Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

''όχι''






Περιμένοντας σε 21 λεπτά το διάγγελμα του πρωθυπουργού και αφού τις τελευταίες μέρες η πίεση,  η ένταση και η αδρεναλίνη έχουν χτυπήσει κόκκινο,  αφού στο f/b ο κόσμος έχει χωριστεί στη μέση,  κι αφού ο ένας θέλει να βγάλει τα μάτια του άλλου,  εκδηλώνοντας άλλος με αγένεια και άλλος με ευγένεια που τσακίζει κόκκαλα, την πολιτική του τοποθέτηση ..

Τα ATM δεν έχουν χρήματα και οι τράπεζες θα είναι αύριο κλειστές..  έρχεται επίσης μια Κυριακή όπου όλοι θα μπούμε στο δίλημα του ''ναι''  ή του ''όχι''..

Για μένα,  για τον τρόπο που σκέφτομαι και για τον τρόπο που ζω..  το ''όχι''  είναι γεγονός..

Τη φωτογραφία με το φιλοσοφημένο απόφθεγμα την βρήκα κάπου στο διαδίκτυο,  μου άρεσε και την μεταφέρω..

Δεν θα πάψω ποτέ να λειτουργώ με την καρδιά κι αυτό στα 54 μου χρόνια υπήρξε και ''υπέρ'' μου αλλά λειτούργησε και ''κατά'' μου..  έχω ξεπληρώσει όλες τις επιλογές μου,  όλες μα όλες και είμαι ευτυχισμένη που έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν!
 
με το φεγγάρι αγκαλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;