Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014
Είναι τελείως αδύνατο η θάλασσα να μένει επί πολύ χρονικό διάστημα ίδια. Διότι αυτή που τώρα είναι ομαλή, ακύμαντη και ακίνητη ύστερα από λίγο θα τη δεις ανώμαλη και ορμητική εξαιτίας βίαιων ανέμων. Αλλά και αυτήν που είναι άγρια και αναβράζει από τη θαλασσοταραχή, γρήγορα θα τη δεις να τη σκεπάζει και να τη στρώνει βαθιά γαλήνη. Έτσι ακριβώς και οι καταστάσεις της ζωής μας μεταβάλλονται εύκολα και προς το ήρεμο και προς το άγριο. Γι’ αυτό χρειάζεται να υπάρχει μέσα μας καλός κυβερνήτης, ώστε και στις γαλήνιες και ήρεμες περιστάσεις της ζωής και όταν όλα τα θέματα της ζωής του κυλούν ήρεμα και κανονικά, να περιμένει τις μεταβολές προς τα δυσάρεστα και δύσκολα και να μην επαναπαύεται με τα ήρεμα παρόντα σαν να είναι αιώνια και αθάνατα. Αλλά και στην πιο θλιβερή κατάσταση της ζωής του να μην απελπίζεται ούτε να κυριεύεται από πολύ μεγάλη λύπη και βυθιστεί τελικά στο πέλαγος της απελπισίας… Αυτός λοιπόν είναι ο συνετός και έξυπνος καπετάνιος και κυβερνήτης του εαυτού του, αυτός ο οποίος ούτε υπερηφανεύεται και καυχάται στις ευχάριστες περιστάσεις, ούτε καταπίπτει και μελαγχολεί στις ώρες των συμφορών και δοκιμασιών. - Μέγας Βασίλειος
CHALK Σε ένα σχολείο στην Ινδία, ένα μικρό αγόρι παίρνει μερικές κιμωλίες....
βγαίνει στο προαύλιο και αρχίζει να ζωγραφίζει κάτι στο δάπεδο μπροστά στα έκπληκτα μάτια του δασκάλου και των συμμαθητών του.
Η έκπληξη του δασκάλου μεγαλώνει όταν πλησιάζοντας ανακαλύπτει τι είναι αυτό που ζωγράφισε ο μικρός μαθητής..
Η ταινία μικρού μήκους με τίτλο «CHALK», έχει δημιουργηθεί στην Ινδία και βασίζεται σε ένα πραγματικό περιστατικό που συνέβη στο Ιράκ κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Η πιο γλυκιά τέχνη: Καλλιτέχνης δημιουργεί εντυπωσιακούς πίνακες χρησιμοποιώντας παγωτό αντί για μπογιά [εικόνες]
Ο Οτμάν Τόμα είναι σίγουρα ένας καλλιτέχνης που βλέπει τη
ζωγραφική με άλλο μάτι, πολύ πιο... γλυκό. Ο ζωγράφος από τη Βαγδάτη
αποφάσισε να αντικαταστήσει τις μπογιές του με λιωμένο παγωτό και το
αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.
Βέβαια, ορισμένοι παραμένουν δύσπιστοι για το κατά πόσο χρησιμοποιεί μόνο παγωτό, ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει ότι οι πίνακές του είναι 100% παγωτό και πως τέχνη μπορεί κάποιος να κάνει με οποιαδήποτε υλικά.
Βέβαια, ορισμένοι παραμένουν δύσπιστοι για το κατά πόσο χρησιμοποιεί μόνο παγωτό, ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει ότι οι πίνακές του είναι 100% παγωτό και πως τέχνη μπορεί κάποιος να κάνει με οποιαδήποτε υλικά.
Γιατί αγαπάμε το ελεύθερο κάμπινγκ (και ας είναι παράνομο)
Μπορεί να είναι... παράνομο,
έχει όμως μεγάλη γοητεία και ομορφιές για αυτούς που το έχουν ζήσει. Η
επαφή με τη φύση, η πρώτη βουτιά το πρωί όταν καίει ο ήλιος, τα
μαγευτικά χρώματα του απογεύματος, τα αυτοσχέδια μαγειρέματα και οι
παρέες που σχηματίζονται αυθόρμητα γύρω από τη φωτιά, είναι μερικοί μόνο
από τους λόγους που πολλοί άνθρωποι αγαπάνε και προτιμούν αυτό το είδος
διακοπών.
Πέρα από τη μαγευτική εμπειρία που προσφέρει, την αίσθηση ελευθερίας και την "ταλαιπωρία" που μας θυμίζει πολλές φορές ότι τελικά δεν έχουμε τόσα πράγματα ανάγκη και μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τον καταναλωτικό παροξυσμό που μας πιάνει στην πόλη, υπάρχει και ένα ακόμα σημαντικό επιχείρημα, το οποίο αυτή την περίοδο ευσταθεί ακόμα περισσότερο.
Μπορεί να φαντάζει... άχαρο και να μην περιγράφει την ομορφιά αυτής της επιλογής, ωστόσο το ελεύθερο κάμπινγκ είναι ένα από τα λίγα πράγματα που παραμένουν δωρεάν. Στην Ελλάδα της εποχής αυτής, με εκατομμύρια νέους άνεργους και ανθρώπους που δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ούτε πέντε μέρες διακοπές λόγω οικονομικών δυσκολιών, είναι σχεδόν παράλογο να διώκεται η ελεύθερη κατασκήνωση.
"Για την προστασία του περιβάλλοντος» είναι η
επίσημη αιτιολογία. Και όμως στις περισσότερες παραλίες που αποτελούν
καταφύγιο των ελεύθερων κατασκηνωτών, υπάρχουν αυστηροί κανόνες (άτυποι
που όμως τηρούνται) για την προστασία της φυσικής ομορφιάς του τοπίου. Η
κάθε παρέα έχει τις δικές της σακούλες για τα σκουπίδια, τα δικά της
μπουκαλάκια για τα αποτσίγαρα, ενώ γίνονται συστάσεις σε αυτούς που δεν
τηρούν τους κανόνες καθαριότητας. Από την άλλη πλευρά, σε αρκετές
οργανωμένες παραλίες είναι συνηθισμένο φαινόμενο τα σκουπίδια και τα
αποτσίγαρα να βρίσκονται παντού και να δημιουργούν μία κατάσταση σχεδόν
ανυπόφορη. Επομένως, αυτό το επιχείρημα περί "προστασίας του
περιβάλλοντος" δεν ευσταθεί απόλυτα. Και ακόμα πόσο "φιλικές" είναι προς
το περιβάλλον και την ομορφιά του κάθε τοπίου, οι δεκάδες ξαπλώστρες
και ομπρέλες, oι καφετέριες που βρίσκονται ακόμα και πάνω στην αμμουδιά
και όλη η κακογουστιά που συνήθως τις συνοδεύει; Σε ένα πλαίσιο διάλυσης
της ομορφιάς των ακτών μας, οι ελεύθεροι κατασκηνωτές που
συγκεντρώνονται συνήθως σε συγκεκριμένες παραλίες, είναι μάλλον το
λιγότερο κακό.
Ένας ακόμα λόγος που οι τοπικές κοινωνίες θεωρούν ανεπιθύμητη την ελεύθερη κατασκήνωση, είναι η αποδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων (ξενοδοχείων, οργανωμένων κάμπινγκ και μαγαζιών). Και αυτό το επιχείρημα όμως έχει αρκετές τρύπες εάν το σκεφτεί κανένας πιο προσεκτικά. Οι τιμές δυστυχώς δεν έχουν πέσει όσο θα έπρεπε σύμφωνα με την εποχή, επομένως οι περισσότεροι απλώς δεν θα επισκέπτονταν ποτέ ένα νησί ή μία άλλη περιοχή της Ελλάδας εάν έπρεπε να πληρώσουν υποχρεωτικά γύρω στα 20- 50 ευρώ την ημέρα για τη διαμονή τους. Επιπλέον, είναι λάθος ότι δεν ενισχύεται η τοπική οικονομία. Τρόφιμα, είδη υγειεινής, ποτά, είδη κάμπινγκ και πολλά ακόμα προϊόντα, είναι αυτά που έχουν ανάγκη σε καθημερινή βάση οι κατασκηνωτές και σχεδόν πάντα τα αγοράζουν από τις τοπικές επιχειρήσεις.
Παρ' όλα αυτά το ελεύθερο κάμπινγκ παραμένει παράνομο και σχεδόν κάθε χρόνο καταγράφονται περιστατικά εισβολής της αστυνομίας στον χώρο μιας ελεύθερης κατασκήνωσης (τέτοια περιστατικά σημειώθηκαν φέτος στο Αγκίστρι και στη Σαμοθράκη). Βάσει του νόμου 2160/1993 απαγορεύεται η «εγκατάσταση σκηνών ή στάθμευση τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών, και εν γένει κοινόχρηστους χώρους». Ο ίδιος νόμος προβλέπει αυτόφωρο, τρεις μήνες εξαγοράσιμη ποινή φυλάκισης ή/και χρηματική ποινή, καθώς και 150 ευρώ για το πρόστιμο που εισπράττει επιτόπου ο δήμος ή η κοινότητα.
Και μία ιστορία που δείχνει πως τα πράγματα ακολουθούν καμιά φορά τη
λογική του παραλόγου. Σε μία ταβέρνα νησιού που αποτελεί κάθε χρόνο
θέλγητρο για εκατοντάδες ελεύθερους κατασκηνωτές, έτυχε να ακούσουμε μία
συζήτηση ανάμεσα σε δημοτικούς συμβούλους που γνώριζαν πως σύντομα θα
εμφανιστεί η αστυνομία για να κόψει πρόστιμα. Και προσπαθώντας να
μαζέψουν έναν από τους πιο "απείθαρχους" δικούς τους που είχε στήσει τη
σκηνή του σε μία παραδεισένια καβάντζα στην παραλία του είπαν: "Τις
επόμενες μέρες θα έρθει η αστυνομία. Κοίτα να σοβαρευτείς και να
ξεστήσεις μην σε πιάσουν και εσένα και γίνουμε ρεζίλι των σκυλιών"....
πηγή
Πέρα από τη μαγευτική εμπειρία που προσφέρει, την αίσθηση ελευθερίας και την "ταλαιπωρία" που μας θυμίζει πολλές φορές ότι τελικά δεν έχουμε τόσα πράγματα ανάγκη και μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τον καταναλωτικό παροξυσμό που μας πιάνει στην πόλη, υπάρχει και ένα ακόμα σημαντικό επιχείρημα, το οποίο αυτή την περίοδο ευσταθεί ακόμα περισσότερο.
Μπορεί να φαντάζει... άχαρο και να μην περιγράφει την ομορφιά αυτής της επιλογής, ωστόσο το ελεύθερο κάμπινγκ είναι ένα από τα λίγα πράγματα που παραμένουν δωρεάν. Στην Ελλάδα της εποχής αυτής, με εκατομμύρια νέους άνεργους και ανθρώπους που δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ούτε πέντε μέρες διακοπές λόγω οικονομικών δυσκολιών, είναι σχεδόν παράλογο να διώκεται η ελεύθερη κατασκήνωση.
Ένας ακόμα λόγος που οι τοπικές κοινωνίες θεωρούν ανεπιθύμητη την ελεύθερη κατασκήνωση, είναι η αποδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων (ξενοδοχείων, οργανωμένων κάμπινγκ και μαγαζιών). Και αυτό το επιχείρημα όμως έχει αρκετές τρύπες εάν το σκεφτεί κανένας πιο προσεκτικά. Οι τιμές δυστυχώς δεν έχουν πέσει όσο θα έπρεπε σύμφωνα με την εποχή, επομένως οι περισσότεροι απλώς δεν θα επισκέπτονταν ποτέ ένα νησί ή μία άλλη περιοχή της Ελλάδας εάν έπρεπε να πληρώσουν υποχρεωτικά γύρω στα 20- 50 ευρώ την ημέρα για τη διαμονή τους. Επιπλέον, είναι λάθος ότι δεν ενισχύεται η τοπική οικονομία. Τρόφιμα, είδη υγειεινής, ποτά, είδη κάμπινγκ και πολλά ακόμα προϊόντα, είναι αυτά που έχουν ανάγκη σε καθημερινή βάση οι κατασκηνωτές και σχεδόν πάντα τα αγοράζουν από τις τοπικές επιχειρήσεις.
Παρ' όλα αυτά το ελεύθερο κάμπινγκ παραμένει παράνομο και σχεδόν κάθε χρόνο καταγράφονται περιστατικά εισβολής της αστυνομίας στον χώρο μιας ελεύθερης κατασκήνωσης (τέτοια περιστατικά σημειώθηκαν φέτος στο Αγκίστρι και στη Σαμοθράκη). Βάσει του νόμου 2160/1993 απαγορεύεται η «εγκατάσταση σκηνών ή στάθμευση τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών, και εν γένει κοινόχρηστους χώρους». Ο ίδιος νόμος προβλέπει αυτόφωρο, τρεις μήνες εξαγοράσιμη ποινή φυλάκισης ή/και χρηματική ποινή, καθώς και 150 ευρώ για το πρόστιμο που εισπράττει επιτόπου ο δήμος ή η κοινότητα.
πηγή
Ψάχνουν τωρα για πυρήνες ισλαμιστών στην Κρητη. Ποιοι; Αυτοι που όταν βεβηλωνόταν η συναγωγή στα Χανιά, έψαχναν νεφελιμ;
Οταν βεβηλωνόταν απο ισλαμιστές η συναγωγή στα Χανιά, οι δράστες
ηταν “Βρετανοί”. Σαν αυτους τους “βρετανους” που αποκεφαλίζουν
δημοσιογράφους. Όταν βεβηλωνοντουσαν εκκλησίες απο τους ισλαμιστές, δεν
ασχολήθηκε κανένας. Όταν οι ισλαμιστές
έσφαζαν 200,000 αθώους σε Συρια, Ιρακ και Λιβυη, παλι δεν ασχολήθηκε
κανένας. Τωρα που εσφαξαν εναν δημοσιογράφο αμερικανό (οι 72 Συριοι δεν
ειναι άνθρωποι προφανώς), θυμήθηκαν τους ισλαμιστικούς πυρήνες στην
Κρητη.
Α, αλήθεια, εκείνοι οι ισλαμιστές που είχε κουβαλησει ο Παπανδρεου με
τον Ραγκούση στη νομική, που μετα την “δικαίωση” τους συνελάμβαναν για
βιασμούς και ληστείες, μετράνε;
πηγή
Επιστολή-κραυγή αγωνίας 34 ακαδημαϊκών σε Α.Σαμαρά για αντιρατσιστικό και λαθροεισβολή
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
Οι υγιείς δυνάμεις του Ελληνισμού προσπαθούν να ορθώσουν ανάστημα στις νεοταξικές και αντεθνικές αποφάσεις της κυβέρνησης Σαμαρά κα Βενιζέλου και σε αυτό το πλάισιο 34 ακαδημαϊκοί απέστειλαν επιστολή στον πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τους αρμόδιους υπουργού της κυβέρνησης, ζητώντας τους έστω την τελευταία στιγμή να ματαιώσουν την ψήφιση του υπαγορευμένου από το εξωτερικό "αντιρατσιστικού" νομοσχεδίου και να σταματήσουν άμεσα την ανέγερση του τεμένους που θα αποτελέσει εν δυνάμει κέντρο ισλαμικής ιδεολογίας και προώθησης τρομοκρατίας.
Επίσης κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τον τεράστιο κίνδυνο που κρύβει για την ύπαρξη του ίδιου του Ελληνισμού το τεράστιο κύμα λαθρομετανάστευσης που σαρώνει την χώρα, το οποίο αντί να αντιμετωπιστεί σθεναρά από την κυβέρνηση, το "χαϊδεύει" χαρακτηρίζοντάς τους μάλιστα απλά ως "παράτυπους μετανάστες" (είναι χαρακτηριστικό ότι η κρατική ΝΕΡΙΤ αναφερόμενη σε ένα σκάφος γεμάτος με λάθρο στα ανοιτκά του Σουνίου ανέφερε ότι "αναζητείται ιστιοφόρο με 25 επιβάτες"!)
"Η απόφαση για την ανέγερση του τεμένους στο Βοτανικό οξύνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, επιβραβεύοντας την παρανομία, και δημιουργεί τεράστια προβλήματα ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας.
Παράλληλα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, όπως έχει, περιορίζει τα δικαιώματα των Ελλήνων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, και γίνεται κίνητρο που ευνοεί τη λαθρομετανάστευση. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι η αντιμετώπιση του εποικισμού της χώρας μας με μέτρα άμεσα και αποτελεσματικά".
Στην επιστολή τους αυτή, οι ακαδημαϊκοί καταθέτουν την θέση τους σχετικά με την ανέγερση του τεμλενους στο Βοτανικό, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αλλά και την λαθρομετανάστευση και, τέλος, καταθέτουν τις δικές τους προτάσεις για την απαραίτητη αλλαγή πορείας και πολιτικών επιλογών απέναντι σε υπάρχοντα φαινόμενα που οδηγούν σε μία ανυπολογίστου μεγέθους εθνική καταστροφή.
Η επιστολή των ακαδημαϊκών
"Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Εξοχότατε κύριε Πρωθυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές,
Η Ελληνική πολιτεία σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την κατασκευή και λειτουργία τεμένους στο Βοτανικό, προφανώς για να ασκείται κρατικός έλεγχος σε αυτό. Όμως στην πραγματικότητα αυτή η κίνηση, γινόμενη υπό την πίεση της Τουρκίας και των Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, επαυξάνει σοβαρά τους κινδύνους που διατρέχει η χώρα μας από το τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.
Η ανεξέλεγκτη εισροή αλλοεθνών στο έδαφος μιας χώρας είναι παράνομος εποικισμός, συνιστά έγκλημα εθνοκτονίας συντελούμενο κατά κανόνα υπό ανώμαλες συνθήκες πολέμου, και απαγορευόμενο από το διεθνές δίκαιο (Άρθρο 8.2.β.viii του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου).
Παράνομος μουσουλμανικός εποικισμός είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα: και οι έποικοι, αντί να απελαθούν, όπως διατάσσουν οι νόμοι, εδραιώνονται και α π α ι τ ο ύ ν.
Το δε μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο καθώς εκατομμύρια παράνομοι αλλοδαποί βρίσκονται ήδη στη χώρα, ενώ οι νέες αφίξεις παρουσιάζουν υψηλό ρυθμό αύξησης ιδιαίτερα από μουσουλμανικές χώρες. Μια χώρα που μαστίζεται από ανεργία της τάξεως του 27% και παραπαίει στο χείλος της χρεωκοπίας όχι μόνο δεν έχει ανάγκη από μετανάστες αλλά δεν μπορεί να τους προσφέρει, και περισσότερο σε λαθρομετανάστες, ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, αφού δεν μπορεί να τις παράσχει και σε μεγάλο ποσοστό των πολιτών της.
Μετά την συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ερντογάν το 2013 μπήκαν στην τελική ευθεία οι διαδικασίες για την κατασκευή, με έξοδα του Ελληνικού κράτους, ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, στην περιοχή του αρχαίου Ελαιώνα, επάνω σε οικόπεδο που παραχωρήθηκε σε αυτούς από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό.
Με την παρουσία του τεμένους ο Βοτανικός, μια περιοχή στο κέντρο της πρωτεύουσας της χώρας, διατρέχει τον κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα γκέτο ανέργων παράνομων Μουσουλμάνων μεταναστών, με όλα τα κοινωνικά προβλήματα που μαστίζουν τέτοια γκέτο, και μια βάση του φανατικού ισλάμ που φουντώνει κάτω από τέτοιες συνθήκες.
Επιπροσθέτως, η περιβαλλοντική επιβάρυνση από ένα τέτοιο γκέτο θα είναι καταστροφική για μια περιοχή που χρειάζεται ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ανακούφιση και χώρους «αναπνοής» για τους κατοίκους.
Η κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό για την ικανοποίηση της Τουρκίας και των απαιτήσεων παράνομων μεταναστών, η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1453, 5-6-2014), και το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που προωθείται από την κυβέρνηση, έχουν επιπτώσεις πολύ ευρύτερες από αυτές στον Βοτανικό.
Η κατασκευή και λειτουργία τζαμιών με δαπάνες του κράτους ανταμείβει την παράνομη εισβολή και στην συνέχεια εποίκηση από αλλοεθνείς επήλυδες πλήρως αναφομοίωτους και οδηγεί στη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής της χώρας με ολέθρια αποτελέσματα. Με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικό από την Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή, επιβάλλεται στους Έλληνες η φίμωση της ελευθερίας του λόγου (που είναι το θεμέλιο της Δημοκρατίας).
Με την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1453, 5-6-2014) χορηγείται άδεια διαμονής ενός (1) έτους σε πολίτες ξένων χωρών που φέρονται ως θύματα ρατσισμού, έστω και λεκτικού. Άδεια διαμονής ενός (1) έτους χορηγείται επίσης σε όλους τους ουσιώδεις μάρτυρες, δηλαδή τους υπόλοιπους λαθρομετανάστες που εισβάλλουν παράνομα μαζί τους. Είναι φανερό ότι και η εν λόγω υπουργική απόφαση οξύνει ακόμη περισσότερο τη μάστιγα της λαθρομετανάστευσης.
Η ανέγερση του τζαμιού προγραμματίστηκε με την υπουργική απόφαση 3512/2006, εφόσον οι νόμοι 1363/1938 και 1672/1939 εξουσιοδοτούσαν τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων να δίδει άδεια για ανέγερση ευκτηρίων οίκων άλλων θρησκειών.
Επισημαίνουμε ότι με μια ad hocτροποποίηση του νόμου περί ευκτηρίων οίκων αλλοθρήσκων το ίδιο έτος (3467/2006) καταργήθηκε η προβλεπόμενη από τους νόμους του 1938-1939 προαπαίτηση της άδειας κ α ι της οικείας εκκλησιαστικής αρχής της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, έτσι ώστε να εκμηδενισθεί κάθε εμπόδιο για την κατασκευή του τεμένους μετά από μια υπουργική απόφαση που να την υποστηρίζει.
Δηλαδή άλλαξε η νομοθεσία αποκλειστικά προς εξυπηρέτηση του Ισλάμ και των φορέων του. Τόσο ο 3512/2006 όσο και η απόφαση του ΣτΕ, όμως, παρακάμπτουν το γεγονός ότι οι νόμοι του 1938-1939 (έστω και στην «τροποποιημένη» τους μορφή) σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζουν το δικαίωμα λατρείας σε ευκτηρίους οίκους σε μουσουλμάνους μη Έλληνες πολίτες π α ρ α ν ό μ ω ς διαβιούντες στη χώρα και των οποίων οι συνεχώς αυξανόμενοι αριθμοί αποτελούν άμεση εθνική απειλή για την Ελλάδα.
Η μοναδική διεθνής συμβατική υποχρέωση της Ελλάδας για παραχώρηση τόπων θρησκευτικής λατρείας εδράζεται στη Συνθήκη τη Λωζάννης και σχετίζεται αποκλειστικά και μόνον με την μειονότητα των Ελλήνων υπηκόων μουσουλμάνων το θρήσκευμα, οι οποίοι κατοικούν στη Θράκη.
Η κατασκευή τζαμιού εντός της Επικράτειας και πέραν των ορίων της Θράκης σημαίνει dejure και de facto αναγνώριση ετέρων, αγνώστων το πλήθος, μουσουλμανικών μειονοτήτων στην Αττική ή οπουδήποτε αλλού.
Έτσι, αυτόματα, αναγνωρίζονται ως νόμιμοι όλοι οι επήλυδες που έχουν εισβάλλει και διαβιούν παράνομα στην Ελλάδα αφού στερούνται / αποκρύπτουν τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα, αλλά και οι χιλιάδες που συνωστίζονται στα παράλια της Τουρκίας παρά την θέληση του Ελληνικού Λαού και θα εισβάλλουν στο εγγύς μέλλον.
Σημειώνεται ότι: α) η περιοχή του χώρου λατρείας για τους μουσουλμάνους αποτελεί και ιδιοκτησία τους, βάσει του ιερού τους βιβλίου, κάτι που συνεπάγεται ιδιοκτησία Ελληνικού εδάφους από παρανόμως ευρισκομένους σε αυτό αλλοδαπούς· β) εκ των πραγμάτων η περιοχή του τζαμιού (ως λατρευτικού χώρου και βάσει διεθνούς δικαίου) αποτελεί χώρο ασύλου που ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί για παράνομες πράξεις.
Το Ισλάμ διαιρείται σε πολυάριθμες σέκτες (σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες, κλπ.) κάποιες από τις οποίες βρίσκονται σε αιματηρή αντιπαράθεση εδώ και αιώνες. Ποιους από όλους θα εξυπηρετεί το τέμενος στον Βοτανικό; Σε κάθε περίπτωση η πολιτεία θα αναγκασθεί στο μέλλον να εκδώσει πολυάριθμες νέες άδειες ανέγερσης τζαμιών για τις θρησκευτικές ανάγκες και των υπολοίπων ισλαμικών σεκτών, οι οποίες είναι πολύ πιθανόν να εμπλακούν σε εχθροπραξίες μεταξύ τους, ακριβώς όπως πράττουν σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή σήμερα.
Οι προθέσεις των ισλαμιστών της Τουρκίας είναι ξεκάθαρες από την δήλωση του πρωθυπουργού της Τουρκίας Ερντογάν το 1997: «Η δημοκρατία είναι μόνο το τραίνο, στο οποίο επιβιβαζόμαστε για να φθάσουμε στον στόχο μας. Τα τζαμιά είναι τα στρατόπεδά μας, οι μιναρέδες είναι οι ξιφολόγχες μας, οι τρούλοι είναι τα κράνη μας, οι πιστοί είναι οι στρατιώτες μας». Από το 2001 και έπειτα στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει περισσότερες από 17.000 τρομοκρατικές επιθέσεις.
Οι εκρήξεις στο μετρό της Μαδρίτης το 2004 και του Λονδίνου το 2005 είχαν εκατοντάδες θύματα, πρεσβείες της Δανίας παγκοσμίως έγιναν στόχος εξ αιτίας κάποιων αντί-ισλαμικών γελοιογραφιών και μουσουλμάνοι δεύτερης και τρίτης γενεάς έκαψαν το 2005 προάστια του Παρισιού.
Εάν τα ανωτέρω έγιναν σε χριστιανικές χώρες όπου οι μουσουλμάνοι εισήχθησαν ως νόμιμοι μετανάστες, ποιος μπορεί να εγγυηθεί την δημόσια τάξη στην Ελλάδα όπου οι μετανάστες είναι παράνομοι και πολλαπλάσιοι ως ποσοστό απ’ ότι στις καλά οργανωμένες και φυλασσόμενες χώρες της Δύσης;
Δείγματα γραφής έχουν ήδη δοθεί με συλλογικούς βανδαλισμούς στο κέντρο των Αθηνών με αφορμή την υποτιθεμένη προσβολή αντιτύπου του κορανίου από Έλληνα αστυνομικό το 2009, με την κατάληψη των Προπυλαίων του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και των μεγάλων πλατειών των Αθηνών το 2010, και με αμέτρητες ληστρικές επιθέσεις και δολοφονίες Ελλήνων πολιτών.
Οι χριστιανοί αποδεκατίζονται σήμερα σε όλο το φανατικό ισλαμικό τόξο (Λίβανο, Συρία, Αίγυπτο, Ιράκ, Σομαλία, Πακιστάν). Το φανατικό Ισλάμ εξασκεί τη λατρεία όχι μόνο προσβάλλοντας «την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη», αλλά επιδιώκοντας την ανατροπή των δημοκρατικών θεσμών και την επιβολή μιας άγριας θρησκευτικής δικτατορίας.
Δεν είναι εφιαλτική υπερβολή μια μελλοντική προσπάθεια για εισαγωγή της Σαρίας στη δημόσια ζωή της χώρας μας με την συνεπαγόμενη διατάραξη της ισονομίας σε σχέση με αστικές ελευθερίες και δικαιώματα, όπως γίνεται κατόπιν πιέσεων φανατικών μουσουλμάνων σε ευρωπαϊκές χώρες:
Στο Ηνωμένο Βασίλειο ήδη συζητείται η ενσωμάτωσή του Ισλαμικού νόμου στο Βρετανικό νομικό σύστημα, ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ανάλογα με το πολιτιστικό τους υπόβαθρο.
Στη Νορβηγία, ισλαμιστικές οργανώσεις της χώρας απαιτούν τη δημιουργία Ισλαμικού χαλιφάτου που να τηρεί τους νόμους της Σαρίας, με την απειλή τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον του σκανδιναβικού έθνους.
Καλούμε την Πολιτεία:
1) Να αντιμετωπίσει άμεσα τη μάστιγα της εισβολής-εποίκησης αποκαθιστώντας την υπό πλήρη κατάρρευση πληθυσμιακή συνοχή αλλά και την ασφάλεια της χώρας, όπως έχει υποχρέωση και καθήκον, ως εξής:
α) Καταγγέλλοντας και καταργώντας τους εθνοκτόνους Κανονισμούς «Δουβλίνο ΙΙ και ΙΙΙ» που πλήττουν το εθνικό συμφέρον. β) Εντοπίζοντας όλους τους αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και απελαύνοντάς τους άμεσα, με χρέωση των εξόδων απέλασης στις Πρεσβείες τους.
γ) Επαναφέροντας τα προσφάτως καταργηθέντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα με τα οποία προβλέπονταν το μέτρο της διοικητικής απέλασης αλλοδαπών με την διάπραξη πλημμελήματος.
δ) Περιορίζοντας δραστικά το θεσμό του πολιτικού ασύλου, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός καταστρατηγείται συστηματικά για να διευκολύνει την είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα
. 2) Να αναβάλει την απόφαση για την ίδρυση τεμένους στο Βοτανικό ή αλλού στην Ελληνική επικράτεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της απέλασης των παράνομων αλλοδαπών.
3) Να αποσύρει το κριθέν ως αντισυνταγματικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που, όπως έχει, καταρρακώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.
Τέλος, καλούμε τους Έλληνες βουλευτές να συνειδητοποιήσουν τους εθνικούς κινδύνους που επισημαίνονται παραπάνω και να πράξουν τα δέοντα στις επερχόμενες ψηφοφορίες της Βουλής.
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
- Σταύρος Α. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Ιωάννα Αναστασοπούλου, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- Αντώνιος Ανδρεάτος, Καθηγητής, Σχολή Ικάρων.
- Ιωάννης Αργυρόπουλος, PhD, Διευθυντικό στέλεχος τεχνικού προσωπικού AT&T Labs, Atlanta.
- Ευάγγελος Βαλιανάτος, Διδάκτωρ, συγγραφέας.
- Νίνα Γκατζούλη, Καθηγήτρια, University of New Hampshire.
- Αθανάσιος Επίσκοπος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
- Χρήστος Κ. Ευαγγελίου, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ (Τάουσον), ΗΠΑ.
- Παναγιώτης Εσκίογλου, Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
- Πέτρος Ιωάννου, Καθηγητής, University of Southern California.
- Λεωνίδας Κουμάκης, Νομικός, συγγραφέας.
- Ηλίας Κουρούμαλης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Γεώργιος Κυριακού, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
- Xanthippi Markenscoff, Distinguished Professor, University of California, San Diego.
- Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- Γεώργιος Μπλύτας, PhD Physical Chemistry, συγγραφέας.
- Λευτέρης Μέρμηγκας, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.
- Νικόλαος Λ. Μωραΐτης, Ph.D., Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας, ΗΠΑ.
- Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, Πρ. Πρύτανης, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
- Δημήτριος Παντελής, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
- Γρηγόριος Παπαγιάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
- Νικόλαος Θ. Παπαδόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
- Στέφανος Παπακώστας, ΜΒΑ, τ. Καθηγητής Κολλεγίων Deree, Southeastern, University of Indianapolis.
- Νικόλαος Παπαροδόπουλος, τ.Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου
- Γεώργιος Παύλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
- Γεώργιος Πυργιωτάκης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
- Ευάγγελος Ρήγος, Master Mariner, Pace University, NY – BBA, Ελλάς.
- Κωνσταντίνος Ρωμανός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
- Ηλίας Σταμπολιάδης, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης.
- Αναστασία Τσακιροπούλου, Καθηγήτρια, University of Alabama.
- Georgia Triantafillou, Professor of Mathematics, Temple University, Philadelphia, ΗΠΑ.
- Μαρία Υψηλάντη, Επίκουρος Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
- Νικόλαος Φυτρολάκης, Ομότιμος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- Ιωάννης Χατζόπουλος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου."
«Αντιρατσιστικό»: Το θέατρο των πολιτικών απατεώνων…
Όπως ήδη γράψαμε, την πρώτη εγγραφή στο νέο σήριαλ για τον «αντιρατσιστικό» τρόμο-νόμο, την έκαναν οι 38 βουλευτές της ΝΔ: Δεν απέρριπταν την ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ουσία του νομοσχεδίου, αλλά απλώς ζητούσαν να συμπεριληφθεί διάταξη η οποία θα όριζε ως αδίκημα τη γενοκτονία των Ποντίων…
Το παιχνίδι του πολιτικού αποπροσανατολισμού και της εκλογικής κερδοσκοπίας άνοιξε…
«Επεμβαίνει» το ΠΑΣΟΚ (το έτερον σκέλος της κυβερνητικής συμμορίας), απαντώντας στους 38:
«Για πρώτη φορά θωρακίζεται η ελληνική κοινωνία και η ελληνική δημοκρατία απέναντι στο λόγο του μίσους και τη ρατσιστική και ξενοφοβική ρητορική… η συμπερίληψη των Γενοκτονιών, που έχει στο παρελθόν αναγνωρίσει η Βουλή των Ελλήνων, είναι αυτονόητη».
Από κοντά και η ΔΗΜΑΡ (η «τσόντα» στυλοβάτης μέχρι χθες της κυβερνητικής συμμορίας, υστερικός προπαγανδιστής του «αντιρατσισμού» και γεννήτορας του «αντιρατσιστικού» νομοσχεδίου του Ρουπακιώτη):
«ζητήματα όπως η γενοκτονία των Ποντίων δεν προσφέρονται για μικροπολιτική εκμετάλλευση και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με ψηφοσυλλεκτικές οπτικές… Οι 38 «θέλουν να κολακέψουν συγκεκριμένες μερίδες του εκλογικού σώματος».
Από κοντά και κάποιοι «Ανεξάρτητοι» βουλευτές (Καπερνάρος και άλλοι): Κραυγές για κάποια δευτερεύοντα στοιχεία του νομοσχεδίου, ανυπόφορης εκλογικής κερδοσκοπίας και εμπορίας της Ορθοδοξίας…
Δεν άργησε να μπει στο παιχνίδι και ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός τους ξεπέρασε όλους, ακόμα και την κυβέρνηση…
Ο ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνο δεν διατύπωσε την παραμικρή διαφωνία, έστω και σε επιμέρους ζητήματα (για το θεαθήναι όπως οι άλλοι), αλλά αντίθετα κατηγόρησε την κυβέρνηση για «πάγωμα» του νομοσχεδίου!!!
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι βασιλικότερος του Βασιλέως. Κατηγορεί (!!!) την κυβέρνηση ότι θεωρεί «πολυτέλεια την πάταξη του ρατσισμού»!!!
Κατηγορεί, δηλαδή την κυβερνητική συμμορία που υλοποιεί τις πιο αποτρόπαιες και φρενοβλαβείς ΠΡΑΞΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ εναντίον της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της (τα ρατσιστικά συμβόλαια θανάτου του 4ου Ράιχ), ότι κωλυσιεργεί και θεωρεί «πολυτέλεια την πάταξη του ρατσισμού»!!!
Ο ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο νομιμοποιεί το νομοσχέδιο (εντολή της ΕΕ της αποικιοκρατικής κακουργίας), όχι μόνο νομιμοποιεί τα ανδρείκελα-εκτελεστές των εντολών της ΕΕ, αλλά προχωράει ένα ακόμα βήμα παραπέρα: Ζητάει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, να εκτελεστούν οι εντολές των διεθνών μαφιόζων και να γίνουν πιο «αποτελεσματικές» και πιο «σκληρές»…
Διαβάστε την ανακοίνωση Τύπου (με γαρνιτούρα Μπαλτάκου), εδώ:
http://www.enikos.gr/politics/257929,Katrivanoy:_Mpaltako_zeis_esy_mas_odhg.html
Προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ, πριν γίνει κυβέρνηση, θέλει να έχει «κλειδώσει» το λουκέτο της ΟΛΙΚΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ, για να μη βρεθεί ο ίδιος με τέτοια υδρογονοβόμβα στα χέρια του…
Γι αυτό, ίσως, ήταν ΥΠΕΡ και του νομοσχεδίου Ρουπακιώτη!!!
Ο ΣΥΡΙΖΑ για άλλη μια φορά επιβεβαιώνει τη δουλική του ΥΠΟΤΑΓΗ στην πλανητική εξουσία και τα ιδεολογήματα της Νέας Τάξης: ΥΠΟΤΑΓΗ που θα τον τινάξει στον αέρα εάν και όταν γίνει κυβέρνηση…
πηγή
Το σχέδιο εκτουρκισμού της Ίμβρου
ΣΤΟ τελευταίο φύλλο της εβδομαδιαίας αρμενικής εφημερίδας
«AGOS» δημοσιεύεται ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Uygar Gultekin με τίτλο
«Στη δικαιοσύνη το ‘σχέδιο εκτουρκισμού της Ίμβρου’, στο οποίο
αναφέρονται τα εξής:
«Επί σειρά ετών η Άγκυρα προσπάθησε να εκτουρκίσει το νησί της Ίμβρου, προβάλλοντας ως πρόφαση τη ‘στρατηγική της θέση’. Οι πολιτικές του εκτουρκισμού μετά από χρόνια έχουν ξαναγίνει θέμα συζητήσεων. Ο δικηγόρος Ερχάν Πέκτσε, που έχει ασχοληθεί με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων που έχουν υποστεί οι Ρωμιοί στην Ίμβρο, βρήκε έγγραφο στο οποίο περιλαμβάνονται αναλυτικά οι σχετικές με τον εκτουρκισμό της Ίμβρου αποφάσεις του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας (MGK). Ο κ. Πέκτσε, ο οποίος κατέθεσε μήνυση στην Εισαγγελία της Ίμβρου με αφορμή το έγγραφο και τις πρακτικές του, αξιολογώντας ως έγκλημα κατά τις ανθρωπότητας την εφαρμογή των αποφάσεων που περιλαμβάνονται στο εν λόγω έγγραφο, ζήτησε να διεξαχθεί σχετική ανάκριση.
Η εξέταση του αιτήματος από την εισαγγελία συνεχίζεται. Το αποκαλυφθέν έγγραφο αποτελεί μία συνολική έκθεση για την Ίμβρο. Στο φάκελο υπάρχουν λεπτομερείς πληροφορίες για την Ίμβρο, καθώς και έγγραφα φακελώματος των Ρωμιών που ζούσαν στο νησί. Τα έγγραφα χαρακτηρίζονται ‘άκρως απόρρητα’, ενώ στην έκθεση παρατίθενται με λεπτομέρειες όλες οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι πρακτικές που εφαρμόστηκαν μέχρι το 1970. Στο έγγραφο, μετά την παράθεση μιας σύντομης ιστορικής αναφοράς για την Ίμβρο, προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες του νησιού ουδέποτε εγκατέλειψαν το ιδεώδες της ‘μεγάλης Ελλάδας’ και ότι εργάζονται για την πραγματοποίησή του.
Αναφέρεται ότι η κατάσταση αυτή έγινε αντιληπτή όταν ο Τζεβντέτ Σουνάυ έγινε Α/ΓΕΕΘΑ και με την απόφαση Νο 35 της 27ης Μαρτίου 1964 του ΣΕΑ αναφέρονται ρητώς τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τον εκτουρκισμό του νησιού, ενώ παρατίθενται τα όσα πρέπει να γίνουν. Ιδού και ορισμένες από τις αξιοπρόσεκτες διατυπώσεις του εγγράφου: Η ‘’Κεντρική Ιδέα της Πολιτικής μας για την Ίμβρο’’ αναλύεται ως εξής: ‘Αυτό που γίνεται αντιληπτό από την μελέτη της απόφασης Νο 35 του ΣΕΑ είναι η προετοιμασία όλων των απαραίτητων οικονομικών, κοινωνικών και ηθικών προϋποθέσεων για τον εκτουρκισμό του νησιού και την υποστήριξη των προσφύγων, καθώς και η λήψη των αναγκαίων μέτρων για την πλήρη εξάλειψη των ρωμαίικων φιλοδοξιών’. Στο κεφάλαιο με τίτλο ‘’Τα πραγματοποιηθέντα’’, αναφέρονται τα ακόλουθα: Ανεγέρθηκε το υποθηκοφυλακείο του νησιού και ένα σύγχρονο κτίριο για τη μουφτεία, ενώ διορίστηκε ένας μουφτής με ανώτατη εκπαίδευση κι έτσι τοποθετήθηκε ένας ισχυρός θρησκευτικός ηγέτης για τον μουσουλμανικό πληθυσμό. Ανεγέρθηκε νέο και σύγχρονο τζαμί και αναστηλώθηκαν τα παλαιά μνημεία.
Μεταφέρθηκε από το Τσανάκκαλε στην Ίμβρο ένα Τάγμα Εκπαίδευσης της Στρατοχωροφυλακής, κατά τρόπο ώστε να μην αντιτίθεται στους περιορισμούς του κεφαλαίου περί Στενών της Συνθήκης της Λωζάννης και για το σκοπό αυτό απαλλοτριώθηκαν 1.700 στρέμματα γης. Διατηρήθηκε το καθεστώς του νησιού ως απαγορευμένης ζώνης δευτέρου βαθμού κι έτσι μειώθηκε η τουριστική του ελκυστικότητα. Διασφαλίστηκε το ότι δεν θα επιδεικνύεται καμία κατ’ εξαίρεση συμπεριφορά στον Μητροπολίτη από την άποψη του κρατικού πρωτοκόλλου. Έκλεισαν όλα τα ρωμαίικα σχολεία δυνάμει του Νόμου 502 του 1964, όλες οι εγκαταστάσεις τους απαλλοτριώθηκαν και στα ίδια κτίρια άνοιξαν τουρκικά σχολεία υπαγόμενα στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας. Τα έσοδα και έξοδα των ρωμαίικων συλλόγων υπήχθησαν σε τακτικούς ελέγχους των αρμοδίων βακουφικών επιθεωρητών.
«Κλείσιμο των σχολείων»
Στο κεφάλαιο περί των ‘πραγματοποιηθέντων’ αναφέρονται και τα εξής: «Με το κλείσιμο των ρωμαίικων σχολείων, η πλειοψηφία των Ρωμιών προτίμησαν αντί να στείλουν τα παιδιά τους στα τουρκικά σχολεία που άνοιξαν στο ίδιο μέρος, να τα στείλει στα ρωμαίικα σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Υπάρχουν ακόμη σχολεία με δύο μαθητές. Ωστόσο, υπάρχει η ελπίδα ότι οι Ρωμιοί θα προσαρμοστούν στο νέο καθεστώς και, όπως έκαναν και κατά την περίοδο 1923-1954, θα στείλουν τα παιδιά τους εδώ στα τουρκικά σχολεία. Επειδή η έλευση στο νησί της σχολής διδασκάλων, της φυλακής και του Τάγματος της Στρατοχωροφυλακής οδήγησε στην αύξηση της καταναλωτικής μερίδας, αυξήθηκαν οι εμπορικές δραστηριότητες και η αύξηση αυτή είχε θετική επίδραση στα έσοδα των Ρωμιών που ασχολούνται με το εμπόριο. Αν και το κατάστημα πωλήσεων της φυλακής και η καντίνα του τάγματος μπήκαν στην αγορά, οι περιορισμοί στην κατάσταση και στις δυνατότητες δεν μπόρεσαν να επιτρέψουν να δοθεί μία ικανοποιητική απάντηση στη ζήτηση. Καταβάλλονται προσπάθειες έτσι ώστε να δρομολογηθούν σοβαρές δράσεις επί του συγκεκριμένου θέματος. Η κατασκευή λιμανιού στο Kuzu [Άγ. Κήρυκος] και η λειτουργία της γραμμής φεριμπότ μεταξύ Τσανάκκαλε-Ίμβρου-Τενέδου θα διευκολύνει τις σχέσεις με τα νησιά και θα μεταφέρει μαζικά την τουρκική κουλτούρα στο νησί της Ίμβρου’. Το έγγραφο
του φακελώματος Στο έγγραφο εξετάζεται λεπτομερειακά και η κατάσταση των εκκλησιών και των μοναστηριών που βρίσκονται στην Ίμβρο. Εξίσου λεπτομερειακά παρατίθενται και οι πληροφορίες σχετικά με τους ιερείς. Αφού καταγραφούν όλοι οι ρωμαίικοι σύλλογοι του νησιού, ακολουθεί το σχόλιο πως ‘καθένας τους αποτελεί μία εστία συνομωσίας’. Παράλληλα στο έγγραφο έχουν φακελωθεί όλες οι παραγωγικές μονάδες των Ρωμιών, μέχρι και ποσότητες των προϊόντων που παρήχθησαν από τις εργασίες τους. Προβάλλεται και ο ισχυρισμός ότι πολλοί Ρωμιοί έχουν σχέσεις με την Ελλάδα, ωστόσο δεν παρατίθεται καμία απόδειξη».
πηγή
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)