Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Εάν ένας άνθρωπος παρακούει την συνείδηση μια φορά, δυο φόρες ή περισσότερο, τότε δεν την ακούει πια.

Στάρετς Ζαχαρίας

Όντως φοβερώτατον, το του θανάτου μυστήριον!!!! Ένα αληθινό σύγχρονο γεγονός.

Ήταν δυο φίλοι που αγαπιόντουσαν πολύ. Ήταν και εν ΧΩ αδερφοί γιατί ήταν πιστοί και αγωνιστές χριστιανοί.
Ο ένας έφυγε γρήγορα, πολύ ξαφνικά και έτσι ο πόνος ήταν μεγάλος στον φίλο του που έμεινε.
Μέσα του δημιουργήθηκε καθώς περνούσαν οι μέρες, ένα ερώτημα ….άραγε πως έφυγε ο φίλος μου, πως είναι να αποχωρήσετε η ψυχή από το σώμα….τι έγινε αυτό το βράδυ που εντελώς απροσδόκητα  έκλεισε τα μάτια του και αναχώρησε κοντά στο Θεό που τόσο αγαπούσε?
Ο καλός Θεός, που τα αιτήματα των απλών άδολων ανθρώπων δεν τα αφήνει αναπάντητα, έδωσε την άδεια στον κεκοιμημένο να εμφανιστεί στον ύπνο του αγαπημένου του φίλου και να του λύση την απορία του.
Πρώτα του είπε τι ένιωσε βιολογικά ……Αδερφέ μου, νιώθεις τη καρδιά σου να φτερουγίζει, να αλλάζουν οι χτύποι και καταλαβαίνεις ότι κάτι αλλιώτικο συμβαίνει…. νιώθεις ότι το σώμα σου μουδιάζει και το αίμα σου δεν κινείται όπως πριν ……Νιώθεις μια παγωμάρα να σου σκεπάζει στο σώμα.!!!!
Αλλά, αυτό αδερφέ που δεν περιγράφεται είναι το μαρτύριο του αποχωρισμού της ψυχής από το σώμα…!!! Μεγάλο μαρτύριο, πόνος πολύς….εγώ έβλεπα το δικό σας πόνο που με χάνατε, έτσι ξαφνικά και δεν μπορούσα να σας βοηθήσω, αλλά ούτε και εσείς εμένα…..αυτός όμως ο πόνος δεν είναι τίποτα μπροστά στο μαρτύριο του αποχωρισμού της ψυχής απο το σώμα….ένα ξερίζωμα που συνοδεύεται με πόνο …πολύ πόνο !!!
Μετά όλα παίρνουν το δρόμο τους…….τώρα δόξα τω Θεό είμαι καλά!!!

Έρχονται στο μυαλό μας τα τροπάρια της εξόδιου ακολουθίας………
.....Οἴμοι, οἶον ἀγῶνα ἔχει ἡ ψυχή, χωριζομένη ἐκ τοῦ σώματος! Οἴμοι, πόσα δακρύει τότε, καὶ οὐχ ὑπάρχει ὁ ἐλεῶν αὐτήν! Πρὸς τοὺς Ἀγγέλους τὰ ὄμματα ῥέπουσα, ἄπρακτα καθικετεύει· πρὸς τοὺς ἀνθρώπους τὰς χεῖρας ἐκτείνουσα, οὐκ ἔχει τὸν βοηθοῦντα. Διό, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ἐννοήσαντες ἡμῶν τὸ βραχὺ τῆς ζωῆς, τῷ μεταστάντι τὴν ἀνάπαυσιν, παρά Χριστοῦ αἰτησώμεθα, καὶ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τὸ μέγα ἔλεος......
  .....Ὄντως φοβερώτατον, τὸ τοῦ θανάτου μυστήριον! πῶς ψυχὴ ἐκ τοῦ σώματος, βιαίως χωρίζεται, ἐκ τῆς ἁρμονίας, καὶ τῆς συμφυΐας, ὁ φυσικώτατος δεσμός, θείῳ βουλήματι ἀποτέμνεται; Διό σε ἱκετεύομεν, τοὺς μεταστάντας ἀνάπαυσον, ἐν σκηναῖς τῶν Ἁγίων σου, Ζωοδότα φιλάνθρωπε. …
Αυτό είναι ένα απόλυτα αληθινό γεγονός που βίωσε ο φίλος μας πριν λίγο καιρό….!!!!

Η ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ





 
Η ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

To Σάββατο 27Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 8:00 εγκαινιάζεται η έκθεση ζωγραφικής ΣΥΜΒΟΛΑ της εικαστικού Μαρίας Φερεντίνου στο ιστορικό μουσείο λόγου και τέχνης  «Διέξοδος» στην...
Ιερή πόλη του Μεσολογγίου. Η έκθεση θα διαρκέσει από 27-9-2014  έως 19-10-2014. Η Φερεντίνου Μαρία χρησιμοποιεί μεταλλικές γραφές που ταξιδεύουν στον χρόνο, Μοτίβα σχέδια και χρώματα του παρελθόντος και της νεώτερης Ελλάδας  συμπορεύονται άλλοτε προσεγγίζοντας το παρελθόν και άλλοτε προσεγγίζοντας το μέλλον. Μεταλλικά στοιχεία, γεωμετρικά σχήματα, χρώματα, μοτίβα και σύμβολά από την αρχαία Ελλάδα, το  Βυζαντινό πολιτισμό, την Αραβική τέχνη και την δική της προσωπική γραφή συνυπάρχουν στο έργο της .  

 
 
 
Μια έκθεση που δεν πρέπει να χάσετε...

Η Χρυσή Αυγή …αγορεύει με κείμενα των κλασσικών του μαρξισμού

 http://img189.imageshack.us/img189/7628/qm75.jpg

Το είδαμε και αυτό: Η Χρυσή Αυγή να διαβάζει στη Βουλή κείμενα των κλασσικών του μαρξισμού, παραδίδοντας μαθήματα στην «αριστερά» της Παγκοσμιοποίησης…
Είναι πράγματι θλιβερό να επιχειρηματολογεί, η Χρυσή Αυγή, εναντίον της ομοφυλοφιλίας (που έχει αναγάγει η «αριστερά» σε πολιτικό δικαίωμα) και η «αριστερά» να καταπίνει τη γλώσσα της, στη συζήτηση για το «αντιρατσιστικό» τρόμο-νόμο: Που ψηφίστηκε από την κατοχική Βουλή…
Βρε που φτάσαμε:
Να έχουν πεταχτεί, από την «αριστερά», στον σκουπιδοτενεκέ ο Μαρξ, ο Ένγκελς, ο Λένιν και άλλοι μεγάλοι θεωρητικοί και ηγέτες του κομμουνιστικού κινήματος, και να αξιοποιούνται αυτοί από τη Χρυσή Αυγή εναντίον της «αριστεράς»…

Τι θα δούμε ακόμα…

Απολαύστε τη …μαρξιστική αγόρευση της Χρυσής Αυγής στο άρθρο:
«Μαρξιστικές παρεμβάσεις της Χρυσής Αυγής και αποκαλυπτική σιωπή Αριστεράς»
ΕΔΩ.

Φυσικά το ΡΕΣΑΛΤΟ έχει ασχοληθεί, από πολύ παλιά, με αυτά τα ζητήματα και έχει δείξει ότι αυτή η «αριστερά» έχει αναγάγει, κόντρα στη Θεωρία και την Πράξη του Σοσιαλισμού, κάθε ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ (κοινωνική, πολιτική ψυχολογική), σε «αδιαπραγμάτευτο ανθρώπινο δικαίωμα»…

Αυτή η …εκσυγχρονισμένη «αριστερά» πρόβαλε την απαίτηση να αναγνωριστεί και να νομιμοποιηθεί η ύπαρξη κάποιου «τρίτου φύλου»…

ΟΛΑ τα πολυπολιτισμικά ιδεολογήματα της πλανητικής χρηματιστηριακής χούντας που στόχο έχουν τη διάλυση της συνοχής των κοινωνιών και τη μετατροπή τους σε πολιτικές και ηθικές ζούγκλες, έχουν υψωθεί, από αυτήν την «αριστερά», σε «ατομικό δικαίωμα»!

Ενδεικτικά παραπέμπουμε σε δύο κείμενά μας:

α) Η καπιταλιστική μυθολογία της παρακμής αναπαράγεται από κάποιους θλιβερούς «αριστερούς», σαν «ανθρώπινο δικαίωμα»!!!
Βρίσκεται εδώ, μαζί με άλλα σχετικά:

β) «Ομοφυλοφιλία και ο “αριστερός” ερμαφροδιτισμός»
Το κείμενο είναι γραμμένο το Νοέμβριο του 2005 και βρίσκεται ΕΔΩ.

Η Ιστορία σου, οι επαναστατικές σου κληρονομιές και οι θεωρητικές σου κατακτήσεις και αποσκευές, αποτελούν το σωσίβιό σου και την πυξίδα σου. Όταν τις πετάς αυτό σημαίνει ότι έχεις περάσει στο αντίθετο στρατόπεδο…

Η σημερινή «αριστερά», όσο και αν ξενίζει, έχει περάσει στο αντίπαλο στρατόπεδο: Της Νέας Τάξης…

 πηγή

Έδεσε τον κωφάλαλο εγγονό της σε σιδερένια μπάρα για να πάει για δουλειά!

Ο εννιάχρονος Λακάν Κάλε από την Ινδία δεν ακούει και δεν μιλάει. Πάσχει επίσης από εγκεφαλική παράλυση και επιληψία. Η γιαγιά του λοιπόν που τον φροντίζει, τον έδεσε σε μια σιδερένια μπάρα, ώστε να μείνει ασφαλής κι εκείνη να πάει για δουλειά.
Η γυναίκα πουλάει παιχνίδια και λουλούδια στους δρόμους της Μουμπάις, ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει τον εγγονό της, τον οποίο τον μεγάλωσε κάτω από το στέγαστρο μιας στάσης λεωφορείου, αφού δεν έχουν σπίτι για να μείνουν.
paidi
«Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να τον δέσω γιατί αν χαθεί δεν μπορεί να μιλήσει», λέει η γυναίκα.
Ο πατέρας του Λακάν πέθανε πριν από πολλά χρόνια και η μητέρα του τον εγκατέλειψε. Μάλιστα μια φωτογραφία του που τον δείχνει δεμένο από την σιδερένια μπάρα δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα, προκαλώντας την ανησυχία σε αρκετές φιλανθρωπικές οργανώσεις και την αστυνομία.
paidi2
Από εκείνη τη μέρα μάλιστα το παιδί βρίσκεται υπό την φροντίδα ενός κρατικού ιδρύματος φροντίδας παιδιών.
Όπως λέει η γιαγιά του εννιάχρονου, ο Λακάν συνηθίζει να τριγυρίζει και συχνά έχει κινδυνέψει από τα διερχόμενα αυτοκίνητα, όσο εκείνη και η εγγονή της βγάζουν τα προς το ζην. Τα βράδια μάλιστα τον έδενε πάνω της όσο κοιμόντουσαν στο πεζοδρόμιο για να μην χαθεί.
paidi9
«Είμαι μια μόνη ηλικιωμένη γυναίκα. Κανείς δεν μου έδινε σημασία μέχρι που η εφημερίδα έκανε το ρεπορτάζ. Ο Λακάν πήγαινε σε ένα ειδικό σχολείο, αλλά τον έδιωξαν», είπε.
Παρ’ όλ’ αυτά το αγόρι βρίσκεται τώρα σε ένα ίδρυμα για παιδιά με αναπηρίες, που όμως, όπως παραδέχονται οι εργαζόμενοί του, έχει πάρα πολλές ελλείψεις.
paidi96
Η γιαγιά του πάντως πιστεύει ότι είναι καλύτερα από το να βρίσκεται στον δρόμο και ελπίζει ότι ο μικρούλης θα έχει εκεί ένα καλύτερο μέλλον.
paidi95 

Η απελπισία είναι η απώλεια της συνειδήσεως ότι ο Θεός θέλει να μας δώσει την αιώνια ζωή. Ο κόσμος ζει στην απελπισία. Οι άνθρωποι έχουν καταδικάσει οι ίδιοι τον εαυτό τους στο θάνατο. Πρέπει να παλέψουμε σώμα προς σώμα με την ακηδία.




Γέροντας Σωφρόνιος Σαχάρωφ

ΙΤΑΛΙΑ: Δικαστήριο επιβάλλει την Σαρία. Ιταλίδες καταδικάστηκαν γιατί έκαναν μπάνιο με μαγιό σε παραλία με μουσουλμάνους!

Νεότερη ενημέρωση: Η είδηση φαίνεται να παρουσιάστηκε πρώτη φορά από την ιταλική ιστοσελίδα Giornale del Coriere (εδώ), η οποία δηλώνει ότι είναι "σατιρική".


Τρεις Ιταλίδες πήγαν σε μια ιδιωτική παραλία στο θέρετρο Ταορμίνα. Εκεί βρίσκονταν κάποιοι Σαουδάραβες τουρίστες με τις γυναίκες τους οι οποίες φορούσαν το μπούρκα - μαγιό.
Οι Ιταλίδες σύρθηκαν ενώπιον του δικαστηρίου το οποίο τις επέβαλε γερό χρηματικό πρόστιμο. Ο φιλο-Σαρία Ιταλός δικαστής έκρινε ότι οι γυναίκες έκαναν τους Σαουδάραβες να "αισθάνονται ντροπή" φορώντας μπικίνι μπροστά τους. Χαρακτήρισε δε ότι οι κοπέλες ήταν "αναίσθητες".
Διαβάζουμε την είδηση από την ιταλική ιστοσελίδα:
3 Ιταλίδες καταδικάστηκαν να πληρώσουν πρόστιμο 2.582 ευρώ η κάθε μία, επειδή φορούσαν μπικίνι σε μια παραλία στην Ταορμίνα στην οποία βρίσκονταν ορισμένες οικογένειες μουσουλμάνων.
Διαβάζεις την είδηση​​, και λες πλάκα θα είναι, αλλά όχι, δεν είναι. Το Ειρηνοδικείο της Μεσσήνης της Σικελίας (ιταλ. Messina, ιδρύθηκε από Έλληνες αποίκους και  πήρε το όνομά της προς τιμήν της πελοποννησιακής Μεσσήνης) καταδίκασε τρεις κοπέλες να πληρώσουν χρηματική ποινή  2.582 € η  κάθε μια, επειδή εμφανίστηκαν με μπικίνι σε μια ιδιωτική παραλία του πολύ γνωστού τουριστικού θέρετρου της Ταορμίνα, όπου υπήρχαν ορισμένες οικογένειες μουσουλμάνων από την Σαουδική Αραβία που έκαναν διακοπές στην Ιταλία. Να σημειώσουμε ότι αν σε κάποια Ιταλίδα έρθει η φαεινή ιδέα να πάει διακοπές στη Σαουδική Αραβία, θα πρέπει να ξέρει ότι δεν μπορεί να οδηγεί αυτοκίνητο ή να καπνίζει σε δημόσιους χώρους ή να εμφανίζεται ακάλυπτη. Ξέρετε, σε πολλές χώρες του κόσμου, οι άνθρωποι θέλουν να φυλάξουν τις δικές τους παραδόσεις και έθιμα και δεν τους νοιάζει να υποβάλουν σε αυτό που θέλουν τους ξένους που βρίσκονται στο τόπο τους. Αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο.
Η απόφαση  αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι «…άσεμνες πράξεις θεωρούνται οι πράξεις που, σύμφωνα με την κοινή λογική, προσβάλλουν τη σεμνότητα. Έτσι, το άσεμνο και το κοινό αίσθημα είναι αντίθετα στοιχεία, τα οποία υπάρχουν ακριβώς λόγω της αντίθεσής τους. Η ντροπή, τα αισθήματα ντροπής, η αμηχανία, η απώθηση είναι χαρακτηριστικά του ατόμου που, παρά τη θέλησή του, βρίσκεται μπροστά από γεγονότα άλλων ανθρώπων που δεν ανταποκρίνονται στην παιδεία του και τον πολιτισμό του… Η σεμνότητα γίνεται κοινή λογική όταν τα μέλη της ανθρώπινης κοινωνίας μοιράζονται την ίδια ευαισθησία προς το γυναικείο σώμα το οποίο σε μερικές ανατολικές κοινωνίες, αν δεν καλύπτεται πλήρως μπορεί να θεωρηθεί άσεμνο…. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η έννοια της κοινής ευπρέπειας αλλάζει, όχι μόνο με την πάροδο του χρόνου μέσα σε μια δεδομένη κοινωνία, αλλά επίσης αλλάζει από την μία κοινωνία στην άλλη… Οι συγκεκριμένες κοπέλες ήταν οι μόνες γυναίκες να χρησιμοποιούσαν μια τέτοια εμφάνιση (μπικίνι) και γνώριζαν ότι όλες οι γυναίκες της μουσουλμανικής πίστης φορούσαν ένα μαγιό που καλύπτει πλήρως όλο το σώμα τους, συμπεριλαμβανομένων των χεριών και των ποδιών….Στην περίπτωση αυτή, ο επικεφαλής ταξιδιωτικός πράκτορας στη Σαουδική Αραβία, ο Δρ Chokri Majouli είχε επανειλημμένα καλέσει, κατόπιν αιτήματος των μουσουλμάνων γονέων, να μην βρίσκονται (οι κοπέλες) στην πισίνα, για να μην τις δουν τα αγόρια που ήταν παρόντα τα οποία, λόγω της θρησκευτικής μουσουλμανικής τους εκπαίδευσης, ήταν μπερδεμένα, ζαλισμένα και κάπως συγκινημένα…Μια τέτοια εμφάνιση, σύμφωνα με την κουλτούρα τους, χαρακτηρίζει τις γυναίκες που ασκούν πορνεία σε ιδιωτικές κατοικίες…..
 

Εγκλημα και (σίγουρη) ατιμωρησία

"αν έχουμε φτάσει στην τέλεια διάλυση κράτους και κοινωνίας, είναι γιατί πρώτη αλώθηκε και εξουδετερώθηκε, χρόνια τώρα, η Δικαστική Εξουσία "

 ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ
Π ​​άλι και πάλι: Κάποιοι πολίτες να συνεχίζουμε την αντίσταση στον παραλογισμό. Στον παραλογισμό που επιμένει να υποκαθιστά, εξουσιαστικά και θεσμικά, την πολιτική.

Δεν μας ενδιαφέρει, ούτε κατ’ ελάχιστο, αν η σημερινή, εκτρωματική από γεννησιμιού της κυβέρνηση εκλιπαρήσει ή όχι, πετύχει ή όχι, «εκπτώσεις» στις υποχρεώσεις που ανέλαβε με τα «Μνημόνια». Μας αφήνουν παγερά αδιάφορους οι επαγγελίες της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι, αν αυτή γίνει ποτέ κυβέρνηση, θα επαναδιαπραγματευθεί τα «Μνημόνια» και το χρέος. Δεν μας αγγίζουν (θα ήμασταν ηλίθιοι) οι καθημερινές και ακατάσχετες, πρόστυχες κενολογίες της κυβερνητικής προπαγάνδας για τους διεθνείς επαίνους που δεχόμαστε και βεβαιώνουν την «αρχή ανάκαμψης» της οικονομίας μας, την ετοιμότητα επενδυτών από όλο τον κόσμο να φέρουν τα χρήματά τους στο Ελλαδιστάν. Μας αηδιάζει, κυριολεκτικά, και το «νταηλίκι» κάποιων σπιθαμιαίων, που ενώ, όλα τα τελευταία χρόνια, υπέγραφαν πάντοτε αμαχητί «γην και ύδωρ», μόλις τους ξαναδόθηκε θώκος υπουργικός, ακκίζονται ότι διαφέρουν και παζαρεύουν μείωση απολύσεων.

Είμαστε λίγοι ίσως, αλλά θέλουμε να παραμείνουμε πολίτες, με σκέψη και κρίση, αυτοσεβασμό και αξιοπρέπεια. Το παζάρι ανάμεσα στους δανειστές μας, που απαιτούν πλεονεκτήματα δουλοκτησίας, και στο φαυλεπίφαυλο πολιτικό μας σύστημα που προσπαθεί (ακόμα σήμερα) να περισώσει το πελατειακό του κράτος, δεν μας αφορά. Η στοιχειώδης λογική λέει ότι για να ξαναλειτουργήσουν το κράτος και η οικονομία, να ξαναζωντανέψει η χώρα, χρειάζεται χρήμα στο δημόσιο ταμείο, κοινωνικό χρήμα, όχι ψευτοδάνεια. Το χρήμα υπήρχε και το καταλήστεψαν λωποδύτες με ονοματεπώνυμο και διεύθυνση. Οι καταγγελίες έχουν τεκμηριωθεί με μελέτες, έχουν εκπροσωπηθεί από τους εγκυρότερους των πολιτικών αναλυτών και δημοσιογράφων, είναι δημοσιευμένο, προσιτό σε όλους το πληροφοριακό υλικό. Αλλά, αν έχουμε φτάσει στην τέλεια διάλυση κράτους και κοινωνίας, είναι γιατί πρώτη αλώθηκε και εξουδετερώθηκε, χρόνια τώρα, η Δικαστική Εξουσία, Δεν μπορεί πια στην Ελλάδα να λειτουργήσει νέμεση, μοιάζει λειτουργικά αδύνατο να αποδοθεί δικαιοσύνη.

Γι’ αυτό και η προπαγανδιζόμενη «αισιοδοξία» για το οικονομικό μας μέλλον είναι μόνο απάτη, αδιάντροπη. Αν δεν δημευθούν περιουσίες, δεν επιστρέψουν τα κλοπιμαία στο δημόσιο ταμείο, αν δεν υπάρξει καινούργιο νομικό πλαίσιο προστασίας του κοινωνικού χρήματος και τιμωρίας της κλοπής του, είναι λογικά αδύνατο να επαναλειτουργήσει η οικονομία στην Ελλάδα.

Με ενδεικτικές αναφορές και παραδειγματικές εικόνες: Είναι λογικά και πρακτικά αδύνατο να λειτουργήσουν παραγωγικές και ανταλλακτικές σχέσεις σε μια συλλογικότητα που αρνείται να προστατεύσει το «δημόσιο αγαθό», τα «κοινά», από την κτηνώδη ατομοκεντρική απληστία. Αδύνατη η οργανωμένη (πολιτική) συνύπαρξη, όταν δεν έχει καταστεί σε όλους αδιανόητη (ως έννοια) και ασυγχώρητη εσαεί (ως πράξη) η καταπάτηση (ιδιοποίηση) δημόσιας γης, η «αυθαίρετη» δόμηση, ο σφετερισμός κοινωνικής περιουσίας για την απόκτηση ατομικού περιουσιακού κεκτημένου. Ενα κράτος που παζαρεύει συμβιβασμούς με την «αυθαιρεσία», νομιμοποιεί αυτονόητα κάθε λωποδυσία κοινωνικού χρήματος, σε όλους τους τομείς του δημόσιου βίου.

Είναι λογικά αδιανόητο και πρακτικά αδύνατο να λειτουργήσει κράτος, όταν οι διαχειριστές των «κοινών» ξέρουν (και η κοινή γνώμη το έχει αποδεχτεί) ότι κατεξοχήν οι δικές τους αυθαιρεσίες, οποιεσδήποτε, θα μείνουν οπωσδήποτε ατιμώρητες: Μπορούν να κλέβουν τα ασφαλιστικά ταμεία, όπου αποταμιεύεται ο μόχθος ζωής των πολιτών, για να ενισχύσουν το «πελατειακό» τους κράτος, ή να φορτώνουν στους φορολογούμενους πολίτες τη μισθοδοσία άπειρου πλήθους αργόσχολων υπαλλήλων του Δημοσίου ή να καταφεύγουν σε εξωφρενικό υπερδανεισμό του κράτους – μπορούν οτιδήποτε, οποιοδήποτε κοινωνικό έγκλημα, με την απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν θα λογοδοτήσουν ποτέ στους φυσικούς δικαστές κάθε πολίτη, δεν θα τιμωρηθούν ποτέ.

Είναι αδύνατο να λειτουργήσει οργανωμένη συλλογικότητα, «κράτος» που διαχειρίζεται τα δημόσια οικονομικά και νομοθετεί τη διάκριση του δίκαιου από το άδικο στις ιδιωτικές συναλλαγές, αδύνατο να υπάρξει τέτοιο «κράτος νόμου», όταν οι διαχειριστές της εξουσίας απαλλάσσουν αυθαίρετα κάποιους ιδιώτες ή κάποιες συντεχνίες από τα χρέη τους προς το δημόσιο ταμείο. Χρόνια τώρα οι πολιτικοί στην Ελλάδα, καταργώντας κάθε λογική και κάθε εντιμότητα, διαγράφουν τα χρέη προς το κράτος και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς του κράτους των ίδιων των κομμάτων τους, αλλά και των «υποστηρικτών» που διαθέτουν τα κόμματά τους στον κόσμο του χρήματος και στον υπόκοσμο. Χαρίζουν χρέη τεράστια, αμύθητα, τηλεοπτικών καναλιών, ποδοσφαιρικών εταιρειών, καταπατητών δημόσιας γης, τάχα και «εφημερίδων» (βραχύβιων εντύπων κρετινικής κομματικής προπαγάνδας), πολυποίκιλων «φορέων» δημιουργημένων με την ανοχή ή και την έμπνευση των κομμάτων, μόνο για να πετύχουν τη λωποδυσία του κοινωνικού χρήματος.

Τα πρόσωπα που συγκροτούν ό,τι ακόμα αποκαλούμε κατ’ ευφημισμόν «πολιτικό σύστημα» στην Ελλάδα, είναι μάλλον αδύνατο να αντιληφθούν με ποια βαθύτατη απαξίωση τους αντιμετωπίζουμε οι πολίτες, πόσο ανυπόληπτοι είναι στα μάτια μας. Ολοι. Και δεν είναι άδικη η γενίκευση. Σίγουρα, δεν συνέργησαν όλοι στην κλοπή ή στην εξωφρενική διασπάθηση του κοινωνικού πλούτου, δεν διεπλάκησαν όλοι με τον υπόκοσμο. Ομως όλοι, όλοι χωρίς εξαίρεση, αποσιωπούν το συντελεσμένο έγκλημα της ασύδοτης λωποδυσίας, δεν λένε λέξη για δήμευση του κλοπιμαίου πλούτου, χειροκροτούν και μεγαλύνουν, ακόμα σήμερα, τους αυτουργούς της καταστροφής και του εφιάλτη μας, τους ανέχονται σε θέσεις ηγετικές, παραβλέπουν τα τεχνάσματα φυγοδικίας τους.

Και δεν φτάνει που αποσιωπούν τα καίρια και ουσιώδη, το έγκλημα και την ατιμωρησία του (τα άδεια δημόσια ταμεία και το απίστευτο πλήθος των νεότευκτων Κροίσων) οι επαγγελματίες της εξουσίας επιμένουν και να μας θεωρούν ηλίθιους: Πιστεύουν ότι μπορούμε να μιλάμε όλοι με εντελώς άδειες από περιεχόμενο λέξεις (:«κεντροαριστερά», «ριζοσπαστική αριστερά», «λαϊκή δεξιά», «προοδευτικό μέτωπο»), έτσι ώστε η ευθύνη μας ως πολιτών να βαυκαλίζεται και να φενακίζεται με το «πάθος» της ποδοσφαιρολαγνικής εκφραστικής.

πηγή 

Τι λέτε, κ.Σόϊμπλε;



 http://www.crashonline.gr/wp-content/uploads/2014/08/%CF%83%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B5.jpg

του Μελέτη Μελετόπουλου*

Προκαλεί εντύπωση πόσο λίγο σχολιάσθηκε (ουσιαστικά αποσιωπήθηκε) από τον φιλοκυβερνητικό τύπο η εξωφρενική, αντισυνταγματική, παράλογη πρόταση του Σόϊμπλε να θεσπιστεί Επίτροπος Προϋπολογισμών, με αρμοδιότητα να εγκρίνει ή να απορρίπτει τους προϋπολογισμούς των κρατών-μελών της Ευρωζώνης! Δηλαδή οι προϋπολογισμοί, που καταρτίζονται από εκλεγμένες από τον λαό κυβερνήσεις και εγκρίνονται από εκλεγμένα από τον λαό κοινοβούλια, θα μπορούν να απορρίπτονται από έναν διορισμένο υπάλληλο, εντολοδόχο του Βερολίνου! Η πρόταση Σόϊμπλε δείχνει την βαθειά περιφρόνησή του προς τους θεσμούς και τους λαούς των χωρών που είχαν την κακοτυχία να εγκλωβισθούν στην Ευρωζώνη. Εκλογικές διαδικασίες, αιρετά σώματα, συντάγματα, θεσμοί, νόμοι των υποτίθεται κυρίαρχων κρατών τίθενται υπό την εξουσία ενός γραφειοκράτη-γκάουλάϊτερ. Στην Κατοχή, οι Γερμανοί άφηναν, σε κάθε χώρα που κατελάμβαναν, να λειτουργεί τυπικά η κυβέρνηση, η δημόσια διοίκηση κλπ., αλλά από πάνω υπήρχε ένας Γερμανός αξιωματούχος που διοικούσε την κατεχόμενη χώρα. Είναι εκπληκτικό πόσο μοιάζει το μοντέλο διοίκησης των Γερμανών επί Κατοχής με την σημερινή «ευρεσιτεχνία» του Σόϊμπλε. Ήδη πολύ πριν την πρόταση Σόϊμπλε, η διακυβέρνηση της χώρας έχει ουσιαστικά περιέλθει στον προληπτικό έλεγχο της τρόϊκας. Το Ελληνικό Κοινοβούλιο υιοθετεί εξαναγκαστικά, και υπό την απειλή της μη καταβολής της επόμενης δόσης, οποιοδήποτε εξωφρενικό μέτρο προστάζει η ομάδα διορισμένων υπαλλήλων που στην πραγματικότητα κυβερνά την χώρα. Η κατάλυση και του τελευταίου ίχνους εθνικής κυριαρχίας στην χώρα μας εμφανίζεται τώρα με την πρόταση του Σόϊμπλε, που αποκάλυψε τι έχουν στο μυαλό τους οι Γερμανοί. Η Ελλάδα από δικά της σφάλματα οδηγήθηκε στην χρεωκοπία, αλλά δεν της αξίζει και μία τέτοια μοίρα. Πολέμησε σκληρά σε δύο Παγκοσμίους Πολέμους, στο πλευρό της Δύσης, με αιματηρές θυσίες γιά να αποκρούσει τον γερμανικό απολυταρχισμό. Οι Γερμανοί κατέστρεψαν την χώρα μας ολοσχερώς, εξόντωσαν το ένα πέμπτο του πληθυσμού της, κατέστρεψαν την ύπαιθρο και όλη την βιομηχανική υποδομή, «δανείστηκαν» δηλαδή υπεξαίρεσαν τον εθνικό πλούτο. Μας χρωστάνε, δεν τους χρωστάμε. Αυτά δεν παραγράφονται, κ.Σόϊμπλε. Ούτε «ανήκουν στο παρελθόν». Οι Έλληνες στην μακρά ιστορία τους «ξήλωσαν» πολλές αυτοκρατορίες, κ.Σόϊμπλε. Στον Μαραθώνα και στην Σαλαμίνα «των χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν». Στα Δερβενάκια συνέτριψαν μία αυτοκρατορία που εκτεινόταν από τον Δούναβι μέχρι τον Νείλο. Το 1941 με την Μάχη της Κρήτης χάσατε τον πόλεμο, όπως παραδέχεται στα Αναμνήσεις που υπαγόρευσε στην γραμματέα του ο πρώην καγκελλάριός σας Χίτλερ. Χρέος της επόμενης ελληνικής κυβέρνησης είναι να ορθώσει το ανάστημά της και να θέσει βέτο, όπως νομικά δικαιούται, στην πολιτική που διέλυσε τα έθνη της Ευρώπης. Έστω και μόνη της. Άλλωστε τις μεγάλες μάχες, στην ιστορία μας, τις δώσαμε μόνοι μας, όταν όλοι οι άλλοι είχαν παραδοθεί.

*Ο Μελέτης Η. Μελετόπουλος είναι Διδάκτωρ Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Γενεύης.


πηγή

Η κυρα Βασιλικη

 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/s403x403/1534317_265997700218599_1465164273_n.jpg

Στο Μεσολόγγι ζούσε μία ευλαβέστατη γυναίκα, ονόματι Βασιλική (Κούλα την φώναζαν), παντρεμένη με τον Δημήτριο, ψαρά στο επάγγελμα. Ήταν και οι δυο πολύ πιστοί και πολύ απλοί άνθρωποι.
Όταν η Βασιλική ήταν νέα, την ήμερα των Θεοφανείων «είδε τους; ουρανούς ανεωγμένους» και τούς Αγγέλους τού Θεού να ψάλλουν. Γι’ αυτό έλεγε: «Αυτή την ήμερα μη φεύγεις από την εκκλησία, έστω και αν καίγεται το σπίτι σου, γιατί ανοίγουν οι ουρανοί».
Το σπίτι πού κατοικούσαν ήταν Ισόγειο και για πάτωμα είχε τσιμέντο, Όταν έβρεχε γέμιζε νερό πού έφθανε τα είκοσι εκατοστά. Είχαν τοποθετήσει πέτρες για να πατάνε και με ένα “γκιούμι” άδειαζαν το νερό. Το χειμώνα δεν έστρωναν κουρελούδες για να έχουν λίγη ζέστη, γιατί μούσκευαν από τα νερά.Αλλά μέσα σ’ αυτό το παγωμένο σπίτι ή καρδιά τους χτυπούσε πολύ ζεστά για τον Χριστό και τα πρόσωπα τους ήταν πάντα χαρούμενα και ειρηνικά. Ή θεία Χάρι τούς φύλαγε και δεν αρρώσταιναν.

Είχαν στο σπίτι τους μία εικόνα της Παναγίας θαυματουργή, μπρος στην οποία άναβαν ακοίμητο καντήλι και εκεί έκαναν τις προσευχές και τις μετάνοιες τους. Στην Εκκλησία πήγαιναν πάντα Κυριακές και εορτές.
Όταν εκοιμήθη ό Δημήτριος, η σύζυγος του Βασιλική άρχιζε να μοιράζει τα υπάρχοντά της. Κράτησε μόνο τα απολύτως απαραίτητα και τα υπόλοιπα τα έδωσε ελεημοσύνη. Άδειασε το σπίτι της. Γύριζε με το Ευαγγέλιο στη μασχάλη και το διάβαζε ευκαίρως – ακαίρως με πολλή ευλάβεια. Από την σύνταξη της κρατούσε ένα μικρό μέρος για τις ανάγκες της και τα υπόλοιπα τα μοίραζε στους φτωχούς. Την ρωτούσε ο γιός της τί τα κάνει τα χρήματα, και αυτή απαντούσε: «Τα ξόδεψα, παιδί μου».
Μία Κυριακή πήγε κατά τη συνήθεια της στην Εκκλησία και κοινώνησε. Όταν επέστρεψε και έφθασε έξω από το σπίτι της κατάλαβε ότι έφθασε το τέλος της. Εκεί μπροστά στην πόρτα του σπιτιού γονάτισε, έκανε τον σταυρό της και φώναξε τη νύφη της πού έμενε δίπλα, λέγοντας της ότι πεθαίνει. Και έτσι γονατιστή και σταυροκοπημένη παρέδωσε το πνεύμα της στον Κύριο τον όποιον τόσο αγάπησε εκ νεότητας της και τήρησε πιστά τις εντολές Του.’ Εκοιμήθη περίπου το έτος 1970.
Όταν έγινε γνωστή ή κοίμηση της γέμισε το σπίτι της φτωχούς ανθρώπους. Ό ένας έλεγε «έμενα μού έδωσε κουβέρτα, Θεός σχωρέσ’ την», ό άλλος έλεγε «μού έδωσε πιάτα», ό άλλος «ποτήρια», ό άλλος «χρήματα». Έτσι αποκαλύφθηκε μετά την κοίμηση της πού πήγαιναν τα πράγματα και τα χρήματα της.
Όσο ζούσε την επισκεπτόταν ή αδελφή της Γεωργία με τον εγγονό της. Ή συμβουλή της ήταν: «Να διαβάζεις, παιδί μου, Ευαγγέλιο. Αυτό είναι το καλό το βιβλίο».

πηγή

Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!

Ο καθηγητής Thomas A. Nazario και η φωτογράφος Renée G. Byer κυκλοφόρησαν ένα εκπληκτικό βιβλίο με τίτλο «Ζώντας με ένα δολάριο την ημέρα: Η ζωή και τα πρόσωπα των φτωχών του κόσμου», το οποίο περιλαμβάνει φωτογραφίες και ιστορίες φτωχών ανθρώπων που ζουν με λίγα σεντς τη μέρα. Ο Thomas A. Nazario έχει ιδρύσει τη διεθνή Οργάνωση The Forgotten, η οποία έχει ως στόχο να καταδείξει σε ολόκληρο τον κόσμο τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν σε άθλιες συνθήκες και αγωνίζονται για τα προς το ζην. Το βιβλίο περιέχει πολλές ιστορίες ανθρώπων που ζουν σε ακραία φτώχεια στις αναπτυσσόμενες χώρες, αφού αντί να ταξιδεύουν μόνο στην Αφρική, όπου οι κακές συνθήκες διαβίωσης είναι δεδομένες, ο Nazario και η Byer έχουν επίσης επισκεφθεί τη Ρουμανία, το Μπαγκλαντές, το Περού και άλλες χώρες.
1. Η Subadra Devi αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Ινδία και εργάζεται τώρα στα Ιμαλάια.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
2. Ο 6χρονος Vishal Singh φροντίζει το αδελφάκι του την ώρα που η μητέρα του δουλεύει.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
3. 6χρονος βοσκός από τη Γκάνα που δεν έχει τη δυνατότητα να πάει στο σχολείο.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
4. Η νεαρή Fati πάσχει από ελονοσία αλλά παρόλα αυτά πρέπει να εργαστεί για να ζήσει.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
5. Ο Hora Florin είναι άστεγος και ζει στους υπονόμους στο Βουκουρέστι.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
6. Μετά το θάνατο του πατέρα του ο Alvaro βόσκει τα λάμα.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
7. Η Hunupa Begum είναι μια 13χρονη τυφλή που ζει με τον αδελφό της στους δρόμους του Νέου Δελχί.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
8. Η Ana-Maria Tudor ζει στη Ρουμανία με την οικογένειά της και κινδυνεύουν με έξωση.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
9. Γυναίκες στη Γκάνα μαζεύουν σκουπίδια για να ζήσουν.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!
10. Γυναίκες στη Γκάνα μεταφέρουν τη σοδιά τους.
perierga.gr - Τα πρόσωπα και η ζωή των φτωχών του κόσμου!

πηγή

Imany "You Will Never Know"

Εργοθεραπευτές: Τι κάνουν;

Εργοθεραπευτές

Όταν τα παιδιά παρουσιάζουν καθυστερήσεις στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων, οι εργοθεραπευτές είναι συχνά οι πρώτοι που καλούνται να το αντιμετωπίσουν.
Η Karla ήταν ανήσυχη. Το 11 μηνών κοριτσάκι της, που υιοθέτησε από τη Νότια Κορέα, ένα μήνα νωρίτερα, δεν μετέβαινε από το μπουκάλι στα δημητριακά, με αποτέλεσμα να στερείται τις θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Έτσι, η νέα μαμά και ο σύζυγός της, Chris, πήγαν το βρέφος τους να αξιολογηθεί στην κλινική του γραφείου υιοθεσιών. Εκεί, έλαβαν μια άμεση παραπομπή στην Πρώιμη Παρέμβαση, η οποία παρέχει υπηρεσίες για βρέφη και νήπια που καθυστερούν στην ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων που τα μωρά συνήθως κατέχουν στα πρώτα 3 χρόνια της ζωής τους.
Οι κλινικοί γιατροί είπαν ότι “η μικρή δεσποινίς”, έπασχε από το άγχος της υιοθεσίας· οι γονείς της, αισθάνονταν ότι υπήρχε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Αλλά υπήρχε ένα πράγμα στο οποίο συμφώνησαν όλοι: Αν και δεν υπήρξε επίσημη διάγνωση, το μωρό είχε προβλήματα σίτισης λόγω στοματικής ευαισθησίας, μαζί με άλλες αναπτυξιακές καθυστερήσεις. Αυτή η διαπίστωση οδήγησε στην εργοθεραπεία.
Η εργοθεραπεία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τα παιδιά και τους ενήλικες να αποκτήσουν (ή να ανακτήσουν) τις δεξιότητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων ή «των ενασχολήσεων» – της καθημερινής ζωής. Όταν ένα παιδί παρουσιάζει καθυστερήσεις στην κατάκτηση τυπικών δραστηριοτήτων, ή εμφανίζει ασυνήθιστη ή ανάρμοστη συμπεριφορά, ο εργοθεραπευτής είναι συχνά ο πρώτος επαγγελματίας που θα ασχοληθεί μαζί του.
Οι εργοθεραπευτές μπορούν να βρεθούν σε πολλά περιβάλλοντα. Ορισμένοι εργοθεραπευτές, όπως η Biel, παρέχουν ιδιωτικές υπηρεσίες, επισκεπτόμενοι τους νεαρούς πελάτες τους στο σπίτι ή στο σχολείο. Άλλοι προσφέρουν θεραπεία σε ιδιωτικά κέντρα. 
Αυτοί οι επαγγελματίες υγείας έχουν μια ολιστική προσέγγιση για την σωματική ευεξία ενός ασθενή εξετάζοντας επίσης ψυχολογικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία.
Η Biel εξηγεί ότι κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης, ο θεραπευτής χρησιμοποιεί μία ανάλυση καθηκόντων για να καταλάβει ακριβώς τι συμβαίνει. Πείτε ότι ένα πεντάχρονο κορίτσι δεν βάζει τα παπούτσια της. Είναι το πρόβλημα αισθητηριακό; Λεπτό κινητικό; Ή ίσως απλά της αρέσει όλη η προσοχή που παίρνει από τη μαμά; Τι γίνεται με ένα παιδί του νηπιαγωγείου που εξακολουθεί να φοράει πάνα βρακάκι; “Φταίει ότι είναι τρομακτικό το γιογιό του;” ρωτά η Biel. “Τα αιωρούμενα πόδια το κάνουν να αισθάνεται ότι πέφτει, ή ο πισινός του είναι άβολος; Εξετάζουμε επίσης ποιες μυϊκές ομάδες πρέπει να επιστρατευτούν αποτελεσματικά για να πάει στην τουαλέτα.”

Προσοχή, Διέγερση και Αισθητηριακή Επεξεργασία

Όταν πρόκειται για την προσοχή, το επίπεδο διέγερσης και τις αισθητηριακές δεξιότητες καθώς και αυτές της επεξεργασίας, η δουλειά που κάνουν οι εργοθεραπευτές βασίζεται σε θεωρίες που παρουσιάστηκαν από την εργοθεραπεύτρια Δρ. A. Jean Ayres τη δεκαετία του 1970. Έθεσε ευθέως ότι τα παιδιά και οι ενήλικες με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας δεν μπορούν να συνθέσουν όλες τις πληροφορίες που εισρέουν από τις παραδοσιακές πέντε αισθήσεις – την αφή, την ακοή, τη γεύση, την όσφρηση και την όραση, καθώς και τις δύο “εσωτερικές” αισθήσεις, την επίγνωση του σώματος (ιδιοδεκτικότητα) και την κίνηση (αιθουσαίο). Η ιδιοδεκτικότητα επιτρέπει τον κινητικό έλεγχο και τη στάση του σώματος, ενώ οι αιθουσαίοι υποδοχείς λένε στον εγκέφαλο που βρίσκεται το σώμα στο χώρο, πράγμα που συνδέεται άμεσα με την ισορροπία και τον συντονισμό.
Τα παιδιά που έχουν πρόβλημα διαμόρφωσης αισθητηριακών πληροφοριών μπορεί να εμφανίσουν υπερβολική ευαισθησία (υπερευαισθησία), ελάχιστη ευαισθησία (υποευαισθησία) ή και τα δύο σε ένα βλαπτικό ή πιεστικό βαθμό, στο σχολείο, στο σπίτι και στον κόσμο γενικότερα.
Ένα εξαιρετικά υπερευαίσθητο παιδί τείνει να αποσυρθεί· επειδή κουράζεται εύκολα από τα ακουστικά και οπτικά ερεθίσματα, μπορεί να θέλει να αποφύγει τη γυμναστική, το διάλειμμα και το μεσημεριανό γεύμα. Ο βόμβος των λαμπτήρων φθορισμού και το άγχος μήπως χτυπήσει ο δυνατός συναγερμός της πυρκαγιάς μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του, γεγονός που καθιστά δύσκολο να δώσει προσοχή και να συμμετέχει στην τάξη.
Εν τω μεταξύ, όσοι είναι  υποευαίσθητοι ποθούν ερεθίσματα. Στην τάξη, αυτό μεταφράζεται σε “διασπαστικούς” μαθητές που αναζητούν συνέχεια αισθητηριακά ερεθίσματα, δεδομένου ότι θέλουν να συνεχίσουν να κινούνται, να αγγίζουν τα πάντα, ακόμη και να σκοντάφτουν ή να συγκρούονται με άλλα παιδιά. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αυτό το είδος συμπεριφοράς οδηγεί σε διάγνωση της ΔΕΠΥ , την οποία το παιδί μπορεί να έχει αλλά μπορεί και όχι.
Για τα υπερευαίσθητα παιδιά, οι εργοθεραπευτές μπορούν να προτείνουν πράγματα όπως ειδικά καθίσματα και διαγωνίσματα σε ξεχωριστό δωμάτιο, που θα τα βοηθήσουν να αποφύγουν την αισθητηριακή υπερφόρτωση. Για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά που αναζητούν αισθητηριακά ερεθίσματα να επιτύχουν ένα βέλτιστο επίπεδο διέγερσης και ρύθμισης, οι εργοθεραπευτές που εργάζονται σε αισθητηριακά γυμναστήρια παρέχουν κινητικές δραστηριότητες, όπως αιωρήσεις, συγκρούσεις πάνω σε τεράστιες τσάντες φασολιών, και άλματα σε τραμπολίνο.
Μπορεί επίσης να εδραιώνουν αισθητηριακά διαλείμματα μέσα στην ημέρα, επιτρέποντας στο παιδί να περπατήσει τριγύρω, να τεντωθεί και ακόμη να κάνει και μικρά άλματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μια ευρεία ποικιλία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων μολυβιών που μασιούνται στο πάνω μέρος τους και κοσμημάτων μπορεί να παρέχουν κατευναστικά ερεθίσματα που βοηθούν τα παιδιά να κάθονται και να συγκεντρώνονται.
Η διαμάχη συνεχίζεται για το αν δύο ευρέως χρησιμοποιούμενες πρακτικές, οι συμπιέσεις των αρθρώσεων και το τρίψιμο του δέρματος, «καλωδιώνουν» όντως τον εγκέφαλο, έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να ενσωματωθούν καταλλήλως και να ανταποκριθούν στα αισθητηριακά ερεθίσματα, επιτρέποντας τους να αισθανθούν πιο άνετα και ασφαλή, καθώς ανταπεξέρχονται στο περιβάλλον τους. Ακόμη και η Biel παραδέχεται ότι δεν είναι πάντα βέβαιη ότι αυτές οι πρακτικές έχουν αξία, αλλά «ακριβώς όταν έχω τις αμφιβολίες μου, γίνεται μία μεγάλη παρέμβαση. Είχα ένα παιδί που δεν έκανε σχεδόν καμία επαφή με τα μάτια, ενώ ήταν συνεχώς σε κίνηση. Τον έβαλα σε μαξιλάρια και του έκανα ένα καλό τρίψιμο. Κοιταζόμασταν σε όλη τη συνεδρία· στους γονείς του είχε κοπεί η ανάσα. Θεραπεύτηκε; Όχι. Ήταν οργανωμένο. Ναι.”
Επειδή υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά σημάδια που μπορούν να υποδείξουν αισθητηριακά προβλήματα, οι Biel και Peske έχουν επινοήσει μία αισθητηριακή λίστα ελέγχου για τους γονείς ώστε να τους βοηθήσουν να καθορίσουν εάν οι δυσκολίες επεξεργασίας μπορούν να εξηγήσουν την άτυπη συμπεριφορά των παιδιών τους. Μια άλλη συμβουλή για τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους νοσοκομειακούς γιατρούς: Αν το παιδί τα καταφέρνει πολύ καλύτερα σε ένα περιβάλλον απ’ ότι σε ένα άλλο, δηλαδή σημειώνεται περισσότερη υπερκινητικότητα σε μια τάξη σε σχέση με το σπίτι, μπορεί να τίθεται θέμα αισθητηριακών προβλημάτων.

Αδρές κινητικές δεξιότητες

Όταν οι αδρές κινητικές δεξιότητες που αφορούν τις μεγάλες μυϊκές ομάδες είναι αμφιλεγόμενες, το παιδί θα δυσκολεύεται με πράγματα όπως η ισορροπία, ο συντονισμός, η δύναμη και η αντοχή, τα οποία θα έχουν άμεσο αντίκτυπο σε όλα από το περπάτημα και το ανέβασμα σκάλας μέχρι το χοροπήδημα, τα άλματα και το πιάσιμο και ρίξιμο μια μπάλας. Τέτοια ελλείμματα μπορεί να αποτρέπουν τα παιδιά να συμμετέχουν  στο διάλειμμα και στα αθλήματα, το οποίο μπορεί με τη σειρά του να επηρεάσει την κοινωνικοποίηση και την αυτοεκτίμηση.
Το να ρίχνουν και να πιάνουν μπάλες διαφόρων μεγεθών και βαρών και οι κούρσες με εμπόδια βοηθούν με πράγματα όπως η ισορροπία και ο συντονισμός, ενώ το καβάλημα ενός τρίκυκλου χτίζει τη δύναμη και την αντοχή. Οι εργοθεραπευτές θα εργαστούν συχνά πάνω στις αδρές κινητικές δεξιότητες σε συνδυασμό με φυσιοθεραπευτές, δεδομένου ότι ορισμένοι από τους στόχους τους συμφωνούν τόσο πολύ.
Επιπλέον, ο χαμηλός μυϊκός τόνος και η χαμηλή κεντρική σωματική δύναμη εμποδίζουν την ικανότητα των παιδιών να καθίσουν ευθυτενή και σε εγρήγορση, σημαντικό για την συμμετοχή στην τάξη και τις λεπτές κινητικές δεξιότητες όπως η γραφή. Το περπάτημα, τα ζιγκ ζαγκ, το κύλισμα και το αναπήδημα πάνω σε μία μπάλα θεραπείας βοηθούν στην αντιμετώπιση αυτού του ελλείμματος.

Λεπτές κινητικές δεξιότητες

Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες περιλαμβάνουν τους μικρούς μύες των χεριών. Όταν υπάρχει έλλειψη δύναμης, κινητικού ελέγχου και επιδεξιότητας, τα παιδιά θα δυσκολεύονται να ζωγραφίσουν, να χρησιμοποιήσουν ψαλίδι και να περνούν χάντρες σε νήματα. Αυτές οι καθυστερήσεις, εάν δεν αντιμετωπιστούν, θα κάνουν ακαδημαϊκές γνώσεις, – όπως το γύρισμα των σελίδων, το γράψιμο, τη χρήση ενός υπολογιστή – πολύ πιο δύσκολες. Μπορούν επίσης να παίξουν ρόλο σε σχέση με δεξιότητες αυτοβοήθειας, όπως το κούμπωμα, το άνοιγμα και το κλείσιμο του φερμουάρ, τη χρήση σκευών.
Οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν πολλές διασκεδαστικές τεχνικές για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων. Για παράδειγμα, μια δραστηριότητα  ζωγραφικής με κουκκίδες βοηθά στην ανάπτυξη του ελέγχου, της επιδεξιότητας και της λαβής αντίχειρα και δακτύλων, γνωστός και ως τριποδική λαβή, κλειδί για τη χρήση ενός μολυβιού ή ενός πιρουνιού. Το άνοιγμα του περιτυλίγματος της τσιχλόφουσκας αναπτύσσει επίσης τη τριποδική λαβή, μαζί με την επιδεξιότητα και τον συντονισμό ματιού-χεριού.
Απλές δραστηριότητες, όπως το σήκωμα νομισμάτων με το ένα χέρι απαιτούν χειρισμό μικρών αντικειμένων. Το δέσιμο κορδονιών βοηθά στην ανάπτυξη κινητικού συντονισμού και παρέχει επίσης μια οπτική εστίαση. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που παίζουν παιχνίδια σηκώματος με μεγαλύτερες τσιμπίδες «παίρνουν πτυχίο» στον Χειρισμό. Ποικίλες αντικρουόμενες συνθέσεις της Θεραπείας αυξάνουν τόσο τη δύναμη όσο και την επιδεξιότητα των χεριών και των δακτύλων.

Δεξιότητες Αυτοβοήθειας

Για να γίνουν ικανά στις δεξιότητες αυτοβοήθειας, τα παιδιά μπορεί να χρειαστεί να εργαστούν πάνω στις λεπτές κινητικές δεξιότητες για πράγματα όπως το ντύσιμο και το γδύσιμο (το κούμπωμα, το άνοιγμα και το κλείσιμο του φερμουάρ, το δέσιμο των παπουτσιών), τον καλλωπισμό (το βούρτσισμα των μαλλιών και των δοντιών, τη χρήση της τουαλέτας) και το φαγητό (το κράτημα και τη χρήση σκευών).
Οι εργοθεραπευτές θα διαμορφώσουν και θα εξασκήσουν αυτές τις δεξιότητές με τους ασθενείς, χρησιμοποιώντας πολλές από τις τεχνικές που αναφέρθηκαν παραπάνω. Τα αισθητηριακά προβλήματα παρουσιάζουν μια διαφορετική δυσκολία: Για παράδειγμα, ένα παιδί που δεν αντέχει να βρέξει το πρόσωπό του, να φορέσει κάτι που το αισθάνεται κνησμώδες ή σφιχτό, ή να βάλει κάτι στο στόμα του, επίσης, πρόκειται να έχει πρόβλημα με δραστηριότητες της καθημερινής ζωής. Οι Biel και Peske προσφέρουν πολλές συμβουλές για να βοηθήσουν τα παιδιά να καταφέρουν δύσκολες δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένων του βουρτσίσματος των δοντιών (απευαισθητοποιήστε τα ούλα· αλλάξτε οδοντόπαστες), του μπάνιου (καλύψτε το πρόσωπο για να αποφύγετε το πιτσίλισμα) και των ψώνιων (αποφύγετε τις ώρες αιχμής· αφήστε το παιδί σας να σπρώξει το καρότσι για να λάβει ένα δυνατό ερέθισμα).
Η Karla πιστεύει ότι η θεραπεία διατροφής βοήθησε τη Μικρή Δεσποινίδα πάρα πολύ. Τρία χρόνια αφού άρχισε, όχι μόνο έχει μεταπηδήσει από το μπουκάλι, αλλά “έχει και μια πολύ ευρύτερη διατροφή, συμπεριλαμβανομένων των κράκερ, των φρέσκων φρούτων, μη στερεών κρεάτων, όπως τα χοτ ντογκ, και των ζυμαρικών, χωρίς σάλτσα, παρακαλώ!” λέει η Karla. “Η πουτίγκα ήταν εξαιρετικά δύσκολη, επειδή μισούσε την ιδέα ενός κουταλιού γεμάτου πουτίγκα να αγγίζει τα χείλη της,” λέει η Karla. “Το αστείο ήταν ότι, κάποτε υπήρχε κάτι στο πρόσωπό της – ξέρετε πως λερώνονται τα παιδιά με τη πουτίγκα γύρω από το στόμα – η Μικρή Δεσποινίς ποτέ δεν κατάλαβε ότι ήταν εκεί, τουλάχιστον μέχρι που είδε να έρχομαι προς το μέρος της για να το σκουπίσω!”
Εκείνη εξακολουθεί να αποφεύγει μικτές υφές όπως το γιαούρτι με μούσλι και τρώει μια τόσο μικρή δαγκωνιά, που η Karla λέει : «Είναι η μόνη που ξέρω που μπορεί να πάρει να φάει τέσσερις μόνο δαγκωνιές από τα δημητριακά.» Και όπως και πολλά παιδιά στο φάσμα του αυτισμού (διαγνώστηκε με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος τον Απρίλιο), αυτοπεριορίζει τη διατροφή της: «Τρώμε πολλά κουλούρια και μπισκότα εδώ γύρω».

Γκλέτσος μαινόμενος: Διέκοψε Αγιασμό, ζήτησε το "βασιλεῦσι" να γίνει ευσεβέσι και αποθεώθηκε από τα παιδιά

 

Σχόλιο: Μα είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα; Δεν μπορεί κάποιος εγγράματος από τη συνοδεία του κ. δημάρχου να του πει πως δεν αναφέρεται ο ψαλμός στους εκάστοτε κυβερνώντας, πολλώ δε μάλλον στους σημερινούς, αλλά στην θαυμαστή ιστορία του Τιμίου Σταυρού όπου με την πίστη των τότε Βασιλέων, όπως του Αγ. Κωνσταντίνου του Μεγάλου και της μητρός του Αγ. Ελένης, κατοτρώπωσε τους βαρβάρους; Τι απαιτήσεις ανόητες είναι αυτές να αλλάξει ο ύμνος; Γνωρίζει ο κ. δήμαρχος, πόσοι ακόμη ύμνοι υπάρχουν με αναφορές σε βασιλείς του Βυζαντίου; Μήπως και να αλλάξουμε και την προσευχή "Βασιλεύ Ουράνιε" σε κάτι που να θυμίζει την προεδρική δημοκρατία; Αλήθεια με τέτοιες απόψεις θα προχωρήσουμε προοδευτικά; Και δεν καταλάβαμε, γιατί να αντικατασταθεί ο ύμνος με το  "ευσεβέσι"; Με τη λογική του δημάρχου αλλά και κάθε άλλου εφήμερου αξιωματούχου, προτιμότερο να αντικατασταθεί με το "ασεβέσι" ώστε να συμπεριλαμβάνονται σχεδόν όλοι οι σημερινοί άρχοντες! Και κάτι τελευταίο... Γνωστόν στην Ορθόδοξη παράδοση ποιος τρέχει μακρυά από τον Αγιασμό των υδάτων (τα δαιμόνια και όσοι τα κατέχουν)...
Επεισοδιακός ήταν σήμερα ο αγιασμός στο Λύκειο και Γυμνάσιο Στυλίδας.
Τι ακριβώς συνέβη:
Σήμερα το πρωί έγινε ο αγιασμός στο Γυμνάσιο και Λύκειο Στυλίδας παρουσία του Λυκειάρχη και Γυμνασιάρχη, των εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και του Δημάρχου Στυλίδας  Απ.Γκλέτσου και του Αντιδημάρχου  Κ.Χριστοδούλου.
Την ώρα που ο π. Ιωάννης από την ενορία Παλαιοκερασιάς έψελνε το τροπάριο της Υψώσεως του Σταυρού   “Σῶσον, Κύριε, τὸν λαόν σου καὶ  εὐλόγησον τὴν  κληρονομίαν σου νίκας τοῖς βασιλεῦσι ….”  ο Απόστολος Γκλέτσος του ζήτησε  να αντικαταστήσει τη λέξη βασιλεύσι με τη λέξη ευσεβέσι.

Ο πάτερ Ιωάννης συνέχισε μη αντικαθιστώντας την επίμαχη λέξη, με αποτέλεσμα ο Δήμαρχος να αποχωρήσει αιφνιδιαστικά από τον αγιασμό πριν αυτός ολοκληρωθεί.
Μετά την ολοκλήρωση του αγιασμού ο Απ. Γκλέτσος επέστρεψε όπου ακολούθησε το παρακάτω σκηνικό.