Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

Η νίκη τού θανάτου είναι νίκη κατά τού διαβόλου


 

Πώς ο διάβολος χρησιμοποιεί τον θάνατο


π. Ιωάννη Ρωμανίδη
  
Ο διάβολος παρακίνησε τον Αδάμ και την Εύα να αμαρτήσουν, να μην υπακούσουν στο θέλημα του Θεού, με αποτέλεσμα να προέλθει ο θάνατος. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δημιουργός του θανάτου ο Θεός, αλλά ο διάβολος.
Έκτοτε, μέσω του θανάτου, ο διάβολος κυριαρχεί πάνω στον άνθρωπο. Ο Απόστολος Παύλος, αναφερόμενος στον σκοπό της ενανθρωπήσεως του Χριστού, με την πρόσληψη του θνητού και παθητού σώματος, χωρίς αμαρτία, γράφει: «και αυτός (ο Χριστός) μετέσχε των αυτών, ίνα δια του θανάτου καταργήσει τον το κράτος έχοντα του θανάτου, τουτ’ έστι τον διάβολον, και απαλλάξει τούτους, όσοι φόβω θανάτου δια παντός του ζην ένοχοι ήσαν δουλείας» (Εβραίους Β΄, 14-15).
Είναι φανερόν ότι ο διάβολος συνδέεται στενά με τον θάνατο, κυριαρχεί στον άνθρωπο, αφού ο άνθρωπος λόγω του φόβου του θανάτου ζει σαρκικά, διακατέχεται από την ιδιοτελή αγάπη, αποκτά τα πάθη της φιλοδοξίας, της φιληδονίας, της φιλαργυρίας.
«Ο σατανάς, όντας ο ίδιος η αρχή της αμαρτίας, δια του θανάτου και της διαφθοράς εμπλέκει όλη την ανθρωπότητα και την δημιουργία στην αμαρτία και τον θάνατο. Έτσι, το να είσαι υπό την εξουσία του θανάτου, σύμφωνα με τον Απόστολο Παύλο, είναι το να είσαι δούλος στον διάβολο και αμαρτωλός, λόγω της ανικανότητας της σάρκας να ζήσει σύμφωνα με τον νόμο του Θεού, ο οποίος είναι ανιδιοτελής αγάπη».
Ο Χριστός νίκησε τον διάβολο, τον θάνατο και την αμαρτία με τον Σταυρό και την Ανάστασή Του. Εφ' όσον ο θάνατος, με την υποκίνηση του διαβόλου, πέρασε μέσα στο σώμα του ανθρώπου, η νίκη εναντίον του διαβόλου και του θανάτου δεν μπορεί να γίνει με στοχασμούς και λογικές σκέψεις, αλλά με τον Σταυρό, την Ταφή και την Ανάσταση του Χριστού.
«Είναι σαφές ότι για τον Απόστολο Παύλο η σωματική ανάσταση του Χριστού είναι η καταστροφή του διαβόλου, του θανάτου και της διαφθοράς. Ο Χριστός είναι ο πρώτος που αναστήθηκε από τους νεκρούς. Εάν δεν υπάρχει ανάσταση, δεν μπορεί να υπάρχει σωτηρία. Αφού ο θάνατος είναι μια συνέπεια της διακοπής της κοινωνίας με την ζωή και την αγάπη του Θεού, και γι' αυτό μια αιχμαλωσία για τον άνθρωπο και την δημιουργία από τον διάβολο, μόνον μια πραγματική ανάσταση μπορεί να καταστρέψει την δύναμη του διαβόλου. Στο κέντρο της βιβλικής και πατερικής σκέψεως υπάρχει μια Χριστολογία της πραγματικής ένωσης, η οποία είναι εξαρτημένη από την βιβλική διδασκαλία για τον σατανά, τον θάνατο και την διαφθορά και τον ανθρώπινο προορισμό. Ο σατανάς κυβερνά δια του θανάτου, ολικώς και φυσικώς. Η ήττα του πρέπει να είναι ολική και φυσική. Η αποκατάσταση της κοινωνίας πρέπει να είναι όχι μόνον στο βασίλειο της νοητικής διάστασης, αλλά, πλέον σημαντικό, δια της δημιουργίας, της οποίας ο άνθρωπος είναι ένα αναπόσπαστο μέλος».
Κατά συνέπεια οι Χριστιανοί νικούν τον διάβολο, τον θάνατο και την αμαρτία, όταν συμμετέχουν στην νίκη του Χριστού, όταν είναι μέλη της Εκκλησίας, δηλαδή μέλη του αναστημένου Σώματος του Χριστού.
«Η μεγαλύτερη δύναμη του διαβόλου είναι ο θάνατος, ο οποίος καταστρέφεται μέσα στο Σώμα του Χριστού, όπου οι πιστοί συνεχώς μάχονται κατά του σατανά, αγωνιζόμενοι για την ανιδιοτελή αγάπη. Αυτή η μάχη κατά του διαβόλου και ο αγώνας για την ανιδιοτελή αγάπη έχει κέντρο την συλλογική ευχαριστιακή ζωή της τοπικής Κοινότητας».
Πηγή: "Εμπειρική Δογματική τής Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις προφορικές παραδόσεις τού π. Ι. Ρωμανίδη" Τόμος Β΄.  Τού σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου και αγ. Βλασίου Ιεροθέου.

Ο Πατήρ ευδόκησεν, ο Λόγος σάρξ εγένετο, και η Παρθένος έτεκε, Θεόν ενανθρωπήσαντα, Αστήρ μηνύει· Μάγοι προσκυνούσι· Ποιμένες θαυμάζουσι, και η κτίσις αγάλλεται.

http://3.bp.blogspot.com/-yrZVdu0L52k/TvLeSn0gb6I/AAAAAAAACIc/qnN-iK1Gjv8/s400/C%25CC%25A7%25E2%2580%259A%25C2%25A7%25C2%25A7u%25CC%2582%25C2%25A9%25E2%2580%25A0%25E2%2584%25A2.png

Και γω, αδελφοί μου, που ηξιώθην και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέτασα πρώτον δια λόγους σας και έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είστε Έλληνες, δεν είστε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είστε βαπτισμένοι εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, και είσθε τέκνα και θυγατέρες του Χριστού μας. Και όχι μόνο δεν είμαι άξιος να σας διδάξω, αλλά μήτε τα ποδάρια σας να φιλήσω. Διότι ο καθένας από λόγους σας είναι τιμιώτερος απ’ όλον τον κόσμον. Πρέπει δε να ηξεύρετε και η ευγένειά σας διά λόγου μου, το ηξεύρω πώς άλλοι σας λέγουν άλλα, όμως αν ίσως και θέλετε να μάθετε την πάσαν αλήθειαν, εγώ σας την λέγω.

http://agrinioreport.com/wp-content/uploads/2013/08/21.jpg

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

Ο ΡΩΣΙΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ


ΡΟΣΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

 - Πήραμε ένα χαρακτηριστικό χάρτη που μαρτυρεί την μεγάλη οργή που επικρατεί στον ρωσικό λαό μετά την κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους και την διαπόμπευση του πτώματος του ενός Ρώσου πιλότου από τους δολοφόνους Τουρκομάνους ισλαμιστές.
Είναι χαρακτηριστικό πως αυτός ο ρωσικός χάρτης δείχνει τη Τουρκία κομμένη σε δυο κομμάτια. Το δυτικό συμπεριλαμβανομένου και την Κωνσταντινούπολη με την ελληνική σημαία και το ανατολικό με την αρμενική.

Σίγουρα η ρωσική οργή δεν θα καταλαγιάσει εύκολα και οι Τούρκοι θα αισθάνονται πολύ έντονα τους βρυχηθμούς της θυμωμένης Αρκούδας πάνω απ τα κεφάλια τους
Ο ρωσικός εφιάλτης των Τούρκων μόλις τώρα αρχίζει.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Λαρισαίος θύμα τρομοκρατικής επίθεσης στο Λονδίνο...

  http://www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2015/10/F16.jpg
 
Λαρισαίος θύμα τρομοκρατικής επίθεσης στο Λονδίνο.
-Τρομοκράτες: ISIS , καθίστε όλοι κάτω
-Λαρισαίος : Ιμίς;
- Τρομοκράτες: Όχι ΙΜIS, ISIS!
-Λαρισαίος: Κατσίτε ντε, ιμίς ή ισίς;
- Τρομοκράτες: ISIS είμαστε εμείς, εσείς κάτω!
-Λαρισαίος: ισίς ίστι ιμίς, κ'ιμις ποιοι ίμαστι; με δλέβς α;
- Τρομοκράτες: Απελευθερώστε λίγο αυτόν, να τελειώνουμε!

Οταν βιάζομαι: Κριθαρότο με ελιές και κάππαρη


 
Ενα γρήγορο φαγάκι και νόστιμο. Για όσους βιάζονται να μαγειρεύουν πολύπλοκα κάθε μέρα. Εξάλλου, αποφάσισα να ξεκινήσω μια σειρά με τέτοιες συνταγές, όλοι βιαζόμαστε!
 

Υλικά
  • 1 πακέτο κριθαράκι χοντρό
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • Λίγο λευκό κρασί
  • Λίγες μαύρες ελιές και κάππαρη
  • 3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
  • 2 ντομάτες φρέσκες ή σε κουτί (τον χειμώνα)
  • Μια πρέζα μπούκοβο για να «κάψει»
  • Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, ρίγανη
Εκτέλεση
  • Σε ένα βαθύ τηγάνι σωτάρετε το λάδι, το κρεμμύδι, το σκόρδο και το κριθαράκι
  • Ανακατεύετε ζωηρά, για 5 λεπτά να ροδίσει και να αρωματιστεί
  • Χαμηλώστε τη φωτιά και ρίξτε το κρασί
  • Ψιλοκόψτε τις ελιές, στα δύο την κάπαρη
  • Προσθέστε τα στο τηγάνι
  • Βάλτε τη ρίγανη, το αλάτι, το πιπέρι
  • Προσθέστε τις ντομάτες
  • Αφήστε να εξατμιστούν τα πολλά υγρά, ανεβάστε λίγο τη φωτιά
  • Προσθέστε 1 ποτήρι ζεστό νερό
  • Ανακατέψτε καλά, αν χρειαστεί ως το τέλος προσθέστε κι άλλο νεράκι
  • Λειτουργήστε όπως κάνετε για το ριζότο, να μην κολήσει, να μην έχει πολλά υγρά
  • Θέλει συνολικά ένα 20λεπτο (προσοχή να μη γίνει λαπάς)
  • Σερβίρετε με τριμμένη "παρμαζάνα χωρίς νηστεία"  και μαϊντανό από πάνω
Πηγή

Θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά. Μάθε να σιωπάς.Μην αφήνεις να βλέπουν οι άλλοι τι κρατάς στα χέρια σου. Δουλεύεις για τον Αόρατο. Ας είναι και το έργο σου αόρατο. Όταν σκορπίζει κανείς γύρω του ψίχουλα, μαζεύονται τα πουλιά που στέλνει ο διάβολος, λένε οι άγιοι. Πρόσεξε την αυτοϊκανοποίηση. Γι'αυτό οι άγιοι δίνουν την συμβουλή: Να ενεργείς με διάκριση. Βρίσκεσαι κάπου και σου προσφέρουν κάτι. Διάλεξε το μικρότερο κομμάτι. Αν, όμως, κάποιος ή κάποιοι βλέπουν τι θα κάνεις, τότε προτίμησε ν'ακολουθήσεις τη μέση οδό που θα προκαλούσε την πιο μικρή αίσθηση στους άλλους. Προσπάθησε, δηλαδή, με κάθε τρόπο να μένεις αφανής. Να περνάς όσο πιο πολύ μπορείς απαρατήρητος. Να το έχεις αυτό σαν ένα κανόνα πάντοτε. Μη μιλάς για τον εαυτό σου, πώς κοιμήθηκες, τι ονειρεύτηκες, τι σου συνέβη. Μη λες τη γνώμη σου ευκαίρως ακαίρως χωρίς να ρωτηθείς. Μην κάνεις λόγο για τις ανάγκες σου και τις υποθέσεις σου. Όταν διαρκώς μιλάς γι'αυτά, τρέφεις απλούστατα τον ναρκισσισμό σου με την αυτοαπασχόλησή σου." Μάθε να γίνεσαι αόρατος... ώστε να σε βλέπει και να σε ευλογεί ο Θεός...


Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015




Δεν είναι τίποτα να πεθάνεις. Είναι τρομακτικό να μη ζεις



Βίκτωρ Ουγκώ

Ρωσία: Η Τουρκία δεν έχει νομικό δικαίωμα να κλείσει τα στενά του Βοσπόρου στα πλοία μας


Ρωσία: Η Τουρκία δεν έχει νομικό δικαίωμα να κλείσει τα στενά του Βοσπόρου στα πλοία μας 

 

Το πέρασμα πλοίων πρέπει, βάσει της Συνθήκης που υπογράφτηκε το 1936, να είναι ελεύθερη για όλα τα πλοία τόσο κατά την διάρκεια της μέρας, όσο και κατά την διάρκεια της νύχτας, για κάθε είδους φορτίο

Η ένταση στις σχέσεις της Ρωσίας και της Τουρκίας, με φόντο την κατάρριψη από τους Τούρκους ρωσικού βομβαρδιστικού στη Συρία, κοντά στα σύνορα με την Τουρκία, άνοιξε την συζήτηση της ελεύθερης διόδου των πλοίων από τα στενά του Βοσπόρου.



Σύμφωνα με Ρώσους αναλυτές, ο αποκλεισμός των στενών από τους Τούρκους είναι αντίθετος στο διεθνές δίκαιο και την συνθήκη του Μοντρέ, που καθορίζει το καθεστώς που επικρατεί στα Στενά του Βοσπόρου, βασικό πέρασμα των ρωσικών πλοίων από την Μαύρη Θάλασσα προς την Μεσόγειο.

Το πέρασμα πλοίων από τον Βόσπορο πρέπει, βάσει της Συνθήκης που υπογράφτηκε το 1936 να είναι ελεύθερη για όλα τα πλοία, τόσο κατά την διάρκεια της μέρας, όσο και κατά την διάρκεια της νύχτας, για κάθε είδους φορτίο.

Στα πολεμικά πλοία ισχύει το καθεστώς της ελεύθερη διέλευσης, αρκεί να μην συνοδεύονται πάνω από δύο πλοία την φορά.

Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η Άγκυρα προσπάθησε να πάρει τον έλεγχο των στενών το 1982, όπου και μετά την αντίδραση των γειτονικών χωρών υποχώρησε.

Σύμφωνα με τον Andre Gerolymatos του κέντρου ελληνικών σπουδών του Καναδά, η Συνθήκη του Μοντρέ και οι καλές σχέσεις της Τουρκίας με την Βρετανία και τις ΗΠΑ έδωσαν στην χώρα την δυνατότητα ελέγχου των Στενών.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Περί κιπά



Ο Τσίπρας στο «Yad Vashem» («Μνημείο του Ολοκαυτώματος»)

«Το να φοράει κάποιος το κιπά σημαίνει ότι διακηρύττει "Είμαι περήφανος που είμαι Εβραίος"» - Richard Rabkin (Jewlarious)
Το newsbeast ενημερώνει τους κακεντρεχείς ότι μέχρι και «πλανητάρχες» φόρεσαν το κιπά. Να μην το φορέσει ολόκληρος Τσε;
Ο Ερντογάν πάντως, στο ίδιο Μνημείο δεν φόρεσε κιπά.
Ο Μπεν Γκουριόν η κορυφαία μορφή του σύγχρονου Ισραήλ (ο κύριος ιδρυτής και ο πρώτος πρωθυπουργός του κράτους Ισραήλ) ΔΕΝ φορούσε κιπά γιατί ήταν άθεος. Μάλιστα, αρνιόταν να φορέσει κιπά ακόμη και σε κηδείες.
Τα υπόλοιπα διαφωτιστικά περί κιπά στο παλαιότερο άρθρο:
Πάντως ο Τσίπρας, αν και άθεος (και «εθνικός») το φόρεσε το κιπά του.
 

Άγ. Ιάκωβος ο Πέρσης:Μια ευχή για κάθε κομμένο δάκτυλο!


Άγιος Μεγαλομάρτυρας Ιάκωβος ο Πέρσης (27 Νοεμβρίου)
 
  Ο Ιάκωβος γεννήθηκε από χριστιανούς γονείς στην περ­σική πόλη Έλαπα ή Βηλάτ, ανατράφηκε με τα νάματα της Πίστεως και νυμφεύθηκε μια χριστιανή κοπέλα. Ο Πέρσης βασιλιάς Ισζδιγέρδης εκτιμούσε τον Ιάκωβο για τα χαρίσματα και τις δεξιότητες του και τον κατέστησε αξιωματούχο στην αυλή του. Κολακευμένος ο Ιάκωβος από την αγάπη του βασιλιά, παραπλανήθηκε και άρχισε να θυσιάζει κι αυτός στα είδωλα που προσκυνούσε ο Πέρσης ηγεμόνας.

Πληροφορήθηκαν το γεγονός η μητέρα και η σύζυγος του Ιακώβου. Του έγραψαν τότε μια επιστολή επιτιμητική, θρη­νολογώντας για το κατάντημά του να γίνει αποστάτης της Πίστεως και πνευματικά νεκρός και, τέλος, τον ικέτευαν να μετανοήσει και να επιστρέψει στον Χριστό. Συγκλονισμένος από την επιστολή που διάβασε ο Ιάκωβος μετάνιωσε πικρά και με παρρησία πήγε στον βασιλιά και ομολόγησε την πίστη του στον Κύριο Ιησού Χριστό. Οργισμένος ο βασιλιάς, τον καταδίκασε σε θάνατο μ’ ένα ιδιαίτερα φρικτό μαρτύριο: θα κατατεμάχιζαν το σώμα του, σταδιακά, μέχρι να εκπνεύσει. 

Οι δήμιοι εκτέλεσαν κατά γράμμα τη διαταγή του μοχθηρού Ισζδιγέρδη και κατέκοψαν πρώτα τα δάχτυλα των άκρων του Ιακώβου, ύστερα τα χέρια, τα πόδια, τους βραχίονες, τους ώμους. Στο τέλος έμεινε μόνο η κοιλιά και το κεφάλι του, που αποκόπηκαν επίσης. Σε κάθε κατατομή μέλους ο συντετριμμένος από τη μετάνοια μεγαλομάρτυρας ανέπεμπε ευχαριστία στον Θεό. Οι πληγές του ανέβρυζαν μια άρρητη ευωδία, σαν κυπαρισσιού. Καθαρθείς από τη βαριά αμαρτία του μέσα στο λουτρό του αίματός του, ο εξαίσιος Ιάκωβος παρέδωσε τη ψυχή του στον Χριστό, τον Θεό, και πέρασε ενδόξως στη Βασιλεία των Ουρανών. Τελειώθηκε δι’ αποκεφαλισμού περί το έτος 400. Η τιμία κάρα του βρίσκεται στα Ρώμη και μέρος των λειψάνων του στην Πορτογαλία, όπου τιμούν τη μνήμη του στις 23 Μαΐου.
Όταν οι δήμιοι απέκοψαν τον αντίχειρα του δεξιού χεριού του αγίου Ιακώβου, εκείνος ανεβόησε: «Πρόσδεξαι, Κύριε, τον πρώτο κλάδο, που σαν την άμπελο κλαδεύεται, ώστε εν καιρώ να βλαστήσει νέος κλάδος». 
Στην αποκοπή του δεύτερου δακτύλου του είπε: «Δέξου, Κύριε, και τον δεύτερο κλάδο του δέντρου που εφύτευσεν η δεξιά Σου». 
Στο τρίτο δάκτυλο που του απέκοψαν είπε: «Ευλογώ Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα». 
Στην αποκοπή του τέταρτου αναφώνησε: «Συ που δέχθηκες τη δοξολογία από τα τέσσερα Ιερά ζώα (σύμβολα των τεσσάρων Ευαγγελιστών), δέξου το μαρτύριο του τέταρτου δακτύλου μου».
 Στο πέμπτο δάκτυλο που του έκοψαν, είπε: «Ας είναι πεπληρωμένη η χαρά μου όπως των πέντε φρονί­μων παρθένων στη γαμήλια εορτή!». 
Στην αποκοπή του έκτου δακτύλου, είπε: «Δόξα Σοι, Κύριε, ο οποίος την Έκτη Ώρα εξέτεινες τα πανάχραντα χέρια Σου επί του Σταυρού, διότι με αξίωσες να Σου προσφέρω το έκτο μου δάκτυλο». 
Όταν του έκοψαν το έβδομο δάκτυλο, είπε: «Όπως ο Δαυίδ Σε αινούσε επτάκις της ημέρας, Σε υμνολογώ διά του εβδόμου δακτύλου μου που απετμήθη προς χάριν Σου». 
Μετά το όγδοο που αποκόπηκε, είπε: «Την όγδοη ημέρα Συ, Κύριε, περιετμήθης».
 Μετά την αποκοπή του ενάτου είπε: «Την ένατη ώρα, Χριστέ μου, παρέδωσες το Πνεύμα Σου στα χέρια του Πατρός Σου, κι εγώ Σου προσφέρω ευχαριστία το μαρτύριο του ενάτου δακτύλου μου». 
Στην αποκοπή του δεκάτου δακτύλου, είπε: «Εν δεκαχόρδω ψαλτηρίω Σοι ψαλώ, Θεέ μου, και Σε ευχαριστώ ότι με αξίωσες να υπομείνω την αποκοπή των δέκα δακτύλων των δύο χειρών μου, για τις Δέκα Εντολές που εγράφησαν σε δύο πλάκες». Ω! Εξαίσια πίστη και αγάπη! Ω ευγένεια ψυχής του ανδρείου αθληφόρου του Χριστού Ιακώβου.


πηγή(Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς, Ο Πρόλογος της Αχρίδος -Νοέμβριος, εκδ. Άθως, σ. 249-250, 254-255)

Μαρτυρική Συρία...



 
Πατέρας πέφτει στα γόνατα για να υποδεχθεί τη σωρό του γιου μάρτυρα!

Σήμερα οι Αμερικανοί γιορτάζουν (υποκριτικά) την Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving Day)...


Σήμερα οι Αμερικανοί γιορτάζουν (υποκριτικά) την Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving Day), κατά την οποία ευχαριστούν τον Θεό που τους έδωσε αυτό τον τόπο για να μείνουνε.
Παραδοσιακά τρώνε γαλοπούλα (turkey, που γράφεται ακριβώς όπως και η χώρα Τουρκία). Ο πρόεδρος εθιμοτυπικά δίνει χάρη σε μία γαλοπούλα, αλλά κι εμείς μπορεί να... έχουμε καρακιτσαριό στις τελετές μας.
Το θέμα είναι ότι ο Θεός δεν τους έδωσε τον τόπο για να μείνουνε, αλλά πήγανε με πυροβόλα όπλα, σκότωσαν τους αυτόχθονες ινδιάνους και θρονιαστήκανε.
Την υποκριτική αυτή στιγμή των Ευχαριστιών έχει απεικονίσει με οδυνηρή ακρίβεια ο σκιτσογράφος Ron Cobb.
πηγή

Από πότε οι άθεοι φοράνε το εβραϊκό κιπά, κύριε Τσίπρα;


 
 
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ «ΑΘΕΟΥ» ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!!

Απορία: Πώς γίνεται αυτός που αρνείται να δώσει θρησκευτικό όρκο, δεν κάνει τον σταυρό του και δεν σέβεται την Ορθοδοξία «επειδή είναι άθεος», να βάζει χωρίς δισταγμό το εβραϊκό σκουφάκι (κιπά) που ρητά αναφέρεται στην εβραϊκή θρησκεία;;;
Μήπως εκεί, προς Ισραήλ μεριά, δεν περνάει η «μαγκιά» της αθεΐας, όπως στην νεο - Ελλάδα της ψευτοπροόδου και του «πολυπολιτισμού»; 
Και μήπως οι εγχώριοι χριστιανομάχοι στέκονται σούζα μπροστά στον ιουδαϊσμό...;
πηγή

Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!

Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!


Το Port Lockroy είναι ένα φυσικό λιμάνι της Ανταρκτικής. Ανακαλύφθηκε το 1903 και από τότε έχει χρησιμοποιηθεί σαν βάση για τους κυνηγούς φαλαινών, για τα βρετανικά στρατεύματα κατά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και για διάφορες έρευνες.
Το 1996 άρχισε να λειτουργεί σαν μουσείο ενώ σήμερα είναι το μόνο δημόσιο ταχυδρομικό γραφείο που λειτουργεί στην Ανταρκτική.

Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!

Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
Perierga.gr - Το ταχυδρομείο της Ανταρκτικής!
πηγή

Εναντίον της απόφασης για την κατάργηση του Α.Τ. Κατούνας




«Ποτέ μην γκρεμίζεις ένα φράχτη προτού μάθεις γιατί τον έβαλαν εκεί»
Robert Frost,  Αμερικανός ποιητής

            Χθες γνωστοποιήθηκε η πρόταση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για την κατάργηση κάποιων αστυνομικών τμημάτων στην Αιτωλοακαρνανία. Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των Αστυνομικών Υπηρεσιών στην Δυτική Ελλάδα περιλαμβάνει, δυστυχώς και την Κατούνα αλλά και την ευρύτερη περιοχή μας.

            Η παραπάνω είδηση περιπλανούταν πάνω από τα κεφάλια μας το τελευταίο χρονικό διάστημα, αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός «άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις»! Με αφορμή τα ανωτέρω, εκφράζονται λίγες σκέψεις απόρροια της έκπληξης, που δημιουργεί ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται τόσο σπουδαίες αποφάσεις. 

Για να υπάρχουν τόσα χρόνια τα Αστυνομικά Τμήματα αυτά σημαίνει πως ήταν απαραίτητα και εξυπηρετούσαν τις ανάγκες της περιοχής τους. Ποιά λοιπόν είναι τα κριτήρια όπου ελήφθησαν υπόψη, ώστε να αποφασισθεί η κατάργησή τους; Μήπως στο όνομα της πολιτικής ορθότητας και του εξορθολογισμού των δημοσίων δαπανών, που καταβάλλονται για την συντήρηση τους, αποφάσισαν οι υπεύθυνοι να βάλουν λουκέτο στο δίκαιο αίτημα των πολιτών για ασφάλεια; Και ποιοί είναι αυτοί που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις;  Άνθρωποι οι οποίοι σε ένα, δύο ή το πολύ πέντε χρόνια θα είναι συνταξιούχοι και θα έχουν στο βιογραφικό τους τη συνεισφορά τους στην υποβάθμιση και εγκατάλειψη ολόκληρων περιοχών; Έχουν αναλογιστεί τις ευθύνες και το βάρος των αποφάσεών τους; Μάλλον όχι. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι πράξεις τους. «Επλήσθηναν ανοίας» (Λουκ. 6,11).


Ποιά στατιστικά έβαλαν κάτω για να μελετήσουν; Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της περιοχής (μεγάλη ορεινή έκταση, ακατάλληλο σε πολλά σημεία οδικό δίκτυο που δυσκολεύει την άμεση πρόσβαση σε διάφορες περιοχές κ.α.); Τις ανάγκες της (Σχολεία, ΕΛ.ΤΑ, Τράπεζα, πρατήρια υγρών καυσίμων, σούπερ μάρκετς κ.α., τα οποία έχουν ανάγκη αστυνόμευσης); Ή μήπως ενθαρρύνονται από την παταγώδη αποτυχία του καλλικρατικού μοντέλου στην τοπική αυτοδιοίκηση και επιθυμούν και την εφαρμογή του στα θέματα ασφαλείας; Μάλλον είναι σουρεαλιστές…δεν εξηγείται διαφορετικά!

Δυστυχώς, η ευρύτερη περιοχή της επαρχίας Ξηρομέρου, και δεν εννοώ τον ομώνυμο Δήμο, διαχρονικά παρουσιάζει υψηλά ποσοστά εγκληματικότητας. Είναι από τις ελάχιστες περιοχές στην ελληνική επικράτεια όπου εξακολουθεί να διαπράττεται το αδίκημα της ζωοκλοπής (χαρακτηριζόμενο από τον νομοθέτη ως κακούργημα). Όταν διαθέτεις τέτοια ποιοτικά χαρακτηριστικά ψάχνεις να βρεις λύσεις και όχι να δημιουργήσεις περισσότερα προβλήματα. Η λογική λέει ότι κλείνεις ένα αστυνομικό τμήμα, όταν μια περιοχή δεν χρίζει αστυνόμευσης ή μπορεί να αστυνομευθεί με τις νέες συνθήκες που θα διαμορφώσουν οι προτεινόμενοι σχεδιασμοί. Με τη σημερινή κατάσταση, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί, ωθούμαστε στο συμπέρασμα ότι απαιτείται η κατάργηση αστυνομικών τμημάτων; Βεβαίως, δεν είμαστε υπέρ της αστυνομοκρατίας και παρακολούθησης των πάντων, αλλά η παρούσα πνευματική, ηθική, κοινωνική, πολιτική και οικονομική κρίση της χώρας δεν αφήνει περιθώρια για ενέργειες που αποδυναμώνουν το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών. 

Στη περίπτωση του Α.Τ. Κατούνας δεν φαίνεται να υπάρχει ένα ρεαλιστικό σχέδιο. Όπως χαρακτηριστικά φέρεται να αναφέρει ο Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας κ. Γεώργιος Αποστολάκης: «Στήσανε ένα σχέδιο οι γραφειοκράτες της Αθήνας από τα γραφεία τους, που ούτε καν ξέρουν την περιοχή μας και την πραγματικότητα που έχει ένα πεπαλαιωμένο οδικό δίκτυο που φτιάχτηκε πριν δεκαετίες…Μας παρουσιάζετε στοιχεία που δεν είναι πραγματικά και τα αμφισβητώ για παραβατικότητα εγκληματικότητα και κλοπές, είναι εκατό φορές παραπάνω απ' ότι αναφέρετε εσείς, οι περισσότερες κλοπές-διαρρήξεις-ζωοκλοπές και άλλες παραβατικότητες δεν δηλώνονται στην αστυνομία για ευνόητους λόγους άρα τα χαρτιά σας δεν ισχύουν…Για να φύγει το περιπολικό από την Πλαγιά να πάει στον Αετό  θέλει 2 ώρες, ποια άμεση επέμβαση και άμεση δράση θα υπάρχει;» (πηγή:  http://www.katounanews.blogspot.gr/2015/11/blog-post_303.html).
Είναι απορίας άξιο τί αποτέλεσε τον πυρήνα της επιχειρηματολογίας τους! 

Αφού η πρώτη φάση του σχεδίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία θα έρθει η ώρα της δεύτερης και τελευταίας, όπου θα ληφθεί η πολιτική απόφαση από τον αρμόδιο υπουργό κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, ο οποίος είναι πατριώτης μας και γνώστης των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής.  
 
Άμοιροι ευθυνών φυσικά δεν είναι και οι τοπικοί βουλευτές της Κυβερνήσεως, οι οποίοι είτε δεν εκδήλωσαν κάποια επίσημη αντίδραση, είτε αρκέστηκαν σε μια σύντομη αναφορά στο θέμα για να τηρηθούν τα προσχήματα. Δεν θα έπρεπε να εκφέρουν γνώμη και να υπερασπιστούν τα δίκαια αιτήματα των πολιτών της εκλογικής τους περιφέρειας; Ποιός θα τους υπερασπιστεί αν όχι αυτοί; Αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι οι κύριοι βουλευτές ότι με τέτοιου είδους αποφάσεις αδικείται και καταδικάζεται μια ολόκληρη περιοχή; Η «Αριστερά» που διαχρονικά αντιπαλεύεται την αδικία σε βάρος των αδυνάτων και των εγκαταλελειμμένων πολιτών, ποιον θα υπερασπιστεί τώρα; Όμως, ποια «Αριστερά» και παραμύθια; Αυτή που παίρνει τα πλέον αντιλαϊκά και εθνοκτόνα μέτρα της σύγχρονης Ιστορίας, θα ασχοληθεί με το αν έχει η Κατούνα αστυνομικό τμήμα και αν η γιαγιά στο Αρχοντοχώρι θα ξαναδεί ποτέ περιπολικό από κοντά;

Η πικρή αλήθεια είναι, ότι από τη στιγμή όπου εφαρμόστηκε ο καλλικρατικός θεσμός, όλη η τοπική αυτοδιοίκηση στενάζει. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει και η Μεδεώνα. Εδώ, όμως, βλέπουμε μια άνευ προηγουμένου καταστροφική λαίλαπα, που προκαλείται από την αδιαφορία, τις πράξεις και παραλήψεις των ασκούντων την επιστήμη της πολιτικής. Έφυγε η έδρα του Δήμου, υποβαθμίστηκε εντέχνως μια περιοχή σε τοπικό διαμέρισμα, τουλάχιστον μην καταστρέφετε τα είδη υπάρχοντα, αφού δεν είστε ικανοί να φτιάξετε κάτι νέο. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και για το Κέντρο Υγείας Κατούνας, το οποίο υπολειτουργεί έως τη μέρα που θα βάλουν και σε αυτό λουκέτο. Θεός φυλάξει!

 Έως ότου οριστικοποιηθεί η απόφαση για τη κατάργηση του Α.Τ. Κατούνας θα πρέπει όλοι οι τοπικοί φορείς και σύσσωμη η Δημοτική Αρχή (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) να δραστηριοποιηθούν ώστε να υπάρξει μια κοινή και δυναμική αντίδραση. Δεν είναι ώρα ούτε για διχασμούς, ούτε για εγωισμούς και τις προσωπικές φιλοδοξίες ορισμένων για προβολή. Μόνο με σοβαρότητα και υπευθυνότητα μπορεί να αντιμετωπιστεί οποιαδήποτε προβληματική κατάσταση. Ανευθυνότητες και γελοιότητες του τύπου καταλήψεις κ.τ.λ. (γιατί δυστυχώς ακούστηκαν και αυτά) δεν είναι επί του παρόντος. Όσοι είναι ικανοί να βοηθήσουν τον τόπο τους, μόνο μέσα από την ενότητα θα το καταφέρουν, γιατί αυτή καταργεί την έπαρση και τις φιλοδοξίες. Ευχόμαστε οι αρμόδιοι να αποφασίσουν με σύνεση και να μην συμβάλλουν στη παρακμή της περιοχής μας.  

Κατούνα Κου πε πε