Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Επάρκεια


http://1.bp.blogspot.com/-GBHz1M71LLc/UDVYspBLmHI/AAAAAAAADAk/5PPYrQUIFgQ/s1600/DSC06660_fhdr_resize.jpg
Είναι κοντά μου εδώ κι ο Αϊ – Γιώργης
ο μόνος μου γείτονας. Κατοικεί
στο εκκλησάκι που χτίσαν γι’ αυτόν
και το άσπρο του άλογο οι πρόγονοι.
Κι από τότε δεν επαψε να δέχεται
πότε μικρές ανεμώνες, πότε χρυσάνθεμα
και πότε μυρτιές που του φέρνουνε
οι επισκέπτες του. Πηγαίνω κ’ εγώ,
τον βλέπω συχνά, αλλά μόνο
σαν φίλος του. Δεν μου χρειάστηκε
τίποτα. Μου εδόθη εξαρχής ό,τι
είχα ανάγκη να πορέψω
το βίο μου.
Κ’ έχω μέσα μου ακόμη ψωμί καί νερό.

Νικηφόρος Βρεττάκος

Ο... Συνωστισμός των Αρμενίων

Στάθης

Η Τουρκία δεν παραδέχεται τη Γενοκτονία των Αρμενίων, την ονομάζει «βίαιη εκτόπιση πληθυσμών». Παρ’ ότι παραδέχεται ότι αυτή η «βίαιη εκτόπιση» κόστισε τη ζωή σε 800.000 ανθρώπους (στην πραγματικότητα σε 1.500.000), το κράτος αυτό-χαρά-των-γειτόνων του επιμένει ότι δεν επρόκειτο περί γενοκτονίας. Ως προς αυτό
η Τουρκία
έχει το δίκιο του ρηθέντος εκείνου που λέει ότι ο φόνος 10 ανθρώπων είναι φόνος, ο φόνος 100.000 ανθρώπων είναι στατιστική. Αιδημόνως επίσης η Τουρκία προσδιορίζει ως θύματα της περιώνυμης «βίαιης εκτόπισης» όχι τους Αρμενίους ή τους Ελληνες του Πόντου που τους ακολούθησαν, αλλά γενικώς κάποιους «πληθυσμούς». Πώς λένε
κάτι παρ’ ημίν «εκσυγχρονιστές» ραγιάδες ότι είμαστε (σ.σ.: οι Ελληνες) αρχαίος «πληθυσμός»; - ε, το ίδιο!
Στην πραγματικότητα οι «πληθυσμοί» που εκκαθάρισαν οι Νεότουρκοι απ’ την Ανατολία ήταν αρχαίοι λαοί και στη διαχρονία τους έθνη, όπως οι Αρμένιοι, οι Ελληνες, οι Ασσύριοι, οι Κούρδοι και άλλοι. Οι οποίοι γνώριζαν επί χιλιάδες χρόνια ποιοι και τι ήταν (πριν να έρθει ο διαφωτισμός -κατά τον κ. Μπαλτά ή την κυρία Ρεπούση- και να τους το... διδάξει). Το δυστύχημα
είναι ότι τα ίδια γνώριζαν και οι Νεότουρκοι. Γνώριζαν ότι οι Οθωμανοί ήταν οι τελευταίοι που εμφανίσθηκαν στη Μικρά Ασία και ότι αποτελούσαν μειοψηφία εν σχέσει με τους λαούς που κατέκτησαν, ανάμεσά τους και τους προγενέστερους Τούρκους (που εμφανίζονται στην περιοχή τούς 6ο-7ο μ.Χ. αιώνες κι ενσωματώνονται στο Βυζάντιο, έως να κάνουν δικές τους ηγεμονίες μετά τον 11ο αιώνα, όπως οι Σελτζούκοι).
Οι Νεότουρκοι λοιπόν έβλεπαν το ευρωπαϊκό τμήμα της οθωμανικής αυτοκρατορίας να αποσαθρώνεται, τα παλαιά έθνη να αναδύονται εκ νέου και αποφάσισαν να δημιουργήσουν στη Μικρά Ασία το δικό τους εθνικό κράτος (διαδικασία που ολοκλήρωσε ο Κεμάλ) εκκαθαρίζοντας τα άλλα έθνη. Κι όχι μόνον στην Ανατολία, αλλά και στην Πόλη. Οπου χιλιάδες χιλιάδων Αρμένιοι δολοφονήθηκαν, ληστεύθηκαν (το τερπνόν μετά του ωφελίμου), βασανίσθηκαν, εκτοπίσθηκαν. Με τον μεταγενέστερο διωγμό των Ελλήνων η διαδικασία ολοκληρώθηκε και η άλλοτε πολυεθνική και κοσμοπολίτισσα Κωνσταντινούπολη έγινε Ιστανμπούλ, όπως τη βάφτισε ο Κεμάλ το 1930...
Τη μαύρη χρονιά του 1915, λίγο μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους κι ενώ μαινόταν ο Μεγάλος Πόλεμος, οι Νεότουρκοι άρχισαν τη διαδικασία εκτουρκισμού (αντιθέτως προς τις αρχικές τους διακηρύξεις για την αξία των εθνών στο πλαίσιο της Αυτοκρατορίας) της Μικράς Ασίας με τρόπους που αργότερα ο Χίτλερ βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέροντες. Ποιος θυμάται τη Γενοκτονία των Αρμενίων, έλεγε καθώς ο ίδιος ετοίμαζε τη Γενοκτονία των Εβραίων, την «τελική λύση» για όλα τα μιάσματα (Εβραίους, κομουνιστές, Σλάβους υπανθρώπους, αναρχικούς, ομοφυλόφιλους, τρελούς) κι όποιους άλλους πήρε ο χάρος του Ολοκαυτώματος.
Ενάμισι εκατομμύριο ψυχές μαρτύρησαν το 1915 και έως το 1922 πολύ περισσότερες. Εξοντώθηκαν με πορείες θανάτου, με εκτελέσεις, με την πείνα και τη δίψα, χωριά και πόλεις κάηκαν, γυναίκες βιάσθηκαν, παιδιά ανασκολοπίσθηκαν. Για όλα αυτά υπάρχουν αθάνατα ντοκουμέντα, καταγραφές, φωτογραφίες, μαρτυρίες, αρχεία, βιβλία - Ιστορία! Ουδείς μπορεί να τα αμφισβητήσει, όπως αμφισβητούν οι νεοφασίστες το Ολοκαύτωμα (παρά τα απροσμάχητα ντοκουμέντα), εκτός κι αν είναι ηλίθιος.
Τον άγριο κι εγκληματικό θρίαμβο του τουρκικού εθνικισμού εναντίον άλλων εθνών, αυτόν που κατήγαγαν οι μεταοθωμανοί Νεότουρκοι, η μεν κεμαλική Τουρκία ολοκλήρωσε, οι δε νεοοθωμανοί του Ερντογάν με σθένος υπερασπίζονται. Ούτε λέξη δεν θέλουν να ακούσουν (και να λυτρωθούν) για γενοκτονίες. Ισως διότι κι άλλα τέτοια παρεμφερή απεργάζονται.
Είναι αλήθεια ότι τους πολέμους των συμφερόντων τούς παρακολουθούν οι πόλεμοι των λέξεων. Με την ανάλογη διαμόρφωση των ρητορικών και της σημειολογίας που επιβάλλονται στις κοινωνίες. Για να «εξηγείται» το παρελθόν, να χειραγωγείται το παρόν και να επιχειρείται (διότι συμβόλαιο με την τύχη ουδείς μπορεί να υπογράψει) η διαμόρφωση του μέλλοντος. Ετσι, για πολλές δυνάμεις, Γενοκτονία των Εβραίων υπήρξε, αλλά όχι Γενοκτονία των Αρμενίων ή των Ελλήνων ή άλλων. Με την
ίδια επιλεκτική λογική οι Σέρβοι έκαναν εθνοκάθαρση, αλλά δεν έκαναν οι Κροάτες. Οι Ταλιμπάν ήταν επαναστάτες όταν τους «δημιουργούσαν» οι ΗΠΑ, αλλά τρομοκράτες όταν στράφηκαν εναντίον τους. Το ίδιο και οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι ή το ISIS. Ο Σαντάμ ή ο Μιλόσεβιτς ήταν καλά παιδιά όσο ήταν σύμμαχοι της Δύσης, αλλά έγιναν τύραννοι όταν η Δύση διαπίστωσε ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερα και περισσότερο τις χώρες τους χωρίς αυτούς. Σήμερα το Ιράκ, η Συρία, η Λιβύη κι άλλα κράτη έχουν γίνει μαύρες τρύπες, αλλά η «εξαγωγή της δημοκρατίας» που τα αλάλιασε είναι αθώα του πετρελαίου, του αίματος και των υδάτων.
Σε αυτό, λοιπόν, το βολικό για τις κυρίαρχες καπιταλιστικές τάξεις πλαίσιο του «αυτοπροσδιορισμού» (που και ορισμένοι αριστεροί ηλιθίως μηρυκάζουν) μπορεί να υπάρχει η «αλήθεια του καθενός» (άνευ της αποδείξεώς της) και ο καθείς να λέει το δικό του «αφήγημα» (πολύ της μόδας η διατύπωση). Ετσι, ο Χρυσαυγίτης μπορεί να παραμυθιάζεται ότι η Σπάρτη ήταν στρατόπεδο εκπαίδευσης πεζοναυτών, ο χίπστερ να νομίζει ότι ο εθνικισμός της FYROM είναι άκακος και τα καλόπαιδα της Διαπλοκής να βρίζουν τον λαό για λαϊκισμό, τους αριστερούς για εθνολαϊκιστές και τους κομμουνιστές για φαιοκόκκινους.
Πρόκειται για μια βολική Βαβέλ - το μεγαλύτερο και πιο εφιαλτικό κατόρθωμα της αντιδραστικής παλινόρθωσης. Του φασισμού των σαλονιών που κυβερνά σήμερα τον κόσμο, επιβάλλοντας παντού την «οικονομία της φρίκης» κι αποψιλώνοντας από παντού τις αστικές δημοκρατίες.
Λένε ορισμένοι, δυστυχώς και αριστεροί που όμως τους έχει αποβλακώσει η πολιτική ορθότης (ο πολυπολιτισμός κι άλλες αμερικανιές του συστήματος), ότι η χρήση του όρου φασισμός για τον χαρακτηρισμό όσων συμβαίνουν στα κέντρα λήψης των αποφάσεων είναι καταχρηστική. Διότι έτσι η έννοια του φασισμού διαχέεται και αποδραματοποιείται. Αριστα! Δηλαδή, οι άνθρωποι αυτοί βλέπουν τον φασισμό σε μια δολοφονική ομάδα σκίνχεντς, αλλά δεν τον διακρίνουν στις δολοφονικές αποφάσεις ενός συνόλου κυβερνήσεων, όταν βομβαρδίζουν χώρες ολόκληρες, όταν εισβάλλουν σε αυτές ή ανατρέπουν το εργατικό δίκαιο σε άλλες. Με έναν λόγο, οι νουνεχείς αυτοί βλέπουν τον φασισμό όταν φοράει μαύρα ρούχα, αλλά όχι όταν φοράει μπλακ τάι, παίρνει μαύρες αποφάσεις και επιδίδεται σε μαύρες πράξεις. Είτε διά των όπλων, είτε διά των τόκων.
Αυτοί που βλέπουν μόνον τον φασισμό των πεζοδρομίων είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι του φασισμού των σαλονιών.
Ομως, για να επανέλθουμε στο θέμα μας, η Τουρκία κάποτε, νωρίτερα ή αργότερα, θα αναγνωρίσει τη Γενοκτονία των Αρμενίων και θα είναι μέρα μεσημέρι. Διότι μπορεί η Ιστορία να κάνει μπρος-πίσω, αλλά πάντα κινείται προς την κατεύθυνση της εναρμόνισης αιτίου και αιτιατού...
πηγή

10 αρωματικά φυτά για το μπαλκόνι σου

Βότανα χρήσιμα στη μαγειρική και με θεραπευτικές ιδιότητες, που μπορούμε να έχουμε σπίτι μας 

Τα αρωματικά φυτά είναι όμορφα και ευωδιαστά, ενώ παράλληλα διαθέτουν πληθώρα χρήσιμων θεραπευτικών ιδιοτήτων καθώς και χρησιμοποιούνται καθημερινά στο μαγείρεμα. Όλο και περισσότεροι τα τελευταία χρόνια διατηρούν τέτοιους είδους φυτά στον κήπο τους ή σε γλάστρες στο μπαλκόνι τους. Τι το καλύτερο από το να κόβεις ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι την ώρα που το χρειάζεσαι;



Αφήνοντας στη άκρη τα πιο γνωστά και διαδεδομένα στην καθημερινότητα μας αρωματικά φυτά (που είναι η ρίγανη, ο μαϊντανός, ο βασιλικός, ο άνηθος κι ο δυόσμος) σας παρουσιάζουμε 10 από αυτά που κάποιος που ασχολείται με τη μαγειρική θα μπορούσε να έχει στο σπίτι του...


Θυμάρι


Ένα από τα διασημότερα Ελληνικά βότανα που συναντάμε σχεδόν παντού. Ανθίζει Ιούνιο-Ιούλιο και έχει μπλε άνθη.
Έχει αντιπυρετικές, τονωτικές και αντισηπτικές ιδιότητες ενώ είναι και μαλακτικό για το στομάχι.
Διαθέτει έντονη γεύση και ταιριάζει με χοιρινό, κοτόπουλο, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κεφτέδες μέχρι πίτες.
Επίσης το θυμαρίσιο μέλι θεωρείται ένα από τα εκλεκτότερα παγκοσμίως.


Δεντρολίβανο


Το δεντρολίβανο αναφέρεται συχνά στην αρχαιότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ιταλία, ενώ υπάρχουν αναφορές πως υπήρξε το δώρο της Αφροδίτης στους ανθρώπους. Επίσης λέγεται πως είναι ένα από τα δυο βότανα που πήραν μαζί τους οι πρωτόπλαστοι όταν εκδιώχθηκαν από τον παράδεισο.
Αντιμετωπίζει πονοκεφάλους και ημικρανίες, ενώ οι πλύσεις με νερό που έχει βράσει δεντρολίβανο θεωρούνται ευεργετικές για το δέρμα και την τριχοφυΐα.
Αποτελεί κλασική επιλογή στη Μεσογειακή κουζίνα, ειδικά με αρνί. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σάλτσες και ντρέσινγκ, ενώ συνδυάζεται τέλεια με πατάτες φούρνου.


Δάφνη


Η δάφνη είναι θαμνώδες δένδρο που είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό.
Το αφέψημα δάφνης απλώνεται σε μέλη του σώματος που πάσχουν από θλάσεις, μυϊκούς τραυματισμούς και ρευματισμούς.
Στη μαγειρική ταιριάζει σχεδόν με τα πάντα, από κρέατα έως όσπρια και λαδερά φαγητά.


Φασκόμηλο


Βότανο που συναντάται στη Μεσόγειο. Στην Ελλάδα είναι πολύ διαδεδομένο στην Κρήτη. Ανθίζει Μάιο-Ιούνιο και έχει μοβ λουλούδια.
Οι θεραπευτικές του ιδιότητες είναι πολλές. Εξαιρετικά τονωτικό, σε αφέψημα βοηθά στην καταπολέμηση της γρίπης, ενώ επίσης έχει καρδιοτονωτικές και αντιδιαβητικές δράσεις.
Στη μαγειρική ταιριάζει με χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρια αλλά και στα όσπρια και το ψωμί.


Μαντζουράνα


Ανθίζει και συλλέγεται τους καλοκαιρινούς μήνες.
Συνιστάται για την αντιμετώπιση κρυολογημάτων, στομαχόπονους, κοιλόπονους, την αϋπνία αλλά κάνει καλό και στην αρτηριακή πίεση.
Στη μαγειρική ταιριάζει με κοτόπουλο, χοιρινό αλλά και πράσινες σαλάτες.


Σχοινόπρασο


Αρωματικό βότανο, δεν βγάζει βολβούς οπότε χρησιμοποιούμε τα φύλλα του.
Συνιστάται για την πέψη, της υψηλή πίεση, περιέχει σίδηρο. Μπορεί επίσης να αντικαταστήσει κατά ένα μέρος το κρεμμύδι, έχει ηπιότερη γεύση και άρωμα, βοηθώντας μας να αποφύγουμε στομαχικές διαταραχές και πρηξίματα.
Στη μαγειρική ταιριάζει με ψάρια, λευκά κρέατα, σάλτσες και ντιπς με βάση γιαούρτι ή μαγιονέζα, καθώς και σε σούπες και σαλάτες για ντεκόρ.


Βαλεριάνα

Βότανο που χρησιμοποιείται κυρίως ως αφέψημα λόγω της ιδιότητάς του να καταπραΰνει τον ανθρώπινο οργανισμό. Στο αφέψημα χρησιμοποιείται η ρίζα. Τα φύλλα χρησιμοποιούνται στην ζαχαροπλαστική, για παράδειγμα ταιριάζει σε κουλουράκια και κρεμώδη γλυκά όπως η πανακότα.



Εστραγκόν (Τάραγκον)


Βότανο σε μορφή θάμνου που προέρχεται από την Ανατολική Ευρώπη και χρησιμοποιείται ευρέως στη Γαλλική κουζίνα, είτε σε φράκια ή αποξηραμένη μορφή.
Συνιστάται για την καλή κυκλοφορία του αίματος και κατά της ναυτίας και της αϋπνίας.
Έχει ιδιαίτερη και έντονη γεύση, οπότε δεν προτιμάται σε μεγάλες ποσότητας στη μαγειρική, όπου πρέπει να προστίθεται στο τέλος του μαγειρέματος. Ταιριάζει με λευκά κρέατα –όπως κοτόπουλο, χοιρινό, κουνέλι- αλλά και σάλτσες και σούπες.


Λουΐζα


Αρωματικό φυτό με ρίζες στην Αμερική.
Ιδιαίτερα αποτοξινωτικό, διουρητικό ενώ αυξάνει και το μεταβολισμό και βοηθάει το πεπτικό σύστημα.
Η λουΐζα έχει λεμονίζον άρωμα και χρησιμοποιείται τόσο στη μαγειρική όσο και τη ζαχαροπλαστική. Από κρέατα, ψάρια και σαλάτες έως γλυκές κρέμες, παγωτά και κέικ.


Αρμπαρόριζα


Ποώδες φυτό που συναντάμε συχνά σε ελληνικούς κήπους, ιδιαίτερα ανθεκτικό καθώς χρειάζεται λίγο πότισμα.
Το αφέψημα της αρμπαρόριζας έχει χαλαρωτικές ιδιότητες ενώ χρησιμοποιείται κατά της ναυτίας και των ημικρανιών.
Η αρμπαρόριζα χρησιμοποιείται συχνά στην παρασκευή λικέρ αλλά κυρίως γλυκών κουταλιού όπως το σταφύλι και το κυδώνι.
πηγή

Οι απίθανοι φωτογράφοι που έχουν κάνει τα πάντα για ένα κλικ

ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ Η ΤΡΕΛΑ ΠΑΝΕ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ
Είναι πάντα σε ετοιμότητα. Δεν διστάζουν να κάνουν ακόμα και τα πιο απίθανα και τρελά πράγματα για τα τραβήξουν την τέλεια φωτογραφία. Αυτοί είναι οι φωτογράφοι που αψήφισαν ακόμα και τη βαρύτητα για το τέλειο κλικ.  

Το να βρεις την τέλεια γωνία και τη σωστή προοπτική για να τραβήξεις την τέλεια φωτογραφία είναι θέμα ταλέντου, ετοιμότητας αλλά όπως αποδεικνύεται και τρέλας.

Φωτογράφοι αφοσιωμένοι στην τέχνη τους περπατούν σε ενεργό ηφαίστειο, ταξιδεύουν σε εμπόλεμες ζώνες και παραμονεύουν σε εξωτικά, απόμακρα και πολλές φορές επικίνδυνα μέρη για να τραβήξουν την τέλεια φωτογραφία.  










Πηγή

Έφτασαν και στην Κατούνα «οι φωτεινές δυνάμεις του Ζεύς», το «κοσμικό πυρ» τα «ενεργά ύδατα», οι παραλογισμοί και οι φαιδρότητες του νεοπαγανισμού.



https://i.ytimg.com/vi/kYRhzjeDVeU/hqdefault.jpg

Θα μπορούσε να γελάσει κάποιος με το ανωτέρω σχόλιο, αλλά πέρα από την κωμική του πλευρά, κρύβει και την τραγική του. Πρόσφατα σε κεντρικό σημείο της Κατούνας, με έκπληξη διαπιστώσαμε, την παρουσία γραφείου του κ. Αρτέμη Σώρρα, ο οποίος, ως ένας ακόμη «εθνοσωτήρας», προσφέρει τον εαυτό του για την σωτηρία της Ελλάδας. Δεν θα ασχοληθούμε τόσο με τις προτάσεις του, για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να αγοράσει το ελληνικό χρέος, γιατί αυτές έχουν γίνει αντικείμενο κριτικής πολλές φορές ακόμα και σε Μ.Μ.Ε. (βλ. σχετικά ΕΔΩ).
Αυτό που προκαλεί ανησυχία είναι η «μύηση» κατά κάποιο τρόπο των μελών της λεγόμενης «Συνένωσης Ελλήνων». Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο πολλά βίντεο της ορκωμοσίας των νέων μελλών της ανωτέρω οργάνωσης, όπου μπορεί κάποιος να ακούσει σε τι αναφέρεται ο συγκεκριμένος όρκος, ο οποίος παραπέμπει στον νέο-παγανισμό και νέο-ειδωλολατρία.
Πρόκειται για μια κίνηση που έχει λάβει σοβαρές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Διάφοροι τύποι ανθρώπων υποστηρίζουν ότι πρέπει «να στραφούμε στις ρίζες μας» και να επαναφέρουμε την «αρχαία εθνική θρησκεία». Συνδέουν την λατρεία των ξόανων με την εθνική μας ταυτότητα, ενώ χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα του σύγχρονου marketing υπόσχονται λύσεις σ' όλα τα προβλήματα του ανθρώπου. Πίσω από τις ηχηρές προτάσεις του νέο-παγανισμού και γενικότερα της όλης θεωρίας του - η οποία καλεί κάθε έθνος να ξαναλατρέψει τις «παραδοσιακές θεότητες» - πολύ εύκολα διακρίνει κανείς ένα ακόμη καταστροφικό πλοκάμι της «Νέας Εποχής». Τα εθνικά και παραδοσιακά προσχήματα υποθάλπουν την εδραίωση της θεοσοφίας και του αποκρυφισμού.
      Προς επιβεβαίωση των ανωτέρω παρατίθεται απόσπασμα συνέντευξής του κ. Σώρρα: «Όλη όμως, η ιστορία για την οποία είσαστε περήφανοι σήμερα, είναι από την εποχή του Ζευς, του Διός, της Αφροδίτης και της Αθηνάς. Καταλάβατε Συνέλληνες για ποιον είσαστε περήφανοι; Δεν είσαστε περήφανοι από τον Άγιο Πέτρο, τον Άγιο Φανούριο, από τον Άγιο Γεώργιο, ή από τον Άγιο Δημήτριο. Μερικοί ναι, είναι και τιμή τους, όμως η μεγάλη μας ιστορία, η ιστορία των Ελλανίων και των Ελλήνων είναι όλα αυτά τα ονόματα, τα οποία είναι ονόματα οντοτήτων. Και αυτοί δεν είπαν ποτέ ότι είναι θεοί. Εσύ, άνθρωπε το είπες! Άρα, οι εντολές είναι του Ζευς. Δεν αντιλαμβάνομαι, γιατί να μην το πούμε. Τι να πούμε δηλαδή, ότι είναι του Μωυσή; Αφού ο Μωυσής δεν βγάζει εντολές, ούτε ο Αβραάμ! Δεν μπορεί!!!. Γιατί αυτές που υπάρχουν και στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη, εγώ τις «τρυπάω»!...» (ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ)
            Το ερώτημα που τίθεται λοιπόν, έχει ως εξής: ο συγκεκριμένος κύριος ποια πατρίδα θα σώσει και με τι θα την σώσει; Με τις «οντότητες», το «κοσμικό πυρ» και τα «ενεργά ύδατα»; Που είναι όλα αυτά; Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά τα ξόανα και οι νεράιδες, τα βάζει με τους Αγίους Αποστόλους, τους Μάρτυρες και τους Αγίους τα λείψανα των οποίων ευωδιάζουν και θαυματουργούν δωρεά της χάριτος του Θεού. Αυτός θα σώσει της Ορθόδοξη Ελλάδα; Αυτός που «τρυπάει» τις εντολές τις Παλαιάς και Καινής Διαθήκης; Αυτές οι νέο-ειδωλολατρικές δοξασίες τι σχέση έχουν με ομόλογα, τοκοχρεολύσια κτλ; Γιατί δίνει μεταφυσικό περιεχόμενο στην εξαγορά του ελληνικού χρέους; Γιατί βάζει τους υποστηρικτές του να ορκιστούν σε «οντότητες» και στην «συμπαντική συνειδητότητα»; Όσοι βοήθησαν και συνετέλεσαν να ανοίξει το συγκεκριμένο γραφείο τα γνωρίζουν αυτά ή έπεσαν θύματα;
            Η Ελλάδα δεν σώζεται ούτε με νεράιδες, ούτε με τον Δία, ούτε με πυγολαμπίδες.   
Η Ελλάδα έχει τον Χριστό και την Υπέρμαχο Στρατηγό την Παναγία μας!
Μόνο που χρειάζεται μετάνοια. Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του.

Χριστός Ανέστη!

Κατούνα Κου πε πε




Ακολουθεί ο όρκος, με τον οποίο ορκίζονται τα μέλη της ανωτέρω οργάνωσης





ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΛΟΓΟΣ

 Επικαλούμαι έσενα  Ζευς τον μέγιστο θεό των ουρανών,
 ότι καλό και να ζητήσω για το καλό του ανθρώπου πρέπει να γίνει.
 Κατέστησε με ανίκητο, ακαταμάχητο και ακατάβλητο
 διότι με το όνομά σου στην καρδιά μου τίποτα δεν θα μπορέσει να με καταβάλει, ούτε άνθρωπος , ούτε πνεύμα ,ούτε σκοτεινός δαίμων.
 Θεέ μέγιστε επικαλούμαι τις δυνάμεις σου.
 =========================
 ΟΡΚΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ

 ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΦΩΣΙΟΝΟΜΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΖΕΥΣ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΨΥΧΩΝ ΟΠΟΥ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΠΥΡ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΩΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΘΕΤΩ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ Η΄ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΩ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΩ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΖΗΤΩ ΠΑΝΤΑ ΝΟΗΣΗ ΦΩΤΟΣ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΟΜΟΝΟΑ ΩΣ ΣΦΑΙΡΑ ΠΥΡΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΑΙΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΟΥΣΙΩΝΕΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΤΩΣ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΥΓΕΙΑ , ΚΑΛΛΟΣ , ΠΛΟΥΤΟΣ , ΙΣΧΥΣ , ΦΡΟΝΗΣΗ , ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΑΝΔΡΕΙΑ.

 ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ.

 Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΕΡΟΣ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΣΦΡΑΓΙΖΕΤΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΥΔΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΥΝΗΜΟΝΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

 ΠΙΝΩ ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΖΩ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΑΥΤΟΝ.

 ΑΝ ΠΑΡΑΒΩ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΜΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΚΥΤΑΡΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΩΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΣΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ.

Σαν Αρετούλα του Παπαδιαμάντη

Γράφει ο Κώστας Παναγόπουλος, costasgp@yahoo.gr


Η Εκκλησία, λέει ο διακεκριμένος φιλόλογος Κώστας Γανωτής, είναι σαν την Αρετώ στο διήγημα «Η στοιχειωμένη κάμαρα» του Παπαδιαμάντη. Έτσι το λέει ο Γανωτής: «Η Αρετώ είναι σαν την Εκκλησία, που όλοι την κτυπούν και αυτή τους δέχεται και τους συγχωρεί»[1].  
Η Αρετώ του Παπαδιαμάντη συγχώρησε τον πατέρα της που είχε σκοπό να τη ρίξει στη θάλασσα και να την πνίξει. Ξανασυγχώρησε τον πατέρα της όταν αυτός τη συκοφάντησε οικτρά. Η Αρέτω συγχώρησε τη μητριά της που την έδερνε σκληρά από μικρή και που ήταν η αιτία όλων των κακών και αυτή που παράσερνε τον πατέρα της. Η Αρέτω συγχώρησε τον άντρα της που ήταν αναίσθητος και δεν έδινε δεκάρα για το σπίτι του. Με αυτήν την Αρετώ παρομοιάζει ο Γανωτής την Εκκλησία.
         ―Σχώρα με, ρετώ, σχώρα με!
         ―Θες σχωρέσ, Θες σχωρέσ, πατέρα!
         ―Μ λη τν ψυχή σ, κορίτσι μ ρετώ!
         ―Μ λη τν ψυχή μ, πατέρα· σχωρεμένος νά σαι![2]

Με όλη την ψυχή της συγχωρεί η Εκκλησία και όλους τους δέχεται στα σπλάχνα της. Κι όσοι έχουν καθαρή ματιά, βλέπουν τα καλά της Εκκλησίας. Κι όσοι έχουν καθαρή καρδιά, αισθάνονται αμέσως την αγάπη της.

Η ορθόδοξη εκκλησούλα μας είναι καλή και άγια. Πόσες φορές δε χτυπήθηκε; Και όλες τις φορές συγχώρησε. Η ορθόδοξη εκκλησούλα μας είναι μυρωμένη στο κούτελο και αιώνες τώρα συγχωρεί σαν Αρετούλα του Παπαδιαμάντη, κι ακόμη παραπάνω. 
Χτυπούν, λοιπόν, την Εκκλησία μας. Δεν πειράζει, αντέχει. Ξαναχτυπούν, λοιπόν, την Εκκλησία μας. Δεν πειράζει, κακίες δεν κρατεί. Χτυπάνε, χτυπάνε, χτυπάνε - δεν έβαλαν ακόμη όλη τους τη δύναμη; Η Εκκλησία αγαπάει και άρα συγχωρεί σαν Αρετούλα του Παπαδιαμάντη - «οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι».  
Κ.Γ.Π. - Απρίλιος 2015



[1] Κώστα Γανωτή, «ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, Μια ευλαβική ανάγνωση του Παπαδιαμάντη», Εκδόσεις Αρμός, σ. 9 (Από το προλογικό σημείωμα της Λένας Βουδούρη).
[2] Πολύ μικρό απόσπασμα από το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Η στοιχειωμένη κάμαρα». Το διήγημα βρίσκουμε στο ως άνωθεν «Κώστα Γανωτή...» σσ. 11-21

πηγή