Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

«Λευκή γενοκτονία» των Ελλήνων – Το μεγαλύτερο έγκλημα στην Ελλάδα συνεχίζεται!


Το φλέγον δημογραφικό πρόβλημα της πατρίδας μας

Φωτο από εδώ

Δύο άρθρα από το ιστολόγιο της Ορθόδοξης Ιεραποστολής

Από εδώ
 Ζούμε πρωτοφανείς στιγμές στην Ελλάδα του 2015. Εδώ και μερικά χρόνια βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο «έγκλημα» σε βάρος του Ελληνικού Έθνους και η Πολιτεία, η Δικαιοσύνη αλλά – δυστυχώςκαι η επίσημη Εκκλησία ΣΙΩΠΟΥΝ ή ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ.

Τα «σπίτια μας καίγονται και εμείς τραγουδάμε»! Ο «Τιτανικός της Ελλάδας» βουλιάζει και η ανώτερη αστική τάξη της Ελλάδας (εκτός τόπου και χρόνου) τρώει, πίνει, γλεντά, διασκεδάζει, σκορπά, αδιαφορεί…

Η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο, είναι μη αναστρέψιμη και κανείς δεν φαίνεται να συγκινείται! Κάθε 15 μέρες (περίπου) η διαφορά θανάτων – γεννήσεων στην Ελλάδα αυξάνει κατά 800-1000 άτομα, με δραματική μείωση των γεννήσεων. Δείτε τα στοιχεία:



Οι αποδείξεις είναι ξεκάθαρες και τα νούμερα μιλάνε μόνα τους :
 
2008 : Γεννήσεις 118.302 Θάνατοι : 107.979 + 10.323
2009 : Γεννήσεις 117.933 Θάνατοι : 108.316 + 9617
2010 : Γεννήσεις : 114.766 Θάνατοι : 109.084 + 5682
2011 : Γεννήσεις : 106.777 Θάνατοι : 110.729. – 3952
2012 : Γεννήσεις : 100.371 Θάνατοι : 116.670 – 16299
2013: Γεννήσεις : 94.134 Θάνατοι : 111.794 – 17660
2014: Γεννήσεις : 93.280 Θάνατοι : 114.086 – 20806
α΄ 2015 : Γεννήσεις : 22919 Θάνατοι : 36951 -14032

(στοιχεία μέχρι 6 Απριλίου 2015)
http://www.ypes.gr/el/Ministry/Actions/PlhroforiakaSystLixDim/

24 Απριλίου 2015, 18 μέρες αργότερα :
Γεννήσεις : 27209 Θάνατοι : 43.060 -15851

8 Μαΐου 2015 , 14 μέρες αργότερα :
Γεννήσεις : 30448, Θάνατοι : 47607 – 17159
 
22 Μαΐου 2015, 14 μέρες αργότερα :
Γεννήσεις : 33893, Θάνατοι : 51807 – 17914
 
Η πολιτική και οικονομική ηγεσία του τόπου από το 2010, μαζί με μερίδα της «τυφλής δικαιοσύνης» και του οικονομικού-εκδοτικού κατεστημένου της Ελλάδας έχουν τεράστιες ευθύνες για το έγκλημα σε βάρος του Δημογραφικού της Ελλάδας και της σιωπηλής γενοκτονίας του Ελληνικού Έθνους. Τεράστια ευθύνη έχει και η Ευρωπαϊκή Ένωση μαζί με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που εφάρμοσαν μια λανθασμένη, εγκληματική οικονομική και φορολογική πολιτική που οδήγησε τους Έλληνες σε πρόωρο θάνατο, αυτοκτονίες και άθλια οικονομική κατάσταση, ενώ τα εισοδήματα της ανώτερης οικονομικά τάξης στην Ελλάδα παρέμειναν ανέγγιχτα ή μειώθηκαν κατ' ελάχιστον, ενώ η φοροδιαφυγή των ανώτερων στρωμάτων οργιάζει και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.
 
Την οικονομική κρίση στην Ελλάδα την φορτώθηκαν στη πλάτη τους οι Οικογένειες με παιδιά και ειδικά οι τρίτεκνες, πολύτεκνες και υπερπολύτεκνες οικογένειες με απίστευτη, ανήθικη, κατάπτυστη φορολόγηση των εισοδημάτων και των ακινήτων και των αυτοκινήτων τους. Όλοι όσοι συνέργησαν στο έγκλημα σε βάρος των Οικογενειών με παιδιά θα μείνουν αιώνια ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ από την Ελληνική Ιστορία (παρά την προσπάθεια του εκδοτικού και δημοσιογραφικού και ακαδημαϊκού κατεστημένου να τους «αγιοποιήσει», λόγω διαπλεκόμενων σχέσεων) και από την Εκκλησία…

Εθνική τραγωδία σε εξέλιξη … Τραγική η αδράνεια Πολιτείας, Δικαιοσύνης και επίσημης Εκκλησίας !

Από εδώ

Πρόσφατα ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος επισκέφτηκε το ΣτΕ. Ίσως θα έπρεπε να μεταφέρει στους ανώτερους δικαστικούς τα συγχαρητήρια της Εκκλησίας της Ελλάδας για όλες τις αποφάσεις που έλαβαν σε βάρος των τρίτεκνων, Πολύτεκνων και Υπερπολύτεκνων Οικογενειών που τους έχουν οδηγήσει σε απελπισία και απόγνωση (οικονομικά και θεσμικά κίνητρα)!



Ζούμε μια τεράστια αντίφαση, ζούμε έναν παραλογισμό: από τη μια οι περισσότερες ιερατικές οικογένειες να είναι πολυμελείς, οι Πνευματικοί της Εκκλησίας και των μοναστηριών να ζητούν από τα ζευγάρια να κάνουν πολλά παιδιά και από την άλλη η επίσημη Εκκλησία να χαριεντίζεται με πολιτικούς και δικαστικούς που πλήττουν (έμμεσα ή άμεσα) τις Οικογένειες με παιδιά και το δημογραφικό της Ελλάδας, που θα έχει επιπτώσεις και στη στελέχωση της Εκκλησίας αύριο!

Παρακολουθήσαμε, επίσης, την ομιλία του Παναγιωτάτου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης από την τηλεόραση, στην επίσημη γιορτή των Πολυτέκνων Θεσσαλονίκης, στο μητροπολιτικό ναό του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά (Κυριακή των Αγίων Πάντων). Από τη μισή ώρα ομιλίας ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης αφιέρωσε μερικά δευτερόλεπτα στους Πολύτεκνους, 3-4 λεπτά στο Ευαγγέλιο της Κυριακής και 25 λεπτά μιλούσε για την αξία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρώ και πόσο κινδυνεύουμε από ένα ενδεχόμενο Grexit!

Αν αύριο οι Ευρωπαϊκοί θεσμοί ζητήσουν τη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας ή την απαλλαγή του Κράτους από τη μισθοδοσία των ιερέων, τι θα λέμε τότε; Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα ή ότι η Ελλάδα ζει τη μεγαλύτερη ΕΘΝΙΚΗ τραγωδία του 21ου αιώνα με τη δημογραφική κατάρρευση ; [...]

Μπορεί να μας πει η επίσημη Εκκλησία αν την ενδιαφέρουν τα μέλη της (ιερείς και απλοί πιστοί) που έχουν Οικογένειες με παιδιά; Τους απασχολεί το δημογραφικό της χώρας;
Καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι σε 10-20 χρόνια οι εκκλησίες και τα μοναστήρια δεν θα έχουν νέους για να γίνουν ιερείς και μοναχοί/ές;
Καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι οι παραμεθόριες περιοχές της Ελλάδας δεν θα έχουν νέους, παρά μόνο γέρους άνω των 60 χρονών;
Καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΝ λόγω της αδιαφορίας της επίσημης Εκκλησίας για τις οικογένειες με παιδιά;

Υ.Γ Το άρθρο αυτό δεν έχει σχέση με την Ορθόδοξη Ιεραποστολή, αλλά με την κοινωνική, πολιτική και δημογραφική κατάσταση στην Ελλάδα.
πηγή

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟ ΣΕΦ: ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΑ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Η ΕΦΙΑΛΤΗΣ;


PROSKLISI AXRIMATI KOINONIAPROSKLISI AXRIMATI KOINONIA2

ΑΠΟ ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ ΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ


Φοτο1Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Έχουν χαρακτηριστεί σαν η πιο σατανική μασονική μυστική οργάνωση στην ιστορία της ανθρωπότητας. Έχουν το συμβολικό όνομα Ιλλουμινάτι και πολλοί τους συνδέουν άμεσα με τις σύγχρονες λέσχες Δύναμης της Νέας Τάξης, όπως η Μπίλντεμπεργκ, η Τριμερής, κλπ. Ένα από τα μεγαλύτερα σχέδια τους ήταν και είναι η επιβολή της ομοφυλοφιλικής διαστροφής σαν το νέο πολιτιστικό μοντέλο που θα εξουδετερώνει τα φυσιολογικά ένστικτα του ανθρώπου, μετατρέποντας τον σε ένα ανώμαλο, ηλιθιοποιημένο κατασκεύασμα.
Φοτο2Το βασικό σύμβολο των Ιλλουμινάτι φαίνεται πολύ καλά σε μια σπάνια έκδοση την «Turbæ Philosophorum» που εκδόθηκε στην Γερμανία το 1750. Το σύμβολο αυτό παρουσιάζει ένα ερμαφρόδιτο σαν το μέγιστο επίτευγμα του magnum opus. Το πρότυπο που προβάλλεται από τους Ιλουμινάτι είναι ένα άτομο μεικτού φύλου, (τρανσέξουαλ), συμβολίζοντας σύμφωνα με τα σχέδια τους τον «τέλειο άνθρωπο», (Manly P. Hall, The Secret Teachings of All Ages).
Φοτο3Ένα από τα πρώτα διεθνούς φήμης πρότυπα που επρόκειτο να πλασάρουν οι Ιλλουμινάτι για την προώθηση του σχεδίου ομοφιλοποίησης της ανθρωπότητας, ήταν ο περίφημος Αμερικανός αθλητής Bruce Jenner. Η μεταμόρφωση του Bruce Jenner σε Caitlyn Jenner, δεν ήταν κάτι τυχαίο αλλά ένα προμελετημένο γεγονός όπως  υποστηρίζει μια συνεχόμενη ατζέντα. Είναι εντυπωσιακό πως η κίνηση του αυτή επαινέθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών.
Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μοντρεάλ το 1976, ο Bruce Jenner ήταν ένας Αμερικανός ήρωας και θεωρούνταν ο καλύτερος αθλητής του κόσμου. Τότε ασχολήθηκε με μια τηλεοπτική σειρά και με κινηματογραφική καριέρα, κάτι το οποίο παγίωσε την αίγλη του σαν μεγάλος ήρωας στην λαϊκή κουλτούρα. Ο Bruce Jenner παντρεύτηκε τη μητέρα των Καρντασιάν και από εκεί και στο εξής αυτή η οικογένεια άρχισε να γίνεται παγκοσμίως γνωστή με τα διάφορα και αλλεπάλληλα σεξουαλικά της σκάνδαλα τα οποία είναι μέρος του σχεδίου των Ιλλουμινάτι για την προώθηση της ανωμαλίας της Νέας Τάξης.
Οι Ιλλουμινάτι χρησιμοποίησαν τη συγκεκριμένη οικογένεια μαζί με τον Bruce Jenner προκειμένου να προωθήσουν το σχέδιό τους για τα δύο φύλλα. Η αλλαγή του φύλου του Bruce Jenner δεν ήταν μια αυθόρμητη πράξη την οποία αποφάσισε ο ίδιος αλλά ένα πολύ καλό προμελετημένο σχέδιο. Πιο συγκριμένα, το σχέδιο  θέλει να κάνει τους άντρες θηλυπρεπείς κάνοντας τους να αισθάνονται ότι είναι κακοί και ένοχοι αν συμπεριφερθούν με τον κλασικό αντρικό τρόπο και τις γυναίκες ανδροπρεπείς έτσι ώστε αν προσπαθήσει κάποιος να τις απεικονίσει ως στοργικές μητέρες που κάθονται στο σπίτι και φροντίζουν τα παιδιά τους να θεωρείται σεξιστής. Προσπαθούν δηλαδή μέσω του τρανσεξουαλισμού να προωθήσουν την ατζέντα της διαστρέβλωσης των δυο φύλων και της ανωμαλίας.
Δεύτερο τρανταχτό πρότυπο των Ιλλουμινάτι μετά τον Bruce Jenner ήταν πρόσφατα στην Ευρώπη η Κοντσίτα Βούρστ. Η Βουρστ εκπροσώπησε την Αυστρία στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision του 2014 στην Κοπεγχάγη, κέρδισε τη νίκη και προβλήθηκε με όλα τα διεθνή ΜΜΕ σαν ένα μεγάλο σύγχρονο σύμβολο κατά της ομοφοβίας, (όρος κατασκευασμένος από τους Ιλλουμινάτι).
Η εικόνα της Conchita, με τα στρατηγικά τοποθετημένα κέρατα πάνω από το κεφάλι της, παραπέμπει κατ ευθείαν στο λιγότερο γνωστό και απόκρυφο μέρος του σχεδίου των Ιλλουμινάτι. Όπως αναφέρεται, στην απόκρυφη μυστικη οργάνωση το ανώτατο στάδιο του «φωτισμού» επιτυγχάνεται μέσω της εσωτερίκευσης της δυαδικότητας και της ισορροπίας μεταξύ των αντίθετων δυνάμεων, το καλό και το κακό, ενεργητικό και παθητικό, αρσενικό και θηλυκό. Αυτή η έννοια αναπαρίσταται συμβολικά από τον κερατοειδή ερμαφρόδιτο θεό, τον γνωστό Baphomet, δηλαδή τον «Έξω από εδώ». Στην αλχημεία προβάλλεται με το αλχημικό συμβολισμό, την Αλχημική ανδρόγυνο
Τώρα όλα αυτά τα «ωραία» βρήκαν και εδώ τους κατάλληλους συμμάχους προώθησης και επιβολής τους σε ελληνικό έδαφος όπως τον περίφημο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, αλλά και τα διάφορα «μαργαριτάρια» του Σύριζα που συναγωνίζονται στην προοδευτική τους ηλιθιότητα.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Σαν  χθες στα 1942, ο ιερέας Βασίλειος Ιωάννου, αφού πρώτα βασανίσθηκε ανηλεώς κατόπιν σφαγιάσθηκε ως αμνός από αλβανοτσάμηδες. 

Τον έπιασαν στον κάμπο του Καλπακίου, ενώ πήγαινε στις Φιλιάτες. Τον βασάνισαν επί τόπου και τον σκότωσαν με μαχαίρι. Συνέπεσε μάλιστα να περνά εκείνη την ώρα ο Ιταλός φρούραρχος, ο οποίος περιωρίσθηκε να… καγχάσει εις βάρος τού θυσιαζομένου ιερέως (…)

Γενικά μιλώντας
, από την περίοδο του 1940 μέχρι και το 1949, η ελλαδική Εκκλησία έχει να μετρά εκατοντάδες θύμετα ιερέων της, μιας και ήταν από τα πλέον αγαπημένα θύματα των εχθρών της Πατρίδος.

[διαβάστε: Οι τσάμηδες και η τσαμουριά εδω]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΟΓΚΑ»


Ανακοίνωση για τον εορτασμό της πρώτης «παγκόσμιας ημέρας Γιόγκα» (Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας, Ε. Β. Β. & Β.)
Την ημέρα του θερινού ηλιοστασίου, ημέρα εορτασμού από μάγους, αποκρυφιστές και σατανιστές επέλεξαν για να εορτάζουν και την «Παγκόσμια Ημέρα Γιόγκα». Σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως του ΟΗΕ (Δεκεμβρίου 2014), η 21η Ιουνίου ανακηρύσσεται ως «Διεθνής Ημέρα της Γιόγκα». Η απόφαση ελήφθη με την αιτιολογία ότι «η γιόγκα εξασφαλίζει μια ολιστική προσέγγιση στην υγεία και την ευημερία», και μάλιστα υποστήριξαν ότι είναι «ωφέλιμη για την υγεία του παγκόσμιου πληθυσμού»! Ωστόσο, το περιεχόμενο της αιτιολογίας αυτής έρχεται σε αντίθεση τόσο με την Ορθόδοξη Χριστιανική θεώρηση, όσο και με τα επιστημονικά δεδομένα.

Η λεγόμενη ολιστική θεώρηση, στην οποία βασίζεται η γιόγκα, αποτελεί διδασκαλία αποκρυφιστικών και παραθρησκευτικών ομάδων, σύμφωνα με ειδικές Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας. Οι Συνδιασκέψεις αυτές, που απαρτίζονται από ειδικούς -εκπροσώπους από όλες τις Ορθόδοξες χώρες- έχουν επανειλημμένως ασχοληθεί με τη γιόγκα και τους πνευματικούς κινδύνους της. Τη γιόγκα βρίσκει κανείς ακόμα και στη διεθνή βιβλιογραφία για τις σέκτες, αλλά και στις εκτενείς αναφορές της Miviludes (της Γαλλικής Διυπουργικής Επιτροπής Επαγρύπνησης και Αγώνα εναντίον των Σεκτών), η οποία την εντάσσει και στο Φάκελο με τους κινδύνους για την υγεία.
Υπενθυμίζουμε ότι η γιόγκα παρουσιάζεται ως γυμναστική, αλλά στην πραγματικότητα αποτελεί μία από τις 6 σχολές του Ινδουισμού. Ο τρόπος με τον οποίο προωθείται μέσω του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας Γιόγκα» (με το σλόγκαν «Γιόγκα για Αρμονία και Ειρήνη») είναι παραπλανητικός και αντίκειται στο Σύνταγμα, το οποίο απαγορεύει τον προσηλυτισμό. Η γιόγκα αποτελεί θρησκευτική πρακτική των ανατολικών θρησκειών, για αυτό και η ιδιότητα του Ορθόδοξου Χριστιανού είναι εντελώς ασυμβίβαστη με την άσκηση της γιόγκα ή τη συμμετοχή σε οποιοδήποτε εορτασμό, φεστιβάλ, ή εργαστήριο γιόγκα.
Ο όρος «γιόγκα» προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα «yuj» (γιουτζ) και σημαίνει «ένωση της ψυχής με την Υπερψυχή, το Θεό». Η γιόγκα αποτελεί εξωχριστιανική πρακτική, η οποία δεν μπορεί να αποκοπεί από το θρησκευτικό της υπόβαθρο, και η οποία κρύβει πνευματικούς, σωματικούς και ψυχικούς κινδύνους. Οι πνευματικοί κίνδυνοι είναι : α) ο κίνδυνος να δράσει η γιόγκα ως γέφυρα, η οποία θα οδηγήσει ανύποπτους Χριστιανούς στις ανατολικές θρησκείες και τον αποκρυφισμό και β) οι σοβαροί κίνδυνοι από το άνοιγμα στον αποκρυφισμό, όπως επισημαίνονται και από τους ίδιους τους γκουρού, αλλά και από επιστήμονες-μελετητές.
Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιους από τους καταγεγραμμένους κινδύνους:
- «προσωρινή ή μόνιμη απώλεια λογικής»[1]
- «ανάρμοστα και ασύνδετα συναισθηματικά ξεσπάσματα, τινάγματα μυών, σπασμοί, ψευδαισθήσεις»[2]
- «τρομακτικά οράματα»[3]
- «διανοητική σύγχυση»[4]
- «ψύχωση»[4]
- «επιληψία και άλλες ακούσιες σωματικές κινήσεις»[4]
- «στρες»[4]
- «κατάθλιψη»[4]
- «ακανόνιστη αναπνοή»[4]
- «ανήθικη συμπεριφορά»[4]
- «μυοσκελετικά προβλήματα»[5]
- «σωματικοί τραυματισμοί»[6]
- «γαστρικά προβλήματα»[6]
- «εσωτερικές αιμορραγίες»[6]
- «προσωρική απώλεια της όρασης»[6]
- «ψευδο-ψύχωση»[6]
- «κρίσεις πανικού»[6]
- «αγωνία»[6]
- «φονικές παρορμήσεις»[6]
- «κίνδυνος διαχωρισμού των σπονδυλικών αρτηριών στην αυχενική μοίρα»[7], που ενδέχεται να οδηγήσει σε εγκεφαλικό επεισόδιο
- «καταστροφή του νευρικού συστήματος»[8]
Να τονιστεί εκ νέου[9] ότι η ίδια η Αμερικανική Ένωση Γιόγκα αποτρέπει από τη γιόγκα τα παιδιά, αλλά και τις εγκύους και θηλάζουσες μητέρες, επισημαίνοντας ότι «είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνο για τις εγκύους να κάνουν ασκήσεις γιόγκα, εξαιτίας της πιθανότητας εμβολισμού αγγείων με αέρα». Επίσης, πολλοί δάσκαλοι γιόγκα, αλλά και η Αμερικανική Ένωση Γιόγκα τονίζουν τους σωματικούς κινδύνους που συνεπάγεται η γιόγκα, ιδιαίτερα για τα παιδιά κάτω των 16 ετών[10]. Και όμως στον προσεχή εορτασμό της «Παγκόσμιας Ημέρας Γιόγκα», η οποία θα λάβει χώρα και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, διαφημίζονται εργαστήρια γιόγκα για παιδιά, εφήβους και εγκύους. Αυτό δεν είναι μόνο επικίνδυνο, αλλά και αντισυνταγματικό, καθότι το Ελληνικό Σύνταγμα, το οποίο υπερτερεί των αποφάσεων του ΟΗΕ, επισημαίνει ότι «Το κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας».[11]
Παράλληλα, στα πλαίσια της μαζικής προώθησης της γιόγκα, γίνονται αυτή την περίοδο και διάφορες εκδηλώσεις «Γέλιου», οι οποίες δεν είναι απλές εκδηλώσεις χαράς και γέλιου, αλλά αποτελούν και αυτές μορφή γιόγκα -τη γνωστή ως «Γιόγκα Γέλιου»[12]- με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πιστούς Χριστιανούς, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη, ότι το προσεχές «Φεστιβάλ Χρωμάτων» («Colour Day Festival») δεν αποτελεί απλή γιορτή χρωμάτων, αλλά Ινδουιστικό θρησκευτικόφεστιβάλ, το γνωστό ως «Holi». Στην Ελληνική ιστοσελίδα του φεστιβάλ διαβάζουμε ότι πρόκειται για «διάσημη θρησκευτική γιορτή στην Ινδία», η οποία «γιορτάζεται με ευλάβεια εδώ και χιλιάδες χρόνια». Κανείς δεν μας πληροφόρησε όμως στην Ελλάδα, για την πραγματική ταυτότητα αυτού του φεστιβάλ. Το φεστιβάλ αυτό γίνεται προς τιμή του Κρίσνα, και κατά τη διάρκειά του αναβιώνεται με τελετουργικό τρόπο η Ινδουιστική ιστορία της δαιμόνισσας Holika[13].
Ως πιστοί Χριστιανοί οφείλουμε, όχι μόνο να απέχουμε πλήρως από όλα τα προαναφερθέντα, αλλά και να ενημερώνουμε και να διαμαρτυρόμεθα με Ορθόδοξο τρόπο. Σε εποχές ύπουλου, κρυμμένου προσηλυτισμού και ανατροπής των αιώνιων αξιών, οι Χριστιανοί καλούνται να γρηγορούν, να προσεύχονται, να μη «συσχηματίζονται» και να πολεμούν με όπλα πνευματικά. Έχουμε χρέος να το κάνουμε αν δεν θέλουμε να βρεθούμε αναπολόγητοι.
 ………………………………………………………
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
[1]. Σύμφωνα με τον Γκουρού Ραζνίς
[2]. Singer Thaler Margaret, Cults in Our Midst -The Continuing Fight Against their Hidden Menace, John Wiley, 2003, κεφ.6
[3]. Σύμφωνα με τον Γκουρού Μουκτανάντα
[5]. T. Matsushita, T. Oka, A large-scale survey of adverse events experienced in yoga classes, BioPsychoSocial Medicine 2015, 9:9 και αλλού
[7]. Caso V, Paciaroni M, Bogousslavsky J (2005). "Environmental factors and cervical artery dissection". Front Neurol Neurosci 20: 44–53.
[9]. Βλέπε σχετικό άρθρο: www.imglyfadas.gr
[11]. ´Αρθρο 21 Παράγραφος 3
[12]. Hasyayoga

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας

Οι ψευδοεκσυγχρονιστές συναντούν τους ψευδοπατριώτες


293609_558236860871213_238884747_n
 
Του Γιώργου Καραμπελιά 
 
Αναρίθμητες φορές από την έναρξη της κρίσης έχουμε επαναλάβει πως ένας αποφασιστικός παράγοντας για την πυροδότησή της και την παρατεταμένη διάρκειά της υπήρξε η γενικευμένη φθορά και διαφθορά του πολιτικού και πνευματικού κατεστημένου της χώρας. 
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, εξάλλου, καταδεικνύουμε τον καταστροφικό ρόλο που διαδραμάτισε η λεγόμενη παγκοσμιοποίηση και ο εκσυγχρονιστικός εθνομηδενισμός σε αυτή την αποσύνθεση των ελίτ της χώρας. 

Οι ψευδοεκσυγχρονιστές τύπου Σημίτη και οι ψευδολαϊκιστές τύπου Τσοχατζόπουλου επιτάχυναν την καταστροφή της χώρας, από τα Ίμια μέχρι τον Οτσαλάν, το χρηματιστήριο και το μεγάλο πάρτι των Ολυμπιακών Αγώνων. Από τη δεκαετία του 1990 εξάλλου προσπαθούσαμε να καταδείξουμε πως οι ελίτ της ύστερης μεταπολίτευσης σάπιζαν στην κορυφή της εξουσίας, δηλητηριάζοντας και μολύνοντας το σύνολο του κοινωνικού σώματος. Η κρίση του 2009 δεν αποτέλεσε παρά την κορύφωση της εγκληματικής δράσης τους, όπως τόσο προσφυώς καταδεικνύει και το βιβλίο του Μιχάλη Ιγνατίου. Γι’ αυτό και η διαδικασία αυτών των πέντε χρόνων υπήρξε πολύ περισσότερο επώδυνη ξεσκεπάζοντας τη γύμνια του πολιτικού προσωπικού του εκσυγχρονισμού (που έφτασε να εκπροσωπείται εσχάτως από τον Σταύρο Θεοδωράκη και τη Φώφη Γεννηματά, μετά τον Σημίτη και τον ΓΑΠ).

Ωστόσο, αυτή η κριτική μας απεδείχθη ημιτελής και ανίκανη να συλλάβει την έκταση της κρίσης και της παρακμής. Διότι, τα πέντε αυτά χρόνια, ήρθαν να καταδείξουν πως φθαρμένη ως το μεδούλι, αν όχι και τόσο διεφθαρμένη όσο η πρώτη, ήταν και η λεγόμενη πατριωτική και αντιεκσυχρονιστική πτέρυγα των ελίτ. Από αυτήν, μέσα σε πέντε χρόνια, ανεδείχθησαν στο προσκήνιο τρεις πολιτικές δυνάμεις που εμφανίστηκαν με πατριωτικό και αντιμνημονιακό πρόσημο. Ο ΣΥΡΙΖΑ, μια συνένωση ευρωκομουνιστών και αριστεριστών ποικίλης προέλευσης, οι ΑΝΕΛ, προερχόμενοι από τη δεξιά, και η Χ.Α., ως η μετεξέλιξη ενός ναζιστικού γκρουπούσκουλου. Παράλληλα με αυτές αναπτύχθηκαν και άλλες μικρότερες ομάδες και κινήσεις, όπως, προς στιγμήν, η ΣΠΙΘΑ υπό τον Μίκη Θεοδωράκη, το ΕΠΑΜ του Καζάκη, το σχέδιο Β του Αλαβάνου. Τόσο μεγάλη μάλιστα υπήρξε η απαξίωση του ψευδοεκσυγχρονιστικού πολιτικού κόσμου υπό τον ΓΑΠ, ώστε οι πατριωτικές και αντιμνημονιακές δυνάμεις, χωρίς βεβαίως την Χ.Α. ή τη Σπίθα και τον Καζάκη, βρέθηκαν και στην κυβερνητική εξουσία.

Επί πέντε χρόνια υποβάλλαμε σε κριτική τον αντιμνημονιακό χώρο καταδεικνύοντας τις τεράστιες αντιφάσεις του. Πώς ήταν δυνατόν, για παράδειγμα, να επικαλείται τον πατριωτισμό και να αγνοεί εντελώς την επιδείνωση της γεωπολιτικής θέσης της χώρας, ως συνέπεια της κρίσης; Πώς ήταν δυνατόν να είναι όντως πατριωτικός ένας χώρος που περιλαμβάνει στους κόλπους του έναν τεράστιο αριθμό εθνομηδενιστών, από τον Λιάκο ως τον Χριστόπουλο, που μόλις είχαν αυτομολήσει από το στρατόπεδο του Σημίτη και του ΓΑΠ, έως τον Νταβανέλο και τον Μηλιό, που χαρακτηρίζει την Ελλάδα ιμπεριαλιστική χώρα; Ή, από την απέναντι όχθη, να αναλαμβάνουν την εκπροσώπηση του πατριωτισμού ζηλωτές του Χίτλερ και των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής;

Και τα αποτελέσματα είναι εδώ, μπροστά μας. Πέντε μήνες διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ οδήγησαν σε ακόμα βαθύτερη κρίση, ανεργία και διάλυση του κοινωνικού ιστού, ενώ, την ίδια στιγμή, χιλιάδες δυστυχισμένοι μετανάστες κατακλύζουν τα νησιά και τις πλατείες των πόλεων χωρίς ούτε να αποτρέπεται η είσοδός τους ούτε, από την άλλη, να τους προσφέρεται οποιαδήποτε πραγματική διέξοδος. Παράλληλα, προωθείται και ο νόμος για την ιθαγένεια που στοχεύει στην ολοκλήρωση της αποεθνικοποίησης μιας χώρας σε παρακμή. Και όμως, οι δήθεν εκφραστές του «πατριωτικού χώρου» περί άλλα τυρβάζουν. Ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μανώλης Γλέζος καλούν σε μια ακαθόριστη αντίσταση, αγνοώντας απολύτως την οικονομική, πολιτιστική, δημογραφική και γεωπολιτική κατάσταση της χώρας, κυνηγώντας απελπισμένα τα νιάτα τους που έφυγαν και ξεχνώντας την ευθύνη τους απέναντι στην ίδια τους την ιστορία. Ο Χρήστος Γιανναράς λιβανίζει επί ένα πεντάμηνο τον μοιραίο και ατάλαντο νεανία που παριστάνει τον πρωθυπουργό. Ο Κώστας Ζουράρις διακηρύσσει urbi et orbi τον έρωτά του για τον ΣΥΡΙΖΑ και την επιθυμία του να ενταχθεί σ’ αυτόν, για την οποία είναι διατεθειμένος, όπως λέει, «να ψηφίσει και την παραχώρηση της Μακεδονίας εις τα Σκόπια». Δεκάδες και εκατοντάδες άλλοι άνθρωποι και «στελέχη» του πατριωτικού χώρου, αφού πρώτα έτρεχαν πίσω από τον Γιωργάκη, τώρα κλείνουν τα μάτια μπροστά στην εθνική καταστροφή που φέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ και επικροτούν τις αθλιότητες της Ζωής Κωνσταντοπούλου. Πώς να μη θλίβεσαι βαθύτατα όταν βλέπεις ανθρώπους που προσέφεραν στην πολιτική, πολιτιστική και πνευματική ζωή του τόπου να ευτελίζονται και να έχουν απολέσει κάθε στοιχείο ευθυκρισίας;

Πόσοι και πόσοι «πατριώτες» και φίλοι μας δεν έκαναν γαργάρα τον πατριωτισμό τους στηρίζοντας ένα εθνομηδενιστικό κόμμα το οποίο αναπόδραστα θα επιφέρει νέες καταστροφές στη χώρα. Και αυτό θα έπρεπε να είναι προφανές στον καθένα. Στον καθένα που θεωρεί πρωταρχικά ζητήματα τη δημογραφική κατάρρευση και τη μετανάστευση των νέων, την οθωμανική παρουσία και απειλή στην Κύπρο και τη Θράκη, τη μεταβολή της Ελλάδας σε μεταναστευτικό χώρο-ταμπόν μεταξύ Ανατολής και Δύσης, στον καθένα που θεωρεί πρώτιστο ζήτημα την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Αν, αντίθετα, οι πρώτες σου προτεραιότητες είναι η φιλελευθεροποίηση της χρήσης ναρκωτικών, το γκέι παρέιντ της προέδρου Ζωής και τα ανοιχτά σύνορα για τους μετανάστες -που ήδη εφαρμόζει το δίδυμο Δρίτσα, που ελέγχει το λιμενικό, και Τασίας Χριστοδουλοπουλου, που είναι υπουργός μετανάστευσης-, πώς θα ήταν δυνατό να πάρεις και τις σωστές και κατάλληλες αποφάσεις για τα πολιτικά πράγματα της χώρας ή για τη διαπραγμάτευση με τους εταίρους; Εκσυγχρονιστές αλά ΓΑΠ και όψιμοι «πατριώτες», αλά Τσίπρα, δεν είναι δυνατόν να θέτουν ως πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον της χώρας, αλλά θέτουν πάντα πρώτο το συμφέρον της κάστας τους, το συμφέρον του κόμματός τους, το συμφέρον του εαυτούλη τους και της εξουσίας τους. Είτε για να φέρουν το ΔΝΤ και τα μνημόνια, είτε για να ολοκληρώσουν το έργο της καταστροφής.

Δυστυχώς, λοιπόν, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι φανταζόμαστε. Και επαναλαμβάνεται με μορφή καρικατούρας το μόνιμο δίπολο της ελληνικής ιστορίας. Οι ψευδοπατριώτες ολοκληρώνουν την καταστροφή που εγκαινίασαν οι ψευδοεκσυγχρονιστές. Και το ότι αυτό το θανατερό δίπολο έχει προσλάβει τη μορφή καρικατούρας καταδεικνύεται και από το επίπεδο του πολιτικού προσωπικού. Αρχίζοντας από έναν άβουλο πρόεδρο της Δημοκρατίας, που δεν τολμάει να κάνει οποιαδήποτε κίνηση, ακόμα να απειλήσει και με παραίτηση, προκειμένου να προκαλέσει μια ταραχή στις πολιτικές ηγεσίες, μέχρι την ανάδειξη της… Φώφης στη θέση που ήταν κάποτε ο Ανδρέας Παπανδρέου (θα πει κάποιος, πάλι καλά, γιατί δεν μπορεί να κάνει μεγάλες καταστροφές!). Το γεγονός πως ένα άτομο τύπου Βαρουφάκη εξακολουθεί ακόμα, παρά τις πανωλεθρίες που έχει επισωρεύσει, να ακκίζεται και να κορδακίζεται ενώ χιλιάδες χαχόλοι τον χειροκροτούν είναι η μεγαλύτερη απόδειξη του γεγονότος πως, δυστυχώς, η κρίση έχει πάει πολύ βαθύτερα από ό,τι νομίζαμε.

Είναι δυστυχώς κρίση του ίδιου του λαϊκού σώματος, σε βάθος και πλάτος, είναι η έκφραση της βαθύτατης παρακμής του έθνους μας. Και προφανώς, για να υπάρξει θεραπεία, θα κατέβουμε ακόμα πιο κάτω τα σκαλιά της κρίσης και της παρακμής, μέχρις ότου οι τίμιοι και αξιοπρεπείς άνθρωποι, που εξακολουθούν να υπάρχουν σ’ αυτή τη χώρα, απελευθερωθούν εντελώς από Τσίπρες, Παπαδάκηδες, Λαζόπουλους, Καμένους, Σαμαράδες, και αποφασίσουν πως θα πρέπει να υπάρξει επιτέλους ένα κίνημα ενάντια στην παρακμή, που θα σαρώσει ολοκληρωτικά και αμετάκλητα όλον αυτό τον θίασο των διεφθαρμένων ή ανικάνων (συχνά και τα δύο μαζί) που κυριαρχεί στη ζωή του τόπου. Θα αποφασίσουν άραγε οι άνθρωποι που βρίσκονται στα σπίτια τους, στα χωριά τους, στις δουλειές τους, να πάρουν τη σκούπα που χρειάζεται και να σαρώσουν το σύνολο των φθαρμένων ψευδοελίτ που οδηγούν τη χώρα στην ολοκληρωτική καταστροφή; Θ’ αποφασίσουν κάποτε να βγουν από την, έστω αξιοπρεπή, ιδιώτευσή τους; Όσο δεν το κάνουν, θα συνεχίζουν να παραδίδουν τη μοίρα τους, τη δική τους και των παιδιών τους, στους Βαρουφάκηδες, τους Αδώνιδες, τους Λεουτσάκους και τις Ζωές.

Αυτό που σήμερα χρειάζεται η Ελλάδα και ο λαός της είναι μία κυριολεκτική επανάσταση ενάντια στις ελίτ κάθε είδους και κάθε απόχρωσης, όχι γιατί κάποτε πολλοί απ’ αυτούς δεν έχουν ατομικά να προσφέρουν σε συγκεκριμένους τομείς και θεματικές αλλά γιατί βρίσκονται πιασμένοι σε ένα δίχτυ παρακμής και συνενοχής, γιατί έχουν μείνει στην εξουσία –κάθε είδους, πνευματική, πολιτική, μιντιακή ακόμα και οικονομική– πάρα πολλά χρόνια και είναι ανίκανοι να κάνουν και το παραμικρό βήμα προς τα εμπρός. Αντίθετα δε, με όλους τους αόρατους και αδιόρατους δεσμούς που τους δένουν με το σύστημα της διαφθοράς και της φθοράς, έχουν καταστεί ανίκανοι για οποιαδήποτε θετική κίνηση.

Πώς να υπερβούν οι πολιτικοί, ακόμα και οι καλύτεροι ανάμεσά τους, τους μακροχρόνιους εθισμούς σε ψευδολογία, καρεκλοκενταυρισμό και πελατειακές τακτικές, που τους έχουν δέσει χειροπόδαρα (χαρακτηριστικές είναι οι ελάχιστες στιγμές αλήθειας που βγάζουν κάποιοι από αυτούς τις στιγμές που νιώθουν πως χάνουν την εξουσία, όπως έγινε πρόσφατα με τον Βενιζέλο, αλλά δυστυχώς δεν κρατάνε πολύ).

Πώς να αποφύγουν οι δημοσιογράφοι τον απόλυτο και ασφυκτικό έλεγχο των λούμπεν ιδιοκτητών και αφεντικών τους, που τους έχει μεταβάλλει σε «παπαγαλάκια»; Πώς να μπορέσουν οι διανοούμενοι να επιβιώσουν σε ένα σύστημα μετριοκρατίας, αναξιοκρατίας, αν δεν υποστείλουν και δεν ευνουχίσουν, τουλάχιστον εν μέρει, την κριτική τους σκέψη;

Για όλους αυτούς τους λόγους, και επειδή όλο αυτό το σύστημα που χτίστηκε από τη μεταπολίτευση και μετά έχει κρατήσει πάρα πολλές δεκαετίες, έφθειρε ανεπανόρθωτα και τις ελίτ και διέφθειρε σε μεγάλο βαθμό και το ίδιο το λαϊκό σώμα. Ατέλειωτες ώρες τηλεθέασης, ατελείωτες ώρες πλύσης εγκεφάλου και απονεύρωσης κάθε ουσιαστικού ενδιαφέροντος το μετέβαλαν εν πολλοίς σε άβουλο όργανο στα χέρια πολιτικών και μηντιαρχών, που κινείται μόνο με μια λογική άμεσου συμφέροντος και ξεχνάει τα μακροπρόθεσμα συμφέροντά του, ακόμα και τις κρυμμένες δυνατότητες του.

Επομένως, μόνον αν υπάρξουν άνθρωποι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε μια επανάσταση ενάντια στο καθεστώς και τις ελίτ του, μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε σωτηρία. Προφανώς, ο αναγνώστης θα θεωρήσει αυτό το κείμενό μου ως έκφραση μιας βαθιάς απογοήτευσης και αδιεξόδου. Εν τούτοις, δεν έχω πάψει να ελπίζω σε εκείνους τους, λίγους ή πολλούς, ανθρώπους που θα αποφασίσουν κάποια στιγμή να σπάσουν σαν τον Γκιούλιβερ τις χιλιάδες κλωστές που τους κρατάνε καθηλωμένους σε μια θανατερή ακινησία και θα αποφασίσουν πως «οι δούλοι και οι ραγιάδες, μόνοι τους θε να σωθούν». Και μία εξέγερση ενάντια στις ελίτ θα έχει τη δυνατότητα, ίσως, να απελευθερώσει από τα αδιόρατα συχνά δεσμά τους και εκείνους τους τίμιους και ικανούς ανθρώπους, που έχουν εγκλωβιστεί μέσα σε αυτές, να απελευθερώσει και τον ίδιο το λαό από την αποχαύνωση που τον απειλεί.

Αλλά προϋπόθεση για όλα αυτά είναι μια μεγάλη και αυθεντική εξέγερση.



π. Ιωάννης Ρωμανίδης
από το βιβλίο “Πατερική Θεολογία”
(Αφιερωμένο στους λατινόφρονες-οικουμενιστές)
Αφού λοιπόν ανιχνεύσανε οι Φράγκοι την δύναμι αυτή της Ορθοδοξίας,Έθεσαν ως στόχο τους την διάλυσι του Ησυχασμού μετά την ίδρυσι της Νέας Ελλάδας, δηλαδή μετά την Επανάστασι του 1821, και το έργο αυτό ανέλαβε ο Αδαμάντιος Κοραής. (σχόλιο δικό μας: τον οποίον, στα Ελληνικά Σχολεία, τον διδάσκονται οι μαθητές σαν μέγα ευεργέτη των γραμμάτων και του πολιτισμού).
Αυτός κύρυξε πόλεμο κατά του Ησυχασμού τότε, που στόχος και των Ρώσων και τών Ευρωπαίων μετά την Επανάστασι του ’21 ήταν η εκρίζωσις, η εκθεμελίωσις, του Ησυχασμού από την Χριστιανική Παράδοσι. Αυτός είναι εκείνος, ο οποίος εγκαινίασε τον διωγμό εναντίον του Ησυχασμού, εναντίον του παραδοσιακού Μοναχισμού, εναντίον της Ορθοδόξου και μόνης σωστής θεραπείας της ψυχής του ανθρώπου. Έτσι φθάσαμε σήμερα στο σημείο να θεωρούμε αυτήν την Παράδοσι ότι είναι μια παρονυχίδα, μία λεπτομέρεια, ένα παρελθόν φαινόμενο της Ορθοδόξου Παραδόσεως (βλέπε οικουμενιστές).

Πρώτη φορά νέοι Έλληνες στα χωράφια για δουλειά


Μια αγγελία από αγροτικό συνεταιρισμό της Λάρισας ήταν αρκετή για να μαζευτούν πάνω από 400 αιτήσεις ανέργων που ελπίζουν σε ένα αξιοπρεπές μεροκάματο 20 ευρώ - Με πτυχία πανεπιστημίου αλλά απογοητευμένοι από τη μακροχρόνια ανεργία, δεν διστάζουν να περάσουν από οντισιόν για μια θέση στις εποχικές καλλιέργειες

Η κρίση οδηγεί και πάλι τους Ελληνες στα χωράφια για το μεροκάματο. Στη Λάρισα, μια αγγελία αγροτικού συνεταιρισμού ήταν αρκετή για να σχηματιστούν ουρές από άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας και μόρφωσης, που επέλεξαν, αντί για μπάνια στις κοντινές παραλίες, το φετινό καλοκαίρι να μαζεύουν ροδάκινα, αχλάδια, βερίκοκα και καρπούζια.



Ολα ξεκίνησαν αρχές Ιουνίου, όταν οι αλλοδαποί εργάτες -στη συντριπτική τους πλειοψηφία Αλβανοί- οι οποίοι τα τελευταία χρόνια εργάζονταν στα χωράφια των μελών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Γιάννουλης στη Λάρισα, προχώρησαν σε στάση εργασίας διεκδικώντας να εργάζονται λιγότερο με το ίδιο όμως μεροκάματο, που έφτανε τα 30 ευρώ ημερησίως μαζί με τις κρατήσεις. «Με αυτούς τους ανθρώπους συνεργαστήκαμε για πολλά χρόνια και, αντί να κάτσουν να συζητήσουν μαζί μας μπας και βρούμε λύση, επιχείρησαν να μας εκβιάσουν λίγο πριν από τη συγκομιδή, που είναι μια κρίσιμη περίοδος για μας. Η κίνηση αυτή, όμως, τους γύρισε μπούμερανγκ», δηλώνει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Δημήτρης Λεωνιδάκης, πρόεδρος του συνεταιρισμού, ο οποίος μετά την εξέλιξη αυτή προέβη άμεσα σε διάφορες ενέργειες λόγω πίεσης χρόνου, αφού υπήρχε ανάγκη να βρεθούν εργατικά χέρια για τα χωράφια. «Συγκαλέσαμε γενική συνέλευση των μελών μας και αποφασίσαμε να ζητήσουμε εργάτες γης από την περιοχή μας μέσω αγγελίας στην τοπική εφημερίδα “Ελευθερία” της Λάρισας. Αν και αρχικά είχαμε κάποιον ενδοιασμό, μια και πριν από δύο χρόνια σε ανάλογη ενέργεια του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ημαθίας δεν υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, η κίνηση τελικά μας δικαίωσε», αναφέρει.





Από οντισιόν
Το ενδιαφέρον ήταν πραγματικά μεγάλο και αυτό εξέπληξε τη διοίκηση και τα μέλη του Αγροτικού Συνεταιρισμού Γιάννουλης. Τις τρεις μέρες που η αγγελία ήταν δημοσιευμένη στην εφημερίδα οι αιτήσεις στη γραμματεία του συνεταιρισμού έφτασαν τις 420, για τις 80 θέσεις στις εποχικές καλλιέργειες της περιοχής. Ανδρες και γυναίκες ηλικίας από 18 έως 62 ετών και κάθε μορφωτικού επιπέδου, από απόφοιτους γυμνασίου έως πτυχιούχους πανεπιστημίων, κατέθεσαν αίτηση προκειμένου να εργαστούν -έστω και εποχιακά- για ένα αξιοπρεπές μεροκάματο τις δύσκολες αυτές εποχές που η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο.



«Οι Ελληνες όχι μόνο επιστρέφουν στις ασχολίες των πατεράδων τους, αλλά το ενδιαφέρον τους αυξάνεται συνεχώς. Αυτό σημαίνει πως η κρίση μάς έχει αγγίξει πλέον για τα καλά», λέει στο «ΘΕΜΑ» ο Δημήτρης Λεωνιδάκης

Ζητούνταν χέρια για διάφορες αγροτικές εργασίες, όπως η συγκομιδή ροδάκινων, βερίκοκων, αχλαδιών, καρπουζιών, βαμβακιού, αραβόσιτου, ωστόσο, όπως λέει ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, «ουδείς από τους ενδιαφερόμενους ζήτησε λεπτομέρειες για την εργασία στα χωράφια και τη συγκομιδή, θέλοντας ίσως να δείξουν πως είναι ενήμεροι για τον κόπο της δουλειάς και πως είναι αποφασισμένοι να ιδρώσουν στο χωράφι».



Η ενασχόληση ντόπιων με αυτές τις δραστηριότητες θα τονώσει σημαντικά την τοπική οικονομία, αφού μόνο πέρυσι τα μέλη του συνεταιρισμού κατέβαλαν σε ημερομίσθια σχεδόν 500.000 ευρώ κυρίως σε Αλβανούς εργάτες που τα απέστειλαν με εμβάσματα στη χώρα τους. «Πάντα έλεγα πως θα παραδεχτώ πως υπάρχει κρίση όταν ξαναδώ Ελληνες στα χωράφια. Οι Ελληνες όχι μόνο επιστρέφουν στις ασχολίες των πατεράδων τους, αλλά το ενδιαφέρον τους αυξάνεται συνεχώς. Αυτό σημαίνει πως η κρίση μάς έχει αγγίξει πλέον για τα καλά», επισημαίνει ο κ. Λεωνιδάκης.



Ανάμεσα σε αυτούς που κατέθεσαν αιτήσεις υπάρχουν απόφοιτοι πανεπιστημίων, γυμναστές, άνεργοι οικοδόμοι, απολυόμενοι ιδιωτικοί υπάλληλοι, φοιτητές που θέλουν τα χρήματα για τις σπουδές τους, μεσήλικες που χρειάζονται λίγα ένσημα για να βγουν στη σύνταξή κ.ά. Ηδη η πρώτη φουρνιά έπιασε δουλειά, ενώ οι υπόλοιποι έχουν ήδη επιλεγεί και θα κληθούν να εργαστούν τη δύσκολη περίοδο της συγκομιδής.






Μέχρι και ρουσφέτια
Ακόμη και τηλεφωνήματα από πολιτικά γραφεία της Λάρισας έγιναν προς τον κ. Λεωνιδάκη προκειμένου να προτιμηθούν συγκεκριμένα πρόσωπα για την εποχική εργασία στα χωράφια. Ωστόσο, όπως ξεκαθαρίζει ο ίδιος, «ρουσφέτια δεν μπορούμε να κάνουμε γιατί κάθε παραγωγός επιλέγει τους εργάτες του με βάση τις ανάγκες της καλλιέργειάς του».



Σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται, ο παραγωγός επιλέγει από τη λίστα τα άτομα που πιστεύει ότι του είναι χρήσιμα. Επικοινωνεί μαζί τους και συναντιούνται στο γραφείο του συνεταιρισμού, όπου μέσα από μια πρόχειρη συνέντευξη επιλέγει εάν θα τους προσλάβει ή όχι.
«Τους βλέπουμε, τους ακούμε και τελικά επιλέγουμε αυτούς που πιστεύουμε πως μπορούν να αντεπεξέλθουν στις εργασίες. Τα χωράφια δεν είναι εύκολη δουλειά. Απαιτούνται σωματικές δυνατότητες και κάποιες γνώσεις για τα γεωργικά», λέει ο κ. Σπύρος Μπέης, παραγωγός και μέλος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Γιάννουλης. «Τα τηλέφωνα χτυπούν καθημερινά από κόσμο κάθε ηλικίας που θέλει να εργαστεί για το μεροκάματο. Το γεγονός πως είναι ντόπιοι μας βοηθάει και καλύτερα στην επικοινωνία. Η κρίση έχει και τα καλά της, αφού οι Ελληνες επιστρέφουν στα χωράφια».







Εύη Πιτσαρή Aπόφοιτος ΤΕΦΑΑ
«Αφήστε τις καφετέριες και τους καναπέδες και ελάτε στα ροδάκινα»
Με πτυχίο ΤΕΦΑΑ, εργάστηκε στο παρελθόν ως γυμνάστρια, ωστόσο λόγω της ανεργίας βρέθηκε να μαζεύει ροδάκινα στη Λάρισα. «Μόλις διάβασα την αγγελία επικοινώνησα κατευθείαν με τον συνεταιρισμό. Το βλέπω και ως εμπειρία και μάλιστα ευχάριστη. Θα έλεγα και άλλα νέα παιδιά να τολμήσουν να αφήσουν τις καφετέριες και τους καναπέδες και να έρθουν να εργαστούν στα χωράφια. Θα εξασφαλίσουν εμπειρία και εξασφαλισμένα μεροκάματα ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές όπου η ανεργία ανάμεσα στους νέους είναι ιδιαίτερα μεγάλη και στην περιοχή της Λάρισας».



 


Αθανασία Μπλιάμπλια Πρώην ιδιωτική υπάλληλος
«Επιστροφή στη γη που είχαμε απαξιώσει»
Μέχρι πρότινος ήταν άνεργη, ενώ έχει εργαστεί για πολλά χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος και μέσω προγραμμάτων στον τοπικό δήμο. «Οι εποχές είναι δύσκολες και οι επιλογές περιορισμένες. Προέρχομαι από αγροτική οικογένεια και δεν είχα κανέναν ενδοιασμό να εργαστώ στα χωράφια, όπου πάρα πολλοί νέοι έρχονται να απασχοληθούν έστω και εποχικά. Η δουλειά δεν είναι ντροπή και πιστεύω πως η κρίση είναι μια καλή ευκαιρία για να επιστρέψουμε στις ασχολίες των πατεράδων και των παππούδων μας, τι οποίες πολλοί από εμάς είχαμε απαξιώσει».




 


Χρήστος Γραβάνης Πρώην προπονητής ποδοσφαίρου
«Είμαι χρόνια άνεργος, βρίσκομαι σε αδιέξοδο»
Με πτυχίο γυμναστή, εργάστηκε στο παρελθόν ως προπονητής ποδοσφαίρου σε τοπικές ομάδες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια είναι άνεργος λόγω της κρίσης. «Η ανεργία στην περιοχή μας είναι σε υψηλά επίπεδα, όπως σε όλη την Ελλάδα. Μόλις έμαθα πως ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Γιάννουλης ψάχνει εργάτες γης, κατέθεσα αμέσως αίτηση. Είμαι χρόνια άνεργος και δεν είχα άλλη επιλογή. Πολλοί από τους παραγωγούς είναι φίλοι και με την κίνηση αυτή βοηθήθηκαν πολλά νέα παιδιά και οικογενειάρχες που είχαν φτάσει σε αδιέξοδο», αναφέρει.

 


Γιώργος Ζδράγκας  Πρώην οικοδόμος
«Δεν έχουμε πολυτέλεια επιλογής για μεροκάματο»
Μετά από πολλά χρόνια στην οικοδομή βρέθηκε άνεργος και, βλέποντας τις υποχρεώσεις να τρέχουν, πήρε την απόφαση να γίνει εργάτης γης έστω και τους μήνες του καλοκαιριού. «Λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης δεν έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής. Η ανεργία αυξάνεται και τα χωράφια, εδώ στη Λάρισα τουλάχιστον, αποτελούν μια καλή διέξοδο για την εξασφάλιση του ποθητού μεροκάματου. Στην αρχή μπορεί να είναι δύσκολα, αλλά στο χέρι σου είναι να προσαρμοστείς. Η κίνηση του Αγροτικού Συνεταιρισμού Γιάννουλης αποτελεί διέξοδο για εμάς», παραδέχεται.









πηγή

Δημοσιογράφος και μητέρα συγκλονίζει: Σας παρακαλώ, μη με ρωτάτε γιατί το παιδί μου έχει σύνδρομο Down

H Caroline Boudet είναι δημοσιογράφος και μητέρα της μικρής Λουίζ, 4 μηνών, η οποία πάσχει από σύνδρομο Down. H μητέρα συγκλόνισε το ίντερνετ όταν μοιράστηκε το παράπονό της στο Facebook.
«Σας παρακαλώ, όταν βλέπετε κάποιον σαν τη Λουίζ, μη ρωτάτε τη μητέρα της "πώς και δεν το εντοπίσατε στη διάρκεια της εγκυμοσύνης;". Είτε το είχε εντοπίσει, που σημαίνει ότι πήρε την απόφαση να συνεχίσει την εγκυμοσύνη της, είτε δεν το είχε εντοπίσει και η έκπληξη ήταν αρκετή ώστε να μη χρειάζεται να επανέλθει στο θέμα. Επιπλέον, κάθε μητέρα έχει την τρομερή συνήθεια να νιώθει ενοχές για σχεδόν τα πάντα, οπότε όσον αφορά το έξτρα χρωμόσωμα... Δεν χρειάζεται να σας πω», έγραψε και έλαβε κύμα μηνυμάτων. 36.000 άνθρωποι διάβασαν το μήνυμά της σε μια μέρα και έγινε θέμα στα μίντια όλου του πλανήτη.
«Αυτή είναι η κόρη μου Λουίζ. Είναι 4 μηνών, έχει δύο χέρια και δύο πόδια, έχει δύο ωραία μαγουλάκια και ένα παραπάνω χρωμόσωμα». Ετσι ξεκινάει το μήνυμα της δημοσιογράφου:

«Οταν συνέβη αυτή η ανταπόκριση του κόσμου, ένιωσα να με ξεπερνάει το θέμα. Για τον σύζυγό μου και για μένα, αυτή η πλευρά των social media είναι το πολύ θετικό κομμάτι του ίντερνετ. Ο ιστός επιτρέπει να εκφραστεί ένα τεράστιο κύμα αλληλεγγύης» δήλωσε η δημοσιογράφος στο Paris Match.

«Εγραψα αυτό το μήνυμα στο Facebook σαν κραυγή αλλά και σαν παράπονο. Δεν είχα θυμό, ήμουν και στενοχωρημένη. Είχα γυρίσει από ένα ιατρικό ραντεβού με τη Λουίζ και εκεί άκουσα να με ρωτάνε "μα, δεν το είδατε όταν ήσασταν έγκυος;". Δεν ήταν η πρώτη φορά που το άκουγα, με πόνεσε όμως».

«Αυτή η ερώτηση είναι κλασική. Καταλαβαίνω ότι όταν κάποιος λέει αυτές τις λέξεις δεν καταλαβαίνει πόσο πόνο προκαλεί. Δεν είναι κακία, είναι από αδεξιότητα. Οι άνθρωποι νομίζουν ότι υπάρχει ένα απόλυτα αξιόπιστο τεστ και ότι δεν υπάρχει σήμερα να έχεις παιδί με σύνδρομο Down χωρίς να το ξέρεις. Με πονάει γιατί κι εγώ έθεσα το ερώτημα στον εαυτό μου, σαν μητέρα. Πέρασα όλες τις εξετάσεις που γίνονται στις έγκυες γυναίκες. Οταν λοιπόν μου κάνουν αυτή την ερώτηση, είναι σαν να μου λένε "μα, πώς γίνεται κι αυτό το παιδί είναι εδώ;"».

«Τι έγινε όταν το έμαθες στην εγκυμοσύνη;», τη ρώτησε το περιοδικό.
«Είναι ένα τεράστιο σοκ. Αρχικά αναρωτιέσαι γιατί σου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν πίστευες ότι θα μπορούσε να σου συμβεί. Εχουμε την εντύπωση ότι ζούμε έναν υπερ-ελεγχόμενο κόσμο κι ο ουρανός πέφτει στο κεφάλι μας. Νιώθεις θυμό, αδικία για σένα και για το παιδί σου. Εγώ ένιωσα ενοχή. Ηταν μέσα στην κοιλιά μου και αναρωτήθηκα αν έφταιγα εγώ που είχε αυτό το πρόβλημα. Αποφάσισα όμως να το κρατήσω, τελεία», είπε η Boudet.


«Τίποτα δεν σε προετοιμάζει για να δεχτείς αυτό το σοκ. Αποτελεί σοκ και για τον οικογενειακό περίγυρο. Τι να τους πεις; Το χειρότερο είναι η ενόχληση που αισθάνονται για την αναπηρία. Δεν ακούς λόγια όπως "τι ωραίο δώρο αυτό το παιδί", "είναι υπέροχο". Η κοινωνία μας δεν είναι τρυφερή με τη διαφορετικότητα. Πριν γεννηθεί η Λουίζ, ούτε εγώ η ίδια δεν ήμουν άνετη απέναντι στην αναπηρία. Σήμερα έχω διανύσει πάρα πολύ δρόμο. Μέσα σε 4 μήνες ξεπέρασα πολλά όρια, κι αυτό μπορεί να το κάνει και η κοινωνία γύρω μας».


Πώς οι Βαυαροί αφάνισαν τα εκκλησάκια των Αθηνών


Οι 300 διάσπαρτοι σε όλη την πρωτεύουσα ναοί και ναΐσκοι που γλύτωσαν κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, αλλά ξεπουλήθηκαν με νομοθετική ρύθμιση στις αρχές του 1835

Οποιος αναζητήσει, με ιστορική συνέπεια, τα βαθύτερα αίτια και τις συνθήκες που οδήγησαν στην καταστροφή και στον αφανισμό δεκάδων εκκλησιών των Αθηνών και στο ξεπούλημά τους μαζί με τα οικόπεδά τους, αναμφισβήτητα θα φτάσει στην εποχή όταν προετοιμαζόταν η ανακήρυξη των Αθηνών ως πρωτεύουσας και Βασιλικής Καθέδρας του νεοσύστατου ελληνικού βασιλείου. Στις σημαντικές δοσοληψίες, συνεννοήσεις και δεσμεύσεις μεταξύ της επίσημης Πολιτείας, όπως την εξέφραζαν κυρίως το Συμβούλιο της Αντιβασιλείας και διάφορες Αρχές, όπως η νομαρχία, και οι γηγενείς Αθηναίοι, όπως εκφράζονταν μέσω της Δημογεροντίας, αφού ακόμη δεν είχε συσταθεί ο Δήμος Αθηναίων. Οι περιστάσεις ήταν κρίσιμες, οι οικονομικές συνθήκες ασφυκτικές, οι απαιτήσεις για εξεύρεση καταλυμάτων και κατοικιών υπερβολικές, όπως και η αδυναμία υλοποίησης των φιλόδοξων σχεδιασμών.

Η βαυαρική αντιβασιλεία, με εξαιρετικά μεθοδευμένο και τεχνοκρατικό τρόπο, προσπάθησε να αρπάξει όχι μόνο την εκκλησιαστική περιουσία, αλλά και τους ναούς, ενοριακούς, κτητορικούς, μοναστηριακούς και κοινοτικούς, με τα οικόπεδά τους (εκκλησιόπεδα). Η πόλη των Αθηνών ήταν κατάσπαρτη με περισσότερους από τριακόσιους (300) ναούς και ναΐσκους. Ο αριθμός και η θέση των θρησκευτικών αυτών μνημείων προκαλούσαν τον φθόνο όχι μόνο των ξένων που είχαν κατακλύσει τη διοίκηση, αλλά και Ελλήνων κερδοσκόπων, οι οποίοι αναζητούσαν κέρδη ακόμη και στο μικρότερο τεμάχιο γης της πρωτεύουσας που αναγεννιόταν. Ετσι, αργά, μεθοδεύτηκε ο αφανισμός του σημαντικότερου ίσως δικτύου βυζαντινών εκκλησιών των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης. Μνημείων τα οποία επιβίωσαν στα χρόνια της δουλείας, για να αφανιστούν όταν πλέον η πατρίδα ελευθερώθηκε!

Ως προς τα οικόπεδα των εκκλησιών (εκκλησιόπεδα), τα οποία έφεραν επ' αυτών -σε καλή ή κακή κατάσταση- μικρούς και μεγάλους ναούς, μνημειώδες είναι το υπόμνημα που συνυπέγραψαν οι δημογέροντες Ιωάννης Βλάχος και Γεώργιος Μεταξάς στις 28 Οκτωβρίου 1834.
Οι συνθήκες
Αποδίδει τόσο την πραγματικότητα της εποχής όσο και τις συνθήκες που διαμορφώνονταν για την τύχη τους. Ανέφεραν πως για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της διοίκησης, που μεταφερόταν από το Ναύπλιο στην Αθήνα, αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν οικογένειες και ενορίες ολόκληρες και να κατεδαφιστούν σπίτια για να ανοιχτούν οι δρόμοι. Υποτίθεται πως η κυβέρνηση θα φρόντιζε να αποκαταστήσει όσους ξεσπιτώνονταν. Οι τελευταίοι είχαν συμφωνήσει και υπογράψει τα έγγραφα, με τα οποία η Κοινότητα των Αθηνών δεσμευόταν έναντι της Αντιβασιλείας για την παραχώρηση γης, που απαιτούσε το σχέδιο της πόλης.

Η Κοινότητα θεωρούσε ιδιοκτησία της τα οικόπεδα των εκκλησιών και είχε την άποψη ότι τα ελεύθερα και αχρησιμοποίητα θα μπορούσαν να καλύψουν μέρος των αναγκών των κατοίκων. «Εις όλα της γης τα Κράτη οι Ναοί εκτός τινών εξαιρέσεων... θεωρούνται ως ιερά κοινοτική περιουσία» έγραφαν οι δημογέροντες, τονίζοντας πως οι Αθηναίοι χριστιανοί με δικά τους χρήματα ίδρυσαν ή συντήρησαν τους ναούς. Επισήμαιναν ακόμη το γεγονός ότι οι Τούρκοι αναγνώριζαν τις εκκλησίες ως κοινοτική περιουσία. Αντέδρασαν, λοιπόν, όταν πληροφορήθηκαν πως η Αντιβασιλεία κατέτασσε στα εθνικά κτήματα τα οικόπεδα των ναών και κάλεσαν την κυβέρνηση να διαχωρίσει τα μοναστηριακά κτήματα από τους ενοριακούς ναούς, όπως έκανε ο πρώτος δημοτικός νόμος.

Ο χειμώνας 1834-35 ήταν σκληρός. Δεκάδες οικογένειες γηγενών παρέμεναν άστεγες, όταν οι Βαυαροί και οι πολυπληθείς ακολουθίες τους, οι κρατικοί υπάλληλοι και οι στρατιωτικοί, καταλάμβαναν όσα ακίνητα ήταν όρθια στην πόλη αλλά και όσα κτίζονταν προχείρως και πυρετωδώς. «Λαός ερημωμένος, ηκρωτηριασμένος και τάλας από τας καταστρεπτικάς τύχας ενός φονικού τοσοχρονίου πολέμου... ήλπισε να επαναπαυθή εις τους σωρούς των πενιχρών του ερειπίων» σημείωναν οι Αθηναίοι, τονίζοντας πως ο φτωχός κάτοικος της πόλης δεν έβρισκε «σπιθαμήν γης... διά να κλίνη την πτωχήν κεφαλήν του». Εκλιπαρούσαν να τους αποδοθούν τα εκκλησιόπεδα προς αποκατάσταση πολιτών, ζητώντας ταυτοχρόνως και προκαταβολικώς συγγνώμη από τον νομάρχη, διότι θα επέτρεπαν στους άστεγους συμπολίτες τους να κάνουν κατάληψη!

Φυσικά προκλήθηκε αναστάτωση. Ο νομάρχης (Σ. Σκούφος), ο υπουργός Εκκλησιαστικών (Ι. Ρίζος) και ο υπουργός Οικονομικών (Ν. Γ. Θεοχάρης) θορυβήθηκαν, γνωρίζοντας πως τα εκκλησιόπεδα δεν μπορούσαν παρά να είναι δημοτική περιουσία. Την κατάσταση, για λογαριασμό του προέδρου της Αντιβασιλείας Αρμανσμπεργκ, ανέλαβε να «καθαρίσει» (αρχές 1835) ο Ιωάννης Κωλέττης. Συγκάλεσε σύσκεψη συμβούλων των τριών συναρμόδιων υπουργείων (Οικονομικών, Εσωτερικών, Εκκλησιαστικών) και κατατέθηκε πρόταση νομοθετικής ρύθμισης εντός 24 ωρών! Ακολούθησαν μυστικές διαβουλεύσεις, και απορρίφθηκαν όσες από τις εισηγήσεις θα ευνοούσαν την επιβίωση ή την αναστήλωση των εκκλησιών. Εν τέλει, όταν ο Οθων είχε μεταβεί στη Βαυαρία για να παντρευτεί την Αμαλία (1836), η Αντιβασιλεία εξέδωσε διάταγμα με τον μάλλον παραπλανητικό τίτλο «περί των εκκλησιαστικών κτημάτων».

Ο τίτλος
Το μυστικό βρισκόταν στον τίτλο με τον οποίο είχε εισαχθεί προς συζήτηση το θέμα στο Συμβούλιο της Αντιβασιλείας. Η απόφαση λαμβανόταν «διά τας ερειπωμένας εκκλησίας και τα παρεκκλήσια των Αθηνών», ενώ στο διάταγμα που εκδόθηκε παραλήφθηκε η αναφορά στα παρεκκλήσια, περιλήφθηκαν όμως στις διατάξεις του! Οι «κατερειπωμένες» εκκλησίες, όπως αναφέρει, κατατάχθηκαν σε τρεις κατηγορίες: α) μοναστηριακές, β) ενοριακές και γ) ιδιωτικές. Τις πρώτες αναλάμβανε να εκποιήσει το κράτος, χρησιμοποιώντας το προϊόν της εκποίησης στην ανέγερση πανεπιστημίου. Οι δεύτερες, οι ενοριακές, παραχωρούνταν στον Δήμο Αθηναίων προκειμένου να τις εκποιήσει και να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την ανέγερση ναών. Οσο για τους ιδιώτες (κτήτορες), καλούνταν εντός 40 ημερών να καταθέσουν αποδεικτικά της ιδιοκτησίας τους, αλλιώς θα την έχαναν. Δηλαδή, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα εκποιούνταν το σύνολο των από τον πόλεμο ναών, των παρεκκλησίων ή των ιδιωτικών ναΐσκων. Τίποτα δεν άφησαν στην τύχη του οι Βαυαροί. Είχαν φροντίσει ήδη να δημιουργήσουν το περίφημο «Εκκλησιαστικόν Ταμείον», το οποίο διαδραμάτιζε πρωταγωνιστικό ρόλο, και παρά τον τίτλο του, δεν υπαγόταν στην εξουσία της Εκκλησίας. Κανείς ωστόσο δεν σκεπτόταν τρόπους διάσωσης και αναστήλωσης ναών και ναΐσκων, που αποτελούσαν ιερή παρακαταθήκη από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Τις άγνωστες εν πολλοίς μεθοδεύσεις, καθώς και τα χαμένα μνημεία, καθένα ξεχωριστά, θα συνεχίσουμε να τα παρουσιάζουμε στην καθημερινή μας στήλη «Λες και ήταν Χθες».
Από τον Ελευθέριο Σκιαδά

Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF!


Από τους πελεκάνους της Πρέσπας που απολαμβάνουν τα νερά της λίμνης, ως τους υγρότοπους της Κρήτης και τα απομακρυσμένα παρθένα δάση της Ροδόπης που στέκουν αιώνες ισχυροί προστάτες μας, μέχρι τα δελφίνια που παίζουν με τα κύματα, η φύση εκτυλίσσεται και μας περιβάλλει μοναδικά. Φαντάζεσαι τη ζωή χωρίς την ομορφιά της; Το WWF Ελλάς αποδεικνύει έμπρακτα την αγάπη του για τη φύση και αγωνίζεται για τη διατήρηση της για περισσότερα από 40 χρόνια. Φέτος συσπειρώνει τις δυνάμεις του με 100 ακόμα περιβαλλοντικές οργανώσεις και αγωνίζονται μαζί να προστατέψουν κεκτημένα ετών. Για να μπορούμε όλοι μαζί να απολαμβάνουμε όλα όσα απλόχερα η φύση μας προσφέρει.
Υγρότοπος – Θράκη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Δάσος Φραχτού perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Καταρράκτης – Δάσος Φραχτού – Ροδόπη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Λίμνη Βόλβη – Θεσσαλονίκη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Λίμνη Στυμφαλία – Κόρινθος perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Παραλία Ναυάγιο – Ζάκυνθος perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Νεαροί Θαλασσοκόρακες – Σαμοθράκη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Κόλπος του Λαγανά, Ζάκυνθος perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Μαυρόγυπας, Δάσος Δαδιάς – Λευκίμης – Σουφλίου perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Ένα τεράστιο μανιτάρι πάνω σε κορμό πεύκου – Ροδόπη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Σπηλιά μεσογειακής φώκιας στην Κεφαλονιά perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Λεύκες – Κοιλάδα του Νέστου perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Μαυροπετρίτης – Άνδρος perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Κριτσά – Κρήτη perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF! Μεσογειακή χελώνα – Πάτρα perierga.gr - Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια του WWF!
πηγή