Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Η ηρωϊκή Γαλλίδα βουλευτής: Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ… ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

  http://www.metronews.fr/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$m6wpc00xhqylt7gurxmsimle2jtwcow/VB.jpeg
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ!
Η ηρωΐδα Valerie Boyer, παρά τις απειλές που δέχεται η ίδια και η οικογένεια της, τόλμησε.
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Νέο σοκ στην Τουρκία από την γνωστή Γαλλίδα βουλευτίνα της Μασσαλίας, Valerie Boyer, η οποία πρόσφατα είχε πρωτοστατήσει στην ποινικοποίηση από το γαλλικό κοινοβούλιο της αρμενικής γενοκτονίας. 
Όπως αναφέρουν τουρκικά δημοσιεύματα, η Valerie Boyer σε δηλώσεις που έκανε σχετικά με το ζήτημα της ένταξης  της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, (που έχει επανέλθει στην επικαιρότητα με γερμανική πρωτοβουλία), ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Τουρκιά
δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη, αλλά η Κωνσταντινούπολη και όχι η Ιστανμπούλ και εδώ οι Τούρκοι έγιναν… Τούρκοι, ανήκει στην Ευρώπη.
Η θαρραλέα βουλευτίνα του γαλλικού κοινοβουλίου, χωρίς κανένα δισταγμό, καταδίκασε για άλλη μια φορά την Τουρκία σαν μια χώρα που παραβιάζει συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα. Εκείνο όμως που εξόργισε πραγματικά τους Τούρκους, ήταν οι δηλώσεις της ότι δεν μπορεί μια χώρα που βαρύνεται για τα εγκλήματα της αρμενικής γενοκτονίας, αλλά και της εισβολής στην Κύπρο το 1974,  να διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη.  Για όλα αυτά, όπως τόνισε η Valerie Boyer, θα συνεχίσει να αγωνίζεται κατά της εισδοχής της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ θα συνεχίσει και τις προσπάθειες της για να αναγνωριστούν τα μεγάλα εγκλήματα της Τουρκίας στις γενοκτονίες των αρχών του εικοστού αιώνα.
Turkiko dimosievma
Η Valerie Boyer αποκάλυψε ότι για όλο αυτόν τον αγώνα της έχει δεχτεί και αυτή και η οικογένεια της απειλές κατά της ζωής της, ενώ συχνά δέχεται μηνύματα στα τουρκικά που την απειλούν με φρικτές τιμωρίες για τον αγώνα της υπέρ της αναγνώρισης της αρμενικής γενοκτονίας. Παρ’ όλα αυτά, η θαρραλέα Γαλλίδα δήλωσε πως δεν την φοβίζουν όλες αυτές οι απειλές αλλά αντίθετα την πεισμώνουν για να συνεχίσει τον αγώνα  της. Σε ερώτηση δημοσιογράφου αν θέλει να πάει στην Τουρκία για να ακούσει και την άλλη άποψη, απάντησε ότι έχει πάει στο παρελθόν στην Τουρκία αλλά τώρα δεν έχει καμία τέτοια επιθυμία καθώς, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να πάει σε μια χώρα από όπου έχουν εξαπολυθεί απειλές κατά της ζωής της και κατά της ζωής των μελών της οικογένεια της.
Η θαρραλέα αυτή γαλλίδα βουλευτής, που βάζει τα «γυαλιά» σε πολλούς Έλληνες συναδέλφους της που φοβούνται ακόμα και τη σκιά τους μην τυχόν και ενοχλήσουν την Τουρκία, έχει αρχίσει και μια νέα εκστρατεία κατά της χορήγησης της γαλλικής υπηκοότητας σε Τούρκους μετανάστες που ζουν στην Γαλλία. Όπως ανέφερε, αυτό θα είναι ένα επικίνδυνο βήμα για την αλλοίωση της σύνθεσης της γαλλικής κοινωνίας, ενώ κατηγόρησε του Τούρκους της Γαλλίας ότι συμπεριφέρονται όχι σαν να θέλουν να αφομοιωθούν στην χώρα που τώρα ζουν και δουλεύουν, αλλά σαν να θέλουν να επιβάλλουν αυτοί τα δικά τους πολιτιστικά και θρησκευτικά πρότυπα στην χώρα που τους φιλοξενεί, (τι μας θυμίζει αυτό ;) .
Ας πάρουν μερικά  μαθήματα οι δικοί μας βου(ο)λευτές από την Valerie Boyer, που δεν διστάζει να αναφέρει Κωνσταντινούπολη και όχι Ιστανμπούλ, αδιαφορώντας ακόμα και για τις τουρκικές απειλές κατά της ίδιας της ζωής της.

«Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας»

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα παραμυθένιο και ταυτόχρονα πραγματικό «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας».



Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μοναδικό Θεματικό Πάρκο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με στεγασμένους κυρίως αλλά και ελεύθερους χώρους 2.500 τ.μ. .

Από τις 6 Σεπτεμβρίου με τα εγκαίνια της 79ης ΔΕΘ και για έξι ολόκληρους μήνες τα παιδιά, οι νέοι αλλά και οι ενήλικες μέσα από διάφορες θεματικές ενότητες, θα ανακαλύπτουν με εντυπωσιακό τρόπο τα μεγάλα και μικρά μυστικά της σοκολάτας και των γλυκών απολαύσεων.

Οι επισκέπτες του «Εργοστασίου» θα συμμετέχουν σε ένα ανεπανάληπτο ταξίδι στον χρόνο, στον χώρο και στο «απόλυτο όνειρό» τους.



Στο Μουσείο της Σοκολάτας μέσα από μοναδικά εκθέματα, θα γνωρίζουν κάθε λεπτομέρεια του «ταξιδιού» και της διαδικασίας, μέχρι ο καρπός του κακάο να γίνει μια λαχταριστή σοκολάτα.

Ακολουθούν τα ίχνη της ξεκινώντας από την πραγματική Ζούγκλα του Αμαζονίου και έναν Ναό των Αζτέκων και αφού μάθουν την ιστορία της με εντυπωσιακές νέες τεχνολογίες σε μια Εξωτική Καλύβα, οδηγούνται στο πιο δαιδαλώδες Πειρατικό Καράβι που θα τους μεταφέρει στο ομορφότερο Εργοστάσιο Σοκολάτας του κόσμου, προκειμένου να ανακαλύψουν τα μεγάλα μυστικά που κρύβει.

Ο μεγαλύτερος Καταρράκτης Σοκολάτας της Ευρώπης, τα παλιά Μηχανήματα, ο Λαβύρινθος, τα Εργαστήρια σοκολατοκατασκευών και μπισκοτοκατασκευών, η Γκαλερί των γλυπτών, οι αίθουσες Επιδείξεων, Τέχνης και Πολιτισμού, η Γλυκιά Βιβλιοθήκη, το Green room όπου θα παίρνετε απίστευτες φωτογραφίες, το Social Point και φυσικά οι χώροι Εκπαίδευσης, συνθέτουν το απίστευτο σκηνικό.

Στις 6 Σεπτεμβρίου 2014 λοιπόν ξεκινάει το μεγάλο ταξίδι της σοκολάτας, ετοιμαστείτε να ακολουθήσετε και να γίνετε μέρος της πρωτόγνωρης αυτής εμπειρίας.

πηγή 

το μικρό κορίτσι

 
Εγώ είμαι, εγώ είμαι που χτυπάω την πόρτα σας
Εδώ ή αλλού, χτυπάω όλες τις πόρτες
Ω, μην τρομάζετε καθόλου πού'μαι αθώρητη
Κανένας μια μικρή νεκρή δεν μπορεί νά ιδει

Εδώ και δέκα χρόνια, εδώ καθόμουνα
Στη Χιροσίμα ο θάνατος με βρήκε
Κ’ είμαι παιδί, τα εφτά δεν τα καλόκλεισα
Μα τα νεκρά παιδιά δε μεγαλώνουν.

Πήραν πρώτα φωτιά οι μακριές πλεξούδες μου
Μου καήκανε τα χέρια και τα μάτια
Όλη-Όλη μια φουχτίτσα στάχτη απόμεινα
Την πήρε ο άνεμος κι’ αυτή σ’ ένα ουρανό συγνεφιασμένο.

Ω, μη θαρρείτε πως ζητάω για μένα τίποτα
Κανείς εμένα δε μπορεί να με γλυκάνει
Τι το παιδί που σαν εφημερίδα κάηκε
Δεν μπορεί πια τις καραμέλες σας να φάει.

Εγώ είμαι που χτυπάω την πόρτα σας, ακούστε με,
Φιλέψτε με μονάχα την υπογραφή σας
Έτσι που τα παιδάκια πια να μη σκοτώνονται
Και να μπορούν να τρώνε καραμέλες.


Nâzım Hikmet (μτφρ: Γιάννης Ρίτσος) / Το μικρό κορίτσι
 

Πελατειακό κράτος μόνιμο, για πάντα

 http://www.koutipandoras.gr/sites/default/files/styles/article_full/public/articles/2013/04/dimos_kratos1ek.jpg?itok=Hi_TtH6-

του Χρήστου Γιανναρά

Ο​​ι πραγματικότητες «δημοκρατία» και «πελατειακό κράτος» αλληλοαποκλείονται: Οπου προκύψει πελατειακό κράτος, η δημοκρατία πεθαίνει, και όπου λειτουργεί δημοκρατία, πελατειακό κράτος δεν είναι δυνατό να υπάρξει. Πρόκειται για πραγματικότητες ριζικά (εξ ορισμού) αντιθετικές, ασύμπτωτες, ασύμβατες. Η μια αναιρεί την άλλη, είναι αδύνατο να συνυπάρξουν.
Τυχόν απόπειρες συμβιβασμού της αντίθεσης συνιστούν απάτη – όχι ότι καταλήγουν σε απάτη, αλλά, από το ξεκίνημά τους, είναι απάτη. Ούτε λογικά ούτε στην πράξη χωράει συμβιβασμός, αποκλείονται οι «αμοιβαίες υποχωρήσεις», ο «περιορισμός» του πελατειακού κράτους, η κάποια «χαλιναγώγησή» του. Το πελατειακό κράτος είναι το ακριβές ανάλογο μιας ξενικής κατοχής, εξίσου αυθαίρετο και ιδιοτελές με το καθεστώς που επιβάλλουν εχθρικά στρατεύματα όταν υποτάξουν μια χώρα – τα συμφέροντα των κατακτητών αδύνατο να συμπέσουν με τις ανάγκες των κατακτημένων. «Περιορισμός» ή «βελτίωση» της ιδιοτέλειας και αυθαιρεσίας ενός στρατού κατοχής («μετριασμός» του καθεστώτος δουλείας) είναι έξω από κάθε λογική – ή θα αποτιναχθεί ο ζυγός ή όχι.

Τι είναι το «πελατειακό κράτος»; Είναι η εμπορευματοποίηση των σχέσεων της εξουσίας με τον πολίτη, η εκδοχή του πολίτη ως πελάτη συναλλασσόμενου με την εξουσία, η άσκηση της πολιτικής με τους όρους της αγοράς, τους κανόνες του μάρκετινγκ. Η εξουσία πουλάει τους διορισμούς στο Δημόσιο και ο πολίτης – πελάτης αγοράζει τον διορισμό με την ψήφο του, με την παντοδαπή στράτευσή του στο κόμμα που τον διόρισε. Ο διορισμός είναι κέρδος σημαντικό: ισόβια εξασφάλιση μηνιάτικου άνευ όρων (χωρίς έλεγχο της παραγόμενης εργασίας, των ικανοτήτων και προσόντων, της εργατικότητας ή της φυγοπονίας, της εντιμότητας ή της φαυλότητας).
Το πελατειακό κράτος διαβαθμίζει τα εμπορεύσιμα: Πουλάει και τις αναθέσεις δημόσιων έργων, την αποκλειστικότητα προμηθειών του δημοσίου, διαχείρισης «κοινοτικών κονδυλίων», διαχείρισης τηλεοπτικών συχνοτήτων. Στις περιπτώσεις αυτές ο πολίτης – πελάτης δεν πληρώνει τους εξουσιαστές απλώς με την ψήφο του και τη στράτευσή του. Αναλαμβάνει να τρέφει τον Μινώταυρο του κομματικού ταμείου, να ικανοποιεί την απληστία των κομματικών που μεσολαβούν στη συναλλαγή, να εξασφαλίζει και ο ίδιος την ανταμοιβή για το ρίσκο της κλοπής.
Το πελατειακό κράτος εντάσσει στη λογική της δοσοληψίας και κάθε άλλη, συνταγματικά προβλεπόμενη, θεσμική λειτουργία κορυφαίας κοινωνικής ευθύνης: Της ευθύνης για την άμυνα της χώρας, για την απονομή του δικαίου, για την υπεύθυνη πληροφόρηση του πολίτη και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, για την κοινωνική ασφάλιση, για τη νοσοκομειακή περίθαλψη. Διορίζει το πελατειακό κράτος τις ηγεσίες: των Ενόπλων Δυνάμεων, των Ανώτατων Δικαστηρίων, της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, των Ασφαλιστικών Ταμείων, των Δημόσιων Νοσοκομείων. Με αντάλλαγμα οι διοριζόμενοι να εξυπηρετούν τα συμφέροντα του κόμματος που κυβερνάει και όχι της συντεταγμένης σε κράτος κοινωνίας.
Γι’ αυτό και στο πελατειακό κράτος ο κάθε τυχάρπαστος, κωμικά ανίκανος ή φαυλεπίφαυλος κομματάνθρωπος (πελάτης της εξουσίας) μπορεί να ηγείται του ασφαλιστικού συστήματος, με εντολή την καταλήστευση του αποταμιευμένου μόχθου δημόσιων λειτουργών. Οποιοσδήποτε απόστρατος καραβανάς να βρεθεί διοικητής νοσοκομείου υπερσύγχρονης ιατρικής τεχνολογίας. Κραυγαλέες μετριότητες δικαστών ή αξιωματικών να αναβιβαστούν στα κορυφαία επιτελικά πόστα της Δικαιοσύνης ή της Αμυνας, επειδή είχαν έγκαιρα αντιληφθεί ότι μόνο με κομματική εύνοια θα «προκόψουν».
Το μοιραίο και ολέθριο δεδομένο είναι ότι το πελατειακό κράτος, ενώ καταλύει και αναιρεί τη δημοκρατία, λειτουργεί μόνο με τους όρους της δημοκρατίας, μόνο σφετεριζόμενο τους όρους της δημοκρατίας, μόνο με παράχρηση και κατάχρηση των προδιαγραφών της δημοκρατίας. Δεν αρνείται το πελατειακό κράτος κανένα θεσμό και καμιά λειτουργία της δημοκρατίας, απλώς (πρβλ. το καβαφικό «ανεπαισθήτως») αλλάζει την αιτία και τον σκοπό (το «νόημα») των θεσμών και λειτουργιών της δημοκρατίας: To «κράτος» (η εξουσία) δεν υπηρετεί τον «δήμο» (την κοινωνία των σχέσεων, το άθλημα της πολιτικής κοινωνίας των προσώπων), αλλά τον πρωτογονισμό της ιδιοτέλειας, τον ατομοκεντρισμό των ενστίκτων αυτοσυντήρησης, κυριαρχίας, ηδονής.
Γι’ αυτό και μια κοινωνία που έχει υποστεί τη μετάλλαξη της δημοκρατίας σε πελατειακό κράτος, είναι αδύνατο να απαλλαγεί ποτέ από αυτή τη μετάλλαξη με δημοκρατικούς όρους. Διότι οι δημοκρατικοί όροι εκεί έχουν παραφθαρεί και διαστραφεί έτσι, ώστε να αποκλείουν τη λειτουργία της δημοκρατίας, να συνιστούν καταστατικές αρχές του πελατειακού κράτους. Οι κομματάνθρωποι έχουν κόψει και ράψει το Σύνταγμα στα μέτρα της προσχηματικής δημοκρατίας – έχουν περιλάβει στο Σύνταγμα διάταξη που επιτρέπει μόνο «αναθεωρήσεις» κάποιων διατάξεών του και οι αναθεωρήσεις να γίνονται μόνο από την παρωδία Κοινοβουλίου του πελατειακού κράτους. Επομένως καινούργιο Σύνταγμα από ακομμάτιστη Συντακτική Εθνοσυνέλευση δεν μπορεί να προκύψει παρά μόνο από κατάλυση του έννομου κράτους, δηλαδή από «επανάσταση» – με το ρίσκο του παραλογισμού και του χάους.
Ετσι το πελατειακό κράτος έχει εξασφαλίσει ανενόχλητη τη διαιώνισή του. Αυθαιρεσία στρατού κατοχής και πηγαίνει κρεσέντο: Τα όσα συμβαίνουν σήμερα με τη φυλάκιση αναπολόγητων βουλευτών και τη διακοπή χρηματοδότησης ψηφισμένου νομότυπα κόμματος, συμπτωματικά αφορούν σε περίπτωση ιδεολόγων του εγκλήματος και συμπεριφορών υποκόσμου. Αύριο η αυθαιρεσία μπορεί να βάλει στο στόχαστρο και οποιοδήποτε κόμμα του «συνταγματικού τόξου», χωρίς την παραμικρή και πάλι αντίδραση της Δικαιοσύνης. Μην ξεχνάμε ότι ο πολύς κ. Μπαλτάκος δεν λογοδότησε ποτέ για τον βιντεοσκοπημένο ρόλο του στην πολιτική προσεταιρισμού των Νεοναζιστών – απαθανάτισε όμως σε οπτικό ντοκουμέντο την ετοιμότητα του πελατειακού κράτους να συμπαίξει ακόμα και με το κοινωνικό περιθώριο, για να ψηφοθηρήσει.
Η ασυδοσία του κομματικού (πελατειακού) κράτους συνδυασμένη με την αχρήστευση της Δικαιοσύνης γεννάει τρόμο. Η εξουσία συντρίβει όποιον της αντιστέκεται, και συγκαλύπτει αδιάντροπα τους συνεργούς της στην αυθαιρεσία. Το πελατειακό κράτος βύθισε την Ελλάδα, με τον εξωφρενικό υπερδανεισμό, στην καταστροφή, στον πνιγμό της χρεοκοπίας, στην απώλεια της εθνικής ανεξαρτησίας. Δεν λογοδότησε κανείς γι’ αυτά τα εγκλήματα. Κυβερνούν οι αυτουργοί των εγκλημάτων και η αυθαιρεσία τους, τα ψεύδη και οι κομπασμοί τους μεταγγίζουν τρόμο, ανελπιστία, πανικό. Με τα εξομοιωμένα, σε όλα τα κανάλια, Δελτία Ειδήσεων μπαίνει στο σπίτι μας το πελατειακό κράτος σαν αδίστακτος κακοποιός. Και με τα «πρωινάδικα» η ναυτία και αηδία της παρέλασης θλιβερών ανθρωπαρίων υπουργοποιημένης μικρόνοιας και ευτέλειας.
Το πελατειακό κράτος τελικός και οριστικός νικητής.

πηγή

Η ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ

(Βασικά Μαθήματα Πολιτικής Αγωγής από δικούς μας Δασκάλους)

Φώτης Μιχαήλ

 

Ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος, στο βιβλίο του ''Πολιτικόν θέατρον'', γράφει: ''Οι πολίτες μιμούνται τους άρχοντές τους. Γι' αυτό και εκείνοι πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ, ώστε να μην τους φθείρουν με το κακό τους παράδειγμα''.(1)

Είναι αλήθεια ότι η ζωή των αρχόντων ( δημάρχων, περιφερειαρχών, υπουργών κ.ο.κ.), δύσκολα μπορεί να μείνει κρυφή.


Έλεγε ο Πλούταρχος(2): ''Όπως τα ψεγάδια του προσώπου μας είναι γνωστά σε όλους, έτσι και τα παραμικρά σφάλματα των αρχόντων, τα παρατηρούν και τα γνωρίζουν οι πάντες''.

Για έναν ιδιώτη, το να είναι φαυλόβιος, αναμφίβολα, είναι αισχρό. Για έναν άρχοντα, όμως,  είναι αισχρότερο και ατιμότερο, διότι η ζωή του άρχοντα εκτίθεται και προσφέρεται προς μίμηση ανά πάσα στιγμή.

Μάλιστα ο γνωστός πατήρ της Εκκλησίας Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης(3) δίδασκε σχετικά και τα εξής: ''Το μέγεθος του αμαρτήματος είναι ανάλογο προς τον βαθμό του αξιώματος, που έχει ο αμαρτάνων. Και πολλές φορές σφάλματα, που τα παραβλέπουμε και τα συγχωρούμε στους απλούς ανθρώπους, τα θεωρούμε ασυγχώρητα για τους άρχοντες''.

 

Είναι γεγονός ότι πολύ συχνά παραπονιόμαστε για την αναξιότητα ή και την ανικανότητα των αρχόντων μας. Αναρωτηθήκαμε, όμως, ποτέ, ποιοι είναι οι δάσκαλοί τους, ποια μαθήματα πολιτικής αγωγής έχουνε διδαχθεί και προπαντός ποια είναι τα ζωντανά παραδείγματα, που έχουνε μπροστά τους και προσπαθούν να τα μιμηθούν;

Δυστυχώς, μέσα στην παραζάλη του ''δυτικού μας εκσυγχρονισμού'', αλλά και της μανίας μας, να φορέσουμε στην Ορθοδοξία μας μανδύα προτεστάντικης ραφής, πετάξαμε στα άχρηστα τους Δασκάλους, τους δικούς μας, περιφρονήσαμε τα πολύτιμα μαθήματά τους και πάνω απ' όλα κρατήσαμε αποστάσεις από τα ζωντανά μας παραδείγματα: Τους Ήρωες και τους Αγίους. Τους αθλητές της φιλοκαλίας και τους μανικούς εραστές της αρετής και της σοφίας.

Εάν πραγματικά σεβόμασταν την πείρα των Προγόνων μας και τιμούσαμε τις Διδαχές των Αγίων Πατέρων μας, θα φυλάγαμε τις παρακαταθήκες τους ως κόρη οφθαλμού και δεν θα τους είχαμε εξορίσει συλλήβδην τόσο από τους άμβωνες όσο και από τις σχολικές μας αίθουσες.

 

Σήμερα τα παιδιά μας, δηλαδή οι ηγεσίες μας οι αυριανές, μεγαλώνουνε, δυστυχώς, πολιτικά στερημένα.

Πόσοι Ιεράρχες, στις μέρες μας, αγωνίζονται με φιλότιμο, για να μυήσουν την νεολαία μας, εκτός από την Πίστη, στην πολιτική και κοινωνική πρόταση του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού και των κορυφαίων της Αντίστασης Νεομαρτύρων;

Τα νιάτα, πού να τα βρει σήμερα ο παππούς τους ο Ξενοφώντας, να τα μιλήσει για το ευγενές και ανεπανάληπτο ''άθλημα της Πόλης'', για το έργο και τα καθήκοντα των αρχόντων;

Έλεγε ο μεγάλος μας αυτός ιστορικός και φιλόσοφος(4): 

''Πρώτο έργο του βασιλέως είναι να γίνει ο ίδιος καλός άνθρωπος. Δεύτερο, να φροντίσει, όσο είναι δυνατόν, να γίνουν άριστοι άνθρωποι και οι κυβερνώμενοι από αυτόν. Διότι ο λαός συνήθως μιμείται τον άρχοντά του. Κι αν ο άρχοντας είναι καλός, προτρέπει με το παράδειγμά του προς τα καλά και τίμια έργα. Εάν, όμως, είναι κακός, προτρέπει προς τα κακά και επονείδιστα''.

Να γιατί, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, έχουμε ανάγκη από ηγέτες (πολιτικούς, εκκλησιαστικούς κ.α.) σοφούς και ενάρετους: Για να δώσουν στον χειμαζόμενο λαό μας το παράδειγμα το καλό. Για να γίνουν σε όλους μας  υποδείγματα κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, όχι βεβαίως με λόγια, αλλά με την καθαρή τους ζωή και τα τίμια έργα τους.

Δυστυχώς, όμως, τα πράγματα δείχνουν ότι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, η βιωτή και το παράδειγμα των αξιωματούχων του σημερινού συλλογικού μας βίου απέχει παρασάγγας τόσο από την παραδοσιακή Διδασκαλία της Ορθοδοξίας μας όσο και από τις σοφές επιταγές των εμπείρων και Δικαίων προγόνων  μας.

Σπάνια θα βρεις σήμερα ηγέτη, που να εκπληρώνει πιστά τα καθήκοντά του,  να διαθέτει χρόνο για μελέτη και να έχει τον νου του μακριά από την δόξα και τον πλουτισμό.

Όπως, επίσης, ακόμα πιο σπάνια θα βρεις ηγέτη, που να παραδέχεται και να βιώνει την αρετή, ως γνώμονα άσκησης της εξουσίας του.

 

Οι άνθρωποι, που έζησαν στα χρόνια του ''Χρυσού Αιώνα'', ήσαν κατά τεκμήριο ευτυχισμένοι, διότι τότε κανείς δεν μπορούσε να γίνει ανώτερος από τους άλλους, εάν δεν ήταν ανώτερος και στην αρετή. Και τότε μονάχα, στην πόλη των Αθηνών, περιήλθε η διοίκηση στα χέρια των Σοφών και Εναρέτων, όταν στόχος ήτανε το κοινό καλό και όχι η εξουσία. 

Στο πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου του ''Πολιτικόν Θέατρον'', ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος συμπεραίνει: ''Το Βασιλικό Παλάτι (Θα λέγαμε σήμερα Δημαρχείο, Μητρόπολη, Περιφέρεια, Υπουργείο και πιο πάνω) πρέπει να είναι ναός του Θεού, οφθαλμός της φρονήσεως, στάθμη της δικαιοσύνης, θρόνος της ανδρείας, υπόδειγμα της σωφροσύνης, παράδειγμα της τιμής, φως της αγάπης, πηγή των χαρίτων, χορός των μουσών, γυμνάσιο των ρητόρων και των ποιητών, ιερό των φιλοσόφων, σύγκλητος των φρονίμων, βραβείο των μορφωμένων, τράπεζα των πτωχών, ελπίδα των καλών, καταφύγιο των αθώων και όλων των κατατρεγμένων ασφαλέστατο οχύρωμα ''. 

 

_________________________________________________________

 

(2)  Από το βιβλίο με τίτλο ''ΚΡΙΣΙΣ ΗΓΕΣΙΑ'' του Νικολάου Μαυροκορδάτου, των Εκδόσεων Ο.Χ.Α. Λυδία, 1992.

Πρώτη έκδοση της Λειψίας, 1758, με τον τίτλο ''ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΘΕΑΤΡΟΝ''.

 

(2)Ο Πλούταρχος  ήταν ιστορικός, βιογράφος και δοκιμιογράφος, γεννημένος στην Χαιρώνεια της Βοιωτίας (περ. 45μ.Χ.-120). 

 

(3)Ο όσιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου περί το 360. Έλαβε λαμπρή μόρφωση θύραθεν και θεολογική. Υπόδειγμα αρετής και σοφίας. Η μνήμη του εορτάζεται στις 4 Φεβρουαρίου.  
 

Τους σφάζουν σαν τ’ αρνιά και κανένας δεν αντιδρά στην Ε.Ε.




ΣΥΡΙΑ-Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η' ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ KANOYN TO ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ME TO ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ.<br />
SIRIA-IL CRISTIANO NEOMARTIRE PRIMA LA SUA ESECUZIONE OSSIA DECAPITAZIONE.ATTENTI ALLE SUE MANI CHE FANNO LA CROCE CON IL SUO CORPO.” width=”448″ height=”296″ /></h2>
</blockquote>
</div>
</div>
<blockquote>
<h2><span style=

ΣΥΡΙΑ-Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η’ ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ KANOYN TO ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ME TO ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ.
 

ΓΙΩΡΓΑΛΑΤΑ – ΓΑΡΓΑΛΑΤΑ....

 http://s.protagon.gr/resources/2012-02/circus-thumb-large.jpg

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

 
Εδώ και πάνω από επτά (7) χρόνια ο εκπεσών Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης ξεκίνησε το “φλερτ” του με τη Νέα Δημοκρατία. Φυσικά, για τον κύριο Πρόεδρο, το αίμα νερό δεν γίνεται! Θυμίζουμε στον ίδιο αλλά και στους εναπομείναντες παραπλανηθέντες οπαδούς του ΛΑ.Ο.Σ. ότι από το 2007 είχε ξεκινήσει η μεγάλη του πρεμούρα για να επανενταχθεί στη γαλάζια πολυκατοικία.
Το σύνθημά του τότε ήταν “η γαλάζια πολυκατοικία, τα ρετιρέ και τα υπόγειά της”. Την εποχή εκείνη κάποιοι με υψηλή θεσμική θέση στο κόμμα είχαμε σθεναρά αντισταθεί και εναντιωθεί, μεταξύ αυτών και ο υπογράφων. Είχαμε αντιδράσει στο Εκτελεστικό Γραφείο του ΛΑ.Ο.Σ – το ανώτατο θεσμικό όργανο του κόμματος – στην επιδερμική και αναποτελεσματική αναφορά περί προσχώρησης στη “γαλάζια πολυκατοικία”, ενός κατ΄ εξοχήν λαϊκού, Εθνικού και πατριωτικού κόμματος, όπως ήταν ο ΛΑ.Ο.Σ την εποχή εκείνη, σύμφωνα άλλωστε, και με το καταστατικό του κόμματος. Αυτή η σθεναρά αντίσταση, έφερε τα αποτελέσματά της και στην προσπάθειά του να περισώσει την υστεροφημία του, είχε προβεί στις δηλώσεις που δύσκολα ξεχνιούνται: «Η γαλάζια πολυκατοικία γέμισε απόνερα και στα υπόγειά της βγήκαν ποντίκια. Έτσι, εμείς αγοράσαμε μονοκατοικία απέναντι από την γαλάζια πολυκατοικία».
Ωστόσο, ο εκμετρήσας τον πολιτικό του βίο, Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ Γιώργος Καρατζαφέρης, δυστυχώς δεν το έβαλε “κάτω”. Βλέποντας όλα αυτά τα χρόνια πως η “γαλάζια πολυκατοικία” δεν “τράβαγε”, έκανε στην εκάστοτε ηγεσία της λεκτικά “κρύα ντους” σε μια προσπάθεια να μην διακόψει απότομα τον διακαή του πόθο. Ούτε όταν η ΝΔ του “άρπαξε” τα αγαπημένα του παιδιά, τους νεοταξίτες, νεοφιλελεύθερους, μνημονιακότερους των Μνημονίων, προδότες του πατριωτικού κινήματος, Μάκη Βορίδη, Άδωνι Γεωργιάδη και Θανάση Πλεύρη.
Σήμερα όμως, περιθωριοποιημένος στον μικρόκοσμό του, και βλέποντας πως οδηγείται σε ένα θλιβερό πολιτικό τέλος, δίνει γη και ύδωρ στη ΝΔ με κάκιστο επικοινωνιακό τρόπο. Σοφίζεται στην απελπισία του την επιστροφή του στη ΝΔ, κρυπτόμενος πίσω από το δάκτυλό του, και αξιώνοντας πως η επιστροφή του θα πραγματοποιηθεί, εάν η ΝΔ αλλάξει Πολιτική. Και θα μπορούσε ο καθένας να διαρωτηθεί: Σας ζήτησε κε Καρατζαφέρη η ΝΔ να της υποδείξετε ποια πολιτική πρέπει να αλλάξει; Ποια διαφορετική πολιτική εσείς έχετε να προτείνετε; Γιατί δεν την ανακοινώνετε και αναλώνεστε σε αοριστολογίες και παπαρολογίες; Η δική μας απάντηση είναι πως η πολιτική σας είναι η καμιά πολιτική! Δηλαδή, δεν έχετε πολιτική διότι τα θεσμικά όργανα του κόμματός σας πλέον, κατά την πρόσφατη διετία ουδέποτε συνεδρίασαν και συνεπώς το κόμμα σας δεν έχει τεκμηριωμένη άποψη για κανένα ζήτημα που ταλανίζει σήμερα την ελληνική κοινωνία. Αρκείστε μόνο σε επικεφαλίδες, κενές περιεχομένου που εκστομίζετε με θαυμαστή επιπολαιότητα στα κανάλια που σας καλούν χωρίς άλλους πολιτικούς αντιπάλους – εξυπηρετώντας τα συμφέροντά τους – προετοιμάζοντας την προσχώρησή σας στην πάντα αγαπημένη σας ΝΔ, των εντολοδόχων Γερμανών και λοιπών κερδοσκόπων-τοκογλύφων που απεργάζονται την περαιτέρω διάλυση της πατρίδος μας. Αυτή η αισχρή σπέκουλα στο πρόσωπό σας, σκοπό έχει να κάμψει τις μεγάλες αντιδράσεις που δέχεστε ήδη από μεγάλο αριθμό στελεχών σας – υπήρξαν παραιτήσεις – και όπως γνωρίζετε ήδη έχει δημιουργηθεί κίνηση αμφισβήτησης στο πρόσωπό σας. Επιπλέον, να κάμψει πολλές υψηλές φωνές της ΝΔ που δεν θέλουν να σας δουν ούτε ζωγραφιστό να επιστρέφετε στη “γαλάζια πολυκατοικία”. Επί παραδείγματι, προ ημερών ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Mega, διατύπωσε την διαφωνία του στον “επαναπατρισμό” βουλευτών και στελεχών που τα προηγούμενα χρόνια τράβηξαν το δικό τους δρόμο. Είπε δε, συγκεκριμένα: «Δεν είμαι διατεθειμένος και δεν πρόκειται να καθίσω στα ίδια έδρανα με κάποιους που τα προηγούμενα χρόνια με αποκαλούσαν “γερμανοτσολιά και φασίστα”».
Οσονούπω, ο Πρόεδρος Καρατζαφέρης δεν κατάλαβε τίποτε, δεν διδάχθηκε τίποτε, δεν αντελήφθη απολύτως τίποτε από την σύμπραξή του με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ στην μειοδοτική κυβέρνηση του γνωστού υπαλλήλου της Goldman Sachs, Λουκά Παπαδήμου, για τον οποίο είχε το απύθμενο θράσος να δηλώνει πως ήταν προσωπική επιλογή του! Ποιος τελικά κατάλαβε για ποιον λόγο υπερηφανεύεται ο Γιώργος Καρατζαφέρης ότι επέλεξε ως Πρωθυπουργό, τον αντισυνταγματικά διορισμένο σφαγέα του Έθνους, ο οποίος με την δική του ψήφο, “έδεσε” χειροπόδαρα το λαό μας στο άρμα των αισχρών Μνημονίων για παραπάνω από πενήντα (50) χρόνια;
Πάντως, για τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ, στο πλαίσιο της προσεχούς 79ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, παρουσιάζεται μια τελευταία ευκαιρία – σε μια κρίση συνειδήσεως, εάν βεβαίως έχει – να καταδικάσει δημόσια, χωρίς υπεκφυγές και υποσημειώσεις όπως συνηθίζει να κάνει, την αντεθνική και αντιλαϊκή σημερινή κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Επιπλέον, να ξεκαθαρίσει επιτέλους, στο λαό της Μακεδονίας μας εάν είναι υπέρ της σύνθετης ονομασίας του κρατιδίου των Σκοπίων. Αυτή τη σύνθετη ονομασία που έχουν ήδη αποδεχθεί οι Σαμαράς – Βενιζέλος από τον περασμένο Σεπτέμβριο μετά την επίσημη επίσκεψη σε Αθήνα και Σκόπια του επιτετραμμένου διαμεσολαβητή του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς. Να απαντήσει λοιπόν, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Είναι υπέρ της σύνθετης ονομασίας; Εάν ΝΑΙ, τότε άξιος ο μισθός του! Θα τον προσλάβει ο Σαμαράς, θα του δώσει κάποιο υφυπουργείο που θα δημιουργήσει ειδικά για εκείνον προκειμένου να εκπληρώσει τον διακαή του πόθο, έναν πόθο που του έχει γίνει πραγματικός Εφιάλτης! Ή δεν είναι έτσι Πρόεδρε Καρατζαφέρη! Εάν όμως, είναι κατά της σύνθετης ονομασίας, να δηλώσει ευθαρσώς, ποια ονομασία προτείνει για το γειτονικό κρατίδιο της ΠΓΔΜ. Είμαστε σίγουροι πως δεν θα το πράξει, γιατί όπως αναφέραμε και στην αρχή του κειμένου, δεν έχει κανένα όνομα να προτείνει, από τη στιγμή που κάτι τέτοιο δεν τον εξυπηρετεί πολιτικά. Δεν τον εξυπηρετεί να εμπλακεί στην ονοματολογία του Μακεδονικού ζητήματος. Αντίθετα, κάποτε που έπρεπε να αποκομίσει εκλογικά ποσοστά, ως γνήσιος πατριδοκάπηλος, ούρλιαζε τάχατες υπερασπιζόμενος την Μακεδονία μας και ισχυριζόταν πως αγωνίζεται προκειμένου να αποδοθεί στην ΠΓΔΜ το μόνο όνομα που δικαιούται, δηλαδή το Βαρντάσκα! Μια ονομασία που είχαν τα Σκόπια την εποχή που ήταν στη Γιουγκοσλαβική Ομοσπονδία! Και τι ειρωνεία! Αυτή την ονομασία που δεν μπορεί πλέον, να ψελλίσει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, την προτείνει μετ΄ επιτάσεως ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Μανώλης Γλέζος!!
Συμπερασματικά, Γιώργο Καρατζαφέρη είναι αδύνατο να προσφέρεις οτιδήποτε στην πατρίδα μας. Είσαι ένα πολιτικό απολίθωμα. Θα μπορούσες όμως, να προσφέρεις στο κόμμα σου! Πέρασαν 14 χρόνια από την ίδρυσή του και είσαι συνεχώς ο Πρόεδρός του. Είναι φυσικό να έχεις κουραστεί! Νομίζουμε πως είναι καιρός να αποσυρθείς προκειμένου το κόμμα να το αναλάβει κάποιο νέο στέλεχος, που προφανώς θα πρέπει να έχει αγνές, πατριωτικές και εθνικές αξίες, που δυστυχώς εσύ έχεις προ πολλού απολέσει! Αξίες που είχαμε πολλοί όταν πριν από 14 χρόνια ξεκινούσαμε μαζί σου αυτό το υπέροχο ταξίδι! Που εσύ στη μέση της διαδρομής “πούλησες” σε αλλότρια συμφέροντα. Σε εκείνα τα συμφέροντα που κάποτε κατηγορούσες και αποκήρυττες μετά βδελυγμίας και σήμερα είσαι το οργανάκι τους στο μισητό και καταστροφικό για την χώρα μας παιχνίδι τους, με την παρουσία σου στα τηλεοπτικά μαγαζιά τους και στις καθημερινές φυλλάδες τους!

Πόσο θα μείνετε ακόμη; Δώστε τα όλα!!!

 

 

Γράφει ο Διογένης ο Κυνικός

Η καλή μας η κυβέρνηση, που φροντίζει πάντοτε για το καλό του λαού μας, τι καλή που είναι; Για αυτό και φροντίζει άλλωστε πάντοτε για τους αδύναμους… Μόλις άκουσε ότι δεν πήγαν καλά οι εισπράξεις της εταιρείας Μορέας ΑΕ, συμφερόντων των αδυνάμων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, γιατί λέει έχει πέσει η κίνηση λόγω της κρίσης, τι ετοιμάζει να κάνει ο καλός μας υπουργός ο κ. Χρυσοχοΐδης;
Νέα σύμβαση, για την ακρίβεια συμπληρωματική, όπου θα δίνει στην εν λόγω εταιρεία ένα βοήθημα της τάξης των 350.000.000 €!
Για να το καταλάβουν οι αναγνώστες μας τι είναι αυτό ακριβώς το «βοήθημα», είναι περίπου σαν το κοινωνικό μέρισμα που έδωσε η κυβέρνηση από το πλεόνασμα στους οικονομικά αδύναμους… Και μάλιστα κατά 100.000.000 ευρώ μικρότερο. Γιατί το κοινωνικό μέρισμα που δόθηκε ή υπολογιζόταν να μοιραστεί ήταν 450.000.000 € και οι δικαιούχοι περίπου 375.000 νοικοκυριά… Τώρα στην αδύναμη εταιρεία συμφερόντων 4 αδύναμων ολιγαρχών θα μοιραστούν «μόλις» 350.000.000 €!!! Τι να πούμε εμείς άλλο για την κοινωνική πρόνοια αυτής της καταπληκτικής κυβέρνησης που ο Θεός να κόβει ημέρες από τον λαό και να της δίνει χρόνια για να προλάβει να τα δώσει όλα στους αδύναμους, τους πτωχούς, πλην τίμιους ολιγάρχες…
Τώρα όλοι εμείς που έχουμε μια απορία θα μας την απαντήσει κανείς; Ποια απορία; Για ποιο λόγο υπογράφονται οι συμβάσεις; Και αν τα κέρδη της εταιρείας από τα διόδια ήταν τεράστια θα υπογραφόταν και σε αυτή την περίπτωση συμπληρωματική σύμβαση για να αποδοθεί μέρος των τεράστιων κερδών στο δημόσιο; Το ότι δεν πρέπει δε να πληρώνονται διόδια σε πολλούς εθνικούς δρόμους γιατί δεν έχουν γίνει τα έργα είναι και αυτό μια μικρή λεπτομέρεια μάλλον… Τέλος ο κύριος Δημήτρης Ράικος, ο πρόεδρος της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων τι θα κάνει επί του θέματος; Ή για το άλλο που αποκαλύφθηκε ότι ένας δρόμος μόλις 11,4 χιλιομέτρων ήτοι ο δρόμος Παραδείσια – Τσακώνα κόστισε στον Ελληνικό λαό 15.000.000 ευρώ το χιλιόμετρο για την κατασκευή του; Εδώ πρέπει να έχουμε να κάνουμε με ασύλληπτο παγκόσμιο ρεκόρ κόστους στις κατασκευές δρόμων!!! Πόσο περήφανες πρέπει να είναι οι κυβερνήσεις μας… Ξέρετε κύριε Ράικε ο λαός περιμένει από μερικούς έντιμους ανθρώπους/δικαστές να σταματήσουν αυτή τη γάγγραινα…
Τι έγινε; Γιατί γράφουμε έτσι; Δεν έχει ψηφιστεί ακόμη ο αντιρατσιστικός νόμος για να επιβληθεί η σιωπή στα ανεξάρτητα μέσα που λειτουργούν στο διαδίκτυο; Ε, και τι έγινε; Τι να τους «κατέβαζε κανείς τα καντήλια» που αξίζουν στους κυβερνώντες μας, τι αυτά που γράφουμε εμείς; Η ειρωνεία, η σάτιρα, είναι πολύ πιο κοφτερή από όσο νομίζουν οι γελοίοι αυτοί που προσπαθούν να φιμώσουν τις ελεύθερες φωνές. Για αυτό να ξέρουν ότι ό,τι νόμο και να περάσουν δεν θα την γλυτώσουν… Την μοίρα τους μόνοι τους την καθόρισαν, και είναι άξιοι αυτής!
Όμως διεθνώς ζούμε το θέατρο του παραλόγου. Δεν είναι μόνον εδώ. Διαβάσαμε πριν από λίγες ημέρες, μετά το άρθρο μας για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και το τι γίνεται στις άλλες χώρες ως προς την αντιμετώπιση που έχουν οι λαθρομετανάστες, την είδηση. Ούτε παραγγελία να την είχαμε. Διαβάσαμε λοιπόν ότι περίπου 140 άνθρωποι που συμμετείχαν σε διαδήλωση υπέρ της χαλάρωσης των μέτρων κατά της μετανάστευσης στις ΗΠΑ συνελήφθησαν έξω από το Λευκό Οίκο με την κατηγορία της πολιτικής ανυπακοής!!! Τι έκαναν οι άνθρωποι; Διαδήλωναν ειρηνικά και ζητούσαν να σταματήσουν οι απελάσεις και να μπορέσουν οι λαθρομετανάστες να παραμείνουν και να εργαστούν νόμιμα στις ΗΠΑ!!!
Δηλαδή αν ρωτήσει τώρα κανείς γιατί ο Πούτιν είναι ο αδίστακτος δικτάτορας όταν διαλύει διαδηλώσεις και συλλαμβάνει κόσμο και κοσμάκη και ο Ομπάμα είναι ο μέγας δημοκράτης, ο πρόεδρος της μεγαλύτερης δημοκρατίας του κόσμου, όπου Αμερικανοί αποκαλύφθηκε ότι έκαναν και κάποιους εικονικούς πνιγμούς και άλλα βασανιστήρια, που ήταν παράνομα μεν, και δεν έπρεπε να γίνονται αλλά έγιναν, και τώρα ντρέπεται για αυτά ο κ. Ομπάμα, αλλά ο Ελληνοαμερικανός πράκτορας της CIA που τα αποκάλυψε παραμένει ακόμη φυλακή, τι θα πρέπει να απαντήσουμε; Και αυτό το «πολιτική ανυπακοή» τι είναι πάλι; Στην μεγαλύτερη δημοκρατία του κόσμου απαγορεύεται η καθιστική διαμαρτυρία; Ήμαρτον… Πάντως μην το πολυφωνάζουμε αυτό γιατί μπορεί να το πάρουν χαμπάρι και οι «δικοί μας» εδώ και την βάψαμε!!!
Και τι γράφουμε τόση ώρα για την κυβέρνηση; Πως βοηθάει τους αδύναμους… Για αυτό τον λόγο και δίνει μάχη να παραταθεί για ακόμη ένα χρόνο το να μην γίνονται πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας… Όχι, δεν λύνει το πρόβλημα όλων αυτών των ανθρώπων που καταστράφηκαν από την κρίση, απλά το μεταθέτει για λίγο αργότερα. Άλλωστε μπορεί να σκέπτεται ότι «σάμπως σε ένα χρόνο εμείς θα κυβερνάμε ακόμη»; Παράλληλα όμως φροντίζει και την δύσμοιρη την τράπεζα. Της πετάει ένα «ψίχουλο» για να μην πεινάσει και αυτή. Δεν μπορεί να προσέχει τον έναν και να αφήνει τον άλλο. Στην προκείμενη περίπτωση η δύσμοιρη η τράπεζα είναι η ALPHA BANK και το ψίχουλο είναι ένα ομολογιακό δάνειο 1,6 ΔΙΣ Ευρώ με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Και έτσι πάτσισε η κυβέρνηση! Βοήθησε και τον κακομοίρη τον λαό και την κακομοίρα την τράπεζα!!!! Μπράβο της, μπράβο της….
Τελικά οι ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι σε αυτή τη χώρα αποδεικνύεται ότι είναι πολύ λίγοι σε μέγεθος για να κρίνουν το έργο της κυβέρνησης και το σκεπτικό της. Φωνάζουμε όλοι, για παράδειγμα, για τον ΕΝΦΙΑ, για τον αντισυνταγματικό αυτό φόρο. Η κυβέρνηση μπροστά στην κατακραυγή υπόσχεται αλλαγές. Αλλάζει τελικά τα ρούχα της αλλιώς, όπως λέει και η παροιμία ότι κάνει ο Μανωλιός. Ξεγελά την τρόικα που μένει ικανοποιημένη από τον φόρο που θα επιβληθεί, γιατί τρέχα γύρευε αν θα εισπραχθεί από τους μη έχοντες. Και τελικά τι; Καλά τόσο κουτοί είσαστε; Δεν είδατε τι ψάχνουν Αμερικανοί εισαγγελείς; Την παράνομη μίσθωση κατοικιών στο εξωτερικό για να πιάσουν την φοροδιαφυγή… Για την Ελλάδα υπολογίζεται ότι ο τζίρος αυτός ανέρχεται στο ποσό του 1 ΔΙΣ ευρώ!!! Πλήρωσε βλάκα εσύ τον ΕΝΦΙΑ στο κοτέτσι, στο χωράφι, στο σπιτάκι στο Κακοσάλεσι για να νοικιάζει ο άλλος την βίλα του 5.000 ή 10.000 ευρώ την ημέρα και να μην πληρώνει και μία στο δημόσιο για φόρους, ΦΠΑ και ότι άλλο… Συγνώμη… Ποιους περιμένατε να προσέξει η κυβέρνηση; Τον λαουτζίκο ή την άρχουσα τάξη; Τους ομοίους της δηλαδή… Παλιά το σύνθημα ήταν «Τσοβόλα δώστα όλα…» στον λαό για να επανεκλεγεί η κυβέρνηση. Το σύγχρονο αντίστοιχο σύνθημα είναι «Σαμαροβενιζέλο δώστα όλα, σε όλους» Αμερικανούς, Γερμανούς, εφοπλιστές, επιχειρηματίες, ολιγάρχες κλπ για να παραμείνεις λίγο ακόμη στην εξουσία…
Και μια και ασχοληθήκαμε και με την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, θα διαβάσατε τις τελευταίες ημέρες και μια γενικόλογη είδηση για Ελληνικό μαύρο πολιτικό χρήμα που βρήκε η Εφορία στις ΗΠΑ ψάχνοντας offshore εταιρείες σε φορολογικούς παραδείσους… Μην ανησυχείτε όμως κύριοι πολιτικοί… Ή μάλλον αν δεν κάνετε ότι σας λένε να ανησυχείτε, γιατί προφανώς μηνύματα σας στέλνουν βρε… Τι θα βγάλουν στην φόρα…. Αλλά τελικά, ούτως ή άλλως, πρέπει να ανησυχείτε γιατί ως γνωστόν, την προδοσία πολλοί την αγάπησαν… Τον προδότη όμως ουδείς… Και ειδικά αυτούς που προδίδουν την πατρίδα τους…

πηγή 

Έτσι είναι… Αφού δεν τους μαζεύει κανείς βγαίνουν κι από πάνω… Ο Νίκος Παπανδρέου μιλά για τσάκισμα του οράματος της δημοκρατίας!!!!

Έτσι είναι… Αφού δεν τους μαζεύει κανείς βγαίνουν κι από πάνω… Ο Νίκος Παπανδρέου μιλά για τσάκισμα του οράματος της δημοκρατίας!!!!

Δεν φτάνει που σε συνεργασία με τον αδερφό του (τον γνωστό και μη εξαιρετέο ΓΑΠ) πρόσφεραν τη χώρα στο πιάτο των διεθνών τοκογλύφων, ο Νίκος Παπανδρέου έχει τα μούτρα και μιλάει για Δημοκρατία… Εμ, έτσι είναι αφού δεν φροντίζει κανείς να τον μαζέψει… Στα οράματα του ΠΑΣΟΚ, που «καταποντίστηκαν στην εφαρμογή τους, από τα μικροσυμφέροντα και το ίδιο το ελληνικό κράτος», αναφέρεται σε παρέμβασή του λίγο πριν από τα 40ά γεννέθλια του ΠΑΣΟΚ ο γιος του ιδρυτή του κόμματος Ανδρέα Παπανδρέου, Νίκος!!!!!
Με άρθρο του στη Real News, μιλά για ένα κράτος ανυπόφορο και αναποτελεσματικό και εξηγεί πως «έτσι τσακίστηκε το όραμα της πραγματικής δημοκρατικής διαδικασίας».
Διότι μπορεί σε ένα μέρος του το άρθρο να είναι νοσταλγικό, αφού θυμάται πως τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη του 1974, «Το Καστρί είχε πλημμυρίσει με κόσμο. Επικρατούσε ένας »γόνιμος» πανικός. Το πάθος και τον ενθουσιασμό δεν μπορούσε κανείς να τα αγγίξει με τα χέρια του, να τα γευτεί στον αέρα. Κάτω από τέτοιες συνθήκες »γράφτηκε» το τελικό κείμενο με το οποίο ανακοινώθηκε η ίδρυση του ΠΑΣΟΚ». Συνεχίζεται όμως σε πιο …αιχμηρούς τόνους, εξηγώντας πώς πολλά σωστά αρχικά οράματα του ΠΑΣΟΚ καταποντίστηκαν. Πώς «τα αρνητικά αποτελέσματα στη »διαχείριση» των οραμάτων έβλαψαν τα ίδια τα οράματα»…
Άντε γεια…

πηγή 

Καλό μήνα! Καλό φθινόπωρο!

  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidoUMfeML9O_MujoJScH4yjfRjugNNe_7qpsSwFjKCyQ2bTOIfkK5Oe9v-MW8FwaKHqZFDAYQ3YS-WZSYUDsereGbEA-OXxjiCxwN41r7mMGOMaPbWUkt8B92keuVBVL8CW774lhDh5AM/s1600/brand+indiktos+%25282%2529.tif

Ο των αιώνων Ποιητής και Δεσπότης, Θεέ των όλων, υπερούσιε όντως, την ενιαύσιον ευλόγησον περίοδον, σώζων τω ελέει σου τω απείρω, Οικτίρμον, πάντας τους λατρεύοντας σοι τω μόνω Δεσπότη, και εκβοώντας φόβω Λυτρωτά· Εύφορον πάσι το έτος χορήγησον.1η Σεπτεμβρίου: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ (δηλαδή αρχή του νέου Εκκλησιαστικού έτους). Για την περίπτωση αυτή, ό Σ. Εύστρατιάδης στο Αγιολόγιο του, γράφει τά έξης: “Λέξις λατινική (indictio) όρισμόν σημαίνουσα καθ’ όν κατά δεκαπενταετή περίοδον έπληρώνοντο εις τους αυτοκράτορας των Ρωμαίων οι φόροι. Κατά την εκκλησιαστικήν παράδοσιν, την αρχήν της ίνδικτιώνος είσήγαγεν ό Αύγουστος Καίσαρ (1 -14), ότε διέταξε την γενικήν των κατοίκων του Ρωμαϊκού κράτους απογραφήν και την είσπραξιν των φόρων, κατά την πρώτην του Σεπτεμβρίου μηνός. Από του Μεγάλου Κωνσταντίνου (313) έγένετο επισήμως χρήσις της Ινδικτιώνος ως χρονολογίας, έκτοτε δε ή εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως μέχρι του νυν εορτάζει την α’ Σεπτεμβρίου ως αρχήν του εκκλησιαστικού έτους. “Ινδικτον ημιν ευλόγει νέου χρόνου, ώ και παλαιέ και δι’ ανθρώπους νέε”. Η Ινδικτιώνα είναι ένας γενικότερος τρόπος μέτρησης του χρόνου ανά 15ετίες με αφετηρία τη γέννηση του Χριστού ή για την ακρίβεια από το 3 π.Χ.
Η 1η Σεπτεμβρίου, η αρχή του εκκλησιαστικού έτους, αποτελεί την αρχή της Ινδίκτου. Τότε τελείται η ακολουθία της Ινδίκτου σε συνδυασμό με τη θεία λειτουργία για την ευλογία του εκκλησιαστικού έτους.
Αρχικά υπήρχε η Αυτοκρατορική Ίνδικτος ή Καισαρική Ινδικτιώνα που μάλλον εισήχθη από τον Μέγα Κωνσταντίνο. Εκαλείτο επιπλέον Κωνσταντινική ή της Κωνσταντινουπόλεως ή Ελληνική. Παράλληλα υπήρχε και η Παπική Ινδικτιώνα.
Η 1η Σεπτεμβρίου καθορίστηκε ως αρχή της εκκλησιαστικής χρονιάς ως εξής:
Στην περιοχή της Ανατολής τα περισσότερα ημερολόγια είχαν ως πρωτοχρονιά την 24η Σεπτεμβρίου, ημέρα της φθινοπωρινής ισημερίας. Επειδή όμως η 23 η ήταν η γενέθλια ημέρα του αυτοκράτορα της Ρώμης Οκταβιανού, η πρωτοχρονιά μετατέθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου, η οποία και καθορίστηκε ως αρχή της Ινδίκτου, δηλαδή της περιόδου του ρωμαϊκού διατάγματος για τον φόρο που ίσχυε για 15 έτη. Έτσι Ίνδικτος κατάντησε να σημαίνει αργότερα το έτος και αρχή της Ινδίκτου την Πρωτοχρονιά. Αυτή την Πρωτοχρονιά βρήκε η Εκκλησία και της έδωσε χριστιανικό περιεχόμενο, αφού τοποθέτησε σ’ αυτήν την εορτή της συλλήψεως του Προδρόμου, που αποτελεί και το πρώτο γεγονός της Ευαγγελικής Ιστορίας.
Αργότερα, το 462 μ. Χ.., για πρακτικούς λόγους και για να συμπίπτει η πρώτη του έτους με την πρώτη του μηνός, η εκκλησιαστική πρωτοχρονιά μετατέθηκε την 1 η Σεπτεμβρίου. Διευκρινίζεται ότι η πρωτοχρονιά της 1ης Ιανουαρίου έχει Ρωμαϊκή προέλευση και ήρθε στην Ορθόδοξη Ανατολή κατά τα νεότερα χρόνια. Η εκκλησιαστική ακολουθία για το νέο έτος τελείται την 1 η Σεπτεμβρίου, μια ακολουθία απαράμιλλου κάλλους ως προς το υμνογραφικό υλικό.
Σημειωτέον ότι πριν από λίγα χρόνια η Εκκλησία μας όρισε την 1η Σεπτεμβρίου ως ημέρα αφιερωμένη στο φυσικό περιβάλλον.

πηγή