Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

O ελληνορθόδοξος επίσκοπος Σεβάστειας Αttalah Hanna κάνει τα αποκαλυπτήρια μνημείου στον ποιητή της παλαιστινιακής αντίστασης


11009158_825500244192220_134304007724980381_n
O ελληνορθόδοξος αρχιεπίσκοπος της Σεβάστειας Αttalah Hanna πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια μνημείου σε προαύλιο χώρο δημοτικού σχολείου στη Ράμα του φημισμένου ποιητή της παλαιστιανιακής αντίστασης .Το σχολείο φέρει την επωνυμία του.22130_825500667525511_823161677053620852_n
Το έργο φιλοτέχνησε ο γλύπτης Hatem Oweida ειδικά για την περίσταση.Παρόντες συγγραφείς, πολιτικοί ,τοπικοί φορείς,παράγοντες του εκπαιδευτικού κόσμου  και στελέχη της ορθόδοξης κοινότητας.(alwatanvoice 13/5/15)

Το καταπληκτικό ποίημα του Samih al-Qasim.

Θ΄ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ
Θα απωλέσω ίσως αν εσύ το επιθυμείς την ύπαρξή μου
Θα πουλήσω τα ρούχα μου και το στρώμα μου…
Θα αντισταθώ ίσως γυμνός και πεινασμένος
Αλλά δεν θα παζαρέψω
Ω εχθρέ του ήλιου
Θα πετάξεις ίσως τα νιάτα μου στη φυλακή
Θα λεηλατήσεις ίσως την κληρονομιά των προγόνων μου
Θα κάψεις ίσως τα ποιήματά μου και τα βιβλία μου
Θα πετάξεις ίσως το σώμα μου στα σκυλιά
Θα επιτεθείς ίσως στο χωριό μας με τη σκιά του τρόμου
Αλλά δεν θα παζαρέψω
Ω εχθρέ του ήλιου
Και μέχρι τον τελευταίο παλμό στις φλέβες μου
Θ΄αντισταθώ.
Θα σβήσεις ίσως κάθε φως μέσα στη ζωή μου
Θα μου στερήσεις ίσως την τρυφερότητα της μητέρας μου
Θα πλαστογραφήσεις ίσως την ιστορία μου
Θα βάλεις ίσως μάσκες για να ξεγελάσεις τους φίλους μου
Θα σηκώσεις ίσως γύρω μου τείχη και τείχη
Θα με σταυρώσεις ίσως μια μέρα μπροστά σε θεάματα ανάξια
Ω εχθρέ του ήλιου
Ορκίζομαι δεν θα παζαρέψω
Και μέχρι τον τελευταίο σφυγμό στις φλέβες μου θ΄αντισταθώ.
Samih al-Qassim
(Το ποίημα είχε αρχικό τίτλο Rubbama», «Ίσως» και στην γαλλική απόδοση φέρει το τίτλο θ΄Αντισταθώ.)
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;