Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ

Το παρακάτω φωτογραφικό άλμπουμ με το επεξηγηματικό κείμενο θεωρούμε πως δίνει μια ικανοποιητική εικόνα της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, η οποία ρέπει ταχύτατα προς την ολοκληρωτική της αποδόμηση και την απελευθέρωση χαοτικών δυνάμεων με απροσδιορίστου μεγέθους καταστροφικά αποτελέσματα για το πολύ προσεχές μέλλον.
                                                                                                                                                                   Θεόδοτος
Γράφει ο Αναστάσιος Γιαννάς
Όσοι από τους αναγνώστες έχουν καλή μνήμη, ίσως να θυμούνται ένα φυσικό μέγεθος που διδαχτήκαμε στο Λύκειο: την εντροπία. Είναι ο βαθμός αταξίας ενός συστήματος. Όσο μεγαλύτερη είναι η εντροπία  ενός συστήματος, τόσο μεγαλύτερη είναι και η αταξία στο εσωτερικό του• και αντιστρόφως, όσο μικρότερος είναι ο βαθμός εντροπίας τόσο μεγαλύτερη τάξη επικρατεί στο εσωτερικό του. Για παράδειγμα, τα μόρια σε έναν κρύσταλλο νερού έχουν μικρή εντροπία, ενώ στο νερό, στην υγρή μορφή του, τα μόρια έχουν μεγάλη εντροπία. Στον ήλιο, στον οποίο γίνονται συνεχώς πυρηνικές εκρήξεις και παραγωγή ενέργειας, η εντροπία είναι μεγάλη. Το αντίθετο συμβαίνει στη γη που παίρνει αυτή την ενέργεια και δημιουργεί ζωντανά συστήματα, δηλαδή συστήματα που παρουσιάζουν τάξη. Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι η μείωση της εντροπίας οδηγεί στη δημιουργία και τη ζωή, ενώ η αύξησή της οδηγεί στην αποσύνθεση και στη διάλυση.
Θα μπορούσαμε, ακόμη, να δείξουμε την αντιστοιχία μεταξύ των βαθμών της εντροπίας και των μυθολογικών συμβολισμών. Έτσι, η αυξημένη εντροπία μπορεί να συμβολιστεί με τον Διόνυσο ενώ η μειωμένη εντροπία με τον Απόλλωνα. Παρατηρούμε λοιπόν, ότι στην σύγχρονη εποχή υπάρχει μία σταδιακή αύξηση της εντροπίας σε όλες τις ανθρώπινες εκφράσεις και στους τρόπους ζωής των διαφόρων κοινωνιών. Φυσικά αυτή η διαδικασία δεν είναι ένα φυσικό και αυθόρμητο γεγονός, αλλά αντίθετα, όπως έχουμε εξηγήσει σε πολλά άρθρα μας σε αυτό το μπλοκ, προκλήθηκε από συγκεκριμένα κέντρα, με σκοπό την αποσύνθεση της πνευματικής ζωής των ανθρώπων, που πολλές φορές φθάνει ακόμη και στην βιολογική αποσύνθεση. (Για παράδειγμα η αύξηση των αυτοκτονιών και των ψυχοσωματικών ασθενειών.)
Η εντροπία ενός συστήματος αυξάνεται είτε με την παροχή υπερβολικής ενέργειας, δηλαδή περισσότερης από αυτή που έχει ανάγκη το σύστημα (έκθεση σε υπερβολικά και αντιφατικά ερεθίσματα, διέγερση των ενστίκτων και των συγκινήσεων κ.λπ.) είτε με την μειωμένη παροχή ενέργειας(οικονομική δυσχέρεια, συνθήκες ψυχικής και νοητικής αδράνειας κλπ). Μέσα από αυτές τις διαδικασίες λοιπόν, οι κοινωνίες μας κατάντησαν να μοιάζουν με πίνακα αφηρημένης τέχνης.
 
Ενδυμασία  αυξημένης  εντροπίας


Ζωγραφίζω  όπου  θέλω και ό,τι θέλω με προτίμηση στα χαοτικά και άμορφα σχέδια

καταστρέφω ό,τι θέλω άνευ τιμωρίας



καταστροφής άνευ τιμωρίας συνέχεια, πύρινο ολοκαύτωμα, Δρέσδη 1944; Όχι, Αθήνα 2012.

Χτυπάω  όποτε, όπου και ό,τι θέλω

Πολυπολιτισμική   εντροπία





εθνική αποδόμηση που οδηγεί μαθηματικά στη κοινωνική εντροπία

Ανεργία & κοινωνική αποσύνθεση

Διαπαιδαγώγηση αυξημένης εντροπίας

Πολιτική υψηλής εντροπίας

Αντικοινωνικές συμπεριφορές

Ένα πρόσθετο "αγαθό" της πολυπολιτισμικής εντροπίας, εγκληματικότητα στα ύψη άνευ τιμωρίας


 
Κοινωνικά ήθη...πηγή 

Συγκλονιστική μαρτυρία για την ύπαρξη της ψυχής

http://3.bp.blogspot.com/-pG5bFv-MYq0/UTnFKSZSkeI/AAAAAAAAGng/nYZxYyyqosk/s1600/%CE%92%CE%A5%CE%98%CE%9F%CE%A3+%CE%A6%CE%A9%CE%A3.jpg
 
Ἐν Πειραιεῖ τῆ 19/2/2016
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Ἡ πρόσφατη ἀποκάλυψι τοῦ εἰδεχθοῦς ἐγκλήματος δολοφονίας στήν Σιάτιστα Κοζάνης τοῦ νεαροῦ Κωνσταντίνου Πολύζου δημοσιοποίησε ἕνα ἐκπληκτικό γεγονός πού δυστυχῶς πέρασε ἀσχολίαστο
καί τό ὁποῖο συντρίβει καί κονιορτοποιεῖ τό ἀθεϊστικό κοσμοείδωλο καί τίς ληρώδεις ἀνοησίες τῶν δῆθεν προοδευτικῶν ριζοσπαστῶν «διανοουμένων» ὅτι ὁ ἄνθρωπος εἶναι μόνο ὅ,τι φαίνεται καί ὅτι προέρχεται ἀπό τό πουθενά καί τήν τυχαιότητα καί βαδίζει στήν ἐκμηδένιση καί τήν ἀνυπαρξία, ἕνας τυχαῖο καί ἀνερμάτιστος κρῖκος σέ μία τυχαία καί ἀνερμάτιστη, ἄλογη καί ἀσυνείδητη διαδικασία ἐξέλιξης.
Τό συγκλονιστικό γεγονός ἐρείδεται στήν μαρτυρία τοῦ κ. Σαράντη Λιάκου κυνηγοῦ, ὁ ὁποῖος κατά τήν διάρκεια κυνηγητικῆς ἐξορμήσεως ὁδηγήθηκε ἀπό τούς κυνηγητικούς του σκύλους στήν διαμελισμένη σορό ἀπό ἄγρια ζῶα τοῦ θύματος τῆς δολοφονίας Κων/νου Πολύζου, τήν ὁποία θεώρησε ὅτι ἀνήκει σέ ἀποθανόντα μετανάστη καί δέν ἐνημέρωσε αὐθωρεί τίς Ἀρχές. Ὅπως ὁ ἴδιος ὅμως κατέθεσε σέ ὄνειρό του ἐμφανίσθηκε τό θύμα τῆς δολοφονίας καί τοῦ ἀπεκάλυψε τά στοιχεῖα τῆς ταυτότητός του, παρακινόντας τον νά ἐνημερώσει τίς Ἀστυνομικές Ἀρχές τῆς χώρας καί ἔτσι νά ξεκινήσει ἡ ἀποκάλυψη τοῦ ἀγρίου καί φοβεροῦ αὐτοῦ ἐγκλήματος. Τό ἀνωτέρω ἐκπληκτικό γεγονός δέν σχολιάστηκε ἀπό τούς «εἰδικούς» τῆς ἐνημέρωσης καί θεωρήθηκε ὡς ἀνάξιο προσοχῆς. Εἶναι ὅμως ἐξαιρέτως συγκλονιστικό καί ἀποδεικτικό τῆς ὑπάρξεως τῆς ἀνθρωπίνης ψυχῆς πού ὑπερβαίνει τό φυσικό θάνατο καί δέν ἐγκλείεται στήν ὑλική διάσταση τῆς ζωῆς.
Τό συγκεκριμένο γεγονός πού κατέθεσε ὁ ἀξιόπιστος κ. Λιάκος ἀποτελεῖ μία ἀπό τίς ἀναρίθμητες ἀποδείξεις γιά τήν ὕπαρξη τῆς ἀνθρωπίνης ψυχῆς πού ἐπιμαρτυρεῖ τήν ἀλήθεια τήν ὁποία διακηρύσσει διαχρονικά ἡ Ἁγία μας Ὀρθόδοξος Καθολική Ἐκκλησία.
Οἱ πνευματικές ἐκδηλώσεις τῆς ἀνθρωπίνης ψυχῆς καί οἱ ἀποδείξεις γιά τήν ἰδιαιτέρα ὑποστασή της εἶναι βέβαια τό ἐνσυνείδητο πνεῦμα μας καί τό ἐνσυνείδητο ἐγώ μας. Ἡ συνείδησι καί ἡ συνειδητή ἀντίληψη τῶν ἐννοιῶν τοῦ ἀγαθοῦ, τοῦ καθήκοντος τοῦ δικαίου καί τοῦ ἀντιστρόφου τῶν ἐννοιῶν αὐτῶν. Ἡ μεταβολή σέ ἰδέες ὅλων τῶν ἐπί τοῦ σώματός μας ὑλικῶν ἐπιδράσεων καί ἐντυπώσεων ἐνδοοργανικῶν καί ἐξωτερικῶν, ἡ δυνατότητα τῆς μή ἱκανοποιήσεως διά τῆς βουλήσεως καί τῆς θελήσεώς μας ὅλων τῶν ἐπί τοῦ σώματός μας ἐπιδράσεων. Ἡ συνειδητή καί δυναμική ἐπίδραση ἐπωφελῶς καί ἐπιβλαβῶς τῆς πνευματοβολίας τῆς ψυχῆς μας στό ἴδιο μας τό σῶμα ἀλλά καί σέ ἄλλα πρόσωπα καί ἀντικείμενα, ἡ ὑποβολή εἰδική ἀλλά καί ὁμαδική, ἡ ἑκούσια συνειδητή βασκανία, ἡ τηλεπάθεια, ὁ προφορικός λόγος καί ὁ ἐνδιάθετος λόγος, ἡ συνειδητή μνήμη ἡ ἀνάπλασι καί ἡ ἀναγνώρισι καί ἡ συνειδητή προσοχή, γνώσις, ἐπιστήμη καί φαντασία, ἡ πνευματική ἱκανότης, ἰδιοφυΐα καί μεγαλοφυΐα ἀσχέτως τῶν διαστάσεων καί τοῦ βάρους τοῦ σώματος καί τοῦ ἐγκεφάλου, τά ὄνειρα καί ἰδίως τά προγνωστικά καί προφητικά ὀράματα, οἱ σέ ἔκσταση ὀπτασίες καθώς καί οἱ συναισθηματικές καί ἠθικές ἀτέλειες καί ἀνεπάρκειες τῆς παρούσης ζωῆς πού δέν μποροῦν νά αἰτιολογήσουν τήν ὑφισταμένη νομοτέλεια.
Ἐπιπρόσθετες ἀποδείξεις γιά τήν ἰδιαιτέρα ὑπόσταση τῆς ἀνθρωπίνης ψυχῆς a contrario (ἐκ τοῦ ἐναντίον) ἀπό τήν ὑποστατικότητα τῶν πονηρῶν πνευμάτων, εἶναι ἡ τηλενέργεια καί τηλεκινησία, ὁ ὑπνωτισμός, ἡ γοητεία καί ἡ κατάρα, ἡ νοομαντία, ἡ ἐνδοσκοπία καί ἡ αὐτόματος γραφή, ἡ ἐξωπλασία ἤ τηλεπλασία (ἐκτόπλασμα), ἡ μαγεία, ἡ καταληψία, ἡ ἀκαΐα, ἡ αἰώρησι, ἡ διπλή ἤ πολλαπλή προσωπικότης, ἡ ξενογλωσσία τῶν διαμέσων, ἡ ἰδεοπληγία-ἰδεοπλασία καί ἡ ψευδαίσθησι. Τό τραγικό θύμα τῆς εἰδεχθοῦς δολοφονίας Κων/νος Πολύζος μέ τήν μεταφυσική του παρέμβαση γιά τήν ἀποκάλυψη τοῦ εἰς βάρος του ἐγκλήματος, ἀπέδειξε γιά μιά εἰσέτι φορά ὅτι ὁ ἄνθρωπος ἔχει πλαστεῖ ἀθάνατος, μέτοχος τῆς αἰωνιότητος καί κοινωνός δυνάμει τῆς αἰωνίου ζωῆς τοῦ Δημιουργοῦ του.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Τα γεγονότα διαψεύδουν τον Ν. Γκρουέφσκι


Του Νικόλαου Μέρτζου 
Ο επί δέκα έτη Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρούεφσκι δήλωσε στην εφημερίδα «Το Βήμα της Κυριακής» μεταξύ άλλων: «Η Δημοκρατία της Μακεδονίας δεν τρέφει καμιά αξίωση έναντι των γειτόνων της. Υπογράφω αυτή τη δήλωση με τα δυο μου χέρια. Δεν νομίζω ότι οποιοσδήποτε στην Ελλάδα φοβάται σοβαρά αλυτρωτισμό από τη Μακεδονία. Το μέλλον βρίσκεται στη συνεργασία».
Την τελευταία φράση του επικροτεί η γεωπολιτική. Τις προηγούμενες, δυστυχώς, διαψεύδουν δεκάδες αδιάσειστα γεγονότα και τεκμήρια του Κράτους του.
Ο Νίκολα Γκρούεφσκι είναι Αρχηγός του ΒMΡO-DPMΝE. Είναι τα σλαβικά αρχικά. Η πλήρης ονομασία του  ΒMΡO-DPMΝE είναι «Εσωτερική Μακεδονική Επαναστατική Οργάνωση. Δημοκρατικό Κόμμα για την Εθνική Ένωση της Μακεδονίας». Τα λέει όλα. Σε προεκλογική αφίσα του αυτό το κόμμα του Νίκολα Γκρούεφσκι περιέλαβε όλη την Ελληνική Μακεδονία. Το ΒMΡO ίδρυσαν οι Βούλγαροι στη Θεσσαλονίκη το 1896 και με αυτό πολέμησαν τους Έλληνες στον Μακεδονικό Αγώνα. Ο Λιούπτσο Γκεορκίεφσκι, υπήρξε Αρχηγός και Πρωθυπουργός του ΒMΡO-DPMΝE. Μετά, όμως, δήλωσε ήδη Βούλγαρος Μακεδόνας και έλαβε διαβατήριο Βουλγαρίας. Σε διάλεξή του στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας διακήρυξε πως το Κράτος των Σκοπίων και το «μακεδονικό» έθνος «είναι τεχνητό δημιούργημα της κομμουνιστικής Γιουγκοσλαβίας».
m21
Προεκλογική αφίσα του κυβερνητικού κόμματος ΒΜΡΟ-DNME στο Kράτος των Σκοπίων
ενσωματώνει την Ελληνική Μακεδονία
 m20
m19
Αφίσες ΒΜΡΟ στη Σόφια
Ο πληθυσμός του Κράτους είναι πολυεθνικός και πολυθρησκευτικός. Σύμφωνα με την τελευταία γενική απογραφή του 2002, ο συνολικοί κάτοικοι είναι 2.087.000: «Μακεδόνες» 64,2%, Αλβανοί 25,2%, Τούρκοι 3,9%, Ρομά 2,7%, Σέρβοι 1,8%, Άλλοι 2,2%. Μουσουλμάνοι 33,3%, Ορθόδοξοι 64,7%, Άλλοι Χριστιανοί 0,37%, Απροσδιόριστοι 1,63%. Προφανώς οι Σλαβομακεδόνες είναι ολιγότεροι και γι’ αυτό αναβάλλουν συνεχώς από το 2010 την πρώτη ανόθευτη γενική απογραφή υπό την εγγύηση της Ε.Ε. Πάντως περισσότεροι από 100.000 «Μακεδόνες» έχουν δηλώσει ήδη Βούλγαροι Μακεδόνες και έλαβαν βουλγαρικά διαβατήρια. Συνεπώς, δεν νοείται ενιαία εθνική ταυτότητα όλων αυτών των διαφορετικών πολιτών.
Η Βουλγαρία αναγνώρισε αμέσως τη «Δημοκρατία της Μακεδονίας» αλλά δεν αναγνωρίζει «μακεδονικό έθνος» ούτε «μακεδονική γλώσσα» διότι προφανώς θεωρεί ότι αποτελούν στοιχεία του βουλγαρικού έθνους. Κατηγορεί τα Σκόπια ότι έχουν πλαστογραφήσει την Ιστορία. Σημειωτέον ότι Βούλγαροι Μακεδόνες, γεννημένοι στο Πιρίν, είναι ο σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας Ρόσεν Πλεβλιένεφ, ο σημερινός Πρωθυπουργός Μπόικο Μπορίσοφ και ο προκάτοχός του Σεργκέι Στανίσεφ. Η Σόφια επιδιώκει να καταστήσει αδελφό το γειτονικό Κράτος με αδελφό σλαβικό Λαό, κοινή Ιστορία, κοινούς ήρωες και κοινούς εορτασμούς κοινών επετείων. Αυτό προτείνει να περιληφθεί στο μεταξύ τους Σύμφωνο Συνεργασίας και Καλής Γειτονίας το οποίο εκκρεμεί επί χρόνια. Η Σόφια, όμως, απειλεί με οργή ότι θα προβάλει βέτο στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και στην Ε.Ε. εφόσον δεν υπογραφεί το Σύμφωνο. Η καλή γειτονία αποτελεί όρο του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. Στις 6.9.2012 ο τότε υπουργός Εξωτερικών Νικολάι Μλαντένοφ δήλωσε στη Σόφια: «Αυτό που βλέπουμε στη Μακεδονία είναι μια ιδεολογική ερμηνεία της Ιστορίας και μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια ταυτότητα εις βάρος της Βουλγαρίας. Αυτό δεν θα μπορούσε να οδηγήσει σε θετική κατάληξη μια χώρα που θέλει να γίνει μέλος της Ε.Ε.». Αντίθετα στα Σκόπια η εφημερίδα «Νόβα Μακεντόνια» έγραψε στις 20.12.2012: «Μια σύνοψη του περιεχομένου των βουλγαρικών σχολικών εγχειριδίων αποκαλύπτει αμέσως τις θέσεις που με επιμονή υποστηρίζουν ότι η Μακεδονία είναι ένα τεχνητό δημιούργημα από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και ότι στην περιοχή της ζούσαν Βούλγαροι, οι οποίοι αφομοιώθηκαν». Στις 29.3.2013 ο νέος Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μαρίν Ράικοφ δήλωσε: «Οι Βούλγαροι και οι Μακεδόνες είναι αδέλφια και πως αυτό είναι γνωστό σε όλους. Υπάρχουν κοινές παραδόσεις, γλώσσα και Ιστορία. Απόδειξη είναι τα βουλγαρικά μνημεία που έχουν χτιστεί στο κέντρο των Σκοπίων».
Οι Αλβανοί, μετά από ένοπλη ανταρσία τους και τις συντριπτικές νίκες του UCK το 2000, επέβαλαν στους Σλάβους την Συμφωνία της Αχρίδας. Βάσει αυτής οι αποτελούν τη δεύτερη εθνική συνιστώσα του Κράτους, και συγκυβερνούν υποχρεωτικά με το BMPO-DMNE. Στις εκλογές του Ιουνίου 2011 το ΒΜΡO-DPMΝE του Νίκολα Γκρούεφσκι πήρε 56 έδρες στη Βουλή και τα τρία κόμματα των Αλβανών 25: DUI 15, DPA 8 και RDK 2. Κυριαρχούν συμπαγείς σε όλο το δυτικό τμήμα αυτού του Κράτους που συνορεύει άμεσα με την Αλβανία και το Κόσοβο. Η πόλη με τον μεγαλύτερο αλβανικό πληθυσμό σε όλον τον κόσμο είναι η πρωτεύουσα Σκόπια. Ελέγχουν πλήρως τον κεντρικό Δήμο Τσαΐρ και άλλους 14 Δήμους όπου υψώνουν την αλβανική σημαία. Έχουν δείκτη γεννήσεων 3,5 έναντι 1 των Σλάβων. Το 70% των συνολικών νεογνών κάθε χρόνο γεννούν Αλβανίδες. Σε διάγγελμά του στις 23 Οκτωβρίου 2012 ο Νικ. Γκρούεφσκι ομολόγησε: «Η δημογραφική ύφεση οδηγεί στην εξαφάνισή μας. Ακούγεται τρομακτικό αλλά, δυστυχώς, είναι αλήθεια».
Στην πρωτεύουσα Σκόπια έχουν επιβάλει τον ανδριάντα του Σκεντέρμπεη δίπλα στον Μέγα Αλέξανδρο και μόνιμη έκθεση της Αλβανικής Ιστορίας μέσα στο Μουσείο του ΒΜΡO. Η ελαχίστη επιδίωξη των Αλβανών είναι να ιδρύσουν την Ιλλυρίδα σε χαλαρή Συνομοσπονδία με τη Σλαβομακεδονία. Τους γοητεύει το όραμα της Μεγάλης Αλβανίας και χλευάζουν δημόσια το όνομα «Μακεδόνες» και «Μακεδονία». Στο στάδιο του Τετόβου παραμένουν γιγαντιαία πανό με τις επιγραφές «Μη με ονομάζεις FYROM, λέγε με Ιλλυρίδα», «Ηνωμένες Πολιτείες της Αλβανίας». Στην πρωτεύουσα του Κοσόβου Πρίστινα υψώνουν την επιγραφή «Από τον Θεό Βούλγαροι, από τον Τίτο Μακεδόνες». Από τον Ιανουάριο 2011 επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο αιματηρές συγκρούσεις Αλβανών –Σλάβων.


m18Σκόπια, το άγαλμα του Σκεντέρμπεηm17Τέτοβο, στάδιο, το πανό γράφει: «Μη με αποκαλείς FYROM αποκάλεσέ με Ιλλυρίδα»


m1617.2.2012  Πρίστινα, πανό στο στάδιο γράφει: «Μακεδόνες από τον Τίτο, Βούλγαροι από τον Θεό».prvtoΠρωτοσέλιδα εφημερίδων με τις συγκρούσεις Αλβανών – Σλάβων στο φρούριο Καλέ των Σκοπίων
 m14m13
Φεβρουάριος 2012, βίαια επεισόδια και διαμαρτυρίες στο Γκόστιβαρ


m12Αλβανοί καίνε σημαίες των Σκοπίωνm10Αλβανοί καίνε φωτογραφία του Νίκολα Γκρούεφσκι
 m9Ο Τίτο ίδρυσε την ομόσπονδη «Λαϊκή Δημοκρατία της Μακεδονίας» και χρησιμοποίησε τον Εμφύλιο των Ελλήνων για να ενσωματώσει την Ελληνική Μακεδονία. Τον Απρίλιο του 1946: ο Πρόεδρος της ομόσπονδης «Λαϊκής Δημοκρατίας της Μακεδονίας» Ντημήταρ Βλαχώφ δηλώνει: «Οι Έλληνες δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα στη Μακεδονία του Αιγαίου!», δηλαδή στην Ελλάδα. Την δήλωσή του δημοσίευσε  η μοναδική κρατική εφημερίδα «Νόβα Μακεντόνια».
Ο χάρτης τηςΜεγάλης Αλβανίας
 m8
Απρίλιος 1947, κρατική εφημερίδα «Νόβα Μακεντόνια» των Σκοπίων με την απροκάλυπτη ιμπεριαλιστική δήλωση του εικονιζόμενου Προέδρου Βλαχώφ
Με νόμο, που ισχύει έως σήμερα, τα Σκόπια αναγορεύουν επίσημα «εθνικο-απελευθερωτικό αγώνα του Μακεδονικού Λαού» τον Εμφύλιο των Ελλήνων και συγκεντρώνουν εκεί όλους και τους συνταξιοδοτούν τους μαχητές του Δ.Σ.Ε. γιατί πολέμησαν να «απελευθερώσουν την Αιγαιατική Μακεδονία». Παρ’ όλα αυτά, εκείνοι σε άλλη χώρα στις 4 Απριλίου 1952 αυτοδηλώνονται Σλαβομακεδόνες και φωτογραφίζονται με τον ηγέτη του Κ.Κ.Ε Νίκο Ζαχαριάδη. Στο πανό αναγράφουν μόνοι τους το όνομά τους: Σλαβομακεδόνες. Μεσολαβεί το Παιδομάζωμα και στα Σκόπια εκπαιδεύονται κατά της Μακεδονίας νέοι Γενίτσαροι.



m7Συνέδριο Σλαβομακεδόνων με επί κεφαλής τον ηγέτη του Κ.Κ.Ε. Νίκο Ζαχαριάδη. Κολχόζ, 4 Απριλίου 1952
5Η «Μάννα Μακεδονία», δηλαδή το τότε ομόσπονδο γιουγκοσλαβικό κράτος των Σκοπίων, «υποδέχεται και σώζει από τους Έλληνες τα παιδιά της Αιγαιατικής Μακεδονίας» κατά τον ελληνικό Εμφύλιο

Όταν το 1991 τα Σκόπια ανακηρύσσονται ανεξάρτητο Κράτος, αναγράφουν στο Προοίμιο του Συντάγματός τους: «Η Δημοκρατία της Μακεδονίας είναι εθνικό Κράτος του Μακεδονικού Έθνους, συνεχίζει την παράδοση του ΄Ηλιντεν, αποτελεί νόμιμη συνέχεια της Δημοκρατίας του Κρουσόβου, είναι η κοιτίδα όλων των Μακεδόνων και έχει υποχρέωση να φροντίζει όλους τους Μακεδόνες που ζουν στις άλλες χώρες και στα εξωτερικά τμήματα της Ενιαίας Μακεδονίας». Χάρτες, σχολικά βιβλία, δημόσια μνημεία και καρτ-ποστάλ επιβεβαιώνουν τον αλυτρωτισμό.
 m4
Ο Μέγας Αλέξανδρος οδηγεί τον «μακεδονικό εθνικοαπελευθερωτικό στρατό για την απελευθέρωση και των υποδούλων τμημάτων της Μακεδονίας» και τη δημιουργία της «Ενιαίας Μακεδονίας» με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη
pin
Ο χάρτης της «Ενιαίας Μακεδονίας», βρίσκεται σε όλα τα δημόσια γραφεία και σε όλα τα εκπαιδευτικά βιβλία. Είναι δόγμα του Κράτους. Εικονίζεται σε δημόσια μνημεία.
 m2







Μνημείο της «Ενιαίας Μακεδονίας», έστησε ο Δήμος Γευγελής στην κεντρική πλατεία του τον Σεπτέμβριο 2013

Η εφημερίδα Utrinski Vesnik έγραψε στις 13.8.2011: «Στην Έκθεσή χθες η Διεθνής Ομάδα Κρίσεων κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό Νίκολα Γκρούεφσκι για τις πολιτικές του επιλογές που καθιστούν ομήρους τους Μακεδόνες».
Αν υποτεθεί ότι το νεαρό Κράτος ενσωμάτωνε εξεπλήρωνε, μέσω Τρίτων, την Ελληνική Μακεδονία, θα γίνονταν Επαρχία ενός δευτέρου Ελληνικού Κράτους. Αυτό δείχνουν όλα τα στοιχεία. Η Ελληνική Μακεδονία εκτείνεται σε 34.177 τετραγωνικά χιλιόμετρα με μεγάλους ορεινούς όγκους, διακοπτόμενους όμως από τις ευφορότερες πεδιάδες της Ελλάδος με πλήρως αρδευόμενες εκτάσεις, με υψηλής αποδόσεως καλλιέργειες και πλήρη εκμηχάνιση. Παράγει το 72% της συνολικής ενέργειας της Ελλάδος και οι Έλληνες κάτοικοί της υπερβαίνουν τα 2,5 εκατομμύρια. Το ΑΕΠ είναι τριπλάσιο του γειτονικού Κράτους. Υψηλής δυνάμεως και ποιότητος όλες οι υποδομές της, τα τρία Πανεπιστήμιά της και τα δίκτυά της. Το Κράτος των Σκοπίων έχει έκταση 25.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα με μεγάλους ορεινούς όγκους και 2.034.000 κατοίκους. Λιγότεροι από  1.100.000 άτομα δηλώνουν «Μακεδόνες». Η Ελλάδα είναι στους 5 πρώτους εμπορικούς εταίρους και παραμένει ο υπ’ αριθμόν 1 ξένος επενδυτής. Οι ελληνικές επενδύσεις δημιούργησαν 18.000 θέσεις εργασίας και υπερβαίνουν το 1,2 δισ. ευρώ. Ελέγχουν το διυλιστήριο, δίκτυα καυσίμων, τη μεγαλύτερη Τράπεζα, αλυσίδες πολυκαταστημάτων κ.ά.
Παρά την επιθετικότητά του το Κράτος των Σκοπίων είναι ένα σημαντικό μέρος του ευρύτερου ζητήματος. Λόγω της κεντρικής γεωστρατηγικής θέσεώς του, της επισφαλεστάτης πολυεθνικής του συνθέσεως, των κατεστημένων αλυτρωτικών ψυχώσεών του στον σλαβικό πληθυσμό του και του ολοκληρωτικού καθεστώτος του, αποτελεί τόσο κράτος-βόμβα όσο και ευάγωγο πιόνι στη βαλκανική σκακιέρα που μπορεί να χρησιμοποιήσουν τρίτες Δυνάμεις σαν άξονα στροφής στο ευρύτερο στρατηγικό θέατρο των επιχειρήσεων. Το χρησιμοποιεί ήδη η Τουρκία η οποία ελέγχει τα δύο αεροδρόμιά του, τον εμπορευματικό αερολιμένα του και το ισχυρό Ισλάμ. Για την Ελλάδα έχει πάντοτε κεφαλαιώδη σημασία η φιλία και η στενή συνεργασία με τα Σκόπια. Αυτό το ισχυρό μήνυμα φιλίας θα εκπέμψουμε έμπρακτα στους γείτονές μας οι Έλληνες Μακεδόνες από τη Θεσσαλονίκη πολύ σύντομα.

Ν. Ι. Μέρτζος
m1
Μέλος αρχαίου ελληνικού μνημείου με ελληνική επιγραφή Μακεδονία εκτίθεται στο Κυβερνητικό Μέγαρο των Σκοπίων

Η αριστερά κλείνει την μεταπολίτευση.


Γράφει ο Ανδρέας Σταλίδης.
Δημοσιεύθηκε στην Εστία στις 23.02.2016
aristera
Εκτός από την έκφραση «capital controls» που μπήκε στη ζωή μας το 2015, υπάρχει μία ακόμη έκφραση που χρησιμοποιήθηκε εκτενώς πέρυσι: «πρώτη φορά αριστερά». Οι χρήσεις της είναι κυρίως δύο: αφ’ ενός για να ενθουσιαστεί το κοινό από την -επιτέλους- ανάδειξη της αριστεράς στην εξουσία, αφ’ ετέρου για να αποστασιοποιθούν οι πράξεις εξουσιολαγνείας από το περιβόητο «ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς», διότι «δεν είναι δυνατόν να είναι αριστερά αυτό». Και όμως, είναι αριστερά σε όλα και όχι απλώς δεν κάνει τίποτα καινούργιο, αλλά αποτελεί την πεμπτουσία της μεταπολίτευσης.
Στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων («Εστία» 15.12.15) είναι αριστερά να διανθίζεις τη δημόσια σφαίρα πέραν των οικονομικών, με έναν πόλεμο αξιών και να παραδίδεις αυτήν την ατζέντα στον σκληρό πυρήνα των στελεχών σου.
Στο μεταναστευτικό («Εστία» 30.12.15) είναι αριστερά να κλείνεις τα κέντρα υποδοχής, να ανακοινώνεις 6μηνη άδεια παραμονής σε όλους, να κηρύττεις ότι δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα και τελικά να εκπέμπεις σήμα προς όλους ότι θα περάσουν χωρίς προβλήματα στη χώρα. Είναι αριστερά επειδή θεωρεί τους κατατρεγμένους μετανάστες ως εν δυνάμει ιδεολογικούς συμμάχους και ότι τα κοινά των ανθρώπων υπερβαίνουν τα έθνη και τις συλλογικές ταυτότητες.
Στα δημοσιονομικά («Εστία» 13.1) είναι αριστερά να προσβλέπεις στην αύξηση των φόρων αντί της μείωσης δημοσίων δαπανών για να εξισορροπήσεις τον προϋπολογισμό.
Στα ιδεολογικά (Εστία 26.1) είναι αριστερά να είσαι κρατικιστής στα οικονομικά και φιλελεύθερος στα κοινωνικά.
Στα φορολογικά είναι αριστερά να διχάζει η ρητορική σου την κοινωνία και να απευθύνεσαι μόνο σε μία μερίδα της κοινωνίας θεωρώντας τους άλλους ταξικούς εχθρούς. Ανεξάρτητα του ότι οι περισσότεροι από όσους ευφραίνονται από τη ρητορική σου δεν γνωρίζουν ότι μάλλον τους θεωρείς και αυτούς προνομιούχους.
Στην παιδεία είναι αριστερά να επαναφέρεις τον νόμο για την παιδεία του ΠΑΣΟΚ του 1982, να αποκηρύσσεις την αριστεία και να αποτάσσεσαι την αξιολόγηση σε όλες τις βαθμίδες.
Στην ανάγνωση της Ιστορίας είναι αριστερά να αποδομείς την εθνική ταυτότητα, να θεωρείς εν πολλοίς ταξική την ελληνική επανάσταση και να φτάνεις στο σημείο να υποβαθμίζεις διώξεις και καταστροφές του ελληνισμού στο όνομα της βελτίωσης διμερών σχέσεων με τους γείτονες μέσω της επανασυγγραφής σχολικών εγχειριδίων.
Στο ύφος και τη δημόσια παρουσία είναι αριστερά να μη σέβεσαι εθνικούς ύμνους, πρωτόκολλα και την στοιχειώδη ενδυματολογική ευπρέπεια.
Στην διαπραγματευτική τακτική («Εστία» 9.2) είναι αριστερά να εγκλωβίζεσαι από τυχοδιωκτισμούς και τεχνάσματα, διότι κλεισμένος στο ιδεολογικό κλουβί σου και απομακρυσμένος από την πολύτιμη εμπειρία τριβής διπλωματικών σχέσεων, υπερτιμάς τη στρατηγική της μπλόφας.
Στην διαχείριση του δημοσίου είναι αριστερά η διόγκωσή του, ακόμα και η επαναφορά των επίορκων δημοσίων υπαλλήλων.
Στην διαχείριση των ΜΜΕ είναι αριστερά η αδικαιολόγητη επιβολή αυστηρών περιορισμών στον αριθμό τηλεοπτικών δικτύων και είναι αριστερά η χρήση των διευθυντών του κομματικού σου έντυπου οργάνου στη διοίκηση της δημόσιας ΕΡΤ.
Το μόνο που δεν είναι αριστερά είναι η έμφαση στους οικογενειακούς δεσμούς στην πρόσληψη ημετέρων σε δημόσιες θέσεις. Ως προς αυτό, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ τα χρόνια της μεταπολίτευσης θεώρησαν ύψιστο κριτήριο επιλογής τη θητεία στο κόμμα. Η αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ύψιστο κριτήριο την οικογένεια. Ε, αυτό ναι, ήταν ομολογουμένως μία αναπάντεχη πρωτοτυπία!
Συνολικά, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εκφράζει κάτι που να λογίζεται ως καινούργιο. Εκφράζει τον σκληρό πυρήνα του πνεύματος της μεταπολίτευσης, την κοσμοθεωρία που αποτέλεσε το υπόβαθρο του ΠΑΣΟΚ, αλλά και της Νέας Δημοκρατίας ως ένα βαθμό. Γι’ αυτό, η παρούσα κυβέρνηση δεν αποτελεί την αρχή της μετα-μεταπολιτευτικής περιόδου, αλλά την σφραγίδα του τέλους της μεταπολίτευσης.
Υγ. Το πρωτοσέλιδο και οπισθόφυλλο της Εστίας 23.2.2016

Η θεραπεία της μοναξιάς (Αν είσαι μόνος πρέπει να το διαβάσεις)


Ἂν εἶσαι μόνος ἀδελφέ, ἅρπαξε τὴν εὐκαιρία. Ἀνάπεμπε ὕμνους στὸν Τρισάγιο Θεό μας. Δόξαζέ Τον πολλὲς φορὲς στὴν διάρκεια τῆς ἡμέρας, διότι κάποιοι ἄλλοι Τὸν ὑβρίζουν καὶ Τὸν βλασφημοῦν (καθημερινῶς).

Ὕμνει τὴν Παναγία μας, λέγε τοὺς Χαιρετισμούς της. Εἶναι ἔργο ἀγγελικό. Τώρα δὲν ἔχεις πλέον ἄλλες μέριμνες καὶ φροντίδες οἰκογενειακές. Ἴσως εἶσαι καὶ συνταξιοῦχος. Ἐκμεταλλεύσου τὴν περίστασι. Ἁγίαζε τὸν χρόνο σου.

Εἴσελθε εἰς τὸ «ταμεῖον» σου [σε ένα ήσυχο σημείο ή "στην καρδιά σου"] καὶ προσεύχου, ἀδελφέ μου, μὴν ἀμελεῖς αὐτὸ τὸ καθῆκον. Ἔχομε εὐθύνη γιὰ τὴν κατάστασι ποὺ ἐπικρατεῖ γύρω μας.

Προσεύχου γιὰ ὅλο τὸν κόσμο, γιὰ τὴν ταλαίπωρη πατρίδα μας ποὺ τὴν συκοφάντησαν, ν᾿ ἀναστηθῇ καὶ πάλι. Γιὰ τὴν μετάνοια καὶ συντριβὴ τῶν ὀρθοδόξων ἑλλήνων.

Γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἀγωνίζονται στὴν πρώτη γραμμὴ —γιὰ νὰ κρατήσουν τὴν ὀρθόδοξη πίστι ἀλώβητη ἀπὸ τοὺς ποικιλώνυμους ἐχθρούς της καὶ ἰδιαιτέρως ἀπὸ τὴν παναίρεσι τοῦ οἰκουμενισμοῦ— καὶ πολεμοῦνται λυσσωδῶς.

Ν᾿ ἀναδειχθοῦν κι ἄλλοι ὁμολογηταὶ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καὶ Ἱεράρχες ἄξιοι «ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι».

Κλεῖσε τὴν τηλεόρασι· δὲν σοῦ προσφέρει τίποτε.

Καὶ προσεύχου, ἀδελφέ μου, κάνεις πολὺ σπουδαῖο ἔργο:

Γιὰ τὴν ἑλληνορθόδοξη οἰκογένεια, νὰ μὴ χάσῃ τὴν δομή της· νὰ μὴν σαλευθοῦν τὰ θεμέλιά της.

Γιὰ τοὺς ἀσθενεῖς, γιὰ τοὺς γέροντες καὶ τοὺς διακονητές τους, γιὰ δύναμι καὶ ὑπομονή..

Γιὰ τοὺς νοσηλευομένους στὶς ἐντατικὲς κλινικές, γιὰ ὑπομονή.

Γιὰ τοὺς γιατροὺς καὶ νοσηλευτάς, νὰ τοὺς φωτίζῃ ὁ Θεὸς νὰ δίνουν τὶς κατάλληλες διαγνώσεις, νὰ κάνουν σωστὲς ἐνέργειες.

Προσεύχου γιὰ τοὺς ἐκπαιδευτικούς μας, νὰ μεταφέρουν τὰ ἑλληνοχριστιανικὰ ἰδεώδη, τὰ ἰδανικὰ τῆς φυλῆς, στὰ παιδιά μας. Νὰ μείνουν ὄρθιοι στὶς ἐπάλξεις, στὸ καθῆκον, στὴν ἀποστολή τους.

Γιὰ τοὺς ἐργαζομένους, γιὰ τοὺς πολλοὺς ἀνέργους, γιὰ τοὺς ἀπογοητευμένους, νὰ μὴ χάσουν τὴν ἐλπίδα τους στὸ Θεὸ καὶ ἔλθουν σὲ ἀπόγνωσι.

Γιὰ τοὺς φυλακισμένους, μάλιστα δὲ διὰ τοὺς ἀδίκως φυλακισμένους, γι᾿ αὐτοὺς ποὺ τοὺς συμπαραστέκονται.

Γιὰ τὰ ἐγκαταλελειμμένα, γιὰ τὰ παραβατικὰ παιδιά. Γιὰ τοὺς νέους μας, γιὰ τοὺς ναρκομανεῖς, γιὰ τοὺς πλανεμένους, νὰ βροῦν τὴν ὁδὸ τῆς σωτηρίας.

Γιὰ τοὺς πολυτέκνους, γιὰ τοὺς χρεωμένους.

Προσεύχου γιὰ τὴν ἀφύπνισι καὶ ἑνότητα τοῦ ὀρθοδόξου ἑλληνικοῦ λαοῦ!

Γιὰ τὸ μικρὸ ποίμνιο [δηλ. τους λίγους και απομονωμένους πιστούς].

Γιὰ τὴν προστασία πάντων ἡμῶν ἀπὸ τὰ ἐπερχόμενα δεινά!

Γιὰ τοὺς μοναχικοὺς ἀνθρώπους, ὅπου κι ἂν βρίσκωνται, στὴν Ἑλλάδα ἢ στὸ ἐξωτερικό.

Γιὰ τὸν Ἱερὸ κλῆρο· γιὰ τοὺς ἐργαζομένους ὑπὲρ τῆς δόξης τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Κάνεις πολὺ σπουδαῖο ἔργο.

Προσεύχου ἰδιαιτέρως γιὰ τοὺς κεκοιμημένους ἀδελφούς μας, γιὰ τὴν ἀνάπαυσί τους· τὸ περιμένουν. Εἶναι ἡ καλύτερη ἐλεημοσύνη καὶ ἱεραποστολή.

—Μελέτα τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, τὴν ἁγία Γραφή! Ἰδιαιτέρως τὴν Καινὴ Διαθήκη. Ἐμβάθυνε σ᾿ αὐτήν. Θὰ γλυκαίνεται «ὁ λάρυγξ» σου, θὰ φωτίζεται ὁ νοῦς σου, θὰ ἠρεμῇ ἡ ψυχή σου. Καθὼς καὶ τὸ Ψαλτήριο.

Ἂν εἶσαι μόνος, ἀδελφέ, ἂν ἔχῃς αὐλὴ ἢ μπαλκόνι, ρίξε λίγα ψίχουλα σ᾿ ἕνα σκεῦος, γιὰ νά ᾽ρθουν περιστέρια ἢ ἄλλα πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ· θὰ ἔχῃς πολὺ καλὴ συντροφιὰ καὶ θὰ χαίρεσαι. Μίλα μαζί τους.

Φύτεψε καὶ λίγα λουλούδια ἢ δένδρα, ἂν ἔχῃς χῶρο, καὶ δόξαζε τὸν Θεό.

Ἡ ἀγαθή Του Πρόνοια στὴν δυσκολία ἢ ἀρρώστια σου δὲν θὰ σ᾿ ἀφήσῃ. Θὰ προνοήσῃ γιὰ σένα. Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ σ᾿ ἐγκαταλείψῃ; Ἀφοῦ φροντίζει γιὰ τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ· γιὰ σένα τὸ πλάσμα τῶν χειρῶν του, τὸν λογικὸ ἄνθρωπο, γιὰ τὸν ὁποῖο ἔχυσε τὸ αἷμα του πάνω στὸν σταυρό, θ᾿ ἀδιαφορήσῃ;

Ἐσύ, μόνο, ἔλπιζε εἰς Αὐτόν.

Ἂν εἶσαι μόνος, ἀδελφέ, ἔχεις πολλὰ νὰ κάνῃς.
πηγή

Η ΕΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΣΟΜΠΟΛΕΦ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ




Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Στις 3 Φεβρουαρίου του 2016, η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας έχει προβεί στην αγιοκατάταξη του Αγίου Σεραφείμ Σόμπολεφ, Αρχιεπισκόπου Μπογκοτσάροφο (1881-1950). Έχει προηγηθεί  αγιοκατάταξή του το έτος 2002, από την Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας, καθότι ως Αρχιερέας εποίμανε τις Ρωσικές ενορίες της Βουλγαρίας, στα δύσκολα χρόνια του αντίθεου κομμουνισμού.
Στο «Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας προς τον ευαγή κλήρο, τους μονάζοντες και πάντα τα πιστά τέκνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας» στις (3/2/2016), γίνεται μεταξύ άλλων αναφορά τόσο στην Πανορθόδοξο Σύνοδο, όσο και στο παράδειγμα του Αγίου Σεραφείμ Σόμπολεφ, Αρχιεπισκόπου Μπογκοτσάροφο (1881-1950).
Στην αναφορά για την Πανορθόδοξο Σύνοδο που θα συνέλθει στην Κρήτη, μεταξύ άλλων αναφέρονται και τα εξής: «Κατά το παρόν προετοιμάζεται η Πανορθόδοξος Σύνοδος, στην οποία θα συμμετάσχουν Επίσκοποι πασών των κοινώς αναγνωρισμένων αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών. Η έναρξη αυτή προβλέπεται φέτος στην Κρήτη κατά την ημέρα της Αγίας Πεντηκοστής. Αρχιερείς, οι οποίοι θα εκπροσωπούν την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας στην Πανορθόδοξη Σύνοδο, απαρεγκλίτως τη αληθεία του Χριστού στοιχούντες και συμμορφούμενοι με την επί μία και πλέον  χιλιετία από την Εκκλησία μας ακολουθούμενη ανόθευτη αγιοπατερική Παράδοση, θα πρέπει από κοινού με εκπροσώπους των λοιπών κατά τόπους Εκκλησιών να δώσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις, στις οποίες έχει να απαντήσει το πλήρωμα της Ορθοδοξίας» (από την ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Ρωσίας).
Θα σταθούμε στην ομολογιακή επιμονή «απαρεγκλίτως τη αληθεία του Χριστού στοιχούντες και συμμορφούμενοι με την επί μία και πλέον  χιλιετία από την Εκκλησία μας ακολουθούμενη ανόθευτη αγιοπατερική Παράδοση», με τη διάπυρο ευχή να ακολουθηθεί και τώρα στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.
«Πειστικός, δυναμικός και εμφαντικός ακούγεται ο Άγιος», αναφέρει το ‘’Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Ρωσίας’’ για τον Άγιο Σεραφείμ Σόμπολεφ, «όταν μιλάει για την ανάγκη διατηρήσεως της Ορθοδόξου πίστεως: ‘’Το ουσιώδες της Εκκλησίας έγκειται στο αμετάβλητο της δογματικής και της ηθικής – κανονικής διδασκαλίας αυτής, η οποία απορρέει από τον Ίδιο, τον Κύριο Ιησού Χριστό.  Αυτός ο αμετάβλητος χαρακτήρας της  Ορθοδόξου Εκκλησίας, ότι αυτή απολύτως ανόθευτη διατηρεί την αποστολική πίστη, είναι το κύριο χαρακτηριστικό της, το οποίο την διακρίνει από όλες τις λοιπές ομολογίες και δόγματα’’. Αυτή την κατανόηση θα πρέπει να έχει ως γνώμονα η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας». 
Ο λόγος του Αγίου Σεραφείμ Σόμπολεφ, αρκεί για να καταρρίψει τις αναφορές στο κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον», της δημοσιευθείσας απόφασης της Συνάξεως των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, που πραγματοποιήθηκε στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ Γενεύης  (21-28 Ιανουαρίου 2016).
«Η πιο μεγάλη του φροντίδα (του Αγίου Σεραφείμ Σόμπολεφ) ήταν η πιστή τήρηση των εντολών της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας.  Γι’ αυτό και τα πνευματικά του τέκνα τον ονόμασαν αργότερα ‘’συνείδηση της Ορθοδοξίας’’.  Πολέμησε τον Οικουμενισμό και οποιεσδήποτε άλλες αλλοιώσεις της Θείας διδασκαλίας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο βίος του, όπως έχει μεταφραστεί από τον π. Γεώργιο Κονισπολιάτη (από το ιστολόγιο προσκυνητής).
Η αγιοκατάταξη του Αγίου Σεραφείμ Σόμπολεφ, από την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας και από την Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας, ας γίνει αφορμή για να ακολουθηθεί το παράδειγμά του και να τηρηθεί Ορθόδοξη στάση, στην μέλλουσα να συνέλθει Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Μαύρα πανιά απ’ το Αιγαίο




Εν πρώτοις μια μικρή σύνοψη. Οταν πριν από λίγο καιρό ο κ. Τσίπρας είχε αναρωτηθεί ρητορικώς «αν έχει σύνορα η θάλασσα», είπαμε ορισμένοι ότι πρόκειται για ένα σχήμα λόγου. Την επόμενη μέρα όμως, ύστερα από δεύτερες σκέψεις (οι δεύτερες σκέψεις είναι πράγμα καλόν), είπαμε ορισμένοι ότι τέτοιες (ρητορικές έστω) ερωτήσεις δεν επιτρέπεται να τις εκστομίζει ένας πρωθυπουργός.
Την τρίτη ημέρα (και βλέποντας τα τουρκικά δημοσιεύματα) θυμηθήκαμε όλοι ότι παρόμοιον τι λέγει η Τουρκία για τα θαλάσσια σύνορα στο Αιγαίο (όπου αμφισβητεί συνθήκες , γκριζάρει ζώνες και διεκδικεί εδάφη) - διότι... παραδόξως η θάλασσα όχι μόνον έχει σύνορα, αλλά στην επιφάνειά της φύονται εδάφη, ενώ στους βυθούς της ανθεί πλούτος. Την τέταρτη ημέρα θέμα ελέγχου των συνόρων στο Αιγαίο έθεσε η κυρία Μέρκελ. Ζητώντας κοινές ελληνοτουρκικές περιπολίες επί των συνόρων που αμφισβητεί η Τουρκία, επί της θαλάσσης που δεν έχει σύνορα, επί των κυμάτων που βάδισε ο Χριστός και πάει λέγοντας. Το γλυκό είχε δέσει.
Οχι, η ελληνική κυβέρνηση δεν ελέγχεται για κάποια συνωμοσία προς όφελος της Γερμανίας ή της Τουρκίας, ελέγχεται όμως για αμέλεια (επειδή άφησε όλα αυτά να συμβούν), για μπουνταλοσύνη (επειδή όλα αυτά δεν τα προέβλεψε) και για τον συνήθη μας ραγιαδισμό (διότι σε όλα αυτά δεν αντέδρασε).
Από ’κεί και πέρα άρχισε το γαϊτανάκι που ξεκίνησε από τα περί Frontex κι έχει φθάσει (έως τώρα) στην ενεργοποίηση του ΝΑΤΟ (και βλέπουμε). Το ουσιώδες σε όλη αυτή τη διαδικασία ήταν ότι κάθε φορά η Αθήνα πιανόταν στον ύπνο (διαβουλεύσεις Αγκυρας-Βερολίνου ή Βερολίνου-Αγκυρας), ότι κάθε φορά ευρίσκετο προ τετελεσμένων (αποφάσεις Ενωσης, αποφάσεις Βερολίνου-Αγκυρας) και ότι κάθε φορά έτρεχε εκ των υστέρων να σώσει ό,τι μπορούσε - ή δεν έτρεχε καθόλου, υποκύπτοντας στα τετελεσθέντα. Τίποτα, ουδεμία πολιτική ή στρατιωτική κίνηση έγινε με πρωτοβουλία των Αθηνών.
Τώρα έχουμε βρεθεί σε μια κατάσταση στο Αιγαίο άνευ προηγουμένου. Η Τουρκία έχει δεσμεύσει όσες περιοχές θέλει για όσο θέλει προς εκτέλεσιν ασκήσεων. Η Τουρκία προωθεί πλέον και μέσω του ΝΑΤΟ τις θέσεις της για τις γκρίζες ζώνες (συνεπώς, την αναθεώρηση των συνθηκών και τη διεκδίκηση εδαφών). Η Τουρκία ανατρέπει τα όρια του FIR Αθηνών για την έρευνα και τη διάσωση. Χωρίζει επιχειρησιακά (κατ’ αρχάς) το Αιγαίο στα δύο, ένθεν κι ένθεν του 25ου Μεσημβρινού. Υπενθυμίζει το αποστρατιωτικοποιημένο της Δωδεκανήσου, με έναν λόγο
η Τουρκία ακούμπησε στο τραπέζι του Προσφυγικού μια πολιτική διεκδικήσεων εναντίον της Ελλάδος που χτίζει (και διευρύνει) επί τριαντακονταετίαν. Ως τώρα η πολιτική αυτή αντιμετωπιζόταν απ’ την Ελλάδα διά του «κατευνασμού» (ο οποίος θα είχε ήδη αποβεί καταστροφικότερος, αν η Τουρκία δεν υπολόγιζε το υψηλό κόστος που θα πλήρωνε ένεκεν του φιλότιμου των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, αν χτυπούσε). Τώρα η Ελλάδα στην πολιτική του «κατευνασμού» έχει προσθέσει και την αδυναμία μιας χώρας που βρίσκεται υπό κατοχήν, όπως και την ασχετοσύνη μιας κυβέρνησης που παρακολουθεί το καραβάνι των εξελίξεων να την προσπερνά και τα σκυλιά να λιάζονται.
Στο μεταξύ η Τουρκία αυξάνει τα ποτάμια των προσφύγων προς τα ελληνικά νησιά (σαν να αποβιβάζει στράτευμα), μπλοκάρει τις επαναπροωθήσεις προς το εσωτερικό της και προσπαθεί να δημιουργήσει ένταση (ακόμα και θερμό επεισόδιο) με στρατιωτικές προβοκάτσιες στο Αρχιπέλαγος.
Ακόμα και όταν οι επιλογές της Τουρκίας (να χειραγωγήσει την τακτική του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο) δεν της βγαίνουν, τούτο δεν οφείλεται σε ελληνικές πρωτοβουλίες. Την Ελλάδα ως τώρα τη σώζει ένας από μηχανής θεός που ταυτοχρόνως μας φωνάζει συν Αθηνά και χείρα κίνει, πλην όμως εις μάτην.
Η Τουρκία έχει απλώσει πολύ τραχανά, στη Συρία, στο Κουρδιστάν, στο εσωτερικό της. Προσπαθεί να εκμεταλλευθεί το προσφυγικό (στη δημιουργία του οποίου συμμετέχει) εκβιάζοντας την Ευρώπη. Παρ’ ότι η Ευρώπη γνωρίζει από καιρό με ποιον έχει να κάνει, αντιμετωπίζει την Τουρκία σαν ισοδύναμο και ισοϋψή εταίρο. Η Τουρκία ανοίγει και πάλι ένα-ένα τα κεφάλαια της ενταξιακής διαδικασίας, χωρίς ως τώρα να έχει εκπληρώσει κανένα από τα προαπαιτούμενα. Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα η Κύπρος κινδυνεύει να αλωθεί τελείως. Η Τουρκία με την κατάρριψη του ρωσικού πολεμικού αεροσκάφους προσπάθησε να προβοκάρει τις ΗΠΑ (και το ΝΑΤΟ), ώστε οι δυνάμεις αυτές να εξαναγκασθούν σε μια πολιτική (ρήξης με τη Ρωσία, ου μην αλλά και πιθανής εμπλοκής) που δεν είχαν επιλέξει και σχεδιάσει οι ίδιες. Τώρα η προέλαση των δυνάμεων του Ασαντ με την υποστήριξη της Ρωσίας, η διεύρυνση (και η ένωση) των κουρδικών θυλάκων στη βόρεια Συρία, η ευμενής πολιτική των ΗΠΑ απέναντι στους Κούρδους, η δυσφορία (επιθετική δυσφορία) του Ισραήλ εναντίον του Ερντογάν, η εμφάνιση στη σκακιέρα ενός μη απομονωμένου πλέον Ιράν, η παγιωμένη εχθρότητα της Αιγύπτου, η καθιέρωση της παρουσίας των Κούρδων του Ιράκ ως ενός εν δυνάμει κράτους, ο εμφύλιος πόλεμος και τα ασύμμετρα χτυπήματα μέσα στην ίδια την Τουρκία,
έχουν μετατρέψει το νέο οθωμανικό δόγμα Νταβούτογλου «κανένα πρόβλημα με κανέναν» σε «σοβαρά προβλήματα με όλους». Κάτι τέτοιο ήταν αναπόφευκτο, διότι το «κανένα πρόβλημα με κανέναν» του Νταβούτογλου σήμαινε στην πραγματικότητα τη λύση όλων των προβλημάτων προς όφελος της Τουρκίας. Πράγμα αδύνατον. Διότι ακόμα και αν η Τουρκία είχε την ισχύ να λύσει (διά πολέμων) όλα τα προβλήματα προς όφελός της, αυτό ακριβώς θα ήταν το επόμενο πρόβλημά της.
Εκτεθειμένη λοιπόν η Τουρκία σε πλήθος μετώπων στον Νότο, την Ανατολή, τον Βορρά κι εντός της, παίζει στο Αιγαίο χωρίς αντίπαλο, μάλιστα σε συμμαχία με τη Γερμανία (όπως το 1914-18), έστω κι αν λόγω της πολυπραγμοσύνης της μπορεί να θέτει και να θέσει σε δοκιμασία τις σχέσεις της με τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την Ενωση. Καμία ανάσχεση όμως της Τουρκίας δεν οφείλεται ούτε θα οφείλεται στην (πιεζόμενη απ’ την Τουρκία) Ελλάδα, αλλά στις στραβές που η Τουρκία κάνει εναντίον όλων.
Το ΝΑΤΟ βρίσκεται τώρα αναπτυγμένο σε νερά από τα οποία διέρχονται ρωσικά πολεμικά σκάφη για να φθάσουν στη Συρία ή να επιστρέψουν απ’ αυτήν. Στα ίδια νερά οι Τούρκοι βγάζουν τα δικά τους πολεμικά με λυμένο το ζωνάρι για καυγά εις όσα μας αφορούν (κυριαρχία, έρευνα, διάσωση), ενώ τα δουλεμπορικά τους αποβιβάζουν στα ελληνικά νησιά όλο και περισσότερους καταδιωγμένους.
Και η Ελλάδα;
Τα χειρίζεται όλα αυτά επικοινωνιακώς (όταν καταλαβαίνει τι της γίνεται). Διότι συνήθως δεν καταλαβαίνει ή δεν θέλει να καταλάβει. Το... «βέτο» του κ. Τσίπρα κράτησε δεκατρείς ώρες, οι υποσχέσεις που έλαβε εξαερώθηκαν, όπως και άλλες φορές (όλες) από την υπογραφή του μνημονίου κατ’ αρχάς, κι από έξαρση του προσφυγικού στη συνέχεια.
Ο κ. Τσίπρας θα έπρεπε, μετά από τόση κακοποίηση που έχει υποστεί, να έχει καταλάβει ότι η Ενωση δεν τηρεί ποτέ τις υποσχέσεις της αλλά τηρεί πάντα τις απειλές της. Οταν έχει να κάνει με ψοφοδεείς. Τώρα η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει το αποτέλεσμα του προβλήματος που δεν μπορεί να λύσει. Κινδυνεύει να βρεθεί πλημμυρισμένη από χιλιάδες κυνηγημένους ανθρώπους, εγκλωβισμένους μεταξύ των σκοπιανών συνόρων και των τουρκικών συνόρων. Σε μια μέγγενη.
Τι μέλλει γενέσθαι; άγνωστον. Το πρόβλημα έχει υπερβεί την ελληνική κυβέρνηση και εξελίσσεται σε εθνικό κίνδυνο. Αν δεν εκτονωθεί εγκαίρως, ακόμα και η ανθρωπιστική πλευρά του προβλήματος θα εκφυλισθεί σε ένα πεδίο δράσης επιτήδειων, ΜΚΟ, πρακτόρων, τρομοκρατών, φασιστών και ρατσιστών, γενικευμένης παραοικονομίας, μιας διαρκούς αποσταθεροποίησης.
Η ελληνική κυβέρνηση άγεται και φέρεται από τα γεγονότα. Αδρανεί πνιγμένη στους μύθους της και μια κουτοπόνηρη ανάλυση που κάνει για όλα (αίφνης, λόγου χάριν, ανακάλυψε ότι την περικοπή των συντάξεων δεν τη θέλει μόνον το ΔΝΤ αλλά και οι Ευρωπαίοι) - έλα, ρε! Η κυβέρνηση ανακάλυψε τώρα ότι ο ΟΓΑ, φέρ’ ειπείν, μπορεί και να μην συμπεριληφθεί στο ένα κι ενιαίο ασφαλιστικό ταμείο (που ούτε η Τρόικα ζήτησε ποτέ) - έλα, ρε! Η κυβέρνηση αδρανεί
περιμένοντας τον Γκοντό. Διότι απ’ όταν γονάτισε, παραδέχθηκε ότι πρέπει να εφαρμόζει (και να βρίσκει τους τρόπους για να το κάνει) πολιτικές που τις επιβάλλονται, χωρίς να μπορεί να προτείνει η ίδια όχι μόνον δικές της πολιτικές, αλλά ούτε καν εναλλακτικές, όπως το παράλληλο πρόγραμμα και τα ισοδύναμα απέδειξαν.
Η έξοδος της Ελλάδας από τη Σένγκεν με δική της πρωτοβουλία θα είχε ίσως μια λογική, διότι έτσι η χώρα θα έπαυε να είναι πύλη εισόδου στην Ενωση και συνεπώς θελκτικός προορισμός για τους πρόσφυγες. Οι παρενέργειες όμως από πλευράς Ενωσης πάνω στη μνημονιοκρατούμενη Ελλάδα σε μια τέτοια περίπτωση είναι απροσδιόριστες. Διότι στρατηγική της Ελλάδας είναι να μη μελετά, να μη γνωρίζει, να μην προετοιμάζεται, να μην έχει plan B για οτιδήποτε, στρατηγική μας είναι να μην έχουμε στρατηγική.
Μαύρα πανιά, μαύρα μαντάτα...
 ΣΤΑΘΗΣ