Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Δίχρονος μασούσε το φαγητό και τάιζε από το στόμα του την ανάπηρη μητέρα του

http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/article2937231.ece/BINARY/w660/BoyMommyChina22714sk1.jpg

 

Η ιστορία που θα διαβάσετε συνέβη στην Κίνα. Πρωταγωνιστής είναι ένα 2χρονο παιδάκι και η μητέρα του η οποία έμεινε ανάπηρη, όταν ένα φορτηγό έπεσε επάνω της ενώ βρισκόταν στη στάση και περίμενε το λεωφορείο.Μετά το περιστατικό η γυναίκα έπεσε σε κώμα για πολλές εβδομάδες και ο μικρούλης μεγάλωνε με τον πατέρα του. Όταν η μητέρα συνήλθε δεν μπορούσε ούτε τις βασικές της ανάγκες να ικανοποιήσει.Δεν μπορούσε καν να μασήσει το φαγητό της και να φάει μόνη της. Μεταφέρθηκε στο σπίτι και έμενε με τον μικρούλη της, αφού ο πατέρας έπρεπε να λείψει σε άλλη πόλη λόγω δουλειάς.Ο μικρός ανέλαβε την φροντίδα της μητέρας του. Το συγκλονιστικότερο ήταν ότι με κάποιο τρόπο γνώριζε;, ένιωθε; κανείς δεν ξέρει, η μητέρα του δεν μπορούσε να φάει μόνη της. Τότε το δίχρονο παιδάκι, έφερνε το φαγητό της δίπλα στο κρεβάτι της.


Ακουμπούσε το πιάτο στο κομοδίνο, έπαιρνε μια μπουκίτσα, την μασούσε καλά και στη συνέχεια άγγιζε το στοματάκι του στο ανοιχτό στόμα της μανούλα του και άφηνε την μασημένη τροφή μέσα της.

  Αυτό την έσωσε. Η μητέρα του μικρού κατάφερε σιγά σιγά να επανέλθει και να αναρρώσει σε μεγάλο βαθμό και σήμερα μαζί με τον γιο της απολαμβάνουν μια οικογενειακή ζωή


Κι εμείς τσαντιζόμαστε επειδή μας έπιασε η βροχή στην παραλία...


katouna koupepe

χωρίς σχόλιο

http://noorslist.files.wordpress.com/2008/02/terroristidfisraeliwarcrimes.jpg?w=500

Γι’ αυτά τα παιδιά και τις γυναίκες θα φωνάξει κανείς;

 

Οι παρανοϊκοί σύμμαχοι της Τουρκίας, η ηγεσία και οι «μαχητές» του Ισλαμικού Κράτους έχουν πολλάκις κατηγορηθεί για εγκλήματα. Φαίνεται όμως πως οι έως τώρα εναντίον τους κατηγορίες ήταν σταγόνα στον ωκεανό, σε σχέση με τα όσα πλέον αποκαλύπτονται για τη δράση τους.
Σύμφωνα με έκθεση του ΟΗΕ, μόνο στο Ιράκ, οι φανατικοί του προφήτη στρατολογούν παιδιά, έχουν εκτελέσει, μόνο εντός του 2014, περισσότερους από 5.600 αμάχους και έχουν βιάσει αναρίθμητες γυναίκες. Ωσάν οι ορδές του Αττίλα να μην ηττήθηκαν ποτέ, ο πόλεμος στο Ιράκ, εξαιτίας των άθλιων φίλων του Ερντογάν επέστρεψε σε εποχές προϊστορικής βαρβαρότητας.
«Το ISIL και οι συνεργαζόμενες με αυτό ομάδες εξακολουθούν να διαπράττουν φόνους, κυρίως τοπικών πολιτικών και θρησκευτικών ηγετών, δημοσίων υπαλλήλων, εκπαιδευτικών, εργαζομένων σε νοσοκομεία, ενώ διαπράττουν και σεξουαλικά εγκλήματα κατά γυναικών και ανηλίκων κοριτσιών, ληστεύουν και με τη βία εντάσσουν, ακόμα και μικρά αγόρια, στις δυνάμεις τους», αναφέρει η έκθεση. Η έκθεση κατηγορεί ακόμα το Ισλαμικό Κράτος ότι συστηματικά καταστρέφει αρχαιολογικά και πολιτιστικά μνημεία.

«Υπάρχουν καθημερινές αναφορές για τρομακτικές πράξεις καταστρατήγησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατά απλών Ιρακινών πολιτών, παιδιών, γυναικών και ανδρών», ανέφερε αξιωματούχος του ΟΗΕ. Από τους 2.400 περίπου ανθρώπους που σκοτώθηκαν στις συγκρούσεις στο Ιράκ, τον Ιούνιο, οι 1.531 ήταν άμαχοι.
Παρόλα αυτά, για αυτούς… δεν οργανώθηκε καμία πορεία διαμαρτυρίας στην Αθήνα. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ; ΠΟΛΥ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ. Τα λόγια αυτά αφορούν και τα κόμματα…
Τα Ηνωμένα Έθνη κάλεσαν την ιρακινή κυβέρνηση να λάβει μέτρα γα να σταματήσει η σφαγή, αλλά, δεδομένων των περιστάσεων, μάλλον πρόσκληση αυτή έχει καθαρά θεωρητικό χαρακτήρα, αφού πέραν της έμπρακτης αδυναμίας της σιιτικής κυβέρνησης Μαλίκι να δράσει, ο Ιρακινός πρωθυπουργός αμφισβητείται πλέον, πανταχόθεν. Την ίδια ώρα οι μάχες συνεχίζονται βόρεια της Βαγδάτης, με το αποτέλεσμα να παραμένει αμφίβολο.

πηγή 

Τί λες ρε;

 

Αν. Λοβέρδος: Οι ζηλωτές της Εκκλησίας βλάπτουν τη γνησιότητα και την ανεκτικότητα της χριστιανικής πίστης



Μ"ἀνεξήγητη" ὀξύτητα ὁ Ὑπουργὸς παιδείας ἐπιτίθεται σὲ συνέντευξη ἐναντίον ὅσων ἀντέδρασαν καὶ ἀντιδροῦν στὰ ἀντίχριστα σχέδιά του. Αὐτὸς ποὺ ὑπῆρξε συνήγορος τῶν Σαϊεντολόγων, αὐτὸς ποὺ ἐπανέφερε στὸ προσκήνιο τὸ Νομοσχέδιο περὶ «εἰκαζόμενης συναίνεσης»· νομοσχέδιο ποὺ ἀπὸ κάποιους εἶχε χαρακτηρισθεῖ ὡς «νόμος "Φρανκενστάϊν"–Λοβέρδου» καὶ τὸ ὁποῖο, ἐξ  αἰτίας τῶν ἀντιδράσεων, εἶχε ἀποσυρθεῖ.
Ἡ Νέα Τάξη, λοιπόν, εἶναι ἐδῶ, σὲ πολλὰ θέματα ποὺ μᾶς ἀφοροῦν ὡς ἐλεύθερους ἀνθρώπους καὶ ὡς χριστιανούς, ἰδιαίτερα δὲ μὲ τὴν οὐσιαστικὴ ἀλλοίωση τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὴ συνέντευξη ποὺ δημοσιεύουμε, μὲ τὶς πλάτες τώρα καὶ τοῦ συναινετικοῦ πρὸς κάθε νεοεποχίτικη «τρέλα», Οἰκουμενιστῆ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου, καὶ φυσικὰ μὲ τὴ σιωπηρὴ ἀνοχὴ τῶν Συνοδικῶν Ἐπισκόπων.

Αν. Λοβέρδος:
Οι ζηλωτές της Εκκλησίας βλάπτουν τη γνησιότητα και την ανεκτικότητα της χριστιανικής πίστης 

Μην ασχολείσαι...


Χίλιοι Παλαιστινίοι βρίσκουν καταφύγιο σε ελληνορθόδοξο ναό στη Γάζα



Σε μία ελληνική ορθόδοξη εκκλησία του 12ου αιώνα, τον ναό του Αγίου Πορφυρίου, έχουν βρει καταφύγιο περίπου 1.000 παλαιστίνιοι μουσουλμάνοι.

Οι τοίχοι του ναού, ο οποίος χρονολογείται από τις Σταυροφορίες, είναι στιβαροί. Δεν μπορούν όμως να εγγυηθούν έναν ασφαλές παράδεισο για όλους αυτούς τους ανθρώπους που προσπαθούν με κάθε τρόπο να σωθούν από τη βροχή των ισραηλινών οβίδων. Λίγο αφότου άρχισαν να περνούν ο ένας μετά τον άλλο τις πύλες του Αγίου Πορφυρίου, ισραηλινά αεροσκάφη βομβάρδισαν παρακείμενη περιοχή, προκαλώντας ζημιές σε μνήματα.

Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερα από τα σπίτια τους, στη συνοικία Σετζάγια, όπου περίπου 72 Παλαιστίνιοι – εκ των οποίων πολλά γυναικόπαιδα – σκοτώθηκαν την Κυριακή. Η σημερινή μέρα κύλησε με τα παιδιά να παίζουν ποδόσφαιρο στον αυλόγυρο και τις μανάδες τους να τα κοιτούν καθισμένες στα στρώματα και τις πλαστικές καρέκλες που τους παρέχει η εκκλησία.

«Ανοίξαμε την εκκλησία για να βοηθήσουμε τον κόσμο. Αυτό είναι το καθήκον της Εκκλησίας. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε», επισημαίνει στο Reuters ο αρχιεπίσκοπος Τιβεριάδος Αλέξιος. Μόλις 1.400 χριστιανοί – ορθόδοξοι, καθολικοί και προντεστάντες – ζουν ανάμεσα στους 1,8 μουσουλμάνους της πυκνοκατοικημένης Λωρίδας της Γάζας. Η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα είναι η μεγαλύτερη από αυτές.

«Στην αρχή ήταν 600. Σήμερα είναι 1.000, γυναίκες και παιδιά στην πλειονότητά τους. Κάποια από αυτά είναι βρέφη που γεννήθηκαν πριν από μία εβδομάδα», προσθέτει ο αρχιεπίσκοπος Αλέξιος.

«Φύγαμε από τα σπίτια μας και ήρθαμε εδώ, αλλά βομβάρδισαν και την εκκλησία. Πού να πάμε; Ας μας πούνε πού να πάμε», λέει αγανακτισμένη μία γυναίκα που πρόλαβε να δραπετεύσει με το παιδί της στα χέρια. «Οι οβίδες μάς κυνηγούν ενώ τρέχουμε. Μπορείτε να φανταστείτε ένα αγόρι να πέφτει στο έδαφος και η μητέρα του να μη μπορεί να σταματήσει για να το σηκώσει;», φώναζε κατηγορώντας ευθέως το Ισραήλ ότι χτυπάει αμάχους.

Μέσα σε αυτήν την τραγωδία ωστόσο, ο αρχιεπίσκοπος Αλέξιος περιγράφει και στιγμές χαράς. «Χθες μία γυναίκα γέννησε ένα μωρό, μία νέα ζωή. Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι», τονίζει. «Υπάρχει ο θάνατος, αλλά υπάρχει και η ζωή».

πηγή 

ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ...ΕΝΟΧΗ Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ

 

«Η «Αλληλεγγύη για όλους», σε μια έμπρακτη στήριξη του αγώνα τους, οργάνωσαν αποστολή αλληλεγγύης την Κυριακή 20.07 στη Μανωλάδα. Την αποστολή αποτέλεσαν γιατροί και εθελοντές από τα κοινωνικά ιατρεία αλληλεγγύης Αθήνας-Κορίνθου-Πάτρας, δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερ, βουλευτές και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ, μέλη του συντονιστικού των αγωνιζόμενων καθαριστριών του Υπουργείου οικονομικών, εργαζόμενοι του αυτοδιαχειριζόμενου εργοστάσιου της ΒΙΟ.ΜΕ, το Ανοιχτό σχολείο μεταναστών Πειραιά, η κίνηση «Απελάστε το ρατσισμό», το Δίκτυο κοινωνικής υποστήριξης προσφύγων και μεταναστών, μέλη της Ένωσης μεταναστών Εργατών και του ΚΕΕΡΦΑ. Επίσης μεταφέρθηκαν τρόφιμα και είδη προσωπικής υγιεινής για τις άμεσες ανάγκες των εργατών».

«Αλληλεγγύη για όλους», λοιπόν. Αρκεί, αυτοί οι «όλοι» να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από Έλληνες! Έλληνες, θαυμάστε τις δουλάρες της Νέας Τάξης-Παγκοσμιοποίησης και του Σόρος κι όταν έρθουν να σας ζητήσουν ψήφο, στείλτε τους στους… Πακιστανούς!


 πηγή

Εκκλησία και κοινωνικοπολιτικά συστήματα

 http://c2910532.r32.cf0.rackcdn.com/277865-4fb62af8a6822-large.jpg

Η Εκκλησία είναι θεοΐδρυτος οργανισμός, ο οποίος τονίζει το δισυπόστατο του ανθρωπίνου προσώπου, ότι δηλαδή ο άνθρωπος αποτελείται από πνεύμα (ψυχή) και σώμα. Αν κατά καιρούς βρέθηκαν κάποιοι που υποτίμησαν το σώμα, επηρεασμένοι από την πλατωνική αντίληψη, οι Πατέρες της Εκκλησίας έσπευσαν να εξυψώσουν αυτό αναλύοντας το του Αποστόλου Παύλου ότι αποτελεί ναό του Αγίου Πνεύματος. Βέβαια όσοι είναι αμέτοχοι του ευαγγελικού και πατερικού λόγου εύκολα μπορούν να διολισθήσουν στην προβολή της αντιπαλότητας μεταξύ πνεύματος και ύλης (σάρκας). Όλα ξεκινούν από την κατάχρηση των όρων πνεύμα και πνευματικός.  Ζην πνευματικά σημαίνει για την Εκκλησία ζην κατά Χριστόν. Ζην σαρκικά σημαίνει ζην ενάντια στο θέλημα του Χριστού ακόμη και όταν δεν υπηρετούμε δουλικά το σώμα, γι’ αυτό και χαρακτηριζόμαστε από τους εν τω κόσμω ως πνευματικοί. Ο εγωισμός, η υπερηφάνεια, η κενοδοξία και η αλαζονεία είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κατά σάρκα ζην.
Βέβαια δεν έχουν πάντοτε άδικο εκείνοι που κατηγορούν τα μέλη της Εκκλησίας ως αδιαφορούντα για τις βιοτικές ανάγκες. Τα πυρά δέχονται συνήθως οι ασκητές, που μας άφησαν ακραία παραδείγματα στέρησης του σώματος και τους οποίους πολλές φορές σπεύδουμε και εμείς οι πιστοί στον κόσμο να καταγγείλουμε για την ακραία περιφρόνηση προς την ύλη. Εκείνο που παραβλέπουμε είναι ότι αυτοί με τη στάση τους ευαρέστησαν τον Θεό, ο οποίος εκδήλωσε ποικιλοτρόπως την ευαρέσκειά του αυτή. Κατά τους νεότερους χρόνους επικριτικοί υπήρξαν πολλοί κριτικά ή επικριτικά ιστάμενοι έναντι της Εκκλησίας για τη στάση των χριστιανών έναντι των βιοτικών προβλημάτων των μελών της κοινωνίας. Δύο είναι κυρίως οι κατηγορίες: Η πρώτη ότι μένουν παντελώς αδιάφοροι, για τα βιοτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες τους όντες μονίμως προσανατολισμένοι στην μετά θάνατο ζωή. Η κατηγορία είναι παντελώς άδικη, καθώς η φιλανθρωπία (ή αλληλεγγύη, όπως τη θέλει ο κόσμος) ασκείται κατά κανόνα από πιστούς. Η δεύτερη ότι τάσσονται με το μέρος των ισχυρών, τους οποίους στηρίζουν, ώστε να δικαιώνουν εκείνους που υποστηρίζουν ότι οι θρησκείες είναι ανθρώπινα κατασκευάσματα στην υπηρεσία των κρατούντων!
Η σύγχυση έχει ενταθεί στη Δύση, όπου με τον όρο Εκκλησία εννοούνται οι χριστιανικές ομολογίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν κατά καιρούς, μετά την αποκοπή τους από το σώμα της Εκκλησίας, και οι οποίες αγνοούν την παράδοση των Πατέρων της. Κατά τους πρώτους χρόνους μετά την αναγνώριση της Εκκλησίας από τον Καίσαρα, τα μέλη αυτής ασκούσαν, κατά κανόνα,  την κοινωνική πολιτική κατά δύο τρόπους. Ο πρώτος ήταν η γνωστή ως σήμερα φιλανθρωπική δράση. Εκπληκτικό παράδειγμα αποτελεί η «Βασιλειάδα» του Μεγάλου Βασιλείου, τον οποίο επιχειρούν να μειώσουν στις ημέρες μας κάποιοι, που υποτίθεται ότι ασχολούνται με την παιδεία αγνοούντες παντελώς τι είναι αυτή. Ο φίλος του ο Γρηγόριος ο θεολόγος δεν μας άφησε κοινωνικό έργο ως φύση ασκητική. Άλλοι όμως αξιοποίησαν για το κοινό καλό την πατρική του περιουσία, που του ήταν παντελώς άχρηστη στο ερημητήριό του. Ο δεύτερος τρόπος ήταν η καυστική καταγγελία της κοινωνικής αδικίας. Τα κείμενα των Πατέρων είναι σαφώς πιο επικριτικά από τα άλλα κοινωνικών μεταρρυθμιστών των νεοτέρων χρόνων. Και οι Πατέρες δεν περιορίζονταν στην καταγγελία των ολιγότερο ισχυρών. Δεν δίσταζαν να συγκρουστούν και με την Αυλή, όταν αυτή προκαλούσε με τη χλιδή και την αρπαγή προς ικανοποίηση της αλαζονείας της. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος πέθανε εξόριστος μετά από σύγκρουση με την αυτοκράτειρα όχι για πνευματικά, αλλά για βιοτικά θέματα. Και όπως έγραψε ορθόδοξος στοχαστής των νεοτέρων χρόνων «ο αγώνας για το ψωμί της οικογένειά μας είναι υλικός, ο αγώνας για το ψωμί των άλλων είναι πνευματικός» (Ν. Μπερντιάγεφ).
Η Δύση, καθώς αποκόπηκε από την Εκκλησία, κατέπεσε σε πλήθος κοινωνικών κακών, σημαντικότερο μεταξύ των οποίων υπήρξε η φεουδαρχία. Και επειδή αυτήν ευλόγησαν οι θρησκευτικοί ηγέτες της Δύσης, όταν ήρθε ο καιρός της ανατροπής της, ήταν αναπόφευκτο οι αντίπαλοί της να θεωρήσουν τον αγώνα τους και αντιθρησκευτικό. Η ανάδυση της αστικής τάξης, συνοδεύτηκε από την εισαγωγή του φυσικού δικαίου στη θέση του θείου δικαίου, το οποίο είχε ταυτιστεί με εκείνο που ίσχυε κατά τον Μεσαίωνα! Πολύς ο λόγος έκτοτε για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία είχε καταστραγγαλίσει η φεουδαρχία με τις ευλογίες των θρησκευτικών ηγητόρων της Δύσης. Τί τραγικό να αναζητούν αλλού και όχι στον απελευθερωτικό ευαγγελικό λόγο θεμελίωση δικαιωμάτων! Ίσως γιατί είχαν όλοι οι «επαναστάτες» κατά νου τα δικαιώματά τους και όχι εκείνα των άλλων και επί πλέον γιατί ενοχλούνταν (και ενοχλούνται ως σήμερα) από τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον λόγο του Χριστού. Βέβαια ο «επαναστατικός» αναβρασμός ξεθύμανε γρήγορα και οι νέοι κυρίαρχοι, οι αστοί, διαπίστωσαν ότι είναι προς το συμφέρον τους η σύμπλευση με τους θρησκευτικούς ηγέτες, καθώς ξανοίγονταν για την «ένδοξη» επιχείρηση της αποικιοποίησης του πλανήτη. Και αυτοί ευλόγησαν την κοινωνική αδικία για μία ακόμη φορά. Τότε εμφανίστηκε στο προσκήνιο το κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο επιχείρησε να αποκαταστήσει την κοινωνική δικαιοσύνη, αυτή την οποία από αιώνες είχαν λησμονήσει οι χριστιανοί στη Δύση. Το τραγικό είναι ότι, παρά τις αρχικές προβλέψεις των ηγητόρων του κινήματος, ο κομμουνισμός επεκράτησε σε ορθόδοξη χώρα, για τα κρίματα των αρχόντων της, της διανόησης και του κλήρου. Και τότε εξαπολύθηκε άγριος διωγμός κατ’ εκείνων, που, τιμώντας το ράσο τους, δεν έσπευσαν να δηλώσουν υποταγή, ώστε να υπηρετήσουν το άθεο καθεστώς μέσω της παραεκκλησίας που οργάνωσε. Και φυσικά δεν ήταν εκείνοι, που είχαν προδώσει τον πονεμένο λαό, αλλά οι άλλοι, που έσπευσαν να υπηρετήσουν τον «νέο αφέντη»
Οι χριστιανοί στη Δύση συντάχθηκαν σε ενιαίο στρατόπεδο με τους αστούς, προκειμένου να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τον επελαύνοντα αθεϊσμό, που στερεί την ελευθερία του ατόμου (όχι του προσώπου, που το έχει αφανίσει και ο αστισμός). Στην Ελλάδα ελάχιστοι ελάχιστα γνωρίζουμε για τη μαρτυρία και το μαρτύριο πολλών χιλιάδων Ρώσων. Στρέψαμε την πλάτη στους ομόδοξους αδελφούς μας και εξαγγείλαμε το σύνθημα: «Ανήκομεν εις την Δύσιν».  Εκδηλώναμε την ευγνωμοσύνη μας, που μας παρέλαβε αυτή κατά τη μοιρασιά των λαών, ως κοπαδιών προβάτων! Και έχοντας τυφλωθεί δεν συνειδητοποιούμε ότι η Δύση απεργάζεται τον όλεθρό μας, την πνευματική και εθνική μας υπόσταση, αλλά και τη βιολογική.
Είναι καιρός να αρθεί η Ιεραρχία στο ύψος των περιστάσεων και να αρθρώσει λόγο άκρως ελεγκτικό κατά των απεργαζομένων τη συμφορά μας. Να ακουστεί ξανά το «ουκ εξεστί σοι» αντί να γράφονται κάποια γράμματα με δυτική ευγένεια, δείγματα υποτέλειας προς τους κρατούντες, που υπηρετούν τα σχέδια του αφανισμού μας ως λαού. Τώρα, που αυτοί εκδιώκουν από τα σχολεία τους Τρεις Ιεράρχες ως ανεπιθύμητους, πρέπει οι άμβωνες των ναών να πάλλονται από τα ουαί κατά των οδηγούντων σε απόγνωση τους λαούς. Όχι δεν είναι πολιτικοποίηση αυτό. Είναι χρέος των πνευματικών ηγετών των λαών. Εκτός και αν αυτοί αισθάνονται ικανοποιημένοι με το να τους παρέχεται ακόμη το δικαίωμα να βαπτίζουν, να στεφανώνουν λιγότερους, και να θάβουν όσους δεν επιλέξουν την καύση στην πυρά.
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΗΣ»

Ανακοίνωση για τη συνταξιοδότηση του Δ/ντη ΔΕ Αιτ/νίας Ιάκωβου Παλαιολόγου


 
Ο συνάδελφος Ιάκωβος Παλαιολόγος μετά από 35 έτη προσφοράς στο χώρο της εκπαίδευσης τερμάτισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία και συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα.
Πέρα από το πλούσιο έργο μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας στα σχολεία που υπηρέτησε ως λειτουργός της μέσης εκπαίδευσης, πρόσφερε και ως συνδικαλιστής της Α’ ΕΛΜΕ της οποίας υπήρξε ενεργό μέλος, ως αιρετός αλλά και από θέσεις διοίκησης τις οποίες κατείχε.
Ως Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας αντεπεξήλθε άψογα στα καθήκοντά του.
Λίγο πριν συνταξιοδοτηθεί κλήθηκε να χειριστεί και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κυβερνητικής πολιτικής στην περιοχή μας και κατάφερε όχι μόνο να επιτελέσει το καθήκον του ως στέλεχος εκπαίδευσης απέναντι στην Πολιτεία αλλά και να αμβλύνει τις όποιες επιπτώσεις της πολιτικής αυτής στο χώρο μας.
Δεν είναι τυχαίο ότι η συνεργασία μας υπήρξε άψογη καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του.
Για αυτή την ποικίλη προσφορά του θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε και να του ευχηθούμε να έχει υγεία και να συνεχίσει να προσφέρει στο χώρο με την πολύτιμη εμπειρία του.

πηγή