Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Γέροντας Παίσιος: Οι Γάλλοι δεν θα βρουν ανάπαυση


alt
Η συνείδηση ελέγχει
Στην Γαλλία, παρ' όλο που είναι κράτος προοδευμένο - δεν είναι υπανάπτυκτο -, τελευταία (1) ογδόντα χιλιάδες έγιναν Μουσουλμάνοι.

Γιατί; Γιατί έχουν κάνει την αμαρτία μόδα.

Βλέπεις όμως, ελέγχονται και θέλησαν να αναπαύσουν την συνείδησή τους.

Και όπως οι Αρχαίοι Έλληνες, για να δικαιολογούν τα πάθη τους, είχαν βρει τους δώδεκα θεούς, έτσι και αυτοί έψαξαν να βρουν μια θρησκεία που να δικαιολογεί τα πάθη τους, για να τους αναπαύση σ' αυτό το θέμα.

Ο Μουσουλμανισμός κατά κάποιο τρόπο τους εξυπηρετεί.

Επιτρέπει να πάρουν όσες γυναίκες θέλουν, υπόσχεται στην άλλη ζωή ένα βουνό πιλάφι, μια λίμνη γιαούρτι, ένα ποτάμι μέλι!

Και όσες αμαρτίες και να έχουν, άμα τους λούσουν με ζεστό νερό, όταν πεθάνουν, καθαρίζονται!

Πάνε στον Αλλάχ καθαροί! Τι άλλο θέλουν; Όλα βολικά!

Αλλά οι Γάλλοι δεν θα βρουν ανάπαυση. Πάνε να αναπαυθούν, αλλά δεν θα αναπαυθούν, γιατί τα πάθη δεν δικαιολογούνται.

Οτιδήποτε και αν κάνουν οι άνθρωποι, και αναίσθητοι να είναι, πάλι ανάπαυση δεν βρίσκουν, πάνε να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, αλλά εσωτερικά βασανίζονται, είναι αγριεμένοι.

Γι' αυτό ζητούν ψυχαγωγίες, τρέχουν στα νταούλια, μεθούν, βλέπουν τηλεόραση.

Χαζεύουν δηλαδή, για να ξεχνιούνται, γιατί ελέγχονται.

Και όταν κοιμούνται, λες ότι ησυχάζουν;

Υπάρχει συνείδηση, βλέπεις.

Η πρώτη Αγία Γραφή που έδωσε ο Θεός στους Πρωτοπλάστους είναι η συνείδηση, και εμείς την ξεσηκώνουμε φωτοτυπία τώρα από τους γονείς μας.

Όσο και αν την καταπατήση κανείς την συνείδησή του, πάλι μέσα του ελέγχεται.

Γι' αυτό λένε: "Τον τρώει το σαράκι".

Ναι, δεν υπάρχει γλυκύτερο πράγμα από το να έχη κανείς αναπαυμένη την συνείδησή του.

Φτερά νιώθει μέσα του, πετάει.




πηγή:ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ A'

1) Ειπώθηκε τον Νοέμβριο του 1988

Ποιό το όφελος, αν δημιουργείς πολλούς φτωχούς (με την εκμετάλλευση) κι ανακουφίζεις ένα (με την ελεημοσύνη);

Άγιος Γρηγόριος Νύσσης

Δρεπάνι του τοκιστή, είναι η Δικαστική απαίτηση του χρέους, αλώνι το σπίτι του, όπου λιανίζει τις περιουσίες των αναγκεμένων ανθρώπων.
Ολονών τ’ αγαθά τα βλέπει δικά του. Εύχεται στους ανθρώπους ανάγκες και συμφορές, για να τρέξουν υποχρεωτικά να δανειστούν απ΄αυτόν. Μισεί τους αυτάρκεις και όσους δεν έχουν δανειστεί απ’ αυτόν, τους θεωρεί εχθρούς του. Συχνάζει στα Δικαστήρια για ν’ ανακαλύψει κάποιον, που τον πιέζουν οι δανειστές και ακολουθεί τους Φοροεισπράκτορες, όπως τα κοράκια τους Στρατούς, που διεξάγουν πόλεμο( για να τρώνε τους σκοτωμένους).
Κουβαλάει παντού το κομπόδεμα, και σαν δόλωμα το δείχνει σ’ εκείνους, που τους πνίγει η ανάγκη, ώστε, ανοίγοντας γι’ αυτό το στόμα, να καταπιούν μαζί μ’ αυτό και το αγκίστρι του τόκου. Καθημερινά μετράει τα κέρδη, μα η δίψα του για χρήμα δε σβήνει. Στεναχωριέται για το χρυσάφι, που έχει φυλαγμένο στο σπίτι, επειδή μένει αχρησιμοποίητο κι’ ανεκμετάλλευτο.
Πώς θα προσευχηθείς, λοιπόν, τοκογλύφε; Με τι συνείδηση θα ζητήσεις από τον Θεό κάποια ευεργεσία, συ που έμαθες όλο να παίρνεις και ποτέ να μην δίνεις; Ή μήπως σου διαφεύγει, ότι η προσευχή σου αποτελεί υπόμνηση της δικής σου απανθρωπιάς; Ποια συγχώρηση έδωσες και ζητάς συγγνώμη; Ποιον ελέησες κι’ επικαλείσαι τον Ελεήμονα; Αλλά κι’ αν ακόμη προσφέρεις ελεημοσύνη, ως προϊόν απάνθρωπης εκμετάλλευσης δεν θα είναι καρπός των συμφορών των άλλων, γεμάτη δάκρυα και στεναγμούς;
Αν γνώριζε ο φτωχός, από πού προσφέρεις την ελεημοσύνη, δεν θα την δεχόταν, γιατί θα αισθανόταν σα να έμελλε να γευτεί σάρκες αδελφικές και αίμα συγγενών του. Θα σου πετούσε δε κατάμουτρα τούτα τα λόγια τα γεμάτα θάρρος και φρονιμάδα: μη με θρέψεις, άνθρωπε, από τα δάκρυα των αδελφών μου. Μη δώσεις στο φτωχό ψωμί βγαλμένο από τους στεναγμούς των άλλων φτωχών. Μοίρασε στους συνανθρώπους σου όσα με αδικίες μάζεψες και τότε θα παραδεχθώ την ευεργεσία σου. Ποιό το όφελος, αν δημιουργείς πολλούς φτωχούς (με την εκμετάλλευση) κι ανακουφίζεις ένα (με την ελεημοσύνη); Αν δεν υπήρχε το πλήθος των τοκογλύφων, δεν θα υπήρχε ούτε η στρατιά των πεινασμένων. Ας διαλυθούν τα οργανωμένα Οικονομικά συμφέροντα και όλοι θ’ αποκτήσουμε την Οικονομική μας αυτάρκεια.


Η μνήμη του τελείται στις 10 Ιανουαρίου.

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΘΡΑΚΗ

σάρωση0001Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Με πολλά εγκωμιαστικά σχόλια αντιμετώπισε η τουρκική πλευρά την «υπόσχεση» που έδωσε ο Έλληνας πρωθυπουργός, κύριος Σαμαράς, κατά την διάρκεια της πρόσφατης περιοδείας του στα μειονοτικά χωριά της δυτικής Θράκης, ότι θα ξαναδικαστεί η προσφυγή τους για την αναγνώριση της τουρκικής ταυτότητας των Ιδρυμάτων της μειονότητας, η οποία έχει ήδη απορριφτεί από τον Άρειο Πάγο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της φιλοκυβερνητικής τούρκικης εφημερίδας, Yeni Şafak, με τον πολύ ενδεικτικό τίτλο, «Yunanıstan yeniden yargılanacak», δηλαδή «Η Ελλάδα θα ξαναδικαστεί», αναφέρεται ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός έδωσε την υπόσχεση του κατά τη διάρκεια της περιοδείας του αυτές τις μέρες στα μειονοτικά χωριά της δυτικής Θράκης, ότι η προσφυγή των μειονοτικών ιδρυμάτων, που απορρίφτηκε από τον Άρειο Πάγο για την αναγνώριση της τουρκικής ταυτότητας τους, θα ξαναδικαστεί, με την ελπίδα φυσικά της ικανοποίησης του αιτήματος αυτών των μειονοτικών ιδρυμάτων που ανταποκρίνεται στις τουρκικές διεκδικήσεις στην πολύ ευαίσθητη αυτή περιοχή.
Σύμφωνα με το τουρκικό δημοσίευμα, η προσφυγή των μειονοτικών ιδρυμάτων, «Τουρκική Ένωση Ξάνθης», (İTB), «Πολιτιστικό Ίδρυμα Τουρκάλων Γυναικών Ροδόπης», (RTKKD), και, «Τοπικό Ίδρυμα Μειονότητας Έβρου», (MAGD), που είχαν απευθυνθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την αναγνώρισης της τουρκικής τους ταυτότητας μετά την απόρριψη από τον Άρειο Πάγο, θα μπορούν να ξανάπροσφύγουν στην δικαιοσυνη με την προοπτική της τελικής δικαίωσης τους και με άμεση συνέπεια την αναγνώριση της τουρκικής τους ταυτότητας. Όπως είναι γνωστό, με μια απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τα ανωτέρω τρία μειονοτικά ιδρύματα, είχε καταγγελθεί η ελληνική πλευρά για την καταπάτηση του «δικαιώματος» τους, (παρά την ρητή αναφορά της συνθήκης της Λοζάνης ότι υπάρχει μουσουλμανική και όχι τουρκική μειονότητα), να έχουν την λέξη τουρκική-α στις ταμπέλες τους, κάτι που ήδη έχει απορριφτεί από τα ελληνικά δικαστήρια και από τον ελληνικό Άρειο Πάγο. Τώρα με την νέα αυτή παρέμβαση του Έλληνα πρωθυπουργού κυρίου Σαμαρά, δίνεται ξανά η ελπίδα στα μειονοτικά αυτά ιδρύματα, τα οποία όπως είναι φανερό δρουν με τουρκικές εντολές από την Άγκυρα, να έχουν την δυνατότητα να επανάπροσφύγουν με την προοπτική να δικαιωθούν και να αποκτήσουν το δικαίωμα της αναγνώρισης της τουρκικής ταυτότητας.
Το ζήτημα αυτό έχει τεράστια σημασία και σχετίζεται με τις εδώ και χρόνια προσπάθειες της Άγκυρας για την αναγνώριση σε ιδρύματα της μειονότητας τουρκικής ταυτότητας, σαν το πρώτο και θεμελιώδες βήμα για την ολική αναγνώριση στην μειονότητα τουρκικής ταυτότητας, με συνέπεια να πατήσει και τυπικά «πόδι», (γιατί ουσιαστικά έχει ήδη πατήσει «πόδι» με το προξενείο της Κομοτηνής), η Άγκυρα στην δυτική Θράκη και να προχωρήσει το παλιό στης σχέδιο για συνδιοίκηση και στην συνέχεια για την δημιουργία ανεξαρτήτου τουρκικού μουσουλμανικού κράτους στην περιοχή. Για τον λόγο αυτό το λιγότερο σαν επιπολαιότητα μπορεί να χαρακτηριστεί η είδηση που έρχεται από την άλλη πλευρά, ότι Έλληνας πρωθυπουργός έδωσε την ελπίδα στα μειονοτικά προπαγανδιστικά ιδρύματα ότι θα έχουν το δικαίωμα να ξανά προσφύγουν στην δικαιοσύνη για την αναγνώριση της τουρκικής τους ταυτότητας
Φαίνεται πως στον βωμό της εκλογικής διαμάχης, κάποιοι παίζουν επιπόλαια με την «φωτιά» στην δυτική Θράκη, μια φωτιά που αν ανάψει, οι φλόγες της θα τσουρουφλίσουν όλο το εθνικό οικοδόμημα. Αν είναι δυνατό Έλληνας πρωθυπουργός να προχωρεί σε τέτοιες δηλώσεις για εκλογικές σκοπιμότητες. Βέβαια για να είμαστε αντικειμενικοί και η αντίπαλη παράταξη, δηλαδή ο Σύριζα, δεν απέχει και πολύ από τέτοιες θέσεις. Όλα αυτά δεν προοιωνίζουν τίποτα το θετικό για το εθνικό πρόβλημα της δυτικής Θράκης, που για άλλη μια φορά γίνεται αντικείμενο αισχρής και αντεθνικής πολιτικής εκμετάλλευσης.
Φτάνει πια!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
πηγή 

Το ολοκληρωτικά εκφυλισμένο κομματικό μας σύστημα μας προσφέρει δυο άκρως προβληματικές επιλογές: Να αμνηστεύσουμε, δίνοντάς της παράταση φυτικής επιβίωσης, την τάχα και πολιτική της σιαμαίας συμφυΐας, που καμώνεται ότι ασκεί εξουσία τα τελευταία δυόμισι χρόνια στη χώρα μας. Να παραβλέψουμε την ανυπόφορη ανικανότητά τους, την αναιδέστατη, μικρονοϊκή καυχησιολογία τους, το ρημαδιό στη δική μας ζωή, για να διασώσουν αυτοί το πελατειακό τους κράτος. Να ξεχάσουμε ότι θάψανε τελικά την «κλοπή του αιώνα» στο υπουργείο Αμυνας, θάψανε τη «λίστα Λαγκάρντ», κουκούλωσαν το αίσχος Μπαλτάκου, ασέλγησαν ηλίθια στην ΕΡΤ για να στήσουν την παιδαριωδία της ΝΕΡΙΤ. Και η εναλλακτική επιλογή είναι ο ΣΥΡΙΖΑ: Οσα στελέχη του έχουν παρελθόν στον δημόσιο βίο, παραπέμπουν στον εφιαλτικό σκοταδισμό που γνώρισαν τα πανεπιστήμια, τα σχολειά και οι λεγόμενοι «θεσμοί πολιτισμού» της χώρας, όταν το ΠΑΣΟΚ είχε παραχωρήσει αυτό το πεδίο πολιτικής στο «εγγράμματο» παραμάγαζό του: τον «Συνασπισμό». Και παραμένει με τον ΣΥΡΙΖΑ η ελληνική Αριστερά γαντζωμένη στον παλαιοημερολογίτικο «διεθνισμό» του Ζαχαριαδισμού, με φλάμπουρο τον μηδενισμό κάθε ποιότητας ζωής που έχει σχέση με πατρίδα, γλώσσα, λαϊκή παράδοση. Συνονθύλευμα από εισαγόμενες ιδεοληψίες ο ΣΥΡΙΖΑ, γι’ αυτό και χωρίς στόχους κοινωνικούς άλλους από τις οικονομικές «διευθετήσεις».



Χρήστος Γιανναράς

Το άβατον του Αγίου Όρους και η χειροτονία των γυναικών κατά την παράδοση της εκκλησίας

 http://static.pblogs.gr/f/483411-kryptoxristianoi.jpg
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για την κατάργησι του αβάτου του Αγίου Όρους και την χειροτονία γυναικών. Εζητήθη και η ιδική μου γνώμη, την οποία και καθηκόντως διατυπώνω, διότι κατά τον σοφόν Σολομώντα «καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν» (Εκκλ. 3, 7).

Οι φεμινίστριες ζητούν την κατάργησι του αβάτου του Αγίου Όρους, γιατί θεωρούν ότι θίγεται το ατομικό δικαίωμά τους να μπορούν να επισκεφθούν και πιθανώς να εγκαταβιώσουν και στο Άγιον Όρος.

Λησμονούν όμως ότι και οι Μοναχοί έχουν το ατομικό δικαίωμα να μονάζουν σ’ έναν τόπο που οι ίδιοι τον διάλεξαν, οι ίδιοι τον δημιούργησαν και οι ίδιοι τον θέλησαν άβατο. Και ακόμη, ότι όσοι βοήθησαν να δημιουργηθή το Άγιον Όρος, Ορθόδοξοι Αυτοκράτορες και Ηγεμόνες, Έλληνες και μή Έλληνες, και Οικουμενικοί Πατριάρχαι, έτσι το ήθελαν και έτσι με χρυσόβουλα και σιγίλλια το κατωχύρωσαν.

Ακόμη ότι και η Έφορος του Αγίου Όρους, η Κυρία Θεοτόκος, με σημεία και θαύματα έδειξε την θέλησί της το Άγιον Όρος να παραμείνη άβατο.

Κάποτε ερώτησαν έναν Αγιορείτη Γέροντα, γιατί οι μοναχοί θέλουν το άβατο, και αυτός έδωσε μία παράδοξη απάντησι: Γιατί αγαπούν τις γυναίκες.

Πράγματι οι Μοναχοί θέλουν να αγαπούν όλους τους ανθρώπους, και τους άνδρες και τις γυναίκες, με μία αγάπη που δεν θα είναι σαρκική ή φίλαυτη. Δηλαδή να αγαπούν πνευματικά, όπως αγαπούσε ο Χριστός.

Για να αποκτήσουν όμως οι Μοναχοί αυτή την Χριστομίμητο αγάπη, πρέπει να ασκηθούν σε περιβάλλον που δεν θα υπάρχουν οι πειρασμοί και οι προκλήσεις του άλλου φύλου.

Οι Μοναχοί είναι ρεαλισταί. Δεν παραγνωρίζουν την αδυναμία και το ευόλισθο της ανθρωπίνης φύσεως. Κατά τον λόγο του Κυρίου, «πάς ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμήσαι αυτής, ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τη καρδία αυτού» (Ματθ. ε΄ 28).

Όταν οι Μοναχοί μετά από πολυχρόνιο αγώνα και άσκησι αποκτήσουν την απάθεια, μπορούν να αγαπούν απαθώς.

Αυτήν την απαθή―μή εμπαθή―αγάπη έχουν ανάγκη σε κάθε εποχή και σήμερα άνδρες και γυναίκες.

Οι έχοντες αυτήν την αγάπη Μοναχοί προσεύχονται για τους συνανθρώπους των και μάλιστα τους πάσχοντες, και οι προσευχές των γίνονται δεκτές από τον Θεόν. Ο άγιος Αντώνιος, όπως ψάλλουμε στο απολυτίκιό του, με τις προσευχές του εστήριζε την οικουμένη.

Οι Μοναχοί αυτοί, και μάλιστα όσοι είναι Πνευματικοί–εξομολόγοι, εξερχόμενοι στον κόσμο εξ υπακοής στην Εκκλησία δέχονται τις εξομολογήσεις ανδρών και γυναικών και τους βοηθούν πνευματικά.

Όλοι γνωρίζουν πόση ανάπαυση εύρισκαν όσοι κατέφευγαν στους μακαριστούς Γέροντες Γαβριήλ Διονυσιάτην, Παΐσιον και άλλους.

Αν οι φεμινίστριες είχαν πνευματικά και χριστιανικά κριτήρια και δεν ενεφορούντο από μία υλιστική και αθεϊστική ιδεολογία, όχι μόνο δεν θα ήθελαν την κατάργησι του αβάτου, αλλά και θα παρακαλούσαν για την καθιέρωσί του, αν δεν υπήρχε.

Αυτή η υλιστική και φίλαυτη στάσις των φεμινιστριών υποφώσκει και στην αποδοχή εκ μέρους των του αποτροπαίου εγκλήματος των εκτρώσεων, ως ατομικού δικαιώματος της γυναίκας. Και στην περίπτωση αυτή δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν των ότι και το έμβρυο έχει το ατομικό δικαίωμα να έλθη στην ζωή, άσχετα αν δεν μπορεί να το εκφράση.

Τίθεται λοιπόν ένα σοβαρό ηθικό και νομικό ζήτημα. Μέχρι ποίου σημείου το ατομικό δικαίωμα κάποιου μπορεί να ασκήται εις βάρος του ατομικού δικαιώματος άλλου ή άλλων προσώπων;

Μετά χαράς πληροφορήθηκα ότι σε έρευνα που έγινε πρόσφατα από τους συνεργάτες της εκπομπής «Ράδιο–παράγκα» του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, το 95% των γυναικών που ερωτήθηκαν απήντησαν ότι δεν θέλουν την κατάργησι του αβάτου. Η διαπίστωσις είναι παρήγορη. Η μεγάλη πλειονότης των ελληνίδων γυναικών αντιμετωπίζει με σοβαρότητα το ζήτημα.

Οι ευσεβείς μάλιστα και πιστές και ταπεινές γυναίκες χαίρονται για το άβατο, γιατί γνωρίζουν τι σημασία έχει για όλη την Εκκλησία και για όλον τον κόσμο να υπάρχουν Μοναχοί προσευχόμενοι απερίσπαστα και αγιαζόμενοι.

Αυτοί οι Μοναχοί στηρίζουν με τις προσευχές των και με το παράδειγμά των τις χριστιανικές οικογένειες, και με τον αγώνα τους να ζήσουν με συνέπεια την εν Χριστώ παρθενία ενισχύουν τους εγγάμους Χριστιανούς να ζήσουν με συνέπεια την αντίστοιχη γι’ αυτούς αρετή της συζυγικής πίστεως.

Όσο πνευματικώτερα είναι τα κοινόβια και οι Μοναχοί της Ορθοδοξίας, τόσο πνευματικώτερες γίνονται και οι χριστιανικές οικογένειες.

Όσον αφορά το θέμα της χειροτονίας των γυναικών, το κίνητρο των φεμινιστριών είναι το ίδιο: η έπαρσις· να θέσουν το θέλημά τους και την ιδεολογία τους υπεράνω της Παραδόσεως της Εκκλησίας, υπεράνω των Ιερών Κανόνων και των Αγίων.

Στην αντίληψί τους η Εκκλησία είναι ένας ανθρώπινος θρησκευτικός οργανισμός που μπορεί κάθε φορά να μεταβάλλεται ανάλογα με τις επικρατούσες ιδεολογίες.

Αυτή η τάσις, ως γνωστόν, συνιστά την εκκοσμίκευσι.

Αν η Εκκλησία ακολουθούσε και υιοθετούσε την εκκοσμίκευσι, δηλαδή δεχόταν την αλλοίωσί της από τους συρμούς κάθε εποχής, δεν θα ήταν η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, αλλά η εκκλησία του κ. Τάδε, ή της κ. Τάδε. Όπως γράφει ο Αντίοχος ο Πανδέκτης: «Πάσαι αιρέσεις επ’ ονόματι ανθρώπου ονομαζόμεναι, οίον Αρειανοί, Νεστοριανοί, Σεβηριανοί, και άλλαι ομοίως, του διαβόλου εισίν αιρέσεις. Η γαρ καθολική (Ορθόδοξος) Εκκλησία ουκέτι κέκληται όνομα ανθρώπου, αλλά πάντες εν ονόματι του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, Χριστιανοί ονομαζόμεθα» (Ρ.G. 89, 1844D).

Η Εκκλησία αντέχει 2000 χρόνια τώρα, συχνά πολεμουμένη από πολλές πλευρές. Η αντοχή και η συνέχειά της οφείλεται στο αμετάβλητο της ταυτότητός της μέσα στους αιώνες.

Αυτή την αμετάβλητη ταυτότητά της αποτελεί η Ιερά Παράδοσις, την οποία συντηρεί η Χάρις του Αγίου Πνεύματος.

Όσοι με ταπείνωσι δέχονται και υποτάσσονται στην Ιερά Παράδοσι, είναι άξια μέλη της Εκκλησίας. Όσοι από υπερηφάνεια την αρνούνται ή θέλουν ανθρωποκεντρικά να αλλοιώσουν τον θεανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της, εξέρχονται του σώματος της Εκκλησίας, που είναι το σώμα του Χριστού.


Η χειροτονία των γυναικών αλλοιώνει την Αποστολική Παράδοσι, γιατί ποτέ δεν υπήρξε στοιχείο της ταυτότητός της. Οι διακόνισσες δεν ήσαν ιερείς ή επίσκοποι. Είχαν μόνο το διακόνημα να βοηθούν στο βάπτισμα των γυναικών, όπου για λόγους σεμνότητος δεν βοηθούσαν οι άνδρες ιερείς.

Δεν θα κάνουμε το λάθος των ετεροδόξων, να αλλάξουμε την αγία μας Αποστολική Παράδοσι με την του «αλαθήτου», Πάπα ή κάθε Προτεστάντη, που «αλάθητα» και ατομικιστικά ερμηνεύει την Αγία Γραφή.

Ας προσέξουν οι κυρίες φεμινίστριες τι γράφει η Ρωσσίδα Τατιάνα Γκορίτσεβα, αναφερομένη στη αθεϊστική αγωγή που έλαβε στην Σοβιετική Ένωσι: «Τότε ήρθε Εκείνη. Εκείνη που σώζει τους ψυχορραγούντας. Χάρις σ’ Εκείνη μπόρεσα να βρω τον εαυτό μου βρίσκοντας τον Θεό. Ο πνευματικός δεσμός με την Παναγία με βοήθησε να ανακαλύψω και να φανερώσω μέσα μου καθαρά και απόλυτα τή γυναίκα… Το θήλυ που δαιμονοποιείται από τις ειδωλολατρικές θρησκείες και από τον θλιβερό και σύγχρονο «παγανισμό», εξαγιάζεται στην Παναγία δια του Αγίου Πνεύματος, σε τέτοιο σημείο ώστε να μπορέσει να δεχθεί τον Λόγο στο ίδιο της το σώμα και να γίνει αληθινά δοχείο του Πνεύματος» (Περιοδ. Σύναξη, τ. 3, 1982, σελ. 46–49).

Πράγματι, κάθε χριστιανή γυναίκα μπορεί να ακολουθήση το παράδειγμα της Παναγίας μας, η οποία χωρίς να είναι «ιερεύς» ή «επίσκοπος» έγινε μήτηρ του Λυτρωτού, γιατί προσέφερε όλη την ελευθερία και όλη την αγάπη της στον Θεό και έτσι έγινε ανώτερη όχι μόνο από τους ιερείς και επισκόπους αλλά και από τους Αποστόλους και από τα αγγελικά τάγματα τιμιωτέρα και ενδοξοτέρα.

Αρχιμανδρίτης π. Γεώργιος, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους 

πηγή 

Ισλαμικό παρακράτος στην Ευρώπη! Αστυνομία της Σαρίας απαγορεύει την είσοδο των Ολλανδών αστυνομικών σε «ισλαμικές» περιοχές!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ανέλαβαν δράση μουσουλμανικά σώματα περιπολίας ακόμα και την Πρωτοχρονιά στην Χάγη για να μην θίγεται η φάρα του προφήτη… Η ολλανδική αστυνομία έχει κριθεί πλέον ανεπαρκής και ακατάλληλη στην αστυνόμευση των ισλαμικών γκέτο της χώρας και είδηση που βρήκε το φως της δημοσιότητας πριν λίγες ημέρες φανερώνει την εγκληματική απραξία των ευρωπαίων ηγετών που δεν μπορούν να διαχειριστούν την μουσουλμανική επέλαση στις χώρες τους.
Οι αστυνομικές αρχές της Ολλανδίας δεν μπορούν να εφαρμόζουν πια το νόμο σε περιοχές όπου ζουν μουσουλμάνοι μετανάστες με την πολιτική αρχή της χώρας να στρατολογεί σαλαφιστές μουσουλμάνους (άκρως συντηρητικούς μουσουλμάνους) για να επανδρώσει τις νέες αστυνομικές περιπόλους στα μουσουλμανικά γκέτο. Η νέα μουσουλμανική αστυνομία της Ολλανδίας είναι αρμόδια για την ευνομία σε περιοχές γύρω από τα ισλαμικά τεμένη και τους εμπορικούς δρόμους στις πόλεις όπου διαμένουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες. Η απουσία της τυπικής αστυνομίας από αυτές τις περιοχές κρίθηκε απαραίτητη και για την ασφάλεια των ίδιων των αστυνομικών οργάνων, τα οποία είχαν πολλάκις δεχτεί επιθέσεις από νεαρούς μουσουλμάνους, αλλά και για την αποφυγή προσβολής των ισλαμικών κανόνων που τηρούνται από τους μουσουλμάνους εντός των κοινοτήτων τους. Τι καλύτερη λύση, δηλαδή, από την δημιουργία ειδικού ισλαμικού σώματος ασφαλείας σε ευρωπαϊκό έδαφος!…
Μάλιστα, το ειδικό μουσουλμανικό σώμα ασφαλείας έδωσε το παρόν και κατά την διάρκεια των εορτασμών της Πρωτοχρονιάς στις μουσουλμανικές γειτονιές, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση ορισμένων Ολλανδών βουλευτών. Ο βουλευτής Joram van Klaveren και το μέλος του κόμματος VNL, Louis Bontes εξέφρασαν την οργή τους για την συνεργασία του αστυνομικού τμήματος της Χάγης και των μελών του τζαμιού As-Sunnah. Εθελοντές από το εν λόγω τζαμί ανέλαβαν την περιπολία στις περιοχές Transvaal και Schilderswijk της πόλης κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων για την Πρωτοχρονιά, με σκοπό την αποτροπή επεισοδίων κυρίως από μέρους νεαρών μουσουλμάνων. Οι εθελοντές έλαβαν μάλιστα από την διοίκηση της πόλης για την… αφιλοκερδή τους δράση τουριστικά κουπόνια.
Το «Κόμμα για την Ολλανδία» (VNL) έκρινε την συγκεκριμένη κίνηση ως απαράδεκτη, υποστηρίζοντας ότι η ολλανδική κυβέρνηση «δεν θα έπρεπε να αντικατασταθεί από μουσουλμάνους εθελόντες στους δρόμους της χώρας». Παράλληλα, ο τέως επικεφαλής του «Κόμματος για την Ελευθερία» δήλωσε σχετικά με τη νέα πραγματικότητα στην χώρα: «Είναι λανθασμένη ανάπτυξη, γιατί μια εξτρεμιστική ισλαμική οργάνωση, της οποίας ο εκπρόσωπος τύπου είπε ότι δεν πιστεύει στα παγκόσμια ανθρώπινα δικαιώματα και ότι η ολλανδική κοινωνία είναι χτισμένη πάνω σε μια άθεη βάση, δεν θα έπρεπε να γίνει συνέταιρος στην κοσμική μας κυβέρνηση».
Με τον πρόσφατο επικεφαλής του «Κόμματος της Ελευθερίας» στην πόλη της Χάγης, Leon de Jong, να καταθέτει σειρά ερωτημάτων στο δημοτικό συμβούλιο της Χάγης σχετικά με την δημιουργία του ισλαμικού σώματος περιπολίας στην πόλη, αποκαλώντας το νεοϊδρυθέν σώμα «αστυνομία της σαρίας». «Αυτού του είδους η ισλαμοποίηση υποβαθμίζει την αρμοδιότητα της αστυνομίας. Η αστυνομία θα έπρεπε να ελέγχει τους δρόμους. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε καμία περίπτωση χώρος για κανένα είδος επιβολής του ισλαμικού νόμου στην Χάγη», δήλωσε μέσω των γραπτών αναφορών που κατέθεσε στο τοπικό συμβούλιο της πόλης.
πηγή 

«Διέγραψαν» από το επικαιροποιημένο βιβλίο Γεωγραφίας της Ε’ Δημοτικού το Καστελόριζο και τη Στρογγύλη και το υπουργείο Παιδείας απαντά σαν να μην τρέχει τίποτα πως θα υπάρξει διόρθωση από το… νέο έτος.

xartis_kastelorizou_me_strogili

  Απίστευτο. Παίζουν με τα γεωγραφικά σύνορα της Ελλάδας αν κάποιοι δεν παίζουν και τα παιχνίδια της Τουρκίας που θέλει να εξαφανίσει το Καστελόριζο από το Αιγαίο για να βάλει «πόδι» στα κοιτάσματα υδρογονανθράκων.
Το θέμα αυτό γίνεται γνωστό τη στιγμή που η Τουρκία για ακόμη μία φορά ετοιμάζεται να κυκλώσει με υποβρύχια το Καστελόριζο για να αμφισβητήσει το status quo και βέβαια την ΑΟΖ της Ελλάδας. Χάριν του Καστελόριζου και της Στρογγύλης η δυνητική ελληνική ΑΟΖ εφάπτεται με την κυπριακή και αποκλείουν την Τουρκία από τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων της ανατολικής Μεσογείου.
Αυτό είναι για το οποίο έχουν λυσσάξει οι Τούρκοι και θέλουν να εξαφανίσουν τα δύο ελληνικά νησιά από το χάρτη. Έφτασαν μάλιστα μέχρι του σημείου να πουν πώς το Καστελόριζο ανήκει στην ανατολική Μεσόγειο και όχι στο Αιγαίο και πρόσφατα μίλησαν ανοιχτά για στήσιμο εξέδρας άντλησης πετρελαίου στην περιοχή του ελληνικού νησιωτικού συμπλέγματος θεωρώντας την «κτήμα» τους.
Ε, αυτό που θέλουν οι Τούρκοι το κάνει το υπουργείο Παιδείας διαγράφοντας από το χάρτη το Καστελόριζο και τη Στρογγύλη. Το θέμα έφερε στη δημοσιότητα με ερώτηση του ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος και στην ερώτηση αυτή απάντησε το υπουργείο Παιδείας του Ανδρέα Λοβέρδου. Θέλετε να μάθετε πότε; Εν μέσω των ψηφοφοριών για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Η απάντηση ωστόσο αντί να καθησυχάζει εξοργίζει. Διαγράφηκαν το Καστελόριζο και η Στρογγύλη λέει το υπουργείο Παιδείας γιατί ήταν τεχνικά δύσκολη η απεικόνιση των δύο αυτών μικρών νησιών στο χάρτη του βιβλίου Γεωγραφίας της Ε’ Δημοτικού.
Διαβάστε ολόκληρη την απάντηση του υπουργείου Παιδείας:
«Πρόκειται για ένα βιβλίο που έχει εκδοθεί αρχικά το 2006. Στη μεγάλη πλειονότητα των χαρτών, 18 στον αριθμό, που περιέχονται στο εν λόγω βιβλίο, τόσο το Καστελόριζο όσο και το μικρότερης έκτασης, νησί Στρογγύλη, εμφανίζονται ως προσθήκες (υπό μεγέθυνση). Ωστόσο, υπάρχουν οκτώ (8) κυρίως θεματικοί χάρτες, όπου λόγω της τεχνικής δυσκολίας της απεικόνισης ενός πολύ μικρής έκτασης στοιχείου, σε χάρτες χαμηλής ανάλυσης και συχνά περιορισμένων διαστάσεων, δεν απεικονίζεται το Καστελόριζο. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει ήδη δημιουργήσει και προτείνει νέα γραφικά, τα οποία θα συμπληρώσουν το σύνολο των χαρτών, ώστε να απεικονίζονται τα δύο αυτά μικρά νησιά, τόσο στα έντυπα όσο και στα ψηφιακά σχολικά βιβλία. Τέλος, το Υ.ΠΑΙ.Θ. θα προχωρήσει στη διόρθωση και επικαιροποίηση της έκδοσης του βιβλίου για την επόμενη σχολική χρονιά».
Αυτό που έπρεπε να γίνει χωρίς δεύτερη λέξη ήταν άμεση επανέκδοση του βιβλίου με τα δύο ελληνικά νησιά ευδιάκριτα στον χάρτη της Ελλάδας και αποπομπή όσων ευθύνονται για το… λάθος αυτό.
Το γεγονός όμως ότι αυτό δεν συμβαίνει όταν οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού διδάσκονται πώς το Καστελόριζο και η Στρογγύλη δεν ανήκουν στην Ελλάδα τότε εύλογα δημιουργείται η εντύπωση πώς κάποιοι στο υπουργείο Παιδείας ή στην κυβέρνηση παίζουν τα παιχνίδια της Τουρκίας.
Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι
 
 «- Ήταν ένας άνθρωπος ηλικιωμένος κι αναντίρρητα ευφυής. Μίλαγε κι αυτός το ίδιο ειλικρινά, αν κι αστειευόταν, κι αστειευόταν πικρά. Εγώ, έλεγε, αγαπάω την ανθρωπότητα μα απορώ κι ο ίδιος με την εαυτό μου: Όσο περισσότερο αγαπώ την ανθρωπότητα γενικά, τόσο λιγότερο αγαπάω τον κάθε άνθρωπο χωριστά. Στις ονειροπολήσεις μου, έλεγε, φτάνω συχνά να λαχταράω μέχρι πάθους να εξυπηρετήσω την ανθρωπότητα και ίσως και στ 'αλήθεια να δεχόμουνα να σταυρωθώ για τους ανθρώπους, αν παρουσιαζόταν ξαφνικά μια τέτοια ανάγκη. Κι όμως, παρ ' όλα αυτά, δεν μπορώ ούτε δύο μέρες να ζήσω στο ίδιο δωμάτιο μ' άλλον άνθρωπο. Αυτό το ξέρω από πείρα. Μόλις βρεθεί κάποιος κοντά μου, νιώθω πως μου πληγώνει την ατομικότητα μου και μου περιορίζει την ελευθερία μου. Μπορώ μέσα σ' ένα εικοσιτετράωρο να μισήσω τον πιο καλόν άνθρωπο. Άλλον γιατί τρώει αργά, άλλον γιατί έχει συνάχι και σκουπίζει συνεχώς τη μύτη του με το μαντήλι. Γίνομαι, έλεγε, εχθρός των ανθρώπων μόλις οι σχέσεις μας γίνουν κάπως στενότερες. Μα γι ' αυτό, όσο περισσότερο μισούσα ορισμένους ανθρώπους προσωπικά, τόσο πιο φλογερά αγαπούσα την ανθρωπότητα στο σύνολό της.»

ΣΤΑΡΕΤΣ ΖΩΣΙΜΑΣ
ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΡΑΜΑΖΩΦ.

Αποθεώνουν τον Γιώργο Παπανδρέου οι πολίτες…