Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΚΑΙ Η ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΒΒΑ ΑΓΑΘΩΝΟΣ






Αναφέρει το “Γεροντικό”:

“Μερικοί ασκητές, που άκουσαν τη φήμη του αββά Αγάθωνα και τη μεγάλη διάκριση που είχε, πήγαν να τον επισκεφθούν. Θέλοντας να τον δοκιμάσουν αν οργίζεται, τον ρώτησαν: «Εσύ είσαι ο Αγάθων, που λένε πως είσαι πόρνος και υπερήφανος;» «Nαι, αδελφοί μου, εγώ είμαι». «Εσύ είσαι o Αγάθων ο φλύαρος και κατάλαλος;» «Nαι, αδελφοί μου, εγώ είμαι». «Εσύ είσαι ο Αγάθων ο αιρετικός;»

Τότε ο Αγάθων αποκρίθηκε: «Όχι, δεν είμαι αιρετικός!» Οι ασκητές τον ρώτησαν να τους πει, γιατί όσα του έλεγαν πρώτα τα παραδέχονταν για τον εαυτό του, ενώ το λόγο τούτο, με την κατηγορία του αιρετικού, δεν τον βάσταξε;

Και ο αββάς Αγάθων τους απάντησε: «Τα πρώτα, αποδίδω στον εαυτό και αυτό συνιστα όφελος για την ψυχή μου. Το δε αιρετικός, σημαίνει χωρισμός από του Θεό, και δεν θέλω να χωριστώ από το Θεό». Οι ασκητές θαύμασαν την πνευματική σοφία της διακρίσεως του γέροντα και έφυγαν πνευματικά οικοδομημένοι.”

Αυτή τη συγκλονιστική διήγηση θυμόμαστε σήμερα που η Εκκλησία μας γιορτάζει την Αγία Πεντηκοστή. Η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος έγινε στην Εκκλησία και η Εκκλησία είναι Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική, δηλαδή είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία.

Κάθε απόπειρα παραχαράξεως της πίστεως βλασφημεί το Άγιο Πνεύμα που οδήγησε την Εκκλησία σε όλη την αλήθεια. 

Οι Οικουμενιστές προσβάλλουν το Άγιο Πνεύμα με τον τρόπο που πολιτεύονται γι’ αυτό είναι επιβεβλημένο καθήκον μας να ομολογούμε την πίστη μας και να ελέγχουμε όσους προσχώρησαν στον συγκρητισμό. Αν δεν το κάνουμε θα δώσουμε λόγο στο Θεό γι’ αυτό.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;