Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Τα Χριστούγεννα μέσα απ' τα μάτια του Ρωμανού του Μελωδού


Βράδυ Χριστουγέννων ήτανε. Σηκώθηκε ο άγιος Ρωμανός, πήγε στην εκκλησία, ανέβηκε στον άμβωνα κι άρχισε να ψάλλει: «Η Παρθένος σήμερον τον υπερούσιον τίκτει.»

Τα Χριστούγεννα μέσα απ' τα μάτια του Ρωμανού του Μελωδού

Ο Ρωμανός ο Μελωδός καταγόταν από τα Έμεσσα της Συρίας. Αφού έμαθε άριστα ελληνικά, πήγε στη Βηρυτό, έγινε διάκονος, και προς τα τέλη του 5ου αιώνα, στα χρόνια του Αναστασίου του Α', 491-518, έφτασε στην Κωνσταντινούπολη και μόνασε την Παναγία της Κύρου. Συχνά αγρυπνούσε στην Παναγία των Βλαχερνών. Ήτανε κακόφωνος και στεναχωριόταν και παρακαλούσε την Παναγία να του δώσει δύναμη.

Ένα βράδυ, βράδυ Χριστουγέννων ήτανε, ήρθε στον ύπνο του η Παναγία και του έδωσε ένα χαρτί, και του είπε: «Αυτό, Ρωμανέ, να το φας.» Άνοιξε το στόμα του και το 'φαγε και μετά ξύπνησε. Και τότε του 'ρθε Θεία Έμπνευση να γράφει και να μελουργεί ύμνους. Να γράφει, δηλαδή, στίχους και μουσική μαζί. Γι' αυτό ονομάζεται και Μελωδός.

Βράδυ Χριστουγέννων ήτανε. Σηκώθηκε, πήγε στην εκκλησία, ανέβηκε στον άμβωνα κι άρχισε να ψάλλει: «Η Παρθένος σήμερον τον υπερούσιον τίκτει.» Το κοντάκιο των Χριστουγέννων, που πήρε το όνομά του από το χαρτί που του έδωσε η Παναγία και ονομαζόταν «κοντός».

Έκτοτε, έγραψε πολλούς και έξοχους ύμνους για τον Χριστό, την Παναγία, τους μεγαλύτερους αγίους, καθώς και για γεγονότα της Καινής και Παλαιάς Διαθήκης, μέχρι το ειρηνικό τέλος της ζωής του, την 1η Οκτωβρίου του 555. Θεωρήθηκε ο πρίγκιπας των μελωδών και ο Πίνδαρος της εκκλησιαστικής μουσικής.

Το σύνολο των ύμνων του κυκλοφόρησε σ' έναν τόμο από τις εκδόσεις Αρμός το 2003 στο πρωτότυπο και απόδοση στα Νέα Ελληνικά του Αρχιμανδρίτη Ανανία Κουστένη

Αντιγράφω το Προοίμιο μαζί με τους εφτά πρώτους οίκους και τους τρεις τελευταίους από τους εικοσιτέσσερις στη θαυμάσια νεοελληνική τους απόδοση από τον π.Ανανία. Είναι μόνο μια μικρή γεύση αυτού του μοναδικού έργου που μας εισάγει, μας ξεναγεί και μας εγκαθιστά στο βαθύτερο νόημα της μεγάλης γιορτής των Χριστουγέννων. (ψ υ χ ή μ ο υ)

Στην Αγία και Πάνσεπτη Γέννηση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού 
- Ρωμανού Μελωδού

Προοίμιον

Η Παναγία σήμερα στον κόσμο φέρνει ως άνθρωπο τον Άγνωστο Θεό,
και η γη το Σπήλαιον στον Απροσπέλαστο παρέχει·
άγγελοι με τους βοσκούς δοξολογούνε
και μάγοι έρχονται στο δρόμο με τ' αστέρι·
αφού προς χάρι μας γεννήθηκε
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.


Οίκοι

α'
Η Βηθλεέμ άνοιξε τον Παράδεισο, ελάτε να δούμε·
την απόλαυση κρυμμένη βρήκαμε, ελάτε να πάρουμε
του παραδείσου τα δώρα, μέσα στο Σπήλαιο·
εκεί φανερώθηκε όνειρο Υπερφυσικό, που προσφέρει άφεσι,
εκεί μέσα ευρέθηκε πηγάδι αχειροποίητο,
απ' όπου ο Δαβίδ παλιά επιθυμούσε να πιη·
εκεί μέσα βρίσκεται Κόρη που εγέννησε Βρέφος
και σταμάτησεν αμέσως τη δίψα του Αδάμ και του Δαβίδ· για τούτο προς το Σπήλαιο ας τρέξουμε, εκεί που εγεννήθη
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

β'
Ο δημιουργός της μητέρας Γιος της θέλησε κι έγινε·
ο προστάτης των βρεφών Βρέφος στη φάτνη πλάγιαζε·
και προσπαθώντας να Τον καταλάβει Του 'λεγεν η Μητέρα Του:
"Πες μου, παιδί μου, πώς σπάρθηκες ή πώς εφύτρωσες
σε κοιτάζω, Σπλάχνο μου, και μένω κατάπληκτη,
γιατί Σε θηλάζω και γάμο δεν έκανα·
κι ενώ Σε βλέπω σπαργανωμένο
την παρθενία μου ακόμη απείραχτη θωρώ·
γιατί Εσύ την εφύλαξες που διάλεξες κι έγινες
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

γ'
Υπέροχε Βασιλιά, ποια σχέση έχεις Εσύ, μ' εμάς που επτωχεύσαμε;
Δημιουργέ του ουρανού, γιατί στους χωματένιους ήρθες;
Αγάπησες το Σπήλαιο ή ζήλεψες τη Φάτνη;
Να που δεν βρίσκεται δωμάτιο για τη δούλη Σου στο χώρο που ξεπεζέψαμε·
δε λέω μόνο δωμάτιο μα ούτε και σπήλαιο,
γιατί κι αυτό εδώ 'ναι ξένο·
και στη Σάρρα σαν έγινε μητέρα εδόθηκε κληρονομιά μεγάλη, σ' εμένα όμως ούτε φωλιά.
Χρησιμοποίησα το Σπήλαιο που θεληματικά κατοίκησες Εσύ,
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

δ'
Ενώ έκανε αυτόν τον νοερό διάλογο
και καθικέτευε Εκείνον, που ξέρει όλα τα μυστικά,
ακούει τους Μάγους το Βρέφος να ζητάνε.
Κι αμέσως τους είπε: «Ποιοι είσθε;»,
κι αυτοί τη ρωτάνε: «Αλήθεια Ποια είσαι Συ,
που γέννησες Τέτοιο Παιδί;
ποιος είναι ο πατέρας και ποια η μητέρα σου;
Διότι έγινες Μητέρα και τροφός Παιδιού, χωρίς πατέρα
του Οποίου καθώς είδαμε το άστρο καταλάβαμε πως ήρθε στον κόσμο
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

ε'
Γιατί καθαρά ο Βαλαάμ μας παρουσίασε
το νόημα εκείνο που προφήτεψε,
είπε δηλαδή ότι άστρο θ' ανατείλει,
άστρο που σβήνει όλα τα μαντέματα και τα προοιωνίσματα· άστρο που διαλύει των σοφών τις παραβολές,
τις γνώμες και τους γρίφους·
Άστρο απ' τ' αστέρι που φαίνεται
ασύγκριτα λαμπρότερο, γιατί είναι όλων των άστρων Ποιητής,
περί του οποίου έγινε η προφητεία. Απ' τον Ιακώβ ανατέλλει
Νέο παιδί, ο Άχρονος Θεός.

Στ'
Τα παράξενα λόγια η Μαριάμ καθώς άκουσε,
έσκυψε και προσκύνησε το Σπλάχνο της
και κλαίγοντας Του είπε: "Είναι μεγάλα για μένα Παιδί μου,
όλα μεγάλα, τα όσα έκανες σ' εμένα τη φτωχή.
Γιατί να, έξω οι Μάγοι Σε ζητάνε,
οι βασιλιάδες της Ανατολής· το Πρόσωπό Σου επίμονα γυρεύουν
και ικετεόυνε θερμά για να Σε δούνε οι του λαού Σου διαλεχτοί·
γιατί 'ναι αυτοί στ' αλήθεια ο λαός Σου, στους οποίους εφανερώθης
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

ζ'
Κι επειδή είναι λαός Σου, Παιδί μου, διάταξε
μέσα να 'ρθούνε για να δουν
πλούσια ανέχεια, τίμια φτώχεια·
Εσένα τον Ίδιο έχω δόξα και καύχημα· γι' αυτό και δε ντρέπομαι·
Εσύ είσαι ομορφιά και στολίδι
της φάτνης και εμένα · το να μπούνε·
δε με νοιάζει που είναι ταπεινά εδώ μέσα·
αφού Εσένα κρατάω σαν θησαυρό, Εσένα που ήρθαν βασιλείς για να δούνε,
βασιλείς και μάγοι που έμαθαν ότι εφάνης
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.»


κβ'
Βλέποντας τώρα η Αψεγάδιαστη δώρα πρωτότυπα και όμορφα
οι Μάγοι στα χέρια να βαστάνε και κάτω να πέφτουν και να προσκυνούν,
το αστέρι να δείχνει, τους βοσκούς να δοξάζουν,
όλων αυτών τον Πλάστη και Δημιουργό ικέτευε και έλεγε:
«Παιδί μου, Συ που δέχτηκες τρία δώρα,
τρεις χάρες θέλω να κάνης σε μένα που Σε γέννησα·
Σε παρακαλώ δώσε καλούς αέρες,
καλούς καρπούς στη γη και φύλαγε τους ανθρώπους.
Συμφιλιώσου με όλους για χάρι μου, γιατί εγεννήθης,
Νέο Παιδί, ο Άχρονος Θεός.

κγ'
Είναι αλήθεια, Σωτήρα μου, Εύσπλαχνε, πως δεν είμαι μονάχα δική Σου Μητέρα·
ούτε χωρίς σκοπό σε θηλάζω Εσένα που το γάλα χορηγείς· αλλά για όλους Εγώ θερμά Σε ικετεύω·
με έκανες στόμα και καύχημα όλου του γένους μου·
γιατί εμένα έχει η οικουμένη Σου
προστασία πανίσχυρη, καταφύγιο και στήριγμα·
εμένα κοιτάζουν όσοι διώχθηκαν
απ' τον παράδεισο της απόλαυσης, γιατί τους επαναφέρω και τους κάνω
να αισθανθούνε όλα τα καλά μέσω εμού που σ' εγέννησα
Νέο Παιδί, τον Άχρονο Θεό.

κδ'
Σωτήρα μου, σώσε τον κόσμο· αφού γι' αυτό ήρθες στη γη· κάμε να επικρατήσουν όλα τα δικά Σου· αφού γι' αυτό έλαμψες
σε μένα και στους Μάγους και σ' όλη την κτίσι·
κοίταξε, να οι Μάγοι, που τους φανέρωσες το φως του Προσώπου Σου,
Σε προσκυνούν και δώρα Σου προσφέρουν
χρήσιμα κι όμορφα και πολύ απαραίτητα·
αφού ετούτα χρειάζομαι, επειδή ετοιμάζομαι,
στην Αίγυπτο να ταξιδέψω και να φύγω με Σένα, για Σένα,
Οδηγέ μου, Υιέ μου, Πλάστη μου, Λυτρωτή μου,
Νέο Παιδί, Άχρονε Θεέ.»
πηγή 

Τί περισσότερον θέλεις; Γιατὶ ἀποστρέφεσαι αὐτὸν ποὺ σὲ ἀγαπᾷ; Γιατὶ κοπιάζεις γιὰ τὸν κόσμο; Γιατὶ ἀντλεῖς νερὸ μὲ τρυπημένο πιθάρι; Διότι αὐτὸ σημαίνει νὰ καταπονῆσαι εἰς τὴν ζωὴν αὐτήν. Γιατὶ λαναρίζεις τὴν φωτιά; Γιατὶ πυγμαχεῖς εἰς τὸν ἀέρα; Γιατὶ τρέχεις ἄδικα; Κάθε τέχνη δὲν ἔχει καὶ ἕνα σκοπόν; Εἰς τὸν καθένα εἶναι ὁπωσδήποτε φανερόν. Δεῖξε μου καὶ σὺ τὸν σκοπὸν τῆς σπουδῆς εἰς τὴν ζωήν.

https://filologos10.files.wordpress.com/2012/02/ce96ce9fcea5cea1ce9bce9fce9cce91ce9dce94cea5ce91cea3.jpg?w=319&h=400

Ιερός Χρυσόστομος

Η πρώτη δουλειά αυτού που θέλει να αποκτήσει σοφία; να αποβάλει την οίηση· γιατί δεν γίνεται να αρχίσεις να μαθαίνεις αυτά που νομίζεις ότι ξέρεις.

http://4.bp.blogspot.com/-8zkaG906lJk/VYS_RcBXG1I/AAAAAAAAmVg/v2eJPe_kLcU/s1600/H-diafora-tou-einai-kai-toy-fainesthai%25C2%25ABSophia%2BDrekou%25C2%25BBAenai-EpAnastasi.jpg

Επίκτητος, 50 μ.Χ.-120 μ.Χ, Στωικός φιλόσοφος

Κατά φαντασίαν επαναστάτης!


Φαήλος Κρανιδιώτης: «Εμμένω στην άποψη μου, το διαφορετικό δεν είναι κανονικό»


Φαήλος Κρανιδιώτης: «Εμμένω στην άποψη μου, το διαφορετικό δεν είναι κανονικό»

«Είναι δικαίωμα του καθενός να προβάλλει τη σεξουαλικότητά του, αρκεί να μην προβάλλεται ως αρετή».


Στην εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου» μίλησε ο Φαήλος Κρανιδιώτης, ο οποίος ρωτήθηκε, όπως ήταν φυσικό, για τα όσα δήλωσε για τον Κώστα Φαλελάκη. Ο γνωστός δικηγόρος δεν πήρε πίσω τίποτα, τόνισε πως δεν έχει μετανιώσει για τα όσα είπε και πρόσθεσε ότι «το διαφορετικό δεν είναι κανονικό».

«Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα και δεν έκανα καμία κριτική σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Καταρχήν, όποιος δεν αντέχει την καυστικότητα του σχολίου, όταν λέει κάτι δημόσια και κρίνεται δημόσια, τότε είναι σε λάθος χώρα. Σε αυτή τη χώρα, ότι δημόσια λέγεται, δημόσια κρίνεται. Αυτό που σχολίασα εγώ ήταν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, του ότι κάποιος άνθρωπος πανάξιος στην τέχνη του, όλη του τη ζωή δεν είχε πει τίποτα για όλα αυτά και ξαφνικά με κάμερες και μεγάφωνα ακούμε όλα αυτά που ειπώθηκαν. Είναι ένα κατασκεύασμα της πολιτικής ορθότητας, το οποίο θέλουν με τσαμπουκά να το επιβάλλουν στην πλειοψηφία. Ότι η διαφορετικότητα, τελικά είναι κανονικότητα.

Και αυτό που είναι αξιωσημείωτο να δει κανείς, είναι τον φασισμό και την χυδαιότητα των αντιδράσεων, τις οποίες και στον τοίχο μου στο facebook, δεν λογόκρινα κανέναν, με τις απειλές και ύβρεις από διάφορους γελοίους, οι οποίοι δείχνουν ποιοι είναι οι πραγματικοί φασίστες. Όπου μας λένε στην ουσία ότι υπάρχουν κάποιες κατηγορίες ανθρώπων, οι οποίες είναι εκτός κριτικής και ότι δεν μπορούμε να αρθρώνουμε λόγο, διαφωνώντας με τις δημόσιες συμπεριφορές τους, διότι τότε είμαστε φασίστες και ομοφοβικοί.

Εγώ δεν είμαι από αυτούς που κάμπτονται εύκολα, εμμένω στην άποψή μου και μπορώ να σας πω ότι η αντίδραση από τον μέσο απλό άνθρωπο ήταν τελείως διαφορετική από αυτήν που θα ήθελε αυτή η μειοψηφία, η οποία προσπαθεί να επιβάλλει τα δικά της γούστα και τις δικές της φασιστικές συμπεριφορές και μιλάω για το πώς το χρησιμοποίησαν αυτοί. Δηλαδή ότι το προοδευτικό τάχα μου, δήθεν, είναι αυτό. Το διαφορετικό δεν είναι κανονικό. Είναι δικαίωμα του καθενός να προβάλλει τη σεξουαλικότητά του, αρκεί να μην προβάλλεται ως αρετή.

Εμένα αυτό που με ενόχλησε ήταν μια αδιακρισία που δεν χρειαζόταν. Αν ο άνθρωπος αυτός ήθελε να τα πει αυτά, θα τα είχε πει σε όλη του τη ζωή. 69 χρόνια έζησε, αν ήθελε θα είχε δώσει μια συνέντευξη, θα είχε πει κάτι. Αυτή ήταν η δική μου κριτική, δεν το θεώρησα ζήτημα μεγάλης σημασίας, αλλά είχε πολύ πλάκα η αντίδραση. Ο καθένας μπορεί να είναι ότι θέλει, αλλά η κριτική σε αυτά τα οποία κάνει, δεν μπορεί να απαγορεύεται επειδή έχει μια συγκεκριμένη διαφορετικότητα». 

Παραδοσιακές Αγιορείτικες Συνταγές : Σκαλτσούνια (νηστίσιμη συνταγή)


Σκαλτσούνια (νηστίσιμη συνταγή) 

Υλικά
Για τη ζύμη:

3 φλυτζάνια του τσαγιού αλεύρι
1 φλυτζάνι του τσαγιού αραβοσιτέλαιο

2 κουταλιές του γλυκού μέλι
2 κουταλάκια του γλυκού μπέκιν – πάουντερ
Λίγο χλιαρό νερό για το ζύμωμα.


Για τη γέμιση:
1 φλυτζάνι του τσαγιού καρυδόψιχα χονδροκοπανισμένη
½ φλυτζάνι τσαγιού σταφίδες ξανθές
½ φλυτζάνι τσαγιού μαρμελάδα πορτοκάλι ( η ότι άλλο γλυκό κουταλιού ή μαρμελάδα θέλουμε)
2 κουταλιές της σούπας μέλι
Ανθόνερο
Ζάχαρη άχνη, κανέλλα


Εκτέλεση
Ετοιμάζουμε τη ζύμη και την ανοίγουμε σε φύλλο μέτριο. Με το φλυτζανάκι του καφέ κόβουμε τη ζύμη σε μικρούς κύκλους.
Στη μέση βάζουμε 1 κουταλάκι του γλυκού γέμιση και κλείνουμε τους κύκλους σε μισοφέγγαρα πιέζοντας τα στις άκρες.
Στρώνουμε σε λαμαρίνα μία λαδόκολλα και ψήνουμε στους 180οc για μισή ώρα.
Μόλις τα βγάλουμε τα ραντίζουμε με ανθόνερο και τα πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και λίγη κανέλλα.

Ερμηνεία της Αποκάλυψης κατά την Αγ. Γραφή και τους Αγ. Πατέρες



Την σωστή ερμηνεία των επτά κεφαλών του θηρίου μας την δίνει ο Ιερός Ευαγγελιστής στο δέκατο έβδομο κεφάλαιο της Αποκαλύψεως. 
Μας λέγει ότι οι επτά κεφαλές του θηρίου-Αντιχρίστου, συμβολίζουν δύο πράγματα. Πρώτον, τα επτά όρη, στα οποία κάθεται, είναι κτισμένη, η διεφθαρμένη γυναίκα, δηλαδή, η πόρνη πόλη Βαβυλώνα, που την βαστάζει ο Αντίχριστος. Και δεύτερον, συμβολίζει επτά βασιλείς. Οι πέντε έπεσαν, η μια υπάρχει ακόμη. Η δε έβδομη και τελευταία, που είναι του Αντιχρίστου, δεν έχει έλθει ακόμη. Όταν θα έλθει, θα είναι προσωρινή και παροδική και ολίγο χρόνο θα μείνει, σύμφωνα με το σχέδιο του Θεού
«Ώδε ο νους ο έχων σοφίαν. Αι επτά κεφαλαί όρη επτά είσιν, οι πέντε έπεσαν, ο εις έστιν. ο άλλος ούπω ήλθε, και όταν έλθη, ολίγον αυτόν δει μείναι».
Εδώ ο Ιερός Ευαγγελιστής μας λέγει ξεκάθαρα ότι τα επτά κεφάλια του θηρίου-Αντιχρίστου συμβολίζουν επτά βασιλιάδες και επτά βασιλείες, αυτοκρατορίες. Από τις οποίες οι πέντε έχουν ήδη καταλυθεί και πέσει, μία υπάρχει και μία πρόκειται να έλθει στα Έσχατα και θα είναι η τελευταία βασιλεία-αυτοκρατορία στον κόσμο, που λογικά θα είναι αυτή του Αντιχρίστου…
Έτσι σύμφωνα με αυτά, που έχουμε αναφέρει πιο πάνω, οι επτά Βασιλείες, δηλαδή τα επτά κεφάλια του θηρίου είναι: α) η Βαβυλιωνακή, β) η Μηδοπερσική, γ) η Ελληνική-Μακεδονική, δ) η Ρωμαϊκη, ε) η Ελληνορωμαϊκή, Βυζαντινή, η οποία έχει πέσει, όπως οι προηγούμενες, αλλά κατ’ οικονομία Θεού θα ξανά βασιλεύσει στις έσχατες μέρες, πριν την βασιλεία του Αντιχρίστου, στ) η έκτη Βασιλεία είναι η αναβίωση ξανά της Ελληνορωμαϊκης Αυτοκρατορίας μετά τον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο, σύμφωνα πάντα με τους Αγίους Πατέρες, Άγιο Μεθόδιο Πατάρων, Άγιο Ανδρέα δια Χριστόν σαλό, Άγιο Κοσμά Αιτωλό, Λέοντα Στ’ τον Σοφό, Άγιο Παϊσιο κ.α. ζ) η έβδομη και τελευταία είναι αυτή του Αντιχρίστου για τρεισήμιση χρόνια…
από το βιβλίο: «Ερμηνεία της Ιεράς Αποκαλύψεως κατά την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες» – Μοναχού Μάξιμου Γαβριήλ Αγιορείτου.

Περισσότερα     ΕΔΩ


Μην πεις ποτέ σου: "Είναι αργά"!
κι αν χαμηλά έχεις πέσει,
κι αν λύπη τώρα σε τρυγά,
κι έχεις βαθιά πονέσει....

Κι αν όλα μοιάζουν σκοτεινά
κι έρημος έχεις μείνει,
μην πεις ποτέ σου "είναι αργά"
τ΄ακούς; Ό,τι κι αν γίνει.

Μην πεις ποτέ σου
τις δυο απελπισμένες λέξεις,
κι αν έμπλεξες με το κακό
και πάλι θα ξεμπλέξεις.

Ποτέ, ποτέ δεν είναι αργά,
πρέπει να το πιστέψεις,
και με την πίστη στην καρδιά,
Εκείνον να γυρέψεις.

Εκείνον που και το ληστή,
μ΄όλα τα κρίματά του,
γιατί είχε μία καρδιά πιστή,
τον κάλεσε κοντά Του.

"Είναι αργά!" λοιπόν μην πεις,
ό,τι κι αν σου συμβαίνει,
φτάνει να προσευχηθείς
κι αμέσως σ΄ανασταίνει.
Αντώνης Σαμαράκης

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ ΡΩΣΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ


φοτο

Σχέδιο ολοκληρωτικού αεροπορικού αποκλεισμού και γεωγραφικής απομόνωσης της Τουρκίας βρίσκεται σε εξέλιξη, όπως αναφέρει ο τουρκικός τύπος τονίζοντας πως η κρίση της 24ης Νοεμβρίου με την κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους ακόμα δεν έχει δείξει τις κύριες συνέπειες της.




Όπως αναφέρουν τα στοιχεία που παραθέτονται, η Ρωσία προχωρεί στην ανάπτυξη των πυραυλικών της συστημάτων γύρω από την Τουρκία δημιουργώντας ένα ασφυκτικό κλοιό για τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις που ήδη αισθάνονται σαν να βρίσκονται μέσα σε ένα αόρατο πύρινο κλουβί.

 5667421bc03c0e1fd0a5cfc3
Συγκεκριμένα η εγκατάσταση πυραυλικών συστημάτων S-400 στην Κριμαία βόρεια της Τουρκίας, στη συνέχεια η εγκατάσταση S-400 στην ρωσική βάση Himeymin της Λαττάκειας στην Συρία στο νότιο άκρο της Τουρκίας και παράλληλα η εγκατάσταση στην Αρμενία κοντά στα σύνορα με την Τουρκία εκτός των πυραύλων πολεμικών ελικόπτερων και αρμάτων μάχης Mi-24, έχουν δημιουργήσει μια ασφυκτική περικύκλωση που ήδη έχει θορυβήσει σε μεγάλο βαθμό την Άγκυρα.
Εκτός από αυτές τις κινήσεις, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από την τουρκική πρωτεύουσα, οι Ρώσοι έχουν εγκαταστήσει στην ναυτική βάση τους στην Tarrtus της Συρίας πυραύλους Kalibar με βεληνεκές 2.500 χιλιόμετρα ενώ παράλληλα έχει φτάσει στη βάση και το ρωσικό υποβρύχιο, Rostov-on-Don, δημιουργώντας ένα ουσιαστικό αποκλεισμό για στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις. Πέραν τούτων έχει κινητοποιηθεί και ο ρωσικός στόλος της Κασπία που είναι επανδρωμένος με πυραύλους S-300 οι οποίοι έχουν στραφεί προς την Τουρκιά έτοιμοι να πυροδοτηθούν.
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, η κρίση με το Ιράκ δημιουργεί άλλο ένα μέτωπο κατά της Τουρκίας ενώ στην Άγκυρα έφτασαν πληροφορίες για συνομιλίες της ρωσικής ηγεσίας με την κυπριακή κυβέρνηση για δημιουργία βάσης στην Κύπρο, εξέλιξη που θα είναι το τελειωτικό χτύπημα περικύκλωσης της Τουρκίας.
Τι τους μένει τους Τούρκους με όλα αυτά ?? Η Ελλάδα ???
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Δήλωση-σοκ από τον Πούτιν: Εύχομαι να μην χρειαστούν πυρηνικά για τους τζιχαντιστές


Μια ημέρα μετά την εκτόξευση πυραύλων από υποβρύχιο στη Μεσόγειο
Ο Ρώσος πρόεδρος λέει ότι μπορεί να εξοπλίσει με πυρηνικές κεφαλές τους πυραύλους του, αλλά ελπίζει πως δεν θα χρειαστεί να το κάνει 
Μία ημέρα αφότου η Ρωσία εκτόξευσε τους πρώτους της πυραύλους κατά ισλαμοφασιστών από υποβρύχιο στη Μεσόγειο, ο Βλάντιμιρ Πούτιν επέστρεψε με... απειλητικές διαθέσεις, ξεκαθαρίζοντας για μια ακόμη φορά ότι η Μόσχα είναι αποφασισμένη να βάλει τέλος στη δράση των ακραίων Ισλαμιστών.

Υπό τη σκιά της κατάρριψης του ρωσικού αεροσκάφους από τουρκικά F-16, ο Ρώσος πρόεδρος χαιρέτισε σήμερα τους ρωσικούς βομβαρδισμούς στη Συρία αλλά την ίδια ώρα προχώρησε και σε μια δήλωση-σοκ, αφού εξέφρασε την ελπίδα του να μην χρειαστεί να εξοπλίσει με πυρηνικές κεφαλές τους πυραύλους του!

Κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον Ρώσο υπουργό Άμυνας, ο Πούτιν υποστήριξε ότι πρέπει να αναλυθούν τα πάντα όσον αφορά στο τι συμβαίνει στο πεδίο της μάχης και τα όπλα που χρησιμοποιούνται.

«Οι πύραυλοι και τα KH-101 έχουν αποδειχθεί ότι είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και μοντέρνα όπλα και τώρα το ξέρουμε και με σιγουριά», είπε, σημειώνοντας πως πρόκειται για όπλα ακριβείας τα οποία «μπορούν να εξοπλιστούν με πυρηνικές κεφαλές».

«Συνήθως αυτό δεν είναι απαραίτητο στη μάχη εναντίον τρομοκρατών και εύχομαι να μην χρειαστούν ποτέ», είπε ο Πούτιν.

Σημειώνεται πως η Ρωσία έπληξε χθες για πρώτη φορά στόχους των  ισλαμοφασιστών στη Συρία με πυραύλους Κρουζ (τύπου Kalibr) οι οποίοι εκτοξεύθηκαν από το ρωσικό υποβρύχιο «Rostov-on-Don», που επιχειρεί στην Μεσόγειο. Επίσης, τα αεροσκάφη της ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποίησαν τις τελευταίες τρεις μέρες 300 αεροπορικές επιδρομές, πλήττοντας πάνω από 600 «τρομοκρατικούς» στόχους στη Συρία.

Ο Άγιος Παΐσιος και η δαιμονισμένη Μουσουλμάνα


[el]image1 (1)
Δεύτερη περιοδεία στα Πομακοχώρια

Τον Μάιο του 1989 ο Πατήρ Παΐσιος έκανε μία δεύτερη -μεγαλύτερη αυτήν την φορά- περιοδεία στα Πομακοχώρια της Θράκης. Τον πήγε με το αυτοκίνητό του ένας γνωστός του νέος και, όταν έφθασαν εκεί, πήραν μαζί τους και δύο Πομάκους που είχαν γίνει Χριστιανοί και επισκεπτόταν συχνά τον Γέροντα.
Ζήτησαν την ευλογία του Μητροπολίτου, και έπειτα ξεκίνησαν την περιοδεία. Η καλωσύνη του Πατρός Παϊσίου «μίλησε» στις καρδιές των απλών αυτών ανθρώπων. Και, επειδή είχαν ακούσει ότι ο νονός του ήταν Άγιος και ότι στην πατρίδα του, τα Φάρασα, έκανε πολλά θαύματα και στους Μουσουλμάνους, όλοι ήθελαν να τον δουν και τον καλούσαν στα σπίτια τους. Όσοι μάλιστα ήταν από άλλα χωριά, τον παρακαλούσαν να επισκεφθεί και το δικό τους. Σε κάθε σπίτι που πήγαινε μαζεύονταν και όλοι οι γείτονες -αλλού τριάντα, αλλού πενήντα Μουσουλμάνοι-, για να ακούσουν κάτι από το στόμα του. Τους έλεγε περίπου τα εξής: «Ο Θεός μας αγαπά όλους. Και εσείς είστε παιδιά του Θεού. Ένας Μουσουλμάνος που θα γίνει Χριστιανός μπορεί να σωθεί  πιο εύκολα από έναν που ήταν Χριστιανός από μικρός, γιατί ο Μουσουλμάνος δεν ξέρει τίποτε και έρχεται στην Ορθοδοξία και τα μαθαίνει όλα από την αρχή, και γίνεται καλύτερος. Εσείς, εάν ομολογήσετε τον Χριστό, θα είστε σε καλύτερη θέση από εμάς, γιατί εμείς τα ξέρουμε όλα και δυστυχώς δεν τα εφαρμόζουμε». Καθώς περπατούσε στα δρομάκια των χωριών, ο κόσμος μαζευόταν γύρω του, κι εκείνος τους κοίταζε με βλέμμα σπλαχνικό, μοίραζε καραμέλλες στα παιδάκια και συζητούσε με όλους.
Μία Μουσουλμάνα, που είχε αποφασίσει να βαπτισθεί Χριστιανή, τον πλησίασε και τον ρώτησε:
― Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Τι να λέω στην προσευχή μου;
― Τι ξέρεις να λες; την ρώτησε.
― Ξέρω να λέω «Κύριε ελέησον», απάντησε η γυναίκα.
―Αυτό να λες συνέχεια, την συμβούλεψε ο Όσιος.
Πήγαν και στο σπίτι μιας δαιμονισμένης Μουσουλμάνας που, μόλις είδε τον Γέροντα, τον πλησίασε και με ύφος υπεροπτικό του είπε:
― Έχω δαιμόνια εγώ.
― Καλά, καλά, της είπε ο Όσιος και μπήκε μαζί της στο σπίτι, παίρνοντας και έναν από τους Πομάκους συνοδούς του.
― Θέλεις να γίνεις καλά; την ρώτησε.
― Ναι, απάντησε η γυναίκα.
Έβγαλε τότε τον ξύλινο Σταυρό του και, ψιθυρίζοντας την ευχή, πήγε να τον ακουμπήσει στο μέτωπό της. Εκείνη τινάχθηκε απότομα και έσπρωξε τον Όσιο με δύναμη. «Το ταγκαλάκι είναι πολύ δυνατό, είπε εκείνος στον Πομάκο, πρέπει να την συγκρατήσουμε». Κατάφεραν να την ακινητοποιήσουν, και ο Όσιος την σταύρωσε δύο φορές στο μέτωπο. Τότε η γυναίκα έπεσε κάτω και άρχισε να φωνάζει: «Φύγετε, δεν σας θέλω!». Από το στόμα της έβγαιναν αφροί και αφόρητη δυσωδία. Ο Πομάκος φοβήθηκε, αλλά ο Όσιος τον καθησύχασε: «Βγαίνει, μη φοβάσαι. Πες της να τον διώξει». Μόλις εκείνη είπε: «Φύγε, σατανά!», ο Όσιος ακούμπησε για Τρίτη φορά τον Σταυρό στο μέτωπό της. Τότε είδαν ένα δαιμόνιο να φεύγει σαν μαύρος σκύλος και να αφήνει την γυναίκα λιπόθυμη. Μόλις συνήλθε, τους είπε: «Δεν έχω μέσα μου το βάρος που είχα, αλλά καίγομαι. Μια φωτιά βγήκε από μέσα μου και με έκαψε».
Έπειτα η γυναίκα στράφηκε στον Πομάκο και τον ρώτησε στην γλώσσα της: «Πόσα χρήματα θα πληρώσω στον παπά; Πήγαινα σε μάγους και χοτζάδες, και μου έπαιρναν πεντακόσιες χιλιάδες δραχμές. Τώρα πόσα θα δώσω; Εκατόν πενήντα χιλιάδες έχω. Φθάνουν;». Ο Πατήρ Παΐσιος κατάλαβε τι έλεγε και είπε:
― Πες της να δώσει μία ευχή στον καλόγερο, να τον δεχθεί ο Θεός σε μία ακρούλα στον Παράδεισο.
― Δεν θέλει χρήματα, είπε ο Πομάκος στην γυναίκα. Μόνον να του πεις να έχει καλόν Παράδεισο.
Όταν βγήκαν στην αυλή, όλοι έμειναν έκπληκτοι βλέποντας την γυναίκα τόσο αλλαγμένη. Το πρόσωπό της δεν ήταν πλέον αγριεμένο αλλά ήρεμο. Κοίταζε τον Πατέρα Παΐσιο με ευγνωμοσύνη και τον ρωτούσε:
― Τι να κάνω τώρα; Τι να κάνω;
― Να διαβάζεις το Ευαγγέλιο, της είπε, και να μην κοιτάζεις φλιτζάνια, ούτε να λες τη μοίρα. Να προσπαθείς να δουλεύεις όσο περισσότερο μπορείς. Με την εργασία θα ξεκόψεις από αυτά. Άμα δεν δουλεύεις και αρχίσεις πάλι τα ίδια, θα το ξαναπάθεις.
Στους συνοδούς του όμως ο Όσιος είπε: «Αν δεν βάλει τον Σταυρό επάνω της (δηλαδή αν δεν βαπτισθεί), δεν πρόκειται να γίνει καλά».
πηγή