρνηση, προκειμένου να αποτραπεί η μετατροπή της απονομής ιθαγένειας από ένα κυριαρχικό δικαίωμα της ελληνικής Πολιτείας σε ατομικό δικαίωμα των παράνομα ευρισκομένων στη χώρα.

Σημείο κλειδί, στη διαδικασία που θα σας περιγράψω παίζει η τμηματική -σε “ανύποπτες” στιγμές- νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης, με την οποία μετατρέπεται σταδιακά η ελληνική ιθαγένεια σε ατομικό δικαίωμα των αλλοδαπών. Η κυβέρνηση ως γνωστόν με το Ν.3838/2010 (ΦΕΚ Α΄ 49/24.03.2010) τροποποίησε τον Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, δίνοντας τη δυνατότητα υπό προϋποθέσεις στους μετανάστες που γεννήθηκαν στην Ελλάδα ή φοίτησαν για έξι χρόνια σε ελληνικό σχολείο να αναγνωριστούν ως Έλληνες πολίτες και να εγγραφούν στα δημοτολόγια. Τότε η ιστοσελίδα μας, είχε αναδείξει το θέμα και με δύο εργασίες του Λευτέρη Δικαίου (Ιανουάριος και Φεβρουάριος 2010) είχε επισημάνει τα σκοτεινά σημεία του επίμαχου νόμου.
Σε αντίθεση με τις καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις της Κυβέρνησης ότι ο νόμος για την ιθαγένεια δεν θα ευνοούσε άμεσα ή έμμεσα τους παρανόμως εισελθόντες στη χώρα αλλοδαπούς, είχαμε εκφράσει τους φόβους μας για το ακριβώς αντίθετο τονίζοντας ότι τελικώς θα έδινε κίνητρο στους σύγχρονους δουλεμπόρους για την ενίσχυση της μεταναστευτικής ροής προς τη χώρα. Οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν με το χειρότερο δυνατό τρόπο, μόλις διαβάσαμε την απόφαση περί καθορισμού των δικαιολογητικών για την εγγραφή στο Δημοτολόγιο (Φ. 130181/23198/10 ΦΕΚ Β΄ 562/30.04.2010) και κυρίως με την ψήφιση –πριν από λίγες μόλις ημέρες- του Ν.3907/2011 (ΦΕΚ Α΄ 7/26.01.2011) με τον οποίον, μεταξύ άλλων, αντικαταστάθηκε και το άρθρο 44 του Ν. 3386/2005 σχετικά με τη χορήγηση αδειών διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους.
Όπως θα σας αποδείξω κατωτέρω, κατόπιν της προ ολίγων ημερών νομοθετικής πρωτοβουλίας, μπορεί κάποιο παιδί δωδεκάχρονο ή μικρότερο, να αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια στα δεκαοχτώ του, ακόμη και αν έχει εισέλθει στη χώρα παράνομα. Ιδού τα τέσσερα απλά βήματα για την ελληνοποίησή του:

Βήμα πρώτο: Ο αλλοδαπός πρέπει να εισέλθει στη χώρα παράνομα μέχρι την ηλικία των 12 ετών. Πρέπει επίσης να φροντίσει να μην συλληφθεί και να μην απελαθεί. Στατιστικά, οι πιθανότητες είναι υπέρ του καθώς μόλις το 1/3 των αλλοδαπών που εισέρχονται παράνομα στη χώρα συλλαμβάνεται, το ποσοστό δε αυτό είναι σαφώς μικρότερο αναφορικά με τους ανηλίκους.

Βήμα δεύτερο: Ο ανήλικος αλλοδαπός, σύμφωνα με το άρθρο 72 του Ν.3386/2005 μπορεί, ή ορθότερα, υποχρεούται να εγγραφεί σε ελληνικό σχολείο. Η διαδικασία εγγραφής αναφέρεται συνοπτικά με παραπομπή σε άλλες διατάξεις και εγκυκλίους στο υπ’ αριθμόν 120323/Γ2/27-09-2010 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας. Ειδικά για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού, θα ζητηθεί πιστοποιητικό γέννησης χωρίς δέσμευση ως προς την ημερομηνία έκδοσης ή ληξιαρχική πράξη γέννησης, η πραγματοποίηση κάποιων εμβολίων, οδοντολογική εξέταση και αποδεικτικό διαμονής σε κάποια διεύθυνση (άρθρο 7 π.δ.  201/1998 και το υπ’ αριθμόν 91109/Γ2/10-07-2008 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας). Εν συνεχεία, πρέπει να φοιτήσει επιτυχώς σε έξι τάξεις.  Η νομοθεσία διευκολύνει, ορθώς, την σχολική πρόοδό του: Κατατάσσεται σε τάξη μικρότερη εκείνης που αντιστοιχεί στην ηλικία του, ανάλογα με τις γνωστικές δυνατότητές του (9§1 π.δ. 201/1998), απαλλάσσεται από την αξιολόγηση του στο μάθημα της γλώσσας για ένα έτος (7§7 π.δ. 201/1998). Στις δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου κατά περίπτωση και υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 2 του π.δ. 155/1978, όπως ισχύει σήμερα, εξετάζεται και προάγεται με χαμηλότερη βαθμολογική βάση από αυτή που ισχύει για τους έλληνες μαθητές. Εν ολίγοις, η επιτυχής ολοκλήρωση της εξαετούς φοίτησης διευκολύνεται τα μέγιστα από την ελληνική Πολιτεία.

Βήμα τρίτο: Εφόσον ο εν λόγω υπήκοος τρίτης χώρας έχει φοιτήσει πριν την ενηλικίωση του σε έξι (6) τάξεις ελληνικού σχολείου μπορεί να ζητήσει με την ενηλικίωση του να λάβει άδεια διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους καθώς υπάγεται στην όγδοη (η΄) κατηγορία προσώπων, για τους οποίους θεωρείται από το νομοθέτη ότι συντρέχουν ανθρωπιστικοί λόγοι (άρθρο 44§1 ν.3386/2005 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν.3907/2011). Λαμβάνοντας υπόψη ότι το κριτήριο συνδρομής ανθρωπιστικών λόγων είναι απολύτως αντικειμενικό, η διοίκηση υποχρεούται να εκδώσει τη σχετική άδεια διαμονής εφόσον λάβει τη σχετική βεβαίωση εξαετούς φοίτησης εκτός αν συντρέχουν για τον αιτούντα αλλοδαπό λόγοι δημόσιας τάξης ή ασφάλειας (καταδικαστικές αποφάσεις κλπ). Περιθώρια απόρριψης του αιτήματος δεν υπάρχουν, ούτε βέβαια διακριτική ευχέρεια της διοίκησης, αφού στην εν λόγω διάταξη οι ανθρωπιστικοί λόγοι συνίστανται ουσιαστικά στην διαπίστωση από το αρμόδιο όργανο της υπαγωγής σε μία από τις προστατευόμενες κατηγορίες που προβλέπει το εν λόγω άρθρο. Μια αντίθετη ερμηνεία και συνακόλουθη απόρριψη του αιτήματος, θα ήταν σχεδόν αδύνατον να αιτιολογηθεί και θα κατέπιπτε μετά βεβαιότητας στα διοικητικά δικαστήρια, μετά από προσφυγή του αλλοδαπού.

Βήμα τέταρτο: Αμέσως μόλις ο αλλοδαπός λάβει τον οριστικό τίτλο νόμιμης διαμονής στη χώρα, σύμφωνα με όσα προανέφερα (στο βήμα 3), αυτοστιγμεί –μέχρι και το 21ο έτος της ηλικίας του- δικαιούται να υποβάλει αίτημα για την εγγραφή του στο Δημοτολόγιο ως Έλληνας πολίτης, καθώς πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου (παράγρ. 2 και 6 του άρθρου 1Α του αναθεωρημένου Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας). Αρκεί να προσκομίσει: α) αντίγραφο της άδειας διαμονής, που μόλις θα έχει αποκτήσει, β) πιστοποιητικό γέννησης, γ) αντίγραφο του διαβατηρίου του, δ) βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (εκδίδεται, με σχετικά απλή διαδικασία, εφόσον με κάθε πρόσφορο μέσο διαπιστωθεί η κατοικία σε ένα δήμο για περίοδο άνω των δύο ετών), ε) παράβολο 100 ευρώ, στ) βεβαίωση φοίτησης σε ελληνικά σχολεία της ημεδαπής (παράγραφος 3 της Φ. 130181/23198/10 απόφασης ΥΠ.ΕΣ.).

Συνοψίζοντας, με έξι χρόνια σε ελληνικό σχολείο πριν την ενηλικίωση, άρα με φοίτηση που να έχει ξεκινήσει πριν τη συμπλήρωση του 12ου έτους της ηλικίας, αποκτάται ανθρωπιστικό δικαίωμα νόμιμης παραμονής στη χώρα και ταυτόχρονα δικαίωμα απόκτησης της ιδιότητας του Έλληνα πολίτη. Τόσο απλά!
Δεν είναι, λοιπόν τυχαίο ότι αυξάνει το ποσοστό ανηλίκων στα καραβάνια των μεταναστών που εισέρχονται σήμερα στην πατρίδα μας, όπως διαπιστώνεται τον τελευταίο καιρό.
Μετά από όσα ανέφερα παραπάνω, στρέφω το βλέμμα μου και την ελπίδα μου στην ελληνική Δικαιοσύνη, στα χέρια της οποίας βρίσκεται η οριστική κρίση περί αντισυνταγματικότητας του Ν.3838/2010 για την ιθαγένεια. Ελπίζω, ο πατριωτισμός (άρθρο 120 παρ.4 του Συντάγματος) και τα ακλόνητα νομικά επιχειρήματα των δικαστών να σταθούν σταθερό ανάχωμα απέναντι στις πολιτικές πιέσεις και θα ακυρώσουν την προφανή πλέον προσπάθεια αφελληνισμού της πατρίδας μας.

Πηγή: Πηγή Ιδεών