Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Η ελλιπής Εθνική Συνείδηση και το ... ΠΑΣΟΚ!

 


Το ΠΑΣΟΚ πάντα μα πάντα ακολουθούσε αυτήν την πολιτική που ακολουθεί και ο Βενιζέλος σήμερα (βλ. Ίμια αλλά και το τι πραγματικά έγινε κάποτε με το Σισμίκ που λίγοι ξέρουν τι έγινε). 

Την ίδια ακριβώς πολιτική ακολούθησε και ο ΓΑΠ με τον Μπουργκάς- Αλεξ/πολη γι'αυτό και έγινε πρωθυπουργός. 

Όλα αυτά έχουν έναν κοινό παρονομαστή και μόνο. Την ...
καρέκλα.
 

Επιτρέψτε μου να πω χωρίς να το δικαιολογήσω καθώς θέλει χρόνο αυτό πως οι πολιτικοί καλά κάνουν. 

Η αρχή του κακού γι'αυτήν την ανθελληνική πολιτική ξεκινάει απο τους ίδιους του Έλληνες ψηφοφόρους που τους ψηφίζουν. 

Για εμένα είναι αρκετό το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ακόμη στην βουλή και δεν είναι εκτός βουλής. 

Αυτό απο μόνο του δικαιολογεί τα λεγόμενά μου αλλά και γιατί δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στον κατά τ'άλλα σοφό Ελληνικό λαό τον οποίο δεν θεωρώ καθόλου σοφό αλλά...ανόητο!

Πρίν χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο της Μικρασιατικής καταστροφής του 1922. 


Αυτό που μου έμεινε διαβάζοντας εκείνο το βιβλίο και κάνοντας σύγκριση με την σημερινή εποχή και τα όσα ζούμε είναι πως βλέπω πάρα πολλές ομοιότητες εκείνης της εποχής για την Ελλάδα του '22 με την Ελλάδα του σήμερα. 

Εύχομαι να μην είναι χειρότερα τα γεγονότα τα οποία όπως δείχνει το πράμα θα ζήσουμε συντομότατα. 
Μιλάω πάντα συγκρίνοντας το '22 με το σήμερα. 

Το βασικότερο πέραν του ενθουσιασμού που υπήρχε στην απόβαση των Ελληνικών στρατευμάτων στην Μ. Ασία τότε που δεν υπάρχει σήμερα με τα όσα βιώνουμε και το οποίο λείπει απο τον Ελληνικό λαό ξέρετε ποιό είναι; 
Η Εθνική Συνείδηση. 

Όσες φορές ο Ελληνικός λαός βρέθηκε ελλιπής σε Εθνική Συνείδηση δυστυχώς το κράτος μας έζησε μεγάλες εθνικές καταστροφές. 

Και ο άλλοτε σοφός λαός έλεγε πως ο λαός που ξεχνάει την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει. 

Το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία λοιπόν για μια "Ελλάδα Νέα"!!!

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...έκανες κου πε πε;