Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Τα όνειρα στα έργα Παπαδιαμάντη και Ντοστογέφσκι


Η παρούσα ανακοίνωση παρουσιάζει μια ακόμα προσπάθεια αντιπαραβολής του «Εγκλήματος και Τιμωρίας» του Ντοστογιέβσκι και της «Φόνισσας» του Παπαδιαμάντη. Σκοπεύουμε να αποδείξουμε ότι παρ’ όλες τις επιφανειακές συμπτώσεις υπάρχει μια ουσιώδης διαφορά στην κοσμοθεωρία και αφηγηματικές στρατηγικές των δύο συγγραφέων.

Το μυθιστόρημα του Ντοστογιέβσκι «Έγκλημα και τιμωρία» έγινε σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της κοινωνικής θεωρίας και της φιλοσοφικής σκέψης εν μέρει χάρη στην επιρροή του μεγάλου Ρώσου στοχαστή Μιχαήλ Μαχτίν. Το μυθιστόρημα για τον Μπαχτίν νοείται ως αλληλεπίδραση των ισάξιων φωνών ενώ η ηθική αντιμετωπίζεται ως ένα είδος πρωταρχικού ενδιαφέροντος για το έτερο. Τον όρο πολυφωνία ο Μπαχτίν δανείζεται από την θεωρία της μουσικής, η οποία τον ενδιέφερε από πολύ πρώιμη εποχή.

Η αντιπαραβολή του «Εγκλήματος και Τιμωρίας» και της «Φόνισσας» από καιρό απασχολεί τους ερευνητές. Είναι ολοφάνερο ότι μιά τέτοια αντιπαραβολή μας βοηθάει να προχωρίσουμε στην αποκωδικοποίηση και των δύο έργων και σαν αποτέλεσμα να κατανοήσουμε καλύτερα τα πολιτισμικά συμφραζόμενα.

Η σύγκριση των δύο συγγραφέων στηρίζεται σε πολλά κοινά στοιχεία – στην παρούσα ανακοίνωση γίνεται μια προσπάθεια να ξανακοιτάξουμε από λίγο διαφορετική γωνιά μερικά από αυτά τα σημεία μεταξύ των οποίων βρίσκονται

• οι βιογραφικές συμπτώσεις και παραλληλισμοί
• η τάση αισθητικοποίησης της κοινωνίας και κοινωνικοποίησης της αισθητικής
• οι παρόμοιες τακτικές στην αντιμετώπιση της γλώσσας και μερικά άλλα.

Στην ανακοίνωση εστιαζόμαστε στο θέμα των ονείρων το οποίο έχει μεγάλη σημασία στα δύο μυθιστορήματα. Η ονειρική εμπειρία είναι άκρως σημαντική και ερμηνεύεται συνήθως σαν ταξίδι της ψυχής στον άλλο – (τον κάτω ή τον πάνω) κόσμο.

Εκτός από το περιεχόμενο των ονείρων φαίνεται πολύ σημαντική και η κατάσταση του κοιμώμενου: η αϋπνία οδήγησε τη Φραγκογιαννού, την πρωταγωνίστρια της «Φόνισσας», σε παραφροσύνη, ο Ρασκόλνικοβ στο «Έγκλημα και τιμωρία», αντίθετα, κοιμάται υπερβολικά πολύ μετά τη δολοφονία ενώ μερικά σημαντικά πρόσωπα (όπως ο Σβιντριγκάιλοβ π. χ.) εμφανίζονται τη πρώτη φορά σαν από μια ονειρική διάσταση. Τα όνειρα βλέπουν κυρίως οι πρωταγωνιστές. Και στα δύο μυθιστορήματα τα όνειρα αποτελούν μια επίδειξη τύψεων των πρωταγωνιστών.

Ο καθένας βλέπει ένα καθοριστικό του όνειρο: στο «Έγκλημα και τιμωρία» τέτοιο όνειρο είναι η εφιάλτη του Ρασκόλνικοβ για τη γριά τοκογλύφο που γελάει. Μετά το όνειρο αυτό ο Ρασκόλνικόβ τελικά συνειδητοποιεί ότι η ιδέα του ναυάγησε. Στη “Φόνισσα” τέτοιο όνειρο είναι το τελευταίο όνειρο της Φραγκογιαννού, μετά το οποίο η γριά λέει ότι καλύτερα είναι να πεθάνει παρά να βλέπει τέτοια όνειρα και σε λίγο αυτοκτονεί.

Οι δύο συγγραφείς περιγράφουν τα όνειρα των πρωταγωνιστών τους σε πολλές λεπτομέρειες και αυτό δημιουργεί μια ιδιόρρυθμη αισθητική της εφιάλτης . Η βασική διάφορα στην ερμηνεία των ονείρων έχει ως εξής: στη «Φόνισσα» όλα τα όνειρα είναι συνδεδεμένα με τη πρωταγωνίστρια, στο «Έγκλημα και τιμωρία» όμως παράλληλα με τα όνειρα του Ρασκόλνικοβ περιγράφονται και τα όνειρα του Σβιντριγκάιλοβ, που έχουν τη δική τους πλοκή.

(Το κείμενο αποτελεί περίληψη εκτενέστερης εισήγησης από το Ε΄Συνέδριο Ευρωπαϊκής Εταιρείας Νεοελληνικών Σπουδών των Fatima Eloeva, Arina Reznikova.)

πηγή 

ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ ΤΗΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ!

http://stonehengenews.files.wordpress.com/2011/01/druids_stonehenge_spring-equiniox1.jpg
ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου - καθηγητού

Η σύγχρονη παγκόσμια νεοπαγανιστική λαίλαπα χρήζει ιδιαίτερης επιστημονικής διερεύνησης. Η ορμή αυτού του παράδοξου (παρα)θρησκευτικού και σαφέστατα αποκρυφιστικού φαινομένου προκαλεί κατάπληξη σε κάθε σκεπτόμενο και προβληματισμένο άνθρωπο. Ερωτηματικά εγείρονται για το γεγονός ότι στην ανατολή του 21ου αιώνα, στην εποχή της πνευματικής (υποτίθεται) απελευθέρωσης και του ορθού λόγου, ευδοκιμούν μορφές θρησκευτικού και πνευματικού πρωτογονισμού, με κύρια έκφανση τον παγανισμό.
      Κατάπληξη επίσης προκαλεί το γεγονός ότι πρωτοπόροι του νεοπαγανιστικού κινήματος τυχαίνει να προέρχονται από πρώην μαρξιστικές τάξεις  και μάλιστα πολλοί από αυτούς είχαν θητεύσει στην ανένταχτη αναρχική αριστερά! Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως δεν υπάρχουν νεοπαγανιστές άλλων πολιτικοκοινωνικών ιδεολογιών. Αν πάρουμε για παράδειγμα την ελληνική πραγματικότητα θα διαπιστώσουμε πως οι εννέα στους δέκα παράγοντες των πολυπληθών νεοπαγανιστικών ομάδων προέρχονται από το χώρο της μαρξιστικής αριστεράς. Μέσα στα κείμενά τους, στα ποικιλώνυμα περιοδικά τους και τις δαιδαλώδεις ιστοσελίδες τους, αφήνουν να φανούν ολοκάθαρα τα μαρξιστικά τους κατάλοιπα. Δεν είναι επίσης λίγοι εκείνοι, από τους «επώνυμους» της πολιτικής, της δημοσιογραφίας, της «κουλτούρας» και του θεάματος, οι οποίοι ανήκουν (μάλλον ανήκαν) στη μαρξιστική ιδεολογία, και δηλώνουν απροκάλυπτα θιασώτες του παγανισμού! Από άθεοι ιδεολόγοι μαρξιστές μεταλλάχτηκαν ξαφνικά σε θρήσκους, λάτρεις των παγανιστικών θεών!
       Η εξήγηση δεν είναι δύσκολη. Όποιος γνωρίζει ελάχιστα στοιχεία κοινωνιολογίας, ανθρωπολογίας και πολιτικής επιστήμης μπορεί εύκολα να ερμηνεύσει τη σύγχρονη εκφυλιστική μετάλλαξη της μαρξιστικής ιδεολογίας σε νεοπαγανιστική θρησκευτικότητα και νεοειδωλολατρική μεταφυσική πίστη.
       Θα περιττολογούσαμε αν αναφέραμε εδώ την χιλιοειπωμένη αλήθεια ότι ο άνθρωπος είναι από τη φύση του θρησκευτικό όν (βλ. Πλουτ. Ηθικά, Προς Κωλώτην 31D-E). Δεν υπήρξε ποτέ κανένας απόλυτα άθεος, διότι στην περίπτωση της αθεΐας η θρησκευτικότητα βρίσκεται σε λανθάνουσα κατάσταση, τη θέση της οποίας έχει καταλάβει κάποια άλλη πίστη. Άλλωστε όπως είχε αποφανθεί ο μεγάλος ανθρωπολόγος J. Quatrefages «η αθεΐα τυγχάνει ανώμαλος και παθολογική κατάσταση της Ψυχής» (ΘΗΕ, τομ.6,στ.537). Ο δυτικοευρωπαϊκός ορθολογισμός, του οποίου γνήσιο τέκνο υπήρξε ο μαρξισμός, δεν είναι τίποτε άλλο από υποκατάστατο μεταφυσικής πίστης του νόθου δυτικοευρωπαϊκού «χριστιανισμού». Δε χρειάζεται πολλή σκέψη να καταλάβει κάποιος πως στον ορθολογιστικό παραλογισμό, την πίστη στο Θεό έχει πάρει η πίστη στο ανθρώπινο μυαλό. Τρανταχτό παράδειγμα η ίδρυση της θρησκείας του «Ορθού Λόγου» από τους δολοφόνους «διαφωτιστές» - πρωτεργάτες της Γαλλικής Επανάστασης!
         Αλλά και ο μαρξισμός δρούσε στην ουσία ως βαθύτατη μεταφυσική πίστη. Ο Ν. Μπερντιάεφ είχε αποδείξει πως η μαρξιστική ιδεολογία «κατέχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας θρησκείας» (Ν. Μπερντιάεφ, Βασίλειο του Πνεύματος και Βασίλειο του Καίσαρος, μετ. Β.Τ. Γιούλτση, Θεσ/νίκη 1971, σελ. 147). Επίσης ο R. Aron αποκαλεί τον μαρξισμό «κοσμική θρησκεία» (Ν. Βασιλειάδη, Το Λυκόφως του Μαρξισμού, Αθήνα 1981, σελ.179).  Η υλιστική ιδεολογία δεν ήταν τίποτε άλλο από αντίποδας πνευματικής πίστης. Η μαρξιστική πίστη στην «μοναδικότητα» της ύλης προέτρεχε παρασάγγες της πραγματικής επιστημονικής έρευνας για τη φύση της  ύλης, η οποία, ως γνωστόν, δε μπόρεσε να δώσει ως τώρα απάντηση τι είναι πραγματικά η ύλη! Η βαθύτατη πίστη στον ουτοπιστικό κομμουνιστικό «παράδεισο» αγγίζει τα όρια ενός νοσηρού μεταφυσικού μεσσιανισμού. Τα κομμουνιστικά κόμματα οργανώθηκαν πάνω σε σχήματα θρησκευτικά με ιεραρχικές δομές δίκην ιερατικών τάξεων. Ο γενικός  γραμματέας είχε πάρει τη θέση του αρχιερέα – πάπα. Η Κεντρική Επιτροπή τη σύνοδο των ιεραρχών. Τα κομματικά συνέδρια τη θέση των οικουμενικών συνόδων. Οι αποφάσεις τους τη θέση των θρησκευτικών δογμάτων. Τα μαρξιστικά συγγράμματα τα ιερά βιβλία. Τα περιφερειακά κομμουνιστικά κόμματα λειτουργούσαν ως παπικές «νουτσιατούρες». Η αναγκαστική εκτέλεση των αποφάσεων του κόμματος είναι αντιγραφή των μεσαιωνικών παπικών «ιερών εξετάσεων». Η προσκύνηση των ιερών λειψάνων αντικατέστησε η προσκύνηση της μούμιας του Λένιν. Η δουλική προσήλωση στο κόμμα από τα στελέχη και τα μέλη και η εκτέλεση αποφάσεων χωρίς αντίρρηση και κριτική υποδηλώνει σαφώς  θρησκευτική υποταγή. Μάλιστα ο Jules Monnerot αποκαλεί τον μαρξισμό: «Ισλάμ του 20ου αιώνος» (J. Monnerot, Sociology and psychology of Communism, Boston 1953, σελ.20). Ας συγκρίνει τέλος κάποιος τη δομή της οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά και αυτή των κομμουνιστικών κομμάτων και θα δει την απόλυτη ταύτισή τους.
       Όμως τόσο ο θεωρητικός μαρξισμός, όσο και ο εφαρμοσμένος στις κομμουνιστικές χώρες κατέρρευσε στα τέλη της δεκαετίας του 1980, κάτω από το βάρος των αφάνταστων πνευματικών, πολιτικών και κοινωνικών προβλημάτων που συσσώρευσε στην ανθρωπότητα. Επήλθε, σύμφωνα με τον νομπελίστα φυσικό W. Heisenberg  «ο θάνατος της αυταπάτης» (Ν. Βασιλειάδη, μνημ.έργο σελ.188). Οι λαοί που εγκατέλειψαν την εφαρμοσμένη μαρξιστική ιδεολογία βγήκαν ρακένδυτοι από αυτή. Το ίδιο και οι απανταχού της γης ιδεολόγοι μαρξιστές διαπίστωσαν ξαφνικά πως η μαρξιστική τους πίστη, η οποία είχε γι’ αυτούς χαρακτήρα «μεταφυσικό», από κυρίαρχη ιδεολογία, τέθηκε στο περιθώριο και έγινε όνειδος, γιατί αποδείχτηκε περίτρανα πως όχι μόνο «επιστημονική» δεν ήταν, αλλά το αντίθετο, μια ουτοπία και το χειρότερο: μια βαθιά αντιανθρώπινη θεωρία και πρακτική, γνήσιο τέκνο του ατομοκεντρικού δυτικοευρωπαϊκού ορθολογισμού. Άλλωστε κατά τον Άρθουρ Κέσλαιρ ο μαρξισμός είναι «κράμα σκόπιμης απάτης και γνήσιας μανίας καταδιώξεως» (Ν. Βασιλειάδη, μν.έργ.,σελ.184).  
        Όλοι αυτοί οι πρώην μαρξιστές έμειναν «άστεγοι» ιδεολογικά. Βρέθηκαν ξαφνικά σε τρομερό οντολογικό κενό, διότι η μαρξιστική ιδεολογία γέμιζε το κενό της έμφυτης θρησκευτικής τους πίστης. Αυτή ήταν γι’ αυτούς, χωρίς να το αισθάνονται, η θρησκεία τους. Γι’ αυτό ένοιωσαν άμεση την ανάγκη να γεμίσουν το τρομερό υπαρξιακό τους κενό. Η αφάνταστη αθεϊστική πλύση εγκεφάλου που είχαν υποστεί για δεκαετίες ολόκληρες,  τους εμπόδιζε να γίνουν χριστιανοί, διότι μέσα από την αντιχριστιανική προπαγάνδα, ο Χριστιανισμός ήταν γι’ αυτούς η «χειρότερη μορφή πνευματικής καταπίεσης της ανθρωπότητας», το «χειρότερο όπιο των λαών».
       Η προσοχή τους στράφηκε λοιπόν αλλού. Αναζήτησαν χώρο συγγενή με τις ιδεολογικές τους καταβολές. Υιοθέτησαν το «θρησκευτικό» υπόβαθρο των περιθωριακών κύκλων της Αμερικής και της Ευρώπης, δηλαδή τις φυσιολατρικές και φιλοπαγανιστικές προτιμήσεις των διαφόρων περιθωριακών ομάδων και των χίπις, οι οποίες λειτουργούσαν ως «επανάσταση» στο υποκριτικό πνευματικό και άδικο κοινωνικό κατεστημένο. Είναι γνωστές ήδη από τις δεκαετίες του 1960 και 1970 οι, τοιούτου είδους καλλιέργειες στους κύκλους αυτούς, τις οποίες πήραν με τη σειρά τους από τους αμερικανούς και ευρωπαίους αποκρυφιστές.
        Δεν θα πρέπει επίσης να λησμονούμε ότι στους κύκλους των ευρωπαίων αστών στους χρόνους του διαφωτισμού και αργότερα διαπιστώνουμε μια ισχυρή ροπή προς την φυσιολατρία και την αναγέννηση του αρχαίου παγανισμού. Είναι πια γνωστό πως μέσα από αυτό το φιλοπαγανιστικό κλίμα ξεπήδησε και ο ακραίος νεοπαγανισμός που είναι ο σατανισμός, με όλες τις παραλλαγές του. Το υπόβαθρο λοιπόν υπήρχε, το βρήκε έτοιμο ο καταρρέων μαρξισμός. Μόνο που εδώ έχουμε τη «μεγάλη συνάντηση» των δίδυμων τέκνων του ευρωπαϊκού ορθολογισμού, του αστισμού και του μαρξισμού, σε κοινή «πνευματική τράπεζα», τον αποκρυφιστικό νεοπαγανισμό! Παρατηρούμε με έκπληξη σε ελληνικές παγανιστικές ομάδες, πρώην αδίστακτοι εχθροί, αστοί και μαρξιστές, να ντύνονται ομού χλαμύδες και να τελούν «εν ομονοία» και πλήρη σύμπνοια, τις παγανιστικές τους τελετουργίες!
        Η παγανιστική «θρησκευτικότητα» ικανοποιεί πλήρως την υλιστικές και ευδαιμονιστικές καταβολές και οραματισμούς των αστομαρξιστών, διότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να είναι κάποιος παγανιστής στο θρήσκευμα. Όχι μόνο δε ζητά ο  παγανισμός καμιά σοβαρή υποχρέωση από τους οπαδούς του, αλλά το αντίθετο δίνει απόλυτη ελευθερία στην ικανοποίηση κάθε ηδονιστικής απόλαυσης. Η θωπεία όλων των ταπεινών ορμέμφυτων είναι η κοινή συνισταμένη όλων ανεξαιρέτως των αρχαίων και νέων παγανιστικών θρησκευμάτων, το οποία όλα έχουν τη δική τους «Αφροδίτη» και το δικός τους «Βάκχο». Η ηθική, όπως έχει διαμορφωθεί στο πανανθρώπινο και διαχρονικό σύστημα αξιών, βρίσκεται μακριά από την παγανιστική «ηθική», η οποία απορρέει από τα πρότυπα των διεφθαρμένων και ανήθικων θεοτήτων τους (βλ M.Augee, La Genie du paganisme, Paris 1982). Η μαρξιστική επίσης «ηθική», όπως αυτή είναι καταγραμμένη στα κλασσικά μαρξιστικά βιβλία, και το χειρότερο, όπως βιώθηκε για εβδομήντα και πλέον χρόνια, όπου επικράτησε ο κομμουνισμός, δε διαφέρει ουσιαστικά από την παγανιστική «ηθική», αφού «χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται».
        Ο μαρξισμός μεταλλάχτηκε σε νεοπαγανισμό. Η μετάλλαξη ήταν εύκολη, διότι η ουσία των δύο μεγεθών ήταν ίδια και μόνο ορισμένοι εξωτερικοί τύποι χρειάστηκε να τροποποιηθούν. Τη θέση της «κοσμικής θρησκείας» της μαρξιστικής ιδεολογίας πήρε η παγανιστική ομάδα. Τη θέση της θεοποιημένης ύλης πήρε η θεοποιημένη φύση. Τη θέση του οράματος του «κομμουνιστικού παραδείσου» πήρε το όραμα του «πολυθεϊστικού παραδείσου», ο οποίος θα συντελεστεί όταν μπει στο περιθώριο ο «κακός» Χριστιανισμός. Τη θέση των θεωρητικών του μαρξισμού πήραν οι ιερείς, οι ιεροφάντες και οι μάντεις του παγανισμού. Τα μαρξιστικά δόγματα τα αντικατέστησαν τα βιβλία των «σοφών» αρχαίων και νέων παγανιστών. Την προσωπολατρία αντικατέστησε η προγονολατρεία και η αρχαιολαγνεία. Το ταξικό μαρξιστικό μίσος έγινε θρησκευτικό μίσος κατά του «δολοφονικού εβραοχριστιανικού δόγματος» το οποίο, κατ’ αυτούς, «αφού δολοφόνησε τους πατέρες τους αρχαίους παγανιστές προγόνους, επικράτησε και εισήγαγε την ανθρωπότητα σε έναν δισχιλιετή μεσαίωνα». Διαβάζοντας κάποιος δηλώσεις συγχρόνων φανατικών παγανιστών κατά των Χριστιανών, είναι σαν να μελετά αντιχριστιανικές μεγαλοστομίες των πρώιμων οκτωβριανών κομμουνιστών, οι οποίοι διατείνονταν ότι «θα διορθώσουν τα σφάλματα του Διοκλητιανού» (Αντιθησκευτικός, Ρωσικό περιοδικό, 1938)!
        Είναι ανάγκη να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας πως οι πολυποίκιλες μορφές του κακού που υπάρχουν στον κόσμο και αντιστέκονται σθεναρά στην επικράτηση του αγίου θελήματος του Θεού, «ως εν ουρανώ και επί της γης»(Ματθ.6,9), είναι τα κεφάλια του ιδίου πολυκέφαλου θηρίου, όμοιου με τη Λερναία Ύδρα της ελληνικής μυθολογίας, της οποίας, στη θέση κάποιου κομμένου κεφαλιού της ξεφύτρωνε άλλο, το ίδιο επικίνδυνο με το προηγούμενο. Για μας πατέρας και καθοδηγητής του κακού είναι ο διάβολος, ο οποίος σχηματίζει διάφορους –ισμούς, ως ομάδες κρούσεως κατά της αγίας Εκκλησίας του Χριστού, για να ματαιωθεί το σχέδιο της σωτηρίας του κόσμου. Η εκφυλιστική μετάλλαξη του «άθεου» μαρξισμού σε νεοπαγανιστική θρησκευτική πίστη φανερώνει περίτρανα τον ισχυρισμό μας ότι ο νεοπαγανισμός είναι το νέο «κεφάλι» της σύγχρονης νοητής Λερναίας Ύδρας, που ακούει στο όνομα «Νέα Εποχή» και που φύτρωσε  στη θέση του «κομμένου κεφαλιού», του μαρξισμού!

ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΠΑΠΑ – ΤΣΙΠΡΑ

http://3.bp.blogspot.com/-ratp5hSPJpw/VB9AttJSSpI/AAAAAAAAaIY/hzMbQs7phXo/s1600/%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%A3-%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%A3%2B%CE%91%CE%A0%5B%CE%9F%2B%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%9F%CE%A5.jpg

Τοῦ Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Το ότι δέχθηκε ο Πάπας σε ακρόαση  τον Αλ. Τσίπρα έχει άφθονο παρασκήνιο, το οποίο επιμελώς αποκρύφτηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ.  Ο σημερινός Πάπας, εξέχων στέλεχος του τάγματος των ιησουιτών, είναι ικανότατος στις δημόσιες σχέσεις και καλλιεργεί και προβάλλει την εικόνα του θρησκευτικού ηγέτη  με τις κοινωνικές ευαισθησίες... Κάτι ανάλογο πράττει και η Αριστερά του κ. Τσίπρα. Γι’ αυτό και οι «ιδεολογίες» τους τέμνονται… Ο Πάπας κάνει ανοίγματα στην Αριστερά και στους  Οικολόγους, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στην Εκκλησία. Πρόσφατη η επίσκεψη του στο Άγιον Όρος…

          Ο ΣΥΡΙΖΑ πανηγύρισε για  τη συνάντηση του Αλ. Τσίπρα με τον Πάπα, αλλά απέκρυψε το παρασκήνιο της συνάντησης. Να σημειωθεί ότι όσα ελέχθησαν στην 30λεπτη τυπική ακρόαση διοχετεύθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ. Η ανακοίνωση του εκπροσώπου Τύπου του Βατικανού Λομπάρντι ήταν λιγόλογη: Η συνάντηση με τον  Αλ. Τσίπρα ηγέτη του ελληνικού Κόμματος ΣΥΡΙΖΑ και τον αυστριακό Βάλτερ Μπάϊερ είχε ιδιωτικό χαρακτήρα και καθόλου πολιτικό, κατ’ αυτήν  έγινε διάλογος επί θεμάτων ανθρωπιστικών και κοινωνικών και εντάσσεται στις επαφές των δύο ηγετών της Ευρωπαϊκής Αριστεράς με το Κίνημα των Φοκολάρι, σε επίπεδο διαλόγου.
          Η ανακοίνωση του Βατικανού παρά το ότι ήταν λιτή παρουσιάζει όλο το παρασκήνιο. Πρώτον, ο Αλ. Τσιπρας δεν ήταν μόνος του. Ήταν μαζί με τον αυστριακό Βάλτερ Μπάϊερ, πρώην αρχηγό του ΚΚ Αυστρίας  και σήμερα ηγέτη του think tank «Ευρώπη. Μετασχηματισμός». Δεύτερο, στην «παρέα» της ακρόασης υπήρχε και τρίτο πρόσωπο, ο αυστριακός Φραντς Κονρέϊφ, που συνεργάζεται με τον συμπατριώτη του κομμουνιστή Μπάϊερ, και είναι  εκ των ηγετικών στελεχών του Κινήματος των Φοκολάρι, αρμόδιος για τα ανοίγματα του εν λόγω Κινήματος σε διάφορα πρόσωπα διαφορετικών, μη χριστιανικών,  πεποιθήσεων και ειδικότερα σε αθέους. Ο Κονρέϊφ για να προωθήσει τις επαφές των Φοκολάρι με την Ευρωπαϊκή Αριστερά κανόνισε τη συνάντηση των Τσίπρα και Μπάϊερ με τον Πάπα! Αυτή είναι η αλήθεια.  Και τρίτο, στη συνάντηση υπήρχε και τέταρτο πρόσωπο, ο παπικός Επίσκοπος Σύρου, που έπαιξε το ρόλο του μεταφραστή! Δηλαδή όλα τακτοποιημένα στην εντέλεια από το Βατικανό…
          Τι  είναι το Κίνημα των Φοκολάρι, για το οποίο τίποτε δεν ανέφερε ο ΣΥΡΙΖΑ; Πρόκειται για μια οργάνωση, που έχει άμεση εξάρτηση από το Βατικανό και έχει σκοπό το άνοιγμα του στις άλλες θρησκείες και στους αθέους. Προ ημερών οι Φοκολάρι είχαν Γενική Συνέλευση στη Ρώμη για εκλογή προέδρου και μεταξύ των μελών του Κινήματος  υπήρχαν Ρωμαιοκαθολικοί, Χριστιανοί άλλων δογμάτων, μωαμεθανοί, ινδουιστές και άθεοι…. Καλόν θα ήταν να μαθαίναμε ποιοι Έλληνες συμμετέχουν στους Φοκολάρι και ποια η σχέση τους με τον ΣΥΡΙΖΑ... Οι Φοκολάρι είναι μια παπική οργάνωση, που εμφανίζει ένα «προοδευτικό» πρόσωπο, το αντίθετο από την «Οπους Ντεϊ», που δείχνει το άκρως συντηρητικό. Οι οργανώσεις  αυτές εντάσσονται στην εκκοσμικευμένη αντίληψη του Βατικανού για την ζωή, την κοινωνία και τον άνθρωπο.

          Από κει και πέρα είναι τόση η αμετροέπεια των ανθρώπων  του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν αναλάβει την προπαγάνδα και την  προβολή του Κόμματος και του ηγέτη του,   που  γράφουν  προκλητικές για κάθε νοήμονα άνθρωπο  υπερβολές και ανακρίβειες.  Οι «βατικανίστι», δηλαδή οι ειδικοί  δημοσιογράφοι, που καλύπτουν τα γεγονότα του Βατικανού,  διαβεβαιώνουν ότι καθόλου «ιστορική» δεν ήταν η συνάντηση με τον Πάπα και  ότι  οι  κ.κ.  Τσίπρας και Μπάϊερ  δεν πήγαν ως « οι πρώτοι πολιτικοί ηγέτες χωρίς κυβερνητικό αξίωμα»,  αλλά ως στελέχη της Ευρωπαϊκής Αριστεράς, στην οποία έχουν κάνει άνοιγμα οι Φοκολάρι!...  Επίσης διαβεβαιώνουν ότι από τη συνάντηση Πάπα – Τσίπρα  δεν υπήρξε  οποιοδήποτε «ισχυρό μήνυμα   με διεθνή απήχηση  για την οικονομική κρίση», όπως ισχυρίστηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού ουδέν εκ των ΜΜΕ σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου δημοσίευσε κάτι το σχετικό, εκτός του ότι και αν υπήρχε κάποια σχετική κοινή ανακοίνωση στη διεθνή κοινή γνώμη ελάχιστοι γνωρίζουν τον κ. Τσίπρα… Η έλλειψη μέτρου στην προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ θυμίζει, σε προέκταση, το ανέκδοτο «αυτός με τα λευκά δίπλα στον Τσίπρα ποιος είναι;…».

πηγή

Απίστευτες στιγμές τρυφερότητας από Μουσουλμάνους !!!! (video)

 http://i.ytimg.com/vi/RtgbvotqVFE/hqdefault.jpg
Δείτε με πόση γλυκύτητα, αβρότητα, τρυφερότητα και λεπτότητα συμπεριφέρονταν οι "μαχητές του Αλλάχ" σε ένα Βρετανικό νεκροταφείο, στους Σταυρούς και στις πλάκες:


πηγή