Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

« Δὲν είναι δύσκολο να θυμώνεις με τους άλλους. Δύσκολο είναι να θυμώνεις με τον εαυτό σου». (Αγίου Λουκά Αρχιεπ. Συμφερουπόλεως)

http://www.mikrosanagnostis.gr/images/zografia_lada.JPG

Τα γνήσια τέκνα του καπιταλισμού και οι ιδεολογικοί συγγενείς τους της μεταλλαγμένης αριστεράς μας ...δείχνουν πως πρέπει να πηγαίνουμε στην εκκλησία!!!

http://pamebala.gr/wp-content/uploads/2014/03/16.jpg
Σχόλιο απο την Κλασσικοπερίπτωση

Το clubing, το Life style αλλά και άλλες μορφές εκδήλωσης της "περιρρέουσας" ατμόσφαιρας, όπως αυτή έχει καλλιεργηθεί απο τα "φιλελεύθερα", νεοφιλελεύθερα, και ψευτοαριστερά ιδεολογικά "think tanks" της Νέας Εποχής, χωρίς να παρουσίαζουν τίποτα το καινούργιο σε ότι αφορά την ουσία της πολιτικής σκέψης, χωρίς δηλαδή να προτείνουν τρόπους με τους οποίους θα σταματήσει αυτή καταρακύλλα των κοινωνικών κατακτήσεων, των βασικών τουλάχιστον ανθρωπίνων δικαιωμάτων,της ελευθερίας , του αυτεξούσιου και εν τέλει της ίδιας της ανθρώπινης ζωής, ιδεολογικοποιούν την χυδαιότητα, την προστυχιά και την βαρβαρότητα για να μας πείσουν με την βοήθεια των ΜΜΕ αλλά και των διεθνών οργανισμών, ότι όλος αυτός ο ιδεολογικός χυλός και οι ατμοί του είναι το αναγκαίο συστατικό στοιχείο για να μπορείς να υπάρξεις.


Αυτή η συγκεχυμένη και εξαπλούμενη κοσμοαντίληψη που δείχνει να "υπερβαίνει" πολιτικές και ιδεολογίες,χωρίς να απαγορεύει την "διαφορετική σκέψη", επι της ουσίας την στειρώνει καθιστώντας την   εκ των πραγμάτων άχρηστη, αφού δεν θα μπορεί να γεννήσει αντιλήψεις και πρακτικές που θα οδηγήσουν τελικά κάπου. 

Για την νεοεποχήτικη σκέψη δεν έχει καμία σημασία αν θα υποστηρίζεις τον καπιταλισμό ή τον σοσιαλισμό, αν θα είσαι δεξιός , φασίστας, αριστερός, αναρχικός , χριστιανός ή μουσουλμάνος, αρκεί να έχεις  δεχτεί έστω και χλιαρά μια κίβδηλη έκφραση της αξίας της ελευθερίας ακόμα και αν αυτή εμπεριέχει χυδαία επίθεση εναντίον της αλήθειας.

Εδώ και λίγες ημέρες μεταδίδεται απο τις τηλεοράσεις μια διαφήμιση στην οποία πάντα πρωταγωνιστεί ενας Αμερικανός πεζοναύτης, ο οποίος ξαφινικά πετάει το όπλο του "χτυπημένος κατακέφαλα"  απο την ...ομορφιά του υποψηφίου θύματός του στο Βιετνάμ, στο Ιρακ κ.α. 

Αυτό είναι ένα εκ πρώτης όψης "άκακο" παράδειγμα διείσδυσης της νεοπεποχήτικης αντίληψης που με ψευτοαγαπολογικό προσωπείο ακυρώνει την εξ αντικειμένου κακία και βαρβαρότητα που ή ίδια παράγει.

 Το παρακάτω παράδειγμα είναι ακραίο μεν,αλλά ενδεικτικό του περιεχομένου της σύγχρονης ομογενοποιημένης νεοεποχήτικης αντίληψης που προανέφερα:

Club Guaba : «Ο Κλόουν θα σας δείξει πώς πρέπει να πηγαίνετε Εκκλησία!» 



- Ως «Εκκλησία/Θρησκευτικός Οργανισμός» αυτοπαρουσιαζόταν ειρωνικά το Guaba Beach Bar στη σελίδα του στο Facebook
- Η πρόσκληση στο event που δεν πείθει για τη μεταμέλεια
- Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσαν οι φωτο της «Σταύρωσης του Χριστού», το Guaba έγινε απλώς «Κοινότητα» 

Η θύελλα αντιδράσεων που ξεσήκωσε η δημοσιοποίηση φωτογραφιών από την αναπαράσταση της Σταύρωσης του Χριστού στο Guaba, ανάγκασε τη

διεύθυνση του παραλιακού κλαμπ στη Λεμεσό να «εξομολογηθεί» με ανάρτησή σου ότι το γεγονός στήθηκε από τη καλλιτεχνική ομάδα του Guaba και στόχο είχε να «εκφράσει συναισθήματα που όλοι μας και ειδικά η νεολαία βιώνει σήμερα εξαιτίας της ανεργίας και την οικονομικής δυσπραγίας».

Οι ιθύνοντες μπορεί να θέλησαν να τονίσουν ότι «οι μεμονωμένες φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να μεταφέρουν το πραγματικό μήνυμα της εκδήλωσης, αντιθέτως εύκολα παρερμηνεύονται με πολύ αρνητικό τρόπο, γεγονός που τώρα εμείς αντιλαμβανόμαστε», ωστόσο αν πάμε τον χρόνο λίγο πιο πίσω… καλή η εξομολόγηση φτάνει να είναι ειλικρινής.

Η περιγραφή του event όπως αυτή είχε δημοσιοποιηθεί από το κλαμπ τις προηγούμενες ημέρες κάθε άλλο παρά πείθει ότι στόχος δεν ήταν η πρόκληση του θρησκευτικού αισθήματος. όλα δείχνουν ότι σκοπός της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν να προκαλέσει το θρησκευτικό αίσθημα.

Το καρναβαλίστικο πάρτι όπου θα συμμετείχε και ο Guaba Clown, προσκαλούσε τους θαμώνες στην «Σταύρωση» με τη φράση: «The Clown will be back in town, and he's ready to show you what going to church is supposed to be about», το οποίο μεταφράζεται: «Ο Κλάουν επιστρέφει στην πόλη και είναι έτοιμος να σας δείξει πως θα έπρεπε να πηγαίνετε στην εκκλησία».



Πέρα από αυτό, στην επίσημη σελίδα στο Facebook το Guaba παρουσιαζόταν με τον ειρωνικό χαρακτηρισμό ως «Εκκλησία / Θρησκευτικός Οργανισμός», ο οποίος μετά τον σάλο που προκλήθηκε χθες αφαιρέθηκε και πλέον το Guaba Beach Bar αναφέρεται απλώς ως «Κοινότητα».

πηγή 

Γιατι τολμάτε να οχλήσετε όσους ευφραίνονται» κατατρώγοντας την ζωή σας και τις σάρκες σας;

O «ANTIΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ» ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΣ–ΦΙΜΩΤΡΟ


καί:


S O S. Στῶμεν καλῶς ἀπέναντι στὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο «φίμωτρο», πρὶν αὔριο εἶναι πολὺ ἀργά.




18.8.2014
λλοίμονο μας ἀπὸ τοῦς σιωνιστές,  μασώνους, τοὺς βαρύτατα ἀσθενεῖς ἀνώμαλους, τοὺς ἄκρως ἐπικίνδυνους ἀλλόφυλους ἐπιδρομεῖς καὶ τὶς λοιπὲς μάστιγες ποὺ θὰ μᾶς ἐπιφέρῃ ὁ δῆθεν ἀντιρατσιστικὸς – στὴν οὐσία ἀντιχρι-στιανικός, ἀντεθνικός, ἀντικοινωνικὸς νόμος «φίμωτρο».  Μᾶς αἰφνιδιάζουν. Ἐμεῖς ὅμως πρέπει νὰ ἀντιδράσουμε ἐγκαίρως καὶ εὐκαίρως, γιὰ νὰ μὴ μᾶς ἀναθεματίζουν οἱ ἀπόγονοί μας καὶ νὰ μὴ τρίζουν τὰ ὀστᾶ τῶν ἡρώων τοῦ 1821. 

Ὅταν ὁ Βίσμαρκ ἤθελε νὰ ψηφισθῇ ἕνας νόμος, ἀπέστελε τοὺς «ντελάληδες». Ὅταν διαπιστώνετο ἁπλὴ ἀντίδρασις τοῦ λαοῦ, ἄφηνε νὰ ἡσυχάσῃ ὁ λαὸς καὶ τότε ἐψηφίζετο ὁ νόμος. Ὅταν ὅμως διεπιστώνετο καθολικὴ ἀντίδρασις, τότε προσπαθοῦσαν οἱ σύμβουλοί του νὰ ἐξωραῒσουν τὰ ἄρθρα καὶ τὶς παραγράφους τῶν νομοθετημάτων καὶ μὲ «ζαχαρωτὰ» νὰ καλύψουν τὴν ἀηδία καὶ τὴν ἐπικινδυνότητα   τῶν νόμων. 1. Ἀμέσως μετὰ τὸ «καλοκαιρινὸ Πάσχα», τὴν πλήρη ραστώνη, τὸν μῆνα τῆς διαλύσεως τῶν πάντων καὶ τῆς  πλήρους  ἀποχαυνώσεως τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τοῦ λαοῦ, ὥρισαν οἱ ἰθύνοντες νὰ εἰσαγάγουν μὲ τὴν μορφὴ τοῦ κατεπείγοντoς, τὴν 26 καὶ 27 Αὐγούστου, τὴν ψήφισιν τοῦ κατ’εὐφημισμὸ «ἀντιρατσιστικοῦ» νόμου,  στὴν οὐσία πλήρως ἀντιχριστιανικοῦ καὶ ἀντεθνικοῦ νόμου,  «φίμωτρο» γι’ ὅλους τοὺς εὐλαβεῖς, ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς καὶ τοὺς ἑλληνόψυχους πατριῶτες.

2. Καθ’ ἥν στιγμὴν οἱ περισσότεροι θὰ εἶναι ἀκόμη στὶς ἐξοχές τους ἤ θὰ εἶναι ναρκωμένοι ἀπὸ τὶς  ἀμμουδιές, τὸν  ὑπερκορεσμὸ τῆς γαστρὸς καὶ τοῦ ὑπογαστρίου,  μὲ ἀποτέλεσμα ὁ μυελὸς νὰ ἀποκρυσταλλοῦται, ἐπιστρέφοντας ἀπὸ τὶς διακοπές τους καὶ ἀπογοητευμένοι βλέποντας τοὺς λογαριασμοὺς νὰ πολλαπλασιάζωνται, ἔθεσαν οἱ ἐντολοδόχοι τῶν καταχθονίων σκοτεινῶν δυνάμεων νὰ βάλουν ὡς πρῶτο θέμα τὴν ψήφισιν τοῦ τρομονόμου γιὰ νὰ μὴ συναισθανθοῦν οἱ Ἕλληνες τὶ συμφορὰ τοὺς ἀναμένει...

3. Ἐνῷ οἱ πατριδοκάπηλοι καὶ οἱ ἐθνοκάπηλοι δὲν ἔχουν ἀναγνωρίσει ἀκόμη τὶς γενοκτονίες τῶν Ποντίων, τῶν Μικρασιατῶν, τῶν Ἀρμενίων καὶ πληθώρα ἄλλων γενοκτονιῶν, μὲ τὸ πρόσχημα ὅτι αὐτὰ τὰ ἐγκλήματα δὲν ἔχουν καταδικασθῆ ἀπὸ κάποιο διεθνὲς δικαστήριο, ὅπως τῶν Ἐβραίων, ποὺ ὑπέστησαν τὰ πάνδεινα ἀπὸ τὸν σχιζοφρενῆ καὶ ψυχοπαθῆ Χίτλερ (ὁ ὁποῖος δὲν κατεδίωξε οὔτε ἕνα ἀπὸ τοὺς ἐπικίνδυνους σιωνιστὲς καὶ μασώνους, ἀλλὰ δυστυχῶς μόνον τοὺς ἁπλοϊκοὺς Ἐβραίους), ὅπως ἔχει ἐπίσης καταδικασθῆ καὶ ἡ γενοκτονία Τούτσι ἀπὸ τοὺς Χούτου.

4. Καὶ αὐτὰ τὰ δυστυχισμένα πλάσματα τοῦ Κοινοβουλίου δὲν συγκινοῦνται μὲ τὸ ὅτι ὑφίστανται συστηματικὴ γενοκτονία οἱ Χριστιανοὶ τοῦ Ἀφγανιστάν, τοῦ Ἰράκ-Κουρδιστάν, τῆς Συρίας, τοῦ Κουβέιτ, τῶν διαφόρων Ἐμιράτων, Αἰγύπτου μέχρι καὶ τὴν Λιβύη καὶ δὲν ἐνδιαφέρθησαν νὰ κάνουν καταγγελίες στοὺς διεθνεῖς ὀργανισμούς, ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ  κ.λπ κ.λπ καὶ νὰ ἀπαιτήσουν νὰ ἐκδοθοῦν καταδικαστικὰ ψηφίσματα, οὔτε γιὰ τοὺς κουρδόφωνους Γεζιντί τοῦ Β. Ἰράκ, ἀλλὰ ἀπεναντίας :

Πρὶν κὰν νὰ πᾶν οἱ σιωνιστές,  οἱ Ἀμερικανοὶ καὶ λοιποὶ φασίστες τοῦ ΝΑΤΟ καὶ τῆς ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ἔσπευσε, δυστυχῶς, ὁ Ἕλλην Ὑπουργὸς Ἐξωτερικῶν νὰ ἀναγνωρίσῃ ἀμέσως τὸ φασιστικὸ καθεστὼς τῆς Οὐκρανίας, μὲ ἀποτελέσματα οἱ ὁμόδοξοι Ρῶσοι καὶ Οὐκρανοὶ νὰ ἀλληλοσπαράσωνται καὶ ἡ Ρωσία νὰ ἀπαγορεύσῃ τὴν εἰσαγωγὴ ἑλληνικῶν ὀπωροκηπευτικῶν, ἐλαιῶν καὶ λοιπῶν ἀγροτικῶν προϊόντων καὶ νὰ καταστρέφωνται οἱ Ἕλληνες παραγωγοί, μεταφορεῖς καὶ λοιποὶ τῶν ἑλληνικῶν ἐξαγωγῶν...

5. Εἶναι ἄκρως ἀποκαρδιωτικὴ ἡ συμπεριφορὰ τῶν Ἑλλήνων Εὐρωβουλευτῶν,  ποὺ  οὔτε ἕνας δὲν εἶχε φιλότιμο, χριστιανικὴ συνείδησιν καὶ ἐθνικὴ ὑπερηφάνεια νὰ ψηφίσῃ ἐναντίον τοῦ ἄκρως ἀχαρακτήριστου νόμου ὑπὲρ τῶν ἀνωμάλων – βαρύτατα ἀσθενούντων συνανθρώπων μας. Ἀκόμη καὶ αὺτοὶ ποὺ αὐτοχαρακτηρίζονται καὶ θεωροῦνται ἐθνικόφρονες τῆς Νέας Δημοκρατίας καὶ τοῦ ΛΑΟΣ δὲν θέλησαν νὰ συμπαραταχθοῦν μὲ τὴν ὁμάδα τους στὸ Εὐρωκοινοβούλιο, δηλαδὴ τῶν Χριστιανοδημακρατῶν – τοῦ Λαϊκοῦ Κόμματος τῆς Γερμανίας, τοὺς ἐκπροσώπους τῆς Πολωνίας, Οὐγγαρίας, Γαλλίας καὶ λοιπῶν καὶ ἐψήφισαν  ἀντίθετα πρὸς τὴν παράταξίν τους, ὑπὲρ τῶν ἀνώμαλων αὐτῶν δυστυχισμένων πλασμάτων.

Ὁποῖον αἶσχος καὶ ὄνειδος !

6. Τώρα δὲ καλοῦνται καὶ οἱ βουλευτὲς τοῦ ἐθνικοῦ μας κοινοβουλίου νὰ ψηφίσουν ὑπὲρ τῶν κίναιδων καὶ ἐν γένει ὑπὲρ ὅλων αὐτῶν τῶν ἀντιχριστιανικῶν καὶ ἀντεθνικῶν διατάξεων, δηλαδὴ  τὸν κατ’ εὐφημισμὸ ἀντιρατσιστικὸ νόμο, γιὰ νὰ φιμώσουν καὶ «γαζώσουν» μὲ δεκάδες γαζιὰ τὰ χείλη ὅλων τῶν ὑγιῶς ὀρθόδοξα, κοινωνικὰ καὶ ἐθνικὰ σκεπτομένων εὐθαρσῶν Ἑλλήνων.

7. Τοῦτο δὲ τὸ ἐπέτυχαν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις κατόπιν μακροχρονίων ἀγώνων τους, ἀφοῦ  ἔπεισαν καὶ τὴν πνευματικὴ ἡγεσία, δυστυχῶς καὶ τὴν θρησκευτικὴ  νὰ παρουσιάσῃ  τὸν ἐκπρόσωπό της κ. Κονιδάρη καὶ νὰ τονίσῃ ὅτι «ἡ Ἐκκλησία δὲν εὑρίσκει οὐδὲν μεμπτὸν εἰς τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο» (τρομονόμο). Διὰ τοῦτο ἐφιμώθησαν οἱ ἐλάχιστοι ἐκεῖνοι ρασοφόροι, ποὺ εἶχαν θάρρος καὶ παρρησία νὰ κρούουν τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου, καὶ ἀπομονώθηκαν οἱ ἐλάχιστοι ἀγωνιστές, ποὺ συνέχιζαν νὰ ἀγωνίζωνται ὑπὲρ τῆς ἀκραιφνοῦς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς χριστιανικῆς κοινωνίας καὶ τῆς ἐθνικῆς μας συνειδήσεως.

8. Ἐμεῖς ἀναρτήσαμε στὴν ἱστοσελίδα μας fotgrammi.gr

(http://www.fotgrammi.gr..)  καὶ στὸ Περιοδικό μας ,,Φωτεινὴ Γραμμή,, τεῦχος 56 σελ 2 – 3 τὸ ψήφισμα κατὰ τοῦ τρομονόμου, ποὺ ὑπεγράφη  στὸ Μέγα Σπήλαιο τὴν 16 Ἰουνίου 2013.

9. Σήμερα, μὲ τὶς πτωχές μας δυνάμεις, κρούομε τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου καὶ κάνομε ὑστάτη ἔκκλησι πρὸς τὸν εὐλαβῆ κλῆρο, τὶς Ὀρθόδοξες ἀδελφότητες, σωματεῖα, ὀργανώσεις, τὴν Πανελλήνια Ἕνωσιν Θεολόγων καὶ γενικὰ ὅλους τοὺς εὐλαβεῖς κληρικούς, ὅλους τοὺς μονάζοντες καὶ τοὺς λαϊκούς, νὰ σπεύσουν μέχρι τὴν 26 Αὐγούστου 2014 νὰ πείσουν βουλευτές, νὰ ἐνεργήσουν κατὰ συνείδησιν, νὰ μὴ ὑπακούσουν στὶς ἐντολὲς τοῦ «ἀρχηγοῦ» τους, ἀλλὰ νὰ καταψηφίσουν  αὐτὸν τὸν αἴσχιστον καὶ ἄκρως ἀντιχριστιανικό, ἀντικοινωνικὸ και ἀντεθνικὸ νόμο, μὲ τὸν ὁποῖο θέλουν νὰ βάλουν ταφόπλακα καὶ φίμωτρο στοὺς ὑγιῶς ἐθνικὰ σκεπτομένους Ἕλληνες.

10. Τοιουτοτρόπως ἡ Ἀστυνομία μας θὰ μετατραπῇ σὲ ἀστυνομία Πομπηίας, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, δὲν κατεδίωκε καὶ τιμωροῦσε τοὺς ἀναίσχυντα συμπεριφερομένους. Ἀλλά, ἄν κάποιοι προσπαθοῦσαν νὰ ἀνακαλέσουν στὴν τάξιν τοὺς ἀσχημονοῦντες, ἔσπευδε καὶ ἐτσάκιζε τοὺς διαμαρτυρομένους σώφρονες πολίτες, ὠρυομένη «…γιατὶ τολμᾶτε νὰ ὀχλήσετε τοὺς εὐφραινομένους…». 


11. Ὅποιοι βουλευτὲς τῆς συμπολιτεύσεως καὶ τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολιτεύσεως πράξουν τὸ καθῆκον τους καὶ δὲν ὑποκύψουν νὰ ψηφίσουν, σὰν κοπάδια, καὶ ἔχουν τὴν «τύχη» νὰ διαγραφοῦν, τότε ὅλοι οἱ ὑγιῶς σκεπτόμενοι Ἕλληνες ὀφείλουμε  νὰ τοὺς ὑποστηρίζουμε παντοιοτρόπως καὶ νὰ τοὺς ὑπερψηφίζουμε μελλοντικῶς, γιὰ νὰ δημιουργήσουμε ἕνα κοινοβούλιο μὲ εὐσυνείδητους ἐθνοπατέρες.

12. Ἄς ἀνοίξουμε τὰ μάτια μας καὶ τὰ στόματά μας καὶ ἄς τρέχουμε παντοῦ, πρὶν ψηφισθῆ ὁ ἀντικοινωνικός, ἀντιχριστιανικὸς καὶ  ἀντεθνικὸς νόμος μὲ τὸ «ζαχαρωτό» ἀντιρατσιστικός νόμος.

13. Κρούομε τὸ κώδωνα τοῦ κινδύνου ὄχι μόνον γιὰ τὴν Ἑλλάδα μας ἀλλὰ καὶ ὅλο τὸν κόσμο, ἰδιαιτέρως τὴν Εὐρώπη.

Ἤδη οἱ φανατικοὶ μουσουλμάνοι τῆς Νορβηγίας ἀπειλοῦν ὅτι θὰ προκαλέσουν καταστροφὲς ὅπως τῆς 11ης Σεπτεμβρίου, ἄν δὲν ἱδρυθῆ χαλιφάτο στὴν Νορβηγία, ὅπου θὰ ἰσχύῃ ὁ νόμος Σαρία :dimpenews.com

Οἱ Τζιχαντιστὲς (ἰσοπεδωτὲς μουσουλμάνοι) ἔχουν ἕτοιμο τὸν χάρτη τῆς «Αὐτοκρατορίας» τους.

ὅπου μὲ μαῦρο χρῶμα συμπεριλαμβάνουν, σὰν πρώτη φάσι,  τὶς χῶρες :

Ἰσπανία, Βόρειου καὶ Κεντρικῆς Ἀφρικῆς, Βαλκανίων, Ἐγγὺς καὶ Μέσης Ἀνατολῆς, Ἀφγανιστάν, Ἰράν, Ταντσικιστάν, Οὐζμπεκιστάν, Τουρκμενιστάν, μέχρι Πακιστὰν καὶ Ἰνδία.

14. Ὁ ἱεροδιδάσκαλος μέσα στὸ Τέμενος δίνει ὁδηγίες :

“Όταν αποκεφαλίζετε τον άπιστο, μην το κάνετε αδιάφορα οπως όταν σφαζετε ενα πρόβατο. Όταν αποκεφαλίζετε τον άπιστο να είστε συγκεντρωμένοι για να νιώθετε την ηδονή”: greeknation


15. Ὅμως οἱ χριστιανοὶ  τῆς Δύσεως μαζὶ μὲ τοὺς δικούς μας πολιτικοὺς, τὴν πνευματικὴ καὶ θρησκευτικὴ ἡγεσία ἔχουν μεγίστη ἀναλγησία καὶ δὲν ἱδρώνει τὸ αὐτὶ κανένος, τῶν ἰθυνόντων τοῦ ΟΗΕ, Ἑνωμένης Εὐρώπης, ΝΑΤΟ κλπ.

Συνεχίζουν νὰ παιανίζουν τὶς φλογέρες τους, παραχωρώντας μονόπλευρα συνεχῶς μόνον δικαιώματα. Ὅταν ὅμως αὔριο τὰ χριστιανόπουλα θὰ ἀναγκάζωνται νὰ ἁμύνωνται ἐναντίον τῆς λαίλαπας τῶν ἀκραίων φανατικῶν καὶ ἰσοπεδωτῶν μουσουλμάνων, θὰ εἶναι πάρα πολὺ ἀργά. 

16. Σᾶς εὐχαριστοῦμε γιὰ τὴν διάδοσιν τοῦ παρόντος καὶ σᾶς καλοῦμε τὴν

10.9.2014 στὸ Πολεμικὸ Μουσεῖο 18.30 ὥρα

καὶ ἄς ἐλπίζουμε νὰ μιλήσουμε ἐλεύθερα καὶ ὄχι κάτω ἀπὸ τὴν δαμόκλειο σπάθη τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ  νόμου.

17. Γιὰ τὴν 10.9.2014, γιὰ νὰ ἀναδείξουμε τὸ μέγιστο ἀνοσιούργημα τῆς ἐξοντώσεως - γενοκτονίας τῶν Χριστιανῶν (ποὺ ἄν δὲν δέχονται νὰ ἐξισλαμισθοῦν, εἰς Βόρειο καὶ Κεντρικὴ Ἀφρική, Βαλκάνια, Ἐγγὺς καὶ Μέση Ἀνατολή, Ἀφγανιστάν, Ἰράν, Ταντσικιστάν, Οὐζμπεκιστάν, Τουρκμενιστάν, μέχρι Πακιστὰν καὶ Ἰνδία, οἱ ἄνδρες σφάζονται σὰν ἀρνιὰ καὶ οἱ γυναῖκες πωλοῦνται στὰ χαρέμια), προσκαλέσαμε καὶ θὰ βραβεύσουμε :

A)  τὴν ἀδελφὴ Πελαγία, ἡγουμένη τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Θέκλας ἀπὸ τὴν Συρία, τὴν ὁποία εἶχαν ἀπαγάγει οἱ φανατικοὶ μουσουλμάνοι, καὶ ἡ ὁποία ἀπελευθερώθηκε μὲ λύτρα, ὑπὸ τὸν ὅρο ὅτι δὲν θὰ μιλᾶ ὑπὲρ τοῦ Χριστιανισμοῦ.

Β) τὸν μαχητὴ Πρόεδρο τῶν Ἑλληνορθοδόξων τοῦ Λιβάνου (τῶν  Λιβανέζων Ρωμιῶν) κ. Rodrigue (Δημήτριο) El Khoury, γιὰ τὸν ἀγῶνα τῶν ἀπογόνων τοῦ Βυζαντίου στὸν Λίβανο, ὁ ὁποῖος θὰ ἀναπτύξῃ τὶ σημαίνει γιὰ ἐκείνους ἡ Κωνσταντινούπολις, ἡ «Πόλη» τους,  ἀπὸ τὴν ὁποία ἐξελίχθηκε η ταυτότητά τους.

Ὡς γνωστὸν οἱ φορεῖς μας κατ᾿ ἔτος βραβεύουν ἥρωες καρτερίας, ἤθους, ἀρετῆς, εὐπρέπειας, εὐσυνειδησίας καὶ εὐποιΐας, γιὰ νὰ δημιουργοῦμε πρότυπα γιὰ τὶς ἐπερχόμενες γενεὲς καὶ νὰ μὴ ἐπιπλέουν καὶ βασιλεύουν μόνο οἱ καταλυτικῶς δρῶντες.

Πρὸς τοῦτο, θὰ βραβεύσουμε ἐπίσης καὶ :

 Γ) τὸν Καθηγητὴν τῆς Χειρουργικῆς κ. Βασίλειο Κέκη, εὐσυνείδητο, σπουδαῖο ἐπιστήμονα καὶ εὐσεβὴ Ἄνθρωπο γιὰ τὴν προσφορά του στὴν ἐπιστήμη καὶ τὴν κοινωνία. Παροιμιώδης ἡ φράσις του: «Πρὶν περάσω στὴν αἴθουσα τοῦ χειρουργείου, προσεύχομαι θερμὰ στὸν Ἁγ. Βασίλειο».

καὶ

Δ) τοὺς ταπεινοὺς καὶ δραστήριους ἀδελφοὺς Μπόκα (ἰδιοκτῆτες τοῦ Τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ Ἀχελῶος TV), οἱ ὁποῖοι μάχονται νυχθημερὸν ἄκρως ἀνιδιοτελῶς ὑπὲρ τῆς Όρθοδοξίας καὶ τῆς Ἑλλάδος.

18. Τὴν ἐκδήλωσι θὰ συμπληρώσῃ ὁ ἀπὸ τὴν Ν. Ὑόρκη Νιγηριανὸς Δρ. Sam Chekwas μὲ τὸ γνωστὸ ἐνθαρρυντικὸ φιλελληνικό του λόγο.

19. Ἐμπνευστὴς καὶ συντονιστὴς τῆς ὅλης σπουδαιοτάτης ἐκδηλώσεως στὸ Πολεμικὸ Μουσεῖο τὴν 10.9.2014 (18.30 ὥρα) εἶναι τὸ Πανελλήνιο Προσκύνημα τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους.

20. Διαδῶστε το παντοῦ, ἰδίως στὴ νεολαία.
 

Ἵδρυμα Προασπίσεως Ἠθικῶν καὶ Πνευματικῶν Ἀξιῶν,
Σωματεῖο οἱ Φίλοι του Τάματος τοῦ Ἔθνους,
Διορθόδοξος Σύνδεσμος «Ἀπόστολος Παῦλος»,
Περιοδικὸ Φωτεινὴ Γραμμή.



  _______________________________

 O «ANTIΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ» ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΣ–ΦΙΜΩΤΡΟ

Τὸ «ἀντιρατσιστικὸ» νομοσχέδιο, συμφώνως μὲ τὸ ὁποῖο θὰ ἀπαγορεύεται νὰ ὁμιλῆ κανεὶς χωρὶς συνέπειες, ξανάρχεται στὴν Βουλὴ πρὸς ψήφισιν. Θέμα ἡμερῶν εἶναι ἡ εἰσαγωγή του στὴν ὁλομέλεια, ὅπως διεβεβαίωσε προσφάτως ὁ ὑπουργὸς Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Ἀθανασίου, μιλῶντας στὴν Βουλή. Ὅποιοι λοιπὸν νόμισαν ὅτι ἀπεμακρύνθη ἡ ἀπειλή, ἔκαναν λάθος. Ἐπίσης, ἡ ἀναφορὰ στὸ γεγονός, πὼς κάποιοι Μητροπολῖτες ἔκαναν προσφυγὴ στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας, δὲν ἐξουδετερώνει τὸν κίνδυνο.
τρομονόμος-φίμωτρο, ποὺ προωθοῦν, δὲν ἀποτελεῖ ἀπειλὴ μόνον γιὰ τοὺς λειτουργοὺς τῆς Ἐκκλησίας κληρικούς, θεολόγους, κατηχητές, ποὺ θὰ δεχθοῦν διώξεις καὶ μηνύσεις καὶ πρόστιμα, ἀλλὰ θὰ κολάζεται ποινικῶς ἡ προβολὴ ἰδεῶν καὶ ἀπόψεων, ἡ συνταγματικῶς κατοχυρωμένη ἐλευθερία τοῦ λόγου, τῆς ἐκφράσεως καὶ τῆς ἐπιστημονικῆς ἐρεύνης. Ἔτσι φθάσαμε σιγά-σιγὰ καὶ ἀνεπαισθήτως εἰς τὸ ἔσχατο σημεῖο τῆς φασιστικῆς τους συμπεριφορᾶς, νὰ θέλουν νὰ ἐπιβληθοῦν μέσῳ διαταγμάτων, γιὰ νὰ φιμώσουν κάθε ἀντίστασι στὴν ἀπεργαζομένη καὶ ἤδη ἰσχύουσα διάλυσι τῶν αἰωνίων, ἀνεκτιμήτων πνευματικῶν καὶ ἄλλων ἀξιῶν τῆς φυλῆς μας, ἐκείνων δηλαδὴ τῶν στοιχείων, ποὺ μᾶς διετήρησαν ἀνὰ τοὺς αἰῶνες καὶ ποὺ ἀπετέλεσαν τὸ βάθρο τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Πολιτισμοῦ.
τρομονόμος, ὁ ὁποῖος καθυστέρησε καὶ λόγῳ τῶν προσφάτων ἐκλογῶν νὰ θεσμοθετηθῆ, ἐπιφυλάσσει σὲ ὅποιον τολμήση νὰ προασπισθῆ τὰ δικαιώματα τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, σὲ ὅποιον ἐπισημάνη τοὺς κινδύνους ἀπὸ τὴν ἀνεξέλεγκτη εἴσοδο λαθρομεταναστῶν, κ.ο.κ, ἀκόμη καὶ φυλάκισι!
Συμφώνως μὲ δημοσίευμα τοῦ Τύπου, ὁ νέος «ἀντιρατσιστικὸς» νόμος, ποὺ ἔχει ἑτοιμάσει ἡ Κυβέρνησις, προβλέπει βαρύτατες ποινές. Σκληρὲς θὰ εἶναι οἱ τιμωρίες γιὰ ὅσους ἐμπλέκονται σὲ ἐκδηλώσεις ...μίσους, ὅπως ἡ ...διανομὴ τροφίμων ἐπιλεκτικῶς μόνον σὲ Ἕλληνες! Δηλαδή, θὰ ἀπαγορεύη στὸν Ἕλληνα νὰ ἐπιλέγη ποῦ θὰ διαθέση τὴν βοήθειά του· θὰ ἀπαγορεύη τὴν ἀλληλεγγύη μεταξὺ τῶν γηγενῶν πολιτῶν!!!
Ἐπὶ πλέον, θὰ κατατίθενται μηνύσεις ἀπὸ κάποιους, ποὺ θὰ θεωρήσουν ὅτι θίγονται ἀπὸ τὸν δημόσιο λόγο τῶν ἐντίμων, ὑγιῶς καὶ ἐθνικῶς σκεπτομένων Ἑλλήνων, εἴτε αὐτὸς ἀφορᾷ τὶς πλάνες καὶ τὶς αἱρέσεις εἴτε νεώτερες σέκτες καὶ καταστροφικὲς λατρεῖες, τοὺς Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ, τὴν Σαϊεντολογία, τὴν μαγεία, τὴν ἀθεΐα καὶ γενικῶς κάθε πνευματική, ἠθικὴ ἢ κοινωνικὴ παρέκκλισι.
τρομονόμος-φίμωτρο, ποὺ ὁδεύει πρὸς ψήφισιν ἕνεκεν δῆθεν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ἐξαιρουμένων ὅμως τῶν Ἑλληνορθοδόξων δικαιωμάτων (γιατί ἄραγε;), θὰ ἐξασφαλίζη στὴν ἑκάστοτε Κυβέρνησι τὸ δικαίωμα νὰ ...«ἐξαφανίση» τοὺς ἐνοχλητικοὺς πολιτικούς της ἀντιπάλους, ἁπλῶς χαρακτηρίζοντάς τους φασίστες!
Διαβάσαμε στὴν ἱστοσελίδα καθημερινῆς ἐφημερίδος: «Τὸ Παγκόσμιο Ἑβραϊκὸ Συνέδριο μᾶς ἐπιβάλλει καὶ τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο. Σήμερα ὁ φασισμὸς ἔχει βρῆ τοὺς πιὸ ἄξιους ἐκπροσώπους του καὶ αὐτοὶ εἶναι τὰ ἀποκαλούμενα προοδευτικά, δημοκρατικὰ κόμματα. Δημοκρατία μὲ Διατάγματα καὶ Ἐλευθερία μὲ ποινικοποίησι τῶν ἰδεῶν».
Αὐτοί, ποὺ ἐψήφισαν νόμους γιὰ τὸν ἀφελληνισμό, τὴν ἀποδόμησι τῆς Παιδείας, τῶν Παραδόσεων, τῆς Ἱστορίας καὶ τῆς Γλώσσης, τὸν φόνο (τὸν ἀποκαλούμενο εὐφημιστικῶς ἄμβλωσι), τὴν κοινωνικὴ ἐξαθλίωσι, τὶς προγαμιαῖες σχέσεις (σύμφωνο ἐλευθέρας συμβιώσεως), τὸν πολιτικὸ γάμο, τὴν συμβίωσι τῶν ὁμοφυλοφίλων, τὶς βδελυρὲς διαστροφές, τὶς ἐπαχθέστερες τῶν ἁμαρτιῶν, ποὺ ἐπιφέρουν τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ, τὸν διωγμὸ τῆς Ἐκκλησίας, τῶν ἱερῶν εἰκόνων καὶ τῶν συμβόλων, τὴν διάλυσι τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τοῦ γάμου καὶ τὴν ἐξαφάνισι τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ, θὰ ψηφίσουν καὶ τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο, ἤτοι τὸν νόμο τῆς τρομοκρατίας, δίχως νὰ ἀντιληφθῆ γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ ἀποπροσανατολισμένος λαός, περὶ τίνος πρόκειται...
Ἐπίσης, διὰ τοῦ νόμου αὐτοῦ θὰ ἀποκλείωνται κομματικοὶ σχηματισμοὶ ἀπὸ κάθε Κρατικὴ Ἐπιχορήγησι, θὰ ἐξοβελίζωνται βουλευτὲς ἀπὸ τὴν Βουλὴ καὶ θὰ ἀφαιρῆται τὸ δικαίωμα τοῦ ἐκλέγειν καὶ ἐκλέγεσθαι γιὰ ὅσους ὑποθάλπουν τὸν ρατσισμό, ὅπως τὸν ἐννοοῦν αὐτοί. Στὸ ἐκτενές, ἐμπεριστατωμένο ἄρθρο (δημοσιευμένο στὸ περιοδικὸ ΕΛΛΗΝΟΡΑΜΑ-Μάρτιος 2006) ὑπὸ τὸν πηχιαῖο τίτλο «Η ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ "ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ", ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ», διαβάσαμε: «Τὰ ἐρωτήματα, τὰ ὁποῖα ἀναφέρονται στὸ ἔγγραφο, ποὺ παρελήφθη ἀπὸ ὅλες τὶς Σχολικὲς Μονάδες Πρωτοβαθμίου καὶ Δευτεροβαθμίου ἐκπαιδεύσεως στὶς 23/11/2007, ἄφησαν ἄναυδους ἕως τρομοκρατημένους τοὺς Διευθυντὲς τῶν Σχολείων». Τὸ ἀνωτέρω, πολὺ κατατοπιστικὸ ἄρθρο, ποὺ ὑπογράφεται ἀπὸ Διευθυντὴ Ἐπαγγελματικῆς Σχολῆς, πρέπει νὰ διαβασθῆ ἀπὸ ὅλους!
Ὁ ἴδιος ὁ πρωθυπουργός, τὸν παρελθόντα Μάϊο ἐδήλωσε: «Τὸ ὑπάρχον νομικὸ ὁπλοστάσιο καὶ ἰδιαιτέρως ὁ νόμος 927/1979, ὁ ὁποῖος ἰσχύει σήμερα, εἶναι ἐπαρκῆ γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τοῦ ρατσισμοῦ». Συνεπῶς, τὸ νέο νομοσχέδιο περιττεύει, διότι διαβλέπονται σκοπιμότητες. Ἕνας σκληρὸς ἀνθελληνικὸς ρατσισμὸς ὑφέρπει στὶς προθέσεις αὐτῶν, ποὺ τὸ ἐπανέφεραν.
Τὸ θέμα περὶ ρατσισμοῦ θεωρεῖται μεῖζον. Εἶναι θέμα ἐθνικὸ καὶ ἀφορᾷ ὅλη τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία καὶ ὄχι μόνον τοὺς πολιτικούς, τοὺς λειτουργοὺς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἢ καὶ τοὺς λειτουργοὺς τῶν γνωστῶν κατὰ τὴν νομικὴ ὁρολογία θρησκειῶν. Ἡ ἁπλοποίησίς του καὶ ἡ ἀναγωγή του (στὴν παραφιλολογία) περὶ ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων εἶναι ὄχι μόνον παρελκυστική, ἀλλὰ λίαν ἐπικίνδυνη γιὰ τοὺς Ἕλληνες πολῖτες καὶ ἐγείρει καίρια ἐρωτήματα γιὰ τὸ «ἐνδιαφέρον» (ἢ τὴν πρεμούρα καθὼς διαβάσαμε) τῆς Ἑλληνικῆς κυβερνήσεως νὰ νομοθετήση τὸν ἀντιρατσιστικὸ αὐτὸν νόμο φιμώσεως
Καὶ δὲν πρέπει νὰ λησμονοῦμε, ὅτι προηγουμένως, τὸ περὶ οὗ ὁ λόγος νομοσχέδιο εἶχε κριθῆ ἀπὸ τὴν Κεντρικὴ Νομοπαρασκευαστικὴ Ἐπιτροπὴ τῆς Γενικῆς Γραμματείας τῆς Κυβερνήσεως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!!!

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ*
Τὸ παρὸν κείμενο συνυπογράφεται ἀπὸ πλῆθος Σωματείων καὶ Ὀργανώσεων

* βλέπε καὶ τὴν ἐμπεριστατωμένη ἐρώτησι τῆς ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ γιὰ τὸ ἴδιο θέμα, στὸν σύνδεσμο http://ethniki-eteria.blogspot.gr/2013/12/blog-post_11.html

Μία πρόσφυγας Γεζίντι, που κατάφερε να γλιτώσει δύο φορές από τους τζιχαντιστές, γέννησε πεντάδυμα.

 Μία πρόσφυγας Γεζίντι, που κατάφερε να γλιτώσει δύο φορές από τους τζιχαντιστές,

Μια γυναίκα της κοινότητας των Γεζίντι, που εκτοπίστηκε δύο φορές μέσα σε έναν μήνα λόγω της προέλασης των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους, έφερε στον κόσμο πεντάδυμα στην πόλη Καμισλί της βορειοανατολικής Συρίας.
Αξιωματούχος της Υπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους πρόσφυγες ανέφερε ότι η Ταμάμ Ραμαντάν γέννησε την Πέμπτη, δύο αγόρια και τρία κορίτσια, τα οποία είναι καλά στην υγεία τους.
Η Ταμάμ είναι 27 ετών και κατάγεται από τη Συρία, ενώ ο σύζυγός της από το Ιράκ. Η Ταμάμ ανήκει στην κουρδόφωνη, θρησκευτική μειονότητα των Γεζίντι που έχει μπει στο στόχαστρο του Ισλαμικού Κράτους.
Λόγω της προέλασης των τζιχαντιστών, η 27χρονη εκτοπίστηκε δύο φορές, μία στα μέσα Ιουνίου από τη Μοσούλη και στη συνέχεια από το Σιντζάρ, το οποίο καταλήφθηκε στις 3 Αυγούστου από τους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους.
Οπως ανακοινώθηκε από την Υπατη Αρμοστεία, η Ταμάμ περπατούσε επί δυο ημέρες με την οικογένειά της μέχρι να φτάσει στα σύνορα της Συρίας με το Ιράκ και πλέον, μετά τη γέννηση των παιδιών της, βρίσκεται στο Ταλ Αλου μαζί με την οικογένειά της. Ωστόσο, οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ζει είναι δύσκολες και δεν έχει αρκετό γάλα για να θρέψει τα μωρά της.

π. Ευφρόσυνος Γρίβας: Νηστεία το Δεκαπενταύγουστο και όχι γλέντια!

 

Ο Εφημέριος της Κανδήλας Ξηρομέρου π. Ευφρόσυνος Γρίβας στηλιτεύει με το άρθρο του την κατάργηση της νηστείας το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου που δίνει τη θέση της σε χορούς, τραγούδια, καζάνια με κρέας, ψητές προβατίνες, τσιμπούσια και οινοποσία.
Μας γράφει: 

         Αδελφοί εν Κυρίω χαίρεται συγχωρέστε με δια το θάρρος να ομιλήσω αλλά από αγάπη και πόνο για τους αδελφούς του Κυρίου μας πρέπει να μιλήσουμε. 
   Πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι ήρθε ο μήνας της Παναγίας παντού εδώ στην επαρχία μας γινόνταν φιέστες {πανηγύρια}. Οι άνθρωποι καλώς η κακώς συμμετείχαν για να στηρίξουν με τον τρόπο τους τα χωριά τους και αυτό ήταν ένα χαρμόσυνο γεγονός διότι πολύ απλά τα χωριά έχουν πολίτες  δραστήριους. Μέχρι εδώ όλα καλά όμως αλλά θα πρέπει να δει κανείς και την πνευματική διάσταση του θέματος !!! 
      Ο Κύριος μας η Πάναγνη μητέρα του και όλοι οι Άγιοι μας χαίρονται και συμμετέχουν στις δικές μας χαρές, όταν γίνονται κατα Θεόν και το αντίθετο λυπούνται όταν εμείς δεν βαδίζουμε σωστά......

 
-Δεκαπέντε {15} δεκαπέντε ημέρες όλον τον δεκαπενταύγουστο γινόταν καθημερινά πανηγύρια συμμετείχε η Παναγία μας και οι Άγιοι μας στις εορτές αυτές; 
-Τις ημέρες της νηστείας όλοι έτρωγαν κρέατα, όλοι μεθούσαν και ξέφευγαν που λοιπόν η κατάνυξη; πού η προσευχή; που η νηστεία;
-Το έθνος μας περνάει μια μεγάλη δοκιμασία και οι Έλληνες αντί να τρέξουν στις παρακλήσεις και στην εξομολόγηση έτρεχαν στα πανηγύρια και ο Θεός πήρε το πρόσωπον του από εμάς και πάει σε άλλους λαούς που τον σέβονται.

     Θα αναφέρω ένα περιστατικό που έγινε σε ένα μοναστήρι της Ηπείρου: 
      «Ερχόμασταν με τα πόδια από το χωριό στην χάρη της. Τότε δεν υπήρχαν δρόμοι κάναμε πορεία 5-6 ώρες. Ήταν παραμονή Δεκαπενταύγουστου απόγευμα. Ερχόμασταν στη γιορτή της Παναγίας. Περάσαμε την Μεσογέφυρι και φτάναμε στο μοναστήρι. Περπατούσαμε ποτάμι ποτάμι, όπως πήγαινε το μονοπάτι . 
      Πριν φτάσουμε στην στροφή που φαίνεται το Μοναστήρι, βλέπουμε μία μαυροφόρα γυναίκα να προχωρεί και να μπαίνει στο ποτάμι. Αρχίσαμε να φωνάζουμε πού πας θα πνιγείς!! Φωνάζαμε όλες μαζί με όση φωνή είχαμε. Αυτή σαν να μην άκουγε, νομίζαμε θα ναι καμία σαλεμένη από αυτές που φέρνανε στην Παναγία για να τις κάνει καλά. 
     Όμως αυτή προχωρούσε στο ποτάμι σαν να μην πατούσε. Δεν ήταν καθόλου σαλεμένη. Ήταν η Παναγία μας!!  Την είδαμε όλες. Πέρασε το ποτάμι σαν να ήταν στεριά. Βγήκε απέναντι, σταμάτησε , γύρισε, μας κοίταξε και έφυγε!! 
   Ξαφανίστηκε. Ήταν η Παναγία που έφευγε από το Μοναστήρι της. Γιατί να έφευγε την παραμονή της εορτής της! Φαίνεται την διώχναμε εμείς με τα έργα μας. Οι πιο πολλοί έρχονταν για τα γλέντια και όχι για την Παναγία. Ας ελπίσουμε πως κάποιος θα ωφεληθεί!» 

     Ο  καθένας από εμάς ας βγάλει τα συμπεράσματα του και ας γυρίσουμε κοντά στην Παναγία μας, που τόσο μας αγαπάει και ας καθιερώνουμε τις γιορτές μετά της Παναγίας.
καλή επιστροφή 
καλή μετάνοια σε όλους μας 
με αγάπη Χριστού π. Ε.  


Υπόμνημα πέντε Μητροπολιτών κατά των αποφάσεων του Π.Σ.Ε. εν Πουσάν

Υπόμνημα πέντε Μητροπολιτών κατά των αποφάσεων του Π.Σ.Ε. εν Πουσάν
Πέντε Σεβασμιώτατοι Μητροπολῖτες τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μέ ἐπιστολή - ὑπόμνημά τους πρός τήν Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδο ἐκφράζουν τήν βαθύτατη λύπη καί ἀνησυχία τους γιά ὅσες ἐκκλησιολογικές θέσεις συμφωνήθηκαν στό Πουσάν τῆς Νοτίου Κορέας τόν παρελθόντα Νοέμβριο (2013), κατά τήν 10η Συνέλευση τοῦ λεγομένου Παγκοσμίου Συμφωνίου τῶν Ἐκκλησιῶν· καί μάλιστα, ἐνῷ ὑπῆρχε δυνατότητα καταθέσεως ἰδιαίτερης ἐκκλησιολογικῆς ὁμολογίας τῶν μελῶν τοῦ Π.Σ.Ε. καί - μεταξύ αὐτῶν -  τῶν Ὀρθοδόξων.

Οἱ Μητροπολῖτες Κονίτσης κ. Ἀνδρέας, Γλυφάδας κ. Παῦλος, Κυθήρων κ. Σεραφείμ, Αἰτωλίας κ. Κοσμᾶς καί Γόρτυνος κ. Ἱερεμίας, καταφέρονται σφοδρῶς καί τεκμηριωμένως κατά τῶν συμφωνηθέντων εἰς Πουσάν, ἀλλά καί κατά τῶν ὑπέρ τῆς παπικῆς ἐκκλησιολογίας προσφάτως ἐκφρασθεισῶν ἀπόψεων τῶν Μητροπολιτῶν Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου, Προύσης κ. Ἐλπιδοφόρου καί ἐκείνων τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Τιργοβιστίου (Ρουμανίας) κ. Νήφωνος. Ἐν κατακλεῖδι οἱ πέντε Μητροπολῖτες ζητοῦν τήν ὁριστική ἀποστασιοποίηση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀπό τό Π.Σ.Ε. ἀλλά καί ἀπό τόν Διάλογο μέ τούς Παπικούς, τό "ἀνόσιον παίγνιον" (κατά τόν Ἀρχιεπίσκοπο Αὐστραλίας κ. Στυλιανό), ἐφόσον τεκμηριωμένως δέν ὁμολογεῖται ἐκεῖ ἡ ἀμιγής Ὀρθόδοξος Πίστη, ἀλλά ἀπομειοῦται καί ἀποκρύπτεται, τόσο στούς «διαχριστιανικούς» Διαλόγους, ὅσο καί ἐντός τοῦ περιβόλου τῆς Ἐκκλησίας ἤδη.

Ἡ ἐπιστολή - ὑπόμνημα φέρει σήμανση ἐγγράφου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κονίτσης (ὑπ΄ ἀριθμ. πρωτ. 28, 30 Ἀπρ. 2014), τῆς ὑπό τόν ἔχοντα τά πρεσβεῖα τιμῆς μεταξύ τῶν πέντε Μητροπολιτῶν, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καί Κονίτσης κ. Ἀνδρέα καί ἔχει ἤδη κατατεθῇ στήν Ἱερά Σύνοδο. Τό ἱστορικῆς σημασίας ὑπόμνημα αὐτό τῶν πέντε Μητροπολιτῶν ἀποτελεῖ ἐκτενέστερη μορφή τῆς ἤδη ἀπό  10ης Φεβρουαρίου καί ὑπ' ἀριθμ. 177 ὑποβληθείσης ὑπό τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ σχετικῆς ὑπομνηματικῆς ἐπιστολῆς πρός τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμο καί τήν Ἱερά Σύνοδο.

Χαίρουμε, διότι ὁ προβληματισμός περί τῆς μαρτυρίας μιᾶς ψευδοῦς Ὀρθοδοξίας στούς Διαλόγους, ἐκφράζεται πλέον ἀπό Σεβασμιωτάτους Ἐπισκόπους, ἐνῷ εἶναι βέβαιο ὅτι πολλοί περισσότεροι εἶναι οἱ σιωπηλῶς συμφωνοῦντες μέ τό ὑπόμνημα.

Γιατί να διαβάσω δάσκαλε;

 http://ithaque.gr/wp-content/uploads/2013/06/sopa-daskale.jpg

του Χρήστου Κάτσικα

Πληθαίνουν τα παιδιά που εγκαταλείπουν νωρίς κάθε προσπάθεια και οι μαθητές που δεν πασχίζουν για καλό βαθμό. Γυρίζουν την πλάτη στο σχολείο, γιατί δεν έχει πλέον να τους προσφέρει αυτό που ως επαγγελματική προοπτική πρόσφερε στο παρελθόν
Οι επιτελείς του υπουργείου Παιδείας, στο πλαίσιο του επιχειρούμενου «ρεκτιφιέ» της μεταγυμνασιακής δημόσιας εκπαίδευσης, αντιμετωπίζουν χιλιάδες μαθητές ως «πλεονάζον προσωπικό» σε επιχείρηση που «εξυγιαίνεται».


«Σε βάθος μελέτη για μεγάλη παρέμβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με ανακοινώσεις του Ανδρέα Λοβέρδου στην προ ημερών συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. «Εκεί που πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας να σκύψει με όλη του την προσοχή είναι στο Δημοτικό σχολείο και σε ό,τι συγκροτεί την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Και γι' αυτό ετοιμαζόμαστε», τόνισε στη συνέχεια της ομιλίας του ο υπουργός Παιδείας και παράλληλα ανακοίνωσε ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα κατατεθεί στην εθνική αντιπροσωπεία το σχέδιο του υπουργείου.

Ακούγοντας τις ανακοινώσεις του Ανδρέα Λοβέρδου, ο καθένας μπορεί να φανταστεί ό,τι θέλει, ωστόσο δεν μπορεί να μη λάβει υπόψη ότι η κεντρική «γραμμή» των περικοπών και των παρεμβάσεων, σύμφωνα με όσα ορίζει το γνωστό ΕΣΠΑ, αποτελεί τη σταθερή, κεντρική κατεύθυνση του υπουργείου Παιδείας. Οσα επικοινωνιακά τρικ και αν επιχειρεί το υπουργείο, όσα λεκτικά πυροτεχνήματα και αν ξοδεύει ο υπουργός Παιδείας, δεν πρέπει να διαφεύγει σε κανέναν ότι μόνιμος στόχος είναι η μείωση του προσωπικού και ένα αναλυτικό πρόγραμμα που θα «χωράει» μόνο τα μαθήματα αιχμής. Ωστόσο, η «γραμμή» αυτή έχει ήδη σοβαρές συνέπειες στην πορεία του μαθητικού πληθυσμού και ιδιαίτερα στη μορφωτική συγκρότησή του.

Χωρίς όνειρα

Και αυτό είναι φανερό, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, που η βαθιά οικονομική κρίση και οι πολιτικές της φτώχειας, της ανεργίας και της περιθωριοποίησης μεγάλων τμημάτων του πληθυσμού διαπερνούν την εκπαιδευτική διαδικασία και τις συνθήκες εκπαίδευσης δεκάδων χιλιάδων μαθητών στα ελληνικά σχολεία.
Χέρι χέρι, η ολοκληρωτική αναίρεση οποιασδήποτε δυνατότητας ανοδικής κοινωνικής κινητικότητας μέσα από την πρόσβαση στον εκπαιδευτικό μηχανισμό, ακυρώνει ένα ολόκληρο φάσμα κοινωνικών προσδοκιών, συγκροτημένο εδώ και αρκετές δεκαετίες, γεγονός που επηρεάζει τις συνθήκες, αλλά και τα κίνητρα μάθησης μέσα στις σχολικές τάξεις. Η αθέατη υποχώρηση χιλιάδων μαθητών από τη μαθησιακή διαδικασία δεν προσαρμόζεται απλά στη ναυαγισμένη ζωή των οικογενειών, που είναι κατάσταση αδιεξόδου, αλλά ακριβώς στο αδιέξοδο της κατάστασής τους.

Την κατάσταση αυτή οπωσδήποτε έρχεται όχι να αναιρέσει, αλλά να πριμοδοτήσει η συνολική «γραμμή» της κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής με το λεγόμενο νέο Λύκειο και την ΤΡAΠΕΖΑ Θεμάτων, τα νέα αναλυτικά προγράμματα, την κακότεχνη φροντιστηριοποίηση, τη μετάλλαξη της εκπαίδευσης σε φτηνή κατάρτιση, τη μαθητεία και βεβαίως τη βίαιη επιχείρηση μετάλλαξης των εκπαιδευτικών σε κακοπληρωμένους τεχνικούς και… συμβολαιογράφους επιδόσεων.

Τα πίσω θρανία

Και στο σημείο αυτό οφείλουμε να εστιάσουμε σε μια πλευρά, η οποία μένει αθέατη, στο περιθώριο των δημόσιων συζητήσεων. Ολο και πιο πολλοί εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι πληθαίνουν οι «μαθητές των τελευταίων θρανίων», δηλαδή τα παιδιά εκείνα που νωρίς εγκαταλείπουν κάθε προσπάθεια, ενώ από την άλλη είναι φανερή διά γυμνού οφθαλμού η συρρίκνωση της ομάδας των μαθητών που πασχίζει για καλά σχολικά αποτελέσματα.

Δεν είναι λίγοι μάλιστα εκείνοι που υποστηρίζουν ότι -ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια- το ελληνικό σχολείο τείνει να μεταλλαχθεί σε μια «βιομηχανία» παραιτημένων και αδιάφορων μαθητών και μαζί ενός ιδιόμορφου αναλφαβητισμού. Σαν να αντανακλά η ίδια η κοινωνία πάνω στη μαθησιακή διαδικασία. Μια κοινωνία όπου ευρύτατα τμήματα του πληθυσμού συντρίβονται οικονομικά και κοινωνικά και αυτή ακριβώς η συντριβή, η ματαίωση κάθε ελπίδας και προσδοκίας, γίνεται βραδυφλεγής βόμβα στα δίκτυα της θέλησης χιλιάδων παιδιών για εκπαίδευση.

Μυρίζουν ήδη τον αποκλεισμό και αισθάνονται ότι δεν μπορούν να οικοδομήσουν προσδοκία που να μην είναι συνδεδεμένη με ένα νήμα με τη ματαίωσή της. Βιώνουν ήδη ένα παρόν -και ένα μέλλον- που συντρίβεται ανάμεσα στις μυλόπετρες της ατομικής περιπλάνησης σε μια ακρωτηριασμένη εκπαίδευση και στην υπόσχεση μιας συντριπτικής εργασιακής ερήμου έπειτα από αυτή.

Αγεφύρωτο χάσμα

Στο πλαίσιο αυτό, βαθαίνει ένα αγεφύρωτο χάσμα μέσα στις σχολικές τάξεις: Δίπλα στα όλο και λιγότερα «άλογα κούρσας» που τινάζουν τις επιδόσεις στον αέρα, διαμορφώνονται οι «ουραγοί», μια μεγάλη ομάδα (ίσως η μεγαλύτερη μετά τη Μεταπολίτευση) παιδιών, κυρίως από τα λαϊκά στρώματα (γόνοι αγροτών, εργατών, μικροϋπαλλήλων και -βεβαίως- των κατεστραμμένων μεσαίων στρωμάτων), οι οποίοι γυρίζουν την πλάτη στη σχολική εκπαίδευση σαν απάντηση στο γεγονός ότι η τελευταία δεν έχει πλέον να τους προσφέρει αυτό που, στο πεδίο των επαγγελματικών προοπτικών, πρόσφερε στο παρελθόν.

Το εφιαλτικό ερώτημα «γιατί να διαβάσω, δάσκαλε;» πλανάται ήδη σαν φάντασμα μέσα στις σχολικές τάξεις και λιπαίνει το έδαφος για μια πλήρη απαξίωση της γνώσης ακριβώς από τη γενιά εκείνη που τη χρειάζεται περισσότερο, για να αλλάξει τον εαυτό της και τον κόσμο, να ξελασπώσει το μέλλον της.

Θα λέγαμε ότι πάνω σε αυτήν ακριβώς την πραγματικότητα, που βεβαίως έχει αιτίες, έρχονται σήμερα να «πατήσουν» οι επιτελείς του υπουργείου Παιδείας, για να νομιμοποιήσουν στη συνείδηση της κοινής γνώμης το επιχειρούμενο «ρεκτιφιέ» της μεταγυμνασιακής δημόσιας εκπαίδευσης που περνάει μέσα από την «έξωση» χιλιάδων μαθητών, οι οποίοι αντιμετωπίζονται ως «πλεονάζον προσωπικό» σε επιχείρηση που «εξυγιαίνεται». Είναι τραγικό: Αυτοί που χρόνια τώρα λίπαναν το έδαφος της αμορφωσιάς, αυτοί που «λάσπωσαν» σε πολιτικό επίπεδο την εκπαίδευση και τους μαθητές, αυτοί οι ίδιοι να παρουσιάζονται ως οι τιμητές της εξυγίανσης του σχολικού συστήματος…

…………………………………………….

Μαζική έξωση των αδυνάτων

Αποκλειστικός ρόλος του νέου σχολείου είναι να διαχωρίσει με «αντικειμενικό» τρόπο τους «μπροστάρηδες» από τους «ουραγούς» και να εξωθήσει τους δεύτερους σε μια γρήγορη έξοδο από το Λύκειο. Η κυνική δικαιολογία; Αφού «δεν παίρνουν τα γράμματα», γιατί να ξοδεύουμε λεφτά;…
Aς έρθουμε σε όσα επιχειρεί αυτή την περίοδο το υπουργείο Παιδείας στον χώρο της εκπαίδευσης και ας ρίξουμε μια ματιά μέσα από την «κλειδαρότρυπα» της μελλοντικής σχολικής αίθουσας, όπως πασχίζει να τη διαμορφώσει η κυρίαρχη εκπαιδευτική πολιτική που πήρε σάρκα και οστά φέτος με την «κατασκευή» χιλιάδων μετεξεταστέων.
Είναι πλέον σαφές ότι το Λύκειο έχει ιδιαίτερα αναβαθμισμένη την επιλεκτική λειτουργία σε βάρος της μορφωτικής. H εντατικοποίηση των σπουδών μέσα από την εξετασιομανία διαπερνά όλο το σχολικό πρόγραμμα και δεν αποτελεί παρά τη νεκρολογία της επαφής του μαθητή με την ουσία της γνώσης.

Γιατί, βέβαια, αν εξετάσει κανείς τη σχέση του περιεχομένου των μαθημάτων (τι), της μεθόδου (πώς) και των πρακτικών ελέγχου (εξεταστικές δοκιμασίες), θα διαπιστώσει εύκολα ότι η σύνθεσή τους, την ίδια στιγμή που μεταλλάσσει τη μαθησιακή διαδικασία σε μεθοδολογική εκγύμναση, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που μπορεί και να αναστείλει ακόμη και μορφές προσαρμοστικότητας στη μάθηση.

Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα στην τεχνική εκπαίδευση, καθώς εκεί η κατάρτιση σε συνδυασμό με τη μαθητεία (δωρεάν εργασία για τις επιχειρήσεις) οικοδομούν έναν φονικό συνδυασμό για τη γνώση στην πιο κρίσιμη ηλικία. Η «προεργασία» έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην υποχρεωτική εκπαίδευση και στο Δημοτικό σχολείο. Και αυτό το έχουν αντιληφθεί όσοι αναπνέουν την κιμωλία στις σχολικές τάξεις, αλλά και οι γονείς που έχουν παιδιά σε αυτή τη βαθμίδα.

Είναι φανερό ότι οι πρόσφατες εκπαιδευτικές αλλαγές, οι όροι λειτουργίας και οι προδιαγραφές του νέου Λυκείου οδηγούν σε μια εκπαιδευτική Ηρωδιάδα! Μαζί με την υποεκπαίδευση, το υπουργείο Παιδείας έρχεται να επιχειρήσει τη μαζική έξωση των αδυνάτων. Η λυκειακή βαθμίδα επιφορτίζεται, όχι στο να προετοιμάσει το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού, αλλά στο να διαπιστώσει-νομιμοποιήσει την ικανότητα εκείνων που «προορίζονται» να φοιτήσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κλείνει τα μάτια στην πραγματικότητα του διαφοροποιημένου σχολικού πληθυσμού, στο γεγονός ότι οι μαθητές έχουν διαφορετικές/ άνισες μορφωτικές αποσκευές, «ανάβει» στο φουλ τις μηχανές της επιλεκτικής λειτουργίας του σχολείου και καλεί τους εκπαιδευτικούς να λειτουργήσουν σαν μια «εκπαιδευτική ΥΠΕΔΑ (Υπηρεσία Ελέγχου Διακινήσεως Αγαθών)».

Αποκλειστικός ρόλος του νέου σχολείου είναι να διαχωρίσει με «αντικειμενικό» τρόπο τους «μπροστάρηδες» από τους «ουραγούς», τους ικανούς από τους «ανίκανους» και να εξωθήσει τους δεύτερους σε μια γρήγορη έξοδο από το Λύκειο. Η κυνική δικαιολογία: Αφού «δεν παίρνουν τα γράμματα», γιατί να υπάρχει σπατάλη πόρων για τη συντήρησή τους;

πηγή 

Τι ωραία η προδοσία σου `χει φτιάξει ευλυγισία για να σου δίνουν οι χαμένοι σημασία σου ζωγράφισε κι ένα χαμόγελο στο στόμα σού `φτιαξε μάσκα αφού κατούρησε στο χώμα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyFMI0BOeuahISsVSlTLhtnnXsvRfeRfGW8zLKLeLMCTqvL1pNYEvPCI0NopaJ3VIFmqy1fKwjI-gWauzqDQlAalBdF3U-4Ny7QhIdHQwIhGBiSL-gssh-jTm7Xh4eE14u2_4_hcn5aiA/s1600/%CF%80%CE%AE%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B7+%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%BC%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1+%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE+%CE%99%CE%B5%CF%81%CF%8C+%CE%91%CF%81%CF%84.+%CE%9F%CF%81%CE%B8%CE%AF%CE%B1%CF%82+6%CE%BF%CF%82.jpg

Active Member