Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

“Τί να κάνω τώρα Θεέ μου ;”



Ετούτη είναι μια αληθινή ιστορία, που μας την αφηγήθηκε κάποιος που την έζησε από κοντά.
Ο άντρας και η γυναίκα ήταν πρόσφυγες από την Σμύρνη.
Ο παππούς που μας είπε γι αυτούς, τους γνώρισε στην Αθήνα.
Ήταν μόνοι, κατάμονοι, δίχως συγγενείς όπως οι περισσότεροι από τους ξεσπιτωμένους της Ανατολής. Ούτε παιδιά είχαν.
Δυο απλοί και πονεμένοι άνθρωποι που ποτέ δεν έδειξαν τον πόνο τους. Μόνο την ελπίδα τους στον Κύριο που ξημερώνει τις μέρες έβλεπες και την φτώχεια τους που δεν γινόταν να κρυφτεί.
Σε ένα ημιυπόγειο ο άντρας είχε ένα μικρομάγαζο και πουλούσε ελιές. Πάνω απ’ αυτό, ένα τετράγωνο δωμάτιο ήταν η …οικία τους. Σπίτι να το κάνει ο Θεός: Σε μιαν άκρη τα σιδερένια τρίποδα με τις ξύλινες τάβλες και αυτό ήταν το κρεββάτι, παραδίπλα ένα κουτσό τραπέζι, δύο μπακιρένια κύπελλα για να πίνουν νερό, μια γκαζιέρα, μια καρβουνισμένη κατσαρόλα και λίγα ρούχα σκεπασμένα με ένα σεντόνι.
Το “οίκημα” νοικιασμένο.
Πόσες ελιές θα μπορούσε να πουλήσει ο χριστιανός για να καζαντίσουν;
Έπειτα ήταν και οι φτωχότεροι απ’ αυτούς και οι ανήμποροι που δεν έπρεπε να μείνουν νηστικοί….Οι πένητες συνέδραμαν τους φτωχούς και αμφότεροι έλεγαν “δόξα τω Θεώ”, γιατί έτσι είναι γραμμένο στις Γραφές και το ζευγάρι ήξερε καλά τα μαθηματικά του Θεού, την αριθμητική των δύο χιτώνων.
Τα χρόνια πέρασαν, το “μαγαζί” έκλεισε, τα χρόνια εκείνα συντάξεις δεν υπήρχαν, οι φτωχούληδες του Θεού άρχισαν να ζητιανεύουν στις γωνίες.
Μετά ούτε αυτό, καθώς γέρασαν πολύ και αρρώστησαν. Αν κάποιος τους έδινε ένα κομμάτι ψωμί έτρωγαν, αν όχι έπεφταν για ύπνο νηστικοί.
“Έχει ο Θεός” έλεγαν και πάλι “έχει ο Θεός” είπαν και όταν τα ταπεινά τους ρούχα έγιναν κουρέλια, όταν τα μπακιρένια κύπελλα πρασίνισαν από την πολυκαιρία, όταν δεν είχαν να πληρώσουν το νοίκι. Αχ αυτό το νοίκι…χρόνια το είχαν απλήρωτο. Φώναζε ο ιδιοκτήτης αλλά μετά “ξεχνούσε” το χαμόσπιτο και αυτοί συνέχιζαν την χαμοζωή τους, μη λείποντας από την εκκλησία και χαμογελώντας με εμπιστοσύνη σε όλες τις εικόνες του ναού.
Τόσοι άγιοι που βασανίστηκαν, ένας Αφέντης που σταυρώθηκε, η Μάνα που κάηκε η καρδιά Της και τούτοι που δεν έπαθαν τίποτε, θα σκιαχτούν;
Σκιάχτηκαν ωστόσο την ημέρα που ο ιδιοκτήτης τους είπε να φύγουν γιατί ήθελε να το γκρεμίσει το σπίτι. Θα έκανε πολυκατοικία.
Να φύγουν και να πάνε πού;
Εδώ αγαπήθηκαν, ευλογήθηκαν, χόρτασαν, πείνασαν, έκλαψαν, ήλπισαν, εδώ ήταν το σβηστό -πια- καντηλάκι τους, έδώ τα κουρέλια τους, εδώ τα σκουριασμένα από την αχρησία κουταλοπήρουνά τους.
Αυτή η πόρτα έκλεινε έξω τις βροχές, τα χιόνια, τους καιρούς και από μέσα ζούσαν το εύκρατον της δωρισμένης ελπίδας.
Τώρα;
“Τί να κάνω τώρα Θεέ μου ;” ύψωσε τα χέρια προς το ταβάνι με τους ξεχαρβαλωμένους τσατμάδες, ο γέρος.
Την άλλη μέρα ήρθε ο δικαστικός κλητήρας, με τα χαρτιά της έξωσης.
-”Πρέπει να φύγετε”.
-”Πού να πάμε ;”
Ο άνθρωπος κοίταξε ένα γύρω το αχούρι, που υποδυόταν το σπίτι…..Κοίταξε και τους σκελετωμένους γέρους.
“Έχω ένα δωμάτιο που περισσεύει” είπε σιγανά.
“Δεν έχουμε λεφτά” είπε ντροπαλά ο γέρος.
“Πάμε” είπε ο κλητήρας και καθώς δεν είχαν και τίποτε να μετακομίσουν, έφυγαν αμέσως.
Τους πήρε με το αυτοκίνητο, τους πήγε στο δικό του σπίτι, η γυναίκα του τους έπλυνε, τους έντυσε, τους τάισε, παιδιά δεν είχαν και τούτοι, το δωμάτιο ήταν φωτεινό, καθαρό, με κουρτίνες που τους άρεσε να τις πάνε πέρα δώθε (καθώς στο χαμόσπιτο δεν είχαν κουρτίνες…).
Έπεσαν στα πατώματα οι γέροι να ευχαριστούν, να κλαίνε, να ευλογούν, να εύχονται, να δοξάζουν.
“Θα έχουμε κι μεις συντροφιά” είπε η γυναίκα του κλητήρα. Αυτό μόνον….
Τώρα πια οι γέροι έπρεπε να συνηθίσουν την μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού που έρχεται ζεστό από τον φούρνο, το πώς ευωδιάζει το φαγητό που βράζει καθώς και το πώς απαντάει ο Χριστός στους δικούς Του,όταν Τον ρωτάνε “Τί να κάνω τώρα Θεέ μου ;”

πηγή 

Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!

ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ...
Σύλλογος γεωπόνων Πρεβέζης

Ἔχει ξεκινήσει ἡ ἱστορία ἀπὸ τὴν ἀπαγόρευσιν διατηρήσεως σπόρων, ἀπὸ τὴν ἐπίσημον εἴσοδον τῶν μεταλλαγμένων στὴν «Ἡνωμένη Εὐρώπη», διὰ χειρὸς «ἑλληνικῆς κυβερνήσεως», ἀπὸ τὴν ἀπαγόρευσιν συλλογῆς βοτάνων, ἀπὸ τὴν ὑπερφολόγησιν τῶν γεωργικῶν ἐκτάσεων, ἀπὸ τὴν ὑπερφορολόγησιν τῶν παραγωγῶν, ἀλλὰ καὶ κάθε ἐλευθέρου ἐπαγγελματία καὶ τώρα φθάνει ἡ στιγμὴ τῆς ἀπαγορεύσεως τῆς διακινήσεως ἀγαθῶν ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ τοὺς παραγωγούς.


Αὐτὸ σημαίνει, σὲ ἁπλᾶ ἑλληνικά, πὼς ἐὰν ἐγὼ θέλῳ, ποὺ θέλω, νὰ ἀγοράσῳ τὸ λαδάκι μου ἀπὸ τὸν φίλο μου τὸν Χί, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ !

Πρέπει νὰ πάῳ στὸν ἐνδιάμεσον, στὸν ἔμπορο, στὸν συσκευαστή…

Καί ποιός θά εἶναι αὐτός, ἐφ΄ ὅσον σκοπεύουν νά καταργήσουν καί τά ἐλαιοτριβεῖα, ἀλλά καί τήν λαϊκή ἀγορά;

Τό βρήκατε;
Ναί… Οἱ πολυεθνικές… Τέλος!
Κι ἐμεῖς ἀκόμη ἀσχολούμεθα μὲ τὸ πῶς θὰ στριμωχθοῦμε μέσα στοὺς πολλούς, πρὸ κειμένου νὰ μὴν πεθάνουμε σήμερα ἀπὸ πείνα, ἀλλὰ… αὔριο!

Ἄσε ποὺ ἔχει καὶ… ποδόσφαιρο… Ἔ;

Ὅμως εἶναι καὶ κάτι ἄλλο…

Σὲ λίγο δὲν θὰ ὑπάρχη ἐνδιαφέρον ἀγορᾶς ἀπὸ τὸν ἀγρότη, διότι δὲν θὰ ὑπάρχη τὸ ἀναγκαῖον νόμισμα…
Τί λέω;
Γιὰ νὰ δοῦμε…
Απαγόρευση υπαίθριου λιανικού εμπορίου για τους αγρότες. Και τι μας νοιάζει εμάς;

- Αφού έτσι κι αλλιώς θα τα πουλάμε και θα τα αγοράζουμε στη ζούλα..!

Ά βρε κουτοπόνηρε Έλληνα… ποτέ δεν θα βάλεις μυαλό.

Κι όμως μας νοιάζει και μας κόβει!

Υπαίθριο εμπόριο νοείται η πώληση σε ακάλυπτο χώρο, δημόσιο, ιδιωτικό, δημοτικό κλπ, ο οποίος δεν αποτελεί επαγγελματική στέγη.  Υπαίθριο εμπόριο δηλαδή ασκεί ο αγρότης που έχει βάλει μερικά τελάρα με ζαρζαβατικά στην άκρη του χωραφιού του, ο πλανόδιος μανάβης, ψαράς κλπ…

Επίσης υπαίθριο εμπόριο είναι και το να πάς μερικά προϊόντα στο σπίτι κάποιου πελάτη που στα ζήτησε.  Πχ όταν σου λέει ο άλλος φέρε μου 5 κιλά μέλι, ή έρχεται σε εσένα να τα πάρει ο ίδιος, αυτό θεωρείται υπαίθριο εμπόριο και πλέον απαγορεύεται!  Είσαι παράνομος!  Διώκεσαι!

Ουσιαστικά μεθόδευσαν ένα τρόπο να απαγορεύσουν στον παραγωγό να πωλεί τα προϊόντα του λιανικώς!  Δε ρώτησαν κανέναν, δεν έκαναν καμία δημόσια διαβούλευση, δε μας εξήγησαν τους λόγους (σιγά μας δώσουν σημασία) απλά έτσι «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» … φερμπότεν!  Ούγκ!

Γιατί όμως οι κυβερνόντες θέσπισαν τέτοιο νόμο;  Γιατί έκοψαν από τον αγρότη αυτή την σταγόνα αίματος;

Όπως καταλαβαίνετε για να απαγορεύσουν το υπαίθριο λιανικό εμπόριο, αυτό σε κάτι ενοχλεί ή σε κάτι εμποδίζει!  Για να γίνει αντιληπτός ο πιθανός σκοπός της απαγόρευσής του, θα πρέπει να δούμε το θέμα στην ολότητά του και όχι τμηματικά.  Ζούμε σε πονηρές εποχές και θα πρέπει να έχουμε το νού μας!

Το θέμα λοιπόν είναι πονηρό, και εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο προσπαθειών που κάνουν οι κυβερνήσεις για να εντάξουν τον κοσμάκη (φυσικά για το καλό του) στην Νέα Τάξη Πραγμάτων.  Αν μόλις άρχισες να ψυλλιάζεσαι ότι πίσω από αυτή την απαγόρευση, καλά κρυμμένη στη σκιά, βρίσκεται η Monsanto και άλλες αδελφές της, με κατάλαβες πολύ καλά.

Πλέον ο αγρότης μπορεί να πουλά τα προϊόντα του είτε χονδρική στις λαχαναγορές, είτε λιανική στις λαϊκές αγορές, που σε λίγο βασική προϋπόθεση για να γίνονται δεκτά τα προϊόντα του από το εμπορικό σύστημα, θα είναι οι συγκεκριμένες ποικιλίες από «εγκεκριμένους» σπόρους, πάντα για το … «καλό και την ασφάλεια» του πολίτη.

Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!

Για να καταλάβεις τι συμβαίνει στη σκιά, σκέψου ότι γίνονται προσπάθειες να απαγορευτεί το οικιακό περιβολάκι, δηλαδή να μην μπορεί να φυτέψεις στον κήπο σου τους παλαιούς – μη μεταλλαγμένους σπόρους.

Σε λίγο τα μανάβικα θα γεμίσουν με μεταλλαγμένα λαχανικά.  Όλος ο κόσμος που θα φοβηθεί, θα στραφεί προς τους μικρούς αγρότες της περιοχής του. Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα, να μη μπορείς δηλαδή να αγοράσεις από τον αγρότη τα «μη εγκεκριμένα» λαχανικά, και να φάς αυτά που θέλουν!

Εμείς οι μελισσοκόμοι είμαστε «παράπλευρη απώλεια».

- Και πώς θα μας εμποδίσουν να αγοράσουμε από τον αγρότη της περιοχής μας τα μη μεταλλαγμένα; Από πίσω μας θα έρχονται;

Ά βρε κουτοπόνηρε Έλληνα… ποτέ δεν θα βάλεις μυαλό.

Αν έμαθες, γίνονται ενέργειες να σταματήσει σταδιακά την κυκλοφορία του το νόμισμα.  Δηλαδή πρώτα τα μεγάλα χαρτονομίσματα – ήδη οι πληρωμές από 500€ και πάνω γίνονται υποχρεωτικά μέσω τραπέζης, δηλαδή το να σου δώσει κάποιος ένα 500άρικο, είναι … παράνομο.  Μετά θα αποσυρθούν τα μικρότερα και μετά τα μεταλλικά.  Οι συναλλαγές θα γίνονται μόνον μέσω τραπέζης, και έτσι θα φαίνεται και η τελευταία δεκάρα.

Να λοιπόν πώς θα ξέρουν τι αγόρασες και τι πούλησες, από τα τερματικά (ταμειακές μηχανές) που θα είναι διαρκώς online (να γιατί μέσα στην κρίση μας έκαναν «δώρο» το wi-fi) …

Η δικαιολογία της ηλεκτρονικής παρακολούθησης είναι η δήθεν πάταξη της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου.  Δήθεν, πώς είναι δυνατόν κάποιος να κρύψει χρήματα, να λαδωθεί ή να πουλήσει ναρκωτικά, όταν δεν θα υπάρχει το ανώνυμο χρήμα;  Φυσικά αν ήθελαν να πατάξουν αυτές τις παρανομίες, θα το είχαν κάνει, αφού οι κλέφτες αλλά και οι έμποροι ναρκωτικών είναι γνωστοί.

Κάτι άλλο είναι η πραγματική αιτία…

Παρακάτω οἱ ἀνακοινώσεις-δημοσιεύσεις τῶν γεωπόνων Πρεβέζης

Εκτός υπαίθριου εμπορίου οι αγρότες με το νέο Νόμο 4264 του Υπουργείου Ανάπτυξης!

Είχαμε γράψει ξανά για το (τότε) σχέδιο νόμου του ΥΠ.ΑΝ. με το οποίο ρύθμιζε θέματα λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου. Είχαμε χαρακτηρίσει τότε παρωδία τη διαδικασία διαβούλευσης.

Η διαβούλευση αυτού του νόμου αναρτήθηκε τη Μ. Δευτέρα 14 Απριλίου και είχε καταληκτική ημερομηνία την Τρίτη του Πάσχα 22 Απριλίου.  Εννέα μέρες διαβούλευσης μαζί με τις αργίες του Πάσχα και το ψήσιμο του οβελία, αποδεικνύει το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τους άμεσα εμπλεκόμενους. Το ΥΠ.ΑΝ. τελικά πληροφορεί τους πολίτες ότι λόγω άμεσης κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή η διαβούλευση κλείνει στις 16-4-2014 και ώρα 14:00.

Τελικά το καινούργιο νομοθέτημα πήρε “σάρκα και οστά” (Ν. 4264/2014, ΦΕΚ 118Α) με τίτλο “Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος και άλλες διατάξεις”.  Από την ανάγνωση των κεφαλαίων του νέου Νόμου που αφορούν το υπαίθριο εμπόριο διαπιστώνουμε τα εξής πολύ απλά:

1. Στα φυσικά πρόσωπα που δικαιούνται να εκδώσουν άδεια για υπαίθριο εμπόριο (πλανόδιο ή στάσιμο) δεν περιλαμβάνονται οι αγρότες και

2. Καταργείται το Π.Δ. 254/2005 με το οποίο δινόταν το δικαίωμα στους αγρότες να αποκτήσουν άδεια υπαίθριου εμπορίου για πώληση των δικών τους προϊόντων.

Με δυό λόγια δηλαδή οι αγρότες από δω και στο εξής παύουν να έχουν το δικαίωμα να πουλάνε τα δικά τους προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή με άδειες υπαίθριου εμπορίου!

Τα τελευταία χρόνια, λόγω και της οικονομικής κρίσης, εκατοντάδες παραγωγοί είχαν βρει διέξοδο στο υπαίθριο εμπόριο και η έκδοση των σχετικών αδειών είχε σημειώσει κατακόρυφη άνοδο (αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα στοιχεία των αρμόδιων Υπηρεσιών Εμπορίου). Είναι σίγουρο ότι κανένας παραγωγός δεν μπορεί να διακινήσει το σύνολο της παραγωγής του μέσα από το υπαίθριο εμπόριο.  Όμως είναι εξίσου σίγουρο ότι ο τζίρος που πραγματοποιούσε μέσα από αυτό του έδινε μια βαθιά οικονομική ανάσα. Τώρα έρχεται το Υπουργείο Ανάπτυξης και τους στερεί και αυτή τη δυνατότητα!

Ουσιαστικά η « λογική » των κυβερνώντων που νομοθετούν χωρίς διαβούλευση με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, είναι να στρέψουν τους παραγωγούς στη χονδρική πώληση των προϊόντων τους.

Ο τρόπος που διενεργείται το χονδρεμπόριο στη χώρα μας (τιμές παραγωγών, τρόπος πληρωμής, χρόνος πιθανής πληρωμής) καθιστά απολύτως μη βιώσιμη μια μέση αγροτική εκμετάλλευση.

Άρα η «λογική» των κυβερνώντων οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εγκατάλειψη της αγροτικής γης από το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγωγών της χώρας αφού ο μικρός κλήρος που χαρακτηρίζει το συντριπτικό ποσοστό των αγροτικών εκμεταλλεύσεων τις καθιστά μη βιώσιμες.


πηγή

Μείωση σοκ στα εφάπαξ...



Μειώσεις-σοκ, που κατεβάζουν το εφάπαξ από τις 25.000 στις 4.650 ευρώ, βγάζει ο νέος μαθηματικός τύπος για τον υπολογισμό του βοηθήματος με την εφαρμογή του ετήσιου συντελεστή βιωσιμότητας, που θα ισχύσει για όσους...
αποχώρησαν από την 1η Σεπτεμβρίου του 2013 και μετά.

Οι περικοπές με το νέο μαθηματικό τύπο μπορεί να φτάνουν, δηλαδή, για ορισμένους φορείς Πρόνοιας έως και 81,4%, εξαϋλώνοντας κυριολεκτικά το εφάπαξ σε Ταμεία με ελλείμματα, που είναι τα περισσότερα και, κυρίως, αυτά του Δημοσίου............

Η αποκάλυψη αυτή έρχεται για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας από τον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής» ο οποίος δημοσιεύει επίσημο έγγραφο που έστειλε το ΙΚΑ στο υπουργείο Εργασίας στις 19 Ιουνίου, με το χαρακτηρισμό του ως «Εξαιρετικά Επείγον», ζητώντας άμεσα να διευκρινιστούν σημεία της υπουργικής απόφασης σχετικά με τον υπολογισμό του βοηθήματος για τις νέες αιτήσεις. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, ο νέος μαθηματικός τύπος και ο συντελεστής βιωσιμότητας έχουν εφαρμογή στον υπολογισμό των εφάπαξ για όσους αποχωρούν από την υπηρεσία από 1/9/2013 και μετά, ενώ τα εφάπαξ που παίρνουν όσοι αποχώρησαν μέχρι 31/8/2013 υπολογίζονται με τον παλιό τρόπο και χωρίς τις νέες μειώσεις.

Αυτό σημαίνει ότι ένας ασφαλισμένος που δικαιούνται να πάρει εφάπαξ 30.000 ευρώ, μετά την εφαρμογή του συντελεστή 0,179 θα πάρει 5.370 ευρώ (30.000 ευρώ Χ 0,179=5.370 ευρώ).

Όσο υψηλότερος και πλησιέστερος στην ακέραια μονάδα είναι ο συντελεστής βιωσιμότητας τόσο μικρότερες θα είναι και οι μειώσεις.

Δηλαδή, για αρχικό εφάπαξ 30.000 ευρώ με συντελεστή βιωσιμότητας 1 το ποσό δεν αλλάζει, ενώ με συντελεστή 0,75 το ποσό πέφτει στις 22.500 ευρώ και με συντελεστή 0,65 πέφτει στις 19.500 ευρώ.

Επιβεβαιώνει ο Σπυρόπουλος

Διευκρινίσεις αναφορικά με το σημερινό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής» για την μείωση του εφάπαξ από το ΙΚΑ έδωσε ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ.

Ο διοικητής του ΙΚΑ αποκάλυψε πως ο ίδιος δεν έχει διαβάσει το επίμαχο έγγραφο, που αναφέρεται στον τύπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ύψος του εφάπαξ, επιβεβαιώνοντας ωστόσο την ισχύ αυτού του εγγράφου.

«Δεν έχω δει την απάντηση των υπηρεσιακών δομών του υπουργείου», είπε ο κ. Σπυρόπουλος...
real.gr

Πως να σε ονομάσω άνθρωπο!


Πως να σε ονομάσω άνθρωπο;
Όταν ορμάς και χοροπηδάς σαν ταύρος
Κλωτσάς σαν γαϊδούρι
Χλιμιντρίζεις σαν άλογο όταν βλέπεις γυναίκα
Τρως σαν αρκούδα, παχαίνεις όπως το μουλάρι
Μνησικακείς όπως η καμήλα
Αρπάζεις σαν λύκος, οργίζεσαι σαν φίδι
Δαγκώνεις όπως ο σκορπιός
Φέρεσαι ύπουλα σαν αλεπού
Χύνεις δηλητήριο όπως η κόμπρα και η οχιά
Πολεμάς τα αδέρφια σου όπως ο διάβολος;
Πως μπορώ, λοιπόν να σε ονομάσω άνθρωπο
Όταν δεν βλέπω σε σένα τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης;
 
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
 
 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΘΟΡΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0en2E3BoG0DWCHl_hECCWSc1-dN1I3Y9J1PAzeFfsG_OA1D9ns-P5k7yVgM1v-7gGTFk9s7FhG6owpF7tzzponWxKo-Eim6ipQ3BQuLR35EX8uNsgl6bpvYP80Se5hVxZgGJLQUXuIdoJ/s1600/%25CE%259F%25CE%2595%25CE%2594%25CE%2592.jpg

Δημοσιεύουμε ἐν συνεχείᾳ κείμενο διαμαρτυρίας, ὑπογεγραμμένο μέχρι στιγμής ἀπό τετρακοσίους ἑξήντα (460) πολίτες τῆς Κορίνθου, ἐναντίον τῶν  «ἀντιπαιδαγωγικῶν, ἀντεθνικῶν, ἀντιχριστιανικῶν καί φθοροποιῶν κειμένων» στά διδακτικά βιβλία Γλώσσης καί Λογοτεχνίας τῶν Σχολείων Δημοτικοῦ καί Γυμνασίου. Οἱ ὑπογράψαντες ζητοῦν τήν κατάργηση καί ἀντικατάσταση τῶν βιβλίων αὐτῶν, διότι, ὅπως ἀποδεικνύεται μέ τήν παρακάτω παράθεση ἀποσπασμάτων, μέσῳ τῶν κειμένων τῶν συγκεκριμένων βιβλίων ἀποδομοῦνται οἱ θρησκευτικές καί ἐθνικές ἀξίες τῆς Πατρίδος καί γελοιοποιοῦνται τά θεῖα.
Ἡ διαμαρτυρία ἐστάλη μαζί μέ τίς ὑπογραφές στόν Ὑπουργό Παιδείας καί Θρησκευμάτων, κοινοποιήθηκε δέ στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν Ἱερά Ἐπιστασία τοῦ Ἁγ. Ὄρους καί σέ Ἱερές Μητροπόλεις, καί ἔτυχε πολύ θετικῆς ἀποδοχῆς.
Προηγεῖται τῆς κυρίως διαμαρτυρίας τό διαβιβαστικό γράμμα τῶν ἐχόντων τόν συντονισμό τῆς συλλογῆς τῶν ὑπογραφῶν κ. Ἠλία Καριώτη, κας Αἰκατερίνης Μαρκέλλου-Βουγᾶ καί κ. Δημητρίου Ἀλεξόπουλου.


ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σας διαβιβάζουμε την διαμαρτυρία ομάδας Κορινθίων πολιτών (γονείς, εργάτες,  εκπαιδευτικοί, Δημόσιοι Υπάλληλοι, αγρότες κ.λ.π.), με την οποία εκφράζουμε την απογοήτευση και την αγανάκτησή μας για την παρεχόμενη παιδεία στη μαθητιώσα νεολαία μας, μέσα από την οποία γίνεται ολοφάνερο ότι στοχεύεται η  απαξίωση των Ελληνικών και Χριστιανικών μας Παραδόσεων. Γι’ αυτή την κίνηση υπογράφει η άτυπη επιτροπή που αποτελείται από τους:
  1.  Καρυώτη Ηλία του Παν. Εκπαιδευτικό (Λυκειάρχη)
    Θεοδ. Βασιλείου 15, Βραχάτι Κορινθίας, 2741055384
  2.  Μαρκέλλου – Βουγά Αικατερίνη του Ιωαν. Εκπαιδευτικό (Γυμνασιάρχη) Καλύμνου 9, Κόρινθος, 2741027077
3. Αλεξόπουλο Δημήτριο του Γεωρ. Επίτιμο Τελωνιακό
Α΄ Παρ. Εθν. Μακαρίου Κυρά – Βρύση Ίσθμια Κόρινθος, 2741083305

Oι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την συλλογή των υπογραφών.
Και προσυπογράφουν  πολίτες της Κορίνθου 
ΚΑΡΥΩΤΗΣ ΗΛ.        ΒΟΥΓΑ ΑΙΚ.         ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜ.


ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Με αγανάκτηση καταγγέλουμε τα αντιπαιδαγωγικά, αντεθνικά, αντιχριστιανικά και φθοροποιά κείμενα στα διδακτικά βιβλία Γλώσσας και Λογοτεχνίας Δημοτικού και Γυμνασίου. Ζητούμε την κατάργησή τους και την αντικατάστασή τους διότι στόχος της επιλογής των κειμένων είναι η αποδόμηση των θρησκευτικών και εθνικών αξιών και η γελοιοποίηση των θείων.

Α. ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
 
1)  Απαξιώνουν την ένδοξη Ελλάδα μας: 
«..Noστιμίζει το σέλινο την φασολάδα και στην μέση δύο λάμδα, φοράει η πατρίδα μας η Ελλάδα..» 
(Τετράδιο Εργασιών Γλώσσας Β΄ δημοτικού, τεύχος α΄,σελ.43.)
 2) Χλευάζουν την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου:
«Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο.»
(Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού, Τεύχος α΄, σελ.44.)                          

 3) Εκφράζονται υβριστικά για τους ήρωές μας:
Π.χ. Καλούνται οι μαθητές να γράψουν μια ιστορία για τον Καραγκιόζη την κοκκινοσκουφίτσα και τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!…
(Τετράδιο εργασιών Στ΄ δημοτικού, Τεύχος  β΄ σελ. 39.)
4) Ασεβούν κατά της εθνικής γιορτής της 25ης Μαρτίου: 
«…τότε ο Βαγγελάκης που έκανε τον Μπότσαρη… έσκυψε και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια…»
(Νεοελληνική  Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ. 82.)

 
5) Εκπορνεύουν το εθνικό μας όνομα:
«Ήταν η Ελλάδα μία γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ.. ..απελπισμένα..»(Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄ γυμνασίου, σελ.123)

6) Οιστρηλατούνται  από αντιρατσιστική υστερία:
 Π. χ. «Ο Δρόμος για τον Παράδεισο» με την κακιά Ελληνίδα. 
(Νεοελληνική Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ.144)
 


7) Χαρακτηρίζουν ανόητους τους εκπαιδευτικούς που αγαπούν τις εθνικές γιορτές:
Π.χ. «Το ρεπερτόριο θα’ ναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ’ του.» 
Η θυσία των Μεσολογγιτών και η Έξοδος του Μεσολογγίου- πράξη μοναδική στην Παγκόσμια Ιστορία- απαξιώνεται. Το κορυφαίο έργο του Εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού  «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» μειώνεται ή μάλλον ισοπεδώνεται. Ο Οδυσσέας Ελύτης  είπε γι’ αυτό: «Ο Σολωμός για να γράψει το αθάνατο ποίημά του «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», έσωσε και παρέδωσε στην φυλετική μας  μνήμη το Μεσολόγγι και τους Αγώνες του». Μήπως αυτή η φυλετική μνήμη επιδιώκεται να εξαλειφθεί;

Επιπλέον: «Κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες».
Η φράση εκφράζει την άκρα περιφρόνηση για τον Γέρο του Μοριά και επιχειρεί να υποβαθμίσει την μεγάλη προσωπικότητα της Επαναστάσεως του 1821 στα μάτια του αναγνώστη –μαθητή ενώ το εθνικό μας σύμβολο- η Ελληνική Σημαία- για το οποίο έπεσαν ηρωικά δεκάδες, χιλιάδες Ελλήνων απαξιώνεται.
 [Nεoελληνική Γλώσσα Β΄ γυμνασίου Τετράδιο Εργασιών (σελ. 35-36) ΟΕΔΒ έκδ. Α΄ 2006] 
           
8) Κατηγορούν εμμέσως τον Ιωάννη Καποδίστρια:
Βλ. ποίημα του Αλ. Σούτσου με σαφείς υπαινιγμούς για τον Άγιο της πολιτικής για χρηματισμό.
(Νεοελληνική Λογοτεχνία Γ΄ γυμνασίου, σελ. 72 )
9) Υπερτονίζουν το ολοκαύτωμα των Εβραίων  και αποσιωπούν όλες τις άλλες γενοκτονίες:
Βλ. Ο διωγμός των Εβραίων της Θεσσαλονίκης από τους Ναζί 
(Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.58)
Εμείς δεν είχαμε Δίστομο, Καλάβρυτα, γενοκτονίες στην Μικρά Ασία, Θράκη, Πόντο; 

Β. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 
1) Παρουσιάζουν το ΠΑΣΧΑ ευκαιρία κοσμικής ευτυχίας, χωρίς να    αναφέρουν την Ανάσταση:
Βλ. «Πασχαλινά κουλούρια»
Για τον συγγραφέα του κειμένου, το Πάσχα δεν είναι η Ανάσταση του Χριστού ,αλλά μυρωδιές φούρνων…
 (Γλώσσα Α΄ Δημοτικού   τεύχος β΄, σελ.56)
2) Ευτελίζουν την Μεγάλη Παρασκευή:
«..σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω …. όπως παίζουμε περνά-περνά η μέλισσα.»
(Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ.79)
3) Καταρρακώνουν το κύρος του ορθόδοξου ιερέα:
Βλ. «Ένας αλλιώτικος ποδοσφαιρικός αγώνας», όπου παππάς και δάσκαλος διαπληκτίζονται με απαράδεκτες φράσεις.
    (Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ. 143)
4) Προσβάλλουν την ορθόδοξη αγιογραφία και τους Αγίους μας:
Βλ. «Ο Νορντίν στην εκκλησιά» όπου χαρακτηρίζουν τους αγιογραφημένους Αγίους, άσχημους γέρους με μακριές γενειάδες.
(Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ. 72)
5) Υποβιβάζουν στα μάτια των μαθητών τον ΜΕΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ:
Βλ. «Η μπουγάδα του Αϊ Βασίλη» όπου παρουσιάζεται να απλώνει την μπουγάδα του με το μακρύ …σώβρακό του…    
    (Γλώσσα  Δ΄ Δημοτικού τεύχος β΄ σελ. 52)
      
6) Βλασφημούν τον ΧΡΙΣΤΟ!
«Τα μάτια του γατιού ήταν γλυκά. Τα μάτια του Χριστού ήταν γλυκά..» Σύγκριση! 
 (Ανθολόγιο Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, σελ. 164)
7) Γελοιοποιούν τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και τα ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ .
Βλ. «Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα». Τα κάλαντα επενδύονται με την παρουσία μιας μάγισσας που βωμολοχεί…και παρακάτω τα Άγια Θεοφάνεια προβάλλονται μόνον ως  κολυμβητικοί αγώνες.
(Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού  τεύχος β΄ σελ. 26 και 29)
8) Λανσάρουν παγανιστικά στοιχεία:
Στο κείμενο του Καζαντζάκη με τίτλο «Μεγάλη Παρασκευή στην εκκλησία» παραλληλίζεται  ο Χριστός με τον Άδωνη και η Μ. Παρασκευή με τις ιέρειες των Μελισσών της Εφεσίας Αρτέμιδος…
(Τετράδιο Εργασιών Α΄ γυμνασίου, σελ. 76)
9) Καταρρακώνουν το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας:  
Βλ. «Η  γάτα του παππά» όπου μια γάτα έχει λερώσει με τις ακαθαρσίες της την Αγία Τράπεζα.
[Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας  Α΄ γυμνασίου  (σελ. 222-226) ΟΕΔΒ έκδοση Α΄ 2006]
Ως γνωστόν στόχοι της διδασκαλίας των κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είναι η επαφή με σπουδαία έργα Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, η γνωριμία με τους συγγραφείς και ποιητές, η μύηση των μαθητών στην υψηλή τέχνη του λόγου, η καλλιέργεια και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου των Ελληνοπαίδων, η αισθητική αγωγή τους. Μέσα από την μελέτη και την « απόλαυση» των κειμένων οι μαθητές δέχονται τα μηνύματα των λογοτεχνών και εξάγουν διδάγματα και συμπεράσματα.
Το ανωτέρω κείμενο δεν υπηρετεί τους στόχους αυτούς αλλά διακωμωδεί τα ιερά και τα όσια με τα οποία γαλουχήθηκαν και ανατράφηκαν γενιές Ελληνοπαίδων, τα σεβάσθηκαν και συνεχίζουν να τα σέβονται.
Σύμφωνα βέβαια με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου(βλ. Βιβλίο Εκπαιδευτικού για τα κείμενα της Ν.Ε. Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου σελ.151, έκδ. Α΄2006 ΟΑΔΒ) το κείμενο έχει ως στόχο: «Να απολαύσουν οι μαθητές μια διασκεδαστική και χαριτωμένη ιστορία με πρωταγωνιστή ένα κατοικίδιο ζώο, μέσα από την οποία αναδεικνύεται η μεγάλη αγάπη του ανθρώπου γι’ αυτό».
«Χαριτωμένη ιστορία» η διακωμώδηση των ιερών και των οσίων ή ιεροσυλία και βλασφημία;
Το κείμενο αυτό είναι από τα μέτρια του Γρ. Ξενόπουλου.   Σημειωτέον ότι τα προηγούμενα εγχειρίδια της Α΄ Γυμνασίου περιείχαν ένα αριστούργημα του ιδίου συγγραφέως με τίτλο «Το  περιβόλι μας», εκπληκτικό ως προς την λογοτεχνική του αξία, με πλήθος μηνυμάτων για τους μαθητές όπως: αγάπη για την φύση, αισιοδοξία, αδελφική αγάπη.
Ας μας επιτραπεί να εκφράσουμε την γνώμη ότι ο Γρ. Ξενόπουλος, που επί σειρά ετών υπήρξε ένας από τους κυριότερους συντελεστές-συνεργάτες του Περιοδικού «Η Διάπλασις των Παίδων», σε καμία περίπτωση δεν θα καταχώριζε το κείμενο του «Η γάτα του παππά» σε σχολικό εγχειρίδιο για διδασκαλία μαθητών και μάλιστα της Α΄ Γυμνασίου.
10) Συκοφαντούν τη χριστιανική ελεημοσύνη:  
Στο κείμενο «Στρίγκλα και καλλονή» χαρακτηρίζεται ως φαυλότητα, υποκρισία και εκδήλωση εγωισμού ενώ η τέλεια μορφή αγάπης είναι η ζωοφιλία!
(Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ γυμνασίου σελ. 239)

11) Προβάλλουν βλάσφημες αναφορές κατά της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ:
«..Οι Έλληνες αφήνονται στις γήινες απολαύσεις..Η Εκκλησία είναι απαιτητική στις τελετουργίες, χαλαρή στη εξομολόγηση και την θρησκευτική ηθικολογία..»
(Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.14)

Γ. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
1) Πολύς λόγος για διαζύγια, συζυγικές απιστίες, απρεπείς έρωτες, αποϊεροποίηση του Γάμου, διακωμώδηση του πατρικού και μητρικού φίλτρου:
Π. χ. «Όταν ήμουν μικρή δεν μπορούσα να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος αγνός σαν τον πατέρα μπορούσε να κάνει απιστία. Τώρα το καταλαβαίνω.»
(Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ. 52)
2) Βάλλονται ανελέητα οι μητέρες. Εμφανίζονται ως νευρωτικά πλάσματα και όχι ως πρόσωπα στοργής και αγάπης:
Π. χ. «…η μητέρα με τον χαρακτήρα της και τα ελαττώματα της μου πλακώνει την καρδιά… Αγαπώ τρελά τον Πιμ(τον πατέρα της). Είναι το μεγάλο μου ιδεώδες…»
(«Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ», Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ.48)

πηγή 

Μου αρέσουν οι άνθρωποι που αφήνουν σημάδια ... και όχι πληγές!



СЛУГА БОЖИЈИ  
 Είναι αυτοί οι οποίοι μπαίνουν στα κλεφτά στη ζωή σου και τη διαπερνούν ήσυχα.
Μιλάνε με χειρονομίες και όχι δυνατά, καλούν τα συναισθήματα και όχι το θυμό!
Μου αρέσουν οι άνθρωποι που αφήνουν το σημάδι τους ...εκεί ...σ'αυτό το μικρό χώρο που ονομάζεται "καρδιά" !
Είναι αυτοί που δεν εγκαταλείπουν ποτέ... γιατί γι'αυτό το χώρο νοιάζονται κάθε μέρα!