Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Τα τελευταία λόγια του Steve Jobs λίγο πριν φύγει…


12208459_10207070809983218_731471504115432596_n
Έχω φτάσει στο αποκορύφωμα της επιτυχίας στον επιχειρηματικό κόσμο.
Στα μάτια των άλλων, η ζωή μου είναι μια επιτομή της επιτυχίας.

Ωστόσο, πέρα από τη δουλειά, έχω λίγη χαρά. Στο τέλος, ο πλούτος είναι μόνο ένα γεγονός της ζωής που έχω συνηθίσει.

Αυτή τη στιγμή, ξαπλωμένος στο κρεβάτι άρρωστος και κανοντας αναδρομή σε ολόκληρη τη ζωή μου, συνειδητοποιώ ότι όλη η αναγνώριση και ο πλούτος που πήρα με τόσο πολύ υπερηφάνεια, έχουν περιορισμένα και χάνουν το νόημά τους στο πρόσωπο του επικείμενο θάνατο.
Στο σκοτάδι, κοιτάζω τα πράσινα φώτα από τις συσκευές μηχανικής υποστηριξης της ζωής και ακούω το βουητό των μηχανικων ήχων, μπορώ να αισθανθώ την αναπνοή του Θεού του θανάτου να πλησιάζει περισσότερο …
Τώρα πια ξέρω, ότι όταν θα έχουμε συσσωρεύσει επαρκή πλούτο για όλη τη διάρκεια της ζωής μας, θα πρέπει να ακολουθήσουμε άλλα θέματα που δεν έχουν σχέση με τον πλούτο …
Θα πρέπει να είναι κάτι που είναι πιο σημαντικό:
Ίσως τις σχέσεις, ίσως την τέχνη, ίσως ένα όνειρο απο τα νιάτα μας …
Η ασταμάτητη επιδίωξη του πλούτου θα επτρέψει μόνο ένα στριμμένο πρόσωπο, ακριβώς σαν κι εμένα.
Ο Θεός μας έδωσε τις αισθήσεις για να αισθανόμαστε την αγάπη στην καρδιά όλων, όχι τις αυταπάτες που επιφέρει ο πλούτος.
Ο πλούτος που έχω κερδίσει στη ζωή μου δεν μπορώ να τον πάρω μαζί μου.
Το τί μπορώ να πάρω είναι μόνο οι αναμνήσεις ακολουθούμενες με αγάπη.
Αυτός είναι ο πραγματικός πλούτος που θα σας ακολουθήσει, θα σας συνοδεύει, δίνοντάς σας τη δύναμη και το φως για να προχωρήσετε.
Η αγάπη μπορεί να ταξιδέψει χίλια μίλια. Η ζωή δεν έχει κανένα όριο. Πηγαίνετε όπου θέλετε να πάτε. Προσεγγίστε το ύψος που θέλετε να φτάσετε. Είναι όλα στην καρδιά σας και στα χέρια σας.
Ποιο είναι το πιο ακριβό κρεβάτι στο κόσμο; – «Το άρρωστο κρεβάτι » …
Μπορείτε να προσλαβετε κάποιον να οδηγήσει το αυτοκίνητο για σας, να κάνετε χρήματα για σας, αλλά δεν μπορείτε να έχετε κάποιον να πάρει την ασθένεια από εσάς.
Υλικά αγαθά που χάθηκαν μπορεί να ξαναβρεθούν. Αλλά υπάρχει ένα πράγμα που ποτέ δεν μπορεί να βρεθεί όταν έχει χαθεί – «Η ζωη».
Όταν ένα άτομο πηγαίνει στο χειρουργείο, θα συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει ένα βιβλίο που δεν έχει ακόμη τελειώσει την ανάγνωση του -Το «Βιβλίο της Υγιούς Ζωής».
Σε όποιο στάδιο στη ζωή και αν βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή, με τον καιρό, θα αντιμετωπίσουμε την ημέρα, στην οποία θα πέσει η αυλαία.
Θησαυρός αγάπη για την οικογένειά σας, την αγάπη για το σύζυγό σας, την αγάπη για τους φίλους σας …
Περιποιηθείτε τον εαυτό σας καλά. Αγαπάτε τους άλλους.
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;