Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Ο ληγμένος και ο εξελιγμένος

Σταύρος Θεοδωράκης

Θεοδωράκης, Ψαριανός και Τατσόπουλος. Δηλαδή, τι άλλο πρέπει να έχει ένα «κόμμα», για να κάνεις εμετό μαζί του;
Η συνέχεια ΕΔΩ

ΚΚΕ: Ο κατήφορος δεν έχει τέλος…



Έχουμε αναλύσει πολλές φορές και υπογραμμίσει ιδιαίτερα στο προηγούμενο κείμενό μας, ότι για το ΚΚΕ, ΠΡΩΤΟΣ και ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ στόχος δεν είναι το ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ των δωσίλογων κυβερνητικών ανδρεικέλων, αλλά η ήττα του ΣΥΡΙΖΑ!!!
Εδώ έχει αφηνιάσει η μαύρη προπαγάνδα, η φαιά κινδυνολογία και ο μοχθηρός γκεμπελισμός της κυβερνητικής συμμορίας και η ηγεσία του ΚΚΕ σιωπά σκανδαλωδώς. Αυτή στοχεύει μόνο το ΣΥΡΙΖΑ:
Τον «δαιμόνιο εχθρό» της κινδυνολογικής κακοήθειας των κυβερνητικών ανδρεικέλων…


Το χειρότερο: Η ηγεσία του ΚΚΕ δεν χάνει ευκαιρία να ευθυγραμμιστεί, σε πολλά ζητήματα, με τα κυβερνητικά «επιχειρήματα» εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ: Περίπτωση Λαζόπουλου, Ραχήλ Μακρή και πολλά άλλα…

Δεν είναι, λοιπόν, καθόλου υπερβολικός ο παρακάτω τίτλος:
«Το ΚΚΕ εργάζεται σκληρά για να έχουμε στις 26 κυβέρνηση Βορίδη».


Διαβάστε τις πολύ εύστοχες επισημάνσεις του άρθρου ΕΔΩ:
http://greki-gr.blogspot.gr/2015/01/26.html


Δεν προκαλεί, συνεπώς, καμία έκπληξη ότι το καθεστώς των ανδρεικέλων και τα μαντεία της προπαγάνδας του στηρίζουν και προβάλλουν, με τον τρόπο τους, το ΚΚΕ και το χρησιμοποιούν εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ.

Είναι άκρως αποκαλυπτική η ενορχηστρωμένη προβολή, τα χειροκροτήματα και έπαινοι που εισπράττει αυτό το κόμμα από τις πόρνες (δημοσιογραφικές και πολιτικές) του κατοχικού καθεστώτος.

Η ηγεσία του κόμματος δεν ενοχλείται καθόλου από τους επαίνους και την «αναγνώριση» των ταξικών εχθρών. «Ταξικός εχθρός» γι αυτήν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ!!!

Εμείς απλώς εδώ να θυμίσουμε τούτο το ιστορικό γεγονός:

Ο Καρλ Λήμπκνεχτ, ο μεγάλος αυτός επαναστάτης, μόλις τον χειροκρότησαν οι αντίπαλοί του, στο γερμανικό κοινοβούλιο, σηκώθηκε και είπε: «Ανακαλώ τα όσα είπα, διότι όταν σε χειροκροτούν οι ταξικοί σου αντίπαλοι σημαίνει ότι κάνεις λάθος…».

Βεβαίως ο Λήμπκνεχτ ήταν Επαναστάτης!!!

Ενώ το ΚΚΕ είναι μια Ανώνυμη Εκλογική Εταιρεία, στυλοβάτης της κατοχικής «νομιμότητας» και των ισορροπιών του κυβερνητικού δωσιλογισμού…


Η συνέχεια ΕΔΩ

ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ CIA ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

ΒΑΣΑΝΗΣΤΗΡΙΑ CIA
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ενώ το θέμα των Σκοπίων εξακολουθεί να παραμένει σε εκκρεμότητα με τις αμερικανικές πιέσεις που αναμένεται να ενταθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα για την αναγνώριση εκ μέρους της Ελλάδας με κάθε μέσο του τεχνητού αυτού κρατιδίου, οι νέες αποκαλύψεις από την ετήσια έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας δίνουν μια ξεχωριστή διάσταση, για πολλούς βέβαια γνωστή εδώ και χρόνια, στην δημιουργία του κράτους των Σκοπιών καθώς και για τους πραγματικούς λόγους που οι ΗΠΑ επιμένουν στην στήριξη του. Σύμφωνα λοιπόν με την ετήσια αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας για το 2014, εδώ και χρόνια στην περιοχή των Σκοπίων εδρεύει ένα από τα μεγαλύτερα κολαστήρια, δηλαδή φύλακες βασανιστηρίων, της αμερικανικής μυστικής υπηρεσίας, CIA.
Macedonia-square-Skopje-Macedonia-634x422
Όπως αναφέρεται στην ετήσια αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας, στα Σκόπια λειτουργούν μυστικές φυλακές της CIA στις οποίες διενεργούνται εδώ και χρόνια βασανιστήρια σε «επίλεκτους» κρατούμενους που έχουν συληφθεί με γκαστερικές μεθόδους από την αμερικανική μυστική υπηρεσία. Εκτός από τα Σκόπια, όπως αναφέρει η έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας και μια σειρά άλλων χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, όπως Πολωνία, Ρουμανία, Λιθουανία, δηλαδή όλες οι χώρες που αποτελούν την αιχμή της αντιρωσικής πολιτικής των Αμερικανών στην ανατολική Ευρώπη, φιλοξενούν στα εδάφη τους μυστικά κολαστήρια της CIA.
Fvto
Η περίπτωση των Σκοπιών είχε γίνει γνωστή για πρώτη φορά το 2004 από την υπόθεση του Γερμανού υπηκόου λιβανέζικης καταγωγής, Khalend Al Masri. Η υπόθεση αυτή που έγινε επίκεντρο μεγάλου σκανδάλου, αποκαλύφτηκε τον Ιανουάριο του 2004 και ο λόγος που αποκαλύφτηκε ήταν ακριβώς γιατί επρόκειτο για Γερμανό υπήκοο. Συγκεκριμένα στις 22 Ιανουαρίου του 2004 καταγράφηκε τότε η εμφάνιση ενός Boeing 737, της CIA, στο αεροδρόμιο Son Sant Joan, της Μαγιόρκας. Το αεροσκάφος έρχονταν από το Αλγέρι και την επομένη μέρα αναχώρησε με κατεύθυνση τα Σκόπια όπου λέγεται ότι μετέφερε ένα Γερμανό πολίτη Λιβανέζικης καταγωγής, ονόματι Khalend Al Masri. Ο Masri, όπως ο ίδιος κατήγγειλε στη συνέχεια, είχε πέσει θύμα απαγωγής από Αμερικανούς πράκτορες που τον μετέφεραν στις μυστικές φυλακές των Σκοπίων όπου και βασανίστηκε για να αποκαλύψει πληροφορίες σχετικά με την Αλ Καιντα. Όταν τελικά οι ανακριτές του αντελήφθησαν ότι δεν γνωρίζει τίποτα, τον άφησαν ελεύθερο σε μια συνοριακή περιοχή μεταξύ Σκοπίων και Αλβανίας. Ο Masri αφού κατάφερε και γύρισε στην Γερμανία στη συνέχεια κατήγγειλε την περίπτωση του. Εντωμεταξύ όταν είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο όλες οι πτήσεις των αμερικανικών αεροσκαφών είχαν γίνει αντιληπτές από τους κατοίκους της Μαγιόρκας, οι οποίοι υπέβαλαν μηνύσεις στις ισπανικές αρχές. Μετά μάλιστα από σχετικό δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας, Diario de Mallorca, οι δικαστικές αρχές της Ισπανίας ερεύνησαν την πιθανότητα χρήσης του αεροδρομίου της Μαγιόρκας και από άλλα αεροσκάφη της CIA. Η έρευνα απέδειξε ότι μεταξύ Ιανουαρίου του 2004 και Ιανουαρίου του 2005, τέσσερα ύποπτα αεροσκάφη έκαναν στάση στο Son Sant Joan και ότι το αεροδρόμιο της Μαγιόρκας μπορεί να το έχουν χρησιμοποιήσει τουλάχιστον 10 διαφορετικά αεροσκάφη της CIA. Ορισμένες πτήσεις ανακαλύφτηκαν ότι έρχονταν από την Λιβύη και κατευθύνονταν προς τα Σκόπια και την Ρουμανία μεταφέροντας κρατουμένους.
Αυτό το θέμα των μυστικών φυλακών -κολαστηρίων της CIA είχε γίνει ευρύτερα γνωστό με ένα δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, Washington Post στις 3 Νοεμβρίου του 2005, όπου αποκάλυπτε ότι ευρωπαϊκά κράτη μεταξύ των οποίων και τα Σκόπια φιλοξενούν στο έδαφος τους μυστικά ανακριτικά κέντρα της CIA, ενώ αεροδρόμια ευρωπαϊκών χωρών χρησιμοποιούνται με μυστικό τρόπο σαν ενδιάμεσοι σταθμοί πτήσεων μεταφοράς κρατουμένων, κυρίως ύποπτων για συμμετοχή τους στην οργάνωση Αλ Κάϊντα. Τα δημοσιεύματα ενέπλεκαν χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ και κυρίως τα Σκόπια Ρουμανία, και Πολωνία, αλλά και της δυτικής Ευρώπης, γεγονός που δημιούργησε τότε αρκετές παρενέργειες σε ορισμένες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.
Σίγουρα όλες αυτές οι αποκαλύψεις με την έκθεση για το 2014 της Διεθνούς Αμνηστίας, δίνουν και μια άλλη πολύ ενδιαφέρουσα διάσταση για την ύπαρξη αυτού του τεχνητού κρατιδίου των Σκοπίων που έχει κατηγορηθεί εκτός των άλλων και για κέντρο ξεπλύματος μαύρου χρήματος, για διεθνές κέντρο διακίνησης ναρκωτικών, για κέντρο της τουρκικής μαφίας και αλλά πολλά. Κράτος δηλαδή με πολλά «μαργαριτάρια» που εκτός των άλλων έχει και… την ψύχωση της αρχαίας ελληνικής Μακεδονίας.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Λατρευτικές εκδηλώσεις επί τη ελεύση της Τιμίας Κάρας του Αγίου Ενδόξου Μεγαλομάρτυρος Ραφαήλ εκ της Ιεράς Μονής Θερμή Μυτιλήνης

 http://xristianos.gr/forum/eikones/agioi_tis_orthodoksias/agioi_rafail_nikolaos_eirini.jpg
 
 
Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας & Ακαρνανίας 
Ιερός Ναός Αγίου Αθανασίου Κατούνας
 
 
Π  ρ  ό  σ  κ  λ  η  σ  η

Το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Κατούνας σας προσκαλεί στις  λατρευτικές εκδηλώσεις επί τη ελεύση της Τιμίας Κάρας του Αγίου Ενδόξου Μεγαλομάρτυρος  Ραφαήλ εκ της Ιεράς Μονής Θερμή Μυτιλήνης.
                
Π   Ρ   Ο   Γ   Ρ   Α   Μ   Μ   Α        Π   Α   Ν   Η   Γ   Υ   Ρ   Ε   Ω   Σ                                  
  Δευτέρα  26  Ιανουαρίου 2015 17:00’μμ  Υποδοχή Τιμίας Κάρας του Αγίου Ενδόξου Μεγαλομάρτυρος Ραφαήλ στην πλατεία της πόλεώς μας υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. ΚΟΣΜΑ. Τέλεση Δοξολογίας επί τη αφίξη της Τιμίας Κάρας και εν συνεχεία η ακολουθία του  εσπερινού. 
 
Τρίτη   27  Ιανουαρίου  2015  10:00 π.μ. θα τελεσθεί Ιερά Παράκληση. Το απόγευμα και ώρα 17:00 μ.μ. ακολουθία του Εσπερινού.
 
Τετάρτη  28  Ιανουαρίου  2015  10:00 π.μ. θα τελεσθεί η  Ακολουθία του Μικρού Αγιασμού. Το βράδυ και ώρα 20:00 μ.μ. θα τελεσθεί Ιερά Αγρυπνία επί τη εορτή της Ανακομιδής Λειψάνου του Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου. 
 
Πέμπτη  29  Ιανουαρίου 2015 10:00 π.μ. Ιερά Παράκληση 17:00 μ.μ. Εσπερινός επί τη εορτή των Αγίων Τριών Ιεραρχών. 
 
Παρασκευή  30  Ιανουαρίου 2015 07:00 π.μ.   Όρθρος και Θεία Λειτουργία επί τη εορτή των Αγίων Τριών Ιεραρχών και Εκκλησιασμός των σχολείων της πόλεώς μας. 17:00 μ.μ.   Θα τελεσθεί  η ακολουθία του Εσπερινού.
 
Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015  7:00 π.μ. Όρθρος και Θεία Λειτουργία. 17:00 μ.μ. Το μυστήριον του Ιερού Ευχελαίου.
 
Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015  7:00 π.μ. Όρθρος και Αρχιερατική  Θεία Λειτουργία Ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. ΚΟΣΜΑ.  17:00 μ.μ. Εσπερινός Υπαπαντής του Κυρίου και εν συνεχεία η αναχώρηση της Τιμίας Κάρας του Αγίου Ραφαήλ.
                                                                                                                                                        Εκ του Ιερού Ναού

Η Κωνωπίνα γιόρτασε με μεγαλόπρεπεια τον Άγιο Ευθύμιο!


Με μεγάλη λαμπρότητα, ιδιαίτερη  κατάνυξη  και με τη συμμετοχή πλήθος πιστών που προσήλθαν από την ευρύτερη περιοχή, γιορτάστηκε στο χωριό Κωνωπίνα του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας, στις 19 Δευτέρα & 20 Τρίτη του Γενάρη ο εορτασμός της τοπικής Βυζαντινής εκκλησίας, που είναι αφιερωμένη στη χάρη του Αγίου Ευθυμίου.

Ο εορτασμός ξεκίνησε την Δευτέρα  19 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 17.00, όπου τελέσθηκε ο Μέγας Εσπερινός μέσα σε κλίμα βαθειάς κατάνυξης, στην ασφυκτικά γεμάτη εκκλησούλα, χοροστατούντων των αιδεσιμότατων, Βελισαρίου Καντούνη  και Δημητρίου Χαμαλέτσου.

Μετά το πέρας του Εσπερινού ακολούθησε η ευλογημένη και καθιερωμένη αρτοκλασία, που προσέφεραν  οι πιστοί και μοιράστηκε στο εκκλησίασμα αντί για αντίδωρο που δίνει ο παπάς στην πρωινή ακολουθία.

Την επόμενη, ημέρα Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 07.00 τελέσθηκε η θεία λειτουργία χοροστατούντος του Αρχιερατικού Επιτρόπου Κατούνας, Αρχιμανδρίτη  Νεκταρίου Τριάντη, συμμετασχόντων των αιδεσιμότατων Δημητρίου Χαμαλέτσου (Κωνωπίνας) και Νικοδήμου Ζαβογιάννη παρουσία, του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Απόστολου Κατσιφάρα, του Δημάρχου Ακτίου – Βόνιτσας κ. Γεωργίου Αποστολάκη, του Προέδρου της Κωνωπίνας κ. Χρήστου Τίγκα, του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Γιάννη Λύτρα, και του Αστυνομικού Διευθυντού Ακαρνανίας, Ταξιάρχου κ. Τσόλκα  Φωτίου..

Παρέστησαν επίσης  στον εορτασμό του Αγίου Ευθυμίου, ο Αρχηγός της Μείζωνος Αντιπολίτευσης και Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας κ. Φερεντίνος Ευθύμιος, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Στούπας Θεόδωρος, Πάντας Νικόλαος και Τσάκαλης Νικόλαος οι υποψήφιοι Βουλευτές Αιτ/νίας: κα.  Φούντα Νίκη, κα. Μπόκα  Γεωργία, κα. Σιδερά Πηνελόπη, κ. Πάνος Τρυφιάτης, κ. Γιώργος Κόκκαλης, κ. Αθανάσιος Κατερινόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Νικόλαος Καζαντζής,  ο Διοικητής του Α.Τ. Κατούνας Υπαστυνόμος κ. Δημήτριος Κόκκιος, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου της Ι.Π. Μεσολογγίου και πρώην Δήμαρχος Ακτίου-Βόνιτσας κ. Νίκος Σολδάτος, η Δημοτική Σύμβουλος & Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας κα Βέμη-Καρέλου Αθηνά, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας κ.κ. Σωτήρης Προδρομίτης, Παναγιώτης Σαλοδημήτρης, Καραμάνης Θωμάς, Τζεφριός Βασίλειος, Κώστας Φραδέλος, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κατούνας κ. Θωμάς Καφρίτσας,  ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας  Αετού κ. Γιώργος Ντέμος, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Παλαίρου κ. Δημήτριος Σταχτιάρης, 

 ο πρώην Πρόεδρος και νυν μέλος του Συλλόγου Κατουνιωτών Αθήνας και Υπεύθυνος Πολιτιστικών εκδηλώσεων του Κέντρου Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας κ. Βαγγέλης Κουτιβής,  ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Τρύφου  κ. Ηλίας Παππάς,   η Δημοτική Σύμβουλος & Πρόεδρος του Τοπικού Πολιτιστικού Συλλόγου Κατούνας «Η Αρχαία Μεδεών» κα. Μπουμπούλη Αφροδίτη, ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Κατούνας κ. Πάνος Καλογιάννης, ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Κομπωτής «Η Τοριβία» κ. Δημήτρης Λίβας η Πρόεδρος του Γυναικείου Συνεταιρισμού Παραδοσιακών Προϊόντων Κατούνας κα Παναγιώτα Καραμπούλη από τον Αγροτικό Σύλλογο Αγρινίου (Ένωση) ο κ. Γιάννης Τσιώλος, ο πρώην Δήμαρχος Μεδεώνος κ. Δημήτρης Τζαβαλάς, ο πρώην Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κατούνας κ. Κώστας Κασούρας,  ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Κατούνας κ. Θωμάς Κουδούνας,  καθώς επίσης τοπικοί παράγοντες και πλήθος πιστών
.                                                                                                                 
     Μετά το πέρας της θείας λειτουργίας, οι διοργανωτές δεξιώθηκαν τους παραβρισκόμενους σε αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου, όπου οι  γυναίκες του χωριού προσέφεραν τοπικά πατροπαράδοτα εδέσματα,   μπαζίνα,  σπλινάντερο, κοντοσούβλι, χωριάτικες πίτες και γλυκίσματα που είχαν ετοιμάσει με πολλή μεράκι, αποσπώντας κολακευτικά λόγια  από τους γευσιγνώστες.   Στην δεξίωση – εκδήλωση παραβρέθηκε και ο υποψήφιος Βουλευτής  κ. Γιώργος Βαρεμένος.

    Παράλληλα, η υπέροχη ορχήστρα του Βασίλη Παπαδογιώργου δημιούργησε εκπληκτική ατμόσφαιρα με πολύ  κέφι, δίνοντας την ευκαιρία  στα παιδάκια του νεοσύστατου χορευτικού τμήματος, να χορέψουν άψογα παραδοσιακά τραγούδια του τόπου μας, υπό την καθοδήγηση της χοροδιδασκάλισσας κας Αθανασίας Κάτρη-Μπαλάφα, αλλά και χορευταράδες  Ξηρομερίτες στη συνέχεια, ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους

Όσοι τυχεροί προσήλθαν στην Κωνωπίνα για να προσκυνήσουν τη χάρη του Αγίου Ευθυμίου ανήμερα της γιορτής του, έζησαν μοναδικές στιγμές θρησκευτικής κατάνυξης και γεύτηκαν παραδοσιακά εδέσματα μιας άλλης εποχής.

Ο Σύλλογος Κωνωπινιωτών Ξηρομέρου εκφράζει την ευαρέσκειά του, σ’ όλους όσους προσήλθαν στην Κωνωπίνας, και τίμησαν με την παρουσία τους  τον εορτασμό, της μοναδικής εκκλησίας του Αγίου Ευθυμίου στο  Ξηρόμερο  και το Νομό Αιτ/νίας, ευχόμενος ο Άγιος Ευθύμιος να είναι αρωγός και προστάτης στη ζωή τους.
 Όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια του Συλλόγου με οιονδήποτε τρόπο για την επιτυχή έκβαση των εκδηλώσεων για τη χάρη του Αγίου.

Ιδιαίτερα όμως εκφράζει  τις ευχαριστίες  και την αγάπη του,  σ’ όλες τις   Κωνωπινιώτισσες  γυναίκες που πρωταγωνίστησαν και φέτος  στην αναβίωση των πατροπαράδοτων εθίμων του τόπου μας.

Σκοτεινός "διαφωτισμός" τού Κοραή

http://s.protagon.gr/resources/2014-03/tsar-thumb-large.jpg

Με το ξεκίνημα τού Ελληνικού κράτους, έσπευσαν κάποιοι Δυτικότροποι να μεταφέρουν στην Ελλάδα τις Δυτικές νοοτροπίες τους, θεωρώντας τη Δύση ως "πιο προοδευμένη". Έτσι, οι αποκομμένοι αυτοί άνθρωποι από τη Ρωμαίικη παράδοσή μας, μετέφεραν εδώ τα κουσούρια τής Γαλλικής Επανάστασης και τις Προτεσταντικές τους εμμονές, γινόμενοι πηγή κακών για τη χώρα μας. Δημιούργησαν προβλήματα που πληρώνουμε ως σήμερα. Ένας από αυτούς ήταν ο Αδαμάντιος Κοραής.

Τα αποστολικά κείμενα (ευαγγέλια, πράξεις, επιστολές), που διαβάζονται εμμελώς στις εκκλησιές μας, γράφτηκαν αιώνες (τουλάχιστον δεκαεφτά) προτού ο Kοραής αποφασίσει (από το γραφείο του στο Παρίσι) να αλλάξει τη ζωντανή γλώσσα των Eλλήνων με μια φτιαχτή «καθαρεύουσα» γλώσσα. Τα αποστολικά κείμενα είναι γραμμένα στην «κοινή» ελληνική: τη μετακλασική γλώσσα της ελληνόφωνης τότε (ίσως και για χίλια χρόνια) «οικουμένης» – γλώσσα άλλη από το πλαστό κοραϊκό κατασκεύασμα, στο οποίο αντιτάχθηκε ο δημοτικισμός.
Σίγουρα απέκτησε ο κοραϊσμός ερείσματα και στον εκκλησιαστικό βίο των Nεοελλήνων – δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση η εκκλησία όταν ο κοραϊσμός επιβλήθηκε ως επίσημη κρατική ιδεολογία και η κοραϊκή «καθαρεύουσα» ως επίσημη (υποχρεωτική) γλώσσα του κράτους (της εκπαίδευσης, των δικαστηρίων, της διοίκησης, των εφημερίδων, της πολιτικής). Aπέκτησε ερείσματα η κοραϊκή ιδεολογία στους αυτουργούς και θιασώτες του θρησκευτικού εθνικισμού (αυτοκεφαλία), όπως και σε οργανώσεις ή «κινήματα» που συνέχισαν το έργο των προτεσταντών μισσιονάριων στην Eλλάδα. Aπέκτησε ερείσματα και η ξύλινη «καθαρεύουσα» στο κήρυγμα, στα εκκλησιαστικά έντυπα, στην πανεπιστημιακή θεολογία – όχι όμως στη λατρεία.
(Oι «προοδευτικοί διανοούμενοι» αποσιωπούν μεθοδικά –ή μήπως αγνοούν;– ότι δημοτικιστές ήταν οι κατασυκοφαντημένοι αντίπαλοι του «προοδευτικού» Kοραή, οι «Kολλυβάδες». Aυτοί –με κορυφαίο τον Nικόδημο Aγιορείτη– έγραφαν και κήρυτταν στη ζωντανή λαϊκή γλώσσα της εποχής τους, επιτελώντας ταυτόχρονα τεράστιο μεταφραστικό έργο – μετέφεραν σε χυμώδη δημοτική κορυφαία πατερικά έργα και θρησκευτικά βιβλία της εποχής, μεγάλης λαϊκής κυκλοφορίας). Όμως η ιδεολογία τού Κοραή επεκράτησε λόγω τής ξενολαγνείας, και τού μιμητισμού. Και ως σήμερα δημιουργεί προβλήματα.
Ο Αδαμάντιος Κοραής, ήταν η μορφή εκείνη της ιντελλιγκέντσιας του νεοελληνικού Διαφωτισμού που σφράγισε την Επανάσταση δίνοντας της εθνικό χαρακτήρα. Η έννοια όμως του «Έθνους» (ως φυλετικού μορφώματος) κυοφορήθηκε στα πλαίσια της Γαλλικής Επανάστασης και συνιστά «όρο» κατεξοχήν της Αστικής Σκέψης, της οποίας εκπρόσωπος υπήρξε και ο Κοραής. Όσοι, λοιπόν, συγκινημένοι τον χρησιμοποιούν, ας γνωρίζουν ότι δεν ανήκει στην ελληνική πνευματική παράδοση, αλλά είναι αντιδάνειο από τη γαλλική κουλτούρα.
Ο Αδ. Κοραής «δεν έδωσε τη ζωούλα του» για την επανάσταση (πέθανε 85 ετών στο Παρίσι), όχι μόνο γιατί απαξίωσε να επισκεφτεί την Ελλάδα για λόγους μικροπολιτικής αντίθεσης κυρίως προς τον Ι. Καποδίστρια (στη δολοφονία του οποίου ως ηθικός αυτουργός τα μέγιστα συνετέλεσε). Ήταν από αυτούς που αντετίθεντο στην Επανάσταση επειδή ακριβώς τη θεωρούσε άκαιρη, καθώς οι Έλληνες δεν είχαν μορφωθεί ακόμη αρκετά!
Σύμφωνα με τον Π. Καρολίδη, επιμελητή της "Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους" του (Εθνικού μας Ιστορικού)  Παπαρρηγόπουλου:
 
"αι τοιαύται γελοιωδώς παράδοξοι δοξασίαι, προϊόντα αμαθείας και ακρισίας, είχον και την πολιτικήν αυτών ροπήν επί μερίδα λογίων κηρυττόντων ότι των νυν ελλήνων αι πολιτικαί ροπαί και τάσεις και εθνικαί ιδέαι πρέπει να μη υπερβαίνωσιν τα όρια της αρχαίας Ελλάδος".
 
Δεν είναι καθόλου δύσκολο να καταλάβουμε πως, σε μια χώρα της οποίας η πλειοψηφία των ομοεθνών της ακόμα ζούσαν υποδουλωμένοι, μια τέτοια παραχάραξη της Ιστορίας δημιουργούσε σοβαρούς εθνικούς κινδύνους. Και πώς να μην δημιουργούσε, αφού ο Κοραής είχε εργαστεί για την αποδοχή μιας τέτοιας θεώρησης προσπαθώντας να «φωτίσει» τους Έλληνες Ρωμηούς με λόγια όπως:
 
"το έθνος είναι πτώμα σπαραττόμενο από κόρακας. Απέθανεν η πατρίς.... αφ’ ότου μας επάτησεν ο Φίλιππος έως το 1453". [«Στοχασμοί Κρίτωνος» σ. 5]
 
Κατά τον Κοραή λοιπόν, και τη Γαλλική του "μόρφωση", ο Φίλιππος και ο μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν Έλληνες, αλλά ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ που "πάτησαν" την Ελλάδα.

Ευτυχώς που δεν τους έχουν ανακαλύψει, ακόμα, οι Σκοπιανοί. Είχαν πέσει, τόσο αυτός όσο και ο Κοραής, θύματα της δυτικοθρεμμένης προπαγάνδας, που ξεκίνησε από τον Ιερώνυμο Βολφ, και πιο πριν από τους Φράγκους. Ας μην κατηγορούμε , λοιπόν, τους δυτικούς και τους Σκοπιανούς. Μόνοι μας, τους παραδίνουμε την κληρονομιά μας. Μόνοι μας, τους παραδίδουμε τον πολιτισμό της Ρωμανίας και της Μακεδονίας. Ποιος ξέρει; όπως ακριβώς σήμερα κάποιοι υβρίζουν την Ελληνικότητα της Ρώμης και του πολιτισμού της, ίσως σε 200 χρόνια οι απόγονοι τους να θεωρούν τους Σλάβους πνευματικά παιδιά του Μ. Αλεξάνδρου. Είναι, πράγματι, μία καταθλιπτική σκέψη, αλλά όχι και απίθανη. Όπως είδαμε, το ίδιο έχει συμβεί με την Ρώμη και την αυτοκρατορία της. Αλλά, για να ακριβολογούμε, ούτε η λέξη "Έλληνας" άρεσε στον Κοραή. Στο έργο του "Διάλογος δύο Γραικών" έγραφε:
 
"Ένα από τα δύο λοιπόν ταύτα (Έλληνας ή Γραικός) είναι το αληθινό του έθνους όνομα. Επρόκρινα το Γραικός, επειδή ούτω μας ονομάζουσι και όλα τα φωτισμένα έθνη της Ευρώπης". [«Διάλογος δύο Γραικών»,  σελ. 37]
 
 Το "Γραικός" είναι ονομασία την οποία μας απέδωσαν τα "φωτισμένα" έθνη της Ευρώπης κατά τον 8ο αιώνα, όταν ακόμα βρίσκονταν στα βαθύτερα σκοτάδια της Ιστορίας τους, για λόγους καθαρά συμφεροντολογικούς. Έπρεπε να καπηλευθούν το όνομα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, για να νομιμοποιηθεί το Φραγκικό κράτος του Καρλομάγνου, ως η πραγματική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, με την οποία όμως οι Φράγκοι, ουδεμία σχέση είχαν. Οι λόγοι χρησιμοποίησης διαφορετικών ονομάτων ήταν καθαρά πολιτικοί. Έπρεπε με κάθε τρόπο να σβήσει από την εθνική συνείδηση των ελλήνων η ανάμνηση του παρελθόντος τους. Κυρίως έπρεπε να πάψει να ταυτίζεται η χώρα τους με την Ελληνιστική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.
 
Οι υπέρμαχοι του «αντιρωμαίικου» αγώνα είχαν (και έχουν..) φτάσει να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ως λαός έχουμε σχέση μόνο με την αρχαία Ελλάδα και ότι η μεσαιωνική περίοδος είναι ολότελα ξένη προς τη νεώτερη Ελλάδα. Και μάλιστα ως «αρχαία Ελλάδα» εννοούσαν την κλασική Ελλάδα, αυτήν που οι ξένοι αποκαλούν μέχρι και σήμερα «Greece proper» («καθαυτό Ελλάδα»- δηλ τη χώρα νότια των Θερμοπυλών). Τέτοιοι είναι και οι σύγχρονοι Νεοπαγανιστές αρχαιόπληκτοι, που ενώ περνιούνται για "Ελληναράδες", στην πραγματικότητα παπαγαλίζουν τις Δυτικές αυτές ανθελληνικές ιδέες κατά τής Ρωμιοσύνης, προσφέροντας αφειδώς τις υπηρεσίες τους στην ανθελληνική προπαγάνδα τών Γάλλων.

Ο Ιάκωβος Ρίζος-Νερουλός, ιδεολογικός οπαδός του Κοραή, ισχυριζόταν το 1841 ότι Ελλάδα είναι μόνο το ελληνικό κράτος (τού 1830). Όσοι άλλοι το πατούν ή το πάτησαν είναι ξένοι. Άρα ο Φίλιππος, ο νικητής των ελλήνων στη Χαιρώνεια, ήταν ξένος και ο διανοούμενος θεωρεί πως ο Φίλιππος «έπραξεν άλλον της νίκης εκείνης ολεθριώτερον, εγέννησεν τον Αλέξανδρον». (!!!).

Βεβαίως την ίδια και χειρότερη γνώμη έχει για την Ρωμανία / Βυζάντιο. [Ιστορία του Ελλ. Έθνους της εκδοτικής Αθηνών, τ. ΙΓ’ σελ. 459] Δηλαδή, τύφλα να’ χουν τα Σκόπια. Ο συγκεκριμένος κύριος δεν ήταν κάποιος τυχαίος. Ήταν ο τότε πρόεδρος της Ελληνικής Αρχαιολογικής Εταιρείας!!! Μετά έρχονται οι Ιδεολογικοί απόγονοι του Κοραή και των φίλων του, να μιλήσουν για την σωτηρία του Ελληνισμού. Μακάρι να μπορούσα να πω, πως όλοι αυτοί ήταν και είναι προδότες, μειοδότες, πληρωμένοι κτλ. Δεν είναι τίποτε απ’ όλα αυτά. Την βλακεία τους την χαρακτήρισε ο κ. Ζουράρις, καλύτερα απ’ όλους, όταν τους ονόμασε «Ευρωληγούρηδες». Είναι, δηλαδή, άνθρωποι που πάσχουν από εθνικό σύμπλεγμα κατωτερότητας, και πιστεύουν πως η Ελλάδα από μόνη της δεν ξέρει που να τραβήξει, αλλά πρέπει να ακολουθεί ΔΟΥΛΙΚΑ (και όχι ως ισότιμος συνεργάτης) τους «Μεγάλους αδελφούς», δηλαδή τα δυτικοευρωπαϊκά "πεφωτισμένα" κράτη. Όπως είπε ο Εφταλιώτης στην «Ιστορία της Ρωμιοσύνης»:
 
«Αδύνατο πράμα, φίλε μου, να γυρεύης να μιμηθής Άγγλους, Γάλλους, Γερμανούς, κι αρχαίους Έλληνες, και να μην έχεις δόση από βαρβαρωσύνη, τη βαρβαρωσύνη που βλέπει τα φανταχτερά τα ξένα και σκιάζεται, βλέπει τα δικά της και ντρέπεται». [Αργ. Εφταλιώτη, «Ιστορία της Ρωμιοσύνης», Αθήνα, 1901, σ. 9.]
Είναι λοιπόν απορίας άξιο, πώς ο Κοραής προβάλλεται ως ευεργέτης τής Ελλάδος! Εκτός και αν οι τιμώντες είναι το ίδιο Δυτικότροποι όπως αυτός, αποκομμένοι από την ανωτερότητα και το φως τής Ελληνικής μας παράδοσης.
 
Παραπέμπουμε στις μελέτες των Κ. Θ. Δημαρά, Π. Κονδύλη. Π. Κιτρομηλίδη, Χρ. Γιανναρά για τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό.