Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Όταν βλέπει για πρώτη φορά τη μαμά του...


Εσύ που ταιριάζεις;

"Πάντα εφημερεύει και διανυκτερεύει ... " (Δεν κοινωνάμε γιατί είμαστε άξιοι , άσπιλοι και υγιείς ! Κοινωνάμε γιατί είμαστε άρρωστοι ! Και χρειαζόμαστε ίαση και νοσηλεία!!! - Νώντα Σκοπετέα)




Πάντα εφημερεύει και διανυκτερεύει ...
( Νώντα Σκοπετέα)

Είμαστε ακατήχητοι ! Εμείς που ενίοτε φίλαυτα αυτοπροβαλλόμαστε , λόγω , έργω ή διανοία ως πνευματικοί άνθρωποι ! Νομίζουμε πως γνωρίζουμε , μα θλιβερά αγνοούμε ! Παραθεωρούμε , διαστρεβλώνουμε , αλλοιώνουμε πολλά ζητήματα που άπτονται της πνευματικής , της μυστηριακής ζωής ! Πολλές φορές λειτουργούμε εθιμικά, παραδοσιακά , μα κακόδοξα επειδή έτσι τα βρήκαμε από τους πνευματικούς και φιλακόλουθους προγόνους μας , που και εκείνοι με τη σειρά τους έτσι τα κληρονόμησαν από τους Θεόφιλους και Αγιόφιλους δικούς τους παππούληδες …Φτιάχνουμε λοιπόν ένα μόρφωμα Χριστιανικής πίστης που καμιά φορά μοιάζει με τερατούργημα που τον Κύριο δεν ευαρεστεί …Κυρίως γιατί μέσα σε αυτό το πνεύμα της Χριστιανικής αυθεντίας, την οποία και πολλάκις σπεύδουμε να την προσδιορίσουμε ως την μόνη γνήσια , πλημμελώς αγνοούμε ή δεν λογαριάζουμε διόλου τα διδάγματα των Αγίων Πατέρων , τους θεμελιώδεις κανόνες των Ιερών Οικουμενικών Συνόδων , τα Χριστοστόλιστα κελεύσματα των Ποιμεναρχών , τις οδηγίες του «λύχνου» για τα διαβήματά μας πνευματικού …
-Αν δεν νηστέψω 10 ημέρες δεν πάω να 
κοινωνήσω 
μου έλεγε μια σεβάσμια γερόντισσα 
πριν λίγο καιρό …Της Εκκλησίας παιδί εξ 
απαλών ονύχων ! Με 30 ολάκερα χρόνια 
χηρείας και αλώβητο της σωφροσύνης το 
πνεύμα ! Τι κι αν συνεχώς της λέει ο 
πνευματικός της να κοινωνάει τακτικότατα , 
εκείνη έχει τον δικό της κανόνα …
Όλοι έχουμε έναν δικό μας κανόνα , έναν δικό μας Θεό στα μέτρα μας τα μετρημένα ...Δικοί μας κανόνες , δικά μας πρέπει και μη …Δικά μας και τα σαράκια που κατατρώγουν της ψυχής μας το υφάδι … 
Περίοδος τρισευλογημένη αυτή της Σαρακοστής ! Προσέρχονται με λαχτάρα μωρού μπροστά στης μάνας το στήθος να μεταλάβουν σώμα και αίμα Θεού Ζώντος λιγοστοί αδελφοί μας ! Σε κάθε πρόσκληση μετά φόβου Θεού , πίστεως και αγάπης !
Σε κάθε Ουράνιο κέλευσμα του Εσταυρωμένου Νυμφίου με τους κρουνούς της ακήρατης πλευράς του να αναβλύζουν αείρροα νάματα γέννησης και αναγέννησης , ύδωρ και αίμα ! 
-Μα πάλι θα κοινωνήσουν αυτοί ; Καλά τα παιδιά τους αλλά και οι ίδιοι ; Την Τετάρτη δεν κοινώνησαν στην Προηγιασμένη ; -Ναι και εγώ τους είδα και μάλιστα είχαν κοινωνήσει πάλι της Σταυροπροσκυνήσεως ! Τόσο πολύ εγκράτεια πια ; Είπαμε όχι και έτσι ! Τόσο άξιοι πια ;

Και υπήρχε και ένα άλλο παλικάρι που μόλις ήρθε εις εαυτόν , με την ευλογία του Γέροντά του πνευματικού , μετελάμβανε σώμα και αίμα Χριστού σε κάθε ευλογημένη ευκαιρία ! Ιδίως τις Σαρακοστές 3 και 4 φορές την εβδομάδα ! Είχε ακούσει και εκείνο που κάποτε είπε ο Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων πως ο Θεός μας παρέδωσε ημερήσιον το μυστήριο !
 Μα εμείς το καταντήσαμε ενιαύσιον , μια -δυο φορές το χρόνο και για τα χρόνια πολλά που έλεγε και ο μακαριστός κυρ-Δημήτρης ο Παναγόπουλος !
-Είναι καλά ο γιός σου βρε Μαγδαληνή ; ρώτησαν την μάνα του οι ενορίτισσες …
-Τον βλέπουμε που κοινωνάει συνέχεια και ανησυχήσαμε , μήπως το βρήκε τίποτα , νέο παληκάρι ! Δεν ήξερα η μάνα του τι να απαντήσει ! Και κείνη προβληματιζόταν ! Έτσι και αυτή τα είχε στο μυαλό της!

Βέβαια αν το καλοσκεφτούμε δίκιο είχαν οι ενορίτισσές της ! Δεν κοινωνάμε γιατί είμαστε άξιοι , άσπιλοι και υγιείς ! Κοινωνάμε γιατί είμαστε άρρωστοι ! Και χρειαζόμαστε ίαση και νοσηλεία! Το αλεξητήριον των πολυτρόπων νόσων …Παθών και θλίψεων αλλοτρίωσιν…Θεράπευσον της ψυχής μου τα τραύματα Κύριε… Της βεβηλωθείσης ψυχής μου …κάθαρον όλον μολυσμού σαρκός και πνεύματος ..Ο τας ασθενείας των ανθρώπων ιώμενος ..εις ίασιν και υγείαν ψυχής …Οίδας των κακών το πλήθος , οίδας και τα τραύματά μου και τους μώλωπας οράς μου …Κάθαρον εκ πάσης με κηλίδος μόνε καθαρέ και ακήρατε Κύριε …
Ιερά , συγκλονιστικά σπαράγματα από την αριστουργηματική ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως ! Με συντριβή ψυχής και δάκρυα την διαβάζουν οι αδελφοί μας που έχουν νοήσει το βάθος του Θεόσδοτου μυστηρίου …Δακρύων μοι παράσχου, Χριστέ, ρανίδας, τον ρύπον της καρδίας μου καθαιρούσας ! Τι να απαντήσουμε σε αυτούς που ρωτούν αν είναι καλά , αν ασθενούν αν είναι άξιοι όσοι τακτικά προσέρχονται θαρρούντες τω ελέει Του ; Ναι είναι , είμαστε όλοι ανάξιοι και ασθενείς ! Για αυτό ας τρέξουμε όλοι να γυρέψουμε από τον Ποιητή και Λυτρωτή μας την Ίαση ! Ας τρέξουμε στο θεραπευτήριό Του , στο πανίερο Νοσοκομείο Του ! Στην Μάνα Εκκλησία ! Πάντα εφημερεύει και διανυκτερεύει !
Απόσπασμα από ομότιτλη εκπομπή της σειράς Εν τω Φωτί Σου οψόμεθα Φως

Σαν σήμερα, το βράδυ της 7ης Απριλίου του 2004, ο Τάσσος Παπαδόπουλος εκφώνησε το ιστορικό διάγγελμά του, υπέρ της διάσωσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και κατά του Σχεδίου Ανάν...




ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: 

"Σε καλώ να πεις στις 24 του Απρίλη 


ένα δυνατό ΟΧΙ"

Σαν σήμερα, το βράδυ της 7ης Απριλίου του 2004, ο Τάσσος Παπαδόπουλος εκφώνησε το ιστορικό διάγγελμά του, υπέρ της διάσωσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και κατά του Σχεδίου Ανάν, ενόψει του Δημοψηφίσματος της 24ης Απριλίου 2004. 

"Η τελική απόφαση ήταν πάντα και παραμένει δική σας. Η ετυμηγορία σας θα εκφραστεί στο επερχόμενο δημοψήφισμα. Συνεκτιμώντας όλα τα δεδομένα, με ψυχραιμία και αντικειμενικότητα αλλά και με πλήρη συναίσθηση της ιστορικότητας των στιγμών και το βάρος της ευθύνης που μου αναλογεί και που μου έχετε αναθέσει, λυπούμαι ειλικρινά, γιατί δεν μπορώ να αποδεχθώ και να υπογράψω το Σχέδιο Ανάν όπως, τελικά, διαμορφώθηκε. Παρέλαβα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα. Και όλα αυτά έναντι κενών, παραπλανητικών, δήθεν, προσδοκιών. Έναντι της ανεδαφικής ψευδαίσθησης ότι η Τουρκία θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της.
Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες, στις 24 Απριλίου θα τοποθετηθείτε με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν.
Θα αποφασίσετε για το παρόν και το μέλλον της Κύπρου.
Για τη γενιά μας, αλλά και τις γενιές που θα έρθουν μετά από εμάς.
Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση σας.
Είμαι βέβαιος ότι δεν σας αγγίζουν ψεύτικα διλήμματα.
Ότι δεν σας τρομάζουν απειλές για δήθεν διεθνή απομόνωση.
Ότι δεν σας πείθουν τα περί δήθεν τελευταίας ευκαιρίας.
Είμαι βέβαιος ότι εξακολουθούν να έχουν για σας νόημα οι ηθικές αρχές και αξίες του λαού μας, του πολιτισμού και του εθνικού ιστορικού μας βίου, τον οποίο θέλετε να συνεχίσουμε με ασφάλεια, δικαιοσύνη, ελευθερία και ειρήνη.
Ελληνικέ κυπριακέ λαέ, στη ζυγαριά του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, πολύ βαρύτερες και πολύ πιο επαχθείς θα είναι οι συνέπειες του ΝΑΙ.
Σε καλώ να απορρίψεις το Σχέδιο Ανάν.
Σε καλώ να πεις στις 24 του Απρίλη ένα δυνατό ΟΧΙ.
Σε καλώ να υπερασπιστείς το δίκαιο, την αξιοπρέπεια και την ιστορία σου".

Η νομοθεσία Σόλωνα περί ομοφυλοφιλίας...


"Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω".
Δηλαδή:
αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:
1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων
2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας
3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού
4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος - ανισόρροπος)...
7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς
8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες
9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς
όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει  ​αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!
(ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ Βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 άρθρο 332)

Όμορφη Μάνη, Όμορφη Μακεδονία (συγνώμη κ.κ. Μουζάλα και Μπαλαούρα), Ομορφη Ελλάδα


ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ

Η εκκλησία στη Μάνη και ο νερόμυλος στις Πρέσπες που βραβεύτηκαν από την ΕΕ [εικόνες] 
Δυο ελληνικά οικοδομικά έργα στη Μάνη και στις Πρέσπες απέσπασαν βραβείο στη μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή διοργάνωση στον χώρο της πολιτιστικής κληρονομιάς.

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Europa Nostra ανακοίνωσαν τους νικητές των βραβείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Πολιτιστική Κληρονομιά για το 2016.
Στην κατηγορία «Αποκατάσταση», δύο έργα από την Ελλάδα απέσπασαν το βραβείο. Πρόκειται για τον Βυζαντινό Ναό Αγίου Πέτρου στην Καστάνια Μάνης και τον Παραδοσιακό νερόμυλο στον Άγιο Γερμανό Πρεσπών.

Συνολικά κατατέθηκαν 187 υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν από φορείς αλλά και ιδιώτες από 36 ευρωπαϊκά κράτη. Ανεξάρτητη επιτροπή εμπειρογνωμόνων επέλεξε τους νικητές. Κατέληξαν να βραβεύσουν 28 οικοδομήματα από 16 χώρες, τα οποία επιλέχθηκαν για το υποδειγματικό τους έργο στους τομείς της αποκατάστασης, έρευνας, μακροχρόνιας προσφοράς στον πολιτισμό.
Ναός Αγίου Πέτρου στην Καστάνια Μάνης
Ο Βυζαντινός Ναός Αγίου Πέτρου στην Καστάνια Μάνης είναι ένα οικοδόμημα με 800 χρόνια ιστορίας, σπάνιας αρχιτεκτονικής. Πρόκειται για ένα τετρακιόνιο σταυροειδή εγγεγραμμένο Ναό, με νάρθηκα με μορφή στοάς ο οποίος προστέθηκε στα δυτικά του Ναού κατά τον 13ο αιώνα και ένα πυργοειδές κωδωνοστάσιο που οικοδομήθηκε το 1813.
Αποτελεί προορισμό για τους τουρίστες της περιοχής. 
Παραδοσιακός νερόμυλος στον Άγιο Γερμανό Πρεσπών
Βρίσκεται στην ορεινή ζώνη του Εθνικού Πάρκου Πρεσπών και κατασκευάστηκε το 1930.
Είναι πλήρως λειτουργικός, με τρεις διαφορετικούς μηχανισμούς, τον αλευρόμυλο για το άλεσμα των σιτηρών, τη νεροτριβή για το πλύσιμο των ρούχων και το μαντάνι για την τελική επεξεργασία των υφαντών του αργαλιού.
Πρόεδρος της Europa Nostra είναι ο τενόρος Πλάθιντο Ντομινγκο, ο οποίος και ανέφερε για το τελικό αποτέλεσμα. «Όλα αυτά τα βραβευμένα έργα αποδεικνύουν ότι η πολιτιστική κληρονομιά έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ευρώπη και τους πολίτες της. Η πολιτιστική κληρονομιά αποτελεί οδηγό για την αειφόρα οικονομική ανάπτυξη και συνεκτική δύναμη για τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες μας, όπως έχει αναγνωρισθεί από τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και περιγράφεται με σαφήνεια στην πρόσφατη 'Cultural Heritage Counts for Europe'».
Τα βραβεία θα απονεμηθούν 24 Μαΐου στη Μαδρίτη.
Πηγή: iefimerida.gr

Η σημασία του ολλανδικού "Όχι"


Η σημασία του ολλανδικού "Όχι"
 
Του Κώστα Ράπτη
Το καλοκαίρι του 2015, στην κορύφωση του "ελληνικού θρίλερ” ο πρόεδρος της Κομισιόν Jean-Claude Juncker διακήρυξε ότι "δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατική επιλογή απέναντι στις ευρωπαϊκές συνθήκες”, εφόσον αυτές αποτελούν εντέλει διακρατικές συμφωνίες μεταξύ 28 χωρών.
Τον Ιανουάριο του 2016, πάλι, ενόψει της πραγματοποίησης δημοψηφίσματος στην Ολλανδία σχετικά με τη Συμφωνία Σύνδεσης Ουκρανίας-Ε.Ε. ο ίδιος προειδοποίησε ότι τυχόν επικράτηση του "Όχι” θα οδηγούσε σε μια κρίση "ηπειρωτικών διαστάσεων”.
Τον Μάρτιο, όμως, σε ομιλία του στη Χάγη διαβεβαίωσε, προκειμένου να καθησυχάσει τους Ολλανδούς, ότι "οπωσδήποτε η Ουκρανία δεν θα είναι σε θέση να γίνει μέλος της Ε.Ε. ή του ΝΑΤΟ τα επόμενα 20-25 χρόνια”.

Εντέλει την Πέμπτη, μετά την έκδοση της ετυμηγορίας των Ολλανδών ψηφοφόρων δήλωσε δια του εκπροσώπου του Μαργαρίτη Σχοινά ότι είναι "θλιμμένος”, αλλά και ότι "η Κομισιόν παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη των σχέσεων με την Ουκρανία”.

Οι αναλυτές, οι δημοσκόποι και οι πολιτικοί ηγέτες της Ολλανδίας προέβλεπαν οριακό αποτέλεσμα και αναρωτιούνταν αν η προσέλευση των ψηφοφόρων στο δημοψήφισμα της Τετάρτης θα ξεπερνούσε το 30%, ώστε το αποτέλεσμα να είναι έγκυρο. Η διάψευση των προγνώσεων υπήρξε ηχηρή διότι το μεν ποσοστό συμμετοχής έφθασε το 32%, οι δε ψήφοι κατά της επικύρωσης της Συμφωνίας Σύνδεσης Ε.Ε.-Ουκρανίας το 61%.

Μόνο σε ορισμένα μεγάλα αστικά κέντρα όπως το Άμστερνταμ, η Ουτρέχτη και το Χρόνινγκεν υπερίσχυσε το "Ναι”, ενώ αντίθετα το Ρότερνταμ και η ύπαιθρος έκριναν το τελικό αποτέλεσμα.

Η Ιστορία μοιάζει να επαναλαμβάνεται, 11 χρόνια μετά το ολλανδικό δημοψήφισμα για το Ευρωσύνταγμα όπου και πάλι το "Όχι” επικράτησε με ποσοστό 61%.

Βέβαια, το διακύβευμα δεν είναι εξίσου σημαντικό, όμως το σύνολο του ολλανδικού Τύπου κάνει λόγο για "αμηχανία” και "δίλημμα” της ολλανδικής κυβέρνησης, στην οποία εναπόκειται, κατά τον Μαργαρίτη Σχοινά, να περιγράψει τα επόμενα βήματά της. Η Συμφωνία Σύνδεσης με την Ουκρανία εφαρμόζεται ήδη "προληπτικά”, κατά το πολιτικό της σκέλος από 1ης Ιανουαρίου και έχει επικυρωθεί από 27 εκ των κρατών μελών. Και μπορεί το ολλανδικό δημοψήφισμα να μην είναι δεσμευτικό, όμως το αποτέλεσμά του θα πρέπει, εφόσον είναι έγκυρο, να απασχολήσει εκ νέου το κοινοβούλιο. Πολιτικοί ηγέτες ακόμη και κομμάτων τα οποία στήριξαν το "Ναι” αναγνωρίζουν ότι υπάρχει ένα αποτέλεσμα που δεν μπορεί να αγνοηθεί – και συνεπώς η Ολλανδία θα πρέπει να προτείνει στους "27” αλλαγές (άγνωστο ποιές), οι οποίες θα της επιτρέπουν πολιτικά να προχωρήσει στην επικύρωση της συμφωνίας.

Με άλλα λόγια, αναζητείται, όπως και με το Ευρωσύνταγμα, τρόπος παράκαμψης του "Όχι” των ψηφοφόρων.

Στην ίδια την Ουκρανία, πάντως, η οποία με αφορμή αυτή τη συμφωνία οδηγήθηκε στην "εξέγερση του Μαϊντάν”, την ανατροπή της κυβέρνησης και τον εμφύλιο πόλεμο, ο πρόεδρος Poroshenko δηλώνει ότι θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη (όσο του το επιτρέπει, φαντάζεται κανείς, η εμπλοκή του ονόματός του στα Panama Papers) υπέρ των μεταρρυθμίσεων της χώρας και υπέρ της "εξάπλωσης των ευρωπαϊκών αξιών”

Η εξάπλωση των "αξιών” πιθανότατα δεν περιλαμβάνει τον εντοπισμό και την καταδίκη λ.χ. των υπεύθυνων του άγριου φόνου 53 ανθρώπων στο κτήριο των συνδικάτων της Οδησσού από ακροδεξιούς και πάντως είναι χωρίς αμφιβολία κάτι διαφορετικό από την εξάπλωση των ίδιων των ευρωατλαντικών θεσμών. Επ' αυτού, οι Ολλανδοί ψηφοφόροι (από όσους συντάσσονται με το κόμμα του ακροδεξιού Geert Wilders μέχρι όσους προτιμούν το αριστερό Σοσιαλιστικό Κόμμα) δηλώνουν ότι έχουν φθάσει στα όριά τους – και δεν είναι οι μόνοι.

Ο ηγέτης του ευρωσκεπτικιστικού Κόμματος Ανεξαρτησίας Ηνωμένου Βασιλείου Nigel Farage είναι ασφαλώς περιχαρής μετά τη διεξαγωγή του ολλανδικού δημοψηφίσματος – δηλώνει μάλιστα έτοιμος να εξαγάγει συμπεράσματα από την "οριζόντια δικτύωση” που επέτρεψε σε μια πρωτοβουλία πολιτών όπως η GeenPeil, απότοκο του δημοφιλούς ολλανδικού μπλογκ GeenStij, που μπόρεσε να συγκεντρώσει 420.000 επικυρωμένες υπογραφές, ώστε να προκαλέσει τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος.

Η βρετανική κυβέρνηση δηλώνει ότι το ολλανδικό δημοψήφισμα δεν υπάρχει λόγος να επηρεάσει το αντίστοιχο βρετανικό του Ιουνίου, με το ερώτημα της εξόδου από την Ε.Ε. ή μη. Ωστόσο, εδώ προκύπτει ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, το οποίο δεν μπορεί να αγνοηθεί. Κάθε φορά τα τελευταία χρόνια που σε οποιοδήποτε κράτος-μέλος διεξάγεται δημοψήφισμα η επιλογή των ψηφοφόρων είναι να αξιοποιήσουν την εκάστοτε αφορμή για να αποδοκιμάσουν την περαιτέρω ενίσχυση ή επέκταση της ευρωπαϊκής ενοποίησης.

Το γεγονός ότι αυτό συνέβη τώρα στην Ολλανδία (χώρα που μετρά 193 νεκρούς από την κατάρριψη του αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών πάνω από την ανατολική Ουκρανία το καλοκαίρι του 2014) σε συνθήκες νεοψυχροπολεμικής αντιπαράθεσης με τη Ρωσία του Vladimir Putin λόγω της ουκρανικής κρίσης καθιστά επικοινωνιακά βαρύτερο το πλήγμα για τις ευρωπαϊκές ελίτ. Όμως η βαθύτερη τάση αποστασιοποίησης των εκλογικών σωμάτων από το ευρωπαϊκό σχέδιο είναι περισσότερο ανησυχητική για τις Βρυξέλλες.
 
http://www.capital.gr/story/3117696

Όσο μου λες γι' αριστερά σε συλογίζομαιιι μα είσαι φασίστας στα μυαλά και το μυρίζομαιιιι



* Όσο μου λες γι' αριστερά
σε συλογίζομαιιι
μα είσαι φασίστας στα μυαλά
και το μυρίζομαιιιι
Και θέλω να 'ρθω
να σου σπάσω το κεφάλι
και τα παϊδια σου
να δω να 'ναι σπασμένα
με μια μπουνιά
κερασμένη από 'μένα
είσαι τομάρι
και μεγάαααα-λη φιιι-λελέεεε-εεε-εεεραααα

Να είστε ευγνώμονες για αυτά που έχετε!


 
Ένα τυφλό αγόρι καθόταν στα σκαλιά ενός κτιρίου και είχε ένα μεγάλο καπέλο μπροστά από τα πόδια του.Δίπλα υπήρχε μια πινακίδα που έγραφε:"Είμαι τυφλός,παρακαλώ βοηθήστε με".
Μέσα στο καπέλο υπήρχαν λίγα κέρματα.
Ένας άντρας που περνούσε εκείνη την ώρα,κοντοστάθηκε και σταμάτησε μπροστά από το τυφλό αγόρι.Έβγαλε μερικά κέρματα από τη τσέπη του και τα έριξε στο καπέλο.Ύστερα πήρε την πινακίδα,τη γύρισε ανάποδα,κι έγραψε κάποιες λέξεις.Τοποθέτησε την πινακίδα πίσω στη θέση της,έτσι ώστε όσοι περνούσαν από μπροστά να βλέπουν τις λέξεις που έγραψε.Σύντομα το καπέλο άρχισε να γεμίζει από κέρματα.Το απόγευμα ο άνθρωπος που είχε αλλάξει την πινακίδα γύρισε να διαπιστώσει πως πάνε τα πράγματα.
Το αγόρι τον αναγνώρισε από τα βήματά του και τον ρώτησε:"Εσύ είσαι αυτός που άλλαξε την πινακίδα μου σήμερα το πρωί;Τι έγραψες;"
Ο άντρας απάντησε:"Έγραψα το ίδιο που είχες γράψει,αλλά με διαφορετικές λέξεις".
Αυτό που είχε γράψει ήταν το εξής:"Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα και δεν μπορώ να την δω."


Υ.Γ Και οι δύο προτάσεις έλεγαν στους περαστικούς ότι το αγόρι είναι τυφλό.Η πρώτη πρόταση έλεγε απλά ότι είναι τυφλό ενώ η δεύτερη υπονοούσε πόσο τυχεροί ήταν που είχαν την όρασή τους.
Ηθικό δίδαγμα:Να είστε ευγνώμονες για αυτά που έχετε!!!

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Πέταξαν έξω από καταυλισμό προσφύγων χριστιανούς γιατί διάβαζαν την Αγία Γραφή και δημιουργούσαν «αναστάτωση» στους μουσουλμάνους!


 
Υπάλληλος της ασφάλειας ενός καταυλισμού προσφύγων στο Tempelhof του Βερολίνου διέταξε έξι Ιρανούς χριστιανούς πρόσφυγες μέσα σε μία ώρα να έχουν εγκαταλείψουν τον καταυλισμό, επειδή είναι «ταραχοποιά στοιχεία». Λίγες μέρες νωρίτερα, αυτοί οι έξι άνδρες είχαν απειληθεί με ξυλοδαρμούς από 70 μουσουλμάνους πρόσφυγες επειδή διάβαζαν την Αγία Γραφή.
Σύμφωνα με την BZ-Berlin, οι χριστιανοί εγκατέλειψαν το υπόστεγο όπου έμεναν και μετακινήθηκαν σε μια διαφορετική περιοχή εντός του καταυλισμού του πρώην αεροδρομίου του Tempelhof. Έμειναν ακόμη μια νύχτα εκεί, και στη συνέχεια πήγαν στον πάστορα Gottfried Martens για βοήθεια.
Ο πάστορας Martens έγραψε μια επιστολή για λογαριασμό τους στο LaGeSo (γραφείο για την υγεία και τις κοινωνικές υποθέσεις στο Βερολίνο) εξηγώντας τι είχε συμβεί. Μετά από αυτό κλήθηκαν να δώσουν εξηγήσεις, αλλά σύμφωνα με τους έξι Χριστιανούς, έπρεπε να περιμένουν ώρες στην ουρά για να μιλήσουν με τις αρχές. Όταν τελικά έφτασε η σειρά τους, τους ξανά έστειλαν πίσω μέσα στο κρύο. Εκείνο το βράδυ, τους πήγαν σε ένα καταυλισμό για μη καταγεγραμμένους πρόσφυγες. Την επόμενη μέρα, περίμεναν και πάλι για ώρες για μια συνέντευξη, αλλά έφυγαν και πάλι με άδεια χέρια.
Σύμφωνα με τον πάστορα Martens, οι έξι αυτοί Χριστιανοί είναι επισήμως άστεγοι και τους φιλοξενούν τώρα μέλη της κοινότητάς του.
Ο 53χρονος Γερμανός πάστορας Gottfried Martens της εκκλησίας Αγίας Τριάδας στο Steglitz, δήλωσε ότι δεν εκπλήσσεται με το περιστατικό. «Το γεγονός ότι η αστυνομία έχει μία διαφορετική περιγραφή του περιστατικού εξηγείται από το ότι οι υπάλληλοι ασφαλείας του καταυλισμού είναι και αυτοί μουσουλμάνοι!».
«Κάναμε περισσότερα από 4.600 χιλιόμετρα από την πατρίδα μας για να αποφύγουμε τις διώξεις εναντίον μας, για να έρθουμε στη δήθεν ασφαλή Γερμανία, όπου πάλι κινδυνεύουμε», λέει ο 22χρονος Amir Panahi, ένας από τους έξι Ιρανούς.
Παρόμοιες καταγγελίες για απειλές, και επιθέσεις από μουσουλμάνους σε χριστιανούς και άλλες θρησκευτικές μειονότητες στα γερμανικά κέντρα προσφύγων υπάρχουν δεκάδες.
«Ακόμη και στους καταυλισμούς προσφύγων η θρησκευτική ελευθερία προστατεύεται από το Σύνταγμά μας. Σε όποιον δεν αρέσει αυτό δεν μπορεί να είναι ευπρόσδεκτος στη Γερμανία!», δήλωσε ο βουλευτής Βερολίνου της κεντροδεξιάς CDU, Kai Wegner.
Περίπου 100 εκατομμύρια χριστιανοί διώκονται για την πίστη τους σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα του Οργανισμού "Open Doors". 7.100 δολοφονήθηκαν πέρυσι, 2.756 περισσότεροι από το 2014. Όσοι μπορούν, φεύγουν. Ο αριθμός των χριστιανών που υπέβαλαν αίτηση για άσυλο στη Γερμανία, αυξήθηκε από 42.526 το 2014, σε 69.591 το περασμένο έτος. Σε σύγκριση με τον αριθμό των μουσουλμάνων αιτούντων άσυλο που είναι 109.595 το 2014, οι Χριστιανοί είναι σαφώς η μειοψηφία.

κουτάκια





Της είπαν,  πως θα μπορούσαν να περάσουν όλα απαρατήρητα και πως μια χαρά θα συνεχιζόταν και έτσι η ζωή της.

Αυτή όμως ξεμπέρδεψε τα κουβάρια της και τα τακτοποίησε σε κουτάκια..  ένα προς ένα,  χρειάστηκε καιρός μα όλα τα χρήσιμα,  βρήκαν τη θέση τους,  απέκτησαν όνομα αλλά και ιδιότητες.  Κάποια άλλα,  όχι λίγα,  τα άφησε για λίγο στο πάτωμα κι έπειτα τα κλώτσησε,  πρώτα με το ένα πόδι,  μετά με το άλλο και μετά και με τα δύο μαζί δυνατά,  ώσπου έφυγαν πολύ μακριά,  το ένα στη δύση,  το άλλο στην ανατολή,  ακριβώς πού καθόλου δεν την ενδιέφερε.

Κι έτσι,  έζησε αυτή καλά και φαντάζομαι πως και όλοι οι υπόλοιποι,  καλύτερα!
 
 με το φεγγάρι αγκαλιά

Αγίου Νείλου του Μυροβλύτη «Ύστερον θέλει γίνει η ογδόη Σύνοδος…»



Αγίου Νείλου του Μυροβλύτου, Αγιορείτου – Προφητικά και Σωτήρια 
~ Οι άνθρωποι εκείνοι που θα περπατούν εις τα μέσα του ογδόου αιώνος (7.500 από κτίσεως κόσμου) θα συγκαταβαίνουν εις την φθοράν της πορνείας, τότε θέλει γίνη ταραχή μεγάλη να φιλονικούν ακαταπαύστως, και δεν θέλουν εύρη ούτε την αρχήν ούτε το τέλος.
Ύστερον θέλει γίνη η ογδόη Σύνοδος…, και τότε θα ειρηνεύσουν ολίγον καιρόν οι άνθρωποι, και πάλιν θέλουν να μετατρέψουν την γνώμην τους εις το πονηρόν, εις την απώλειαν, και να μη γνωρίζουν τι εστι το στέφανον του γάμου, μόνον θα έχουν μίαν απώλειαν και συγκατάβασιν εις την ασωτείαν χειρότεροι από τα Σόδομα και Γόμορρα…,και άλλα μύρια κακά θα πολιτεύωνται, και όσαι κακίαι θα πολιτεύωνται, τόσαι δυστυχίαι θα έλθουν, … και τας κακίας οπού έκαμνον οι παλαιοί άνθρωποι πριν του κατακλυσμού, διπλασίως θα εργάζωνται αυτοί χειρότερα… θα αποφασίζουν, ότι εκείνος οπού εργάζεται την κακίαν θα είναι καλός…και όσον θα πλεονεκτούν οι άνθρωποι, τόσον δυστυχία θέλει είναι εις τον κόσμον…Η φιλαργυρία είναι πάθος ακόρεστον… Η πλεονεξία είναι οδηγός της απωλείας και η ακτημοσύνη είναι οδηγός της σωτηρίας. Επλεονέκτησες; απώλεσας την σωτηρίαν σου, διότι η σωτηρία του ανθρώπου κινδυνεύει να χαθή από την πλεονεξίαν.
Αυτή η κατηραμένη θα φέρη εις τον κόσμον την δυστυχίαν και θα απωλεσθή η ευτυχία, αυτή εκατάστησε την διχόνοιαν εις τον κόσμον, και εις την μοναδικήν πολιτείαν…Η πλεονεξία είναι θρόνος του αντίχριστου…Η πλεονεξία επρόσφερε το ψεύδος εις τον κόσμον, και ελκύζονται με το ψεύδος και ανομούν με την αρπαγήν της αδικίας, και η αλήθεια εχάθη, και εις το ψεύδος πείθονται όλοι. Η αλήθεια είναι η ένσαρκος οικονομία του Χριστού και το κήρυγμα του Ευαγγελίου, και το ψεύδος είναι η έλευσις του αντιχρίστου και η βασιλεία του, όπου θέλει να φέρη την παγκόσμιον δυστυχίαν και απώλειαν εις όλον τον κόσμον, και καθώς οι Προφήται προέλεγον την έλευσιν του Κυρίου, έτσι και η πολυφρόντισις θα σκοτίζη την διάνοιαν των ανθρώπων, θα γίνωνται αναίσθητοι εις την σωτηρίαν τους, από την πολλήν φροντίδα οπού θα έχουν, και η σωτηρία σώζεται μόνον εις όσους δεν πείθονται εις την εργασίαν του αντίχριστου, και η εργασία του αντίχριστου είναι η μέριμνα του κόσμου και ο θησαυρισμός…και την σήμερον οι άνθρωποι εδόθησαν εις την πολυθησαύρισιν και μέριμναν, και παρεδόθησαν εις την απώλειαν με αρπαγάς, προδοσίας, ψεύδη, αρρενομανίας, γαστριμαργίας, υπερηφανείας, με την σκληρότητα της καρδίας, και με την πλεονεκτικήν φιλαργυρίαν…
…Όταν θα δυστυχεύση ο κόσμος από την χάριν του παναγίου Πνεύματος, τότε θα έλθουν εις τον κόσμον όλαι αι δυστυχίαι να τον περικυκλώσουν. Και πρώτον θα δυστυχεύση ο κόσμος από την αγάπην, ομόνοιαν και σωφροσύνην, δεύτερον θα δυστυχεύση κάθε χώρα και να χαθούν τα υποκείμενα κεφάλαια από τας χώρας, και θέλει δυστυχεύση και η Εκκλησία του Χριστού από αρχιερείς και ποιμένες και πνευματικούς
Ύστερον από αυτήν την δυστυχίαν θα γεννηθή ο ακάθαρτος από την κοιλίαν της ακαθαρσίας, και θα ποιή σημεία και τέρατα με δαιμονικάς φαντασίας, υποκρινόμενος εις τον κόσμον πως είναι πράος και ταπεινός τη καρδία, αλλά θα είναι αλώπηξ εις την καρδίαν και λύκος εις την γνώμην. Και τροφή του θα είναι η ταραχή των ανθρώπων, όταν θα ταράσσωνται οι άνθρωποι, τότε θα ζωοτρέφεται ο αντίχριστος.
Και η ταραχή των ανθρώπων θέλει είναι η κατάκρισις, ο φθόνος , η μνησικακία, το μίσος, η έχθρα, η πλεονεξία, η αρρενομανία, η μοιχεία, η πορνεία, η λήθη της πίστεως και η αλαζονεία, αυτά είναι η τροφή του αντιχρίστου, και θα είναι κεφαλή επάνω εις τας χώρας…, και εξουσιαστής εις τον κόσμον. Και θα εξουσιάση την αίσθησιν του ανθρώπου, και όλοι θα πείθονται εις αυτόν, διότι αυτός θα είναι νομοκράτωρ και αυτοκράτωρ, και θέλει ενεργεί όλων την απώλειαν, και όποιος ευρίσκεται εις την απώλειαν εκείνος θα νομίζη πως εργάζεται την σωτηρίαν του.
Τότε θα καταφρονηθή το Ευαγγέλιον της Εκκλησίας, διότι η απώλεια θέλει φέρη τότε μεγάλην δυστυχίαν εις τον κόσμον, και θέλει γίνουν σημεία και φοβερά εν μέσω της δυστυχίας. Πείνα φοβερά θέλει γίνη οπού να μην χορταίνη ο άνθρωπος, διότι τότε θα τρώγη επτά φορές περισσότερον από ότι τρώγει τώρα και πάλιν να μην χορταίνη, και θα είναι πανταχού μεγάλη δυστυχία… Τότε, όσοι σφραγισθούν με την σφραγίδα του αντιχρίστου πολλοί θα πεθάνουν εις τους δρόμους, και η καρδία τους περισσότερον θα λιγώνεται, και μη δυνάμενοι να βαστάσουν την πείναν και την λιγούραν, θα αρπάζουν να τρώγουν τους νεκρούς… και η σφραγίς του θα γράφη, εδικός μου είσαι, ναι εδικός σου είμαι, θεληματικώς μου έρχομαι και όχι δυναστικώς και αλλοίμονον εις όποιον σφραγισθή με αυτήν, τότε θα γίνη μεγάλη ταραχή εις τον κόσμον… και βλέποντας ο Θεός την ταραχήν των ανθρώπων, θέλει προστάξη την θάλασσαν να λάβη την πρώτην της ουσίαν οπού ήτον θερμοτάτη… και όταν καθίση ο αντίχριστος εις τον κατηραμένον του θρόνον, θέλει βράση η θάλασσα ωσάν χάλκωμα, και θέλει στειρεύση η γη τα βότανα και δένδρα από την θερμότητα της θαλάσσης και αι φλέβαι των πηγών θα ξηρανθούν και τα ζώα και πετεινά να αποθάνουν από τον χνώτον της θαλάσσης. Και τότε θα γίνη η ημέρα ωσάν ώρα, η εβδομάδα ωσάν ημέρα, και ο μήνας ωσάν εβδομάδα, διότι από την πονηρίαν του ανθρώπου θα γίνουν τα στοιχεία βιαστικά, δια να τελειώση γρήγορα ο καιρός, οπού ελάλησεν ο Θεός…
Τότε θα έλθουν να κηρύττουν ο προφήτης Ηλίας και ο δίκαιος Ενώχ…και να λέγουν. Όποιος κάμη υπομονήν και δεν σφραγισθή με την σφραγίδα του αντίχριστου, θέλει σωθή, και εξάπαντος θα τον δεχθή ο Θεός εις τον Παράδεισον, μόνον να μην σφραγισθή, αλλά να κάμνη τον σταυρόν του, διότι η σφραγίδα του σταυρού ελευθερώνει τον άνθρωπον από τα βάσανα του άδου, και η σφραγίδα του αντιχρίστου τον παραδίδει εις τα βάσανα του άδου. Και αν πεινούν, να μην ζητούν τροφήν, μόνον να έχουν υπομονήν, και βλέποντας ο Θεός την υπομονήν τους, θα στείλη εξ ύψους βοήθειαν… Τα παγκάκιστα δε τέκνα του αντιχρίστου είναι η πορνεία, η μοιχεία, η αρσενοκοιτεία, ο φόνος, η αρπαγή, η κλεψιά, η αδικία, το ψεύδος, η τυραννία, η πώλησις και αγόρασις του ανθρώπου…,τόσον πονηρά θέλει γίνη η ανθρώπινος φύσις τότε…,και θα ενεργήσουν την πονηρίαν τους περισσότερον από τους δαίμονας…και βλέποντας ο αντίχριστος πως θα γίνη η ανθρώπινος φύσις πονηροτέρα από τους δαίμονας, θέλει χαρή κατά πολλά…
πηγή:Ορθόδοξος Φιλόθεος Μαρτυρία Εκδόσεις «Ορθόδοξος Κυψέλη»
Εκ του Βιβλίου Διά να μην πλανηθούμε από τον Αντίχριστο – ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ

''Σέ ὅλες τίς δυσκολίες σου, καί στίς πιό μεγάλες πτώσεις σου νά θυμᾶσαι τήν κραυγή αὐτῆς τῆς ἁγίας ἑβδομάδος, πού ἔχει τήν δύναμι νά σέ ἀναστήσῃ: «Κύριε, πρίν εἰς τέλος ἀπόλωμαι, σῶσόν με...''



 
Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς

Προσφυγικό


metanastes-i8ageneia
 
 
Γράφει ο Ιωάννης Κ. Νεονάκης, MD, MSc, PhD.
Όταν είδα τις εικόνες στα κλειστά σύνορα της Ειδομένης αισθάνθηκα πολύ άσχημα. Όταν είδα τις μπουκαπόρτες των καραβιών να συνεχίζουν να ανοίγουν και χιλιάδες ξένους να αποβιβάζονται, φοβήθηκα. Όταν άκουσα τον Υπουργό Εξωτερικών να μιλάει για ροές εκατομμυρίων αν «σπάσει» η Αίγυπτος τότε σοκαρίστηκα. Είπα μέσα μου «καημένη Ελλάδα χάνεσαι».
Με έπιασε το παράπονο και ήθελα να διαμαρτυρηθώ στο Θεό. Μα καλά δεν τα βλέπει όλα αυτά; Δεν βλέπει τι υποφέρομε τα τελευταία χρόνια; Δεν βλέπει την κρίση που επιδεινώνεται και τα τόσα πολλαπλά αδιέξοδα; Πρέπει δηλαδή να σβήσομε ως λαός; Και μάλιστα ένας λαός που ούτε αποικιοκράτης ήταν, που δεν διέπραξε γενοκτονίες και που εν πάση περιπτώσει κάτι προσέφερε στον κόσμο αυτό.
Σιγά σιγά όμως το παράπονό μου αμβλύνθηκε και άρχισα να αντιλαμβάνομαι διαφορετικά τα πράγματα. Άρχισα να καταλαβαίνω ότι ο Θεός είναι εξόχως κοντά μας και ότι όλα αυτά γίνονται από τη μεγάλη Tου αγάπη για μάς. Οι προσευχές των προγόνων και των Aγίων μας Tου επιτρέπουν να μάς χαριτώσει. Γιατί όλα αυτά είναι Χάρις και ευλογία που απλώνονται πάνω μας αγαπητικά. Όλα αυτά τα παθήματα είναι μια πνευματική πίεση που όχι μόνο μάς δείχνει τη λάθος πορεία μας μέχρι τώρα, αλλά μάς μορφώνει, μάς παιδεύει, μάς εκπαιδεύει και μάς ετοιμάζει ικανά. Μάς ετοιμάζει για τα μεγάλα που έρχονται, ετοιμάζει τους Ορθοδόξους, ετοιμάζει το Λαό Του, γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να αντέξει τα φορτία, να σταθεί όρθιος στα επερχόμενα και να δώσει πραγματικές και ουσιαστικές λύσεις για όλο το ανθρώπινο. Είναι το αλάτι που θα πρέπει να παραμείνει καθαρό για να χρησιμοποιηθεί θεραπευτικά στον όλο άνθρωπο.
Φυσικά μπορούσε να γίνει και αλλιώς. Πιο ήπια, πιο ομαλά. Όμως είχαμε ήδη αμελήσει πολλά, είχαμε πάρει λάθος δρόμο. Ως λαός είχαμε πάρει λάθος πορεία εδώ και πολλούς αιώνες. Και όχι μόνο μετά την ίδρυση του Ελλαδικού Προτεκτοράτου μας. Από πιο πριν. Όλος ο Ορθόδοξος Λαός, όλος ο Λαός του Θεού. Και ο λάθος αυτός δρόμος, αν θέλομε να το προσδιορίσομε απλά λέγεται «εκκοσμίκευση». Εκκοσμικευτήκαμε εμείς οι Ορθόδοξοι και ως πρόσωπα και ως συλλογικότητα. Δηλαδή, χάσαμε την ελπίδα μας στο Θεό και θελήσαμε και μεις να ζήσομε και να ρυθμίσομε τη ζωή μας όπως και οι άλλοι, οι άγευστοι Χριστού. Και αφού χάσαμε το Χριστό, που είναι το μόνο μας πραγματικό στήριγμα και η μόνη σιγουριά μας, τότε αρχίσαμε να εξιδανικεύομε το κάθε κοσμικό φληνάφημα, ειδικά αν ήταν εσπέριο. Αφού έτσι το κάνουν τα πεφωτισμένα γένη της εσπερίας, να το κάνομε και μεις. Και φυσικά αυτό δεν αφορά τις εξελίξεις της επιστήμης. Αφορά στον τρόπο οργάνωσης όλων των εκφάνσεων της ζωής μας, στην παιδεία μας, στη δικαιοσύνη μας, στα ιερά μας κλ. Δε χάσαμε την κουλτούρα μας, ή την ιδιοπροσωπία μας. Χάσαμε το Χριστό, την πηγή της ζωής μας.
Και τι είναι ο Λαός του Θεού, χωρίς το Θεό; Ένα τίποτα. Περίγελος του κόσμου. Τι είναι ο Ισραήλ χωρίς τον Λόγο; Ένα ασύντακτο κοπάδι που ταλαιπωρείται, ως μη όφειλε, για σαράντα χρόνια στην κάθε έρημο, αντί να βρεθεί εντός ολίγων ημερών στη Γή της Επαγγελίας. Τα πράγματα είναι απλά. Εάν δεν ήμασταν Ορθόδοξοι, ας δίναμε ό,τι κοσμικές λύσεις και ας κάναμε όσες κοινωνικές συμβάσεις κάνουν και οι άλλοι. Αυτοί για τους εαυτούς τους, καλά τα κάνουν. Είναι το καλύτερο και το μέγιστο που τους επιτρέπει η παράδοση και η ταυτότητά τους. Εάν δεν ήμασταν λοιπόν Ορθόδοξοι ας τα προσεγγίζαμε και ας τα αναλύαμε τα πράγματα και μεις όπως και οι άλλοι. Τη στιγμή όμως που θέλομε να λεγόμαστε Ορθόδοξοι, που θεωρούμε εαυτούς το Νέο Ισραήλ, το Λαό του Θεού, για μάς δεν υπάρχει άλλος τρόπος ύπαρξης παρά μόνο ο θεανθρώπινος, ο ασυγχήτως και αδιαιρέτως, ο με τριαδολογικές σχέσεις, ο εν ησυχία και μετανοία. Ή θα γίνομε πυρός φλόγα, ή δεν έχει νόημα. Το να είμαστε χλιαροί είναι δυό φορές επιζήμιο για μάς. Από το να είμαστε χλιαροί, θα ήταν καλύτερο για μάς να ξεχνούσαμε εντελώς την ύπαρξή Του. Να διώξομε παντελώς το Χριστό από κοντά μας, όπως στη χώρα των Γαδαρηνών. Να μείνομε μόνοι μας με τη φθορά μας, τις όποιες ρυθμίσεις του ματαίου πετύχομε όπως οι άλλοι και να ζήσομε, όσο ζήσομε, με το κοσμικό μας φρόνημα και τον χωρίς ελπίδα σωτηρίας σκοτασμό μας.
Όμως πώς να Τον ξεχάσομε που καθημερινά συναναστρεφόμαστε μαζί Του και μετέχομε των ακτίστων ενεργειών Του; Που καθημερινά Τον βλέπομε, Τον ψαύομε, Τον γευόμαστε; Που καθημερινά οι προσευχές των προγόνων και αγίων μας Τον παρακαλούν να μη μάς αφήσει; Δε γίνεται, είναι αδύνατον.
Χριστός όμως σημαίνει τρέλα και γκρέμισμα κάθε λογικής του κόσμου τούτου. Να είσαι ο δημιουργός των πάντων και να γεννιέσαι ξένος και περιφρονημένος στο κρύο και στις ερημιές. Να περπατάς στα κύματα, να ξεκινάς στο παραπέντε και να απολαύεις όλο το μισθό, να είσαι τελευταίος και να γίνεσαι πρώτος, να είσαι ληστής και να μπαίνεις πρώτος στον Παράδεισο, να μην έχεις τίποτα και να τα έχεις όλα, να μην έχει σημασία αν είσαι Έλληνας ή Ιουδαίος, να είσαι κτιστός και να μπορείς να γίνεις κατά Χάριν Θεός. Τρέλα, αγάπη, ελευθερία και ένα ατέλειωτο πανηγύρι. Ένα ατέλειωτο πανηγύρι με πρώτο στο χορό τον ίδιο το Χριστό.
Και τα ξεχάσαμε όλα αυτά. Και απογοητευτήκαμε και φοβηθήκαμε. Τώρα φοβόμαστε και τη σκιά μας. Και τρέχομε πίσω από τον κάθε νάνο διαχειριστή της φθοράς για λίγη «ασφάλεια». Υπογράφομε το ένα μετά το άλλο τα συμβόλαια της σκλαβιάς μας για μερικούς ακόμα μήνες «ευταξίας». Κάνομε παρέα με αυτή τη συμμορία αποικιοκρατών και εκμεταλλευτών των λαών και νομιμοποιούμε τα εγκλήματά τους για ένα «φιλικό» χτύπημα στην πλάτη. Εθελοτυφλούμε και δεν θέλομε να παραδεχτούμε το γεγονός ότι το έθνος-κράτος και η διακυβέρνησή του έχει πλέον καταστεί ο πιο αποτελεσματικός διαχειριστικός, εκτελεστικός  βραχίονας της παγκόσμιας επιβλέπουσας αρχής, οδηγώντας μάς με γοργά βήματα στον πλήρη εξανδραποδισμό μας. Τι είναι ο Λαός του Θεού χωρίς το Θεό; Θέατρο και περίγελος του κόσμου.
Γι’ αυτό μάς πιέζει πνευματικά ο Θεός. Από τη μεγάλη αγάπη του για μάς και όλο το ανθρώπινο. Να αναστοχαστούμε τα του εαυτού μας, να δούμε τη λάθος πορεία και τα αδιέξοδά μας, να αλλάξομε, να δούμε τα σημαντικά, να Τον ξαναθυμηθούμε προσωπικά και συλλογικά, να προσευχηθούμε και πάλι και να θέσομε το νου μας στο μετά, εν αγάπη, ελευθερία και ησυχασμώ. Να ξαναγίνομε αυτό που οφείλομε να είμαστε, όχι μια άχρηστη σκουριασμένη μάχαιρα, αλλά μια πυρωμένη μάχαιρα δυνάμενη την όποια ανατροπή και το γκρέμισμα της κάθε ταφόπλακας του κόσμου τούτου. Και για μάς τους ίδιους, το Λαό του Θεού, και για όλο το ανθρώπινο. Ζωή εν τάφω, ανάσταση και Θεανθρωπία.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να γίνει μια παρένθεση προς άρση παρεξηγήσεων. Εκτός από την Ελληνιστική και την Εβραϊκή Παλαιοδιαθηκική παράδοση, η δικιά μας Ρωμαίικη παράδοση έχει ακόμα και ένα τρίτο θεμελιακό άξονα: τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορική παράδοση. Και οι τρεις παραδόσεις μεταμορφώθηκαν από την πίστη μας στο Χριστό και αποτελούν συστατικά μας στοιχεία. Είμαστε πολυσύνθετοι. Και η Ρωμαϊκή λοιπόν παράδοση είναι απολύτως δική μας παράδοση. Και αυτή η παράδοση σηματοδοτεί και ζητεί, σύν τοις άλλοις, πραγματισμό, ρεαλισμό, γνώση των κινδύνων, στρατηγικό σχεδιασμό, ισχυρή διοίκηση, χειρισμό και έλεγχο των πόρων και της κοσμικής δύναμης, και φυσικά σκληρή πειθαρχία και εφαρμογή των νόμων. Δεν είμαστε ξέφραγο αμπέλι να μπαίνει όποτε θέλει ο οποιοσδήποτε και να πηγαινοέρχεται στην επικράτεια ανεξέλεγκτα. Τουναντίον. Ούτε είμαστε αιθεροβάμονες να πετάμε χαλαρά και απερίσκεπτα από «ουμανιστικό» σε «ουμανιστικό» συννεφάκι. Τουναντίον. Πάντα προσπαθούμε μεν να είμαστε «ακέραιοι ως αι περιστεραί», αλλά ταυτόχρονα επιδιώκομε να είμαστε και «φρόνιμοι ως οι όφεις».
Δε λέω λοιπόν να μην τηρηθούν οι νόμοι. Οι νόμοι και οι διεθνείς συμβάσεις θα πρέπει να τηρηθούν πιστότατα και στο ακέραιο. Αυτό που λέω είναι ότι η «οικονομική κρίση» και το «προσφυγικό» δεν είναι τα μείζονα προβλήματά μας. Ουσιαστικά είναι επιφαινόμενα, που τα επιτρέπει ο Θεός αγαπητικά ως πνευματική πίεση και νύξη για να μπορέσομε να «έρθομε εις εαυτόν». Κατά τα άλλα, τους πραγματικούς πρόσφυγες που με τον ένα ή άλλο τρόπο έχουν ήδη εισέλθει στην επικράτεια, θα πρέπει να τους αντιμετωπίσομε με τη μεγαλύτερη αγάπη, σεβασμό και ζεστή καρδιά. Να βλέπομε το προσφυγόπουλο που πεινάει και κλαίει και να μη φοβόμαστε τις πληθυσμιακές ανατροπές ή αν θα μάς κολλήσει την ίωσή του. Να βλέπομε μπροστά μας το Χριστό και να ανοίγομε την αγκαλιά μας. Και να κάνομε ό,τι μπορούμε. Ακόμα και να λιώσομε όσα ασημικά μάς απέμειναν και να τους τα δώσομε με χαρά. Ως Κράτος, ως Μητροπόλεις, ως Ενορίες, ως επιμέρους συλλογικότητες, ως πρόσωπα. Τι άλλο περιμένομε ακόμα μέσα στο σκοτασμό μας;
Ο Λαός του Θεού δεν κινδυνεύει από τα προσφυγόπουλα που κλαίνε. Κινδυνεύει από τους φράκτες και τα τείχη που χτίστηκαν γύρω μας όλους αυτούς τους αιώνες της πτώσης και αιχμαλωσίας μας και ιδιαίτερα τα τείχη γύρω από τις καρδιές μας. Κατά τα άλλα, όλα στα χέρια του Θεού.
P.S. Το 5-10% των κατοίκων της Συρίας πριν τον πόλεμο ήταν Ορθόδοξοι Χριστιανοί και μάλιστα Ρωμηοί, ακριβώς δηλαδή όπως εμείς. Αδέρφια μας, το ίδιο γένος με μάς. Αλήθεια, τους αναζήτησε κανείς, μεταξύ των προσφύγων; Τους κατέγραψε κανείς; Τους έκανε να αισθανθούν σαν να βρίσκονται στην πατρίδα τους; Μήπως θα έπρεπε;
πηγή

Συγκεντρώνουμε βιβλία!




Ευχαριστούμε την Μαρία από το Νέο Ηράκλειο για τα πρώτα βιβλία που μας έστειλε και ενημερώνουμε ότι η συλλογή βιβλίων θα διαρκέσει ως την Κυριακή των Βαΐων 24/4/16.

Μπορείτε να στείλετε και εσείς βιβλία με το ταχυδρομείο στην διεύθυνση Θεόφιλος Τ.Θ 14 Τ.Κ 11402 Αθήνα

Η κυρά των λουλουδιών


Η κυρά των λουλουδιών 
 
Ένας «θησαυρός» περιμένει στα φυτώρια του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επί της Ιεράς Οδού 75, όσους αγαπούν τα φυτά - ειδικά τώρα που, λόγω εποχής, ψάχνουν ευκαιρίες για να ανανεώσουν τους κήπους και τα μπαλκόνια τους. Στο τεράστιο θερμοκήπιο και στον παρακείμενο υπαίθριο χώρο, δεκάδες φυτά εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, καθώς και λουλούδια, διατίθενται προς πώληση, αφού προηγουμένως ολοκληρώσουν την εκπαιδευτική τους αποστολή με τους σπουδαστές, και μάλιστα στις καλύτερες τιμές της Αθήνας.

Όσοι έρχονται εδώ για πρώτη φορά μένουν έκπληκτοι, και δικαιολογημένα, από το θέαμα και τις επιλογές που έχουν. Όμως με τη βοήθεια της υπεύθυνης των θερμοκηπίων, Βάσως Ζωγοπούλου, βρίσκουν τα κατάλληλα φυτά για τον χώρο τους. Η κυρία Ζωγοπούλου συμπληρώνει 16 χρόνια στο πανεπιστήμιο και όπως λέει η θέση στα φυτώρια ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να της συμβεί αφού πριν απασχολείτο στη γραμματεία. «Προτιμώ να βρίσκομαι εδώ, ανάμεσα στα φυτά και στα λουλούδια», λέει για τη δουλειά της.

«Τα θεωρώ κάτι σαν παιδιά μου. Το περιβάλλον, αν και όπως βλέπετε βρίσκεται τόσο κοντά στο κέντρο της Αθήνας, με ηρεμεί σαν να βρίσκομαι στην εξοχή. Στην πραγματικότητα είναι μια όαση και αυτό μου λένε όλοι». Γεμάτη ζωντάνια και χαμόγελο, εξετάζει κάθε περίπτωση ξεχωριστά, υπολογίζοντας όλους τους παράγοντες που καθορίζουν ποιο φυτό είναι το πλέον κατάλληλο για τον πελάτη, όπως η τοποθεσία του σπιτιού ή του κήπου, οι ανάγκες του κάθε φυτού για φροντίδα, ή οι γνώσεις του πελάτη για τα φυτά. «Βασικά, χρειάζονται ένα κατάλληλο σημείο, πότισμα, λίπασμα δύο φορές τον χρόνο και σίγουρα αγάπη», εξηγεί.

«Τα φυτά μας ανταποδίδουν την αγάπη που τους δίνουμε. Πολλοί νομίζουν ότι δεν τα πάνε καλά μαζί τους αλλά αυτό είναι μύθος. Όλοι μπορούν να έχουν όμορφα και υγιή φυτά με ελάχιστη προσπάθεια. Αυτό που κάνω με τους πελάτες είναι να διαλύω τους φόβους τους, τις αμφιβολίες που έχουν για το κατά πόσον μπορούν να φροντίσουν σωστά ένα φυτό». Την κουβέντα μας διακόπτουν πελάτες που θέλουν να μάθουν αν το φυτό που τους αρέσει κάνει ή όχι για τον χώρο τους. Μέσα σε λίγα λεπτά έχουν αποφασίσει, ενώ η κα Ζωγοπούλου τους βοηθάει να χαλαρώσουν, ίσως επειδή θέλει και η ίδια να είναι σίγουρη πως οι πράσινοι «προστατευόμενοί» της θα καταλήξουν στα σωστά χέρια.

Είναι εύκολο να καταλάβεις την ιδιαίτερη, στενή, σχέση που έχει με τους φίκους, τα άμστελ, τα γεράνια, τις πασχαλιές, ή τις ελιές - σχέση καθαρής αγάπης που θυμίζει οικογένεια. Μια επίσκεψη εδώ διαφέρει απ' ό,τι σε ένα απλό φυτώριο επειδή φεύγοντας έχεις περισσότερο την αίσθηση ότι έχεις υιοθετήσει παρά ότι έχεις αγοράσει ένα φυτό. Είναι σαν να του προσφέρεις ένα σπιτικό, μια καινούργια οικογένεια που θα το φροντίζει.
πηγή

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ» ΤΗΣ ΛΑΘΡΟ-ΕΙΣΒΟΛΗΣ


sharia-unveiled-950x200-new-3Γράφει ο Μ.Ν. Χειλαδάκης
Ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές από το παρασκήνιο της λεγόμενης «Αραβικής Άνοιξης», είναι η πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, κυρία Χίλαρυ Κλίντον και σήμερα υποψήφια για το προεδρικό χρίσμα.
Ήταν αυτή που συνέβαλλε καθοριστικά στην ανατροπή του καθεστώτος Καντάφι στην Λιβύης, δημιουργώντας μια μεγάλη «τρύπα» σε όλη την βόρειο Αφρική που από τότε η τρύπα αυτή άρχισε σε να γεμίζει με εκατομμύρια μουσουλμάνους που προωθούνται στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η Χιλαρι Κλίντον σε δηλώσεις της στις 14/11/2015 τόνισε ότι δεν πρέπει να… χτυπήσουμε το ISIS, ενώ κατηγόρησε με έντονο τρόπο τους χριστιανούς που υποκινούνται από την… «φασιστική» Ρωσία και τον… «στυγνό δικτάτορα», Πούτιν.
hillaryclinton-facemelting
Σκεφτείτε τι έχει να γίνει αν αυτή η κυρία εκλεγεί πρόεδρος των ΗΠΑ, όταν πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει πως θα επιθυμούσε ούτε λίγο ούτε που να δει τον πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαδιμήρ Πούτιν, κρεμασμένο στην κόκκινη η πλατεία.
Ο δεύτερος κα ο μεγαλύτερος σπόνσορας όλης αυτής της λαθρό εισβολής στην Ελλάδα και στη Ευρώπη, είναι ο γνωστός μας Τζωρτζ Σόρος. Ο Σόρος τον περασμένο Νοέμβριο όταν βρέθηκε στην Τουρκία ομολόγησε εν ψυχρώ ότι έχει προσφέρει 11 δις δολάρια για να προωθήσει όλο αυτό τον ισλαμικό όγκο προς την Ευρώπη ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και… μαθήματα ανθρωπισμού στην Ελλάδα!
soros devil
Ο Σόρος είναι ο μεγάλος χορηγός όλων αυτών των περιέργων ΜΚΟ που αλωνίζουν ανεξέλεγκτα την χώρα μας και διαμορφώνουν την προσφυγική πολιτική κατά τις επιταγές της Νέας Τάξης.
φοτο3
Εδώ και χρόνια χρηματοδοτεί στην Ελλάδα αφειδώς όχι μόνο ανθελληνικές οργανώσεις, όπως το Helsinki Committee, αλλά και άλλες που η δράση τους κινείται σε έντονα ανθελληνικά πλαίσια. Πρόκειται για εκείνες τις ΜΚΟ που δεν κάνουν τίποτα’ άλλο παρά να συντάσσουν εκθέσεις περί ύπαρξης «τουρκικής», «μακεδονικής», «τσάμικης» και «βλάχικης» μειονότητας σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα.