Σάββατο, 11 Ιουλίου 2015

http://hysteria.gr/wp-content/uploads/2015/07/harva8_a.jpg

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ την Αγρυπνία για τη μνήμη του Οσίου Παϊσίου στη Σουρωτή

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11709647_972009372821440_1268619624579229820_n.jpg?oh=d2f5973eefbf100fc1e651d5dd1b729c&oe=5653B4B2

«Πολύ αργά, πολύ λίγα» λένε οι Γερμανοί


Όσοι πιστεύουν ότι το Σαββατοκύριακο τελειώνουν τα βάσανα της χώρας, μετά την αποτυχημένη πεντάμηνη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, αυταπατώνται.
Όλες οι πληροφορίες δείχνουν ότι το Βερολίνο και οι χώρες που συμμερίζονται την προσέγγισή του σχετικά με τους κανόνες της νομισματικής ένωσης χαρακτηρίζουν τις προτάσεις της Αθήνας «εντελώς ανεπαρκείς», όπως η κυβέρνηση της Λιθουανίας. «Είναι θράσος να θέλουν να πάρουν 53 δισ. με μέτρα που θα τους έδιναν χρηματοδότηση 3,5 δισ. το προηγούμενο τρίμηνο», λένε κυβερνητικές πηγές στο Βερολίνο .

Η Μέρκελ έχει δυσκολίες με τους βουλευτές της. Δυσκολίες που πολλαπλασίασε η στάση τής κυβέρνησης Τσίπρα. Το δημοψήφισμα κατέστρεψε την όποια εμπιστοσύνη υπάρχει και έκανε τη Μέρκελ πιο δεκτική στις προειδοποιήσεις του Σόιμπλε ότι η αριστερή κυβέρνηση της Αθήνας θα κοροϊδέψει για μία ακόμα φορά τους πολιτικούς εκπροσώπους των δανειστών.

Δεν είναι σαφές αν πρόκειται για διαπραγματευτική τακτική ή για τη βαθιά δυσπιστία για τους ανθρώπους που αμφισβητούν τους κανόνες των ευρωπαϊκών διασώσεων. Αν το θέμα, δηλαδή, είναι καθαρά πολιτικό ή τεχνικό. Πηγές του γερμανικού υπουργείου των Οικονομικών χαρακτήριζαν τις ελληνικές προτάσεις «πακετάρισμα» παλαιότερων προτάσεων, εκείνων που θα έπρεπε να υλοποιηθούν στην πέμπτη αξιολόγηση. Υπάρχει βεβαίως μία αντίφαση για το Βερολίνο. Το Παρίσι υποστηρίζει τις προτάσεις, ο Τόμας Βίζερ και ο Γιούνκερ τις υποστηρίζουν. Το ΔΝΤ τις θεωρεί μόνο ατελέσφορες. Αυτό μπορεί να εξηγήσει το γιατί ο Σόιμπλε ανακάλυψε τελευταία ότι πράγματι το ελληνικό «χρέος δεν είναι βιώσιμο χωρίς κούρεμα που πάντως απαγορεύεται από τους ευρωπαϊκούς κανόνες…».
Αν το χρέος δεν είναι βιώσιμο τότε, με βάση τους κανόνες του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας, δεν θα πρέπει να ανοίξουν οι διαπραγματεύσεις με την ελληνική κυβέρνηση. Η Ελλάδα θα πρέπει να εξωθηθεί στο Grexit. Όμως η γερμανική κυβέρνηση δεν μπορεί να παριστάνει ότι τώρα ανακάλυψε πώς το χρέος δεν είναι βιώσιμο. Ποτέ δεν ήταν. Αλλά όπως οι ελληνόφωνοι πολιτικοί ουδέποτε πήραν την ευθύνη να πουν τι και ποιες μεταρρυθμίσεις χρειάζονταν, έτσι και οι Γερμανοί πολιτικοί ουδέποτε εξήγησαν στους δικούς τους ψηφοφόρους ότι η Ελλάδα δεν θα ήταν σε θέση να πληρώσει το χρέος της, παρά το κούρεμα του 2012.
Η χώρα δεν χρειάζεται άλλες οριζόντιες περικοπές, αλλά ούτε και φόρους. Η χώρα χρειάζεται ανάπτυξη. Το καλύτερο επιχείρημα για τον Σόιμπλε είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.
Τάσος Τέλλογλου - Protagon

«Στο Ινστιτούτο του Αγίου Σεργίου, όλοι μιλούσαν για Θεό, αλλά Θεό δεν είδα, ενώ όταν πήγα στο Άγιον Όρος, κανείς δεν μιλούσε για τον Θεό και όλα έδειχναν τον Θεό»


Γέροντας  Σωφρόνιος  (†11 Ιουλίου 1993)

Πρώτη Ιερά Πανήγυρις του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου στην Κατούνα


http://agiotokos-kappadokia.gr/wp-content/uploads/2015/05/AgiosPaisiosHD.jpg

Ιερά Πανήγυρις 


Για πρώτη φορά εφέτος η Εκκλησία μας στις 11 & 12 Ιουλίου τιμά τη μνήμη του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου. Στην ενορία μας η μνήμη του θα εορτασθεί ως εξής:

Σάββατο 11 Ιουλίου και ώρα 6:30 το απόγευμα Πανηγυρικός Εσπερινός

Την Κυριακή 12 Ιουλίου το πρωί  ημέρα μνήμης του Αγίου θα τελεσθεί Πανηγυρική Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία μετά Θείου Κηρύγματος.

Την Κυριακή και ώρα 7:00 το απόγευμα θα τελεσθεί εσπερινός μετ’άρτοκλασίας και στη συνέχεια η Ιερά Παράκληση του Αγίου.


Εκ του Ιερού Ναόυ.

Η αγία Ευφημία: ο βίος της, η ανάμνηση του θαύματος με τους Ορθοδόξους και τους Μονοφυσίτες, η εμφάνισή της στο Γ. Παΐσιο



Η μνήμη της εορτάζεται στις 16 Σεπτεμβρίου. Η ανάμνηση του θαύματος στις 11 Ιουλίου.
Ο ΒΙΟΣ ΤΗΣ
Η Αγία Ευφημία έζησε και μαρτύρησε κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Διοκλητιανού.
Γεννήθηκε στη Χαλκηδόνα από οικογένεια θεοσεβή και ευγενική. Οι γονείς της Ψιλόφρων και Θεοδωριανή φρόντισαν ώστε η Θυγατέρα τους να αναπτύξει κάθε χριστιανική αρετή.
Η Ευφημία εξελίχθηκε σε άνθρωπο με σπάνια χαρίσματα και δυνατό χριστιανικό φρόνημα, το οποίο επέδειξε όταν ο ειδωλολάτρης ανθύπατος της Μικράς Ασίας Πρίσκος διέταξε να παρευρεθούν όλοι οι κάτοικοι της Χαλκηδόνας σε γιορτή, την οποία οργάνωνε προς τιμή του θεού των ειδωλολατρών Άρη.
Τότε η Ευφημία αποφάσισε μαζί με άλλους χριστιανούς να απέχει από τη γιορτή των ειδωλολατρών και για το λόγο αυτό συνελήφθη και φυλακίσθηκε.
Κατά τη διάρκεια της αιχμαλωσίας της οι εχθροί του Χριστού προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να πείσουν την Αγία να αρνηθεί την πίστη της και να ασπασθεί τα είδωλα. Όταν συνειδητοποίησαν πως η Eυφημία δεν επρόκειτο να αλλάξει την πίστη της με τους λόγους, τη βασάνισαν φριχτά. Όμως με τη θεία χάρη, η Αγία δεν έπαθε τίποτα από τα βασανιστήρια.
Τελικά οι δήμιοι, την έριξαν σε άγρια θηρία και η Ευφημία βρήκε το θάνατο από μία αρκούδα.
Η ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΎΜΑΤΟΣ  ΤΗΣ ΑΓ. ΕΥΦΗΜΊΑΣ
Αυτήν την ήμερα (11 Ιουλίου), γίνεται ανάμνηση του θαύματος που έγινε από την αγία Ευφημία: κατά την εποχή του Μαρκιανού και της Πουλχερίας, συντάχθηκαν δύο τόμοι που περιείχαν τον όρο της Συνόδου, που έγινε στη Χαλκηδόνα (451) και ήταν ένας των ορθοδόξων και ένας των Μονοφυσιτών.
Για να πάψει λοιπόν η έριδα μεταξύ των δύο πλευρών, αποφασίστηκε να τεθούν και οι δύο τόμοι μέσα στη λάρνακα της αγίας Ευφημίας, για να φανεί ποιον από τους δύο θα δεχτεί η Αγία. Μετά την αποσφράγιση της λάρνακας, βρέθηκε ο μεν των αιρετικών τόμος στα πόδια της Αγίας πεταμένος, ο δε των ορθοδόξων στο στήθος της.
Η εμφάνιση της αγίας Ευφημίας στο Γ. Παΐσιο
Ἡ ἁγία Εὐφηµία!
Ὁ Γέροντας, διηγήθηκε τό ἑξῆς: «Εἶχα γυρίσει ἀπό τόν κόσµο, ὅπου εἶχα βγῆ γιά ἕνα ἐκκλησιαστικό θέµα. Τήν Τρίτη , κατά ἡ ὥρα 10 τό πρωΐ, ἤµουν µέσαστό Κελλί µου καί ἔκανα τίς Ὧρες. Ἀκούω χτύπηµα στήν πόρτα καί µιά γυναι-κεία φωνή νά λέη: «Δι᾿ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων ἡµῶν…». Σκέφθηκα: «Πῶςβρέθηκε γυναίκα µέσα στό Ὄρος;». Ἐν τούτοις ἔνιωσα µιά θεία γλυκύτητα µέσαµου καί ρώτησα:– Ποιός εἶναι;
– Ἡ Εὐφηµία, ἀπαντᾶ.»Σκεφτόµουν, «ποιά Εὐφηµία; Μήπως καµµιά γυναίκα ἔκανε καµµιά τρέλλακαί ἦρθε µέ ἀνδρικά στό Ὄρος; Τώρα τί νά κάνω;». Ξαναχτυπᾶ. Ρωτάω: «Ποιόςεἶναι;». «Ἡ Εὐφηµία», ἀπαντᾶ καί πάλι. Σκέφτοµαι καί δέν ἀνοίγω. Στήν τρίτηφορά πού χτύπησε, ἄνοιξε µόνη της ἡ πόρτα, πού εἶχε σύρτη ἀπό µέσα. Ἄκουσαβήµατα στόν διάδροµο. Πετάχτηκα ἀπό τό Κελλί µου καί βλέπω µιά γυναίκαµέ µανδήλα. Τήν συνώδευε κάποιος, πού ἔµοιαζε µέ τόν Εὐαγγελιστή Λουκᾶ,ὁ ὁποῖος ἐξαφανίσθηκε. Παρ᾿ ὅλο πού ἤµουν σίγουρος ὅτι δέν εἶναι τοῦ πειρασµοῦ, γιατί λαµποκοποῦσε, τήν ρώτησα ποιά εἶναι.
260(4)
˙– Ἡ µάρτυς Εὐφηµία, ἀπαντᾶ.
– Ἄν εἶσαι ἡ µάρτυς Εὐφηµία, ἔλα νά προσκυνήσουµε τήν Ἁγία Τριάδα. Ὅ,τι κάνω ἐγώ νά κάνης καί σύ.
Μπῆκα στήν Ἐκκλησία, κάνω µιά µετάνοια λέγοντας:
«Εἰς τό ὄνοµα τοῦΠατρός». Τό ἐπανέλαβε µέ µετάνοια. «Καί τοῦ Υἱοῦ». «Καί τοῦ Υἱοῦ», εἶπε µέψιλή φωνή.
– Πιό δυνατά, ν᾿ ἀκούω, εἶπα καί ἐπανέλαβε δυνατώτερα.»
Ὕστερα κάθησε ἡ Ἁγία στό σκαµνάκι καί ἐγώ στό µπαουλάκι καί µοῦ ἔλυσε τήν ἀπορία πού εἶχα (στό ἐκκλησιαστικό θέµα).» Μετά µοῦ διηγήθηκε τήν ζωή της. Ἤξερα ὅτι ὑπάρχει µιά ἁγία Εὐφηµία,ἀλλά τόν βίο της δέν τόν ἤξερα. Ὅταν µοῦ διηγεῖτο τά µαρτύριά της, ὄχι ἁπλῶςτά ἄκουγα, ἀλλά σάν νά τά ἔβλεπα˙ τά ζοῦσα. Ἔφριξα! Πά, πά, πά!
– Πῶς ἄντεξες τέτοια µαρτύρια; ρώτησα.
Ἄν ἤξερα τί δόξα ἔχουν οἱ Ἅγιοι, θά ἔκανα ὅ,τι µποροῦσα νά περάσω πιό µεγάλα µαρτύρια.
Μετά ἀπ᾿ αὐτό τό γεγονός γιά τρεῖς µέρες δέν µποροῦσα νά κάνω τίποτα.Σκιρτοῦσα καί συνεχῶς δόξαζα τόν Θεό. Οὔτε νά φάω, οὔτε τίποτα… συνεχῶςδοξολογία».

από το βιβλίο: Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, σελίδες: 224-228
Εκδοσις Καλύβης Αναστάσεως, Καψάλα, Άγιον Όρος