Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Ψήφισμα Ιερατικής Συνάξεως περί του «Συμφώνου Συμβίωσης»

 



ΔΕΛΤΙΟΝ  ΤΥΠΟΥ

Ψήφισμα Ἱερατικῆς Συνάξεως
περί τοῦ «Συμφώνου Συμβίωσης»
Κατά τή Γενική Ἱερατική Σύναξη τῶν Κληρικῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας, πού πραγματοποιήθηκε τή Δευτέρα 22 Ἰουνίου 2015 στόν Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγῆς Ἀγρινίου, μεταξύ τῶν ἄλλων θεμάτων καί ἐξ' ἀφορμῆς τῶν τρεχουσῶν καταστάσεων στή χώρα μας, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Κοσμᾶς ἀναφέρθηκε στά σχετικά μέ τό πρόσφατο Σχέδιο Νόμου τῆς Κυβερνήσεως περί ἐπεκτάσεως τοῦ «Συμφώνου Συμβίωσης» στά ὁμόφυλα ζευγάρια. 
Κατόπιν τῶν τοποθετήσεων τῶν Κληρικῶν ἐπί τοῦ θέματος, ἀνεγνώσθηκε τό ἀκόλουθο ψήφισμα τῆς Ἱερατικῆς Συνάξεως τό ὁποῖον προσυπέγραψαν ἅπαντες οἱ παρεβρισκόμενοι:
Ὁ Μητροπολίτης Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Κοσμᾶς,  
   ερός  Κλῆρος  καί  οἱ  Μοναστικές  Ἀδελφότητες
τῆς  καθ’ ἡμᾶς  θεοσώστου Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Πρός  τήν  Γενικήν  Γραμματείαν  τῆς  Ἑλληνικῆς  Κυβερνήσεως
Ὁ Μητροπολίτης Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Κοσμᾶς καί ἃπαντες οἱ Πρεσβύτεροι, Διάκονοι καί Μοναχοί τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας, κατά τήν Γενική Ἱερατική Σύναξη ἡ ὁποία πραγματοποιήθηκε σήμερα 22 Ἰουνίου 2015 στόν Ἱερό Ναό Ζωοδόχου Πηγῆς Ἀγρινίου, ἀποφασίσαμε καί συνυπογράφουμε τό κάτωθι
ΨΗΦΙΣΜΑ:
Μέ βαθύτατη θλίψη καί συγκλονιστικό φόβο πληροφορηθήκαμε στίς 10 Ἰουνίου τήν κατάθεση ἀπό τόν Ὑπουργό Δικαιοσύνης Σχεδίου Νόμου, ὁ ὁποῖος ἐπεκτείνει τό περιβόητο καί καταλυτικό τοῦ γάμου «σύμφωνο συμβίωσης» καί γιά τά ὁμόφυλα ζευγάρια.
Τρόμος καί ἀγωνία καταλαμβάνει τίς ψυχές μας γιά τίς συνέπειες αὐτοῦ τοῦ τολμήματος. Ἡ παραδοσιακή Ἑλληνική οἰκογένεια, ἡ δύναμη αὐτοῦ τοῦ Ἔθνους, ὁ ἱερός αὐτός θεσμός, ὁδηγεῖται σέ ὁλοκληρωτική καταστροφή. Μετά ἀπό αὐτό τό ἐγχείρημα δέν ἀναμένουμε τίποτε ἄλλο, παρά τόν ἐνταφιασμό τῆς Ἑλλάδος. 
Δέν εἶναι δυνατόν νά δεχθοῦμε τίς ἐντολές τῶν Βρυξελλῶν, οἱ ὁποῖες θέλουν τήν διάλυση τῆς Πατρίδος μας. Δέν μποροῦμε νά ἀνεχθοῦμε μία ἐλάχιστη μειοψηφία σοδομιστῶν νά ἐπιβάλλει νόμους πού καταλύουν διαχρονικούς θεσμούς καί ὅ,τι ἱερό ἔχει διαφυλάξει αὐτός ὁ τόπος. Δέν μποροῦμε νά σιωπήσουμε στήν καταστροφή τῆς πολιτισμικῆς μας κληρονομιᾶς βλέποντας τήν ἠθική διαστροφή καί τήν σήψη μέ αὐθάδεια νά περιφρονεῖ τόν Θεό καί τούς νόμους Του.
Ἐμεῖς οἱ Κληρικοί τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας, ἀφουγκραζόμενοι τήν ἀγωνία τοῦ πιστοῦ λαοῦ μας γιά τήν καταστροφική πορεία τῆς Πατρίδος, καί ζώντας σέ περιοχή ἡ ὁποία τιμᾶ τόν οἰκογενειακό θεσμό, ὅπως ἀποδεικνύει ἡ ὕπαρξη μεγάλου ἀριθμοῦ πολυτέκνων οἰκογενειῶν, διαμαρτυρόμαστε ἐντόνως καί ἀντιδροῦμε στό προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου.
Ταυτοχρόνως ἀπαιτοῦμε νά σεβασθεῖτε τήν πλειοψηφία αὐτοῦ τοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος θέλει τούς κυβερνῆτες του νά διακονοῦν καί νά ὑπερασπίζονται τά δίκαια αἰτήματά του. Ὁ Ἑλληνικός λαός ὑποφέρει πάρα πολύ σήμερα ἀπό τίς συνέπειες τῆς διαφθορᾶς, ἡ ὁποία βύθισε σ’ αὐτή τήν οἰκονομική κρίση τήν χώρα μας. Τό νά θέλουν κάποιοι νά νομοθετήσουν τήν ἠθική διαστροφή καί νά ἐπιβάλουν Σοδομιστική μορφή στήν κοινωνία μας, ξεπερνᾶ τά ὅρια τῆς λογικῆς. Τοῦτο καί μόνο ἀποδεικνύει ὅτι ἡ οἰκονομική κρίση εἶναι ἁπλῶς τό περίβλημα ἑνός πυρήνα μέ συγκεκριμένη, ἄλλου εἴδους κατεύθυνση καί ἀνάλογες ἀποφάσεις.
Ὅπως κι ἐμεῖς μεγαλώσαμε μέσα σέ οἰκογένεια μέ πατέρα καί μητέρα, καί ποτέ δέν θά θέλαμε νά εἴχαμε γονεῖς δύο ἄνδρες ἤ δύο γυναῖκες, ἔτσι καί τά παιδιά πού θά μᾶς διαδεχθοῦν σ’αὐτό τόν τόπο ἔχουν κάθε δικαίωμα νά ζήσουν μέσα σέ ἀληθινή οἰκογένεια. Κάθε ἄλλο μόρφωμα ἀδικεῖ τήν ἀλήθεια, καταπατεῖ τούς νόμους τοῦ Θεοῦ, ἀντιστρατεύεται τούς νόμους τῆς φύσεως, καί ἐπισύρει τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ γιά τήν ἐπιχειρούμενη ὁλοκληρωτική καταστροφή τῆς Πατρίδος μας, δίνοντας χαρά στούς ἐχθρούς της.
Ὑψώνουμε στεντορεία τήν φωνή μας καί δηλώνουμε:
Ὄχι στό «Σύμφωνο Συμβίωσης» καί στήν ἐπέκτασή του γιά τά ὁμόφυλα ζευγάρια.  Ὄχι  στό  κυοφορούμενο  ἔγκλημα.
Ἐν Ἀγρινίῳ καί τῇ Ἱερατικῇ Συνάξει,τῇ 22ᾳ Ἰουνίου 2015
Μητροπολίτης Αἰτωλίας  καί  Ἀκαρνανίας  Κοσμᾶς
καί ἄπαντες οἱ Κληρικοί καί Μοναχοί τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ  ΟΙ  ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
- ΑΞΙΟΤΙΜΟΝ  κ. ΥΠΟΥΡΓΟΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
- ΑΞΙΟΤΙΜΟΥΣ  κ. ΒΟΥΛΕΥΤΑΣ  ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
- ΕΝΤΥΠΟΝ  ΚΑΙ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΝ  ΤΥΠΟΝ
Ἐκ  τοῦ  Γραφείου  Τύπου  καί  Ἐπικοινωνίας
τῆς  Ἱερᾶς  Μητροπόλεως

Η εορτή του Αγίου Βαρβάρου

Και φέτος η Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας και Ακαρνανίας το διήμερο 22-23 Ιουνίου τίμησε την μνήμη του τοπικού Αγίου Βαρβάρου του Πενταπολίτου και Μυροβλήτου, με κάθε εκκλησιαστική λαμπρότητα, στον τόπο όπου ασκήτεψε και εκοιμήθη ο Άγιος, πλησίον του χωριού Τρύφος Ξηρομέρου.
Την παραμονή της εορτής Δευτέρα 22 Ιουνίου το απόγευμα, τελέσθηκε Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος. Το πρωί της εορτής Τρίτη 23 Ιουνίου τελέσθηκε Όρθρος, Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.Κοσμά.
Ο Σεβασμιώτατος στο κήρυγμά του μεταξύ των άλλων είπε: «Ο Απ. Παύλος ήταν φανατικός διώκτης του Χριστού και όμως μετενόησε και έγινε ο ουρανοβάμων Απόστολος, ο Απόστολος των εθνών. Και ο Άγιός μας, ο Άγιος Βάρβαρος ειδωλολάτρης ήταν, πειρατής, εγκληματίας, εχθρός του χριστιανισμού και των χριστιανών.
Ο Κύριος τον εκάλεσε με θαυμαστό τρόπο να γνωρίσει το θέλημά Του, το Φώς Του, την Εκκλησία Του. Μετενόησε και ο Άγιος Βάρβαρος γνώρισε το θέλημα Του Θεού, επέλεξε την ζωή της ορθοδόξου ασκήσεως καθάρθηκε, εξαγνίσθηκε, έγινε άνθρωπος του Θεού συνειδητός, καλλιέργησε αρετές…
Αυτά προσφέρει η μετάνοια, αυτά προσφέρει ο Κύριος, το Φως το αληθινό όταν έλθει μέσα μας... Ας θελήσουμε και εμείς στην ταραγμένη εποχή μας να μετανοήσουμε ειλικρινά και να αποκτήσουμε μόνιμο και διακριτικό πνευματικό… Ας θελήσουμε και εμείς να βάλουμε αρχή αληθινής μετανοίας αλλά και τα παιδιά μας να τα οδηγήσουμε όχι σε παιδοψυχιάτρους αλλά σε πνευματικό. Έτσι θα ειρηνεύσουμε, θα ολοκληρωθούμε, θα σωθούμε...»
Αμέσως μετά το πέρας της  Θείας Λειτουργίας ακολούθησε σύντομη λιτανευτική πομπή ως τον τάφο του Αγίου και τελέσθηκε Αρτοκλασία. Πλήθος πιστών από κάθε γεωγραφικό σημείο της Ιεράς Μητροπόλεως προσέτρεξαν και φέτος να προσκυνήσουν τον τάφο του Αγίου Βαρβάρου και να πάρουν την χάρη και την ευλογία του.





πηγή

Πώς μπορείτε εσείς οι άνθρωποι να ζείτε μόνο με τα ιμπεριαλιστικά, υλικά συμφέροντα, δηλαδή με την ζωώδη μονό επιθυμία για την σωματική τροφή;

 http://nikosxeiladakis.gr/wp-content/uploads/2015/06/%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CC%81%CE%BD%CE%B15.jpg?737278

«Ο Χριστός ρωτά με λύπη:
Πώς μπορείτε εσείς οι άνθρωποι να ζείτε μόνο με τα ιμπεριαλιστικά, υλικά συμφέροντα, δηλαδή με την ζωώδη μονό επιθυμία για την σωματική τροφή;
Εγώ ήθελα να σας κάμω Θεούς και υιούς Θεού και σεις φεύγετε και επιδιώκετε να εξισωθείτε με τα υποζύγια.

Σ” αυτό απαντά ή Ευρώπη:
Εσύ είσαι καθυστερημένος.
Στην θέση του Ευαγγελίου σου βρήκαμε την βιολογία και την ζωολογία.
Τώρα γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε δικοί σου απόγονοι και του ουρανίου πατέρα σου, αλλά απόγονοι των ουραγκοτάγκων και των γοριλών, δηλαδή του πιθήκου.
Εμείς τώρα τελειοποιούμαστε για να γίνουμε θεοί.
Γιατί δεν παραδεχόμαστε άλλους θεούς εκτός από εμάς.

Σ” αυτό ο Χριστός λέγει:
Εσείς είσθε περισσότερο σκληροτράχηλοι από τους αρχαίους Εβραίους.
Εγώ σας σήκωσα από το σκοτάδι της βαρβαρότητας στο ουράνιο φως και σεις πηγαίνετε πάλι πίσω στο σκοτάδι, όπως το βουβάλι στή λάσπη.
Εγώ έχυσα το αίμα μου για χάρη σας.
Εγώ σας έδειξα την αγάπη μου, όταν όλοι οι Άγγελοι μου απέστρεφαν τα πρόσωπα τους μη μπορώντας να υποφέρουν την δυσωδία σας, δυσωδία του Άδη.
Όταν λοιπόν εσείς ήσασταν σκοτάδι και δυσωδία, ήμουν ό μόνος πού στάθηκα να σας καθαρίσω και να σας φωτίσω.
Να μην είσθε λοιπόν τώρα άπιστοι, γιατί θα επιστρέψετε πάλι σ” εκείνον τον ανυπόφορο ζόφο και τη δυσωδία.

Σ” αυτό ή Ευρώπη φωνάζει περιπαικτικά:
Φύγε από μας. Δεν σε αναγνωρίζουμε.
Εμείς ακολουθούμε την ειδωλολατρική φιλοσοφία και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και την κουλτούρα, θέλουμε ελευθερία.
Εμείς έχουμε τα πανεπιστήμια.
Ή επιστήμη είναι το οδηγητικό μας αστέρι.
Το σύνθημα μας ειναι: ελευθερία, αδελφοσύνη, ισότητα.
Ο νους μας είναι ό θεός των θεών.
Εσύ είσαι Ασιάτης.
Εμείς σε αρνούμαστε.
Εσύ είσαι μονό ένας παλαιός μύθος των γιαγιάδων και των παππούδων μας.

Τότε ο Χριστός με δάκρυα στα ματιά Τους λέγει: Ιδού εγώ φεύγω, αλλά εσείς θα δείτε.
Αφήσατε την οδό του Θεού και ακολουθήσατε την σατανική οδό.
Ή ευλογία και ή ευτυχία αφαιρέθηκαν από σας.
Στο χέρι μου βρίσκεται η ζωή σας, γιατί εγώ σταυρώθηκα για σας.
Παρά ταύτα δεν θα σας τιμωρήσω εγώ, αλλά οι αμαρτίες σας και ή αποστασία σας από έμενα τον Σωτήρα σας.
Εγώ φανέρωσα την αγάπη του Πατέρα μου προς όλους τους ανθρώπους και ήθελα με αγάπη να σας σώσω όλους.»


Απόσπασμα από το βιβλίου του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς, (1894-1979), «Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ», σελ. 250-252)

Ο θάνατος του Φώτη Κόντογλου και η θαυμαστή «πληροφορία» από τον Άγιο Εφραίμ


 Ο Φώτης Κόντογλου γεννήθηκε στο Αϊβαλί της Μικράς Ασίας στις 8 Νοεμβρίου 1895 και πέθανε στην Αθήνα στις 13 Ιουλίου 1965. 

Το παρακάτω περιστατικό αναφέρεται στις τελευταίες του στιγμές στο νοσοκομείο και την θαυμαστή πληροφορία που είχε η γυναίκα του από τον Άγιο Εφραίμ τον θαυματουργό.

-Περνούσε δύσκολες ημέρες στο νοσοκομείο ο αείμνηστος Φώτης Κόντογλου, και η γυναίκα του Μαρία Κόντογλου, ήταν γονατιστή και προσευχόταν για την θεραπεία του, επικαλούμενη τον Μεγάλο μας Άγιο Εφραίμ. 
Ας μην ξεχνάμε, ότι η αγιασμένη χείρα του χαρισματούχου αγιογράφου, είχε φιλοτεχνήσει την πρώτη εικόνα του Αγίου μας! Η Μαρία Κόντογλου περίμενε λοιπόν από τον Άγιο κάτι.

 
Και τι μεγαλύτερη βοήθεια θα μπορούσε να βρει απ’ αυτή, το να δει εκείνη ακριβώς την ώρα που προσηύχετο, την ψυχή του Φώτη Κόντογλου να την κρατά ο Άγιος Εφραίμ, και μέσα σε τόση δόξα να την οδηγεί στον Ουρανό!
Παραξενεύτηκε βλέποντας όλα αυτά! Τι τάχα να σήμαιναν; Κείνη την ώρα λοιπόν διέλυσε την απορία της κάποιο τηλεφώνημα από το νοσοκομείο, που της ανακοίνωνε ότι ο άνδρας της πέταξε ανάλαφρα στον Ουρανό! Ο Άγιος ήταν στ’ αλήθεια ο συνοδός του!

Από το βιβλίο: «Οπτασίαι και Θαύματα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Εφραίμ του Θαυματουργού» – Γ΄τόμος (Έκδοση Ι.Μ. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου – Όρος Αμώμων Αττικής).

Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου για την Ιθαγένεια

Όχι στο εθνομηδενιστικό νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια
To νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια, που συζητείται και ψηφίζεται αυτές τις μέρες στο ελληνικό Κοινοβούλιο, μέσα στη σύγχυση της διαπραγμάτευσης για το χρέος και τα μνημόνια −γεγονός που είναι προσχεδιασμένο−, δεν αφορά μόνον στα δικαιώματα των νεοεγκατεστημένων πληθυσμών στη χώρα μας, όπως ισχυρίζονται οι εισηγητές του. 


Επί της ουσίας, ο Κώδικας Ιθαγένειας προσδιορίζει τη σύνθεση αυτής της χώρας, το πώς συγκροτείται το εθνικό σώμα: Είναι ένα ζήτημα που αφορά τα θεμέλια της ελληνικής πολιτείας, καθώς, δι’ αυτού, οι τριακόσιοι της Βουλής, και κατ’ εξοχήν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του Ποταμιού και του ΠΑΣΟΚ, επιχειρούν να αποφασίσουν τη μελλοντική σύνθεση της εθνικής μας κοινότητας για τις επόμενες δεκαετίες, χωρίς ο ελληνικός λαός να έχει πάρει χαμπάρι τί γίνεται, βυθισμένος μέσα στα προβλήματά του.
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο πάσχει σε δύο θεμελιώδη, κεντρικά προβλήματα. Πρώτον, εμφορείται από έναν «θεσμικό εθνομηδενισμό», υπό την έννοια ότι καθιερώνει μια διαδικασία απόδοσης της Ιθαγένειας βάσει τυπικών, γραφειοκρατικών προσόντων, αφαιρώντας έτσι το εθνικό και πολιτιστικό της βάθος. Έτσι, η ένταξη στην εθνική κοινότητα δεν θα προσδιορίζεται με κριτήρια την ουσιαστική ενσωμάτωση στην κουλτούρα αυτού του λαού ή την πραγματική συμφωνίαμε τα «κοινά συμφωνηθέντα» που μας συγκροτούν σε ανεξάρτητη και αυτόνομη Πολιτεία. Και αυτό την ίδια στιγμή που η ελληνική εκπαίδευση στενάζει κάτω από την κυριαρχία ενός «εκπαιδευτικού εθνομηδενισμού», ο οποίος αποσκοπεί στο να αποψιλώσει την Παιδεία μας από την ιδιαίτερη πολιτιστική μας ταυτότητα. Έτσι, υπό το πρόσχημα των δικαιωμάτων των προσφύγων και μεταναστών που εγκαθίστανται στη χώρα μας,  προωθούν την αποεθνικοποίηση της έννοιας του πολίτη και τη διάλυση της εθνικής μας κοινότητας.
Δεύτερον. Το νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια είναι αναχρονιστικό και ταυτόχρονα ανεδαφικό. Διότι δεν λαμβάνει διόλου υπ’ όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η Ελλάδα αλλά και η ευρύτερη περιοχή. Αγνοεί τη δημογραφική κρίση και τη γενικευμένη «έξοδο» των νεώτερων γενεών από τη χώρα. Αγνοεί το γεγονός ότι η χώρα μας βρίσκεται σε ένα από τα θερμά επίκεντρα της μεγαλύτερης μετακίνησης πληθυσμών στην ανθρώπινη ιστορία, και αντιμετωπίζει ροές ανθρώπων που προέρχονται από περιοχές που ελάχιστη σχέση έχουν με τη δική μας πολιτιστική παράδοση. Έτσι, καθώς εισάγει την ιδεολογική αρχή της αποεθνικοποίησης, υπονομεύει κάθε προστατευτική δικλείδα που διαφυλάσσει την ελληνική κοινωνία από τη διολίσθηση στη χοάνη  του πολέμου των πολιτισμών, ο οποίος σοβεί στην Βόρεια/Κεντρική Αφρική, στη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία.
Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας; Μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, ο Κώδικας της Ιθαγένειας παρέχει τη θεσμική βάση έτσι ώστε η ελληνική κοινωνία να μετεξελιχθεί, σε μία ή δύο δεκαετίες, από χώρα που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό πολιτισμικής και εθνοτικής συνοχής, σε έναν χώρο-πολυπολιτισμική Βαβέλ, κατακερματισμένο από τους εθνο-θρησκευτικούς φατριασμούς, που θα λειτουργεί ως «κυματοθραύστης» των ρευμάτων ανθρώπινης εξαθλίωσης, τα οποία χτυπούν την πόρτα της αποικιοκρατικής –και γι’ αυτό ευημερούσας– Δύσης. Η εξέλιξη αυτή θα ενταφιάσει οριστικά τις προοπτικές αυτοκυβέρνησης και αυτοδιάθεσης του ελληνικού λαού, ενώ θα επιταχύνει την έξοδο του υψηλής ειδίκευσης εγχώριου δυναμικού και την αντικατάστασή του από το ξένο, φτηνό, ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό. Γεγονός που επιβεβαιώνει η δυνατότητα εγκαθίδρυσης Ειδικών Οικονομικών Ζωνών, όπου οι νεοεισερχόμενοι πληθυσμοί θα εκτελούν τη «θητεία» τους σε ζώνες παροξυστικής εκμετάλλευσης.
Αν μάλιστα σε όλα αυτά προστεθεί το γεγονός πως η Ελλάδα αντιμετωπίζει τη μόνιμη επιθετική παρουσία του τουρκικού νεο-οθωμανισμού, ο οποίος οργανώνει και προωθεί την «αποστολή» των μεταναστευτικών ρευμάτων στην Ελλάδα, έτσι ώστε σύντομα να εμφανιστεί μουσουλμανικό φιλοτουρκικό κόμμα −όπως έχει συμβεί στη Βουλγαρία−, γίνεται ακόμα μεγαλύτερος ο κίνδυνος που ενέχει αυτό το νομοσχέδιο, που θα έπρεπε να αποκαλείται νομοσχέδιο της απο-εθνικοποίησης του ελληνισμού.
Ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να θεσμοθετήσει αυτό το «μνημόνιο Ιθαγένειας», που θα κρίνει το μέλλον της σύστασης ελληνικού λαού και ελληνικής Πολιτείας, με συνοπτικές διαδικασίες και «χείρα βοηθείας» από κόμματα της αντιπολίτευσης, που κατά τα άλλα στηλιτεύει υποκριτικά ως «θανάσιμους αντιπάλους». Και αυτό για να χρυσώσει το χάπι της αποδοχής των νέων μνημονίων στην εθνομηδενισττική πτέρυγα των βουλευτών του. Στην πραγματικότητα, η σοβαρότητα των ζητημάτων που διευθετούνται απαιτεί ένα δημοψήφισμα για την αποδοχή ή μη του Κώδικα της Ιθαγένειας. Διότι, σε μεγάλο βαθμό εν κρυπτώ, και βάσει μιας αυτοκτονικής αντίληψης που ορίζει ότι ο οικοδεσπότης πρέπει να γκρεμίσει τα ντουβάρια και το ταβάνι της οικίας του προκειμένου να υποδεχθεί τον φιλοξενούμενο, αποφασίζει για το μέλλον αυτού του λαού.
Υπερασπιζόμαστε την Ελλάδα ως μια ανοιχτή κοινωνία. Ο Κώδικας της Ιθαγένειας προκρίνει ένα σενάριο ισοπεδωμένης κοινωνίας και εισάγει τις  νομικές τυπικές προϋποθέσεις ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει ένα ακόμα Fail State (ρημαγμένο κράτος), στη μακρά λίστα της επικράτειας του χάους που τείνει να καλύψει τεράστιες εκτάσεις του πλανήτη μας.
Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε τον ελληνικό λαό σε εγρήγορση έτσι ώστε να κινητοποιηθεί για την απόρριψη αυτού του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου και να απαιτήσει την απόφαση επί του θέματος με δημοψήφισμα.

 Υ.Γ. Παράκληση να μην υπογράφετε ως ανώνυμοι (δεν έχει νόημα) και να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.

Περιοδικό Άρδην - Εφημερίδα Ρήξη

Οι σπόροι


Γράφει η  Πέπη Ρηγοπούλου

Οι σπόροι
«Τα καρπούζια», Κώστας Τσόκλης, 1996, ακρυλικό σε μουσαμά

Αυτοί οι σπόροι, μας λέει ο Γιώργος, είναι οι παλιοί. Μπάμιες, πιπεριές, καρπούζι, πεπόνι, ρεβίθια. Και ντομάτες, τα αληθινά πομιντόρια, όχι τα μεταλλαγμένα, που τις λέμε «βουλγάρικες», γιατί τις πρωτοφύτεψαν εδώ και πάνω από μισόν αιώνα κάποιοι κομμουνιστές. Που είχαν φτάσει στο νησί εκτοπισμένοι. Από γέρους τις βρίσκω.
Eνας απ’ αυτούς μού είπε πως για να μου δώσει σπόρο, έπρεπε να ανέβω στο χτήμα του στο βουνό πεντέμισι η ώρα το πρωί. Αλλιώς σπόρους δεν έχει, έξι παρά τέταρτο έχω πιει τον καφέ μου και αρχίζω δουλειά στα χωράφια. Eκανα λοιπόν κουράγιο και πήγα αξημέρωτα και τους πήρα.
Και ξέρεις τι ανακάλυψα. Φύτεψα, λοιπόν, στο ένα μέρος σπόρους από αυτούς που μας δίνουν οι εταιρείες και στο άλλο παλιούς. Και ξέρεις τι έγινε; Τα φυτά που έβγαλαν οι ποτιστικοί τραβούσαν τ’ αψήλου δίχως σχεδόν ρίζα. Για να αντέχουν ακόμα και όταν λείπει το νερό της βροχής, το μόνο που τα ποτίζει γιατί είναι ξερικά, τα φυτά των παλιών σπόρων κατέβαιναν βαθιά μέσα στη γη.
Η κυρία Φλώρα, η ψυχή του μποστανιού, κατέβηκε φέτος και αυτή στη γη. Είχε μείνει από μικρή ορφανή, έτσι έγινε εκείνη η μητέρα για τα μικρότερα αδέλφια της. Δούλεψε σκληρά για πολλά χρόνια, φτιάχνοντας το έχει των δικών της και κρατώντας μαζί με τον άντρα της ένα κτήμα στη Σίφνο, στο Κάτω Πετάλι. Και τι δεν είχε το κτήμα: λαχανικά, γάλα, τυρί χλωρό και τυρί γυλωμένο, αυγά, φρούτα, κρασί.
Εκλεκτό κρασί από λιαστά σταφύλια που απλώνονταν στις ταράτσες για ένα εικοσαήμερο πριν πατηθεί. Δίπλα στα ψωνισμένα έβαζε πάντα και μια σακούλα με τα αψώνιστα. Συν το κέρασμα επί τόπου.
Σταμάταγε την κουβέντα για τη χρονιά που έφυγε και για την άλλη που μπήκε. Για να πεταχτεί στο μποστάνι ή να σκαρφαλώσει σε μια μάντρα και μέσα στο σούρουπο να σου κόψει κάτι το τρυφερό. Ακόμα και όταν η κούραση από τον ασταμάτητο μόχθο έκανε το μικρό της σώμα να γέρνει, το βάδισμά της είχε κάτι το νεανικό. Ενα πέταγμα. Ετσι, με ένα πέταγμα έφυγε φέτος τον χειμώνα.
Οταν ο γιος της ξεκίνησε τη δουλειά με τους παλιούς σπόρους αναρωτήθηκε: Θα βγάλεις κάτι από αυτά, παιδί μου; Εκείνος συνέχισε, με μηδενική κρατική βοήθεια.
Πλάι στις καλλιέργειες, έχτισε, σαν ιδανικός μαθητής του Πικιώνη, με τον οποίο μάλλον δεν έχουν συναντηθεί, ένα σχεδόν κρυμμένο, ενσωματωμένο στο υπόλοιπο τοπίο, αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα: ένα πέτρινο κτίσμα όπου ενσωμάτωσε παραδειγματικά μέλη από γκρεμισμένα σπίτια και εργαλεία καδραρισμένα σε θυρίδες. Μέσα εκεί αποθηκεύονται τροφές και γίνονται μαθήματα παραδοσιακής μαγειρικής. Ιδανικό μνημόσυνο και πρόταση για όσους έχουν μάτια να δουν.
Ανοίγω κάποιες στιγμές την τηλεόραση και παρακολουθώ από το κρατικό κανάλι τις εναγώνιες διαπραγματεύσεις με τους εταίρους που επιμένουν να ξεριζώσουμε -πάντα για το καλό μας- ό,τι αντέχει ακόμα στην ψυχή και στη γη μας. Ακούω για νιοστή φορά τις λοιδορίες, τις απειλές, τις δηλητηριώδεις νουθεσίες. Και πιστεύω πως, αν αντέξουμε, θα είναι γιατί σε πείσμα όλων αυτών -και εκείνων που έρχονται- θα κρατήσουμε σφιχτά στο χέρι μας κάτι από τους παλιούς σπόρους.
πηγή 

Οι κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!


Το φαγητό είναι χωρίς αμφιβολία μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις στη ζωή μας, που ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Και μπορεί οι προϊστορικοί πρόγονοί μας να ήταν δεινοί κυνηγοί και τα περιθώρια επιλογής τους περιορισμένα σχετικά με το τι θα περιελάμβανε το δείπνο τους, όμως στις μέρες μας υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία επιλογών ανά τον κόσμο – από τον τρόπο μαγειρέματος και τα υλικά μέχρι το σερβίρισμα και τη διακόσμηση των πιάτων. Ωστόσο, το φαγητό έχει και μια άλλη γοητεία, καθώς προσφέρει την ευκαιρία στους ανθρώπους να κοινωνικοποιηθούν και να αποκτήσουν νέες εμπειρίες, παρακάμπτοντας πάντα το χρόνο που χρειάζεται κάποιος για να “πλύνει τα πιάτα”! Κουζίνες από διάφορα μέρη του κόσμου έχουν ξεχωριστές γεύσεις, λόγω της ποικιλίας των προτιμήσεων των ανθρώπων ή των διαθέσιμων υλικών, ενώ τα εστιατόρια διεθνώς φροντίζουν να προσφέρουν πλούσιες γαστρονομικές εμπειρίες στους πελάτες τους. Στο πλαίσιο αυτής της γευστικής “πολυπολιτισμικότητας” ορισμένα πιάτα αλλά και πολλές κουζίνες έχουν εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας τη λίστα με τις top 10 κουζίνες που έχουν την υψηλότερη ζήτηση διεθνώς.
10. Ελληνική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Οι αρχαίοι Έλληνες έτρωγαν πέντε γεύματα κάθε μέρα, επιτυγχάνοντας μια τέλεια ισορροπία μεταξύ των κρεάτων και των λαχανικών στα πιάτα τους, γεγονός που αποδεικνύεται στις μέρες μας υγιεινό και αναζωογονητικό. Η μείωση των καρδιακών παθήσεων συνδέεται με την πρόσληψη αυτών των τροφών, ενώ το ελληνικό ελαιόλαδο βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων παγκοσμίως ως βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής. Επιπλέον, φρέσκα λαχανικά και φρούτα, όσπρια, γαλακτοκομικά και ψάρια συνθέτουν μια μεγάλη ποικιλία μεζέδων που πραγματικά κάνουν την ελληνική κουζίνα ασυναγώνιστη παγκοσμίως, με την κλασική “χωριάτικη σαλάτα” να κατέχει τα πρωτεία στα μεγαλύτερα εστιατόρια του κόσμου!
9. Ισπανική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Η ισπανική κουζίνα διακρίνεται για τον μεσογειακό της χαρακτήρα, με έμφαση στα ψάρια και τα θαλασσινά και δημοφιλές πιάτο την περίφημη παέλια, γνωστή ανά τον κόσμο σε διάφορες παραλλαγές. Τα διάσημα “τάπας” κρατούν τα σκήπτρα στα “γρήγορα σνακ”, έχοντας ως βάση το ψωμί και μια μεγάλη ποικιλία τυριών, αλλαντικών και λαχανικών να τα συνοδεύουν. Ελαιόλαδο, μπαχαρικά και μπόλικο σκόρδο συμπληρώνουν τα πιάτα, ενώ από τα διάσημα ισπανικά επιδόρπια ξεχωρίζουν η κρέμα καταλάνα, διάφορες πουτίγκες και λαχταριστά κέικ με μεγάλη ποικιλία γεμίσεων.
8. Μεξικάνικη κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Και μόνο η σκέψη της μεξικάνικης κουζίνας σίγουρα οδηγεί πολλούς από εμάς σε ένα… ποτήρι νερό! Πικάντικα πιάτα, με άφθονο τσίλι και μαύρα φασόλια μπορεί να σας κάνουν να… ιδρώσετε λίγο, όμως σίγουρα θα σας μείνουν αξέχαστα. Η μεξικάνικη κουζίνα έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την κουζίνα του Τέξας αλλά και την ισπανική. Νάτσος, μπουρίτος και φαχίτας έχουν την τιμητική τους, συνοδευόμενα πάντα με μια τεκίλα. Ποικίλες γεύσεις και πολύχρωμες παρουσιάσεις είναι η βάση της μεξικάνικης κουζίνας, ενώ παράξενα ζώα αλλά και έντομα δεν λείπουν από το μενού.
7. Λιβανέζικη κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Η λιβανέζικη κουζίνα είναι το πραγματικά “πρόσωπο” της αραβικής μαγειρικής τέχνης. Το μυστικό της βρίσκεται στα φρέσκα φρούτα και στα λαχανικά, ενώ το κοτόπουλο και το άσπρο κρέας χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο από το κόκκινο κρέας. Τα περισσότερα πιάτα, μάλιστα, εξαρτώνται από την εποχή αλλά και από τη γεωγραφική τοποθεσία. Άφθονα μπαχαρικά, όπως το σκόρδο και άλλα βότανα, που συμπληρώνονται από ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού, εξυψώνουν κάθε γευστική εμπειρία! Κρέμα γάλακτος και άλλες λιπαρές ουσίες δεν χρησιμοποιούνται σε μεγάλες ποσότητες, ενώ οι πίτες αντικαθιστούν τις περισσότερες φορές το… κουτάλι και το πιρούνι!  Το Αράκ είναι το εθνικό ποτό των Λιβανέζων, ενώ ξεχωρίζουν τα παγωτά τους που συνοδεύουν εξαιρετικά τα σιροπιαστά γλυκά.
6. Κινεζική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Σχεδόν το 33% του παγκόσμιου πληθυσμού προτιμά την κινεζική κουζίνα, καθώς προσφέρει ένα πλούσιο, νόστιμο και οικονομικό γεύμα. Καθώς η Κίνα είναι μια πολύ μεγάλη χώρα, κάθε περιοχή έχει τις δικές της μοναδικές γεύσεις. Από ένα μπολ ρύζι, που αποτελεί βασικό είδος διατροφής και πηγαίνει με σχεδόν τα πάντα, μέχρι σούπες, γλυκόξινο χοιρινό ή κοτόπουλο, θαλασσινά, κρέας και ζυμαρικά, όλα κάνουν την εμφάνισή τους σε ένα κινεζικό γεύμα. Το μυστικό, εκτός από τις συνοδευτικές σάλτσες, ο καλός τεμαχισμός των υλικών έτσι ώστε να μην απαιτούνται μαχαιροπίρουνα. Το τσάι αλλά και το τηγανιτό παγωτό συμπληρώνουν μια κατά τα άλλα ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία.
5. Ιαπωνική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση ότι η ιαπωνική κουζίνα δεν είναι τίποτα άλλο από… σούσι και σασίμι, θα εκπλαγείτε ευχάριστα από το σύνολο των πιάτων που θα δείτε στο τραπέζι. Τα ψάρια και τα θαλασσινά έχουν την τιμητική τους, ενώ το κρέας χρησιμοποιείται σαφώς λιγότερο. Φασόλια σόγιας, άσπρο ρύζι στον ατμό και φύκια βρίσκονται σχεδόν σε κάθε γεύμα, ενώ η μεγάλη αγάπη των Ιαπώνων στα τουρσιά και στα μανιτάρια δεν αφήνει και πολλά περιθώρια επιλογών στα συνοδευτικά των κυρίως πιάτων. Το ψωμί κερδίζει ολοένα και περισσότερο σε δημοτικότητα, ενώ η πιπερόριζα, το ξίδι ρυζιού και η σάλτσα σόγιας δανείζουν τις ιδιαίτερες γεύσεις τους στην ιαπωνική κουζίνα.
4. Ινδική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Ίσως η πιο παρεξηγημένη κουζίνα στον κόσμο, απόλυτα συνυφασμένη με το κάρι, τα μπαχαρικά και το τσίλι, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια επιλογών. Ψητό κοτόπουλο ή κρέας, φακές, λάχανο, πατάτες και μπάμιες είναι τα υλικά που περιλαμβάνονται στα πιο συνηθισμένα ινδικά πιάτα, ενώ τα βότανα, τα κρεμμύδια, το σκόρδο και η μουστάρδα αποτελούν τα βασικά συστατικά που χρησιμοποιούνται για τον αρωματισμό τους. Οι πίτες βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, ενώ ένα παχύρρευστο ποτό με βάση το γιαούρτι είναι το ιδανικό χωνευτικό  μετά από ένα πικάντικο γεύμα.
3. Ταϊλανδέζικη κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Αν έχετε στο μυαλό σας πιάτα όπου οι γεύσεις μεταφέρονται από το γλυκό στο αλμυρό και αντίστροφα, με έντονες νότες πικρίλας στο τέλος, τότε η ταϊλανδέζικη κουζίνα σάς ταιριάζει απόλυτα, καθώς καταφέρνει να ισορροπήσει όλα τα γούστα σε ένα πιάτο! Οι Ταϊλανδοί προτιμούν τα ελαφριά γεύματα με έμφαση στο άρωμα. Τσίλι, λεμόνια, γάλα καρύδας, ανανάς, ρύζι και ψάρια αποτελούν τα βασικά υλικά των πιάτων, με τα μπαχαρικά να διαφοροποιούν κάθε φορά το τελικό αποτέλεσμα.
2. Γαλλική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Οι Γάλλοι είναι γνωστοί για τις καλλιτεχνικές ανησυχίες τους σε όλα τα επίπεδα. Έτσι και η κουζίνα είναι γι’ αυτούς μια υψηλή μορφή τέχνης. Τυριά και κόκκινο κρασί δανείζουν τις εξωτικές γεύσεις τους στην πλειοψηφία των πιάτων, με το βούτυρο να είναι ένα από τα βασικά συστατικά για τη δημιουργία πλούσιων σαλτσών άλλα και ορεκτικών. Η γαλλική κουζίνα έχει ως στόχο να προσφέρει υψηλής ποιότητας πιάτα, δίνοντας λιγότερη έμφαση στην ποσότητα του φαγητού. Έτσι πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε συνδυασμό με μικρή ποσότητα κρέατος ή πουλερικών είναι το κυρίως θέμα των γαλλικών συνταγών. Το σκόρδο, οι ντομάτες, το ελαιόλαδο και τα βότανα “επαινούν” την ήδη τέλεια γραμμή του μαγειρέματος.
1. Ιταλική κουζίνα
perierga.gr - Οι top 10 κουζίνες με τη μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς!
Όχι, δεν είναι η πίτσα αυτή που φέρνει την ιταλική κουζίνα πρώτη στη λίστα των διεθνών προτιμήσεων! Η ιταλική κουζίνα είναι διάσημη για τα αναρίθμητα είδη τυριών και αλλαντικών που διαθέτει, τα οποία σε συνδυασμό με τα φρέσκα λαχανικά, το ελαιόλαδο, τα αρωματικά βότανα και τα αξεπέραστα ζυμαρικά δημιουργούν μακαρονάδες που μένουν αξέχαστες! Μεγάλη ποικιλία ειδών, λαζάνια, ραβιόλια ή τορτελίνια, σπαγκέτι, κανελόνια ή χυλοπίτες συνθέτουν κρύα ή ζεστά πιάτα με… αξιώσεις, ικανά να μαγέψουν και τον πλέον απαιτητικό ουρανίσκο! Για το τέλος, ένας αρωματικός εσπρέσο και μια μπάλα παρφέ παγωτό ολοκληρώνουν την εμπειρία της ιταλικής κουζίνας.

πηγή

Το ξέφραγο αμπέλι της Τασίας και του Πάνου

http://www.onairnews.gr/wp-content/uploads/2015/03/metanastes.jpg

Οσο η γενναία συγκυβέρνησή μας προσπαθεί να μας πείσει ότι οκτώ δισ. ευρώ είναι λιγότερα από 900.000.000 ευρώ, η πλημμυρίδα απρόσκλητων μουσαφιραίων στα νησιά συνεχίζεται.
Ο μεγαλύτερος trafficker στον κόσμο, το Σώμα Υλικού Πολέμου του ISIS, το κράτος-συμμορία της Αγκυρας, ως άμεσος συνεργός των μακελάρηδων, συντελεί στη «δημιουργία» των προσφύγων και ύστερα, αγκαλιά με τη μαφία, τους γδέρνει και τους αρμέγει μερικές χιλιάδες δολάρια κατά κεφαλή και τους περνάει στο κράτος της αφασιακής Τασίας, που έχει συνέταιρο τον αγέρωχο Πάνο.
Οι πελάτες του δουλεμπόρου Ερντογάν και των πασάδων του ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Η μία είναι δυστυχείς Σύριοι και Ιρακινοί, αληθινοί πρόσφυγες πολέμου. Χριστιανοί, αλαουίτες φεύγουν τρέχοντας, μαζεύοντας τα παιδιά τους, όλες τις οικονομίες και τα τιμαλφή τους, αφού έχουν δει να κόβονται κεφάλια σαν ραπανάκια, κάθε είδους βαρβαρότητα, λεηλασία και ταπείνωση.
Είναι άνθρωποι που βρίσκονται σε πραγματική κατάσταση ανάγκης, που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις από τις διεθνείς συμβάσεις αλλά και τον ανθρωποκεντρισμό του Ελληνισμού και, τάχα, όλου του ευρωπαϊκού πολιτισμού για προστασία και άσυλο. Αυτοί δε οι αληθινοί πρόσφυγες συνήθως έχουν διαβατήριο κι εν γένει φυλάνε ως κόρη οφθαλμού τα ταξιδιωτικά έγγραφα τους, διότι έχουν ισχυρούς νομικούς λόγους να αποδεικνύουν ποιοι είναι και ότι όντως έρχονται διωκόμενοι από τόπους σφαγής και μαρτυρίου.
Γι’ αυτούς τους ανθρώπους, ορισμένοι χριστιανοί, όπως εμείς, είναι αυτονόητη η συνδρομή μας. Το μέγεθος όμως της ροής είναι ευθέως αντίστροφο της μικρής χώρας μας και των οικονομικών πόρων μας. Αρα κατεπείγουσα η πανευρωπαϊκή συνδρομή σε χρήμα και άλλα υλικά μέσα και, επίσης, η διεκδίκηση της κατανομής αυτών των ανθρώπων ανά χώρα της Ε.Ε. με βάση τον πληθυσμό και την οικονομική ευρωστία.
Δεν μπορούμε να τους περιθάλψουμε όλους εμείς.
Εκτός όμως από αυτούς, υπάρχει και η ροή του γνωστού πλήθους Πακιστανών, Μπανγκλαντεσιανών, Αφρικανών κ.λπ., κυρίως σουνίτες μουσουλμάνοι, που απλώς αναζητούν καλύτερη τύχη στην Ευρώπη, και μια μειοψηφία τους πεδίο εγκληματικής δράσης. Είναι οικονομικοί μετανάστες, κάποιοι λίγοι «τουρίστες» του εγκλήματος, δεν διώκονται από κανέναν, κινούμενοι από τη φτώχεια και την ελπίδα καλύτερης ζωής ή απλώς παράνομου κέρδους.
Αυτοί συνήθως καταστρέφουν τα έγγραφά τους, για να επικαλεστούν ψευδή στοιχεία ονόματος, καταγωγής, ηλικίας.
Στους εκατοντάδες που περνάνε με το αζημίωτο κάθε μέρα οι Τούρκοι στα νησιά μας κανείς δεν ξέρει πόσοι και ποιοι μπορεί ενδεχομένως να είναι τζιχαντιστές, δουλέμποροι, ναρκέμποροι, νταβατζήδες, πράκτορες ή οτιδήποτε άλλο.
Πάντως, όλους μα όλους, απελπισμένους πρόσφυγες ή λαθρομετανάστες, τους οδηγούν σαν κοπάδια στις ακτές και τους διεκπεραιώνουν απέναντι έναντι κέρδους οι συμμορίες δουλεμπόρων, με την εποπτεία και διευκόλυνση που τους παρέχει το κράτος-συμμορία.
Η ζημιά στον τουρισμό, στην κοινωνική συνοχή και γαλήνη, η καταπόνηση του προσωπικού και η εξάντληση πόρων και υποδομών δεν χρειάζονται ιδιαίτερη ανάλυση. Ο πόλεμος υπήρχε και πριν, αυτό όμως που προκάλεσε το ανθρώπινο τσουνάμι ήταν το μήνυμα ανομίας και αφασίας που εξέπεμπε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ με τις θέσεις του και ως κυβέρνηση με τις πράξεις του, με τη συναυτουργία των ΑΝ.ΕΛ. Διότι δεν μπορεί να κόπτεσαι για τον ΦΠΑ στα νησιά και να σφυρίζεις κλέφτικα για την… απόβαση της Νορμανδίας που γίνεται καθημερινά στις ακτές μας. Η συγκυβέρνηση τους έγνεφε και τους γνέφει, οπότε ειδικά οι λαθρομετανάστες διαλέγουν τον εύκολο δρόμο. Το κλείσιμο των κέντρων κράτησης ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα και συνεχίζεται με ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις. Και η κοινωνία, απορροφημένη στην αγωνία της οικονομίας, παρατηρεί το θέμα ως μόνιμο πλέον κομμάτι των δελτίων ειδήσεων. Σε λίγο θα το θεωρούμε και αυτονόητο.
Υπάρχουν αρκετοί παλαβοί και ιδεοληπτικοί ψυχάκηδες στην κυβέρνηση, σε κόμματα, ΜΚΟ, βαρεμένοι «αντιρατσιστές», που θεωρούν καλό να γίνουμε ένα απέραντο στρατόπεδο προσφύγων και λαθρομεταναστών, μια πολυπολιτισμική κουρελού. Ετσι θα ξεσκίσουν, νομίζουν, το μισητό έθνος και την ταυτότητά του, θα γίνουμε όλοι «αδέρφια» και διεθνιστές βεριτάμπλ. Είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι των δουλεμπόρων και του τουρκικού ισλαμοφασισμού και ορισμένοι βγάζουν και μεροκάματο από τον επαγγελματικό αντιρατσισμό, ενίοτε γίνονται υποκινητές και συνεργοί σε παράνομες συμπεριφορές των μουσαφιραίων. Κι όλο αυτό καταλήγει ρατσιστικά σε βάρος των αληθινών προσφύγων, που περιμένουν στην ουρά πίσω από πρόσφυγες «μαϊμού».
Είναι όμως καιρός, μαζί με την απαίτηση υλικής συνδρομής και κατανομής ανά χώρα των αληθινών προσφύγων, να θέσουμε σε κάθε διεθνές βήμα και όργανο το αληθινό ζήτημα: την τιμωρία, τις κυρώσεις σε βάρος του μεγαλύτερου δουλεμπόρου, της Τουρκίας, και την πανστρατιά της Δύσης και κάθε άλλης δύναμης στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή για τη συντριβή του Ισλαμικού Κράτους και κάθε συμμάχου του. Αν η Ευρώπη, η Δύση, καθεύδει και θέλει να βγάλει τα μάτια της, εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς στον αργό θάνατο της κοινωνίας μας, στην ταχεία υπονόμευση της εθνικής ασφάλειάς μας. Το ζήτημα αυτό, ας το καταλάβουμε, είναι απείρως σημαντικότερο από τον ΦΠΑ και την όποια συμφωνία.  
Οσο η γενναία συγκυβέρνησή μας προσπαθεί να μας πείσει ότι οκτώ δισ. ευρώ είναι λιγότερα από 900.000.000 ευρώ, η πλημμυρίδα απρόσκλητων μουσαφιραίων στα νησιά συνεχίζεται.
Ο μεγαλύτερος trafficker στον κόσμο, το Σώμα Υλικού Πολέμου του ISIS, το κράτος-συμμορία της Αγκυρας, ως άμεσος συνεργός των μακελάρηδων, συντελεί στη «δημιουργία» των προσφύγων και ύστερα, αγκαλιά με τη μαφία, τους γδέρνει και τους αρμέγει μερικές χιλιάδες δολάρια κατά κεφαλή και τους περνάει στο κράτος της αφασιακής Τασίας, που έχει συνέταιρο τον αγέρωχο Πάνο.
Οι πελάτες του δουλεμπόρου Ερντογάν και των πασάδων του ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Η μία είναι δυστυχείς Σύριοι και Ιρακινοί, αληθινοί πρόσφυγες πολέμου. Χριστιανοί, αλαουίτες φεύγουν τρέχοντας, μαζεύοντας τα παιδιά τους, όλες τις οικονομίες και τα τιμαλφή τους, αφού έχουν δει να κόβονται κεφάλια σαν ραπανάκια, κάθε είδους βαρβαρότητα, λεηλασία και ταπείνωση.
Είναι άνθρωποι που βρίσκονται σε πραγματική κατάσταση ανάγκης, που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις από τις διεθνείς συμβάσεις αλλά και τον ανθρωποκεντρισμό του Ελληνισμού και, τάχα, όλου του ευρωπαϊκού πολιτισμού για προστασία και άσυλο. Αυτοί δε οι αληθινοί πρόσφυγες συνήθως έχουν διαβατήριο κι εν γένει φυλάνε ως κόρη οφθαλμού τα ταξιδιωτικά έγγραφα τους, διότι έχουν ισχυρούς νομικούς λόγους να αποδεικνύουν ποιοι είναι και ότι όντως έρχονται διωκόμενοι από τόπους σφαγής και μαρτυρίου.
Γι’ αυτούς τους ανθρώπους, ορισμένοι χριστιανοί, όπως εμείς, είναι αυτονόητη η συνδρομή μας. Το μέγεθος όμως της ροής είναι ευθέως αντίστροφο της μικρής χώρας μας και των οικονομικών πόρων μας. Αρα κατεπείγουσα η πανευρωπαϊκή συνδρομή σε χρήμα και άλλα υλικά μέσα και, επίσης, η διεκδίκηση της κατανομής αυτών των ανθρώπων ανά χώρα της Ε.Ε. με βάση τον πληθυσμό και την οικονομική ευρωστία.
Δεν μπορούμε να τους περιθάλψουμε όλους εμείς.
Εκτός όμως από αυτούς, υπάρχει και η ροή του γνωστού πλήθους Πακιστανών, Μπανγκλαντεσιανών, Αφρικανών κ.λπ., κυρίως σουνίτες μουσουλμάνοι, που απλώς αναζητούν καλύτερη τύχη στην Ευρώπη, και μια μειοψηφία τους πεδίο εγκληματικής δράσης. Είναι οικονομικοί μετανάστες, κάποιοι λίγοι «τουρίστες» του εγκλήματος, δεν διώκονται από κανέναν, κινούμενοι από τη φτώχεια και την ελπίδα καλύτερης ζωής ή απλώς παράνομου κέρδους.
Αυτοί συνήθως καταστρέφουν τα έγγραφά τους, για να επικαλεστούν ψευδή στοιχεία ονόματος, καταγωγής, ηλικίας.
Στους εκατοντάδες που περνάνε με το αζημίωτο κάθε μέρα οι Τούρκοι στα νησιά μας κανείς δεν ξέρει πόσοι και ποιοι μπορεί ενδεχομένως να είναι τζιχαντιστές, δουλέμποροι, ναρκέμποροι, νταβατζήδες, πράκτορες ή οτιδήποτε άλλο.
Πάντως, όλους μα όλους, απελπισμένους πρόσφυγες ή λαθρομετανάστες, τους οδηγούν σαν κοπάδια στις ακτές και τους διεκπεραιώνουν απέναντι έναντι κέρδους οι συμμορίες δουλεμπόρων, με την εποπτεία και διευκόλυνση που τους παρέχει το κράτος-συμμορία.
Η ζημιά στον τουρισμό, στην κοινωνική συνοχή και γαλήνη, η καταπόνηση του προσωπικού και η εξάντληση πόρων και υποδομών δεν χρειάζονται ιδιαίτερη ανάλυση. Ο πόλεμος υπήρχε και πριν, αυτό όμως που προκάλεσε το ανθρώπινο τσουνάμι ήταν το μήνυμα ανομίας και αφασίας που εξέπεμπε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ με τις θέσεις του και ως κυβέρνηση με τις πράξεις του, με τη συναυτουργία των ΑΝ.ΕΛ. Διότι δεν μπορεί να κόπτεσαι για τον ΦΠΑ στα νησιά και να σφυρίζεις κλέφτικα για την… απόβαση της Νορμανδίας που γίνεται καθημερινά στις ακτές μας. Η συγκυβέρνηση τους έγνεφε και τους γνέφει, οπότε ειδικά οι λαθρομετανάστες διαλέγουν τον εύκολο δρόμο. Το κλείσιμο των κέντρων κράτησης ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα και συνεχίζεται με ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις. Και η κοινωνία, απορροφημένη στην αγωνία της οικονομίας, παρατηρεί το θέμα ως μόνιμο πλέον κομμάτι των δελτίων ειδήσεων. Σε λίγο θα το θεωρούμε και αυτονόητο.
Υπάρχουν αρκετοί παλαβοί και ιδεοληπτικοί ψυχάκηδες στην κυβέρνηση, σε κόμματα, ΜΚΟ, βαρεμένοι «αντιρατσιστές», που θεωρούν καλό να γίνουμε ένα απέραντο στρατόπεδο προσφύγων και λαθρομεταναστών, μια πολυπολιτισμική κουρελού. Ετσι θα ξεσκίσουν, νομίζουν, το μισητό έθνος και την ταυτότητά του, θα γίνουμε όλοι «αδέρφια» και διεθνιστές βεριτάμπλ. Είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι των δουλεμπόρων και του τουρκικού ισλαμοφασισμού και ορισμένοι βγάζουν και μεροκάματο από τον επαγγελματικό αντιρατσισμό, ενίοτε γίνονται υποκινητές και συνεργοί σε παράνομες συμπεριφορές των μουσαφιραίων. Κι όλο αυτό καταλήγει ρατσιστικά σε βάρος των αληθινών προσφύγων, που περιμένουν στην ουρά πίσω από πρόσφυγες «μαϊμού».
Είναι όμως καιρός, μαζί με την απαίτηση υλικής συνδρομής και κατανομής ανά χώρα των αληθινών προσφύγων, να θέσουμε σε κάθε διεθνές βήμα και όργανο το αληθινό ζήτημα: την τιμωρία, τις κυρώσεις σε βάρος του μεγαλύτερου δουλεμπόρου, της Τουρκίας, και την πανστρατιά της Δύσης και κάθε άλλης δύναμης στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή για τη συντριβή του Ισλαμικού Κράτους και κάθε συμμάχου του. Αν η Ευρώπη, η Δύση, καθεύδει και θέλει να βγάλει τα μάτια της, εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς στον αργό θάνατο της κοινωνίας μας, στην ταχεία υπονόμευση της εθνικής ασφάλειάς μας. Το ζήτημα αυτό, ας το καταλάβουμε, είναι απείρως σημαντικότερο από τον ΦΠΑ και την όποια συμφωνία.  
Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης


http://i.ytimg.com/vi/cv9SF0D5aYY/maxresdefault.jpg

Έντονες οι αντιδράσεις των Ποντίων για την αφαίρεση της Γενοκτονίας από την ύλη της Ιστορίας


«Μας ενδιαφέρει η πρόσθεση και ο πολλαπλασιασμός και όχι οι αφαιρέσεις μέσα στις νύχτες. Είναι αχαρακτήριστο και απαράδεκτο», δήλωσε μεταξύ άλλων στη Βουλή κατά τη διάρκεια τηςπρόσφατης συνεδρίασης της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Ελληνισμού της Διασποράς ο βουλευτής Φλώρινας της ΝΔ Γιάννης Αντωνιάδης.

Αφορμή γι’ αυτήν την αντίδραση αποτέλεσε η αφαίρεση του κεφαλαίου (έκτασης συνολικά 9 σελίδων) με τον τίτλο «Ο παραευξείνιος ελληνισμός κατά τον 19ο και 20ό αιώνα» από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου. Εντύπωση μάλιστα προκαλεί το γεγονός ότι πρόκειται για ένα κεφάλαιο που εδώ και αρκετά χρόνια ανήκε στην εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών εξετάσεων. Τώρα αντικαθίσταται από τα κεφάλαια «Η ελληνική οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η οικονομία κατά τον 19ο αιώνα» (31 σελίδες).
Όπως ήταν επόμενο, η αντίδραση από την πλευρά του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών, από την Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος (ΠΟΕ) αλλά και τη Διεθνή Συνομοσπονδία Ποντίων Ελλήνων (ΔΙΣΥΠΕ) ήταν άμεση.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ποντίων Εκπαιδευτικών, υπογεγραμμένη από τον πρόεδρο δρ Αντώνη Παυλίδη και τη γενική γραμματέα δρ Γεωργία Χαριτίδου, αναφέρεται ότι «ίσως θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι “ενοχλεί” ο όρος “Γενοκτονία”, που περιλαμβάνεται στην ενότητα που παραλείφθηκε, προφανώς επειδή ενοχλεί εκείνους που πραγματοποίησαν αυτό το έγκλημα εναντίον της ανθρωπότητας. Αυτή η αντίληψη δεν είναι μόνο άδικη, αλλά  και δεν υπηρετεί την επιστημονική αλήθεια».
Αλλά και η επιστολή της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΠΟΕ) προς τον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, την Πρόεδρο της Βουλής, τους βουλευτές και τους αρχηγούς κομμάτων δίνει το στίγμα της τονίζοντας πως «η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη Βουλή των Ελλήνων, καθώς η ίδια η πρόεδρος της Βουλής είπε “η ελληνική Βουλή δεν θα συμμετέχει απλώς στην καμπάνια για την αναγνώριση της Γενοκτονίας, αλλά θα αγωνιστεί ενεργά”, ελπίζουμε όχι με τέτοιες πρωτοβουλίες».
Άλλη μια επιστολή για το φλέγον θέμα προστίθεται στις παραπάνω. Είναι αυτή που συντάχθηκε από τη Διεθνή Συνομοσπονδία Ποντίων Ελλήνων (ΔΙΣΥΠΕ), η οποία απευθύνεται στον υπουργό Παιδείας και συνυπογράφεται από τον Γιώργο Παρχαρίδη και τον Γιάννη Αντωνιάδη, πρόεδρο και γενικό γραμματέα αντίστοιχα.
Στο κείμενο αναφέρεται σχετικά ότι «το συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει σχέση με αγώνες του οργανωμένου ποντιακού χώρου με μπροστάρη τη Διεθνή Συνομοσπονδία Ποντίων Ελλήνων, την Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος, όλες τις Ποντιακές Ομοσπονδίες Εξωτερικού, Πρωτοβάθμιους Συλλόγους και εκατομμύρια προσφυγικού Ελληνισμού παγκοσμίως για διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Ανατολής. Συνεπώς θεωρούμε ότι αποτελεί μεγάλη προσβολή απέναντι στην ιστορία και τον προσφυγικό Ελληνισμό η συγκεκριμένη πρωτοβουλία».
Όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές πάντως καθιστούν σαφές πως είναι αναγκαία η άμεση επανεξέταση του θέματος, έτσι ώστε το κεφάλαιο που αφαιρέθηκε εν μία νυκτί να ενταχθεί ξανά στην εξεταστέα ύλη των Πανελλήνιων Εξετάσεων της Γ΄ Λυκείου.
Σε διαφορετική περίπτωση, όπως λένε, ο απανταχού ποντιακός ελληνισμός θα αντιδράσει δυναμικά.