Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Όταν ο θάνατος δε μπορεί να αποτρέψει μία ζωή να έλθει

http://www.infokids.gr/wp-content/uploads/2015/03/al16622_us84_20150307185154_1_olympia_posterhorizontal646.jpg

«Ολυμπία», ένα συγκλονιστικό Ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη

Η Ολυμπία, στα 33 της χρόνια, μπήκε σε μία τρομακτική ισορροπία ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο, όταν, ενώ διένυε τον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης της, έμαθε ότι είχε καρκίνο στον πνεύμονα. Μπορούσαν να σωθούν και η μητέρα και το παιδί; 

Και αν όχι, ποιος από τους δύο είχε προτεραιότητα στη ζωή; 

Μετά από πολλές αμφιταλαντεύσεις και δυσκολίες το έμβρυο κρατήθηκε και γεννήθηκε ένα υγιέστατο μωρό, ο Παναγιώτης. Πρόκειται για ένα σπάνιο και ξεχωριστό ιατρικό περιστατικό. παρακολουθεί τέσσερις ημέρες από τη ζωή της πρωταγωνίστριας και της οικογένειάς της, τέσσερις μήνες μετά τη γέννηση του Παναγιώτη, με τον καρκίνο να καλπάζει. «Ήταν πολύ δύσκολο, γιατί δεν ήξερε κανείς ποιον θα έπρεπε να σώσει. Αν θα έπρεπε να σώσει την Ολυμπία ή αν θα έπρεπε να σώσει το παιδί. Ή αν θα προσπαθούσε να σώσει και τους δύο και αν θα μπορούσε τελικά να κάνει κάτι από όλα αυτά», λέει ο κ.Άντζελ. «Είμαι καλά και είμαι ευτυχισμένη. Μου δίνει πάρα πολύ κουράγιο το μωρό μου, ο Παναγιώτης. Όταν είμαστε καλά λέμε, έλα μωρέ, εντάξει… Όταν, όμως, λες, έχω καρκίνο, κάθε ώρα, κάθε στιγμή πρέπει να τη χαρώ», λέει η Ολυμπία στην ταινία. 


Ο βραβευμένος με το πρώτο βραβείο ντοκιμαντέρ της Ακαδημίας Κινηματογράφου για το «Άλλος Δρόμος Δεν Υπήρχε» σκηνοθέτης, Σταύρος Ψυλλάκης παρουσιάζει στο17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου αιώνα, την ιστορία της Ολυμπίας, στην ομώνυμη ταινία, που δημιούργησε, με την προτροπή του γιατρού της Ολυμπίας, κ.Ιάκωβου Άντζελ.
Η «Ολυμπία» παρακολουθεί τέσσερις ημέρες από τη ζωή της πρωταγωνίστριας και της οικογένειάς της, τέσσερις μήνες μετά τη γέννηση του Παναγιώτη, με τον καρκίνο να καλπάζει. «Ήταν πολύ δύσκολο, γιατί δεν ήξερε κανείς ποιον θα έπρεπε να σώσει. Αν θα έπρεπε να σώσει την Ολυμπία ή αν θα έπρεπε να σώσει το παιδί. Ή αν θα προσπαθούσε να σώσει και τους δύο και αν θα μπορούσε τελικά να κάνει κάτι από όλα αυτά», λέει ο κ.Άντζελ.
«Είμαι καλά και είμαι ευτυχισμένη. Μου δίνει πάρα πολύ κουράγιο το μωρό μου, ο Παναγιώτης. Όταν είμαστε καλά λέμε, έλα μωρέ, εντάξει… Όταν, όμως, λες, έχω καρκίνο, κάθε ώρα, κάθε στιγμή πρέπει να τη χαρώ», λέει η Ολυμπία στην ταινία.
Το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, «Ολυμπία» συμμετέχει στο διαγωνιστικό τμήμα του 17ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, ενώ θα προβληθεί στην Αίθουσα Παύλος Ζάννας- Ολύμπιον την Πέμπτη 19/3/2015 και ώρα 20:45 και το Σάββατο 21/3/2015 στις 17:30 στην Αίθουσα Tonia Marketaki Λιμάνι Αποθήκη Δ.
Επικοινωνία με δημοσιογράφους:
Σταύρος Ψυλλάκης: 6974419160, stavrospsill@gmail.com
Ιάκωβος Άντζελ, Συντονιστής- Διευθυντής Πνευμονολογικής- Ογκολογικής Κλινικής Βρογχοσκοπικού Τμήματος Α.Ν.Θ. ”Θεαγένειο”: 6942056339, dr.angeljacob@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;