Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

«Ελληναράδες» εν δράσει... «Έλληνας είσαι; Ποια είναι η πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας;»

Στο μετρό μπαίνει ένα αγόρι γύρω στα 10, λέγοντας ότι οι γονείς του είναι άνεργοι, ότι έχει άλλα 3 αδέρφια και ότι πουλάει ημερολόγια και χριστουγεννιάτιακα μπρελόκ για να βοηθήσει στα έξοδα του σπιτιού… 
Πετάγεται ένας κύριος και το ρωτάει 
-Έλληνας είσαι;
Το παιδί απαντά καταφατικά χαμηλώνοντας το κεφάλι 
- Ποια είναι η πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας;  
Το παιδί σαστίζει  
Ξαφνικά, πετάγονται 2-3 άλλοι και αρχίζουν να το ρωτάνε διάφορες ερωτήσεις γεωγραφίας και ιστορίας… προκειμένου να διαπιστώσουν αν είναι πραγματικά Έλληνας
Το παιδί είναι έτοιμο να βάλει τα κλάματα από τον βομβαρδισμό των ερωτήσεων. 
Γυρίζω σε έναν εκ των “ανακριτών” και τον ρωτάω, 
-Εσείς κύριε γνωρίζετε ποια είναι η πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας;
Με κοιτάζει και μου απαντά, 
- Μα εγώ είμαι Έλληνας… 
- Αλλά δεν γνωρίζετε ποια είναι η πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας...
- Και τι σημασία έχει αν μου διαφεύγει τώρα; Αφού είμαι Έλληνας... 
- Ε, πώς σας διαφεύγει αφού είστε τόσο Έλληνας; 
- Είμαι μεγάλος άνθρωπος και τα ξεχνάω, τι σημασία έχει;
- Και το παιδί είναι 10 ετών και ίσως δεν τα έχει μάθει ακόμα και ίσως και να μην είναι Έλληνας, τι σημασία έχει; 

Εκείνη τη στιγμή πετάγεται ο μικρός φωνάζοντας 
- Κυρία το θυμήθηκα η Βέροια είναι… και είμαι από Αλβανία!

(Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το τι άλλο ειπώθηκε…) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;