Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Η εαρινή σύναξη


 Αποτέλεσμα εικόνας για donkeys
-"Τι θα κάνουμε με τα αναρχικά μουλάρια , βρε Ζωή;"
-"Πρόσεχε Γιάννη, πώς μιλάς! Δεν τα λέμε 'αναρχικά" αλλά 'ελευθεριακά'.Είναι  θέμα  πολύ σοβαρό η ακριβής  ορολογία, για  να μη διαστρεβλώνουμε τα πράγματα.
-Σόρι, Ζωή, έπρεπε να είμαι πιο προσεχτικός , δε θα το ξανακάνω.Πάντως οφείλεις να το παραδεχτείς , έχουμε προβλημα με τα ελευθεριακά μουλάρια . Έχουν ξεσαλώσει. Συμπεριφέρονται ως ταύροι. Η μια κατάληψη ακολουθεί την άλλη. Κάτι πρέπει να κάνουμε.Θα μας  κάνουν όλα τα δημόσια κτίρια  θερινά.
-Τι να κάνουμε, ρε Γιάννη; Το θέμα είναι πάρα πολύ ευαίσθητο , άπτεται των ατομικών δικαιωμάτων. Δεν μπορείς να παίζεις ως προοδευτικός όνος  με το αναφαίρετο δικαίωμα  όλων των ημιόνων να διαμαρτύρονται με κάθε πρόσφορο τρόπο.Εσύ τι λες , Γαβριήλ;
-Σε ό,τι αφορά το δικό μου χώρο  είναι ακατανόητα όσα κάνουν αυτά τα ημίαιμα ζώα. Τους τα έχουμε δώσει όλα , μου είναι αδύνατο να παρακολουθήσω τη λογική τους. Έτσι δεν είναι, Νίκο, που είσαι υπεύθυνος για το νέο νόμο περί εξανθρωπισμού των αχουριών;
-Κι εγώ τα έχω χαμένα, Γαβριήλ, με όσα κάνουν αυτά τα άφιλα όντα, αντί να μας  πουν "Ευχαριστούμε" για το Νόμο μου που βγάζει ακόμα και ζώα-δολοφόνους έξω. 

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;