Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Εκεί στο Ξηρόμερο News, ακούει κανείς;








 Θα χρησιμοποιούσαμε τον τίτλο «Αντίσταση στην ψυχική καταστροφή», οποίος είναι δανεισμένος από άρθρο του Χρήστου Γιανναρά, τον οποίο μάλλον πρόσφατα ανακάλυψαν οι διαχειριστές του αγαπητού κατά τα άλλα, τοπικού μας «Ξηρόμερο News», αλλά μάλλον είναι υπερβολικός.
Αφορμή για τα γραφόμενα, ο άνευ προηγουμένου σεξιστικός βομβαρδισμός της τελευταίας περιόδου, από το ανωτέρω blog
Είναι δικαίωμά του κάθε διαχειριστή να δημοσιεύει ότι αυτός θεωρεί ενδιαφέρον στον προσωπικό του ιστότοπο, αλλά είναι υποχρεωμένος να δέχεται και την κριτική, όταν αυτή του ασκείται.
            Όταν αποφασίζεις να δημιουργήσεις κάτι, έχεις έναν σκοπό και θέτεις ορισμένους στόχους (αναμφίβολη η διαφοροποίηση σκοπού και στόχων). Από την ανωτέρω διαπίστωση δεν εξαιρείται ούτε η δημιουργία ενός blog. Συνήθως, (αυτό δείχνει η εμπειρία, η οποία στηρίζεται στην παρατήρηση των φαινομένων) δημιουργώ έναν ιστότοπο για να εκφράσω απόψεις (προσωπικές ή άλλων), ενδιαφέροντά, καλλιτεχνικές ανησυχίες, να διαφημίσω κάτι, να προβάλλω ειδήσεις και νέα (τοπικά και όχι μόνο) ή ακόμα, αυτό που συνηθίζεται, να είναι ποικίλης ύλης και θεματολογίας. Η πλειονότητα των blogs έχουν έναν ιδιοκτήτη, αλλά και πολλά είναι αυτά στα οποία οι διαχειριστές είναι περισσότεροι από ένα άτομο. Η πλειοψηφία των blogs είναι προσωπικές εκφράσεις ανθρώπων, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες του διαδικτύου, προσπαθούν κάτι να πουν. Αυτός ίσως είναι και ο λόγος που έχουν αγαπηθεί τόσο πολύ από τους χρήστες του διαδικτύου. Αυτό που απογοητεύει, όμως, είναι όταν επικρατεί ένας θεματικός «αχταρμάς», με δικαιολογία τον πλουραλισμό της θεματολογίας και το εύρος των απόψεων, αλλά και την ενδόμυχη ικανοποίηση από τα αυξημένα ποσοστά παρακολούθησης.
            Είναι πια γνώρισμα χαρακτηριστικό του χρεωκοπημένου πολιτισμού μας, του κοινού τρόπου του βίου σήμερα η αχαλίνωτη  σαρκολατρεία. Σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινής μας βιωτής, δυστυχώς, υπερτερεί η σάρκα και η υποταγή σε αυτή. Λέγοντας σάρκα εννοούμε το κρέας. Είναι θλιβερό όταν βλέπεις όλα να ξεκινούν και να καταλήγουν εκεί, στο πως θα ικανοποιήσω το σώμα, τα μάτια και γενικά όλα τα κατώτερα ένστικτα. Μήπως έχει κάποιος αντίθετη άποψη; Για επιβεβαίωση, ας μας πουν οι διαχειριστές του «Ξηρόμερο News», πόσες θεάσεις είχαν οι αναρτήσεις σεξουαλικού περιεχομένου. Αποστρεφόμαστε τον ηθικισμό και τον πουριτανισμό, ο οποίος μόνο υποκρισία γεννάει. Ούτε άφυλοι και ανέραστοι είμαστε. Όμως, δεν θέλουμε τον εκφυλισμό, ο οποίος ύπουλα εισχωρεί στις συνειδήσεις και γίνεται συνήθεια, άρα και δεύτερη φύση.
Στο σημείο αυτό παρατίθεται ένα απόσπασμα από τις διδαχές του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού: «Τούτο το σώμα οπού βλέπετε, αδελφοί μου, είναι το φόρεμα της ψυχής. Η ψυχή είναι άνθρωπος. Η ψυχή είναι οπού βλέπει, ακούει, ομιλεί, περιπατεί, μανθάνει επιστήμας, δίδει ζωήν εις το σώμα, και δεν το αφήνει να βρωμήση. Και άμα έβγη η ψυχή, τότε βρωμά, σκουληκίαζει το σώμα. Το κορμί έχει τα όμματα, μα δεν βλέπει. Έχει τα ώτα, μα δεν ακούει. Ομοίως και αι λοιπαί αισθήσεις του σώματος, αλλά όλα ενεργούνται δια της ψυχής».
Για να επανέρθουμε στο θέμα, η σεξιστική κατρακύλα του «Ξηρόμερο News» προκάλεσε και την παρέμβαση ιερέα της περιοχής. Μπορεί κάποιοι να ενοχλήθηκαν από την προαναφερθείσα παρέμβαση, λέγοντας ότι οι παπάδες θα μας κάνουν κουμάντο, αλλά δικαίως ο ιερέας αντέδρασε για τους λόγους, όπου ο ίδιος εξέφρασε στο σχόλιό του. Και σε τελευταία ανάλυση είναι τουλάχιστον αντιαισθητικό να δημοσιεύεις «συνταγές» για σεξ και πιο πάνω ή κάτω να κάνεις ανάρτηση με τον Εσπερινό στον Άγιο Νικόλαο ή με την Θεία Λειτουργία ανήμερα της Αγίας Βαρβάρας.
Συνονθύλευμα αναρτήσεων που φανερώνει ότι δεν ξέρεις που πας και τι θες!

katouna koupepe

2 σχόλια:

  1. "Συνονθύλευμα αναρτήσεων που φανερώνει ότι δεν ξέρεις που πας και τι θες!"

    Eνα blog είναι ελεύθερο να γράφει και να λέει ότι θέλει με όποια σειρά θέλει..δηλαδή δίπλα-δίπλα ή χωριστά εκκλησιαστικά θέματα και θέματα σεξ.

    Ο λογοκρισία πέθανε με την χούντα το 74 ενώ ο βυζαντινός μεσαίωνας εκατοντάδες χρόνια πριν αν και εκκολάφτηκε πάνω στο εξής μοτίβο ...καλύτερα τούρκικο σαράκι παρά παπική τιάρα .

    Υπάρχει και η δυνατότητα να πατήσετε escape .
    Oι νουθεσίες σας δεν έχουν νόημα.

    Αφιερωθείτε εσείς στον θεό ...κάθε μέρα βίοι αγίων και όποιος αντέξει εάν αντέξει να τα διαβάσει.

    Αναρωτιέμαι ώρες ώρες επικοινωνείτε με το περιβάλλον ή είστε σε φάση αναχωριτισμού ( αγιορείτικη πολιτεία) ???

    Επιθυμώ να δημοσιευθεί το σχολιό μου χωρίς λογοκρισία και περιμένω τον αντιλογό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ αναγνώστη,
    και βέβαια ένα blog είναι ελεύθερο να γράφει και να λέει ότι θέλει και με όποια σειρά θέλει.

    Στο ανωτέρω άρθρο δεν υποστηρίζεται η αντίθετη άποψη, ούτε γίνεται απόπειρα οποιουδήποτε είδους λογοκρισίας.
    Είναι σαφέστατα και ευδιάκριτα όσα διατυπώθηκαν και πλήρως τεκμηριωμένα.

    Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σταθώ και να σας συγχαρώ για την αισιοδοξία και τον ρομαντισμό σας, αφού πιστεύετε πως η λογοκρισία πέθανε. Δυστυχώς, θα σας επαναφέρω στην πραγματικότητα, αλλά ζούμε την εποχή του στραγγαλισμού του λόγου και των ιδεών (βλέπε Αντιρατσιστικό Νόμο).
    Επίσης, η άποψή σας «…ο βυζαντινός μεσαίωνας εκατοντάδες χρόνια πριν αν και εκκολάφτηκε πάνω στο εξής μοτίβο ...καλύτερα τούρκικο σαρίκι παρά παπική τιάρα», είναι τουλάχιστον, το άκρον άωτον ανιστόρητης θέσης και αισθητικά λανθασμένης θεώρησης. Η ανωτέρω φράση αποτελούσε σύνθημα των ανθενωτικών, οι οποίοι αναλογιζόμενοι τις συνέπειες της 4ης Σταυροφορίας και της 1ης άλωσης της Κωνσταντινούπολης (καταστροφικότερη από την μετέπειτα των Οθωμανών) από τους Λατίνους – παπικούς, αποτελούσε εθνική αφύπνιση και συσπείρωση του γένους (γένος, αυτός είναι ο όρος της εποχής για την εθνική κοινότητα).

    Δεν θεωρώ ότι έχω τη δυνατότητα να νουθετήσω κανέναν, αλλά ούτε και τη διάθεση.

    Από την παρακμή και τη βλακεία δυστυχώς δεν απαλλάσσεσαι με ένα απλό escape.

    Οι βίοι των Αγίων είναι το ζωντανό παράδειγμα της εν Χριστώ ζωής! Επίσης, οι Άγιοι με τη βιωτή τους μας κρίνουν για την γεμάτη αδιέξοδα αποχριστιανοποιημένη ζωή μας. Πάντως, εύχομαι να είχα περισσότερο χρόνο να διαβάζω τους βίους τους.

    Σχετικά με την απορία σας, αν επικοινωνώ με το περιβάλλον, θα ήθελα να μου διευκρινίσετε, για ποιο περιβάλλον μιλάτε. Όσο για την αγιορείτικη πολιτεία, μια επίσκεψη στο Περιβόλι της Παναγίας είναι μεγάλη ευλογία και μόνο και μόνο από τα πνευματικά οφέλη που θα αποκόμιζα!

    Θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε!
    Ευχαριστώ
    Katouna Koupepe

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...έκανες κου πε πε;